Poluzuj wydech za turbo
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
Katalizator jest ale wybebeszony w środku. Problemem okazało się sprzęgło. Już od jakiegoś czasu podczas ruszania jak było zimne to szarpało. Po wymianie autko śmiga jak talala.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Podciśnienie wysterowuje zmienną geometrię. Bez podciśnienia kierownice w turbo są ustawione w stronę niskiego doładowania.
Witajcie. Jestem nowy na tym forum. Posiadam Peugeota 307SW 2.0 HDI 136KM z 2007 roku.Przebieg 230000. Z samochodu jestem bardzo zadowolony, jak pewnie każdy, kto taki posiada. Mam do Was takie pytanie: Oddałem samochód do warsztatu na wymianę sprzęgła i dwumasy - kupiłem nowe i oryginalne części. Wszystko zostało zrobione i od razu po wyjechaniu z...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Ściągasz przewód między filtrem a turbo. Ładujesz sprężone powietrze w turbo i słuchasz/obserwujesz gdzie ucieka ciśnienie.
Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
W tym samochodzie nie ma zmiennej geometrii w turbo tylko zawór upustowy, tak dodając gazu na postoju nie sprawdzisz czy się otwiera, za niskie ciśnienie doładowania (3 bieg, 2500rpm i gaz w podłogę, wtedy powinien zadziałać) Turbo nie wygląda kwitnąco, coś tam kiedyś wpadło i wirnik jest wyszczerbiony, ponadto wygląda jakby wirnik tarł o muszlę, ale...
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
Witam Iveco Daily 65C18 3.0 problem jest z doładowaniem. Pompuje przy max obciążeniu 1500 bar a powinno coś ok 2500 bar. Turbo wyciągnięte było na sprawdzeniu i jest ok. Podciśnienia sprawdzone, węże i cooler sprawdzone zadymiarką. W EDC tylko błąd niskiego cisnienia doładowania. Gdzie szukać przyczyny ?
W erze układów wtryskowych, w których zapłon jest kontrolowany w całości przez ECU, nikt nie sprawdza kąta wyprzedzenia zapłonu. Silnik turbo benzyna, takie mapy zapłonu są zupełnie naturalne. Przy niskim obciążeniu maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu (40 stopni), przy pełnym obciążeniu i doładowaniu jest opóźniany co daje kilkanaście stopni wyprzedzenia....
Witam koledzy pojawił mi się problem z doładowaniem komputer pokazuje niskie ciśnienie doładowania przejrzałem szczelność IC. Wskazówka od turbo wychyla się tylko do połowy. Włożyłem zegar w miejsce czujnika przed katalizatorem i mam tam ciśnienie około 0.8 bar przy gazowaniu. Jak zdejmę rurę z katalizatora turbo chodzi i wychyla się na wskazówce na...
Wężyki szczelne . Dolot sprawdzony ciśnieniowo dymem /szczelny Nie dymi nic . Turbo w tym silniku ma nastawnik elektroniczny jak coś.
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
po czasie zaczoł wyskakiwac bląd a przed regeneracją wyskakiwało zaduze cisnienie doładowania
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Temat nadal nie rozwiązany, robię różne próby nie wszystko opiszę bo braknie dnia.. W oprogramowaniu jest jakiś burdel,podejrzenie że nie zgadzają się sumy kontrolne po operacji dpf off kiedyś tam robione przez kogoś więc to do weryfikacji, może znacie kogoś z okolic Katowic co by to sprawdził , mam vdash i klonik vidy do tego starej daty(na teście...
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
Peugeot 508 1.6 e-hdi 115 km, błąd p0299 zbyt niskie ciśnienie doładowania. Turbo zregenerowane sprawdzane kilkukrotnie, zawory sterujące wymienione, podciśnienie przy gruszce 0.8 bara a mimo to gruszka nie chce zejść do samego końca, brakuje kilka mm. Na przyrządzie do sprawdzania gruszki wystarczy 0.6 bara ładnie schodzi do samego końca i trzyma....
