Niedoładowanie ma wpływ na prawidłowe działałnie tego dziadostwa. Z tym też zrób porządek.
Kurczę u mnie w czasie jazdy autostradą wywaliło błąd obwodu ciśnienia doładowania. DF093. Po usunięciu co prawda nie wrócił jeszcze Ale do 3000 obrotów praktycznie nie ma mocy , powyżej leci jak złoto..
sprawdż napięcie akumulatora. jeżeli niskie - doładuj
Ponawiam temat, czy udało się znaleźć przyczynę słabego doładowania??
Błędów brak, bo pewnie wraz z dpf poszła cała tablica dtc. Odłącz mu coś i zobacz czy wystawi błąd. Zdejmij sztangę z nastawnika, otwórz kierownice i zobacz czy ładuje ciśnienie.
Witam, kupiłem nową turbinę i problem rozwiązany
W sumie to masz komp diagnostyczny na desce. Wejdź w MR do pozycji mw18 to jest ciśnienie doładowania i zaobserwuj w czasie jazdy jaka jest wartość max i porównaj do mw 19 . to jest wartość ciśnienia atmosferycznego. Różnica to doładowanie. Napisz jak jest.
To podreguluj i zobacz jakie efekty. Tylko podkręć trochę więcej niż 1mm.
Najlepiej byłoby podłączyć komputer, przejechać się po dziurach i patrzeć co komputer widzi. Po opisie wygląda mi to na błąd elektryczny, a nie widzę żeby była sprawdzana instalacja. Tak więc trzeba sprawdzić instalacje pod obciążeniem sterownik-czujnik ruszając wiązką. Do sprawdzenia instalacja szczególnie na odcinku rama-kabina tam lubi się psuć.
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Witam, Mam poważny problem z autem, otóż auto gdy jest zimne super chodzi natomiast zagrzane auto jest słabsze o 50km. Po zmierzeniu doładowania turbiny wychodzi, że ładuje połowe tego co ma ładować. Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak? N75 został wymieniony, przepływomierz wyczyszczony lecz nic to nie dało. Jeśli ktoś ma pojęcie jakie powinny...
rurka w ecu wymieniona
czy udało się rozwiązać problem? Mam dwa sprinterki 906 316 z tym samy błędem....
Odłączyć przepływomierz i sprawdź różnice
Raczej zbyt mało powietrza , czyli niskie doładowanie lub uchylony EGR.
podmieniony
Turbina świeżo po regeneracji, niby wzmocniona, założone większe koło kompresji. Jeśli chodzi o nieszczelności, to jest tylko kolektor ssący i łącznik z turbiną, raczej wszystko szczelne, nie wiem jak to sprawdzić na 100 %. Zauważyłem jeszcze, że po odpięciu rurki sterującej dawka na pompie, pomimo że doładowanie spada do zera, to pod obciążeniem nic...
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Witam Iveco Daily 65C18 3.0 problem jest z doładowaniem. Pompuje przy max obciążeniu 1500 bar a powinno coś ok 2500 bar. Turbo wyciągnięte było na sprawdzeniu i jest ok. Podciśnienia sprawdzone, węże i cooler sprawdzone zadymiarką. W EDC tylko błąd niskiego cisnienia doładowania. Gdzie szukać przyczyny ?
Problem rozwiazany, dla w/w pomocnych chetnie udziele informacji na ten temat dla tych specialistow bez wiedzy niech zostanie problem zagadka, pozdrawiam
Układ doładowania,dane ważne ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Czujnik prędkości obrotowej turbosprężarki może być uszkodzony lub podawać niewłaściwe wskazania do turbosprężarki, czego konsekwencją jest niskie ciśnienie powietrza doładowującego. Łopatki w turbosprężarce VGT blokują się w jednym położeniu, którego kąt jest za duży, co sprawia,...
