Problem polega na tym że podejrzewam że czujnik nie wyłącza prawidłowo ssania i silnik po nagrzaniu "dusi się" i gaśnie. Gdybym wiedział jakie on powinien posiadać parametry to wtedy mógłbym go sprawdzić.
rozrząd za 2 razem ustawiłem prawidłowo :) nadal nie palił, po podłączeniu pod komputer wywalało czyjnik wałka rozrządu, wiec rozrząd byłem pewny ze jest ok, kupiłem czujnik wałka i zapalił! przejechałem się mikrą i wywala 2 błędy: 1 kontrola fazy zaworu ssania 2 podgrzewanie sondy lambdy 1 rząd 1 proszę o pomoc
To moze byc czujnik plynu chlodzacego obslugujacy sterownik, Ma przeklamania i np jest na dworze 0 stopni a on pokazuje sterownikowi np i nie wykrywa jako blad bo niby skad ma wiedziec ile jest na polku. poprostu sterownik nie wlacza ssania i nie odpala za pierwszym razem a jak jest chlodniej to np dopiero za 4. Najlepeij sprawdzic na poczatek pamiec...
Witam. Jestem nowy w klubie Nissana, a więc bardzo proszę o wyrozumiałość;-) Mam następujący problem z moją Micrą. Po odpaleniu na zimnym silniku w cieplejsze dni dosyć szybko wyłącza mi się ssanie. Kiedy się to stanie przy próbie szybszego dodania gazu silnik się dławi. Wystarczy, że przy zdjętej pokrywie filtra powietrza przymknę ręcznie przepustnicę...
Chodzi na ssaniu na zimnym? Może czujnik temperatury padł?
witam jeśli masz automatyczne ssanie , i padł ci termostat to tak będzie sie działo , jeśli jest to silnik na jednopunktowym wtrysku to mógł ulec awarii czujnik temperatury , po prostu silnik pracuje na ssaniu pozdrawiam
sprawdz silniczek krokowy lub czujnik temperatury.czujnik moze błędne dane wysyłać do komputera i samochód chodzi Ci caly czas na ssaniu
Tak , powinne być płynne wskazania,bez przycięć.tdruga opcja to otwarta delikatnie przepustnica. Czujnik temperatury płynu do komputera ma dobre wskazania? może zaniża wskazania i silnik na ssaniu nonstop chodzi.
Czasem powodem wysokich obrotów w samochodach z automatycznym ssaniem może być czujnik temperatury - sterownik myśli że silnik jest zimny i daje mu ssanie. Płyn w chłodnicy(poziom) też sprawdź. Tak miałem w nissanie, nie wiem czy dokładnie tak samo jest w poldku.
Mam nissana sunny2.0 GTI(105kW) na benzynie muli mi do 3000tyś powyżej dostaje nagle mocy ale na gazie przyśpiesza płynnie, wydaje mi się że ma to związek ze ssaniem czyli czujnikiem temp. Gdyż na zimnym nie muli. a dopiero jak się silnik nagrzeje to tak jak by mu paliwa było mało na pewnych obrotach a po 3000tyś jak by coś sie znowu otwierało i paliwo...
Ale czy wtedy by chodził tak harmonijnie i cichutko Może tak chodzić. Gdy rozrząd przeskoczy to zaraz check bo synchrona wałków się gubi A ile masz czujników położenia wałków? Z tego co wiem, to masz jeden, tam gdzie jest koło zmiennej fazy, na ssaniu. Dodano po 1 więc pierścienie najpewniej odpowiadają za słabe sprężanie. Chyba wydłubię ten katalizator...
mam nissana 200sx więc troszke wiem na temat sprężarek 1. Intercoler - już było więc nie będę pisał 2. Gaz sprężany się ogrzewa 3. Gaz ciepły ma mniejszą gęstość niż zimny (jest go mniej w tej samej objętości) 4. Ogrzewanie od innych rzeczy niż sprężanie jest pomijalnie małe 5. Intercooler do diesla bez czujnika przepływu powietrza nie ma sensu, a z...
czujnik ssania czujnik ssania seicento skoda ssania czujnik
ekspres bosch wyczyść zaparzacz alpine kostki sterownik mikrofon novox
codesys raspberry nvidia gtx1050ti
Chromecast przerywa streaming Vectra i TuneIn Pro po aktualizacji TV Smart Go zawiesza się na Chromecast po minucie