w przypadku silnego kopcenia przy normalnej mocy silnika dignoza jest jedna wtryskiwacze a dokładnie jeden może dwa niestety metoda przelewowa nie zawsze pokaże i dlatego należy zawieść do sprawdzenia. Gdy kopci i nie ma mocy a dodatkowym objawem jest świst powietrza to wtedy przyczyną jest nieszczelny układ powietrza turbo
Po wielu latach od załatwienia sprawy warto zaznaczyć, że problemem w moim przypadku był nieszczelny układ dolotowy powietrza. Zła mieszanka paliwowo-powietrzna powodowała kopcenie na czarno. Witaj, co dokładnie w twoim przypadku było nieszczelne? Mam ten sam problem
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Jeżeli się nie zgubiłem to było tak, ze szukano nocnego ubytku powietrza. Ktoś wpadł na pomysł by sprawdzić zawór zwrotny w podstawie osuszacza. Wymontowano ją, sprawdzono i przy okazji tak pokręcono regulacją ciśnienia, że na zegarach na desce było 12 bar, a następnie pojawiło się syczenie, które opisałeś na wstępie. Później zaczęły się problemy z...
Może masz nieszczelny układ dolotowy powietrza,albo czujnik tzw ssania (temp.) niesprawny.
Nadal będę obstawał przy nieszczelnym układzie dolotowym - zbyt dużo powietrza w układzie, mieszankę wzbogacasz ssaniem i lepiej pali.
Nie zauważył kolega spadku mocy? Bo mnie ten dźwięk wygląda jak prześwist pod głowicą ale to moje ucho może szwankować:P Może nieszczelny układ dolotu powietrza ja bym sprawdził to na samym początku, Weź kawałek foli dość długi o sprawdzaj czy gdzieś nie powiewa.
Witajcie Mam problem z centralką pneumatyczną centralnego zamka Passat B3 91' Centralny zamek działa bez zarzutu tylko że silniczek centralki co 30 sekund na chwile się włącza. Pompuje i przestaje poczym znowu pompuje. Czy to może być wina nieszczelnego układu powietrza? Czy ten silniczek się wyłącza po osiągnięciu pewnego ciśnienia? Słychać za każdym...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego i układu dolotowego, może są jakieś pęknięcia które powiększają się po nagrzaniu, ja sprawdzałem tak - odłączyłem rurę dolotową od filtra powietrza i na wolnych obrotach powoli zatykam rurę ręką po całkowitym zatkaniu silnik powinien się dusić a nawet zgasnąć jesli układ jest szczelny jeśli nie na pewno masz nieszczelny...
Czyli układ pneumatyczny nie ma siły by utrzymać ciśnienie w poduszkach, więc albo nieszczelne" sparciałe" poduszki i tam jest ubytek powietrza bądź nieszczelny układ pneumatyczny i sprężarka nie może nabić układu.
Nieszczelny układ paliwowy , po nocy masz bombel powietrza . Spróbuj podpompować reczną pompka przed odpaleniem. Na 100% gdzieś masz nieszczelność.
Nieszczelny układ doładowania. Do sprawdzenia intercooler i wszystkie przewody powietrza doładowanego.
Witam zakupiłem os starszej osoby z garażu perzocika 106 + lpg bing m z 93r na wtrysku. przebieg 309 kkm tak jak piszecie do góry mało jest informacji na jego temat. oprócz powyższego problemu falujących obrotów: tu jest dużo rzeczy do zrobienia: stary filtr powietrza nieszczelny układ powietrza pełno sylikonu i dymi po rozgrzaniu na niebiesko rdza...
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Jeżeli widać pęcherzyki powietrza to układ paliwowy masz nieszczelny. Należało by najpierw usunąć nieszczelności.
