A nie lepiej cały silnik kupić. Nie są takie drogie. Tutaj kupisz głowice, dasz ja do zrobienia, uszczelki pierdoły i się zrobi dużo kasy.
Nie ma bezpiecznika od świateł wstecznych w tym modelu.
Znam patent który polega na odsprzedaniu kierownicy :D jak było kupione od firmy masz też bez problemu prawo zwrotu.
Sprawdź czy prąd dochodzi do żarówki. Jak nie to prawdopodobnie czujnik świateł stop.
Powinno wystarczyć
Możesz zrobić kody błyskowe jak pokaże błąd to też sposób .
oto rysunek: http://obrazki.elektroda.net/78_12896499...
Najłatwiej będzie tak [url=https://www.google.com/search?clien...
15st. drugi od prawej
Kilka uwag : do cewki trzeba użyć kabla WN a gwint świecy do masy, bo to co zrobiłeś prosi się o pieszczoty. Wtyczka od instalacji musi być podpięta. Plus diody podłączasz do plusa akumulatora a do podanych węzłów dajesz minus diody. Dioda oczywiście musi w szeregu posiadać rezystor bo się zjara. Próby możesz robić niezależnie.
https://obrazki.elektroda.pl/9207732800_... Witam. Projekt emulatora powstał na prośbę jednego z kolegów z elektrody. Ma on na celu odblokowanie linii audio-in w radiu, aby można było podłączyć zewnętrzne źródło audio do kostki miniiso. Udostępniam projekt w Eagle i kod źródłowy napisany w środowisku Arduino. Do prawidłowej kompilacji...
Śmiało zakładaj. Będzie dobrze.
Zdecydowanie padł akumulator
Odkręć lampę tył i popraw masę.
Tam żarówka G4 będzie pasować.
rzuć okiem na to
Zacznij sprawdzać czego brakuję, albo czego ma za dużo. Skoro jakieś ma błędy to jakieś sprawdzaj.
Zewrzyj pierwszy lewy dolny i drogi gorny zobacz czy zapala sie kontrolki tylko wez auto na luz w razie czego
Tak samo jak w primerze http://obrazki.elektroda.net/43_11954995...
Kod to 1234 masz poprawiony LB.
I to jest trafiona propozycja (3935). W załączniku poprawiony licznik błędów.
Miernik do wskazania obecności napięcia potrzebuje minimalnego prądu. Sprawdź obecność napięcia, gdy żarówka jest na swoim miejscu. Któreś złącze ma słaby styk. Na próbę podłącz żarówkę 1,2W. Oddzielnego bezpiecznika dla oświetlenia TR się nie stosuje, to jest z obwodu świateł pozycyjnych.
Powinien być zablokowany .
Jeżeli posiadasz jakieś książeczki (dokumenty) od auta, to powinna tam być książeczka z kartką z kodem. Jeżeli brak takowych, to pozostaje odczyt z pamięci radia za pomocą programatora. Pozyskany plik .bin, wrzucić na forum do rozkodowania.
Podaj rok i rodzaj silnika bo mam opis kasowania ale do modeli z 2003 i młodszych. Pozdrawiam
Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
L= lamp, kontrolka ładowania, S=sense, informacja o napięciu ładowania, do + akumulatora. Śruby wiadomo B+ do aku, druga na obudowie to masa.
Przecież pisałem, że podpasuje każdy mały prztyk (5 na 5 mm). Cięzko go stamtąd wydłubać, bo jest wklejany jakoś dziwnie. Ja go przewiercam na żywca i daję prztyk z długim przyciskiem, obklejam klejem do spawania plastików i jest gites. Przytki są tam dwa, jeden od góry (do systemu inteligent key), drugi od dołu. Psuje się dolny-w czasie jazdy klapa...
Tak można wymienić antenkę i ma działać.
W K11 miałem od tego bezpiecznik pod maską. A podświetlenie przyrządów masz oprócz klimy? Bezpiecznik jarał mi się prze przetarty kabel klapa-buda co otwierałem bagażnik to zwarcie.
Sprawdz PW
Witam. Na początek zamień koła przednie z tylnymi i próbna jazda. Gdy zdejmiesz koła z przodu zwróć uwagę na stan tarcz i zacisków hamulcowych oraz na przeguby.
To nie jest tak mało, akumulator powinien być doładowany.