Za niski dźwięk jak na turbo
Podaj nr. podwozia na początek. Wpiąłem auto w komputer i wychodzi na komputerze błąd 194 - ciśnienie doładowania. Raczej nie diagnozujesz tego EASY skoro podałeś błąd 194. Ale jeśli błąd mówi o niskim ciśnieniu doładowania to musisz sprawdzić turbo, po pierwsze to podciśnienie a po drugie kable do zaworka turbo sprężarki. bo wymieniłem już chłodnice,...
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Najpierw sprawdź czy reaguje prawidłowo sztanga. Tzn na odpalonym podłączaj i odpinaj wężyk do turbo i patrz czy sztanga się rusza ok 1 cm. Potem test z odpiętym wężykiem czy doładowanie będzie minimalne podczas jazdy (możliwy not lauf przez za niskie ciśnienie doładowania ).
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Witam wszystkich, mój problem tkwi w tym, że moja Audi A6 C5 1.9 TDI AVF (zrobiona mapa na ok. 160KM) bardzo słabo się wkręca na niskich obrotach. Dodam, że turbo było po regeneracji, tylko nie wiem czy dobrze ustawili sztangę i jakie powinno być ciśnienie. Na wakumetrze wychodziło lekko ponad 0,7 bar, czy to dobrze?
W pierwszych logach przeładowanie turbiny.1.3 bar rzeczywiste do 1.0 bar wymaganego .Przepływka przekłamuje wynik bądź nieszczelny egr,420-440 powinno być 470mg/suw. Z pomiaru przepływomierza wychodzi ze masz pojemnosc silnika 1700cm3. Góra przepływomierza wskazuje faktycznie ze doładowanie wynosi 1.3 bar -985mg/suv Niestety dawka paliwa nie idzie w...
Nie sprawdzalem tego, ale bedzie trzeba tam zajrzeć. Co daje obejscie elektrozaworu? Turbo powinno pompować do końca, jak jest sprawne to pojawi się błąd przeładowania ciśnienia.
Znajomy podpinał pod kompa i poinformował mnie jedynie o tym za małym ciśnieniu doładowania, turbo regenerowane 5 tysięcy kilometrów temu. Czy warto coś sprawdzić przed ponownym regenerowaniem turbiny ? czy możliwe jest to, że po 5 tysięcy "padła" oraz dziwi mnie to, że od 2.5 tysięcy auto lepiej się zbierało, a jakby turbo siadło to by tego nie było...
Problemem pewnie będzie za niskie ciśnienie doładowania do sprawdzenia na początek szczelność ukł. dolotowego, następnie zawór turbo (turbo pewnie WG) czy nie jest uchylony..
Kolego strzał w 10. Przepływomierz zaniżał dawkę paliwa. Po odpięciu lepiej od razu. Ostatecznie na razie stara przepływka została rozwiercone i auto jeździ jak powinno. Turbo pompuje teraz spokojnie ponad 1.2 bara. Czuć doładowanie już od 1800 obrotów.
Czyli turbo nie ma sterowania.Ten cienki węzyk jest od podciśnienia.Może akurat od sterowania turbiną.Ten gruby to chyba odma od filtra powietrza. Jedz gdzieś do mechanika niech ci to posprawdza bo znowu będzie turbina do roboty a spiralka może mruga bo jest niskie doładowanie auta
Nieszczedlność układu dolotowego to są symtony takich rzeczy jak napisałeś, ale czy napewno turbina dobrze działa bo jest z kierownicą, która się zacina. chłodnica popwietrza? ,niewiem, błąd wckazuje na różnicę pomiędzy powietrzem zasysanym a doładowanym. stawiam na turbo. Pozdrawiam
Co do wartosci pisalem,ze byly zbyt niskie w stosunku do wymaganych.Czujniki zwarte do masy,bledy sporadyczne,poza ostatnim-regulacja wtrysku jest statyczna.
