Witam.Mam pytanie dotyczące kitu AVT 2160.http://www.elportal.pl/pdf/k07/19_1... to sterownik silnika krokowego dwufazowego. Chce sterować silnikiem bez uzycia komputera. Umożliwia to zastosowanie potencjometru regulującego prędkość oraz przełącznika, który przez zadanie stanu niskiego oraz wysokiego powoduje obrót wałka silnika w prawo lub...
Witam, Próbuję skroić na arduino kod do sterowania wtryskiwaczami benzyny. Prędkość obrotowa silnika, czas podawany w ms. 700obr przez 60s = 60/700 x 1000 = ~85ms 1000obr = 60ms 30000obr = 20ms 6000obr = 10ms Czas wtrysku oczywiście w ms. Chciałbym na wolnych obrotach mieć 2ms, wtrysk co 2 obrót wału więc mnożę czas obrotu wału x 2. Steruje sobie mosfet...
Sprawdź cewkę zapłonową, może przerywać. Pozdrawiam. Dodano po 1 ... i oczywiście aparat zapłonowy z elektryką włącznie. hahahahaha alem sie usmiał aparat w ELX-ie porozłanczaj wtyczki od gniazdek zalej je np. WD-40 a natępnie złącz i rozłącz je po 5 razy i problem z głowy no chyba że masz 50 tyś km na świeczkach już przejechane
Witam po przerwie (długi weekend:) ). Rozkręciłem pudełeczko i rzeczywiście w środku znajduje się układ na tranzystorach. Problem odnośnie ilości impulsów na obrót polegał na tym, że sądziłem iż enkoder ma dawać 512 impulsów prostokątnych na obrót (trochę to określenie jest mylące). Poprostu niedouczenie:( naczytałem się na temat enkoderów i teraz wiem,...
akurat wypisuję wartości poprawne i n"iepogubione" - jest to jedynie mały procent jednego obrotu - cały obrót jest dwa bity dalej... zresztą nawet jeśli bym pominął jakiekolwiek dane to wg. mnie nie powinienem mieć w różnych położeniach identycznych danych a mam :( ale jeśli przekręcę oś enkodera powiedzmy o 2,5obrotu i cofnę idealnie do tego samego...
Już rozszyfrowałem co to za układ, jak on funkcjonuje i do czego on służy. A mianowicie: - układ na płytce jest to najzwyklejsza końcówka mocy PWM która steruje tranzystorami mocy i ma pewien zadany czas martwy i odpowiednia zabezpieczenia, jest na niej 8 przewodów 2 grube zasilające (max 65v),kolejne 2 grube to wyjście do silnika prądu stałego i 4...
Naniosłem poprawki do kodu, nie mam jak sprawdzić komunikacji diodą, bo nie mam jak się z nią podłączyć (przynajmniej nie wiem jak to zrobić). Zmieniłem przejściówkę USB-RS na kabel RS-RS z crossowaniem, ale wydaje mi się, że jest jeszcze gorzej, bo teraz po podłączeniu kabla nie zapala się dioda odbioru przy porcie, która przy przejściówce zapalała...
Sprawdź osłonę katalizatora,osłonę kolektora wydechowego i blachę na skrzyni biegów,która zasłania koło zamachowe.
Do wymiany masz regulator napięcia.
Silnik rusza z niskich czy wysokich obrotów? Jeśli z niskich - oznacza to złą pracę sprzęgła odśrodkowego. Poza tym napisz jaki rok produkcji, jaki silnik (minarelli czy chiński).
Utrzymywanie obrotów w przedziale max moment - max moc daje nam maxymalne wykorzstanie właściwości silnika, kręcąc w tym przedziale bedziemy dysponowali maxymalną dynamiką pojazdu. Częsta jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ponieważ wtedy występują siły gnące korbowód, natomiast jazda na wysokich obrotach też nie służy silnikowi ponieważ wystepują...
Należy zastosować jeszcze jakiś przełącznik który będzie przełączał silnik z wysokich obrotów na niskie .OK? .Pozdrawiam.