Spróbój jak napisałem , powinno pomóc.
Jak to jest biały dym to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa, czy oleju może natomiast nie przybywa, czy masła pod korkiem wlewu oleju nie ma. Mamy teraz taką porę roku, że dość często jest biały dym (para wynikająca z różnicy temperatur i to dość sporej różnicy), ale nie należy olewać tego. Przyjrzyj się czy aby to na pewno biały czy nie czasem...
Wszystko jest wporządku , w servisówce do micry jest napisane że napięcie nie może być niższe jak 13v. Jak rozładujesz trochę akumlator to napięcie po odpaleniu będzie 14,4 przez kilkanaście ,kilkadziesiąt minut .
Spróbuj wlutować się bezpośrednio w przekaźniki modułu zamka, wcześniej sprawdź czy zadziałają, podając masę przez probówkę na ich styki. Powinno chodzić bez problemów na dwóch masach jednosekundowych.
Popraw masę lampy.
Pokaż zdjęcie tego pilota bo może się okazać że to jakiś dokładany system.
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/... LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0G) W%B3%B9cznik %9Cwiat%B3a wstecznego - W%A3%A5CZNIK+%8CWIATE%A3+COFANIANISSAN+M...
Tak, ma ale diodę świecącą, a świeci słabo, bo ma diodę zabezpieczającą na zwarciu.
Kupujesz kluczyk zwykly za kilka dyszek,pan docina ci grot.Koszta pewnie ok 50zł. Minimum 150 dopisanie tp(pestki). Są to sensowne dla Ciebie koszta?
Kod to 0464
Mój najlepszy mechanik znalazł wypiętą wtyczkę na podszybiu od wewnątrz i zrobił synchronizację nawiewu. Problemu minęły, aby miałem jak u Ciebie.
Pomiar rezystancji możesz sobie darować. Na początek podłącz szeregowo żarówkę reflektorową między słupek + akumulatora a klemę +( oczywiście przy zdjętej klemie) i obserwuj jak świeci przy inicjacji poszczególnych odbiorników tam gdzie świeci na ful to prawdopodobnie jest zwarcie , znajdź bezpiecznik tego obwodu . Wepnij żarówkę zamiast tego bezpiecznika...
Schemat silnika Nissan K11 1,3
Przejdzie bez problemu, niczym się nie martw ;) Widzę masz LPG II generacji i gazownik zainstalował "zawór bezpieczeństwa" na wypadek gdyby doszło do zapłonu gazu w kolektorze i by nie rozerwało Ci kolektora lub obudowy filtra.
Nie koniecznie immo, dostań się tam gdzie jest wilgoć i wysusz, jeśli jest yam jakieś złącze rozepnij oczyść i też wysusz. Potem sprawdź czego brakuje jeśli nie odpali, sprawdź iskra i czy jest paliwo jeśli to benzyna.
Jeśli chodzi ci o czujnik ciśnienia paliwa to : http://obrazki.elektroda.pl/9770377900_1... GY - szary L - niebieski LG - jasno zielony
Kamerę cofania to zasila się ze światła wstecznego. Zapalniczki fabrycznej nie ma w tym aucie?
To nic, W nissanie błędy zapisywane sa w dwu miejscach, jako błędy aktualne i błędy historyczne, być może cdif je czyta z jednego obszaru, a tam pusto. Tak samo jest kasowanie, też w dwu miejscach, polecam uzyć innego sprzętu, np Launch lub carmanscan.
Proszę bardzo :) i powodzenia
myślę że jest uszkodzony czujnik położenia wałka jak mechanik może niech podmieni
Prócz błędów komputer pokazuje też parametry bieżące pracy silnika i nad tym trzeba się skupić.
Witam. Jest to typowe uszkodzenie regulatora napięcia. Dalsza jazda prowadzi do uszkodzenia alternatora akumulatora i innych elementów instalacji elektrycznej. Proponuję dokładne sprawdzenie instalacji po naprawie. Pozdrawiam.
Nie są zamienne.
Nissan Micra K12 - instrukcja obsługi w języku polskim
Masz ESI? Dość dobrze opisana procedura sprawdzania wariatora
Ilu letni jest ten akumulator ?? Dzisiaj akumulatory mają 2 lata gwarancji a wytrzymują średnio 3-4 lata sprzedajemy akumulatory i nie zdarzyło się że jakiś wytrzymał więcej jak 6 lat i to był właśnie rekord ;).