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
A co to za kreski na tym obrazku jak by ktoś długopis rozpisywał? 😂 Brak podstaw ,położenie pedału i obroty silnika itd. Ten błąd czego niskie ciśnienie? Bo wychodzi że to czujnik spalania stykowego? Podstawa dla turbo to jaki PWM ,czy wydech nie przytkany i to czy sztanga (zależy jak tam jest) jest zaciągana?
witam wszystkich auto crafter 2,5 2007rok Auto przyjechało na brak mocy. problem taki że brak odpowiedniej ilości podciśnienia po zaworku n75,a przed zaworkiem jest pond -500,a po zaworku już na przewodzie do turbo jest około -360. jeśli zatkam trzeci przewód (upustowy) od zaworka to mamy odpowiednią ilości podciśnienia i sztanga turbo schodzi jak powinna...
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
(...) ort tranzit 2.0 ecoblue 2017 ,brak mocy ,auto wchodzi w tryb awaryiny ,po podlaczeniu do kompa blad p0299 not boost turbo ,Turbo zostalo wymienione na nowe ,auto po przejechaniu 200 kilometrow znowu zaczelo szalec ,ponownie brak mocy i tryb awaryiny ponownie wyskoczyl ten sam blad p0299. . Prosze o pomoc Witaj na forum elektroda.pl! Błąd P0299,...
sprawdź zawór podciśnienia sterowania turbo i ogólnie podciśnienie oraz wąż łączący intercooler z turbiną, turbo to prosta sprawa nie jest tam za dużo filozofii ma pompować i tyle jak nie pompuje to znaczy jest gdzieś dziura
Jak odpalisz gruche na turbo ma wciągnąć.
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
Witam, przyczyną błędu niskiego ciśnienia doładowania była turbina, po wymianie turbiny na inną używaną problem znikł, turbo teraz ładuje do 2,2 bara, jednak ciśnienie 1,9 bara jakie było na poprzedniej turbinie to stanowczo za mało dla dxi11, co z kolei generowało błąd MID 128 PSID 98 FMI 1 oraz zapalała się kontrolka adblue (dymek). Wszystkim serdecznie...
Witam serdecznie! Mam problem z Golfem Mk 4 z 2000 roku z silnikiem 1.9 TDI 90 KM . Otóż przy dodawaniu gazu a czasem nawet na biegu jałowym na postoju "coś" zaczyna świstać. Mechanik przy okazji wymiany rozrządu "rzucił okiem" na turbinę i wykluczył jej awarię. Zaniepokoił mnie jednak swąd spalin, który czuć bliżej komory silnika, a nie z tyłu auta,...
Śruba stopu ogranicza przymknięcie kierownic. I teraz trzeba znaleźć złoty środek czyli takie przymknięcie kierownic by spaliny zwiększyły prędkość i dzięki temu szybciej napędziły wirnik gorący turbo który to przez oś napędzi drugi zimny wirnik i turbo szybciej osiągnie RPM efektywnej pracy ,ale z drugiej strony nie zamnknął sie na tyle by za bardzo...
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
Nastawnika turbo. To Ducato model 250? Teraz se w program patrze i widzę że one nie miały jeszcze czujnika pozycji turbo, ani wartości wysterowania zaworu. I nie jest sterowana przez ECU. Wywaliłeś cały dolot? Zacięta przepustnica mogła by dawać podobne objawy. Ew uszkodzony/zapchany katalizator. Skoro dolot nie pomógł to zluzuj wydech, np wykręć sondę...
Witam Kontynuuję wątek. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny i po tym problem znikł, ale pojawił się kolejny. Po przejechaniu ca. 100 km od wymiany filtru pojawił się błąd P0234 - za duże doładowanie na turbo (podczas przyspieszania) i teraz moje pytanie czy jest to błąd przejściowy ? Przejrzałem dzisiaj przewody w i wtyczki i nie zauważyłem żadnych...
W logu statycznym BS grupy 011 zmienna geometria turbosprężarki wcale nie zmienia swojego położenia i zarówno w trybie ON jak i OFF masz ciągle takie samo ciśnienie powietrza. Na tej podstawie stwierdzić można by było, że nie dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo gdyby nie fakt, że przy wyższych obrotach turbo przeładowuje (log 010 dynamiczny)...
