A przewód masowy i klemy czyste? Pasek napięty?
Jest taka możliwość, trzeba jednak między USB i akumulatory wstawić układ podnoszący napięcie. Mam gdzieś schemat prostego i taniego układu podnoszącego napięcie z 12 do 24V nie sprawdzałem, czy zadziała on przy niższym napięciu.
Takiego Xiaomi to ja ładowałem ładowarką 5V 3.1A to moment była naładowana zazwyczaj to długo się ładują te baterie w nim. Naładuj jeśli nie trzyma to do wymiany bateria. A to gniazdo ładowania trzeba wymienić Olo. Dodano po 7 A akumulatorki podróbki mają 3000mAh 3.85V do niego.
Witam, Drukarka wypluwa białe kartki, toner jeszcze jest. Wyjąłem i sprawdziłem czy dioda laserowa świeci i w momencie wydruku widać jak świeci na czerwono w aparacie cyfrowym. Napięcie ładujące które trafia za pośrednictwem sprężystej blaszki na stalowy pręt bębna wynosi tylko -100V, czy ta wartość nie jest za mała? Mierzone miernikiem analogowym,...
Zerknij [url=http://www.u2ugsm.com/blog/samsung-...
Nieco ponad 2,5 V w żadnym wypadku nie wystarczy do naładowania dwóch akumulatorków. Napięcie końcowe ładowania ogniw NiMh to ok 1,5V czyli dla dwóch ogniw wychodzi 3V. Jest kilka rozwiązań tego problemu ale wszystkie są niedoskonałe. Można użyć przetwornicy i większej ilości ogniw o mniejszej pojemności (energia zostałaby ta sama) ale przetwornica...
Przemierz napięcie podczas ładowania, jak będzie tak jak piszesz to ładowarka ma za niskie napięcie.
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
podstaw inna ładowarkę(są tanie ) i bedziesz wiedział czy to ładowarka... zwłaszcza że na dwóch fonach jest podobnie.
4.1 V to nie dramat. Akumulatory trochę dłużej pożyją jeśli będą ładowane do niższego napięcia.
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Trochę podładujesz ale ma zbyt niskie napięcie.
Uprzedzając ew. pytania - pakiet mam wymontowany, napiecie na BMS dochodzi, ale na pakiet już nie. To problem w ładowaniu czy z BMS który nie podaje napięcia na wyjście ? Sprawdź napięcie na wszystkich 13 ogniwach, stawiam że na jednej będzie podejrzanie niskie napięcie.
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. 13V jak nie ma zapotrzebowania na prąd.
https://www.google.com/search?client=ope... Przy niższym napięciu aku. coś ładuje (wskazuje)? Jakie pokazuje napięcie po podłączeniu do aku? (jak aku., czy wyższe?)
Jestem laikiem w tym temacie. Dziwne zjawisko A może ten balanser nie potrafi poradzić sobie z niskim napięciem.
Spróbuj użyć 4 zwykłych "paluszków", baterie mają wyższe napięcie niż akumulatory, dzięki temu będziesz wiedział czy winą nie jest za niskie napięcie.
Dla M300 dostępne są 2 ch-a. Wklejana na każdej aukcji i ta załączona poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/4480672300_... Charakterystyka wklejona tutaj jest zbliżona do osiągów turbiny pod warunkiem laminarnego przepływu powietrza. W rzeczywistości wiatr (szczególnie ten przy ziemi) kręci. Polecam zakupić nawet najprostszy wiatromierz...
Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Dokładnie, coś tu śmierdziało od początku. Napięcie 12.6 to napięcie akumulatora nie ładowanego, w UPS-ie należy się spodziewać 13.6V.
Ładował się 12 h prostownikiem CTEK MXS 5.0, z 3,48 V jest teraz 6,02 V... W instrukcji napisane, że prostownik sam dostosowuje tryb do potrzeb i aktualnie przestawił się na taki, który niższym napięciem może ładować do 7 dni. Jest szansa, że akumulator jeszcze odżyje? :D
Ładowarka może być dobra ale baterie mają tak niskie napięcie, że ładowanie nie jest inicjowane.
Witam, nic nie piszesz czy ,lampka ładowania gaśnie, czy lampka świec żarowych gaśnie, czy pasek klinowy prawidłowo napięty?może być tak że świece żarowe stale grzeją.