Witam. Zobacz dzial <Usterki samochodów-downland> Pozdrawiam.
60 mA to jeszcze w normie na pewno nie powinno rozładować aku w ciągu 2 dni ,pewno aku do do wymiany,sprawdź ładowanie.
Na dolnym zgrzewie puszki progu do listwy podprogowej co kawałek powinny być otwory ( takie pogrubienia)
Przerywacz przeczyść, przelutuj. Jest z lewej strony, obok podstawy bezpieczniów na metalowym wsporniku przyspawanym do wzmocnienia pod deską.
Miernik na napięcie aku naładowane jak spadnie poniżej 10v podczas rozruchu to zmień aku bo szkoda nerwów
miałem ostatnio takiego nissan , kolega zapomniał zapiąć czujnik i odpalał z samego wału oczywiście długo kręcił
Sam komputera nie przełożysz bo będzie trzymało go immo. Mechanik dał ciała więc jakoś trzeba się wytłumaczyć. Jeżeli nie ma różnicy to z jakiego powodu sterownik do silnika 1.0 ma inne nr niż do 1.2?
Mając na myśli maluszka myślałem o wymianie zegarów w Nissan Micra. K11 z obrotomierzami są rzadkością, od razu auto zyskuje w oczach właściciela. Za takie wskaźniki można sporo floty dostać na aukcji. Fajny pomysł ze sterowaniem z kompa. Micra K11 to jeden z ostatnich zabawek gdzie można robić coś takiego. W nowszych trzeba emulować szynę CAN.
Można dolać denaturatu, niektóre płyny śmierdzą denaturatem. Swoją drogą włożyłbym trochę tego płynu do zamrażarki i zobaczył kiedy zamarza. Bo może jeszcze wyglądać to tak, że mieszanka nie zamarza, natomiast po spryskaniu szyby spirytus z płynu paruje (pobierając ciepło z otoczenia) na szybie zostaje już go niewiele a woda z mieszanki zamarza.
Może to pomoże: Nissan Micra K11 [2000-2003] - 8 stron PDF English Pozdr Radek
Wszystko do przepustnicy wychodzi ze sterownika więc przedzwonić kable i sprawdzić wtyczkę do przepustnicy czy luźne piny nie są. Schemat na PW.
Trochę chęci http://forum.nissanklub.pl/index.php/top... tam masz opisane .
Podaj dokładne dane auta. Wszystko trzeba sprawdzić ale jak uszkodzi się pętla lub immobox to problem będzie z każdym kluczykiem nieważne ile ich będzie. Jak zachowuje się dioda po włączeniu zapłonu?
NISSAN MICRA 1.0 16V 99r. podłączenie alarmu
Jeśli sterownik bosch to piny 8 lub 18 lub 42, jeśli ECCS to pin 2.
To od jakiejś Renówki albo Dacii podpasuj. Albo podaj jaki dokładnie sterownik.
Wielokrotnie robiłem w taki sposób przy takich kapciach , i zawsze odpalały
Kolego zacznij od sprawdzenia bezpieczników jeśli są dobre to sprawdż czy jest na nich napięcie, następnie przy sygnale sprawdż czy dochodzi napięcie po naciśnięciu klaksonu. Jeżeli chodzi o spryskiwacz to zdejmij przewód z pompki i po uruchomieniu spryskiwacza powinien pojawić się płyn jeżeli tak się stanie najprawdopodobnie będze zapchany przewód...
Zacznij od kostek pod fotelami
Witam. Sprawdź pomarańczowy przewód (illumination) w kostce ISO od radia, czy jest on podłączony we właściwym miejscu w aucie, czyli do przewodu na którym pojawia się 12V po włączeniu świateł. Sprawdź miernikiem jak zapalisz światła lub nawet postojówki. pzdr
Hej jesli moge ci cos polecic to zajrzyj tutaj nie jest to az tak zanana firama ale warta uwagi a przedewszystkid dosyc tania i solidna znam wiele osob sa zadowoleni z tego sprzetu cheroki opis glosnikow wymiary charakterystyki pozdro ale sam zdecydujesz oto adres www.stx.pl
Ja stawiam na wymiane kopułki.
