Problem rozwiązany nieszczelny kolektor ssący pozdrawiam i dziękuję. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Tak to niestety bywa coraz częściej . Parę tygodni temu chciałem dać do wyprostowania lekko wygiętą alufelgę od wewnętrznej strony (wyszło przy wymianie opon) , opona już była zdjęta spec najpierw wycenił to na 50zł a za chwilę stwierdził że akurat jest szczyt wymian opon , napełniania klimatyzacji i ma klientów zapisanych na miesiąc do przodu, a taką...
jpna100 no jutro to będę rozkręcał, ale zdało by się kupić uszczelki, tylko nie wiem jakie czy sprzedawca będzie wiedział. Jak piszesz ,że szpilki to pewnie na jednej mam gwint zwalony, bo nie idzie jest wkręcić obraca się. Nie akurat m-ką orałem, 30tka dziadka stała w garażu. Ja osobiście wole m-kę. :D Olej to tak lekko pryskał jak orałem bo pewnie...
Chodzi mi o tą puszkę w która wsadza się filtr powietrza, która na stale jest zakręcona z tylu silnika. Na allegro jak wpisze rezonator wyskakują te puszki które są na giętkiej rurze doprowadzającej powietrze Zamieszczam foto potrzebnej części Czy to tez nazywa się rezonator? http://obrazki.elektroda.pl/9142727800_1...
Nieszczelny kolektor wydechowy również powoduje zakłócenia w pracy sądy, pod wpływem temperatury potrafi popękać kolektor lub po prostu padła uszczelka. Co do sprawdzenia szczelności dolotu i kolektora to możesz to sprawdzić jeszcze przez odłączenie rury od filtra powietrza i zatkanie jej na wolnych obrotach np ręką, przy szczelnym dolocie silnik gaśnie...
Według mnie to jest ewidentnie przeciek z kolektora ssącego. Odpowiedź znajdziesz w tym wątku: -> matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego Napisałeś że "wywaliło" płyn i ludzie myślą, że się zagotował. Płyn po porostu popłynął po silniku z nieszczelnego kolektora. Miałem to samo, też się nieźle lało.
...a uszczelka pod głowicą? Kiedyś miałem podobne objawy przy Pandzie
On ma tylko MAP. nie MAF, więc nie dziwne że podlewał jak ciągnął lewiznę z nieszczelnym kolektorem.
Pęknięty kolektor wydechowy w X20XE to norma. Nie ma sensu spawac bo i tak pęknie. Trza wyminić, a wyminia się niesympatycznie raczej.
Albo nieszczelny kolektor....
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Dokładnie sprawdź tęągumę. Czasem jak zakładają gaz stosują klapy strzałowe lub opaskę gumową która w razie wystrzału chroni Ci plastyki przepływomierz. Zapal auto i poruszaj tą gumą powinienieś słyszeć jak będzie łapał "dzikie" powietrze. Możesz spróbować oczyścić wtryskiwacz w gaźniku. pozdrawiam
Czego na elektrodzie można się dowiedzieć. Masz wyraźnie wypadanie zapłonu cylinder numer 2. Więc kabel wn, świeca lub cewka. Co do cewki to trzeba ją oglądnąć czy nie ma pęknięcia w okolicach gniazda kabla wn dla tego cylindra. Jeżeli układ zapłonowy jest sprawny to szukamy w obwodzie zasilania silnika w paliwo lub powietrze. W paliwo to stan wtryskiwacza,...
Prawdopodobnie kolektor zasysania nieszczelny, podcisnienie niewystarczajace. Moze byc pekniety waz, niedokrecone sruby, itp. W tej sytuacji sterownik redukuje ilosc wtryskiwanego paliwa, silnik sie dusi i strzela.
Rozwiązanie dla potomnych: Czujnik położenia wałka rozrządu (wylotowy): tryb awaryjny, w późniejszym etapie brak możliwości odpalenia na ciepłym silniku. Nieszczelny kolektor dolotowy - brak mocy, przygasanie. Nerwówo i kosztów nie zliczę, najważniejsze ze działa!