W "sandaczu" napięcie 11,8V może być normalne :) To jest najniższe dopuszczalne napięcie aku od którego startuje ładowanie, najlepiej by było podłączyć się jakimś np. dd4all i podnieść ten parametr, maksymalnie da się chyba do 13,0V.
Jeśli w dokumentacji ogniw a masz rekomendowany prąd ładowania 1C do 3C i chcesz lądować prądem 1C a pakiet ma 2000mAh, to ładujesz cały pakiet prądem 2A. Jak chcesz mniejszym to ładujesz mniejszym. Ważniejsze jest unikanie głębokiego rozładowania (używaj do 80% pojemności, nie daj się wkręcić w "formatowanie" bo to było dobre dla ogniw niklowych, a...
Po uruchomieniu silnika gaśnie lampka ładowania,po około min.zapala się.Po odłączeniu wtyki z altern.kontrolka zachowuje sie tak samo,ale napięcie ładowania podnosi się do 13,7V przy włożonej wtyczce napięci spada do 12,8V, co może być przyczyną.
Glass jest to układ BGA.W Twoim przypadku ten na rysunku odpowiada za ładowanie.
Niecałe 13 ale już ładuję
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
Nie naładujesz go do końca, nie znam wykresów ogniw Ni-MH ale sądzę, że naładujesz go do 3/4, może trochę mniej. Czas ładowania znacznie się wydłuży.
Witaj takiej drukarki jeszcze na stole nie miałem ale moge podpowiedzieć jakie mogą byc przyczyny: jakie elmenty były regenerowane, ile razy zamieniałeś tonery z inną ? raz? zprobuj kilka. Albo uszkoszdony beben, listawa ładująca (potencjał, napięcie) lub połączenie do niej zanieczyszczone. Ostatecznie za niskie napięcie ładujące.
Według BaterryMon bateria jest ładowana prawie 2A prądem, tylko napięcie jakieś trochę niskie 3,6V na pakiet.
Witam mam pytanie kupiłem dzis moduł ładowania do lit ion i mam 2 stare ogniwa z rozwalonego powerbanka i chcę je naładowac ale podczas ładowania napięcie na ogniwie doszło do 3,83v i tak stoi z 30m-1h i nie wiem czy to jest max tego ogniwa. ogniwo było rozładowane do 0.50v i tak leżało ok 1,5r. Więc pytanie czy jest spowodowane takim długim okresem...
Podnieś je trochę z ręki zasilaczem laboratoryjnym ustawiając napięcie na 4,2 V i ograniczając prąd do 0,5 A. Jeżeli napięcie ogniw spadło do takiego poziomu jak piszesz, to uległy one nieodwracalnym zmianom i ich parametry na pewno się pogorszyły. W tej chwili ładowarka rozpoznaje je pewnie jako przeładowane Ni-MH i dlatego nie chce ich ładować. Musisz...
Może uszkodzo jest moduł świec żarowych i te ciągle grzeją, wtedy lampka ładowania zgaśnie po odpaleniu, napięcie przy włączonych świecach jest niskie, ładowanie również. Może warto to sprawdzić, czy jest jeszcze napięcie na świecach po kilku minutach po odpaleniu.
Jeśli masz taką możliwość podłącz zamiast baterii zasilacz 6V min 1,5 - 2A i wtedy sprawdź czas ładowania lampy. Powinno być wtedy ok. Z baterii lampa może swobodnie pobierać do ok 4A (dlatego też szybko się zużywają). A zasilacz fabryczny ma wysokie napięcie aby pominąć układ przetwornicy z niskiego /wysokie napięcie i dlatego lampa ładuje się i działa...
To to Kangoo II, takie ładowanie to standard.
Zastosuj przekaźnik, kiedyś miałem tak w audi A6c6, po montażu dodatkowych czujników, buzzer wydawał krótki pisk co 30sekund, lądował się niskim napięciem które kontrolowało zarowki. Po zastosowaniu przekaźnika wszystko działa.
Zapytam jeszcze jak napięty jest pasek? Czy napinacz dobrze pracuje? Ślizgający się pasek może dawać podobne objawy.
Pytanie mam czy tak zostawić czy powinno być niższe napięcie. Dobrze jest. Nie ładujesz akumulatora codziennie. Jak kilka razy w roku będziesz ładował to mu tylko na zdrowie wyjdzie przy takim napięciu.