Temat do zamknięcia. Przyczyna jednak leżała w czujniku ciśnienia doładowania, który pod obciążeniem zaniżał wartości pomiędzy atmosferycznym a doładowaniem. Było tylko 30 hPa różnicy, ale pod pełnym obciążeniem już zaniżał 300 hPa około. Pozdro
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Witam fiat doblo 1.3 MultiJet 16V 2007r. Auto ma muła ze startu i przy dużych obciązeniach wyrzuca błąd P0328 "Zbyt niskie ciśnienie" (losowo), dodatkowo wyczuwalne "dziury" w doładowaniu turbiny. W aucie wymieniona Turbina, Sprawdzone/wymienione wężyki, kolektor czysty, brak dpf i kat. Czy ktoś jest w stanie coś wyczytać z tych wykresów? https://obrazki.elektroda.pl/6856202400_...
Zapchany DPF
No i bardzo dobrze osiąga na 5 biegu 2.8bar - atmosferyczne czyli realne ciśnienie doładowania na poziomie 1.8, błąd masz ewidentnie ciśnienie za niskie i takowe potwierdzenie dostajesz w wartości rzeczywistej ~2.4bar, jak dla mnie ewidentnie problem z doładowaniem, jeżeli układ jest szczelny to posprawdzałbym regulację na sztangach
Sprawdziłeś wszystkie podpowiedzi z poprzedniego tematu...podmieniałeś MAP sensor, manometrem sprawdzałeś ciśnienie doładowania....?
Od kilku miesięcy używam licznika przedpłatowego. Zawsze doładowywałam na określoną kwotę i było w porządku. Najczęściej pierwszą taryfę brałam za około 50 zł i wtedy nabijało mi jakieś 40-60 punktów, ale dziś kupiłam za 22 zł i nabiło mi zaledwie 2 punkty. Kupowałam już kiedyś za taką kwotę i nabiło mi dużo więcej. Co powinnam zrobić, poza pójściem...
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
Model 244. Tak jak piszesz turbina nie ma praktycznie żadnej regulacji tylko ,,zawór" upustowy na wypadek zbyt wysokiego doładowania. Wydech już luzowałem oraz wykręcałem pierwszą sondę nic to nie dało. Wczoraj odpiąłem cały dolot i zaślepiłem rurę od doładowania. Robiłem pomiar ciśnienia praktycznie na turbinie i też nie pompuje jak powinna więc zostaje...
Pasuje zrobić logi i będziesz wiedzał czy ciśnienie doładowania jest za niskie ,czy zawysokie czy uszkodzony jest czujnik doładowania. Co do pinu są odpowiednie programy do jego odczytania lub serwis za opłatą też ci podadzą
Witam A czy sprawdzałaś turbosprężarkę? Może ona nie domaga. Pisałeś coś o szybkim wytracaniu doładowania. Oczywiście wtryskiwacze też mają wpływ na pracę turbosprężarki (mało paliwa--->malo spalin--->niskie doładowanie) tylko że pisałeś że jest czarny dym, co raczej świadczy że paliwa jest wystarczająca ilość.
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Zacinający się egr, masz wtedy bład za niskiego ciśnienia doładowania i auto gaśnie, obroty też falują.
Koledze chodziło o zbyt niskie doładowanie turbiny. Przyczyn może być kilka. Sterowanie turbiny, nieszczelny układ dolotowy, fałszywe wskazania czujników, zapchany filtr powietrza, itd. Diagnostyka i jeszcze raz diagnostyka.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
"Kabelek od czujnika sterownika wtryskiwaczy". Co to takiego?
Podciśnienie wysterowuje zmienną geometrię. Bez podciśnienia kierownice w turbo są ustawione w stronę niskiego doładowania.
to przy niskich obrotach nie doładuje a przy wyższych przeładuje. Ktoś to w jakimś celu wymyślił...
W tym samochodzie nie ma zmiennej geometrii w turbo tylko zawór upustowy, tak dodając gazu na postoju nie sprawdzisz czy się otwiera, za niskie ciśnienie doładowania (3 bieg, 2500rpm i gaz w podłogę, wtedy powinien zadziałać) Turbo nie wygląda kwitnąco, coś tam kiedyś wpadło i wirnik jest wyszczerbiony, ponadto wygląda jakby wirnik tarł o muszlę, ale...
