Adaptacja przepustnicy?
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Witam, na 99% odpowiedzialny za ta sytuację jest silniczek krokowy koszt używanego około 100zł
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Raczej niema nieszczelności,ponieważ obroty nie falują , trzyma równo.
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem dlatego piszę jeszcze raz. Pacjent Peugeot Partner z 2003 roku 2.0 HDI po odpaleniu na zimnym silniku trzeba trzymać na gazie bo auto by gasło, jak się nagrzeje to obroty idą do góry około 3 tyś i nie schodzą w dół czy na biegu czy na nautralnym, dopiero po naciśnięciu hamulca obroty spadają....
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Często wina leży w TPS czujniku położenia przepustnicy .
Witam. Obroty po odpaleniu zimnego silnika wynoszą 2100obr/min. Po podłączeniu komputera diagnostycznego żadnych błędów,spalanie na poziomie 9l/100km. Obroty nie falują,po rozgrzaniu trzyma 850obr/min. Jaka może być przyczyna tak wysokich obrotów na zimnym silniku i jak je wyregulować?
Tam się nie stosuje żadnych silikonów, po prostu nowe uszczelki. Kosztują grosze.
Witam jestem świeżo po kupnie Suzuki bugmar 125 2004r(gaźnik)chciałbym was zapytać czy po odpaleniu skutera na zimnym silniku lub po 3 godzinach przerwy od jazdy też wchodzi wam na duże obroty przez około minuty max dwie. chwilę przerwy jak obroty są normalne co jakiś czas dodaje sobie gazu silnik.Przy jeździe nie widzę problemu przyspiesza normalnie.Czasami...
W manualu do samochodu odpowiedzi nie znalazłem Samochód jak w temacie ma dość wysokie obroty na jałowym biegu po uruchomieniu jak jest zimny Objaw normalny. Jak silnik jest zimny, otrzymuje dodatkową dawkę paliwa. Dlatego te podwyższone obroty.
Witam wszystkich! Od pewnego czasu mam problem z rozruchem na 'zimny silniku' - startuje na wysokich obrotach do 2500, po rozgrzaniu się obroty spadają do normalnych ok 1000. Żadnego falowania, równa praca silnika. Ponowny rozruch gdy jeszcze jest ciepły silnik jest normalny ok 1000. Samochód zawsze startuje na benzynie. Obroty wysokie utrzymują się...
Niestety nie mam pojecia na temat automatycznych skrzyn (nigdy nie mialem i nie mam ochoty jezdzic z tym). W a6 c5 multitronic niby jest problematyczny.
Ostatnio Jimny wylądował na 9 dni gdyż był robiony lift zawieszenie, elektryk czy tam elektronik miał czas na przyjrzenie się bardziej problemowi i również nic nie znalazł stwierdził iż wszystkie czujniki i układ sterowania sprawny, a komputer nie wskazuje nieprawidłowości . Ostatecznie padło inne stwierdzenie że należało by mieć drugiego takiego samego...
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Witam Nie chcąc zakładać nowego tematu chciałem się zapytać co może być przyczyną tego, że po odpaleniu zimnego autka (audi a4 b6 - 2.0 2002r.) w samochodzie falują obroty i strasznie się trześe do chwili aż to automatyczne ssanie się wyłączy i obroty spadną do 900RPM wtedy już jest dobrze i ładnie silnik pracuje.
gdyby była nieszczelność w dolocie to cały czas by tak chodził? odpaliłem auto po 2 dniach i chodzi normalnie...
Na początek wykonaj odczyt błędów, pojedz do kogoś kto ma VAG lub VCDS, następnie podgląd temperatur paliwa powietrza i płynu chłodzącego, oraz procent użycia pedału przyśpieszenia.
Regulamin 11.
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
sęk w tym ze wczesniej tak nie było takie objawy zaczely sie od jakiegos tyg. na nagrzanym obroty sa w normie, jedynie na zimnym szaleją... i wlasnie to mnie zastanawia bo nawet gdy samochod stoi w garazu i go odpalam to jest cos nie tak. dodam ze garaz mam ogrzewany.
Wiem że takich tematów jest mnóstwo ale nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi. Gdy zapalam samochód obroty wzrastają do 1400 i po niecałej minucie spadają do 900, chciałbym wiedzieć czy to normalne czy też samochód ma mieć od razu niskie obroty? Przy okazji, wczoraj miałem taką sytuacje, że gdy najeżdżałem na próg zwalniający puściłem za szybko sprzęgło...