Masę i bezpieczniki, te blaszkowe na akumulatorze, czy nie są przykorodowane. Ile tego napięcia pokazuje? Jakie masz ładowanie po uruchomieniu silnika?
Tylne złącza 3x2,0 i 4x3,0 które to juz w manualu :-)
co ciekawe oczko zielone i elektrolit pod oczkiem jest To jest wytłumaczalne - akumulator 12V zawiera 6 ogniw-cel każde ok 2V połączone w szereg. Oczko jest tylko w jednej celi - pewno akurat tej dobrej. Jak bez podłączonego ładowania ma 8,6v to prawdopodobnie dwie cele padły - maja zwarcie może takie niepełne (o sporej rezystancji ograniczającej prąd...
Witam ładowanie PWM ma trochę minusów ładowanie będzie dużo niższym napięciem . Druga sprawa poczytaj parametry tych paneli w obwodzie otwartym napięcie to 88V przy 25 stopniach 72V przy obciążeniu i temperaturze 25 stopni nie wiem w jakim rejonie mieszkasz ale dla bezpieczeństwa minimum trzeba przyjąć -20 stopni z danych katalogowych tych paneli to...
I mnie dopadł problem z pompą. U mnie na pompę idzie 12,5V z alternatora pin1, i 14,2V po stacyjce na pin2. Problem w tym, że pompa startuje po 5-10 sekundach od uruchomienia silnika. Kiedyś startowała od razu. Witam po długiej przerwie.Snikers ma racje napięcie może być nawet niższe niż 12V i pompa wystartuje.Sprawdzałem takie pompy przed włożeniem...
Czyli nadal chcesz kombinować z dodatkowym akumulatorem? Jeśli tak czy siak "przepalasz" co jakiś czas to może lepiej dać jakiś prosty alarm niskiego napięcia akumulatora?
Mi z gwiazdką ładuje do 14,4 V. Bez gwiazdki do 14,2 V. :cry: W każdym razie co zrobić, żeby widział niższe napięcie i ładował dalej?
Niestety akumolatory po ładowaniu 24 h i po odłaczeniu ich od zasilania pokazywały początkowo 40 v a potem w ciągu 15 sek napięcie spadło do 14 v. Gdy przykładam amperomiesz to moje paluszki r6 są większej mocy . Co z tymi aku ?? Są już złomem czy da się je jakoś naprawić ? Kolejna rzecz to problem z komunikacją. No niestety nie idzie się połączyć z...
jeśli to o czym mowa wyżej sprawdziłeś to sprawdź po prostu pasek musi być tak naciągnięty, że jeśli obracasz kołem pasowym alternatora ręką to na wyłączonym biegu obraca się również silnik pasek nie może się ślizgać ale nie może być napięty zbyt mocno aby nie uszkodzić łożysk pozdro
Idąc od końca: w obudowach niektórych akumulatorów jest wbudowany termistor, jako czujnik temperatury, z którym współpracują niektóre "szybkie" ładowarki. Aku litowe można ładować metodą "stałonapięciową" ze źródła o napięciu 4,2V Ja stosuję układ 7805 (wybrany z napieciem 4,9V) i szeregową diodę 1N4001. Przekroczenie napięcia w góre może spowodować...
Gdzie masz te napięcia????????? Na D+??
Inventer hybrydowy Dodano po 3 Czy inventer hybrydowy może podnieść napięcie na wejściu PV? Dodam, że przez 2 dni było zbyt niskie napięcie z paneli, żeby ładować magazyn. Po tym czasie, nawet na odłączonych panelach od inventera, pokazuje 14 V.
Odeślij baterie i poproś o nową. Baterie są zbyt głęboko rozładowane. Napięcie jakim próbujesz je reanimować jest za niskie. Śmiało można ustawić 5V lub nawet 6V no i sama ładowarka musi mieć przynajmniej 2 ampery mocy. Przy tak rozładowanych bateriach jest pobierany znaczny prąd na początku ładowania.
Prawdopodobnie gniwo jest już mocno zużyte i poza dużą rezystancją może występować znaczne samorozładowanie. Dobry test ogniwa to pomiar pojemności przy prądzie 0,5C (zwykle w okolicach 1-1,5A) a następnie 1C (pewnie w pobliżu 2-3A). Różnica powinna być w granicach kilku procent. No i w obu przypadkach nie powinna być mniejsza niż 80% pojemności nominalnej.