Witam mam problem z Vivaro 2,5, silnik gaśnie przy przyspieszaniu, błąd za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, zrobiłem wtryski, pompę, czujnik ciśnienia, podmieniona przepływka, wymienione czujniki doładowania, turbo gruszka. Nie mam pojęcia dlaczego gaśnie, dodatkowo sprawdzona wiązka i drugi sterownik, mechanik ręce mu opadły, ma ktoś jakiś pomysł
Więc przepływkę ma dedykowaną pod swój silnik. Jeśli faktycznie przepływka jest słaba to wklej log dynamiczny grup 003 i 011 oraz 008 i 010. Przepływka będzie również słabo mierzyć jeśli ciśnienie doładowania turbo będzie zbyt niskie. Co do nowej przepływki Pierburga to już nie raz spotkałem się z przypadkiem, że mierzyła gorzej niż stara z Boscha.
Ciśnienie powyżej 3000 jest niskie bo sterownik chroni turbo i obcina dawkę paliwa. Wtedy jest mniej spalin i nie ma co napędzać turbo. 17965 to nie błąd czujnik doładowania ( pokazuje prawdę raczej bo przeplywomierz potwierdza ) a to że ciśnienie doładowania jest za duże a tym samym turbo kręci się za szybko co grozi jego uszkodzeniem. Wydłuż sztangę...
Ja myśle że należało by sprawdzić szczelność całego dolotu powietrza od turbo do kolektora.
Trafił mi się samochód audi 6 2,5L TDI rocznik 1999 z skrzynia automatyczną, silnik podczas jazdy przechodzi w tryb awaryjny. Na postoju wkręca się w obroty po uruchomieniu podczas ruszania i przejechaniu paru metrów silnik przechodzi w tryb awaryjny ( nie wchodzi na obroty tylko 3000 . Zrobione turbo pompa wtryskowa. i dalej problem. Po wyłączeniu...
Witam mam problem z turbo w tym aucie kod błędu p0299 czyli nieznaczne ciśnienie doładowania auto nie dymi. Silnik zimny pracuje solidnie przyśpiesza bez zastrzeżeń nawet 5500 obrotów. Problem jest tylko gdy silnik osiągnie temperature 80 - 90 °C. Czyli na zimnym turbo wytwarza ciśnienie na ciepłym już nie.
Jak wyregulowałeś cięgno „gruszki”? Sprawdziłeś ciśnienie doładowania, bo wyglada na to, że jest nieprawidłowe (zbyt wysokie lub za niskie). Powinieneś mieć błąd w sterowniku. Pozdrawiam
Jak w tej turbosprężarce sterowane jest ciśnienie doładowania? To wersja sterowana zaworem upustowym (wastegate), kierownicami spalin/ zmienną geometrią (VNT), czy poprostu "ciasną" muszlą wydechową. Co to za turbosprężarka? Jumz ma sprzęgło ktore czasami potrafi sprawić problemy i wał korbowy który podobno źle znosi doładowanie przy niskich obrotach....
Max 3 tys. obrotów, doładowanie ok. 0,3 bara To może jest problem ze sterowaniem turbiny? Sprawdzałeś czy sztanga od turbo chodzi, stan zaworku N75? A klekotanie dobrze byłoby nagrać, ale tak na odległość to ciężko ocenić gdzie konkretnie jest problem.
A czy też przy tym trójniku miałeś błędy "Zbyt niskie ciśnienie doładowania" ?? Mam w dwóch Traficach tak, że wywala ten błąd o zbyt niskim ciśnieniu doładowania (na zegarach dwa komunikaty: Sprawdź układ wydechowy oraz Sprawdź wtrysk) ale kompletnie nie ma różnicy w jeździe. U mnie jest czwórnik w dwóch Traficach 2014 2.0 dci. Pewnie o tym czwórniku...
Witam, Po wymianie turbosprężarki oraz czyszczeniu filtra DPF auto ciężko odpaliło, silnik zaczęło dziwnie pracować trząsł się .Po przejechaniu 2 km po wymianie turbo, auto straciło zupełnie moc , wyskoczył błąd P0489 oraz P0238 .Po odłączeniu zaworu EGR auto zaczęło normalnie pracować i jeździć. Lecz po wstawieniu nowego zawodu EGR w aucie wyskoczył...
