Sprawdź cewkę zapłonową, może przerywać. Pozdrawiam. Dodano po 1 ... i oczywiście aparat zapłonowy z elektryką włącznie. hahahahaha alem sie usmiał aparat w ELX-ie porozłanczaj wtyczki od gniazdek zalej je np. WD-40 a natępnie złącz i rozłącz je po 5 razy i problem z głowy no chyba że masz 50 tyś km na świeczkach już przejechane
Sprawdź osłonę katalizatora,osłonę kolektora wydechowego i blachę na skrzyni biegów,która zasłania koło zamachowe.
Silnik rusza z niskich czy wysokich obrotów? Jeśli z niskich - oznacza to złą pracę sprzęgła odśrodkowego. Poza tym napisz jaki rok produkcji, jaki silnik (minarelli czy chiński).
Utrzymywanie obrotów w przedziale max moment - max moc daje nam maxymalne wykorzstanie właściwości silnika, kręcąc w tym przedziale bedziemy dysponowali maxymalną dynamiką pojazdu. Częsta jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ponieważ wtedy występują siły gnące korbowód, natomiast jazda na wysokich obrotach też nie służy silnikowi ponieważ wystepują...
Do wymiany masz regulator napięcia.
Należy zastosować jeszcze jakiś przełącznik który będzie przełączał silnik z wysokich obrotów na niskie .OK? .Pozdrawiam.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
No właśnie nie wiem. A nie jest tak gdyby był przestawiony to by nie palił wcale ? Bo tak to dasz plaka i chodzi normalnie niskie wysokie obroty. Ale żeby zapalił musi być plak Dodano po 38 No właśnie nie wiem. A nie jest tak gdyby był przestawiony to by nie palił wcale ? Bo tak to dasz plaka i chodzi normalnie niskie wysokie obroty. Ale żeby zapalił...
jerzeli masz miernik (woltomierz) to normalnie zapalasz silnik i patrzysz jakie jest nap. na aku potem dodajesz gazu i patrzysz jakie jest przy wyrzszych obrotach i czy wogule się zmienia nap pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami(na niskich obrotach może być nawet koło 13V jak masz słaby aku a na wysokich powinno być powyrzej 14,2 V ew blisko 14 ale...
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Czujniki sa dwa-zwierny i rozwierny, problem moze być w samej desce.
Podnieś poziom paliwa.
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
Most. I jego przełożenie
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
No. Zaniżone 12V, zawyżone 5V. Zasilacz jest na ostatnich nogach, jeżeli wierzyć pomiarom - to wyraźnie próbuje naciągać niedobór mocy sprzężeniem zwrotnym.
3 przewody to obroty niskie, drugi komplet to wysokie .Najczęściej z jednej strony kostki to niskie , a zdrugiej wysokie.Ale przy pracy na wysokich obrotach muszą byc spięte razem wyjscia niskich.Są w sprzedaży specjalne przełączniki 1-0-2(1 niskie,2 wysokie obroty) Dodano po 4 Ten pakieciak jeśli będzie łączył razem jeden komplet styków (3 styki) w...
Ale przerywa na niskich czy wysokich obrotach czy tez jak dasz gazu do końca ?
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
a moze czujnik temperatury chłodzenia- ten dla kompa. jak jest walniety wtedy dzieja sie cuda.
wymiana miernika przepływu powietrza nic nie dała, weżyki też są w porządku.Sprawdziłem też dolny kolektor dolotowy. Może jakieś nowe pomysły?
Lewe powietrze tylko na jednym garze. Po wyglądzie świec może będzie widać którym.
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Jeżeli twierdzisz ze to front panel steruje tymi wentylami tzn że one nie są podłączone do płyty głównej. chyba że nie do końca doprecyzowałeś swoją wypowiedź. jeżeli nie są podłączone do płyty to problem leży we front panelu, jeżeli są podłączone do płyty to zacznij od resetu biosu, sprawdź czy dobrze podłączyłeś wtyczki do płyty a jeżeli te wentyle...
ale kiedy kopci? na niskich/wysokich obrotach? pod obciążeniem? ciepły zimny?