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
jerzeli masz miernik (woltomierz) to normalnie zapalasz silnik i patrzysz jakie jest nap. na aku potem dodajesz gazu i patrzysz jakie jest przy wyrzszych obrotach i czy wogule się zmienia nap pomiędzy niskimi i wysokimi obrotami(na niskich obrotach może być nawet koło 13V jak masz słaby aku a na wysokich powinno być powyrzej 14,2 V ew blisko 14 ale...
Sprzęgło jak poczekasz z wyminą to w końcu staniesz w chmurze dymu i nigdzie nie pojedziesz (sprzęgło spłonie do końca ).
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Mlodzimierz03 Na stopce centralnej przy dodawaniu gazu też się tak zachowuje ? Bo jeśli nie, to wina raczej układu napędowego
Na gaźniku powinny być 3 śruby. Jedna od regulacji wolnych obrotów (obok miejsca gdzie idzie linka gazu) oraz dwie śruby od regulacji dawki paliwa niskich i wysokich obrotów o ile dobrze pamiętam. Podaj model kosiarki albo chociaż zdjęcie będzie nam łatwiej pomóc.
Most. I jego przełożenie
Ustaw na automatyczne i zobacz co się dzieje .
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
No. Zaniżone 12V, zawyżone 5V. Zasilacz jest na ostatnich nogach, jeżeli wierzyć pomiarom - to wyraźnie próbuje naciągać niedobór mocy sprzężeniem zwrotnym.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
No właśnie nie wiem. A nie jest tak gdyby był przestawiony to by nie palił wcale ? Bo tak to dasz plaka i chodzi normalnie niskie wysokie obroty. Ale żeby zapalił musi być plak Dodano po 38 No właśnie nie wiem. A nie jest tak gdyby był przestawiony to by nie palił wcale ? Bo tak to dasz plaka i chodzi normalnie niskie wysokie obroty. Ale żeby zapalił...
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
Lewe powietrze tylko na jednym garze. Po wyglądzie świec może będzie widać którym.
3 przewody to obroty niskie, drugi komplet to wysokie .Najczęściej z jednej strony kostki to niskie , a zdrugiej wysokie.Ale przy pracy na wysokich obrotach muszą byc spięte razem wyjscia niskich.Są w sprzedaży specjalne przełączniki 1-0-2(1 niskie,2 wysokie obroty) Dodano po 4 Ten pakieciak jeśli będzie łączył razem jeden komplet styków (3 styki) w...
Temperatura prawidłowa i prawidłowo się zachowuje, płyn chłodniczy ma wyższą temperature wrzenia. Ten silnik lubi wysokie obroty, możesz jeździć na wysokich obrotach tylko z głową. Co do toczenia i ruszania, to lepiej zmienić na niższy bieg i od wyższych obrotów zacząć przyśpieszać.
Czujniki sa dwa-zwierny i rozwierny, problem moze być w samej desce.
Przy takim procesorze warto zainwestować co najmniej w SilentiumPC Fera 2 HE1224. Jak nie wierzysz w pracę na pełnych obrotach, to możesz (przy zachowaniu ostrożności) spróbować zasilić wentylator bezpośrednio napięciem 12V, z molexa.
Dokładnie odwrotnie.Skrzynia z benzyny w dieslu- wysokie obroty,niska prędkość.
Poszukaj schematu podłączenia wewnątrz pokrywy skrzynki zasilania. Standardowo takie silniki podłącza się : 1U 1V 1W To jest dla pierwszych biegunów ,niższe obroty. Drugie bieguny wyższe obroty łączysz tak : 2U 2V 2W podłączasz zasilanie L1 L2 L3 a na zaciskach 1U 1V 1W robisz gwiazdę czyli łączysz je razem
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Jak dobrze pamiętam ten silnik powinien kręcić tylko w jedną stronę. Do zacisków +/- podłączasz zasilanie , a do H/L przełącznik zakresów szybkości wraz z potencjometrami do ustawienia obrotów na niskim i wysokim zakresie. Ma on wbudowany stabilizator obrotów.
Tak.
bez urazy ale ten post to obciach dla elektrody.