Ja w MANie TGL (tylko Euro4) miałem pęknięty taki harmonijkowy przewód który idzie na EGR i wtedy auto było słabsze, zwłaszcza w niższym zakresie obrotów, bo część spalin zamiast napędzać turbo szła bokiem.
Dość ciekawe z tym brakiem błędów, bo wnioskując z Twojego opisu to sterownik powinien wywalić błąd o niskim ciśnieniu doładowania. Z drugiej strony, diabli wiedzą czym to było diagnozowane.
Elastyczność daje doładowanie w całym zakresie obrotów. W nowoczesnych dieslach dużą robotę zrobiło np. skrócenie dolotu przez stosowanie wodnych intercoolerów, już nie mówiąc o powielaniu turbo sprężarek czy sprężarka + kompresor.
To podciśnieniowe sterowanie turbosprężarki. Przy niskich obrotach ma za zadanie wysterowanie turbo tak aby pompowało na max, przy dużych ogranicza ćiśnienie doładowania.
Sprawdzałem gruszkę przy turbo, sztanga pracuje poprawnie. Co moze powodowac P0299 za niskie ciśnienie doładowania : 1 - zawór sterowania (ten na turbinie z trzema przewodami gumowymi) 2 - pęknięte gniazdo zaworu turba (widoczne po zdemontowaniu turbiny) w sumie to taki standard w tych silnikach
Do doładowania silników - tak jak napisał jaceksu25 - stosuje się sprężarki o niskim ciśnieniu,ale o dużym wydatku. Sprężarka z klimy się nie nadaje:cry:
Ewidentna nieszczelność w układzie doładowania do sprawdzenia węże opaski intercooler-gdzieś musi uciekać tym bardziej że słychać,trzeba tylko znależć gdzie.
Odebrałem auto od mechanika po regeneracji turbosprężarki. Przed regeneracją turbosprężarka puszczała olej, ale auto wydawało się żwawsze. Jaka moze być przyczyna, że po regeneracji turbo samochód trochę słabiej się zbiera i puszcza trochę czarnego dymu? Po zalogowaniu opcomem ciśnienie doładowania turosprężarki wygląda następująco: (pomarańczowa -...
Sprawdzał kolega regulator ciśnienia doładowania? Czy styki nie mają rezystancji pasożytniczej i czy przewody ciśnieniowe są szczelne?
V40 2015 2.0 D4 biturbo D4204T14 Błędy: ECM-P02CB00 Turbocharger/Supercharger "B" Underboost Condition. ECM-P226200 Turbocharger Boost Pressure Low. Auto do 2100-2300rpm ma pełna moc, jedzie elegancko, ciśnienie doładowania rzeczystwie pokrywa się z zadanym. Problem pojawia się powyżej 2400 2500rpm gdy mają pompować obie turbinki .Układ szczelny, oba...
Kolega ma Rację w ten sam sposób był sprawdzany luz na turbo. Po demontażu Turbo i oddaniu do serwisu otrzymałem informację że łopatki tarły już o obudowę. Jedna sprawa mnie jeszcze nurtowala: wysoka temperatura oleju 115 nieraz i 125 stopni spowodowanie słabym doładowanie silnika i przez to dużym jego obciążeniem . Standard miałem około 85 - 98 przy...
chyba zatkany katalizator mało ma do niskiego ciśnienia doładowania Oczywiście że ma! Słaby przepływ spalin w układzie wydechowym prowadzi do spadku obrotów turbiny. Dalej tłumaczyć?
41- Saugrohrdrucksensor , Turbo-Ladedruck - Spannung zu hoch Po polskiemu oznacza tyle : "Czujnik Ciśnienia Doładowania , Ciśnienie Doładowania - napięcie za niskie" Czyli problem z układem dolotowym 54- Kraftstoff- Abschaltmanetventil - Fehlerfunktion Stromkreis Po polskiemu : "zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej zakłócenie działania"
Czujnik ciśnienia doładowania masz na rurze plastikowej, ale szambem z rury raczej nie będzie zawalony a jak nie ma błędu to nie ma potrzeby wymieniać, mówisz że cięgno się rusza a w parametrach nie ma ciśnienia odpowiedniego, czy masz podciśnienie na zaworku sterowania turbiną? Podłącz na krótko podciśnienie żeby turbo kręciło się na ful i zobacz może...