Próbowałeś może sprawdzić błędy w komputerze silnika ? Mierzyłeś napięcie na alternatorze ? Najlepiej w momencie występowania objawów, na niskich obrotach, na wysokich
Coś mi nie pasuje ta sekwencja 0 - gwiazda niskie obroty - trójkąt niskie obroty -gwiazda wysokie obroty - trójkąt wysokie obroty -0 ze względu na bezpośrednie przejście z "trójkąt niskie obroty" na "gwiazda wysokie obroty" Moim zdaniem "0" powinno być na środku, i tak np. w lewo- niskie gwiazda-niskie trójkąt, albo w prawo wysokie gwiazda-wysokie trójkąt....
Jak dobrze pamiętam ten silnik powinien kręcić tylko w jedną stronę. Do zacisków +/- podłączasz zasilanie , a do H/L przełącznik zakresów szybkości wraz z potencjometrami do ustawienia obrotów na niskim i wysokim zakresie. Ma on wbudowany stabilizator obrotów.
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
Ile obrotów na śrubie niskich obrotów "L" i śrubie wysokich obrotów "H", i ile obrotów na śrubie obrotów jałowych "T"?
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
Mniej więcej tak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nabyłem dzisiaj gaźnik od Jawki 50. Czy opłaca mi się go montować bezpośrednio do cylindra, czy lepiej dorobić króciec? Jak wówczas z niskimi i wysokimi obrotami? Ponoć gdy gaźnik jest bliżej cylindra, poprawiają wysokie obroty.
To jeszcze regulacja śrubą. Na gaźniku. I przyznaj się gdzie Miałeś błąd. Tam jeszcze masz 2 śruby L i H Nimi regulujesz niskie i wysokie obroty. Za dużo pisania ale poszukaj np poradnik piły partner o regulacji to to samo. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam.
Przy takim procesorze warto zainwestować co najmniej w SilentiumPC Fera 2 HE1224. Jak nie wierzysz w pracę na pełnych obrotach, to możesz (przy zachowaniu ostrożności) spróbować zasilić wentylator bezpośrednio napięciem 12V, z molexa.
najpierw sprawdz dlaczego zapalil sie check
po połączeniu z adblue parametrach systemu( ja to nazywam odczytem wartości chwilowych) znajdź wskazania 1 i 2 czujnika. Sprawdź na niskich/wysokich obrotach i na zimnym/ciepłym silniku. Wartość odczytu z czujnika 2 powinna zmieniać się proporcjonalnie do 1. Jeżeli wartość któregokolwiek czujnika jest taka sama na zimny/ciepły/wysokie obroty/niskie...
https://obrazki.elektroda.pl/4106150200_... Witam posiadam silnik BRIGGS Intek 7220 656cc V-twin Problem powstał gdy podczas koszenia silnik zacząć się wkręcać na bardzo wysokie obroty i jest łatwo dławiony przez trawę regulacja gazem miedzy niskimi a wysokimi obrotami jest minimalna.
Miałem już kilka takich przypadków o których mówisz, w tym aucie sprawdziłem ciśnienie oleju od zimnego do gorącego, na niskich i wysokich obrotach, wszystko w normie.
Moc, to moment obrotowy (sily w ukladzie) pomnozony przez predkosc obrotowa. Wiec, w tych samych warunkach, niskie obroty (wysoki bieg), to duzy moment silnika, wysokie obroty (niski bieg), to maly moment obrotowy silnika. Inaczej, pedal w podlodze = wysokie obciazenie silnika, niezleznie czy niskie czy wysokie obroty).
witam. mam problem z fiatem uno 1.4 Benzyna 96r. W czasie jazdy na wolnych i szybkich obrotach , strasznie szarpie i prawie nie idzie ujechać. wymieniłem już świecę, kable zapłonowe, siliczek krokowy, czujnik położenia wału, cewkę zapłonową, gaźnik, komputer i dalej robi się to samo. Auto znajdowało się u wielu mechaników, lecz żaden nie pomógł. liczę...
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
Rozebrać i wymyć porządnie gaźnik, przedmuchać dysze sprężarką, zwykle pomaga.
Gdy odłączę wtyczkę czujnika płynu chłodniczego na śilnik to wentylator działa Wysokie czy niskie obroty? Jeśli rusza od razu na wysokich obrotach to być może jest uszkodzony niski bieg, konkretnie rezystor lub jego okolice.
Prawdopodobnie wytarte pierścienie, zużyte szczotki. Podłącz woltomierz i sprawdź jakie jest napięcie na niskich oraz wysokich obrotach.
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Dokładniej sprawdź regulacje tonów, przy podaniu dźwięku reguluje poprawnie niskie i wysokie w całym zakresie obrotów potencjometrów ? Tak więc będzie trzeba skupić się na regulacji tonów bo tam może być pies pogrzebany - każdy element tego obwodu do pomiaru.