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Nie ma pomyłki z P2096? Uszkodzony lub wadliwy czujnik tlenu (O₂). Uszkodzone lub wadliwe okablowanie czujnika tlenu (HO₂S). Uszkodzony lub nieszczelny kolektor wydechowy, katalizator, tłumik, rura wydechowa. Opóźniony czas zapłonu. Czujniki tlenu z przodu i z tyłu katalizatora podają zbyt podobne odczyty. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM.
Przepływomierz, czujnik temp. silnika, lub nieszczelny dolot (mimo iż kolektor sprawdzałeś). To ja sprawdziłbym na pierwszy ogień. Podłączenie pod kompa i sprawdzenie danych rzeczywistych. Pozdrawiam.
Piszesz o tym TFSI, miałeś nieszczelny kolektor?
I tu się nie zgadzam ja uważam że para wodna gromadzi się na blasze pod panelem która robi za rynnę jak kolega wyżej pisał i spływa na drewniane części ramy -doprowadza do gnicia drewna dlatego niektórzy piszą że drewno się na rame nie nadaje bo żywotność takiej ramy to dwa sezony Broniu jesteś w błędzie. Przecież wewnątrz pudła z czego one by nie...
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Ja miałem takie objawy w moim Golfie 4 i winny był nieszczelny kolektor dolotowy powietrza. Nie twierdzę że tutaj będzie tak samo.
nieszczelne kolektory wydechowe dlatego zalewa :p
Nieszczelny kolektor?
Tak, kuchenka gazowa jaką zapewne masz pod maską tzn I/II generacja nie zadziała z nieszczelnym kolektorem. Wybuchy będą się powtarzać a na PB wypali zawory (uboga mieszanka)
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Po wielu zmaganiach udało mi się rozwiązać ten problem. Nieszczelny kolektor wydechowy, utrata ciśnienia powodowała błąd sterownika. temat do zamknięcia.
nieszczelny kolektor ssący,lub przewód serwa.
Nieszczelne prowadnica(e) zaworów.
E tam, pewnie kichnęła i ma teraz nieszczelny kolektor dolotowy.
Ciśnienie na rozgrzanym silniku wynosi MAP - 0,31 Raz miałem problem z nieszczelnym kolektorem, tylko że wtedy wyskoczył komunikat, że ciśnienie jest za niskie. Więc czy tym razem było by to samo? Tak czy siak sprawdzę.
Możliwe usterki aparat zapłonowy,przekażnik pompy paliwa. Nieszczelny kolektor ssący.
masz racje, adaptacje na benzynie prz rozgrzanym silniku wrócił do normy, zostaje tylko problem z zimnym, ale jak pisałem juz bardzo znikomy Mysle ze masz doswiadczenie z autami i wiesz, ze z simtecami nie jest tak łatwo, one tak łatwo nie wracają do prawidłowych ustawien miałem zafire z nieszczelnym kolektorem, która po naprawie Uszczelnieniu kolektora)...
Witam też mam ten problem czuć zapach spalin w samochodzie. Mam webasto, ale zablokowane więc nic nie działa. Lecz zapach nadal jest. Co to może być za problem??? Był to nieszczelny kolektor wydechowy turbiny.
Nie tylko. Olej wspaniale się może dostać do kolektora przez nieszczelne prowadnice zaworowe.
Napewno tak mogłobybyć Dodano po 6 Sprawdź czy nie masz pęknietej lub nieszczelnej rury pomiędzy turbina a kolektorem ssacym.
