Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Może cofa się paliwo? Nieszczelny układ zasilania paliwem?
1 - Na 100% nieszczelny układ dolotowy paliwa do pompy. 2 - Migająca kontrolka świec żarowych może oznaczać uszkodzenie czujnika świateł stop , który znajduje się nad pedałem hamulca. To że światło STOP świeci to jeden styk w czujniku , drugi daje sygnał do sterownika silnika i ten najczęściej się uszkadza.
Nieszczelny układ odprowadzania oparów paliwa tzw. gaspentel Sprawdź przewody odpowietrzające idące do filtra wągla aktywnego i elektrozawór
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
Nieszczelny układ paliwowy, paliwo się cofało i auto nie chciało zapalić bądź zapalało i od razu gasło. Prawdopodobnie nieszczelność była właśnie na filtrze paliwa.
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Albo paliwa mało, albo układ zasilania paliwem nieszczelny i się zapowietrzył.
Dzięki kolego,bardzo mi pomogłeś. No więc samochód w pełni sprawny,usterka naprawiona. Przyczyną był nieszczelny układ paliwowy,a dokładnie filtr paliwa i prawdopodobnie uszczelniacze na wtryskach. Wszystkim serdecznie dziękuje. Zamykam temat. Pozdrawiam
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Miej też na uwadze że może też być uszkodzona instalacja, nieszczelny układ dolotowy , wydechowy, nie prawidłowe ciśnienie paliwa itp , itd. chociaż nie powiem nie raz jedynym wyjściem jest wymiana/podmiana na sprawną. Producenci sond przewidują ich prawidłowe działanie na 100-150 tys. chociaż wytrzymują dłużej ale już nie trzymają swoich parametrów.
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy
W tych silnikach problemy z odpalaniem to: pompa paliwa, nieszczelny układ paliwowy. Może być jeszcze rozrusznik, wczoraj akurat robiłem w x20DTH (101KM) to szczotki były przygrzane i nie miał tej sprawności. Bo pompa była już robiona. Po zrobieniu odpala bardzo miło.
Trzeba by się przyjrzeć ciśnieniu/podciśnieniu w kolektorze dolotowym. Bo seria błędów jest od tego że ciśnienie w kolektorze nie pasuje sterownikowi silnika do aktualnych obrotów, otwarcia przepustnicy i obciążenia silnika. Wygląda jak dziura w dolocie. Należy pamiętać że lewe powietrze może pochodzić np z nieszczelnego korka wlewu oleju czy bagnetu....
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
A nieszczelny układ miał by znaczenie na pokrywie filtra paliwa jest tłuste . Trudno określić czy to dzieje się po regeneracje bo kupiłem uszkodzony
Najprościej podłaczyć pod komputer - co wskaże. Świece żarowe nie grzeją - przepalone albo za niska rezystancja Układ paliwowy - zapowierza się (może nieszczelny filtr paliwa)
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
Wydaje mi się że układ jest szczelny bo żadnego wycieku nie zauważyłem ani nawed pocenia bo chyba coś takiego było by widoczne przy nieszczelnym układzie. Niewiem gdzie szukać?
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Otóż ogar z dnia na dzień mi zaczął wytwarzać próżnie w gaźniku. I zamiast Pobierać paliwo to on mi pobiera powietrze. Skoro jeździ to należy się tylko cieszyć, że zamiast paliwa spala powietrze :) Teraz poważniej. Zapewne chodzi Ci o to, że zapowietrza Ci się układ paliwowy? Przyczyny mogą być dwie: Zapchany układ paliwowy - coś mogło utknąć w kraniku...
Koledzy, sprawa wygląda następująco, na minusie odpala za drugim,trzecim razem ale na próbę założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą WC odpalanie poprawiło się bardzo odpala za pierwszym kręceniem dziś rano - 5 czyżby układ nieszczelny? wymień filtr paliwa może być nieszczelny zwróć uwagę na szybkozłączka na filtrze oryginalnie powinien być...
Witaj, mam Peugeota Boxera 1997, 2,5D więc identyczny. Objawy masz takie same,jak u mnie. Tyle,że mój jak dłużej postoi,to ciężko pali.Problem (u mnie,może u Ciebie też) tkwi w nieszczelnym układzie paliwowym.Paliwo się cofa.Spróbuj go podpompować na filtrze paliwa zanim odpalisz,do momentu aż na pompce poczujesz opór.Po kilku obrotach rozrusznikiem...