Czyli turbo nie ma sterowania.Ten cienki węzyk jest od podciśnienia.Może akurat od sterowania turbiną.Ten gruby to chyba odma od filtra powietrza. Jedz gdzieś do mechanika niech ci to posprawdza bo znowu będzie turbina do roboty a spiralka może mruga bo jest niskie doładowanie auta
Kupiłem Opla Vectre C 2.2 diesel 125KM. Zauważyłem że na 1szybm biegu jest troche mułowaty, poprzednie punto 1.2 sporting to był pocisk w porównaniu z tym... ale to jest najmniejszy problem. Prawie zawsze na 5tym biegu,czasem na 4tym po przekroczeniu 2700obr zapala sie zółta kontrolka -samochód z kluczem francuskim (tryb awaryjny) i auto nagle traci...
Niskie ciśnienie doładowania,na 99% uszkodzony czujnik map
Chłopaki a podpowiedzcie jak sprawdzić turbinę w tych Volvach? Na Autocom-ie turbo dmucha 1.5 bara a jest jeszcze jakiś inny sposób sprawdzenia?
Kolego naprawiłeś tego Stralisa?
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Wypadało by sprawdzic ciśnienie doładowania po nagrzaniu silnika, jeśli jest tam to samo rozwiązanie co w 1.6 to od turba do silnika powietrze idzie dwoma przewodami, jeden bezpośrednio, drugi przez chłodnice. Może problem jest w chłodzeniu powietrza od turbiny, jeśli będzie gorące, to silnik będzie słaby
Czujnik przy 500 /min pokazywał za dużo, powinno być 1-1,1 bara faktycznie, ale nie reagowałem, bo przy takiej odchyłce moc powinna wzrastać, chyba, że nie zachowywał liniowości (strzepany)- więc bardziej te kolektory.. Szczelność wydechu do turbiny jest krytycznie ważna, to nie "dymarek" na leśne polana. Co do masakry, to nie ma zaś tak źle- na zimnym...
Witam, mam autko od 4 dni jak w temacie, jest to 105 konny silnik BLS z filtrem cząstek stałych. Silnik po przekroczeniu określonych obrotów zalicza tryb awaryjny. Wyskakuje błąd P0299 czyli niskie doładowanie. Obstawiam ze coś z turbinka. Zapalam silnik , na wolnych obrotach pracuje idealnie równo około 800 obrotów, nic nie faluje. Obserwowałem sztangę...
Witam. MID 128 PSID 98 Układ powietrza doładowującego. FMI 1 Dane prawidłowe, ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Możliwa przyczyna: Czujnik prędkości obrotowej turbosprężarki może być uszkodzony lub podawać niewłaściwe wskazania do turbosprężarki, czego konsekwencją jest niskie ciśnienie powietrza doładowującego. Łopatki w turbosprężarce...
Temat nadal nie rozwiązany, robię różne próby nie wszystko opiszę bo braknie dnia.. W oprogramowaniu jest jakiś burdel,podejrzenie że nie zgadzają się sumy kontrolne po operacji dpf off kiedyś tam robione przez kogoś więc to do weryfikacji, może znacie kogoś z okolic Katowic co by to sprawdził , mam vdash i klonik vidy do tego starej daty(na teście...
A czy też przy tym trójniku miałeś błędy "Zbyt niskie ciśnienie doładowania" ?? Mam w dwóch Traficach tak, że wywala ten błąd o zbyt niskim ciśnieniu doładowania (na zegarach dwa komunikaty: Sprawdź układ wydechowy oraz Sprawdź wtrysk) ale kompletnie nie ma różnicy w jeździe. U mnie jest czwórnik w dwóch Traficach 2014 2.0 dci. Pewnie o tym czwórniku...
(at)lucass86 Hej udało Ci się znaleźć przyczynę tego błędu? Mam drugiego Trafica i w nim identyczna sytuacja od miesiąca, zaczęło wywalać błąd zbyt niskiego ciśnienia doładowania właśnie podczas trasy. Będę wdzięczny za info zwrotne.
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Prawdopodobnie masz na maxa rozładowany akumulator a ładowarka żeby podjeła pracę jest zasilona z tego akumulatora i procesor wtedy ustala prąd i czas ładowania akumulatora.Przy silnie rozładowanym lub uszkodzonym akumulatorze ładowarka nie podejmuje pracy.Sprawdż napięcie na akumulatorze jeśli jest niskie doładuj akumulator innym zasilaczem aż akumulator...