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
Witam. Toyota yaris1.5ts 2005r .obroty po odpaleniu zimnego silnika wynoszą 2100obr/min.Po podłączeniu komputera diagnostycznego żadnych błędów,spalanie na poziomie 7,2l/100km.Obroty nie falują,po rozgrzaniu trzyma 750obr/min.jaka może być przyczyna tak wysokich obrotów na zimnym silniku?
a sprawdzales sekcje zwiazana z biegiem jalowym ? moze tam tkwi problem? Pozdr. Procekkk
Witam Wszystkich. Auto jak w temacie Suzuki Vitara z 1989 roku, 1,6 benzyna (60Kw). Problem jest w tym, że trzyma bardzo duże obroty około 3-3,5 tyś na zimnym silniku. Jak sie porządnie zagrzeje tj. po przejechaniu jakiś 10 km, to spadają do 1000 obr/min. Autem byłem już u wszystkich mechaniorów w okolicy i nikt nie potrafi tego naprawić, więc postanowiłem...
Nie wiem czy znajdzie odpowiedni komputer. Idzie na migi, złącze w okolicy prawego nadkola, i aku.
Gdzie i na którym gubi zapłon? Bo gubi na 100%...
Gaźnik czy wtrysk wielopunktowy?
Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Nie wiem jak w tym, ale w większości samochodów benzynowych którymi jeździłem, trzyma jednak ustawienie obrotów - można zrobić prosty test - na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ruszyć i jechać bez gazu, nawet pod lekkie wzniesienie. Jak podniesie do 1400 pod...
Kupiłem złącze diagnostyczne ELM-327 i interfejs łączy się z komputerem. Pokazuje obroty itp ale nie pokazuje błędów. Korzystam z programu ScanMaster. Wgle ostatnio przejechałem się astrą siostry 1.6 16v 101km w gazie i w porównaniu do moich 136km rakieta. Może coś źle podłączam do diagnostyki? Coś musi być nie tak że tak zamula i ma te obroty wysokie
a może zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkana rurka doprowadzająca płyn do "automatycznego ssania"
Gażnik Aisan to przeklęństwo .ma zbyt dużo elementów regulacyjnych,jeśli jest prawidłowo wyregulowany to nie sprawia żadnych problemów .Za obroty na ssaniu odpowiada śruba z tyłu gażnika- uchyla wstępnie przepustnice ,dostęp od góry przy pomocy płaskiego wkrętaka.Należy ją wkręcić do oporu a następie wykręcić 2.5-3 obroty .
Witam! Szukam od kilku miesięcy problemu z tymi wysokimi obrotami z rana na zimnym silniku. Samochód kupiłem w marcu i od razu następnego dnia po zakupie problem się pojawił. Było tak codziennie, jednak jak zaczynało się ocieplać to latem problem znikł. Teraz od kilku dni problem znowu zaczyna wracać. Mój samochód to X-trail T30 2.2 dci 114km z 2002...
Peugeot czujnik temp info do kompa przeważnie zielona obudowa. o szarpanie to wygląda na potencjometr przepustnicy. Poza tym to wszystkie te czujniki idzie sprawdzić multimetrem. A no i była jeszcze jakaś sztuka co ją dodatkowa masa przy potencjometrze przepustnicy uzdrowiła.
gdy rano odpalam obroty 2000 po 5 km jest oki jak sie zagrzeje co padło czujnik jakis temperatury czy połozenia przepustnicy kurde wkurza mnie to bo wzrosło spalanie . w miescie jak stoje na swiatłach to obroty jak przygazuje za wolno schodzaa moze to lambda? czy musze podpiac w aso pod komputer zeby sprawdzili parametry komutera pokładowego.co wy na...
Zdemontuj przepustnicę i sprawdź czy nie jest zalepiona od syfu z gazu.
tak zaobserwowałem że problem nasila sie jak jest wilgotno. po paru dniach upału ostatnio minęło ale po paru dniach problem wrócił
Motornic masz racje nie pomyślałem że w tym układzie jest nastawnik przepustnicy . Poprostu IRYTUJE mnie to że mechanicy słysząc o nie równych obrotach odrazu krzyczą że do wymiany silniczek krokowy badź nastawnik.
Witam serdecznie. Moje auto tuż po uruchomieniu silnika wchodzi na wysokie obroty ok. 2200 obr/min. Sytuacja ta występuje zawsze na mrozie. Prawdopodobnie jest uszkodzony nastawnik przepustnicy. Auto jest uruchamiane na benzynie, po przełączeniu na gaz obroty nieco spadają. Czy jest to szkodliwe dla silnika?
