masz nieszczelny układ paliwowy albo pompa siada
zapchany/nieszczelny układ paliwowy najpierw wyczyść smok w baku potem sprawdź wszelkie połączenia, możesz podłączyć bańkę z ropą prosto pod pompę i odpowietrzyć i tak ma normalnie pracować
Gdzie podłączyć sprężarkę podczas sprawdzania szczelności układu paliwowego? Czy do przewodu zasilającego, czy powrotnego? Jakie są najlepsze praktyki i środki ostrożności?
Jeślim przebieg 3100mth jest prawdziwy, to silnik powinien być w dobrej kondycji - na dobrym oleju robiły po 10tys. mth. Niechęć do wejścia na obroty to nieszczelny układ paliwowy, olejem z odmy bym się nie przejmował - a za to zobaczył, czy tego oleju przybywać nie zaczęło.
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Powodem jest prawdopodobnie nieszczelnym układ paliwowy. W moim przypadku wystarczyło wymienić uszczelki.
Nieszczelny układ paliwowy , po nocy masz bombel powietrza . Spróbuj podpompować reczną pompka przed odpaleniem. Na 100% gdzieś masz nieszczelność.
To jest typowy objaw W TDi pd nieszczelnego układu paliwowego. Jak pompowtryskiwacze się nie napełniają prawidłowo. Mogą to być gumki na pompkach. Może to być nieszczelność pompy tandem. Jak się jeszcze jąka po odpaleniu to na 100% to. Świece żarowe w temp powyżej + 5 C praktycznie przy zdrowym silniku Tdi PD nie grają roli.
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym.
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Dziękuję za odp.może jeszcze ktoś ma inny pomysł?a jeśli gdzieś jest nieszczelny układ paliwowy może się też tak robić?
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Może nieszczelny układ paliwowy,spróbuj zamontować zawór zwrotny.
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało Co ma piernik do wiatraka, ja się pytam o kolor paliwa w filtrze paliwa? Tylko debil wymienia filtr na nowy nie sprawdzając tego i nie usuwa syfu z filtra. od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Tak może to być przyczyną, sam piszesz że cieknie,...
Możliwe że nieszczelny układ paliwowy. Zbiera się bąbel, jak go złapie to gaśnie, a potem normalnie chodzi.
możliwe że pompa lub nieszczelny układ paliwowy, ja bym zaczął od sprawdzenia węzyków paliwowych...
Ale jak chciałem ruszyć to zdechł w filtrze paliwa nie ma. zapowietrzył się czyli masz nieszczelny układ paliwowy
Albo naprawić ,dołożyć zaworek zwrotny przed pompą. Jak problem zniknie to zaworek w pompie uszkodzony. Jak nie zniknie to nieszczelny układ paliwowy.
Możesz miec też nieszczelny układ paliwowy
Cześć, tak jak odpali komputer pokazuje prawie 300bar. i wszystko chodzi idealnie. Dodano po 1 Rozumiem że albo nieszczelny układ paliwowy? czy pompka wstępna co generuje 1.5bara nie za mało?
Nieszczelny układ paliwowy, paliwo się cofało i auto nie chciało zapalić bądź zapalało i od razu gasło. Prawdopodobnie nieszczelność była właśnie na filtrze paliwa.
sprawdź czy palliwo się nie cofa, może masz nieszczelny układ paliwowy
Dzięki kolego,bardzo mi pomogłeś. No więc samochód w pełni sprawny,usterka naprawiona. Przyczyną był nieszczelny układ paliwowy,a dokładnie filtr paliwa i prawdopodobnie uszczelniacze na wtryskach. Wszystkim serdecznie dziękuje. Zamykam temat. Pozdrawiam
No to może paliwo się cofa lub nieszczelny układ paliwowy i po kilku godzinach masz zapowietrzony.
Nieszczelny układ paliwowy/przelewy sprawdż i zaworki w pompce.