Jak tak grzebiesz to wyczyść MAF-sensor
Cześć. Głowie sie nad tematem tego co dzieje u mnie w aucie. Otóż, przepływomierz zdaje się ze mocno zaniża. Przy wot powinno być jakies min 144g/s jak na 180km AJQ 98r. Dziwną sprawą jest również, że doładowanie żądane i obciążenie jest znacznie niższe niż te, które widziałem na innych logach takiego samego pojazdu. Czyli mam mniejsze doładowanie a...
Witam, Wlasnie dzisiaj podczas trasy, zatankowalem do swojej astry 2.0 DTI paliwko i po jakis 100 km zapalila mi sie check engine ( zółta lampka z samochodem i kluczykiem) Ale tak dziwnie sie pali, bo jak przyspieszam (samochod jest obciążony) to lampka przestaje sie swiecic i wszystko wrca do normy (moc, przyspieszenie, turbina). Jak odpuszcze gas...
Najpierw sprawdź czy reaguje prawidłowo sztanga. Tzn na odpalonym podłączaj i odpinaj wężyk do turbo i patrz czy sztanga się rusza ok 1 cm. Potem test z odpiętym wężykiem czy doładowanie będzie minimalne podczas jazdy (możliwy not lauf przez za niskie ciśnienie doładowania ).
patrząc po wykresach z elm327 doładowanie maksymalnie osiągnęło 1.35 Na ile te dane są wiarygodne ? Sprawdź innym, lepszym sprzętem. Usuwanie błędu nic nie daje Oczywiście, najpierw trzeba usunąć przyczynę. Jakaś nieszczelność? To było by wtedy, zbyt małe doładowanie ;-)
mysle ze to moze byc problem z instalacja lub komputerem. najlepiej udaj sie do opla i opisz usterke. a zaobserwowales jakies zmiany w jezdzie?
Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
Przez elektrozawór nie wciąga bo cały czas jest błąd. Czy nie powinno być tak że jak świeci się auto z kluczykiem czyli ustawienia awaryjne to nie będzie wciągał tej gruchy? Jak pominę elektrozawór to cały czas jest napięte cięgno i wydaje mi się że częściej wyłącza tryb awaryjny. Ma takie chwilowe napady a jak wszystko podłączone to praktycznie cały...
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
czesc! I co rozwiazałes problem zbyt niskiego doładowania w kompresorze? Mam to samo Mercedes C200 2.0 163KM kompressor. błąd p2038 - za niskie cisnienie doładowania. W aucie walniety była przepływka i był również błąd przepływki plus komputer nie widział danych z przepływki, po wymianie na nową, widzi już dane z przepływki i brak błedu lecz ciagle...
Pytałem czy dolot jest szczelny, a nie układ podciśnień.
Czujnik ciśnienia doładowania masz na rurze plastikowej, ale szambem z rury raczej nie będzie zawalony a jak nie ma błędu to nie ma potrzeby wymieniać, mówisz że cięgno się rusza a w parametrach nie ma ciśnienia odpowiedniego, czy masz podciśnienie na zaworku sterowania turbiną? Podłącz na krótko podciśnienie żeby turbo kręciło się na ful i zobacz może...
czy po doładowaniu ten komunikat zniknie? Added after 1 bo doładowałem i na razie nie znika...
A my to wróżki jesteśmy? Do sprawdzenia na początek szczelność całego układu podciśnień, ile podciśnienia daje pompa vacuum, do tego sprawność solenoidu sterującego turbo + działanie aktuatora(gruchy). Potem sprawdzenie przepływomierza i układu wtryskowego, do tego dochodzi filtr cząstek stałych jeśli jest. Wszystko może być problemem, bez porządnej...
Witam ponownie. Tester diagnostyczny wskazuje P0380 (obwód A świecy żarowej) i P0299 (niskie ciśnienie doładowania). Dodam, że odkąd pojawiły się te błędy, słychać pracującą turbinę (charakterystyczny gwizd, gdy zaczyna pracować), a wcześniej tego nie było.