97r ACV 2.5TDI 102KM Dodano po 1 Dziś uruchomiłem go i odczytałem obroty z vaga,było około 820,jak się trochę nagrzał było już 775.Odłączyłem na chwile wtyczke od czujnika(w IC) ciśnienia w kolektorze ssącym(MAP) ale na vagu w grupie 10 nic sie nie zmienia.czy to oznacza że może byc uszkodzony??
Nie odłączaj akumulatora i zrób samodiagnostykę wtrysku, jak sam umiesz - jedź do elektryka samochodowego. Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temp. silnika. Pozdrawiam.
Może byś mu poradził aby sprawdził co robi przepustnica w tym czasie i dlaczego?
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Samochod to Nissian Sunny 90r. na elektronicznym gaźniku a instalacjia pierwszej generacji. Na benzynie tez nie jest dobrze tez dziwnie podbija te obroty albo dziwnie skacza z 1500 na 2000 na zimnym silniku a jak juz sie wszystko nagrzeje na beznzynce to mam za male!!!! na gazie wystepuje ten problem tylko jak silnik nie osiagnie odpowiedniej temperatury...
Tak, silniczek krokowy mozna wymienic, wtyka 4pinowa. Sprawdz jego sterownia. Sprawdz czy reaguje po wlaczniu zaplonu
Parownik jest zamontowany prawidłowo co do jego położenia i wysokości zresztą gaz założony ma koleś już od 2 lat a problem powstał dopiero teraz Dodano po 38 A obroty dostaje wysokie również na paliwie Dodano po 5 Więc parownik odpada zdecydowanie
Podmień sterownik wolnych obrotów. Czarna skrzyneczka przy przepustnicy. Jeżeli nie pomoże to często przyczyną może być potencjometr przepustnicy przy dużych przebiegach wycierają się ścieżki w okoliczch zamkniętej przepustnicy. w takim przypadku najtaniej wymienić cały korpus na używany. Nie zaglądaj do swojego TPS bez dostępu do VAG bo po rozbiórce...
Witam mam na warsztacie autko j.w. rocznik 2000 . Problemem są wysokie obroty na zimnym silniku.Przepustnica wyczyszczona aż się świeci komp zresetowany i nic to nie daje .Jak silnik wchodzi na wysokie obroty w przepustnicy słychać grochotanie.Nie ma żadnych błędów w sterowniku ,zastanawia mnie jedno dlaczego jak zdejmę wtyczkę z czujnika temp to komp...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
sprawdź przewody podciśnienia,
a wysokie obroty ma tylko jak jest zimno czy gdy jest cieplo to tez?
Czyli źle zrozumiałem Twoj post. :) Zwracam honor!
Ja napiszę tak. Podobnie było w moim. Cuda z obrotami itp. Zdjąłem pokrywę filtra, popatrzyłem na ten zwariowany silniczek przy załączaniu kluczyka jak i przy uruchamianiu silnika. Szok.... Wariował jak teściu na rauszu. Miałem inny od kumpla i po zmianie wszystko w normie. Na zimnym, ten palec ma prawie cały wyjść i popchnąć przepustnicę ssania i powoli...
Sprawdź czy silnik nie łapie lewgo powietrza
co w temacie mam to samo w audi a3 1.9 tdi czy ktos wie co mu boli
Witam.Wymieniłem filtry ,świece,przewody,olej,zrobiłem test elektryki.Doszła wymiana sondy.poza tym tester nie wykazał błędów.Zmiejszyło się trochę spalanie do ok 10l.Po uruchomieniu silnik nadal wchodzi na ok1600 obr.i obniża je dopiero po nagrzaniu się silnika.Czujnik temperatury jest ok. Sprawdziłem zawór odpowietrzenia silnika i wymieniłem rurkę...
A może po prostu jak jest zimny przez chwile chodzi na ssaniu?.. i nie byłoby w tym nic dziwnego chyba że te obroty są wysokie nawet jak już jest rozgrzany
Po uruchomieniu zimnego silnika od razu wpada na obroty ok 2000rpm, po 3-5 sek spadaja do ok 1800rpm i tak juz sie utrzymuja az sie silnik nie zagrzeje. Problemu nie ma przy ponownym uruchamianiu silnika. Przeczyscilem silnik krokowy ale nie wyeliminowalo to problemu (w zamian zniknal problem wolnego spadania obrotow przy redukcji biegow ;-). Czy ktos...