Dobra układ okazał się troche nieszczelny, ale do przeżycia. Wystarczyło odpowietrzyć układ i już wszystko śmiga jak należy, dziękuję za wszystkie odpowiedzi! :)
Jeśli chodzi o pytanie jak kopci - odpowiadam na czarno - typowy dym złego spalania ropy. Zbyt wysoki stosunek paliwa do powietrza, tak bym to nazwał. Przyczyna; zapchany filtr powietrza , nieszczelny układ dolotowy , niewydajność turbiny lub nieumiejętna zmiana biegów .Zostaje jeszcze sprawdzenie wydajności pompek.
Ciśnienie powietrza nie osiąga żądanego poziomu APS nie jest w stanie wykonać regeneracji.Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu pompowania.Przyczyną może być nieszczelność układu pneumatycznego, zawór spustowy APS zaciął się i upuszcza ciśnienie, nieszczelny przewód sygnału sprężarki do złącza nr.4 w APS.
Witam. Mam zagwozdkę natury pneumatycznej, otóż potrzebuję jakiegoś sposobu do pomiaru przepływu powietrza w wężu pneumatycznym, pod ciśnieniem około 0,5-1,7 bar (absolutne max - 2,5 bar). Stałe ciśnienie ustalam sobie reduktorem z wbudowanym manometrem. Przeglądałem w sieci rozwiązania przemysłowe, ale koszta takich urządzeń trochę mnie zniechęciły,...
witam wegług mnie to może być kilka rzeczy 1 czujnik temperatury od komputera sterującego 2000om chyba przy 20 st.c. 200 om przy 80 st.c. 2 uszkodzona sonda lambda ( raczej powinien zimny palić ) 3 uszkodzona uszczelka ( wkład ) między wtryskiem a kolektorem dolotowym 4 nieszczelny układ dolotowy powietrza 5 jeżeli auto jest na LPG to może reset komputera...
Otwieram korek, nie ma żadnego ciśnienia po otwarciu, więc raczej uszczelka nie ma winy. Korek układu chłodzenia jest nieszczelny i nagrzewnica zapewne się zapowietrza. Po rozgrzaniu silnika ciśnienie w układzie chłodzenia powinno lekko wzrosnąć i przy odkręcaniu wylecieć trochę „powietrza”. Chodzi o Ducato?
Może być nieszczelny lub niedrożny układ paliwowy lub przytkany przewód powietrza ssącego do spalania.
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Tak jak wielu by napisało podstawa to diagnostyka - nie mylić z odczytem błędów. Ale objaw podobny do brania lewego powietrza czyli nieszczelnego układu dolotowego, bardzo brudnej klapy gaszacej która. Zawór egr po odłączeniu i czyszczeniu powinien zostać na nowo nauczony- zaprogramowany. Wyżej jest podpowiedź aby odłączyć klapę i jest to jak najbardziej...
Chodzi o sprawdzenie układu czy jest szczelny, czy nie łapie lewego powietrza, bo zdarza się że silnik się dławi i falują obroty, błędów nie ma.
Witam u mnie tak sie działo a przyczyna to był nieszczelny układ zasilający miałem spore ilości powietrza w przewodach paliwowych znikneło powietrze znikneły problemy. Pozdrawiam a dymienie to pewnie ten co pompe regenerował zawiele sie nie postarał.
Czy robiłeś jakąś diagnostykę???? Bo to może być przepływomierz, układ paliwowy ( zapchany filtr paliwa, nieszczelne przelewy mimo ze wyglądają na suche...), układ dolotowy powietrza (zaklejony układ egr, zatkany filtr powietrza, czujnik ciśnienia doładowania...), jak widzisz możliwości jest dużo, więc diagnostyka komputerowa to podstawa.
Do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu powietrza, może jakiś wężyk podciśnieniowy nie założony albo nieszczelny.
Niekoniecznie musi być czujnik wody, żeby stwierdzić jej obecność. Układ sterowania po prostu to wylicza na podstawie czasu tłoczenia i czasu regeneracji. Nawet sprawny osuszacz przy nieszczelnym układzie pneumatycznym nie jest w stanie zapewnić pełnego osuszenia powietrza.