Witam. Auto Peugeot 301 1.6ehdi 2017r. Pierwsza diagnostyka wykazała błąd niskich obrotów zespołu wentylatorów. Odkrecilem opornice i okazała się być przerwana. Gdy włączałem klimę wysokie obroty szły normalnie. Po wymianie opornicy na nową bledy są dwa :Niskie i wysokie obroty... Co może być przyczyną ? Co sprawdzić ?
Może jest nieszczelność na kolektorze ssącym? sprawdzałeś czy uszczelka ok?
Konkretnie chodzi oto czym i jak to mam sobie regulować? czy to są jakieś śruby i je się dokręca/rozkręca lub coś innego? gdzie tego szukać?
sam jeżdżę takim golfem i wiem co mówię ,lepiej się zastanów nad twoją odpowiedzią .
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
Nie wierzę, że nikt nie sprawdził ciśnień HP i LP podczas niskich i wysokich obrotów silnika. Chociaż na to wychodzi...
L-regulacja składu mieszanki niskich obrotów/ H-reg.składu mieszanki wysokich obrotów/ T-regulacja biegu jałowego
Z falownikiem też nic nie wyjdzie. z tego co się orientuje silnik również należy przepiąć w trójkąt? Ile razy mam pisać, że nic tam nie zmienisz. Zmiana trójkąt/podwójna gwiazda powoduje tylko zmianę prędkości obrotowej, a nie zmianę napięcia zasilania. Tą zmianę realizuje ten przełącznik przy silniku. Na "1"- masz trójkąt (niskie obroty), a na "2"-...
Jak jadę lagunką to potrafi mi zgasnąć gdy przyhamuje ( czyli jak spada z wysokich na niskie obroty). i wtedy gaśnie A gaśnie bo jest jakieś przebicie na zapłonie, jakieś spiecie, coś nei działa, coś nie gra.. Rozrusznik swoją drogą ale na pewno przez niego nei gaśnie..
To co niezbędne to wysokie napięcie i niskie obroty :). Fajnie by było z 100v i 150-200rpm
Zmostkowałem styki pod przekaźnikiem i rusza ale tylko na niskich obrotach, wysokie obroty musi załączać coś po drodze. Znalazłem takie 2 schematy: 746551 746552 który wg Was odpowiada mojej przypadłości i jak znaleźć padnięty element.
Wysokie 4,2 niskie 1.38
Tak. Podłącza się tylko jeden kondensator, a miejsce podłączenia zależy od tego czy chcesz niskie czy wysokie obroty. Na niskich obrotach masz możliwość zmiany kierunku kręcenia. Wysokie obroty mają tylko jeden kierunek kręcenia. Ten silnik jest jakby połączeniem dwóch silników w jednej obudowie. Niskie obroty mają swoje uzwojenia, a wysokie swoje.
Na postoju przy wysokich obrotach czuć ale mniej, przy niskich biegach i wysokich obrotach tak samo. Najbardziej czuć na najwyższym biegu 3000 obrotów w wzwyż. Dodano po 38 Tylko ja jeżdżę tym autem.
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
Witam! Otóż mam taki problem. Posiadam Golfa 3 1.8 benzyna na jednopunktowym wtrysku. Rok 1993. Posiada instalację gazowa. Problem polega na tym gdy samochód się wychłodzi ma bardzo niskie obroty na benzynie tj około 600-700 i czasami gaśnie. Na gazie jest ok 1000-1100 obrotów trochę więcej jak ciepły . Jak się nagrzeje na benzynie to ma obroty 2200-2300....
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
EEC skalibruje się niezależnie od tego czy się zacznie od jazdy czy od trzymania na niskich/wysokich obrotach. Mi Escort MKVII nigdy nie wariował po zresetowaniu kompa, za to Fiesta MKV musiała przejechać te przepisowe 8km, żeby silnik sobie przypomniał, że jest silnikiem. Pzdr. Skolmi www.fordclubpolska.org
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Ta pierwsza fraza , to foniczny opis działania Twojego silnika?
Filtr powietrza masz czysty ? Auto jak zamula to na wysokich czy niskich obrotach ?
w skrócie zignoruj UH,VH,WH i łącz jak na tabliczce. A hamulec to czym zasili? Do autora, (n1) to połączenie dla niskich obrotów, (n2) to połączenie dla wysokich obrotów.