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
Czy po dłuższym postoju paliwo nie cofa sie do zbiornika paliwa i przez to trzeba długo kręcic zeby zaskoczył? Może to też być nieszczelny układ paliwowy
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Dzięki za podpowiedzi. Zapomniałem napisać, odkręcenie korka nic nie pomaga, to mam już sprawdzone. Drugie to nie do końca wiem jak sprawdzić. Dzisiaj np. pilarka pracowała ok, ale paliwo w tej pompce raz się pojawia, raz nie. Wiem że przy pierwszym odpaleniu nie było paliwa w pompce, ale o dziwo pilarka odpaliła i cały dzień nie robiła problemów. Myślicie...
Toż to zwykły gruźlik a więc: sprawdź elektromagnetyczny zawór paliwa na pompie wtryskowej (zdejmij kabel z niego i daj bezpośrednio plus z akumulatora) powinien pstryknąć. Czy w przewodach paliwowych widać paliwo, poluzuj nakrętkę przewodu od któregoś wtryskiwacza i sprawdź czy w czasie próby odpalenia wytryskuje paliwo z pod niego. Jeśli nie no to...
Zapowietrza się w czasie pracy - prawdopodobnie nieszczelny układ zasilania paliwem - od zbiornika do odstojnika i dalej do pompki. Jeśli traktor traci moc, to może być zapchany otworek w korku wlewu paliwa. Objaw ustąpi po odkręceniu korka. W takim razie trzeba oczyścić otworek. Kranik też może nałapać śmieci i paliwo będzie kapać jak krew z nosa zamiast...
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
A ja myślę dalej, ze to nie pompa. Ciekawa sprawa, że powietrze występuje tylko w jednej rurce i to nie w tej samej, jak pisze autor. Jeśli to byłaby pompa, to powietrze powinna gonić do wszystkich wtryskiwaczy, zresztą nawet po równo, bo to przeciez pompa "roto". Ja cały czas po cichu podejżewam wtryskiwacze, czy aby się któryś nie przycina i wtedy...
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
Prawdopodobnie twój problem jest spowodowany tym, że nie działa zawór zamykający dopływ paliwa do pompy wtryskowej, za ten stan rzeczy odpowiada (w moim rozumieniu) nieszczelny układ podciśnienia, który w większości mercedesów zamyka dopływ paliwa nie na zasadzie zaworu elektromagnetycznego tylko pneumatycznie. Przyjołem że tak, a więc zobacz, czy nie...
Prawdopodobnie masz kolego nieszczelny zawór BPV , zawór ten ma wpływ na temperaturę początkową ( około 295 stopni C) przy której dopiero zostanie rozpoczęte dawkowanie paliwa ( i od tego momentu zacznie rosnąć temperatura do około 475 stopni C ) do wypalania DPF. Krótko mówiąc układ wydechowy nie może osiągnąć temperatury przy której zaczyna się podawanie...
Witam jeżeli świece są ok to gdzieś masz nieszczelny układ zasilania paliwem i silnik się zapowietrza .Podasz mu samostart to przeciągnie paliwo i jest w porządku .Sprawdź przewody paliwowe najlepiej pod ciśnieniem lub wizualnie zobacz czy nie ma czasem gdzieś wycieku paliwa.Przyczyną może być także wadliwy nieszczelny filtr paliwa gdzie może pobierać...
Cofanie się paliwa do baku sprawdź układ paliwowy zapewne jest nieszczelny.
Sprawdź szczelność układu dolotowego. Jeżeli będzie nieszczelny sterownik poda zwiększona dawkę paliwa. Czyli podłączyć najlepiej pod komputer lub ELM i smartfon sprawdzić korekty. Druga prawdopodobna przyczyna to nagar na wtryskiwaczach ,zamiast rozpylać po prostu leją . Jeżeli nie było zabiegów w tym przypadku. wtryskiwacze trzeba wymontować do sprawdzenia.
Zobaczę czy będzie jakiś efekt. Nowa pompka - tak, ze względu na cofanie się paliwa podczas postoju (nieszczelne zaworki pompki), bo układ ewidentnie się zapowietrza. Ale nie podłączałbym jej bezpośrednio do stacyjki, są częste sytuacje, że ma się włączoną stacyjkę dłuższy czas i jednocześnie wyłączony silnik. Lepiej nie robić takich eksperymentów.
Witam Pompa powinna odpowietrzyć się samoczynnie. Gdyby tak się nie stało, najprawdopodobniej jest nieszczelny układ zasilania. Możliwe jest też uszkodzenie zaworku na filtrze paliwa ( podgrzewanie filtra paliwa w zimie ). Pozdrawiam Bogdan
Witam Przy obecnych temperaturach świece nie grzeją ja obstaje za zapowietrzonym układem paliwowym (nieszczelne przewody, uszczelki na filtrze paliwa itd.) ostatnio sporo było na ten temat pisane. Pozdrawiam
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało Co ma piernik do wiatraka, ja się pytam o kolor paliwa w filtrze paliwa? Tylko debil wymienia filtr na nowy nie sprawdzając tego i nie usuwa syfu z filtra. od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Tak może to być przyczyną, sam piszesz że cieknie,...