Nieszczelny układ podciśnień. Nie działa zawór zamkniętego obiegu powietrza. Prawdopodobnie zakłócenia w działaniu zaworu sterującego turbiną lub uszkodzona gruszka od turbo, potrzebujesz mechanika z Vagiem i wiedzą.
Koledze chodziło o zbyt niskie doładowanie turbiny. Przyczyn może być kilka. Sterowanie turbiny, nieszczelny układ dolotowy, fałszywe wskazania czujników, zapchany filtr powietrza, itd. Diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.
na moim warsztacie układy dolotowe powietrza w turbo dieselach są szczelne chcę dodać że nieszczelny układ dolotowy skutkuje zbyt niskim ciśnieniem a co za tym idzie i wyciek oleju do tegoż właśnie układu ,zanim zaczniesz regeneracje turbiny sprawdź szczelność i odmę, która zapchana dostarczy pewną ilość do dolotu powietrza .
Właśnie nie mam, a może być tak, że układ dolotowy jest nieszczelny i czujnik przez to wariuje i cały czas łapie błąd?
No to kolego jak sam piszesz masz olbrzymi wyciek oleju ze skrzyni korbowej więc automatycznie masz nieszczelny układ odpowietrzania nie?
masz nieszczelny układ gdzieś łapie powietrze i dlategą są pęchcerzyki. Pozdrawiam
W dniu dzisiejszym rozebrałem suszarkę, żeby zobaczyć jak wygląda wymiennik ciepła, przedmuchałem wyczyściłem chodź nie wyglądał żle (tylko jedna przegroda w plastiku dzielącym wymienniki był z dywanikiem pozostałe pięć w miarę czyste.) Dmuchając kompresorem czuć przepływ powietrza. Niestety efekt dalej ten sam, wg mnie wygląda że brak czynnika lub...
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Jest jeszcze możliwa sytuacja ze jest zanieczyszczony filtr paliwa (przy okazji sprawdź i powietrza ) a może być tez nieszczelny układ i przy większych obrotach pojawia się nieszczelność (z powodu wzrostu podciśnienia) w układzie zasilania paliwem i zaciąga powietrze?
Odpaliłem samochód na 30min i węże są twarde ale da się je spokojnie ugiąć. Zauważyłem jeszcze, że na V-ce, pomiędzy głowicami znajdują się dwie rurki wody i termostat i tam zbiera się trochę płynu. Trudne tam jest dojście i ciężko coś zobaczyć. Może obudowa termostatu jest nieszczelna...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Trzeba sprawdzić po pierwsze przepływkę (test drogowy z logami) - opis znajdziesz na forum, po drugie to układ doładowanego powietrza może być nieszczelny. Katalizator zostaw w spokoju. Ech mechanicy nie dość że wepchnie strumienice i weźmie za robotę to jeszcze na wkładzie zarobi.
Cześć kolego.Przyczyn może byź dużo na początek filtry do wymiany i koniecznie do sprawdzenia szczelnośc układu zasilania .Zobacz czy rano jak już zapali widać w układzie zasilania pęcherzyki powietrza od filtra do pompy(powinien być tam przezroczysty przewód).Jeśli tak to masz odpowiedź -nieszczelny układ paliwowy
Co by miało ciśnienie paliwa do przepływu powietrza? nie brałem tego w ogóle pod uwagę. Jeśli chodzi o turbo (sztangę) pracuje płynnie w pełnym zakresie. Odma, hmm no generalnie jak by była nieszczelna mogła by powodować zmniejszony przepływ powietrza ale sprawdzałem cały układ i wygląda, że brak jakichkolwiek przecieków.