Temat ogarnięty dzięki wskazówkom kolegi krisbrumm. Powodem był nieszczelny układ paliwowy w głowicy.
Mozesz mieć nieszczelny układ paliwowy i zaciąga powietrze lub 100 innych usterek.
Zapewne masz nieszczelny układ paliwowy, należałoby go naprawić. Tym bardziej, że jak piszesz, pompowanie nic nie daje. Potem dopiero brać się za odpowietrzanie. Możesz poluzować przewody na wtryskach, możesz pomóc sobie plakiem, możesz też naładować akumulator i sprawne auto odpali po chwili.
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Ale to co opisujecie to nic innego jak problemy z zaworem zwrotnym przy pompie lub nieszczelny układ paliwowy w zbiorniku, jeśli bawić się z korkiem wlewu to raczej trzeba go poluzować na stałe, bo jeśli faktycznie pompa nie trzyma ciśnienia to paliwko ucieknie przez noc z przewodów i stąd ten problem.
Czy po dłuższym postoju paliwo nie cofa sie do zbiornika paliwa i przez to trzeba długo kręcic zeby zaskoczył? Może to też być nieszczelny układ paliwowy
Nieszczelny układ paliwowy lub pompa sie kończy. Odpal na krutko z bańki, jesli bedzie pracowac prawidłowo to to pierwsze.
Koledzy piszecie że jest nieszczelny układ paliwowy w t-25 a ja wykręciłem zaworek zwrotny z pompy wtryskowej był zapieczony, wyczyściłem go i wkręciłem spowrotem i teraz władek pali mając 3 litry ropy w zbiorniku. Pozdrawiam :)
Cześć kolego.Przyczyn może byź dużo na początek filtry do wymiany i koniecznie do sprawdzenia szczelnośc układu zasilania .Zobacz czy rano jak już zapali widać w układzie zasilania pęcherzyki powietrza od filtra do pompy(powinien być tam przezroczysty przewód).Jeśli tak to masz odpowiedź -nieszczelny układ paliwowy
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
- skąd ten dym z pod maski ? Mechanicy za każde podłączenie do kompa zazwyczaj krzyczą 50 zł. Najtaniej będzie kupić interfejs diagnostyczny z programem i podłączyć do laptopa. Bo tak w ciemno to może być to albo to. 1. Nieszczelny układ paliwowy - cofa się paliwo i zapowietrza się totalnie 2. Czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka...
Kolego! miałem to samo, po prostu wlej paliwa do pełna i postaw go na górce przodem do dołu jak zapali to masz nieszczelny układ paliwowy to standard w tych autach. pozdrawiam
A może jakaś pierdoła? Jeżeli musi dłużej postać to może problem jest w nieszczelnym układzie paliwowym i po paru dniach wężyki puste,wtedy biedak zanim zacznie normalnie chodzić to trochę czasu zejdzie zanim wszędzie będzie paliwko.
Wygląda na nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się po dłuższym podstoju . Więc jedź do serwisu niech wymieniają filtr paliwa i dokładnie przyjrzą się przewodom paliwowym. Zrób mały test wejdź do auta i odpal tylko zapłon niech pompa dopompuję paliwa a za drugim lub nawet trzecim razem dopiero kręć rozrusznikiem .
Są dwie możliwości 1 to nieszczelny układ paliwowy, mocno zapowietrzona pompa. 2 to padnięta pompa lub sterownik ale to to samo bo sterowniki same z siebie się nie palą tylko jak jest mechanicznie zatarta.
W tych silnikach problemy z odpalaniem to: pompa paliwa, nieszczelny układ paliwowy. Może być jeszcze rozrusznik, wczoraj akurat robiłem w x20DTH (101KM) to szczotki były przygrzane i nie miał tej sprawności. Bo pompa była już robiona. Po zrobieniu odpala bardzo miło.