Mam problem z mocą w trafficu. Doładowanie dochodzi max. do 1,1 bar. (odczytane przez interfejs, nie manometrem) Na wolnych obrotach ma 0,8. (odczytane przez interfejs, nie manometrem) Po spięciu turbiuny na krótko ( z pominięciem elektrycznego zaworka jest tak samo). Gruszka dobrze pracuje, dochodzi do końca. Podobno taki słaby od zawsze, EGR nie przepuszcza....
Trafił mi się samochód audi 6 2,5L TDI rocznik 1999 z skrzynia automatyczną, silnik podczas jazdy przechodzi w tryb awaryjny. Na postoju wkręca się w obroty po uruchomieniu podczas ruszania i przejechaniu paru metrów silnik przechodzi w tryb awaryjny ( nie wchodzi na obroty tylko 3000 . Zrobione turbo pompa wtryskowa. i dalej problem. Po wyłączeniu...
Bez próby dynamicznej nie dowiesz sie nigdy prawdy o swoim AEL`u. NIemniej te silniki maja ogromna turbodziurę i niestety nakręcaja sie dosyc późno - taki ich urok - brak turbiny ze zmienną geometrią. Zaopatrz sie w VAG-Coma i wykonaj próbę dynamiczną z Bloku 01, grupy 011 - w moich postach jest link do filmu instruktażowego. Wyniki wklej na forum i...
Witam. Problem z Seatem AJM. Brak totalnie mocy, żeby doszedł chociaż do 2k obr. trzeba czasu a czasu, a powyżej tych obr. także nie ma żadnego doładowania. Checka nie ma, jest błąd z za niskim doładowaniem turbiny. Czy padnięta turbina/geometria spowodowała, że nawet do 2 tys. obr. się bardzo słąbo wkręca?
Byłem przekonany że wyczułbyś ślizgające się sprzęgło. :)
hahah 500 tys i pompowtryski do wymiany to jak bym jeździł na czerownej . Po drugie pojazd by znacznie palił więcej a mam kilka identycznych i pala na jednym poziomie. Po trzeci wyczyściłem sam tłumik i volvo zaczęło zapie......
Mam błąd: P024114 Czujnik ciśnienia doładowania turbosprężarki niskiego ciśnienia ma zwarcie do masy. Występuje zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie. Który to czujnik, gdzie on jest?
No to nie rozumiem, normalnie schodzi przy 0,6 a przy 0,8 w aucie nie? Wpinasz się przez trójnik w gruchę?
A skąd wiesz, że jest za niskie ciśnienie doładowania?
(at)miecho18 : Jak tę kalibrację przeprowadzić? Rozładować baterię do zera lub niskiego poziomu i doładować do jak najwyższego poziomu?
Ten samochód był chyba diagnozowany telefonem, jeśli świeci się check engine to błąd występuje w momencie uruchomienia silnika, a nie jest to za niskie ciśnienie doładowania, bo takowa usterka wystąpi tylko podczas jazdy i to w określonych warunkach
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
No więc R4 zapewnia histerezę. U mnie jest dokładnie tak samo -> ok 2V po odcięciu. W opisie urządzenia w EdW jest napisane, że odcięcie nie jest całkowite. Po zadziałaniu z akumulatora pobierane jest ok 1 mA ze względu na przepływ prądu przez dzielnik napięć i opornik bramka -źródło. Zresztą istnienie tego napięcia i małego przepływu prądu w niczym...
Powodem spadku mocy był uszkodzony MAF.
Nielepiej dokupić jakąś przetwornice 12v-230V około 60wat, nie będzie problemu z odpalenie centrali (nie wystartuje centrala bez 230V,lub trzeba ją oszukiwać przez podanie masy na AC), akumulator mały ci dobrze doładuje i możesz jeszcze SMS dostać informacje o niskim stanie akumulatora.
Volvo XC70 2.4 D5 brak mocy, błąd P2173 - siłownik przepustnicy, stwierdzona za duża ilość powietrza. Był jeszcze błąd P0299 za niskie ciśnienie doładowania ale nie wraca. Na jakiej podstawie przepustnica generuje taki błąd ? Sprawdziłem dokładnie cały dolot maszyną do dymu i jest szczelny. Błąd skasjue i mam moc na chwilę, znowu tryb awaryjny.
witam mam problem a klimą niby pracuje ok ale chłodzi o wiele za słabo czy to może być wina braku płynu tzn.. niski stan trzeba doładować ??