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Umyj silnik. Zobacz czy nie poci się nigdzie z układu paliwowego. Czasami to obudowa wtryskiwacza przepuszcza. Wymień wszystkie wężyki przelewowe. Pompa gdy jest nieszczelna to jest nieźle upaprana. Żaden dodatkowy zaworek nic nie da.
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Witam.. przy zafirze dti faktycznie potrafi zaciągać powietrze przez filtr. Przy wymianie filtra trzeba szczególnie zwracać uwagę na ułożenie uszczelki i oringu , również wymienić przelewy a paliwa na nieszczelnych przelewach czuć nie będzie (taki układ) , rzadko pompą zaciąga powietrze ale też się zdarza z boku śruba do blokowania tam jest podkładka...
Ja mam 1,7 ale 101KM. Miałem nieszczelną obudowę filtra paliwa i też się zapowietrzał.
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Jak sprawdzić zawory w hondzie. Czy koniecznie trzeba rozmontowac silnik? Co do tego Ci nie pomogę :(, choć powinno się dać wyregulować na śrubie bez rozbierania silnika, a zdejmując samą pokrywę zaworów. czy zawór też też ma na to wpływ? jeśli chodzi o spalanie to ma, tym bardziej jeśli jest wylotowy, to część paliwa idzie w tzw "komin". Co do zapachu...
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
prawdopodobnie masz nieszczelne przewody przy filtrze paliwa co się objawia poceniem.Druga sprawa następuje zapowietrzenie układu paliwowego w tym samym miejscu
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Jest jeszcze możliwa sytuacja ze jest zanieczyszczony filtr paliwa (przy okazji sprawdź i powietrza ) a może być tez nieszczelny układ i przy większych obrotach pojawia się nieszczelność (z powodu wzrostu podciśnienia) w układzie zasilania paliwem i zaciąga powietrze?
Witam, Mam problem z czujnikiem ciśnienia jak w temacie. Jest nieszczelny i opary paliwa trafiają do układu wentylacyjnego a ich zapach unosi się w kabinie pojazdu. Nie pomaga włączenie obiegu zamkniętego (podczas postoju po włączeniu dmuchawy czuć zapach benzyny, podczas jazdy nie - pęd powietrza je wydmuchuje). Po wyłączeniu dmuchawy praktycznie nie...
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Walnięta pompa paliwa ,zatkany filtr, niesprawny układ zapłonowy lub częsta wada tego silnika czyli nieszczelna odma.
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
W/g mnie to masz nieszczelny gdzieś układ paliwowy, albo pompa już dogorywa swojego żywota.
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Witam. Mam problem z odpalaniem samochodu rano (zimny silnik). Samochód stoi nie odpalany ok 8-12h, po tym czasie pali od "strzała" pochodzi chwile może z 10-20 sec i gaśnie. Potem "łechta" na zapłonie, ok 20-30 sec trzeba go trzymać i pali normalnie. Jak silnik jest ciepły pali od razu nie gaśnie, sytuacja bez gaśnięcia powtarza się nawet po wystygnięciu...
Witam. Ciągnik jest kilkuletni. Kolega zajechał silnik bo nie nalał wody... Po wymianie uszczelki pod głowicą i regulacji zaworów na 0,20 silnik wcale nie odpala. Podczas kręcenia nie ma nawet jednej inicjacji zapłonu. Świece żarowe sprawne. Jedynie układ doprowadzenia paliwa troszkę nieszczelny bo gdzieś kapie paliwo na przewodach ale to chyba by nie...
Rozumię że komputer nie pokazuje żadnego błędu??? W takim przypadku może być nieszczelny układ dolotowy i zasysa fałszywe powietrze, lub wtrykiwacz padł i leje za dużo paliwa
To co tam ci się wydarzyło, że masz jakoś "wielostopniowo" układ zapowietrzony? Masz na górze pompkę manualną, żeby po wymianie filtra napompować sobie paliwa ze zbiornika. No chyba, że pompka jest nieszczelna i to przez nią gdzieś dostaje się powietrze? No bo na dole to mało prawdopodobne - jakby miało się tamtędy dostawać powietrze to przede wszystkim...