Przychylam się do opinii, że silnik fajny. Miałem taki w służbowym aucie. Jedyne problemy jakie były to z nieszczelnym układem paliwowym, ale naprawa nie była droga. Natomiast ta legendarna elektryka w peugeotach... Nie zamierzam powtarzać obiegowych opinii, ale w 207, 307 po pierwsze jest notoryczny problem z przepalającymi się żarówkami H7. Druga...
dziękuję właśnie sprawdzają mechanicy Dodano po 2 wykluczony jest problem z pompowtryskami czyli pewnie nieszczelny układ paliwowy Dodano po 1 czyli trzeba sprawdzić cały układ paliwowy z pompą włącznie ?
Znaczy że błedu niema ta dobrze,ale miałem na myśli bardziej diagnoze,posprawdzanie parametrów podczas jazdy, i najlepiej jeszcze jak by zgasł podczas tej diagnozy.Tak jak piszesz, nieszczelny układ paliwowy objawuje trudnością w odpaleniu. Także to odpada. A posprawdzaj wtyczki, po oglądaj kable na tyle ile można. Może coś nie styka.
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Jak masz sprawny rozrusznik, akumulator, świece oraz układ sterujący nimi to powinien odpalać. Wnioskuję że problem jest tylko jak przyszły mrozy czyli wykluczam wpływ zapowietrzania się przez nieszczelny układ paliwowy. Ten silnik jak nie działa dogrzewanie świecami to ciężko odpalić w mroźne dni. Sprawdź rozrusznik i doładuj akumulator. Oraz czy do...
Auto było podłączone do komputera w czasie jazdy. Komputer stwierdził nieszczelny układ paliwowy, a co do czujnika to i jeden, który był przy kupionym silniku - jak i drugi, który wymieniłem z poprzedniego silnika nic nie zmienia. Objawy nadal takie same. Dodano po 1 Innych błędów w czasie jazdy komputer nie odnotował.
1. Filtry. 2. Ciała obce w zbiorniku. 3. Nieszczelne połączenia układu paliwowego. Wykonaj podstawowe niezbędne czynności.
Po tym błędzie masz 3 możliwości Nieszczelny układ wydechowy, uszkodzony układ paliwowy, uszkodzona lambda. Ja bym obstawiał to 3.
Witam ,byłem na sprawdzeniu na Vagu, błąd był taki , nieszczelne układ paliwowy i coś ciśnieniem paliwowym, przyznaję się mam włorzony korek uniwerslany , ale czy to by bylo poowodem mojej awarii. A druga rzeczc pisałem iz , miałem błąd z zaworem egr, , jednak takowo nie miałem. Juz sam nie wiem .
Uszkodzenie czujnika położenia wału powoduje przejście w tryb awaryjny — ograniczenie obrotów, dawki paliwa i cienki odgłos pracy wtrysków. Silnik odpala, bo pompa wtryskowa ma swój czujnik. Nagłe rzucenie palenia to najczęściej skutek spalenia tranzystora w pompie wtryskowej. O ile pamiętam, przy sprawnym samochodzie kontrolka MIL gaśnie podczas...
W/g mnie to masz nieszczelny gdzieś układ paliwowy, albo pompa już dogorywa swojego żywota.
Układ paliwowy zapowietrza się, gdzieś jest nieszczelny ja na początek tego bym się trzymał.
A silnik pęknięty na pół a wał korbowy w 5 miejsca połamany, paliwo zalewa i ciurkiem płynie ot tak sobie. Nikt za ciebie nie naprawi, a paliwo od tych wad to strumieniami nie płynie. Kolektor ssący sam się połamał i pękł od super eksploatacji. Winne temu forum elektrody. Przeczytaj sam siebie kolektor ssący i zawor ssący nie zazysal paliwa Ze strzykawki...