Temat zamknięty, jednak chcę dodać, że udało mi się zlokalizować uszkodzenie. Okazało się że miałem nieszczelny kolektor dolotowy. Przy samej przepustnicy, nie było to widoczne, dopiero przy demontażu widać pęknięcie kolektora przy opasce (łapał lewe powietrze). Pozdrawiam
Kolega Reno max ma rację masz nieszczelny kolektor wydechowy bardzo popularne w tych renówkach Dodano po 4 A co serwis powiedział na te błędy związane z nox psid 46 i na układ powietrza doładowania psid 98 przecież te błędy zapalą kontrolkę obd i co ograniczy moc .
W wypadku nieszczelnego kolektora raczej świecił by "check engine" i byłby błąd ubogiej mieszanki albo coś w tym stylu, przynajmniej ja tak miałem gdy zapomniałem założyć wężyka od podciśnienia do kolektora i wtedy zasysał on lewe powietrze już za przepływomierzem.
Olej jest w normie często dolewam bo duże ilości bierze z litr na tys km. Dlatego stawiam na nieszczelny kolektor wydechowy. Dodano po 1 I właśnie jak się orientuje to przy pękniętym kolektorze jest właśnie taki efekt stukania klekotania jak diesel
Tu akurat jest jasnosc, bo jest nierówne sprężanie, ale faktycznie. nieszczelny kolektor moze byc powodem nierównej pracy. czy masz szczelny kolektor łatwo możesz sprawdzic. samostartem, albo plakiem. pryskaj na kolektor i będziesz widział czy obroty wzrastaja, jesli tak to masz nieszczelnosc.
Powtarzam ci że masz nieszczelny kolektor ssący popsikaj po nim wd40 i zobacz czy będą jakieś zmiany w obrotach i pracy silnika
Swiece i kable oryginał od tego modelu. Ale mowisz regulacja gazu ale raz jedzie normalnie i nie zrzuci a raz jedziesz i zrzuca caly czas. Może byc przyczyną nieszczelny kolektor lub nieszczelności na gumie łączącej przepływomierz a kolektor? Raz trzyma obroty a raz faluje. Raz zrzuca a raz nie
Xep to jak się nie mylę to ZFR5F( jak się mylę to mnie poprawcie). Kiedyś przez ten błąd ubilo 2 cewki Dodano po 3 Należy Jeszcze sprawdzić szczelność kolektora ssącego. Bo jeżeli np gumki pod wtrskiwczami będą nieszczelne lub gdzieś lewe będzie na kolektorze to też będzie zapłon wypadał.
Czy można kolektor z przodu zrobić bez wyjmowania silnika? Bo z tyłu to chyba raczej nie. Oj muszę pieniążki składać. A co się może konkretnie uszkodzić w silniku z nieszczelnym kolektorem?
Pierwsze test na samej benzynie czy po przejechaniu ok 100 km dalej jest błąd ewentualnie jak się mają korekty długoterminowe po przełączeniu na benzynę. Bo błąd może być powodowany przez złe ustawienie LPG. Najczęstsze przyczyny ubogiej mieszanki w BSE bez LPG to nieszczelny kolektor na uszczelkach lub za małe ciśnienie paliwa przez umierająca pompę...
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy plus wymiana uszczelek kolektora dolotowego(wszystkich ośmiu) w tym silniku to podstawa...Objawy pasują również do uszkodzonego czujnika lambda a dokładnie grzałki Dodano po 4 Nieszczelny kolektor wydechowy może powodować nieprawidłową pracę lambdy która wykrywa tlen w spalinach i zwiększa dawkę paliwa
1,3,4,2. Ta zapalniczka na 3 cylindry. A kolega niech auto do kimatego mechanika odda bo z takim podejściem niedługo nie będzie co naprawiać tak rozbebeszy. Najgorzej naprawiać po kimś. Nie wszyscy.chcą brać grzebany sprzęt. O wielu usterkach podczas grzebania co powstały klienci nie informują. Dostałem Tucsona w Dieslu co też kolo chciał sam egr wykręcić....
Możesz mieć problem z recylkulacją spalin, lub nieszczelny kolektor dolotowy, kiedyś z dolotem w golfie IV walczyłem kilka dni aż wpadłem na pomysł żeby wymienić felerne gumki pod plastikowym dolotem.
