Tylko 2 opcje mogą być żeby się przełączył, brak sygnału obrotów silnika lub zbyt niska temperatura reduktora. Obroty można sobie podglądać na oscyloskopie w programie, gorzej z temperaturą, trzeba by się cały czas gapić w monitor.
Rzeczywista temperatura czyli jaka? Ta na wskaźniku? Co ma temperatura otwarcia termostatu do temperatury silnika odczytywanej na zegarach? Masz dobrze albo i lepiej niż w oryginale a szukasz dziury w całym.
Witam mam dwa następujące błędy na vagu co z tym dalej działać proszę o jakieś podpowiedzi. 16555 P0171 Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank 1) B - po skasowaniu znika 16502 P0118 Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) A - po skasowaniu powraca.
Niestety nie wiem, gazownik twierdził ze to cewki ale zamieniłem miejscami i dalej to samo, obecnie jeśli jest niska temp. daje na bezyne a jak temp silnika będzie tak około 80 włączam gaz i problemu nie ma. Obecnie jest ciepło wiec problem się nie pojawia. Znajomy twierdzi ze może mam ustawiona za niska temp. przełączenia na gaz ale nic nie zmieniałem...
Nie wiem jak jest w benzyniaku ale dieslu czujnik ten do licznika oraz ecu jest 4 pinowy i znajduje się tuż za vacum-pump ,patrząc z przodu auta to po prawej stronie za silnikiem , kiepski dostęp ale da się tam łapy wetknąć pod warunkiem że to to samo co w dieslu .
Jeśli termostat pozwala na dogrzanie silnika to albo przepływ przez nagrzewnicę jest za mały - wtedy temperatura na króćcu odpływowym będzie przy włączonym wentylatorze wyraźnie niska, albo przepływ powietrza jest zaburzony - wtedy temperatura na odpływie płynu z nagrzewnicy będzie wysoka. Pierwszy przypadek może wiązać się z zapchaniem lub niepełnym...
Jaka jest przyczyna wzrostu obrotu silnika na biegu jałowym? Przy jednoczesnym, gdy to się dzieje załączeniu wentylatora, gdy temperatura oleju jest niska. Więc nie ma on związku z włączaniem się, gdy temperatura jest wysoka, gdyż jest niska. Czy może mieć to związek z uszkodzeniem alternatora? Wiadomo , że na początku chciałbym się dowiedzieć czy może...
Mam dziwny kłopot z temperaturą w samochodzie. Odpala normalnie, ale nie osiąga normalnej temperatury pracy. Na pierwszy rzut oka wygląda to na uszkodzony termostat, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu zapłonu pokazuje 90 stopni, po jakimś czasie temp. spada do 70 - 50 i znowu rośnie. Przy zawieszonym termostacie temperatura cały czas byłaby...
Zmierzyłem ciśnienia w stanie spoczynku na konektorze LP i HP wynoszą one po 6,9Bar. Według producenta auta (skoda) powinno wynosić 6,7Bar, ale silnik w chwili pomiaru był jeszcze ciepły (po jeździe). Po załączeniu silnika i przy obrotach ok. 2000, max. ciśnienia wynosiły odpowiednio: dla LP = 2,7 Bar (powinno być od 1,8 do 2,1, według skody ) a dla...
Witam . Pojazd to Skoda Fabia 1.4 16V 100KM. Instalacja gazowa jest sekwencyjna firmy Lovato. Problem pojawił się tej jesieni/zimy. Gdy występuje niska temperatura po przełączeniu na LPG, silnik nie ma pełnej mocy oraz szarpie na wolnych obrotach, lecz nie falują obroty. Po podpieciu do testera diagnostycznego wychodzi cos o zaplonie 3 cylindra, natomiast...
Witam. Kupiłem Skodę Octavia 2 2011 r. z gazem firmy Landi Renzo Omegas 3-4 cylinder. Gaz był montowany w salonie Skody. Gaz zaczął mi się przełączać na gaz po przejechaniu 500 metrów i z powrotem wraca na benzynę, informując mnie piszczeniem. Na to wygląda, że za niska temperatura, ale nie wiem, czy tak to ma być, żeby ponownie włączyć gaz, muszę zresetować...
Ta biała emulsja powstaje przy jeżdżeniu na krótkich odcinkach przy niskich temperaturach nawet w 126p chłodzonym powietrzem.
Kolega wyżej napisał. Ciśnienie w dół. Temperatura przełączania za niska. Kalibracje wykonać na wygrzanym silniku. Czyli zrobić Kalibracje przełączyć na gaz niech popracuje na nim i po 10 min zrobić ponownie. Ps01 czasem padały. W końcu swoje lata ma.
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
W oznaczeniach oleju pierwsza liczba określa lepkość w niskich temperaturach a druga w wysokich. Jednak im większa pierwsza liczba tym przeważnie wyższa druga. Olej przykładowo 0W-40 ma mniejszą lepkość 5W-40 większą 10W-40 jeszcze większą itd. Druga liczba określa smarność. Im większa tym lepszy olej. Ideałem byłby 0W60, co raczej się nie zdarza. Miałby...
Błąd po ok 200 km powrócił: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 ----------------------------------------...
Witam, mam skodę fabię combi z silnikiem 1200 HTP i instalacją prinsa. Od jakiegos czasu mam z nią problemy. Gdy kupiłem autko silnik przełączał się przy 45stopniach, ale jeden gazownik powiedział że trochę dużo i zmienił mi na 30stopni. W momencie gdy silnik sie przełącza na gaz, następuje jakby gwałtowne hamowanie silnikiem, tak jakby nie dostawał...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Zauważyłem jeszcze jedną prawidłowość, jeśli rano odpalę samochód przy temperaturze w okolicach zera stopni i ruszam, wybieram D na lewarku zmiany biegów i dodaję gazu trzymam gaz gdzieś do 2000rpm to chwilowe spalanie pokazuje ponad 90 litrów, czasem nawet 96-98 litrów. Podejrzewam, że to nie jest normalne. Samochód nie dymi na czarno ani na niebiesko....