Próbowałeś może sprawdzić błędy w komputerze silnika ? Mierzyłeś napięcie na alternatorze ? Najlepiej w momencie występowania objawów, na niskich obrotach, na wysokich
Może sprawdź ciśnienie sprężania bo to wygląda na niską kompresję. Na pych wa£ ma wyższe obroty.
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
Witam.Mam pytanie dotyczące kitu AVT 2160.http://www.elportal.pl/pdf/k07/19_1... to sterownik silnika krokowego dwufazowego. Chce sterować silnikiem bez uzycia komputera. Umożliwia to zastosowanie potencjometru regulującego prędkość oraz przełącznika, który przez zadanie stanu niskiego oraz wysokiego powoduje obrót wałka silnika w prawo lub...
A czy urządzenie z obciążeniem (np podczas wyrabiania ciasta) działa normalnie? I czy przy niższych obrotach pracuje ciągle i się nie wyłącza?
Ale przerywa na niskich czy wysokich obrotach czy tez jak dasz gazu do końca ?
najpierw sprawdz dlaczego zapalil sie check
Są dwa rodzaje uzwajania: gwiazda i trójkąt. W skrócie: gwiazda ma niższy moment ale wyższe obroty, trójkąt ma wyższy moment ale niższe obroty. Ruskiego nie rozumiem, ale typ na filmie chyba właśnie to robi, zmienia z gwiazdy na trójkąt (albo na odwrót). Szczegółów szukaj w sieci pod hasłami "bldc winding delta star differences rewind".
a moze czujnik temperatury chłodzenia- ten dla kompa. jak jest walniety wtedy dzieja sie cuda.
Silnik z22xe czyli zwykły silnik z zapłonem iskrowym wyposażonym w przepływomierz Próbuje zdiagnozować niższą moc na wysokich obrotach (od 4 tyś obr ) Na 3 nie ma siły dojść do odcinki (na jałowym wszystko ok) , v max spadł ze 210 do 160. Odpala dobrze , pracuje równo. Poniżej 4 tyś jest wszystko OK. Problem pojawił sie nagle po dłuższym postoju i odłączeniu...
wymiana miernika przepływu powietrza nic nie dała, weżyki też są w porządku.Sprawdziłem też dolny kolektor dolotowy. Może jakieś nowe pomysły?
Witam. 13,1 do 13,4V ale bywa, ze jest nawet 15 i to, co ciekawe wyższe jest przy niskich obrotach Sprawdź jeszcze kondycję alternatora. A konkretnie szczotek i pierścieni ślizgowych. Kiedyś grzebałem w starym fordzie i podobny efekt. Pierścienie miały rowki i przetarcia w miedzi do samego izolatora. Wyłapał i pokazał to dopiero fachowiec od regeneracji...
Coś mi nie pasuje ta sekwencja 0 - gwiazda niskie obroty - trójkąt niskie obroty -gwiazda wysokie obroty - trójkąt wysokie obroty -0 ze względu na bezpośrednie przejście z "trójkąt niskie obroty" na "gwiazda wysokie obroty" Moim zdaniem "0" powinno być na środku, i tak np. w lewo- niskie gwiazda-niskie trójkąt, albo w prawo wysokie gwiazda-wysokie trójkąt....
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Ile obrotów na śrubie niskich obrotów "L" i śrubie wysokich obrotów "H", i ile obrotów na śrubie obrotów jałowych "T"?
Jeżeli twierdzisz ze to front panel steruje tymi wentylami tzn że one nie są podłączone do płyty głównej. chyba że nie do końca doprecyzowałeś swoją wypowiedź. jeżeli nie są podłączone do płyty to problem leży we front panelu, jeżeli są podłączone do płyty to zacznij od resetu biosu, sprawdź czy dobrze podłączyłeś wtyczki do płyty a jeżeli te wentyle...