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
Przy sprawnym rozrządzie powinno być - 0.5 bar Przestawiony rozrzad, lub nieszczelny kolektor powoduje ze cisnienie rosnie do atmosferycznego. Wtedy ECU widzi poprzez MAP silnik obciazony i daje mu maksymalna dawke.
Skoro sonda jest sprawna (zamiast wymieniać wystarczyło zrobić analizę spalin) to znaczy, że sterownik silnika nie może utrzymać właściwego składu mieszanki. Możliwości jest wiele - ułatwiłoby stwierdzenie czy mieszanka jest uboga czy bogata. Mogą nie pracować wszystkie cylindry (problem z iskrą, wtryskiem, kompresją), może być nieszczelny układ wydechowy...
Witam! Po pierwsze jaka instalacja (sruba czy sliniczek?) Jest kilka mozliwosci: 1: nieprawidlowa regulacja 2: walnieta sada 3: nieszczelny kolektor ssacy 4: za ciezka noga 5: lipny gaz Pozdrawiam!!
Sonda lambda... podjedź na stację diagnostyczną i poproś o badanie na analizatorze spalin - porównaj wskazania analizatora (wolne obroty i 3000rpm) z wskazaniami sondy jakie widzi ECU. Jeśli będzie znaczna rozbieżność to sonda jest do wymiany (albo nieszczelny kolektor wydechowy przed sondą).
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Czujnik map jest uszczelniony za pomocą o-ringa, otwór o średnicy bodajże 8mm, jaka tam musiała by być dziura, żeby było czuć opary paliwa ? Ja bym szukał przyczyny gdzie indziej: węże odmy, miejsca jej łączenia z kolektorem http://obrazki.elektroda.pl/8869093700_1...
Witam! Mam maly problem z moim passatem, mianowicie podczas jazdy od czasu do czasu szarpie silnikiem,nie zależnie od tego czy przyspieszam,odejmuje gazu czy jade stałą prędkością co może być przyczyną? Ostatnio nawet kilkukrotnie mi zgasł po czym odpalił i pojechał. Jakieś pomysły? Czujnik temperatury? Dodam że samochod pracuje dziwnie, zdaje sie jak...
Nieszczelna oś klap kolektora ssącego przy siłowniku pneumatycznym powoduje,, wyrzucanie " oleju z kolektora . Można z tym jeździć albo wymienić kolektor .
Jeżeli wogóle trzeba ustawiać to znaczy że jest po pierwsze usterka,po drugie silnik pada,po trzecie czujnik,sensor,po czwarte usterka mechaniczna,po piąte nieszczelny kolektor ssący i co najmniej dziesięć innych przyczyn dla których silnik żle pracuje.Właśnie z w.w. przyczyn amatorom kręcenie, rozbieranie jest nie wskazane.
sprawdzenie sondy jest proste wystarczy do tego multimetr - rozgrzać samochód i sprawdzić napięcie na wyjściu około 1V trochę opisu tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonda_lambd... ale ja bym obstawiał na nieszczelny kolektor doprowadzający mieszankę - bierze lewe powietrze. Samochód jest słabszy i paliwa też bierze więcej. Pozdrawiam
Auto pochodzi z Belgii, norma EURO 5 Masz motor 651.955. Trafia się sporo usterek układu podciśnienia silnika. Pierwsze to sprawdzasz podciśnienie w systemie - powinno się utrzymywać nie mniejsze niż ok. 600 milibarów. Jak jest mniejsze, lub momentami się traci to szukamy winnego. Może to być uszkodzony element, a może przetarta lub "wypadnięta" rurka....
dokładnie zmienić warsztat niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego ze nie łatwo sie wydaje całą wypłate na coś co bez problemu można naprawić
Witam. Kolego w tym silniku turbina kręci od {zera} jest możliwość że masz nieszczelny układ dolotowy pomiędzy turbiną a kolektorem, rzadkie węże gumowe ewentualnie opaska na wężu. niby jest doładowanie a go niema. miałem taki przypadek że guma rzadka była i puszczała cisnienie.