Może sprawdź jeszcze układ dolotowy od strony powietrza tzn fałszywe powietrze (szczelność np zadymiarką), luzy na osi przepustnicy, zacinanie przepustnicy, nieszczelny zaworek odpowietrzenia baku (można odlaczyc wezyk i zaslepic na próbę), uszkodzony czujnik przepływu powietrza MAF, czujnik ciśnienia MAP. To wyssanie połowy oleju to jakieś cuda. Zniknął...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Kolego robertkarolak, z tego co napisałeś, to masz ewidentne przedmuchy do układu chłodzenia. Jeżeli nie masz instalacji gazowej, bo ona może też powodować podobne objawy (nieszczelny reduktor), to raczej pozostaje tylko uszczelka pod głowicą lub pęknięcie. W tym przypadku test jest raczej zbędny, ale zamiast testu z płynnym roztworem, można wykonać...
Na słuch to on strzela w wydech. Powodem może być szereg przyczyn. Skoro łańcuch jest wyciągnięty, czasy otwarcia zaworów mogły się lekko przestawić. Poza tym luz zaworów do sprawdzenia. Nierównomiernie pracuje na wolnych obrotach. Może to być kwestia gaźnika który wymaga czyszczenia lub regulacji. Warto byłoby sprawdzić także świecę zapłonową lub cały...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Drugi błąd opisuje za niskie ciśnienie w zbiorniku wstępnym i może stać się nie aktywny gdy napompujesz układ. Osuszacz można skalibrować kiedy jest nowy i wtedy wykonuje się restart kompresora. Myśle ze należy porównać ciśnienie które widzi samochód w poszczególnych obwodach, ze wskazaniami manometru który trzeba do nich wpiąć. Należy tez zlokalizować...
SPN 4025 Przepływomierz powietrza – odchylenie czujnika Strategia monitoringu Monitorowanie czujników Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się stale na żółto podczas jazdy i podczas postoju pojazdu • Sygnał akustyczny (brzęczyk) jest aktywny Failure...
Za mało powietrza układzie pneumatycznym naczepy ,to przyczyna kłopotu z hamulcami.Tak jak pisze kolega, problem może być w ciągniku (sprężarka, zawór sterowania naczepą europa) bądz nieszczelny układ pneumatyczny .
Jak sprawdzić zawory w hondzie. Czy koniecznie trzeba rozmontowac silnik? Co do tego Ci nie pomogę :(, choć powinno się dać wyregulować na śrubie bez rozbierania silnika, a zdejmując samą pokrywę zaworów. czy zawór też też ma na to wpływ? jeśli chodzi o spalanie to ma, tym bardziej jeśli jest wylotowy, to część paliwa idzie w tzw "komin". Co do zapachu...
W firmie pozbyliśmy sie DAF 105 ze względu na wysokie spalanie. Jednak nie tak wysokie jak u Ciebie. Możesz mieć kilka przyczyn tego stanu. 1. Przełożenie na moście. Były duże koła, a teraz masz małe. (tutaj zgaduję) 2. Regulacja zaworów. Na serwisach źle regulują zawory (przypadek stwierdzony na kilkunastu Naszych pojazdach) 3. Filtr powietrza. 4....
Pompy wody w autach, to pompy ODŚRODKOWE, mają za zadanie pchać swobodnie płyn, a nie wytwarzać ciśnienie w układzie. Ciśnienie wytwarza się po przez temperaturę, rozszeżania się cieczy w układzie i powietrza w zbiorniczku wyrównawczym.
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
IAC to tylko regulacja powietrza na wolnych obrotach, w jednych autach jest to rozwiązane przez uchylanie głównej przepustnicy, w innych przez otwieranie dodatkowego kanału powietrza przy zamkniętej głównej przepustnicy. Większy przepływ powietrza przez mikser to więcej gazu, podciśnienie to tylko korekta na obciążenie silnika. Prawidłowo zainstalowana...
Od dawna to się dzieje? Może masz nieszczelną instalacje i dochodzi do podsysania powietrza. Gdzie masz naczynie wzbiorcze? Narysuj jakiś schemat instalacji.