Witam Przy mocnym przyśpieszaniu przeważnie po przekroczeniu 3 tys obr/min przechodzi w tryb awaryjny. Pokazuje się błąd 6805 BOOST PRESSURE CONTROL FAULT Nie wiem czy czasami nie jest za duże ciśnienie doładowania, na komputerze mam wartości dochodzące do 2600 hPa czyli ok. 1,6 Bara doładowania , czy nie jest to za dużo ? Dźwignia przy turbo działa...
Może jednak ktoś pomoże ? Turbinę wyczyscilem, n75 wymieniłem. Na komputerze wskazania caly czas takie same . Samochód jak chodził tak chodzi. Turbo wg. mnie dmucha dobrze.
Witam wszystkich mam problem z turbo kiedy odpalę samochód zaczynam jazdę jest ok jesli zostanie pociągnięty do 4tys obr/min na 3 biegu rozlancza się turbo jeśli zgaszę zapłon i wloncze ponowie ciągnie dalej ale po około 2 km dzieje się to samo ktoś miał może taki przypadek proszę o pomoc dodam jedynie ze komputer diagnostyczny pokazuje za każdym razem...
Jeździłem dziś od 5 rano i wyskoczył błąd z 3 razy od godziny Ok 12 zero błędu nic kompletnie mam zrobione parametry turbo wysokiego ciśnienia daje do Max 3,3 bara a turbo niskiego ciśnienia daje max 2,2 bara błąd zapalił się przy prędkości Ok 100-120 km/h wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania czujnik temp doładowania i dalej lipa
w końcu 4. mechanik zdiagnozował co mu jest. Tak jak pisał "diagnosta mb" auto działa w trybie awaryjnym bo jest za niskie ciśnienie doładowania od turbiny - do wymiany wąż od intercooler'a, 2 weże podciśnienia i turbo do regeneracji :(Dziękuję wszystkim za pomoc, myślę że problem rozwiązany. Pozdrawiam
Wiesz regulacja regulacją, ale jeżeli pompki są już zużyte to regulacja i tak za wiele nie da... trzeba wymienić i koniec. Jak pompki będą zużyte to też czasem ciężko rozbujać turbo, a hamulec górski/wydechowy sprawdzałeś czy nie blokuje wylotu spalin?
17964 / P1556 - Charge Pressure Control: ujemne odchylenie Ewentualne objawy Zmniejszona moc Tryb Limp Możliwe przyczyny Zbyt niskiego ciśnienia doładowania Węże / Rury niepoprawna podłączony, odłączony lub wyciek Ładowarka kontroli ciśnienia uszkodzony VNT (zmienna końcówka turbo): Dysze zatrzymany Elektrozawór ciśnienia doładowania Kontroli (N75)...
Witam! Mam problem z Fiatem Marea Weekend 1.9Jtd 2001r auto wkręca się tylko do 3,5 tys obrotów, nie załącza turbo, diagnoza wykazała za niskie ciśnienie doładowania. Po pchnięciu cięgna turbiny węże puchną i robią się twarde, bez tego prawie w ogóle nie czuć ciśnienia, Przy gaszeniu gruszka zaciąga cięgno. Podmieniałem przepływkę bez efektu, wyczyściłem...
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Witam. Mam ten sam problem. To samo auto. Na komputerze pokazuje za niskie ciśnienie na odcinku doładowania turbiny. EGR wymieniony, przewody sprawdzone, brak widocznych nieszczelności, turbo nie ma luzów na wirniku, Objaw jest taki, że przy większej prędkości około 140km/h nagle wyskakuje błąd, zaświeca się kontrolka serwis i auto nie pojedzie więcej...