ja w swoim mam silnik 4.0L V8 northstara....;) co do mojego problemu na razie sie wstrzymalem z ustawianiem instalacji, mam nieszczelny kolektor dolotowy, tzn uszczelka pod stad te pewnie problemy, na benzynie rowniez, ale nie bylo to tak widoczne...teraz nie mam czasu pogrzebac, uszczelki bede mial jakos w przyszlym tygodniu wiec moze znajde wkoncu...
Witam. Od 6 miesiecy jestem wlascicielem hondy jazz 1.2 57kw 2007r. i od paru tygodni wyskakuje check engine 2 bledy(nie pamietam jakie, ale jeden byl zwiazany z przepustnica, a drugi z egr) wymienilem przepustnice na uzywke niby sprawna, ale check znow sie pojawil, ale z bledem P0638. Na forum pisali o nieszczelnym kolektorze bo mial lpg i zamias 8...
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Witam, Czytając posty odnoszę wrażenie że przyczyną zapalenia się kombajnów są silniki chłodzone powietrzem. Nie jest to do końca prawdą, częściej przyczyną zapłonu są ślizgające sie paski klinowe, nieszczelne kolektory wydechowe , tłumiki, brak tłumików iskier itp. Silniki chłodzone powietrzem są tak samo bezpieczne i trwałe, wymagają co prawda lepszej...
Nieszczelny dolot(uszczelka kolektora).
a sprawdzałeś czujnik temperatury ???? Tak, czujnik odłączałem, bez poprawy. Czy objawem szarpania może być nieszczelna uszczelka kolektora wydechowego? Czy to nie ma znaczenia w tym przypadku?
Odepnij doprowadzenie gazu miedzy parownikiem a kolektorem ssacym. Zawor w parowniku ,ktory sterowany jest membraną parownika jest nieszczelny i podaje gaz przez jakis czas po przelączeniu na benzynę.
Na allegro masz przewody za około 150 zł .W VB najczęściej rozszczelnia się przewód elastyczny przy kolektorze wydechowym ja osobiście przykręcam kawałek blachy miedzy przewodem a kolektorem.
kolego, niestety to nie czujnik:( właśnie wróciłem z garażu, zdjąłem ten czujnik i odpaleiłem ale wcale nie chciał odpalić, za drugim razem odpalił ale jak by na 1 pracował tylko, zalożylem znów i odrazu lepiej wiec to nie czujnik;/ W tym pierwszym linku co mi wyslales doczytałem ze ten WALCZAK85 miał podobny problem i wymienił full niepotrzebnych czesci...
Masa powietrza w silniku wolnossącym może być liczona na podstawie obrotów, informacji o otwarciu przepustnicy i podciśnieniu. Masz błąd czujnika MAP i to jest Twój problem - nieprawidłowy sygnał podciśnienia w kolektorze (albo nieszczelny kolektor). Tak to się przelicza: IMAP = RPM * MAP / IAT / NC MAF = (IMAP/60)*(VE)*(ED)*(MMA)/(R) NC - liczba obrotów...
Witam serdecznie.Proponuje jeszcze sprawdzic przewody podcisnieniowe podlaczone do kolektora ssacego.Moeze ktorys jest nieszczelny?Uszczelkę kolektora ssącego można sprawdzić aerozolem "Samostart"uzywanym do odpalania w zime starszych diesli.Jezeli gdzies jest nieszczelność to po pryśnięciu tym w podejrzane miejsce wzrosną obroty silnika bo zassany...
Jeżeli obroty falują na benzynie to masz nieszczelny kolektor ssący Najprawdopodobnie lampka wyświetli ci kod nr.35 tj.uszkodzony silniczek biegu jałowego lub nieszczelności w układzie kolektora ssącego / dzikie powietrze/. Zewrzyj w gnieżdzie diagnostycznym A z B i przekręć kluczyk w stacyjce na zapłon. Lampka wyświetli ci najpierw kod 12 a potem kod...