Witam. Jaka może być przyczyna wysokich obrotów silnika na starcie? Gdy odpalam silnik to dostaje 3000-4000, a gdy silnik się nagrzeje to mam 800-900. Możecie mi jakoś doradzić? Dodano po 2 mechanik mi powiedział, że to gaźnik a ja nie wiem gdzie to regulowac bo on nie podjoł się pracy:/ proszę pomóżcie!
mechanik ma rację że podejrzana jest podstawa - musi być szczelna, natomiast jeśli by to nie -pomogło to spróbuj tzw resetu sterownika silnika, pisze na każdym forum VW co zacz
Witam mam problem z wolnymi obrotami a mianowicie przy ZIMNYM silniku obroty wskakuja automatycznie na 2tys obr/min podczas jazdy samochod sam przyspiesza badz utrzymuje predkosc, zalezy na jakim biegu sie jedzie i z jaka predkoscia, dodam takze ze podczas jazdy jak wrzuce na luz to faluja obroty. Wszystkie dolegliwosci mijaja gdy silnik sie nagrzeje....
Trzepnięty to nie był bo bym zobaczył od razu jak byłem na kanale, moi znajomi mówią ze to końcówka drążka kierowniczego inni ze to jakaś guma jest pęknięta a inni że jakiś wahacz, a jak byłem na kanale to na rurce od układu kierowniczego jest taka ok 15cm guma i jest na środku pęknięta może to o tę gumę chodzi ?
fiat brawa jak odpale ją z rana to wchodzi na obroty ajak ją przegazuje to ten objaw mija prosze o porade co to jest silnik 1.2 16v
Nie moglem dodac filmu przez panel elektrody wiec zapodalem go na chomika. http://www.chomikuj.pl/markus-wielki/Go ... V00052.3GP Nagralem zachowanie nastawnika jak silnik ciepły. Dodano po 2 http://chomikuj.pl/markus-wielki/Golf+2/...
A temperaturę pokazuje dobrze?? Ssanie jest uzależnione od temperatury jeśli czujnik jest zwalony to ssanie się nie wyłączy... Pozdrawiam
Wysoce prawdopodobne jest zacięcie lub uszkodzenie zaworu sterującego przepływem powietrza przykręconego przy kolektorze ssącym (cewka pod kątem 90° do zaworu). Odpowiada on za wolne obroty. Jego wadliwe działanie to albo za wysokie wolne obroty, lub bardzo powolne schodzenie z obrotów, albo gaśnięcie na wolnych obrotach. W serwisie zawór kosztuje ok...
Silniczek krokowy na 99%
Wymigać błędy Stawiam na tps
Wiem, że nie ładnie jest zmieniać zdanie, ale ta poprawa była związana z resetem komputera (po wymianie TPSa). Po przejechaniu kilkuset kilometrów jest niestety to samo. Nie mam już pomysłu co może być przyczyną... mogę jeszcze dodać, że na benzynie po uruchomieniu silnika działa on tak jakby mu ktoś dodawał i odejmował gazu (można to porównać z wciskaniem...
Wysokie tzn.? jeśli ok. 1,5 tys obrotów to jest w normie. Tzn. samochód jest zimny i dlatego ma wyższe obroty...
Nie jest tak jak myślisz, ponieważ to nie attuator podaje odpowiednią do obrotów ilość gazu! Attuator można by zastąpić zwykłym pokrętłem, bo elementem podającym gaz jest REDUKTOR, a dokładniej ostatni stopień jego redukcji (ostatnia membrana). Na reduktorze powinieneś mieć możliwość regulowania: dawki podstawowej, czyli tzw. wolnych obrotów i progu...
Witam Tak jak w tytule mam problem z wysokimi obrotami w VW Vento 93r silnik 1.8 90KM kod silnika ABS. Problem pojawił się podczas pierwszych przymrozków. Silnik po uruchomieniu gdy jest zimny ma około 2000obr, obroty powoli rosną tak do około 3500obr. Obroty na poziomie około 3500obr utzymują się do momentu aż silnik się nagrzeje. Usterka występuje...
mój problem polega na tym gdy auto ma zimny silnik np rano jak odpalam ma bardzo wysokie obroty i głosno wyje gdy silnik popracuje z pół minuty obroty wracają do normy i ładnie równo chodzi na ciepłym silniku nie ma takich problemów To normalne masz automatyczne ssanie.
System Porsche to silnik który był projektowany przez tę firmę,był też1,5l. Co do pracy silnika to sprawdź: - ustawienie zaworów - sprawdzenie i ustawienie zapłonu - dobranie się gaznika. PS. Sprawdź tez ustawienie rozrządu.