Niskie napięcie. Regulator napięcia minimum do wymiany
Czyli problem tkwi w samym motocyklu. Sprawdź jakie napięcia idą z cewki na regulator (prąd zmienny), a co wychodzi z regulatora. Przed regulatorem może dochodzić nawet do 100V, w zależności czy to prądnica czy alternator. Za regulatorem powinno być ok. 13,5V. Napięcie ładowania nigdy nie może być równe lub niższe od napięcia ładowanego akumulatora....
A po co Ci napięcie ładowania 14,5V? Za długo akumulator Ci służy? To ile powinno wynosić prawidłowe napięcie ładowania w innych samochodach zawszy miałem ok 14.40 v bo 13.70v na światłach to wydaje mi się ze mało. Nawet prostownik daje napięci ok 14.5v
Witaj zamontuj orginalny alternator ten co był lub o tych samych numerach bo ładowaniem w tym aucie steruje sterownik sinika większe obciążenie większe ładowanie i sam sprawdz jakim napięciem ładuje
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Witam. Mam taki dość nietypowy problem z ładowaniem akumulatora przez alternator. Otóż kiedy odpalam samochód nie mam ładowania i żarzy mi się dioda ładowania. Natomiast jeśli zwiększe obroty silnika do około 2500 dioda mi gaśnie i pojawia się ładowanie. Nawet jak później zmniejsze do wolnych obrotów. I tak za każdym razem jak odpalam samochód. Poza...
Nie! Za niskie napięcie.
To są ogniwa litowo jonowe w rozmiarze 18650. Do ładowania wymagania jest ładowarka do takich ogniw, a naładować możesz tylko te o napięciu 3,7V. Pozostałe z niższym napięciem nadają się do utylizacji.
Częstotliwość to mniej ważna kwestia niż czas trwania impulsu. A to zależy od zastosowania stroboskopu. Jeśli np. ma służyć do robienia szybkich zdjęć to impulsy muszą być bardzo krótkie i proste rozwiązanie z dedykowanym zasilaczem i tranzystorem może się w ogóle nie sprawdzić. Mój pomysł to zrobienie tego tak, jak się robi ksenonowe stroboskopy, tylko...
5V/2A to zasilacz nazywany przez ignorantów ładowarką. nawet nie próbuj go podłączać do akumulatorów... No, w tym wypadku 5V to zbyt niskie napięcie by ładować tę baterię. Potrzebne jest 8,4V z ograniczeniem prądu ładowania. Do zasilania masażera potrzeba od 6V do 8,4V, a najlepiej 7,2V. Zasilanie do silnika i włącznika.
Witam Dzięki za szybką odpowiedź. Przyczyną okazała się instalacja. Dziś ładowanie nagle wskoczyło na 13,2V. Zmierzyłem spadki napieć na plusie i masie między akumulatorem i wtyczką regulatora. Spadki odpowiednio 0,2V na plusie i 0,4V na masie. Razem daje spadek 0,6V + 13,2V = 13,8V co już jest akceptowalne.
Tym nieco niższym napięciem ładowanie nie przejmuj się - wiele samochodów zwłaszcza diesli ma tak "całe życie" - jeśli podczas jazdy nie używasz non stop prądożernych odbiorników, jak klima, dmuchawa, czy wycieraczki, to ładowanie zbilansuje się dodatnio. Twój kłopot polega na dziesięciokrotnie przekroczonym prądzie upływu. Z odłączeniem centralnego...
czy ten z fotki moduł nadaje się do ładowania 3-ogniw 18650 Tak. zasilacz jaki mam to-YSN-12620 Nie - za niskie napięcie na wyjściu.
Chcę zasilić diodę 10W 10V Zastosuj połączenie równoległe ogniw i zasil diodę sterownikiem typu boost. Przecież i tak musisz jakoś regulować jej prąd. Albo zastosuj diodę z niższym napięciem przewodzenia.
Witam. Posiadam latarkę itp a1 eos i ogniwo Keeppower 16340 Protected. Ponieważ latarkę kupiłem w okazyjnej cenie nie chciałem wydawać większej kwoty na markową ładowarkę. Pomyślałem, że naładuję to ogniwo podłączając je pod styki baterii w odbiorniku GPS navibe (oryginalnie siedziała tam bateria od nokii zdaje się BL-5C). Wybrałem takie rozwiązanie...