To znaczy, że ten cylinder nie pracuje. Przyczyn może być kilka: - nieszczelność kolektora ssącego w okolicy tego cylindra (uszkodzona uszczelka?), - złe luzy zaworowe (brak?), - zużyte pierścienie tłokowe, - nadpalony zawór, - pęknięta sprężyna zaworu, - utarta krzywka wałka rozrządu. Jeżeli wykręcona z tego cylindra świeca jest jaśniejsza od pozostałych,...
to niestety była uszczelka pod głowicą i może nieszczelna uszczelka mieszy kolektorem a głowicą.Pozdrawiam i dzieki za pomoc
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem ( masy lub objętość przepływu powietrza obwód zakres/wydajność problem) P0101 to też niezgodność wskazań MAF z TP, czyli przepustnicą. Zerknij na przepustnicę (VSC) i jej czujnik położenia a przede wszystkim na podciśnienia (ten nieruchawy EGR może być wskazówką) Ten błąd daje popalić jednak...
Sprawdź kolektor, ja miałem nieszczelny. Jak palisz to masz łatwo, weź bucha, wdmuchnij przez rurkę od boku kolektora i szukaj dymu ;)
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Sprawdź podciśnienia za kolektorem dolotowym. ostatnio miałem przypadek nieszczelnej zaślepki właśnie za kolektorem ssącym, powodowało niestabilne obroty jałowe i ciągle ubogą mieszankę. jeśli słabo kręci wyczyścić masę lub dołożyć nową od ramy do silnika
No weź pomyśl. Jak może wyciekać z kolektora WYDECHOWEGO? Musiałoby nie spalać paliwa, a to wyklucza chodzi bardzo ładnie Dodatkowo, kolektor musiałby być nieszczelny, co byłoby widać i słychać.
Witam. Borykam się z brakiem mocy w m50b20. Na zimnym obroty zbytnio nie falują, chodzi w miarę ok, natomiast na rozgrzanym zaczyna sporo falować potrafi zgasnąć przy puszczeniu gazu, jest strasznie ospały na pedał gazu, obroty wolno się wkręcają. Odpiąłem przepływomierz i trochę lepiej chodził, był troszkę żwawszy. Następnie na odpalonym postanowiłem...
czy to zwykły gaz czy sekwencja? jak zwykły na mikserze to do sprawdzenia szczelność kolektora ssącego do głowicy (np psikając plakiem - pewnie nieszczelna i trzeba odkręcić kolektor i wymienić uszczelkę, najlepiej smarując ją jeszcze Reinzem), jak sekwencja to do czyszczenia/wymiany wtryskiwacze lub ich sterowanie
Witam, mam na warsztacie iveco daily z 2006r. Z opowieści kierowcy wynika, że podczas jazdy coś strzeliło i nagle kopci na biało. Po wyjęciu Turbiny i zawiezieniu jej na RG okazała się nieszczelna. Tylko zastanawia mnie fakt ze na 3 cylindrach wyloty do kolektora są suche a na 4 jest mokro. I teraz czy jest możliwe żeby turbina cofnęła olej do kolektora...
podniosę kolektor i uszczelnię Ja słowem nie wspomniałem o uszczelnieniu kolektora, prosze przeczytaj uważnie jeszcze raz to co napisałem. sprawdz, czy z króćca podciśnienia reduktora nie wypływa gaz Jedynym realnym sposobem na uleczenie problemu jest sprawdzenie szczelności inst. pod kątem wypływu gazu do kolektora (reduktor, wtryskiwacze) Dodano...
Kolektor może jest nieszczelny, nie zapomniałeś o uszczelce? Może jest nie dokręcona dobrze i dostaje się fałszywe powietrze? Może być membrana ale ją już wymieniłeś. Czesław
Mam pęknięty kolektor ssący i nieszczelne dwa zawory.