Najprawdopodobniej nie jest nabite powietrze do naczynia wyrównawczego(zbiorniczek). Na jego szczycie znajduje się wentyl samochodowy. Po wypuszczeniu wody z układu tak aby spadło do zera należy napompować do naczynia wyrównawczego porzez wentyl powietrza do wartości ciśnienia zalecanego w układzie grzewczym (najczęściej 0,5 -1 atm). Najlepiej kopresorem...
Koledzy dzisiaj w czasie jazdy wyskoczył faul engine po sprawdzeniu był błąd 3008 co to za błąd proszę o odpowiedź Chyba przed tym 3008 jest literka. Ale co tam, gównem czytam błędy, więc gówniane informacje pokazuje. Jeżeli jest to P3008 - "tutaj powinniśmy baczniej przyjżeć się zasileniu powietrzem w układzie dolotowym. Powodem mogą być: zatkany...
Ta czarna rurka powinna być podłączona do wyłącznika ciśnieniowego, który po każdym cyklu nabijania zbiornika wypuszcza powietrze ze sprężarki, aby kolejny cykl mógł się odbyć bez obciążenia ciśnieniem powietrza w zbiorniku. Po każdym nabiciu ciśnienia i wyłączeniu silnika, powinno być słychać syknięcie spuszczanego powietrza. Jeżeli tego syknięcia...
Witam, mam problem z silnikiem 139fmb 110cc. Zacznę od tego że silnik stał 3 tygodnie bez oleju, było ściągane Magneto, łańcuszek rozrusznika, w celu wymiany simeringów wału. Zaczęło się od tego, że po lekkim rozgrzaniu zaczęło coś piszczeć, po przejechaniu ok 15 km piszczenie bardzo się nasiliło. Niedługo potem silnik przestał się utrzymywać sam na...
I jeszcze jedno pytanie, jak odpowietrzasz układ to czy w wyciekającym płynie z zacisku widać pęcherzyki powietrza ?
Z tego co piszesz jest to podciśnienie od regulacji łopatek turbiny i zaworu egr-u jak jest odpięty to turbiny nie ma a jak go podepniesz i turbina dobrze działa sprawdź na początku z kąt jest świst jak nie jest układ nieszczelny to turbina ci pada.
Filtr jest na układzie powietrza wspólnego do klimatyzacji i ogrzewania. Z podanych objawów można wywnioskować nieszczelną nagrzewnicę i brak płynu chłodzącego. Na początek dolej i powinno się poprawić ogrzewanie a w dalszej kolejności prawdopodobnie czeka Cię wymiana nagrzewnicy.
Szczerze, jeśli czujnik źle by "pokazywał" a temp, cieczy chłodzącej była by ok to nie uruchamiał by się wiatrak, To że uruchamia się wiatrak, to jeszcze o niczym nie świadczy, o tym decyduje czujnik który go załącza - na jaką temperaturę jest ustawiony i gdzie jest umiejscowiony. U mnie nie ma żadnego czujnika temperatury w chłodnicy. Jak wyżej napisałem...
Przykład, który podaję, to nie fikcja. Tak, a zdarzyło się to ciotecznemu bratu stryja szwagra dziadka sąsiadki z 3 piętra? Gdyby kolega wiedział jak działa układ chłodzenia silnika i ogrzewania wnętrza, to by takich bzdur nie pisał - nieszczelna nagrzewnica będzie powodować ubywanie płynu z układu chłodzenia - mokre dywaniki itd. a nie zasysanie powietrza...
P0101 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem ( masy lub objętość przepływu powietrza obwód zakres/wydajność problem) P0101 to też niezgodność wskazań MAF z TP, czyli przepustnicą. Zerknij na przepustnicę (VSC) i jej czujnik położenia a przede wszystkim na podciśnienia (ten nieruchawy EGR może być wskazówką) Ten błąd daje popalić jednak...