Witam Jestem nowym użytkownikiem. Nie wiem czy w dobrym dziale napisałem, ale potrzebuje pomocy w podpięciu silnika od pralki. Silnik wygląda tak : http://obrazki.elektroda.pl/2178148000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8300624200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8827604800_1... Prosił bym o wytłumaczenie...
Witam. Kupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem briggsa. Silnik strzela w gaźnik na niskich obrotach. Na wysokich problem znika. Gaźnik wyczyściłem, świece wymieniłem. Gdzie szukać problemu? Poniżej film ukazujący problem( bez filtra powietrza) https://filmy.elektroda.pl/61_1585505726...
Jak nie jesteś pewny czy motor dobrze przyśpiesza to oglądnij sobie na jutubie kilkanaście różnych filmów z zjazdy i wtedy będziesz mógł stwierdzić czy jest rzeczywiście źle z przyspieszaniem
Moc mechaniczna na wale/kole to iloczyn momentu obrotowego i prędkości obrotowej. Nie można mocy rozpatrywać osobno od momentu bo są to wartości nierozerwalnie powiązane. Przy tej samej mocy wysoki moment oznacza niskie obroty (czyli w przypadku pojazdu prędkość) a niski moment wysokie obroty. Zmiana jednej wartości pociągnie za sobą zmianę drugiej....
sprawdź kable i świece. Miałem podobny problem który zniknął po "pogłaskaniu" świec zapłonowych (elektrod) szczotką stalową, i poprawieniu styków na kablach wysokiego napięcia
Też tak mi się zdaje bo szlifowanie ślizgów nic nie dało. To coś z wirnikiem, ale przepatrzyłem wszystko po dwa razy, diody miernikiem i żarówą, luty...wszystk OK. Olewam temat. Ładuje oK, zatem jest OK. Kolego, podaj schemat Twoich połączeń w instalacji - tutaj jest powód. Albo coś nie tak w połączeniach wykonanych przez Ciebie, albo przed montażem...
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
Akumulator ma zmierzone 12 V? Napięcie na żarówce zmierz przy zgaszonym oraz na niskich i wysokich obrotach.
Witam mój problem odnosi się szarpania w aucie Początkowo auto szarpało na gazie i po pewnym okresie zaczęło szarpać na benzynie To skłoniłem się do wymiany cewki i świec pojeździłem trochę i znów ten sam problem Auto po wcisnięciu gazu zaczyna szarpać na niskich i wysokich obrotach i zapala się kontrolka check engine Auto było pod komputerem i nie...
Witam. Zamieszczam wyniki analizy spalin. Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Brak pomysłów?
Zmierzone było napięcie na tych ledach? Jakie jest ładowanie urządzenia niskie obroty wysokie?
Na forum posługujemy się określeniem "wentylator" nie "wiatrak". Podzespoły graficzne jako najbardziej grzejące się mają prawo uzyskiwać do 90 stopni C i więcej i jest to normalne. nie był mocno zakurzony nawet Tego nie jesteśmy w stanie stwierdzić na odległość. Może, kurz blokował RPM wentylatora. Tak czy inaczej, sam widzisz ile daje wyjęcie paru...
Załuż cęgi na jakikolwiek przewód z kostki silnika (tylko nie od tacha) bo stojan z wirnikiem są w szeregu przez płytkę. Sprawdż czy nie iskrzy na komutatorze przy wysokich obrotach ( na niskich może nie być niczego widać). To może być wirnik. Jest w razie czego do naprawy (przezwajanie +wyważanie) Przerabiałem ostatnio podobny temat w Candy. Klienci...
mosfetkiler.Witam kolegę i podzielam kolegi zdanie,lecz nam nie chodzi o wysokie napięcie a raczej o niskie obroty,moim zdaniem cała sprawa rozbija sie aby uzyskać jakiś napięcie i prąd przy niskich obrotach a do tego niestety potrzeba jest wiele biegunów i spora średnica stojana.
Mam nitro sense i to w ogóle nie pomaga, zmniejsze szybkość a po chwili i tak wzrasta
Zakładając, że pasek i naciągacz jest w porządku to powodem usterki może być pompa wspomagania lub maglownica. Uszkodzenie pompy wspomagania można bardzo łatwo określić, porównując jej pracę na niskich i wysokich obrotach silnika na postoju. Jeśli jest różnica (przy niskich obrotach słabe wspomaganie, przy wyższych wyrażnie lepsze) to wina jest po stronie...