Turbo późno wstaje, stąd "muł" przy dolnych obrotach, ale z olejem w ropie czy ropą w oleju związku raczej nie ma. Bipy bardzo ujemne co świadczy o zbyt "słabym" zasilaniu pompowtryskiwaczy paliwem, zapchany filtr, słaba pompa, nieszczelny układ paliwowy. Jak pisali poprzednicy: 1. Uszczelniacze pompek 2. Pompa Tandem 3. pęknięta głowica (nie życzę)...
Masz na 100% nieszczelny układ paliwowy, na wtryskach lub jeszcze przed nimi. Jesli nie masz maty izolującej na spodzie maski, to temperatura powoduje odparowanie par paliwa i jakby zapowietrza układ wtryskiwaczy (niegroźne) - jak już zaleje wtryski paliwem, to będzie chodziło bez problemu. Gorzej właśnie z odpaleniem, jak postoi kilka godzin na pelnym...
Otóż ogar z dnia na dzień mi zaczął wytwarzać próżnie w gaźniku. I zamiast Pobierać paliwo to on mi pobiera powietrze. Skoro jeździ to należy się tylko cieszyć, że zamiast paliwa spala powietrze :) Teraz poważniej. Zapewne chodzi Ci o to, że zapowietrza Ci się układ paliwowy? Przyczyny mogą być dwie: Zapchany układ paliwowy - coś mogło utknąć w kraniku...
Toż to zwykły gruźlik a więc: sprawdź elektromagnetyczny zawór paliwa na pompie wtryskowej (zdejmij kabel z niego i daj bezpośrednio plus z akumulatora) powinien pstryknąć. Czy w przewodach paliwowych widać paliwo, poluzuj nakrętkę przewodu od któregoś wtryskiwacza i sprawdź czy w czasie próby odpalenia wytryskuje paliwo z pod niego. Jeśli nie no to...
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Panowie dajcie spokój, dajcie koledze czas na sprawdzenie innych opcji w tym wg mnie, nieszczelny układ paliwowy, stąd silnik przy zapalaniu dymi na biało, po prostu brak paliwa w układzie, możliwy też zły kąt zapłonu, ba możliwe także że paliwo było letnie i po tych mrozach w filtrach jest sama parafina, nikt nawet nie zapytał czy tam filtry ktoś wymienił!...
Po wielu latach od załatwienia sprawy warto zaznaczyć, że problemem w moim przypadku był nieszczelny układ dolotowy powietrza. Zła mieszanka paliwowo-powietrzna powodowała kopcenie na czarno. Witaj, co dokładnie w twoim przypadku było nieszczelne? Mam ten sam problem
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Może być nieszczelny lub niedrożny układ paliwowy lub przytkany przewód powietrza ssącego do spalania.
np nieszczelne pompowtryski
Tak jak powiedziałem na początku: Podstawą jest trafne zdiagnozowanie usterki... z wypowiedzi autora wynika że nie zna się na mechanice,więc nie zostaje mu nic jak znaleźć dobrego specjalistę od tych silników bo nie jeden właściciel auta z tym silnikiem przekonał się że mechanik a MECHANIK to różnica. Tata tak mówił a jest mechanikiem i zna się na tym....
Po nieudanych próbach zdecydowałem się dać auto do niby specjalistów ( serwis Hoff... w Rzeszowie). Po pierwszej diagnozie wyciągnęli listwę i stwierdzili że zawór na listwie blokuje. Wymienili na nowy (cena całej usługi 1000 zł ) i nic się nie poprawiło = auto dwa dni w warsztacie. Drugi raz przyjechałem to po sprawdzeniu stwierdzili nieszczelny układ...
Miałem w latach 99/01r Citroena ZX 1,4i reflex (92r) i w trasie przy prędkościach do 120 km/h palił do 6,5l na 100km. W mieście to już w zależności od stylu jazdy, długości pokonywanych odcinków, pory roku itd. palił 8 do 9,5 litra na setkę. Moim zdaniem przyczyna może leżeć po stronie: -złej regulacji zapłonu -złego termostatu -nieszczelnego układu...