Witam. Sprinter 316 2012r. Też mam taki sam problem, że jak ciepło to przechodzi w awaryjny przy spokojnej jeździe, nie przy pełnym bucie. W tamtym roku wymieniony kawałek dolotu, przed samym kolektorem bo był nieszczelny. Niestety nie pomogło. W tym roku wymieniłem turbinę, ze wzgledu na bardzo duży luz na ośce klapki turbiny niskiego ciśnienia. Przez...
Podaj jakie błędy występowały wcześniej. U mnie w samochodzie niestety kolektor był nieszczelny i dlatego latały mi obroty biegu jałowego a dodatkowo szarpało podczas jazdy.
Paliwo w kolektorze wydechowym pochodzi z nieszczelnego ukladu, to znaczy że głowica a mianowicie zawory są nieszczelne i należy je zregenerować i to cała filozofia.
Jak masz skaczące obroty to może dolot masz nieszczelny albo przepływomierz uszkodzony? Przy kolektorze "wlotowym" nic nie syczy? Sprawdzałeś błędy na komputerze?
1) Korekta sondy lambda, to nie napięcie na sondzie! Korekta powinna być w miarę stała i oscylować w okolicy 1,00. Ten sterownik nie podaje surowej wartości napięcia na sondzie. 2) Oryginalna sonda to BOSCH, Magneti-Marelli Aftermarket to zamiennik (i to słabej jakości). Masz instalację II generacji, więc powinieneś mieć emulator sondy lambda. Podczas...
Kolektor ssący jest nieszczelny sprawdź, czy odma nie spadła po strzale.
Odma w pokrywie zaworów właśnie jest po to aby odprowadzać spaliny, które wydostają się przez nieszczelne zawory. Z reguły są to niewielkie ilości i są wprowadzane do kolektora dolotowego. Jeżeli nieszczelności sa poważne to odma zmienia się w rurę wydechową. Co ty czlowieku pieprzysz. Widziałeś kiedyś silnik spalinowy na oczy?
LOG skopany, bo robi się do 4k rpm z butem w podłodze.Widać, że się reguluje. Syczenia nie powinno być, ale doładowane powietrze ma swój charakterystyczny dźwięk. Sprawdź IC jak i kolanko na wlocie do kolektora ssącego. Dzięki za odpowiedź. Dałem auto do góry i jest ono z okolic turbo ewidentnie. Czy to może być turbo? Czy przy nieszczelnym np kolektorze...
Wszystkie paramatry z logu do pliku co się robi. A może masz kolektor wydechowy przed sondą nieszczelny? Jest taka możliwość? Na benzynie po odpiętym akumulatorze ma działać poprawnie, sprawdź co się stanie na samej benzynie po resecie zasilania i po odpięciu sondy lambda.
Bardzo czesto przyczyna wysokich obrotow w silniku K4M jest nieszczelny gumowy oring miedzy przepustnica, a kolektorem ssacym.
nieszczelna uszczelka kolektora ssącego, zaciągał lewe powietrze na tym cylindrze co nie palił i miał za ubogą mieszankę, miałem to samo i też długo szukałem, kolega podpowiedział - popsikanie plakiem wokół kolektora ssącego na wolnych obrotach gdy tak chodzi nierówno dało odpowiedź, odkręcenie kolektora, posmarowanie wszystkiego Reinzem (głowicę, uszczelkę...
nieszczelny kolektor wydechowych nieszczelny kolektor dolotowy nieszczelny kolektor wydechowy
kostka mazda silnik elektryczny wózka inwalidzki mercedes rozrusznika
płyta indukcyjna whirlpool płyta indukcyjna whirlpool
Płyta indukcyjna nie włącza się - przyczyny i rozwiązania NOCO Boost GBX55 nie wykrywa ładowarki - przyczyny i rozwiązania