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
https://obrazki.elektroda.pl/2586403500_... Wkręciłem śruby L i H (niskie i wysokie obroty) do ogranicznika następnie wykręciłem pół obrotu i wyregulowałem obroty biegu jałowego. Wszystko na słuch. Silnik ładnie pracuje. Ładnie odpala i ładnie wkręca się na obroty. Zastanawia mnie tylko to, że na rysunku jest podane że można...
Ustawienia ile wykręcić każdą z dysz podane w instrukcji są wyjściowymi, wstępne ustawienie. Z filmu po pracy piły słychać że L musisz jeszcze wykręcić. Zawsze gdy piła nie chce wkręcać się na obroty z niskich na wysokie jest za mała dawka dyszy L. Z kolei po wejściu na obroty piła nieźle dymi, więc dysza H ma nawet za dużo wykręconą, ale na razie nie...
Silnik ten jest jednofazowy i prędkość wybierasz przełączając Fazę miedzy zaciski na tabliczce zaciskowej L - niskie obroty. M - średnie i H - wysokie, do N podłączasz przewód neutralny. Pozdrawiam.
To podciśnienie niskie (wysoki MAP) masz na wolnych obrotach. Zawory regulowane były? Niby sa hydroszklanki ale może brakuje już regulacji?
W tamtym temacie krzysiek7 tak napisał, ale tak być nie musi. W tamtym temacie odniosłem się do postu #5, tam inny użytkownik dopisał się w tym samym temacie z innym silnikiem. Tytułowy silnik to był Dahlander, ten z postu #5 już nie. Aby więcej te dwa posty w tamtym temacie nie myliły, to wydzieliłem ich do oddzielnego tematu. Pierwsze próby były...
Wydaje mi się że jest tam w środku zwykły transformator i wszystko będzie śmigać. To akurat jest prawdą, natomiast brednią allegrowską jest nazwanie tego autotransformatorka ,,przetwornicą". :D Możesz to tak skonfigurować, że zwykłym przełacznikiem dwubiegunowym załączasz obroty niskie lub wysokie. Profesjonalnie robi się to takim regulatorem - autotransformator...
Niskie i wysokie obroty już mniej więcej ustawiłem. Chodzi dobrze , dobrze wkręca się na obroty. Jedynie problem z tym odpalaniem...
A czy po przekręceniu tej śrubki czasem nie zdarzy się tak, że później na ciepłym będe miał za niskie obroty?
Witam chcę naprawić agregat, silnik chodzi równo na niskich i wysokich obrotach ale brak napięcia na wyjściu z pradnicy. Ktoś wcześniej coś przerabiał ale nie wiem jak to z powrotem podłączyć. https://obrazki.elektroda.pl/1060017000_... https://obrazki.elektroda.pl/6947598500_... https://obrazki.elektroda.pl/8711745000_...
Jestem mechanikiem z wykształcenia ale to co już wiem to ten potencjometr odpowiada za rozpoznanie cyklu zapłonu (wysterowuje tyrystor tylko w momencie przejścia specjalnie ukształtowanej szczeliny magneta koła magnesowego nad cewką sterującą. przy ustawieniu niskich obrotów eksploatacyjnych jak rozumiem zapłon nastąpi nawet przy niskich obrotach (łatwy...
Sprawdz na niskich i wysokich obrotach oraz pod obciążeniem, powłączaj światła ogrzewanie itd, ma byc w granicach 14V.
Dzięki za info, dokładniej chodzili mi o regulator ( wałek ) który wychodzi z silnika i jest połączony cieglem z gaznikiem, wkrecajac ta śrubke reguluje te cieglo.
Ograniczy na chwilę.Tak jak picie alkoholu po podwyżkach. Co do prędkości i ograniczeń: mocno mnie zastanawia ograniczanie prędkości w obszarze zabudowanym z naciskiem na uzdrowiska do 40 a zwłaszcza 30km/h.To oznacza jazdę na niskich biegach,czyli wysokich obrotach, czyli więcej spalin idzie do kuracjuszy.Co o tym sądzicie?
wysoki niski obrót skuter obrót wysoki niski niski wysoki obrot
kompresor akumulator uszkodzi czujnik spaliny pasek klinowy citroen
diagram schemat diagram schemat
HP EliteBook 2170p – oznaczenie klawisza uruchamiania (power button) Holtek HT45F0057 – mikrokontroler do kuchenek indukcyjnych, ADC, PWM, opis funkcji