Prawdopodobnie jest tam gaźnik Walbro WT 255. Odkręć cztery wkręty mocujące gumową pompkę paliwa ( nr 11 ). Pod nią będzie membrana z metalowym kółkiem, sprawdź czy kółko jest dobrze zamocowane i czy membrana nie jest przetarta. Z drugiej strony jest przykręcony, dużym wkrętem, dekielek ( nr 3 ) Pod nim jest membrana pompująca, sprawdź czy nie jest...
ale kiedy kopci? na niskich/wysokich obrotach? pod obciążeniem? ciepły zimny?
Akumulator zadziała jak swego rodzaju limiter obrotów. Póki turbina będzie generowała napięcie niższe niż to na akumulatorze kręcić się będzie w zasadzie bez oporu. Próba wygenerowania wyższego napięcia niż aku. spotka się z przepływem sporego prądu; tym wyższego im mocniej powieje. Dlatego aku ma swoje zalety jak i wady: nie blokuje turbiny przy rozruchu...
To jeszcze regulacja śrubą. Na gaźniku. I przyznaj się gdzie Miałeś błąd. Tam jeszcze masz 2 śruby L i H Nimi regulujesz niskie i wysokie obroty. Za dużo pisania ale poszukaj np poradnik piły partner o regulacji to to samo. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam.
Mniej więcej tak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nabyłem dzisiaj gaźnik od Jawki 50. Czy opłaca mi się go montować bezpośrednio do cylindra, czy lepiej dorobić króciec? Jak wówczas z niskimi i wysokimi obrotami? Ponoć gdy gaźnik jest bliżej cylindra, poprawiają wysokie obroty.
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
Z falownikiem też nic nie wyjdzie. z tego co się orientuje silnik również należy przepiąć w trójkąt? Ile razy mam pisać, że nic tam nie zmienisz. Zmiana trójkąt/podwójna gwiazda powoduje tylko zmianę prędkości obrotowej, a nie zmianę napięcia zasilania. Tą zmianę realizuje ten przełącznik przy silniku. Na "1"- masz trójkąt (niskie obroty), a na "2"-...
https://obrazki.elektroda.pl/4106150200_... Witam posiadam silnik BRIGGS Intek 7220 656cc V-twin Problem powstał gdy podczas koszenia silnik zacząć się wkręcać na bardzo wysokie obroty i jest łatwo dławiony przez trawę regulacja gazem miedzy niskimi a wysokimi obrotami jest minimalna.
po połączeniu z adblue parametrach systemu( ja to nazywam odczytem wartości chwilowych) znajdź wskazania 1 i 2 czujnika. Sprawdź na niskich/wysokich obrotach i na zimnym/ciepłym silniku. Wartość odczytu z czujnika 2 powinna zmieniać się proporcjonalnie do 1. Jeżeli wartość któregokolwiek czujnika jest taka sama na zimny/ciepły/wysokie obroty/niskie...
Ten silnik nie ma czujnika pozycji EGR steruje tylko zaworem podobnym do n75 i reguluje tak jego wysterowaniem aby wartość przepływu była równa zakładanej podciśnienie robi resztę. Trzeba fizycznie sprawdzić no chyba że od kogoś pożyczyć sprawny przepływomierz o takich samych numerach albo o takiej samej charakterystyce bo 90 % przypadkach pada przepływomierz...
Rozebrać i wymyć porządnie gaźnik, przedmuchać dysze sprężarką, zwykle pomaga.
Konkretnie chodzi oto czym i jak to mam sobie regulować? czy to są jakieś śruby i je się dokręca/rozkręca lub coś innego? gdzie tego szukać?
Dokładniej sprawdź regulacje tonów, przy podaniu dźwięku reguluje poprawnie niskie i wysokie w całym zakresie obrotów potencjometrów ? Tak więc będzie trzeba skupić się na regulacji tonów bo tam może być pies pogrzebany - każdy element tego obwodu do pomiaru.
Nie sugeruję, a pytam. I czytaj: Ty sugerujesz uboższą mieszankę przy niskich obrotach a bogatszą przy wyższych A (at)dufek twierdzi: Przy niskich jest 1:200 a przy wysokich 1:20 czyli przy niskich bardzo ubogą (1:200) a przy wysokich bardzo bogatą (1:20).