Czym go próbowałeś ładować? Jeśli ładowarką automatyczną, to napięcie mogło być zbyt niskie aby rozpoczęła ładowanie.
wymieniłem elektrolit w akumulatorze (60AH) i zaczołem go ładować, mam stary ruski prostownik maksymalny prąd ładowania jest 10A, wskazówka wychyliła się poza zakres to znaczy że akumulator ładuje się prądem ponad 10A, napięcie na akumulatorze podczas ładowania jest 8V a bez ładowania jakieś 6,5 sprawdzałem napięcie które daje prostownik i wynosi ono...
TDA2822M niskie napięcie zasilania
Można się pokusić o podłączenie układu AVT 3120 lub AVT3166. Można popatrzeć na inne proste rozwiązania z AVT pamiętając o tym, że na każdej diodzie i tyrystorze są spore spadki napięcia, co poskutkuje niższym prądem w końcowej fazie ładowania i niższym maksymalnym napięciem ładowanej baterii. Możliwy sposób wykonania regulacji prądu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
(at)radek.d85 Zapewne jest tak, jak napisał (at)bambus94 używaj więc prostownika. W prostowniku masz też amperomierz, jak jest wskazany przepływ prądu to znaczy się, że jest ładowany akumulator.
Wybrałeś mostek, więc chcesz izolować dynamo od ramy? Diody w mostku powinny działać dobrze do 400Hz (lepiej to sprawdzić). Nie wiadomo jaką częstotliwość prądu wytworzy przetwornica. Być może potrzebny będzie mostek z szybszych diod i być może lepiej kupić mostek z diod Schottky, które mają niższy spadek napięcia w kierunku przewodzenia.
Tak więc wartość ładowania ma taką samą??? Proponował bym sprawdzić jeszce balerie jak trzyma napięcie!
(at)maxxxter A co, w instrukcji widlaka brak tej informacji ? Zamiast tu mękolić postami, ratuj akumulatory choćby ładowarką z Biedronki, albo skuterową 48V, bo w takim stanie jak są, za miesiąc już nie będa się nadawać do niczego.
Prawdopodobnie na baterii jest zbyt niskie napięcie dlatego telefon odcina ładowanie. Można zmierzyć napięcie multimetrem i jeśli będzie niskie to spróbować podbić do 3,5V jakimś zasilaczem podpinając na chwile pod odpowiednie piny. Jeśli nie masz pojęcia o elektronice to odradzam tą metodę.
spróbować powinieneś na innej baterii. Jeśli dalej bedzie tak samo , to wymiana układu kontroli ładowania , BETTY N2300.
Z tego co napisałeś wyżej i jeżeli sprawdzałeś ładowanie na klemach oraz na B+ na alternatorze , to na pewno alternator NIE ŁADUJE. "Nowy" kupiłeś z regulatorem napięcia ładowania , czy przełożyłeś od "starego"?
Zgodnie z przedstawioną instrukcją, napięcie końcowe lądowania w żadnym przypadku nie powinno przekroczyć 14.8V ( bezpieczniej przyjąć 14.5V), s końcowe napięcie rozladowania nie powinno być niższe niż 10.5V. Musisz zaopatrzyć sie w woltomierz i skontrolować te napięcia. Sądzę, że prostownik masz dobry, to raczej automtyka wózka ma za niskie napięcie...
Witam. Można jakoś przyśpieszyć ładowanie lampy błyskowej aparatu fotograficznego żeby mogła słuzyć jako stroboskop zasilany z niskiego napięcia.
Potrzymaj tę starą baterię pod napięciem 14,4V aż prąd bardzo spadnie. Można ją męczyć ładowaniem prądem C/10 do napięcia 15,6V lub 16,2V, ale będzie mocno gazować i kruszyć płyty. Gdy nie ma pośpiechu, to trzeba ładować zgodnie z zaleceniami wytwórcy baterii.
Z 5 min tak go poładowałem Akumulator ładuj dłużej, np. 10 godzin. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V Co może być tego przyczyną, zwarcie celi? Napięcie byłoby niższe.
a gdzie mierzyłes napięcie? Był podpiety akumulator?