Bardzo często łapie ten błąd jeśli jest nieszczelny korek wlewu paliwa , należy wymienić uszczelkę. Może zacznij od tego????
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
Ja bym zaczał od sprawdzenia pompki zasilającej. Może być także nieszczelny układ zasilający i dostaje się powietrze co powoduje cofanie paliwa do baku. Stąd taki efekt. Trzeba kręcić aż pompa pociągnie paliwo i samochód odpala. Ewentualnie zaworek zwrotny przy nadmiarze paliwa ale przy jego uszkodzeniu odczówalne było by osłabienie samochodu. A czy...
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
Tu akurat wersja TD nie ma zapewne nic do rzeczy (mam takiego samego rarytasa jako tani d...wóz żony- silnik rewelacja, reszta się już sypie niestety). Zwykłe wersje 1,6 też miałem. Problem falujących obrotów też mnie dopadał, powód- nieszczelny układ zasilania paliwem. Przyjrzyj się dobrze przezroczystemu odcinkowi przewodu paliwa, czy przypadkiem...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Ogólna wskazówka, którą powinniście do końca swojego zawodowego żywota zapamiętać, że jeśli chodzi o silniki diesla z systemem wtryskowym Common Rail to NIE WOLNO LAĆ DO PALIWA ŻADNYCH ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH. Dlatego, że przyczyniają się one do jeszcze większego "wysuszenia" paliwa niż było wg obowiązującej normy od 2006 roku. Kiedy to obligatoryjnie...
Kolor dymu jest jasny, biały. Po dodaniu gazu kopci mocniej, po odjęciu słabiej. Możliwe, że to para wodna, i że wcześniej nie widziałem tego bo było cieplej. Autem rzadko jeżdżę, bo mam drugie. Citroena kupiłem za grosze i widzę, że strasznie jest zaniedbany. Padnięta świeca żarowa, nieszczelna obudowa filtra paliwa, problem z układem chłodzenia -...
Wygląda na nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się po dłuższym podstoju . Więc jedź do serwisu niech wymieniają filtr paliwa i dokładnie przyjrzą się przewodom paliwowym. Zrób mały test wejdź do auta i odpal tylko zapłon niech pompa dopompuję paliwa a za drugim lub nawet trzecim razem dopiero kręć rozrusznikiem .
Przelewy na wtryskiwaczach 1 i 2 w normie. Na 3 i 4 przekroczone ale nieznacznie. Jest problem z ubytkiem ciśnienia paliwa lub zbyt słabym zasilaniem układu. Mało paliwa dostaje. Może być jeszcze problem w zbiorniku ( zatkany/ nieszczelny smok) Problem z elastycznymi przewodami paliwowymi ( załamane / wsadzone zwężki/ podłączone webasto) , Problem z...
Kolego wysokosc pompki niema znaczenia powinna byc tylko pochylona pod kątem 30 stopni,może masz gdzies nieszczelny układ i ci sie zapowietrza albo niewziąłes przypadkiem ujecia paliwa z powrotu z pompy bo jesli tak to może sie zapowietrzac paliwo powinno byc ujete ze zbiornika.Co do tych czasów i charakterystyk to wyśle ci na pw,pociagnij grzanie tej...
katalizator A niby co ma katalizator do falowania obrotów? Obowiązkowo sprawdź czy przepustnica nie jest bardzo zabrudzona i adaptacja. Miałem przypadek że przewód połączony z kolektorem dolotowym był nieszczelny (nie pamiętam co to za przewód był, chyba od układu odpowietrzania par paliwa). Zaraz po odpaleniu też falują obroty?
ciśnienie paliwa powinno utrzymywać się w granicach 3 barów , zaworka zwrotnego nie ma na 100% pompa po włączeniu zapłonu wyruwnuje ciśnienie co słychać po przekręceniu kluczyka , jeśli następuje spadek ciśnienia to tak jak napisał kolega "robokop" nieszczelny układ zapchany filtr lub pompa już ma dość
Jeśli chodzi o pytanie jak kopci - odpowiadam na czarno - typowy dym złego spalania ropy. Zbyt wysoki stosunek paliwa do powietrza, tak bym to nazwał. Przyczyna; zapchany filtr powietrza , nieszczelny układ dolotowy , niewydajność turbiny lub nieumiejętna zmiana biegów .Zostaje jeszcze sprawdzenie wydajności pompek.
Jeśli zmieniałeś płyn w silniku to może być zapowietrzony układ ogrzewania. Czy łapie temperaturę?? Co pokazuje wskaźnik?? Jeśli temp łapie a nie grzeje to zapowietrzony układ może masz jakiś filtr powietrza przed nagrzewnicą i to powstrzymuje grzanie. Jeśli z kolei nie łapie temp to stawiam na termostat. Nie zamyka obiegu. Co do palenia to wydaje mi...