Rozumiem. Z wiadomościami o konieczności doładowania konta nie ma problemu, często sprawdzam stan. Natomiast dodatkowe pytanie z tego tematu, od kilku dni miga mi dioda (wykrzyknik w trójkącie) na modulatorze - informacja o niskim stanie konta, wczoraj je doładowałem tak aby stan na pewno przekroczył wymagane minimum, dioda dziś nadal miga, z tego co...
witam. mam pytanie odnosnie cisnienia doładowania. jest to seat alhambra 1.9tdi 97r oznaczenia silnika afn. sterownik wchodzi w tryb awaryjny po podpieciu pod kompa okazało sie ze turbina daje za małe cisnienie dokreca tylko do 1600mbar. n75 i wszystkie wezyki posprawdzane, wszytko gra.po odpieciu wysokiego cisnienia i zaslepieniu turbina wyciska 2100....
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
hej wracam do tematu,bo będę miał auto niebawem znów ale był właściciel i mówił że teraz jet ok,bo mu chwilowo sztangę od turba skręciłem na maksa. mówi że jest ok gdy jest pogoda taka se lub zimno czy deszcz ale jak są upały to wraca i potrafi mu kilka razy dziennie rozłączyć auto (doładowanie)
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Ja myśle że należało by sprawdzić szczelność całego dolotu powietrza od turbo do kolektora.
W erze układów wtryskowych, w których zapłon jest kontrolowany w całości przez ECU, nikt nie sprawdza kąta wyprzedzenia zapłonu. Silnik turbo benzyna, takie mapy zapłonu są zupełnie naturalne. Przy niskim obciążeniu maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu (40 stopni), przy pełnym obciążeniu i doładowaniu jest opóźniany co daje kilkanaście stopni wyprzedzenia....
witam potrzebuje pomocy ze wsadem do edc17c49 iveco 2.3hpi 2011r zostało jedno wyjście proszę czy morze ktos usunąć dtc 23861 obd p0238 odnosnie niskiego ciśnienia doładowania bardzo prosze o pomoc
Na wstępie dodam, że poprzedniej zimy nawet w największe mrozy auto odpalało na dotyk. Teraz nastąpiły już niskie temperatury nawet i przymrozki i moje auto zaczyna mieć opory z odpalaniem, przychodzi mu to z większym trudem, trzeba pokręcić z 4 sekundy i słychać jak ciężko mu to idzie a co dopiero, gdy będzie większy mróz. I moje pytanie jest takie,...
Problemem pewnie będzie za niskie ciśnienie doładowania do sprawdzenia na początek szczelność ukł. dolotowego, następnie zawór turbo (turbo pewnie WG) czy nie jest uchylony..
Jak w temacie, nie mogę poradzić sobie ze sporadycznym spadkiem mocy w CLS 218 3.5 V6 195 kW. Błędy po dłuższej jeździe: 125C00 (system regulacji ciśnienia doładowania), 123900 (ciśnienie doładowania) oraz 159E00 (czujnik ciśnienia doładowania) - wszystkie dotyczą zbyt niskiego ciśnienia doładowania. Za pierwszym razem znalazłem nieszczelną rurę przy...
Witajcie. Jestem nowy na tym forum. Posiadam Peugeota 307SW 2.0 HDI 136KM z 2007 roku.Przebieg 230000. Z samochodu jestem bardzo zadowolony, jak pewnie każdy, kto taki posiada. Mam do Was takie pytanie: Oddałem samochód do warsztatu na wymianę sprzęgła i dwumasy - kupiłem nowe i oryginalne części. Wszystko zostało zrobione i od razu po wyjechaniu z...
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
niskie doładowanie turbo turbo doładowanie darmowe doładowanie
amplituner pioneer kolumna oscyloskopy naprawa rubens urwany kabel cewki
Kosiarka KUBOTA GT 950-S - Opinie i Wskazówki Zakupu Czy glikol -15°C nadaje się do instalacji solarnej w -20°C?