PTO - przystawka, jest napędzane z wałka pośredniego skrzyni, wysoka/niska grupa (1-3/4-6), nie ma znaczenia ale połówki tak. Górna połówka, to wyższe obroty PTO.
Moc, to moment obrotowy (sily w ukladzie) pomnozony przez predkosc obrotowa. Wiec, w tych samych warunkach, niskie obroty (wysoki bieg), to duzy moment silnika, wysokie obroty (niski bieg), to maly moment obrotowy silnika. Inaczej, pedal w podlodze = wysokie obciazenie silnika, niezleznie czy niskie czy wysokie obroty).
O ile problem pojawił się tylko raz i to na np. najwyższym biegu to staraj się co jakiś czas pogonić auto na niższych biegach do wysokich obrotów silnika - wypali nagar z turbosprężarki lub nie ale zawsze lepsze to niż potem konieczność demontażu i czyszczenia zmiennej geometrii, chodź w A4 to i tak nie jest wielki problem bo i turbo dzielone i sztanga...
Czujniki ciśnienia oleju.Wysoki i niski poziom.
Prawdopodobnie wytarte pierścienie, zużyte szczotki. Podłącz woltomierz i sprawdź jakie jest napięcie na niskich oraz wysokich obrotach.
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
Jak jadę lagunką to potrafi mi zgasnąć gdy przyhamuje ( czyli jak spada z wysokich na niskie obroty). i wtedy gaśnie A gaśnie bo jest jakieś przebicie na zapłonie, jakieś spiecie, coś nei działa, coś nie gra.. Rozrusznik swoją drogą ale na pewno przez niego nei gaśnie..
W podstawie filtra oleju, obok czujnika masz druga zaślepkę. Tam wkręcasz manometr.
mosfetkiler.Witam kolegę i podzielam kolegi zdanie,lecz nam nie chodzi o wysokie napięcie a raczej o niskie obroty,moim zdaniem cała sprawa rozbija sie aby uzyskać jakiś napięcie i prąd przy niskich obrotach a do tego niestety potrzeba jest wiele biegunów i spora średnica stojana.
W tamtym temacie krzysiek7 tak napisał, ale tak być nie musi. W tamtym temacie odniosłem się do postu #5, tam inny użytkownik dopisał się w tym samym temacie z innym silnikiem. Tytułowy silnik to był Dahlander, ten z postu #5 już nie. Aby więcej te dwa posty w tamtym temacie nie myliły, to wydzieliłem ich do oddzielnego tematu. Pierwsze próby były...
MAP sensor. Miałem tak samo: obroty falowały, najpierw były niskie, później coraz wyższe. Okazało się, że konektory przy wtyczce do czujnika MAP są skorodowane( taki biały nalot). Po wyczyszczeniu - silnik zaczął ładnie równo pracować i obroty się ustabilizowały.
Było pod komputerem kiedyś i był jakiś błąd ale został wykasowany I nadal to powróciło Kiedyś szarpało bez tego check engine Szarpanie jest tak uciążliwe że jazda autem jest nie możliwa nie mówiąc już o braku mocy jaki występuje
Gdy odłączę wtyczkę czujnika płynu chłodniczego na śilnik to wentylator działa Wysokie czy niskie obroty? Jeśli rusza od razu na wysokich obrotach to być może jest uszkodzony niski bieg, konkretnie rezystor lub jego okolice.
Kwazor ! Prądnica samochodowa samowzbudna ma charakterystykę ŁADOWANIA zaczynającą się przy 1400 rpm, ale ona "wzbudza się" od zera! W zakresie obrotów 0 ... 1400 jej napięcie jest <12V i to nie wystarcza dla uzyskania przepływu prądu do akumulatora 12V, który ładuje się przy napięciu 12,6 ... 13,8V. Jeżeli zamiast prądnicy 12V weźmiesz prądnicę...
sam jeżdżę takim golfem i wiem co mówię ,lepiej się zastanów nad twoją odpowiedzią .
Miałem już kilka takich przypadków o których mówisz, w tym aucie sprawdziłem ciśnienie oleju od zimnego do gorącego, na niskich i wysokich obrotach, wszystko w normie.