Ciąg dalszy informacji diagnostycznych z prośba o interpretacje i sugestie gdzie i co może byc przyczyna takich sygnałów.. Znaleziono 6 błędów kod 17831- system wtrysku wtórnego powietrza/ blok 1 niewystarczający przepływ wyjście nie posiada stycznika/ zwarcie kod 16784- System EGR uszkodzenie zwarcie do innego zaworu kod 17698- czujnik temperatury...
Nie znam wartości ciśnień dla tego auta. Olej lałbym taki jak zalecany przez producenta. U mnie (BMW e46 z silnikiem m43tu) przy ostatnich mrozach nie było problemów ze smarowaniem, a samochód pod chmurką, swój przebieg już ma, jedynie po rozruchu zimnego popychacze o sekundę lu dwie dłużej zaklekotały. Olej 10W40, czyli gorszy w niskich temperaturach...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Więc pytanie po co skoro można by ją wyłączyć bo przecież grzeje się od poprzedniego zapłonu a jednak nie. Po to, żeby rozgrzać komorę spalania. Jakby świece wyłączały się od razu po zapłonie, to silnik od razu by zgasł, ponieważ głowica i inne elementy silnika miałyby zbyt niską temperaturę i nie występowałby samozapłon paliwa.
Mam Fabię 1,4 z 2000r comfort, po odpaleniu auta zapala mi się kontrolka temperatury silnika mimo, że silnik jest jeszcze zimny, gdy temperatura silnika nieco wzrośnie i ponownie uruchomię silnik wszystko jest OK. Usterka ta wystąpiła po mroźnej nocy, podczas której auto stało na dworze i myśle, że może mieć to związek z niską temperaturą. Może ktoś...
I już po nadziei-auto przy temperaturze -2 zapaliło z wielkim trudem-nierówna praca (wyskoczył błąd układu przeciwpoślizgowego). Wystarczy tylko zgasić i od razu silnik zapala na tyk i chodzi równo-błąd od układu przeciwpoślizgowego znika sam.WCZORAJ NA WIECZÓR JEŹDZIŁEM NA BENZYNIE-BUTLA Z GAZEM ZAKRĘCONA. Boje się co będzie jak przyjdzie zima i niższe...
Możliwe żee jest to efekt zapchanej odmy olejowej i separatora po oczyszczeniu powinno być dobrze? jeśli jest niższa kompresja na 2cyl to nie ma znaczenia czy odma jest zapchana czy nie?
Mam problem z odpaleniem silnika podczas delikatnie minusowych temperatur. Problem ten zaczął się po wymianie panewek i uszczelniacza skrzyni biegów. Zalany olej 10W40. Silnik kręci dosyć długo, jeśli uda się już odpalić, to jest kwestia 20 sekund później gaśnie po nierównej pracy silnika. Przy próbie ponownego odpalenia piszczy i zapala się kontrolka...
Nie znam tych nazw ale on był z czarnego plastiku i to chyba nawet nie był zamiennik .Czy przyczyna może znajdować się w czymś innym ? Czy zbyt długie hechłanie przy zimnym silniku może doprowadzić do takiej temperatury by się topiło? ale nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał ładnie nie musiałem go dusić
W tej skodzie częsty problem to zakamieniona nagrzewnica. Ale też termostat. W moim przypadku wahania temperatury doprowadziły silnik do ruiny, remont głowicy pierścieni i panewek. Nie lekceważyć tego zbyt niska jak i zbyt wysoka temperatura doprowadzi do dużych wydatków.
88/83 - załącza przy 88, a wyłącza przy 83, jak na dzisiejsze standardy to bardzo niskie temperatury. Albo wskaźnik źle Ci pokazuje albo masz zapowietrzony układ chłodzenia albo słaby obieg płynu przez chłodnicę. Zazwyczaj prawidłowa temperatura płynu to 88-92*C.
Okazalo sie ze podczas montazu instalacji LPG zamontowano symulator obrotow silnika ktory sie jakos sie uszkodzil ze raz wszystko dzialalo poprawnie a innym razem jazda na gazie byla niemozliwa. Wystarczylo wymontowac symulator obrotow silnika i podlaczyc sie jednym przewodem pod rzeczywiste obroty silnika. Problem zostal usuniety no i instalacja na...
Niewątpliwie czujnik temperatury może być uszkodzony i podlegać wymianie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że silnik nagrzany (o ile ma właściwe ciśnienie sprężania), zapala bez grzania świec bez problemów. Gdyby takie problemy występowały z rana przy zimnym silniku, oczywiście wtedy sprawa była by pewna - czujnik temperatury. Proponuję najpierw sprawdzić...
oki, mogę juz się wypowiedzieć co i jak :) sprawdziłem to w praktyce i jest tak: jak jest w pełni naładowany dj 14,5 V w temperaturze pokojowej i przeniesiony do auta to palił bez problemu następnie jak postał w na zerze w aucie to rozrusznik potrzebował 1-2 sekundy aby go odpalić 3 dni później jak znowu wystartowałem w temperaturze -5 stopnia do rozrusznik...
niska temperatura silnika niska temperatura silnika astra renault niska temperatura silnika
amazon assistant lista kanał samsung gniazdka angielskie
delete override firmware toshiba
Kasowanie inspekcji serwisowej w TE805: Jak to zrobić? Jak usunąć zdalne blokowanie urządzeń elektronicznych?