Mylisz kolego pojęcia. Ten numer, który podałeś to potencjometr przepustnicy. To jest coś zupełnie różnego od nastawnika, który odpowiada za regulację uchylenia przepustnicy i w ten sposób regulację biegu jałowego.
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Witam! Mam problem z silnikiem. Gdy odpalam rano obroty mam na ok 1300 nawet do 1600 to zależy od temp na zewnątrz im niższa temp. tym większe obroty i gdy jeżdżę silnik się rozgrzewa a obroty to samo nie spadają. Gdy zgaszę i zostawię na np. 15 min. jest ok w granicach 900-1000. Co mam zrobić i gdzie zajrzeć??????????? Bym zapomniał silnik JH 1.8 mechaniczny...
może się zacina ssanie
Lewe powietrze w układzie dolotowym. Sprawdź szczelność połączeń od filtra powietrza aż do kolektora.
Witam. Sprawdź czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Niestety mylisz się. Konsola chodziła bardzo dobrze po zakupie jej ale jakiś miesiąc temu naszła mnie ochota na otworzenie konsoli i wymiany pasty termo przewodzącej tak profilaktycznie. No i po moim zabiegu tak się wydarzyło. Konsolę jako pierwszy otwierałem ja, więc nie jest po YLOD
Termostat wymieniony,czujnik też nowy,nastawnik b.jałowego wyczyszczony ,ale problem pozostał.Wysokie obroty są tylko po długim okresie postoju (np.po nocy).W czasie dnia gdy jeżdźę odpalanie jest już normalne co sugeruje, że związek to ma z temperaturą silnika.Czy sonda lambda może taki objaw powodować?
U mnie obroty podwieszał uszkodzony VSS.
Ja mam podobny problem ale w silniku 1.8 66kw, obroty na gazie na zimnym silniku trzymają się na poziomie powyżej 2000. Ale na benzynie jest w porządku.
sprawdź jeszcze sondę lambda ,częsty przypadek wachlowania obrotami.
mam problem polonez 1.6gli 96r.benzyna mianowicie utrzymuje mi caly czas 1000obr czasem jak sie dobrze zagrzeje t zejdzie do 900 ale nie na dlugo a jazda na zimnym silniku to porazka krece go do 2000-2500 tys obr i jak zmieniam bieg to albo jak sie rozpedze i wezme na luz i obroty zatrzymuja sie na 2000 dopiero ja sie zatrzymam i poczekam chwilke to...
Sprawdź silniczek krokowy
Ja mam taki pomysł że tak ma być.
Witam, mam problem z H onda CR 85, gdy odpal ę j ą na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty (dźwięk ten sam gdyby zabrakło benzyny), chodzi tak ok. 5-15 sekund, po chwili spada na normalne obroty. D odam te ż ż e dzieje si ę tak gdy H onda stoi całą noc, gdy odpal ę ją na zimnym gdzie wcześniej ju ż chodziła dzia ł a bez zarzutu.
pożyczyłem tydzień temu od kumpla kabel i sprawdzałem głównie, czy sonda lambda ma poprawne napięcia. Napięcia były prawidłowe. Zapłon ustawiałem niestety tylko metodą "prób i błędów" czyli podczas jazdy co chwile zmieniałem położenie aparatu i podczas jazdy przy około 20km/h wciskałem do końca pedał gazu. Tak kilkakrotnie aż do momentu uzyskania najlepszego...
Cześć. Te objawy mogą być powodowane przez pęknięcie pierścienia tłokowego [wysokie obroty zimnego silnika], uszczelka pod głowicą ,uszczelniacze zaworów.Trudno zdalnie odpowiedzieć. Musisz skonsultować to z mechanikiem.
Mały silnik mała moc ,po rozruchu są duże opory własne i stąd zaprogramowana wyższa wartość zimnego biegu jałowego,objaw prawidłowy .
Mogą być za wysokie obroty na zimnym silniku
Wymień regulator wolnych obrotów.
Tam musi być coś rozpięte lub jakiś kabel złamany . To że trzyma wysokie obroty na zimnym to normalne , ale nie 2000 obr Trochę za wysoko ,1200-1400 na zimnym jest akceptowalne . Mi tu wygląda na problem z silniczkiem krokowym lub przepustnicą .
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
wysokie obroty zimnym silniku wysokie obroty zimnym silniku passat falują obroty zimnym
regeneracja sterownika skrzyni biegów aplikacja mosfet wentylator renault
Telewizor LG, Samsung nie reaguje na pilota i joystick – brak sterowania po włączeniu DEFRO – podłączenie regulatora pokojowego w kotle, zaciski RT, RS, modele Sigma, APC, EkoPELL