A jak to można sprawdzic czy nie łapie lewego powietrza? Odłączasz rurę dolotową bezpośrednio od filtra powietrza, szczelnie zatykasz reką rurę dolotową, gdy układ jest szczelny, silnik zgaśnie, jeżeli układ jest nieszczelny silnika będzie nadal pracował.
ja demontowałem i myłem w benzynie moj silniczek i było ok- powodem jest nieszczelny uklad filtru powietrza lub stary filtr, sprawdz to ps. mialem dziury w rurze łączacej filtr z kolektorem ssącym
Powodów może być kilka : 1 turbina zużyta mechanicznie 2 nieszczelności w układzie wydechowym 3 nieszczelności w układzie dolotowym 4 nieszczelny intercoouler 5 niedomykający się EGR 6 pęknięty kolektor ssący 7 I takie wesołe rzeczy jak zapchany filtr powietrza 8 Uszkodzony układ sterowania turbiną gruszka wężyki , zawór sterujący 9 Uszkodzona vaku...
Czego na elektrodzie można się dowiedzieć. Masz wyraźnie wypadanie zapłonu cylinder numer 2. Więc kabel wn, świeca lub cewka. Co do cewki to trzeba ją oglądnąć czy nie ma pęknięcia w okolicach gniazda kabla wn dla tego cylindra. Jeżeli układ zapłonowy jest sprawny to szukamy w obwodzie zasilania silnika w paliwo lub powietrze. W paliwo to stan wtryskiwacza,...
No pewnie że możesz. Poproś kogoś żeby rano odpalił Ci auto, a ty otwórz maskę wcześniej i obserwuj przewody paliwowe. Głównie chodzi o przeźroczyste rurki łączące filtr paliwa i pompę wtryskową. Jeśli w czasie uruchamiania i zaraz po pokażą się w przewodach pęcherzyki powietrza to znaczy że układ jest nieszczelny i wymaga uszczelnienia. Żeby nie było...
A ja myślę dalej, ze to nie pompa. Ciekawa sprawa, że powietrze występuje tylko w jednej rurce i to nie w tej samej, jak pisze autor. Jeśli to byłaby pompa, to powietrze powinna gonić do wszystkich wtryskiwaczy, zresztą nawet po równo, bo to przeciez pompa "roto". Ja cały czas po cichu podejżewam wtryskiwacze, czy aby się któryś nie przycina i wtedy...
Małe butle do samodzielnego napełniania znikły z powodu prawa. W Unii Europejskiej jednorazówki są nielegalne już od dłuższego czasu(chodzi o FGazy). Poza tym, bez uprawnień nie sprzedają już nawet stacjonarnych urządzeń napełnionych czynnikiem. Co do Mercedesa i CO2, to jest to dowód, jak przez oszczędność producentów samochodów musi płacić użytkownik....
Normalna temperatura pracy silnika to ok.90°C.Silnik wentylatora załącza się na pierwszym biegu po przekroczeniu temp. 90°C tj.przy około 95°.Czujniki (termistory) pomiaru temp.cieczy zamontowane są na górnym gumowym wężu doprowadzającym płyn do chłodnicy.Pierwszy czujnik od strony bloku silnika dostarcza informacji do jednostki centralnej.Drugi obok...
- układ powietrza do silnika czujnik przepływowy powietrza, czujnik temperatury powietrza Sprawdź jeszcze pod kątem szczelności układu doprowadzającego powietrze do silnika, może ktoś zruszył naderwał jakiś wężyk podciśnieniowy. Nieszczelnie złożył ten dolot za przepływomierze.
Kolega Reno max ma rację masz nieszczelny kolektor wydechowy bardzo popularne w tych renówkach Dodano po 4 A co serwis powiedział na te błędy związane z nox psid 46 i na układ powietrza doładowania psid 98 przecież te błędy zapalą kontrolkę obd i co ograniczy moc .
to dzięki nadciśnieniu masz skuteczny obieg przez nagrzewnicę, w uproszczeniu płyn można traktować jak prąd. Jak ma gdzieś łatwiejszą drogę, to tam sobie popłynie. I tak i nie. Jak słusznie zauważono płyn w układzie można porównać do prądu, którego przepływ jest wymuszany przez różnicę napięcia (w tym przypadku różnicę ciśnienia) i wybiera łatwiejszą...