Kody wtrysków to rodzaj korekty ich charakterystyki. W fabryce nie da się wyprodukować idealnych wtryskiwaczy, więc każdy po wyprodukowaniu jest badany i wyznaczany dla niego jest kod korekcyjny. Po założeniu takiego wtrysku wystarczy wprowadzić jego kod do ECU i ono już wie jak ma skorygować swoje mapy, żeby dopasować je do charakterystyki tego wtryskiwacza....
Witam Dzisiaj oddałem auto do elektryka po wstepnej analizie odczytu z kompa pojawiły się błędy dotyczące nieszczelnego układu paliwowego oraz błąd z CAN dot. brakiem komunikacji. Nie znam niestety kodów błędów ale będę czekać na wnikliwa analize elektryka . O tyle wszystko jest dziwne że auto odpali normalnie ale gdy jego obroty spadną poniżej 1000...
Jeżeli widać pęcherzyki powietrza to układ paliwowy masz nieszczelny. Należało by najpierw usunąć nieszczelności.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
EGR jest zmieniony na nowy czy używany? Nie odpowiedziałeś na pytanie o gniazda PD, to pięta achillesowa głowic silników PD 8-zaworowych. Trop z korbowodem, też jest dobry, może wcześniej zaliczyły kolizję tłoki z zaworami. Jedyne co nie pasuje do tego, to trudności w uruchamianiu. To świadczy o problemach z dostawą paliwa do PD. Czyli tandem, pompa...
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
Po frezowaniu gniazda resztki wyciągam odkurzaczem mam dorobioną końcówkę. Pytam bo przed i za gruszką mam powietrze w układzie paliwowy przed każdy odpaleniem (przed i za gruszką). Sprawdź gruszkę może jest gdzieś nieszczelna(połączenia).
Masz nieszczelny uklad paliwowy i cofa ci sie paliwo,sprawdz przewody przy filtrze! Pozdrawiam
Jednak do tych samochodów trzeba podchodzić indywidualnie - teraz się o tym przekonałem i nie dajcie się zwieść, że wszystkiemu jest winna pompa heh jest tyle rzeczy odpowiedzialnych za ten "check" ale wszędzie się słyszy pompa do regeneracji - niezła ściema :) Jak po regeneracji nie działa to wina stołu lub czegoś co tam sobie mechanik wymyśli - nie...
Czy podczas wymiany filtra na nowy, zalewasz go paliwem do pełna - tak należy postępować. Coś niedokładnie zamontowałeś ten filtr, sprawdź uszczelki w filtrze. Twierdzisz, że wcześniej miałeś ok. a po wymianie jest usterka, więc ponownie poprawnie go zamontuj, bo coś układ rozszczelniłeś. Dodatkowy zaworek zwrotny zamontuj w razie potrzeby. Słyszałem...
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Witam Przy obecnych temperaturach świece nie grzeją ja obstaje za zapowietrzonym układem paliwowym (nieszczelne przewody, uszczelki na filtrze paliwa itd.) ostatnio sporo było na ten temat pisane. Pozdrawiam
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Najprościej podłaczyć pod komputer - co wskaże. Świece żarowe nie grzeją - przepalone albo za niska rezystancja Układ paliwowy - zapowierza się (może nieszczelny filtr paliwa)
Faktycznie, "nie odnotowałem" prawidłowej pracy na stole. Pozostaje zatem układ paliwowy w samochodzie...nieszczelny? przyblokowany?