Witam. Dobra turbinka na jakiś jachcik do zasilania nawigacji, żarówki energooszczędnej, czy też podłączenia golarki. Producenci tych wiatraczków podają ich moce przy wiatrach jakie bardzo rzadko wieją. Co z tego,że startuje przy wiatrach 2m/s, jak przy tych obrotach występuje zbyt niskie napięcie, aby ładować akumulator, więc się tylko kręci jakby...
Problem się rozwiązał po usunięciu alarmu i założeniu kolejnego regulatora. Teraz jest tak że początkowo, po odpaleniu napięcie spada do np. 13v i stopniowo rośnie, doładowuje do 14,4 V. Wydaje mi się że tak powinno być. Gdzieś się doczytałem że nie powinno się uruchamiać silnika bez akumulatora. Także już nie robiłem pomiarów bez niego. Jak jest ktoś...
Niektóre akumulatory muszą być ładowane prądem o napięciu nie niższym niż 13,8V ponieważ jeżeli są ładowane przez dłuższy czas niskim napięciem następuje tzw spłynięcie masy no i po akumulatorze
Lampa awaryjna posiada akumulator, układ ładowania, przetwornicę i przełącznik. W czasie gdy jest napięcie w sieci jest ładowany akumulator (niskie napięcie np.3V), lampa nie świeci, gdy go zabraknie układ przełączający włącza przetwornicę z niskiego napięcia (np. 3V) i lampa świeci. Układ jest skomplikowany więc jeśli się nie znasz to nie przerabiaj,...
Prąd ładowania ok 12V NAPIĘCIE
Stabilizator low drop.Nie dopuści do przekroczenia napięcia.A przy takich niskich napięciach zastosowałbym akumulatory 6V,łączone równolegle przy niskim napięciu z panela.Poza tym przy tak niskim napięciu nie ładuje się akumulatorów,tylko wykorzystuje energię na bieżąco.Świadczy to też o niedobraniu panela i akumulatorów,może ładować 6V a potem przetwornica...
Zastanawiam się jakie napięcie było by odpowiednie do zasilania tego układu, w opisie pisze o spadku na tyrystorze 1V, myślę że wyprostowane napięcie 13V powinno być odpowiednie (12V za układem) uwzględniłem wahania sieci energetycznej +-10% i napięcie szczytowe które pozwoli ładować akumulator przy niskim napięciu sieci.
Ona nawet powinna łagodniej ładować (mniejszy prąd) Tak ale do niższego napięcia niż kwasowe powinny być ładowane. w sumie lepiej tak ładować niż w cale.
Pomiar na akumulatorze 9 V, wskazania 9,1 V, czyli ładuje, tylko poczekaj.
Jeśli ogniwa mają za niskie napięcie to BMS nie zasili układu lampki. Niestety zimą ładowanie ze słońca jest słabe.... Gdy akumulatory się naładują to albo zadziała albo będzie trzeba szukać awarii.
Po podłączeniu ładowarki wogule nie ładuje telefonu zmieżyłem napiecie na na stykach do bateri i jest 0.40V. Czemu jest takie niskie?? Dodano po 1 Mierzyłem troche miernikiem i na elemencie który jest podpisany 447 MUG z prawej strony jest napiecie około 6V a zlewej jest 0V i lewa strona jest bespośrednio połączona z złączem dodatnim w stykach do bateri...
Nielogiczne jest to, że niższe napięcie ma wywołać przepływ prądu w stronę wyższego napięcia. Nie wymusi. Po stronie ładowarki musi być wyższe napięcie niż maksymalne napięcie ładowanego akumulatora lub baterii akumulatorów. Przykładowo układ TP4056 ma po stronie zasilania 5 V z gniazda USB, z tzw. ładowarki lub z komputera. Po drugiej stronie ma ładowany...
czyli wg Ciebie naładują się w tym samym czasie z powrotem do napięcia 12.5V gdyż pojemniejszy akumulator startuje z wyższego napięcia(bo mniejszy procent pojemności stracił podczas uruchomienia silnika) i będzie ładowany mniejszym natężeniem, natomiast mniej pojemny akumulator będzie startował z niższego napięcia ale będzie większym natężeniem ładowany...
napiąć ładować niski regulator niski napiąć ładować niski napiąć ładować alternator
parametr maszynowy miernik ustawiania anteny schematy wykrywaczy metali
mastercook instrukcja msd309 25q32
System wspomagania parkowania w garażu z Arduino Niedziałający LED w klapie Audi Q5 2013 - diagnoza i naprawa