Witam. Jak w temacie z mostu cieknie olej. Podczas wymiany filtra zauważyłem ciśnienie powietrza. Odpowietrznik drożny, uszczelniłem całą podstawę filtra i jest tylko gorzej. Czy ktoś miał przypadek pęknięcia obudowy? Czy możliwe że siłownik blokady układu różnicowego jest nieszczelny i ciśnie powietrze do środka? Dziękuję za sugestie.
Witam, Od tygodnia mam podobny problem z głośną pracą turbiny. Mam corsę C z silnikiem 70 KM. Początkowo myślałem, że to układ ssący jest nieszczelny, ale po sprawdzeniu okazało się, że łopatki turbiny po stronie powietrza lekko są powyginane. Gwizd jest słyszalny już przy 1400 obr./min i zależy od obciążenia silnika. Na razie będę jeździł, ale rozglądam...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Zasadnicza sprawa skoro ci ubywa tzn że dolewasz płynu. A to znaczy że razem z płynem dostaje się powietrze. Czyli układ się zapowietrza. Gdy silnik stygnie płyn zmniejsza swoja odbiętość a pęcherzyki powietrza uchodzą np przez nieszczelny korek albo uszczelkę. Miejsce powietrza zostaje zastąpione płynem więc wizualnie wygląda to tak jak by płynu ubyło....
Witam. Potrzebuje pomocy. Miałem problem z falowaniem na niskich obrotach. Kilku mechaników od razu twierdziło ,że pompa widząc Epica. Postanowiłem wziąć się sam za to. Jak się okazało bąbelki w układzie to wina nieszczelnych przewodów.Były już stare ,opaski nie trzymały.Wymieniłem wszystko łącznie z gruszką . Przy okazji wymieniłem gumy łączące kolektor...
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Moim zdaniem kolega A-mail ma rację. Jeżeli nie zaworek dopuszczający wodę do układu c.o., to dziura w wymienniku do podgrzewu ciepłej wody. Gdyby przyczyną było w jakikolwiek sposób (uszkodzona membrana lub brak powietrza) naczynie przeponowe, to ciśnienie wzrośnie tylko raz ponad 3 bary, zawór bezpieczeństwa je upuści i już więcej nie powinno przekroczyć...
..z tego co wiem(nedzny amator).Kiedy wyłaczymy silnik,płyn stygnąc,kurczy sie(tez prawo fizyki :).i zaciąga płyn ze zbiorniczka,uzupełniając brak,niedobor.Jesli jest nieszczelny układ,to zamiast płynu zaciągnie powietrze,itd,,...Wytłumaczył mi to juz nie amator a zawodowy mechanik :). Pozdrawiam.Potwierdzilo sie to u mnie,a tez juz mialem zamiar zwalac...
Wstawienie przewężenia powoduje wzrost podciśnienia w układzie dolotowym, czyli też w strefie miksera. Powinno to zostać skompensowane regulacją napięcia sprężyny membrany głównej, aby charakterystyka układu została w przybliżeniu zachowana. Register jest ostatnim krokiem w procesie regulacji, a w tym przypadku raczej nie było potrzeby go ruszać, ponieważ...
O poszukania warsztatu i zleceniu naprawy. Człoweku, przecież to proste. Oscyloskop na układ zapłonowy i patrzysz czy gra. Eliminujesz go, i szukasz w układzie zasilania w paliwo. lub wukładzi dolotu powietrza,Uszczelki pod przepustnicą,pod kolektorem ssącym,a może o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny?
Wydaje mi się, że nie jest możliwe takie wytwarzanie się ciśnienia w zbiorniku paliwa po dodaniu gazu. Naturalnie ciśnienie może wzrosnąć w przypadku pompowania primerem, kiedy gaźnik zaciąga lewe powietrze. Zwykle naturalnym zjawiskiem jest nieidealna szczelność zaworka w rozpylaczu. Przy pęknięciu wężyka paliwowego w przepuście gumowym (co w chińczykach...