Może być tak że wina leży po stronie pompy wtryskowej jaka tam jest pompa rzędowa ?? może sam układ paliwowy jest gdzieś nieszczelny i sie zapowietrza lub sama pompa jest nieszczelna
macie koledzy nieszczelny uklad paliwowy, zmiana filtra na poczatek i sprawdzenie szczelnosci
Miałem kiedyś podobny problem , ale to nie w audi ale też w dieslu , ( megane 2 1.5 dci) spore pęcherze pojawiały sie w przewodach przed gruszką aż do listwy wtryskowej , pomogły zwykłe zaworki zwrotne ale skoro u Ciebie nie zdało to egzaminu to sprawa jest zdecydowanie poważniejsza Dodano po 2 Jeżeli chodzi o przechyły i związek z odpaleniem to wydaje...
nieszczelny uklad. Zrob test Nasłuchuj moze jest syczenie z któregoś przewodu.
Skoro od razu wraca, to znaczy , że masz układ paliwowy otwarty bądź nieszczelny.
Witam Serdecznie. Mam problem z odpaleniem mojego auta Golfa 3 2,0 gti benzyna bez gazu. Kiedy silnik jest zimny nie chce on odpalic za pierwszym razem nawet nie ma szans. Przekrecam kluczyk czekam az kontrolki zgasna odpalam a tu nic nawet nie lapie. Nastepnie powtarzam czynnosc i cos powoli zalapie ale trzeba go dlugo krecic lecz nadal nie odpala....
Jak nowy filtr zalałeś paliwem przez założeniem i instalacja była by szczelna to sam by się odpowietrzył po chwili i po kłopocie, powietrze w przewodach świadczy o nieszczelności układu szukaj najpierw przy filtrze prawdopodobnie nieszczelny "powrót" przy filtrze.
Sprawdż sobie wszystkie wężyki paliwowe pod maską ,może popuściła któraś opaska i masz lekki wyciek . Dodano po 2 Możesz mieć także nieszczelny układ wydechowy.
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
Witam !Mam taki problem j/w. Teraz w skrucie opiszę problem. suzuki samurai 1999r 1,9 td pompa lucas miał kodowany zapłon ale panel jest odłączony odpalał bez problemu, w pewnym momencie zgasł, pomyślałem przewody paliwowe przy ramie mocno skorodowane mokre pewnie tu jest przyczyna. Wymieniłem wszystkie przewody, filtr paliwa ,odpowietrzanie itd. próby...
Mam Lagune 2 1.9dCi 2001r.,kopci na biało. Wyczyściłem EGR i jak by mniej kopciło. Jest też nieszczelny tłumik. Czy jest to może przyczyną białego dymu? Może być też problem z wodą dostająca się do układu paliwowego? Proszę o pomoc.
Kolejne pytanie panowie wpiety mam tylko 1 bak na nowym wężu i dalej schodzi paliwo węzyk po 24 godz jest pusty ma sens zakładać zaworek zwortny ? Dlaczego schodzi te paliwko ? uklad nieszczelny czy cos za to jeszcze odpowiada?
Pewnie masz nieszczelny uklad paliwowy i po dluzszym czasie cofa ci sie paliwo,sprawdz wszystkie polonczenia przewodow paliwowych a szczegolnie przy filtrze paliwa. Pozdrawiam
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Auto już przyjechało okazało się że był nieszczelny uklad paliwowy i pękło przy turbinie to ramie od kierownicy turbiny.Tema zakończony.
Witam, mam idetyczny problem, postoi bez odpalania ok 2 dni, nie chce wogole odpalic, wystarczy do filtra zapodac plaka itp. i odpala i cały dzien juz bez problemu chodzi( a nawet tydzien dopoki nie postoi z 2 dni). Podejrzewam nieszczelny uklad paliwowy lub pompe Moze rozwiazales swoj problem???, to pomozesz:) jak bede wiedzial cos wiecej tez dam znac
nieszczelny układ paliwowy diesel nieszczelny układ układ paliwowy deutz układ paliwowy
alpine wyłącza livebox router bezprzewodowo ciśnienie układ chłodzenia
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
VW LT 2.5 TDI AHD: Wybór sprzęgła do koła dwumasowego Czarno-biały i skaczący obraz z kamery cofania - przyczyny i rozwiązania