Jak na gazie jest dobrze a na benzynie źle to ewidentnie wina układu wtrysku paliwa... Sprawdź wężyk do mapsensora czy nie jest nigdzie sparciały i nieszczelny (szczególnie na końcach), Może być też czujnik temperatury wody do wymiany (w kolektorze ssącym z tyłu - niebieska wtyczka) Można by też sprawdzić ciśnienie paliwa albo chociaż odkręcić wężyk...
Kolego! miałem to samo, po prostu wlej paliwa do pełna i postaw go na górce przodem do dołu jak zapali to masz nieszczelny układ paliwowy to standard w tych autach. pozdrawiam
Proponuję tak: Spróbować określić w jakim konkretnie momencie silnik gaśnie. Z opisu problemu można stwierdzić: uszkodzenie pompy paliwa nieszczelna instalacja paliwowa zabrudzona przepustnica uszkodzony czujnik położenia przepustnicy uszkodzony układ zapłonowy i/lub czujnik położenia wału korbowego (choć wtedy prawdopodobnie w ogóle by nie palił) i...
Mogą być dwie usterki przecież, nie ma sensu łączyć objawów na siłę. Trudny rozruch już napisałem czym jest powodowany: pompa w baku, nieszczelny układ, tandem, lub uszczelnienia/gniazda PD. A jeszcze mam pomysł, odkręć przed rozruchem silnika korek paliwa. I wtedy dopiero uruchom.
Po kolejnym postoju zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem, włącz zapłon , ale słuchaj przy tym pracy pompy - czekaj aż przestanie pracować , wyłącz zapłon i czynność powtórz z 5 -8 razy a następnie spróbuj odpalić. Jeśli auto odpali lepiej, to masz nieszczelny układ i w trakcie postoju się zapowietrza..
Jak koledzy piszą diagnostyka "prawdę Ci powie". Dzieje się to tak dlatego że zimna pompka jeszcze przez jakiś czas podaje paliwo a potem traci szczelność nie jest w stanie zapewnić określonej ilość paliwa Przez ponad 20 lat nie spotkałem ciepłej pompki paliwa :D Problemem nie jest sama pompka, a nieszczelny układ zasilania (pęknięcie przewodu, gumowej...
Nie ma możliwości zmiany zużycia paliwa przez autoryzowane stacje obsługi. Dawki paliwa podawane przez sterownik są obliczane na podstawie danych z czujników i zapisanych w pamięci na podstawie testów przeprowadanych przez konstruktorów. (Oczywiście pomijam ingerencje w pamięć eeprom sterownika) Zwiększone zużycie paliwa może być spowodowane przez szereg...
Bąbelki, dysza czy jeszcze coś? Mam piec Buderus Logano G115 od 10 lat. Do zeszłego tygodnia byłem z niego bardzo zadowolony. W zeszłym tygodniu odbył się doroczny przegląd, po kolejnym 1000 godzin, i od tej chwili moje zadowolenie zmniejszyło się. Serwisant wyjeżdżając powiedział, ze mam w szklanym naczyniu filtra oleju bąbelki, co wskazuje, że układ...
Czego na elektrodzie można się dowiedzieć. Masz wyraźnie wypadanie zapłonu cylinder numer 2. Więc kabel wn, świeca lub cewka. Co do cewki to trzeba ją oglądnąć czy nie ma pęknięcia w okolicach gniazda kabla wn dla tego cylindra. Jeżeli układ zapłonowy jest sprawny to szukamy w obwodzie zasilania silnika w paliwo lub powietrze. W paliwo to stan wtryskiwacza,...
Filtry zmieniłeś? Z ręcznej pompki tryska paliwo bo jest nieszczelna. Ten typ tak ma, brak o-ringa na tłoczku. Odpowietrz dobrze układ niskiego ciśnienia, a potem na odkręconych przewodach do wtrysków kręć rozrusznikiem. Jak nadal paliwa nie będzie to możliwe że pompa wtryskowa kuleje. Gaz ręczny daj na maksa. Zmieniałeś w niej olej?
nieszczelny układ nieszczelny kranik paliwa układ pneumatyczny nieszczelny
schemat świateł jazdy dziennej diody mercedes radio straciło dźwięk
wyłacznik bistabilny electrolux schematy odkurzacz
Różnice między świecami Champion RN9YCC a RN9YC Becker MO13 – odzyskiwanie kopii zapasowej, Content Manager, backup, przywracanie systemu