Słuchaj sprawdź pobór i będziesz wszystko wiedział.Pamiętaj kto tanio kupuje dwa razy traci. To są albo tanie podróbki albo wyczyszczone używane.P
Przeskoczył rozrząd i nie ma kompresji skoro nawet na paliwie podanym z strzykawki nie zapala.Wykonaj pomiar ciśnienia sprężania manometrem.
/zawór ELAB , czyli zawór regulacji ciśnienia, w takim wypadku samochód nie odpali. pozdrawiam.
Łączniki stabilizatora, bądź sworzeń wahacza. Górne mocowania Mcphersona też warto by obejrzeć.
Nie odpowiedziałeś , jaki wynik dał pomiar ciśnienia paliwa. Awaria przepływomierza w tym samochodzie faktycznie daje podobne objawy. Najczęściej powodem są oberwane styki i zimne luty od złącza wtyczki wewnątrz przepływomierza, pod blaszanym kwadratowym deklem. Wystarczy nożykiem wydłubać klej , potem dekiel. Przy prawej krawędzi pod wtyczką widać...
A masz pewność że aparat z szrotu jest sprawny?? Masz możliwość sprawdzenia na innym aucie??
Witam serdecznie wszystkich na forum, jestem w trakcie naprawy Micry 2003 1.3 jest taki problem, że jak jest zimno na dworze, to Micra nie zapala. Zapali tylko jak się wciśnie pedał gazu i przytrzyma się ją na obrotach, żeby nie zgasła do chwili aż silnik się rozgrzeje, to nie ma problemu. A znowu jak nie zapali za pierwszym razem, jak jest zimna, to...
A nie ma tam tej małej puszeczki w prawym słupku ....
Witam w moim nissanie z 2003 r 12.80 km bagnet jest z lewej strony alternatora
8 kabli to głośnikowe a reszta zasilanie, Dziwne te kolory ale to nissan micra. A więc weź sobie miernik czy tam żarówkę i zobacz na jakim kablu masz +12V to będzie plus. Potem masę znajdź. Musisz sam posprawdzać napięcia bo trudno powiedzieć po kolorach.
Układ sterowania silnika. http://obrazki.elektroda.pl/4035548000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4337708200_1...
wymian komputera pokładowego nic nie da! ale podmianka sterownika silnika wiele wyjaśni.
Witam, jakie masz immo, na podczerwień czy transp. Czy znasz kod?
W automacie najczęściej światło cofania jest włączane wybierakiem skrzyni automatycznej ... Nazywane jest to także pozycjonerem . Najczęściej jest na zewnątrz skrzyni biegów ..
Chodzi o ten przewód od cewki do aparatu zapłonowego, wyjmij go z aparatu zapłonowego i zbliż do obudowy metalowej silnika na odległość 1 cm. powinna być solidna iskra. Oj, nie ma tam piątego przewodu. Cewka jest w aparacie.
Jak walisz plus ze świateł na obudowę radia, a tą łączysz z anteną, której masa jest połączona galwanicznie z masą pojazdu, to czego się spodziewałeś?
Kup sobie prubówkę , za 1,50zł , i podepnij pod masę (kabelek) a śrubokrętem podotykaj na te kable ,ak się zaświeci na jednym z nich to tam masz prąd
Bardzo prawdopodobne, że jest to sprawa immobilizera. Ponadto w sytuacji gdy wewnątrz sterownika nastąpiła ruina mógł się zwyczjnie rozprogramować. Nie bardzo wiadomo, czy zakupiony sterownik jest nowy (w co wątpię) czy też z innego pojazdu. Jeśli z innego to zapewne chodzi o immobilizer. Ale tutaj muszą się włączyć specjaliści od sterowników. Jest...
i co bylo problemem? gdyz u mnie dzieje sie to samo, z tym ze nie mam gazu. jestem po wymianie kopulki, palca, przewodow i swiec. myslalem o przeplywomierzu ale nie mam kasy na bezsensowny zakup.
micra nissan nissan micra kontrolki nissan micra alarm
zewrzeć grzałka sonda lambda st500dm002 1bd142 taśma touchpad naprawa
Lokalizacja modułu centralnego zamka w Chrysler Sebring 2002 2.0 Kody błędów przy uszkodzonej grzałce w pralce Miele