W AFN (na pewno w 1998 r.) były cały czas montowane turbiny VTN czyli ze zmienną geometrią. Zaworek można spróbować podmienić od innego samochodu, ale na 99% są zatarte łopatki sterujące geometrią turbiny. Zasada działania jest taka, że zaworek N75 przy niskich prędkościach obrotowych silnika (mało gazów spalinowych) podaje podciśnienie na sztangę turbiny,...
trzeba w to jeszcze wpleść obroty - dmuchanie maxa na dole może się źle skończyć dla panewek, w ogóle możesz oprzeć sterowanie na obrotach do 1500obr starłbym się utrzymywać 0bar (niwelować opory ssania), powyżej stopniowo zwiększać doładowanie aż do 0.5 przy 2500..3000obr przy takim zestrojeniu musiałbyś uważać żeby nie deptać na wysokim biegu i niskich...
Witaj. twój pomysł z zamontowaniem innej nowoczesnej turbosprężarki nie jest zły, ale by zrobić to fachowo trzeba uwzględnić parę szczegółów. Pierwsze moje pytanie dotyczy -czy nowoczesna turbosprężarka o dużej prędkości wirnika i małych tolerancjach pasowania będzie w dłuższej perspektywie poprawnie działać na oleju silnikowy jaki leje się do tego...
Po pierwsze zatykanie , blokowanie , odcinanie zaworu EGR wprowadzi odrazu zakłucenia w odczytach z czujników w silniku a co za tym idzie szukając jednej usterki wprowadzasz błędy do sterownika silnika a żaden sterownik silnika nie będzie pracował prawidłowo , więc jak ma kontrolować i sterować silnikiem jeśli sami go oszukujemy ,ma jakąś usterkę a...
Jakie ciśnienie doładowania można uzyskać stosując system Comprex? Jak możesz podaj wykresy pokazujące różnice z i bez tego systemu. System Comprex to rodzaj sprężarki mechanicznej, która wykorzystuje energię spalin do doładowania jednostki napędowej. W porównaniu do tradycyjnych turbosprężarek, system Comprex oferuje większą wydajność przy niskich...
Problem jak w temacie. Błędy: P1135 - 3. pozycja dezaktywator , zwarcie, otwarty lub zwarcie do ziemi P1107 - Swirl elektroniczne zawory zwarcie. otwarty lub zwarcie do ziemi P0403 - Obwód EGR przepływ powietrza poniżej ustawianej wartośći P0243 - Turbo ćisnienie za niskie P0243 - Ciśnienie doładowania elektryczne zawory zwarcie do ziemi lub przerwa...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
System mam Delphi DCM 3.5. Mam opis że napięcie zasilania czujników 1 zasila czujnik pozycji turbo czujnik pozycji egr, czujnik ciśnienia doładowania pedał gazu, ale nie wiem czy na 100% jest zgodny z tym systemem.
Nie tylko tyle grozi. Gdzieś było na forum opisane jak facet do 80ki założył turbo z małą stroną gorącom. Zadowolony bo od niskich się zbierało. Ale co z tego jak rozleciała się po kilku tygodniach bo na wysokich obrotach pracowała na obrotach ponad swoje siły. Najlepiej było by poszukać silnika z turbo o podobnej pojemności i obrotach. Mtz odpada bo...
Witam. Od 3 tygodni jestem posiadaczem forda c maxa 2,0 tdci 2008 r. Od pewnego czasu auto zaczęło mocno kopcić,stało się słabsze i więcej pali. Wymieniony został przepływomierz powietrza,auto jest nieco mocniejsze ale nadal kopci.Turbospręzarka jest sprawna lecz nie ładuje tyle ile potrzeba.Po podłaczeniu na krótko(nie wiem o co chodzi)mechanik mówił...
Witam Jak w temacie focus 2005r 1,6 tdci 109km z DPF nie ciągnie od dołu. Tzn. Spokojna jazda 5 bieg przy 80km/h pedał w podłogę ledwo ledwo się rozpędza i ok 100km/h zapala się czerwona lampka na zegarach włącza się tryb awaryjny i błąd P0299. DPF sprawdzony nie jest zapełniony, płyn do dopalania jest. Turbawka wymieniona, zaworek sterujący wymieniony,...
niskie doładowanie turbo doładowanie doładowanie turbo
kosztorysy elektryczne klejenie żywicą metal onkyo podłączyć bluetooth
Natężenie prądu w dźwigu podnoszącym złom Programy zapobiegające automatycznemu wylogowaniu