Przyszedł mi tester kompresji sprawdzam kompresję a tam tylko 5bar.. Sprawdzam też kompresję w chińskim Baotianie 4t co jest dużo słabszy a tam 8 bar. Wszystkie te "kompresjomierze" nadają się co najwyżej do mierzenia ciśnienia powietrza w kołach ciężarówki, albo jako zabawka dla dziecka. Konstrukcja nie umożliwia prawidłowego zmierzenia ciśnienia...
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
Wyglada na to ze w ukladzie dolotowym jest cos nieszczelne, sprawdz wszystkie rurki i rureczki. Witam. W całym układzie są 4 węże ciśnieniowe. Wszystkie wchodzą do obudowy filtru powietrza. Przy czym dwa idą do kolektora ssącego, jeden do komputeraz oraz jeden połączony jest do wlotu do filtru powietrza.
Kody których nie wypisałem są mało istotne, więc nie wklejam opisu. BSC 18 Komunikacja z tachografem (TCO) Opis Komunikacja z tachografem (TCO) została przerwana. COO 570 Komunikacja z tachografem Opis Komunikacja między koordynatorem a tachografem została przerwana. Przyczyna Przyczyny usterki mogą być następujące: •Usterka w obwodzie żółtej...
Moim zdaniem przyczyn moze być 4 1 wypalone gniazda zaworów (konieczna regulacja luzów) Tam są chyba płytki regulacyjne w szklankach 2 Nieszczelny układ dolotowy (pekniety kolektor,obudowa filtra, źle założony filtr,tani filtr czyli nie przepuszcza odpowiedniej ilości powietrza) 3 Padnięty przepływomierz nawet gdy nie wyrzuca błędu potrafi oszukiwać...
ok. Dzięki za podpowiedz. Faktycznie luz na zaworach może mieć wpływ ale to silnik pracowałby niejednakowo gdyby luz był nieprawidłowy. A benzynie pracuje elegancko, równo , nie szarpie, a w renault 5 miałem podobny objaw i było spowodowane złym ustawieniem zaworów, poprawiłem i jak ręką odjął, ale na benzynie też wtedy silnikiem szarpało. Sprawdzę...
A jakie są objawy? Może to wężyk jest nieszczelny - w takim wypadku albo ciśnienie nie wzrośnie albo będzie spadało w czasie prania i pralka może dolewać wody. Czasem wężyk się zatka bo jakieś śmieci do niego wpadną - może dmuchnąć w niego jak jest odłączony hydrostat? Jak masz pasujący wężyk to możesz przyłączyć do hydrostatu a z drugiej strony przymocować...
Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny. Te bańki powietrza wg mnie ewidentnie świadczą o przedmuchu do układu chłodzenia, a możliwe że również do układu smarowania. Przyczyna przedmuchu - nieszczelna instalacja gazowa (ale o niej nie piszesz, że ją...
vic11 Nie mam pojęcia co ty piszesz. Po co dobijać powietrze do pustej instalacji? Napełnia sie instalację a powietrze dobija się tylko w razie potrzeby. Jesli trzeba na nowej instalacji dobijać powietrze do zbiornika, to ewidentnie mamy do czynienia ze zbyt małym zbiornikiem. Z tym dobijaniem tez był bym ostrożny, bo łatwo mozna zapowietrzyć układ...
nieszczelny układ dolotowy powietrza nieszczelny układ układ pneumatyczny nieszczelny
głośnik bluetooth trzeszczy siemens gigaset zasilacz szarpanie czasie jazdy vectra
schemat kostki licznika pioneer instrukcja obsługi polski
Kod dostępu i błędy pieca Bio Lux - jak je rozwiązać? Automatyczna zmiana świateł w samochodzie - jak włączyć?