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Tak podłączony jak na zdjęciu, będą wyższe obroty. Jeśli zdejmiesz mostki i w ich miejsce do tych zacisków podłączysz zasilanie to będą niskie obroty. Przy niskich obrotach nie montuje się mostków.
Witam! Otóż mam taki problem. Posiadam Golfa 3 1.8 benzyna na jednopunktowym wtrysku. Rok 1993. Posiada instalację gazowa. Problem polega na tym gdy samochód się wychłodzi ma bardzo niskie obroty na benzynie tj około 600-700 i czasami gaśnie. Na gazie jest ok 1000-1100 obrotów trochę więcej jak ciepły . Jak się nagrzeje na benzynie to ma obroty 2200-2300....
Witam. Mam pytanie odnośnie KTM EXC 300 TPI 18R, bo na niskich obrotach podczas jazdy mam jakby takie poszarpywanie. Problem ustaje na wyższych obrotach.
witam. mam problem z fiatem uno 1.4 Benzyna 96r. W czasie jazdy na wolnych i szybkich obrotach , strasznie szarpie i prawie nie idzie ujechać. wymieniłem już świecę, kable zapłonowe, siliczek krokowy, czujnik położenia wału, cewkę zapłonową, gaźnik, komputer i dalej robi się to samo. Auto znajdowało się u wielu mechaników, lecz żaden nie pomógł. liczę...
Prądnica jest duża waży 90 kg nawinięta drutem 4,5mm² ale śmigło nie wyprodukowało więcej niż 3800W a obroty były już kosmiczne. Teraz nawinąłbym na ciut wyższe napięcie żeby ładowała przy niższych obrotach. Złotym środkiem byłby zakup oryginalnego śmigła wtedy dopasowałbym prądnicę do niego, a teraz mam drewniane o bliżej nieokreślonych parametrach...
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
To że silniki mają tą samą budowę, nie oznacza że są takie same. Każda Yamaha posiada inne podzespoły, m.in. cylinder, głowicę, zawór wydechowy, zapłon, gaźnik, wydech. Wysokie obroty biegu jałowego sugerują nieszczelność komory korbowej silnika, zazwyczaj uszkodzenie uszczelniacza od strony zapłonu. Strzelanie w wydech może sugerować uszkodzenie modułu...
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Witam. Auto Peugeot 301 1.6ehdi 2017r. Pierwsza diagnostyka wykazała błąd niskich obrotów zespołu wentylatorów. Odkrecilem opornice i okazała się być przerwana. Gdy włączałem klimę wysokie obroty szły normalnie. Po wymianie opornicy na nową bledy są dwa :Niskie i wysokie obroty... Co może być przyczyną ? Co sprawdzić ?
Sprawdź czy wszystkie piny w gnieździe na płycie głównej mają dobry styk z pinami od wentylatora. Jeśli tak to ja bym wyczyścił ME region a potem myślał dalej.
Wysokie 4,2 niskie 1.38
sprawdź kable i świece. Miałem podobny problem który zniknął po "pogłaskaniu" świec zapłonowych (elektrod) szczotką stalową, i poprawieniu styków na kablach wysokiego napięcia
3 dni temu kupiłem laptopa HP Victus 16-s0016nw i podczas grania na zasilaczu wiatraki kręcą się 5 000 obr./min w trybie zrównoważonym, a na wydajności ponad 5 000 obr./min przy temperaturach 40–55 °C. Czy to normalne? Na baterii laptop chodzi ciszej i wiatraki kręcą się poniżej 4 000 obr./min, ale są odczuwalne spadki FPS co chwilę.
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
L-regulacja składu mieszanki niskich obrotów/ H-reg.składu mieszanki wysokich obrotów/ T-regulacja biegu jałowego
wysoki niski obrót skuter obrót wysoki niski niski wysoki obrot
siemens ekspres zaparzacz zmywarka programator ariston dwufunkcyjny ustawić
manta led5501 thomson 26hu5253
Sprawdzenie i wyważanie śmigieł turbin wiatrowych Opis kontrolek Ford Transit 2006 - znaczenie i działanie