Witam! Mam do rozwiązania pewien problem, mianowicie muszę zaprojektować suwnicę do wyciskania ciężarów (siłownia), ala suwnica Smitha bez fizycznych ciężarów - obciążeń w postaci talerzy. Konstrukcja ta ma być bezpieczna dla użytkującego - musi on mieć możliwość wyłączenia obciążenia, gdy nie jest on w stanie go wycisnąć. Użytkownik sam wybiera ciężar...
Dolot ma malutki przedmuch zaraz za sprężarką, ale nie jest to na tyle duży ubytek, żeby robił takie spustoszenie. Nie prawda , mogą być dwie przyczyny takiego stanu rzeczy No i tu jest też problem, bo mam do kogo pojechać na kompa (nie za darmo) ale ta osoba chyba nie do końca jest oblatana w temacie, bo np. wcale nie sprawdził wydatku turbo. A chyba...
Nie wpuszczałbym tego gryfa w ściany, tylko umocował na końcach flansze i na dyble metalowe do ściany. Raz, że kiedyś będzie łatwiej to zdjąć i usunąć ślady, a dwa, to ściana jednak będzie się wykruszać. Nawet jak na części schowane w ścianie dasz tuleje, to te tuleje będą się ukosować podczas ćwiczeń. A w końcu ~50 kg na stronę, to co to za obciążenie?
Jeżeli drążek to gryf z sztangi lub rura fi 25 grubościenna to się nie ugnie. Jeszcze inny koncept , patrz zdjęcie -zespawać taką podstawę nie koniecznie okrągłą o większej powierzchni by mocowały ją np.4-5 lub 6 kołki ,wówczas rozłożysz obciążenie na większą powierzchnię. https://obrazki.elektroda.pl/9473971400_...
Po pierwsze standardowe sztangi mają 6m. Po kolejne przy takiej rozpiętości już przy 200 -300 kilo będzie się sporo uginał. Przemysśl podwieszenie przynajmniej w trzech punktach.
Głosniki 5' już podłączone i grają ale uwierz,że "czegoś" w tym brzmieniu jednak brakuje:) Rozumiem,że z tego co posiadam nie jesteś w stanie nic złożyć na szybko,ale również i Tobie dziękuje jak również życzę powodzenia w życiu! Dane głośników: RMS power : 200W Max power : 400W Impedance : 4Ohm Frequency response : 31Hz - 150Hz Sensitivity : 93,53...
Ja już te rzeczy sprawdzałem. Brak oleju w przewodach, zawory nie przepuszczają, jak się ciągnie ustami powietrze, MAF wymieniałem, bo sam zepsułem, sztangę bardzo ciężko odciągnąć na wolnych. Podciśnienia nie sprawdzałem, bo nie mam czym. Sztangę trzyma, a jeśli byłoby słabe podciśnienie lub jego brak, to ten EGR w ogóle by się nie otwierał na dolnym...
(at)vorlog Zgadza się, czym coraz dłużej o tym wszystkim myślę, to doszedłem do tej samej konkluzji, że bufor nie jest potrzebny. Dlatego uprościłem schemat instalacji do minimum. Jeszcze wywalę ten drogi separator powietrza i w miejsce filtra magnetycznego wejdzie combo magnetyczno-powietrzny separator to da kolejne 500pln oszczędności. Pompę rozpatruję...
Ty nie masz niedoładowania tylko przeładowanie. To, że na KTS'ie wyszło takie niskie ciśnienie doładowania to efekt tego, że te parametry sprawdzałeś na postoju wciskając pedał gazu a nie pod obciążeniem czyli podczas jazdy z maksymalnie wciśniętym pedałem gazu do podłogi od 1500 RPM w górę. Poza tym o przeładowaniu świadczy fakt, iż auto do 2200 RPM...
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
Różnica ciśnien mierzona pod obciążeniem podczas jazdy, trzeci bieg i pedał w podłogę. Wydaje mi się że trochę słychać turbo i moim zdaniem za dużo oleju w dolocie. Jak zweryfikować turbo? Sztanga od gruszki chodzi leciutko bez problemu. MAP sensor sprawdzony na szybko strzykawką, wydaje mi się że działa prawidłowo. Jak sprawdzić czy MAF działa prawidłowo?...
Nawet łańcuch rozrządu mógł przeskoczyć... Gazowanie na luzie w zasadzie nie spowoduje ruszenia sztangi zaworu upustowego. Za mała jest energia spalin, by turbina weszła na odpowiednie obroty. Dopiero pod obciążeniem, kiedy jest odpowiednio duża dawka wtrysku, sztanga się ruszy. No... ale teraz to trudno powiedzieć co się zwaliło...
zerkałem na dwa diesle z turbo ,na luzie w zakresie około 2000-2500 obrotów cięgno idzie powoli Nie spotkałem tddi aby przy 2000 obrotów silnika na luzie ruszyła się sztanga. Dodano po 15 Małe obroty - małe zapotrzebowanie na powietrze, wastegate pracuje, wypuszczając nadmiar, po co obciążać niepotrzebnie i silnik i sprężarkę. Nie - nie jest tak. Konstrukcja...
Audi 6 99.r 1.9tdi 110km. Sprawdzone : czujnik ciśnienia,przepływka,egr,zawór n75, podciśnienie ok. Sztanga turbo pracuje bez oporów,gruszka też ok. Wydech ok węże turbo ok. Auto nie ma doładowania notlauf.... błąd 17958 Pod obciążeniem pompuje max 1.4 bar Turbo ok bez luzów suchutkie itp. Brak pomysłów... Proszę o jakieś porady.
Po dźwięku można sądzić, że może któraś z końcówek wtryskiwaczy się zacięła. Chociaż z drugiej strony na wolnych obrotach chodzi równo. Ale wtedy właśnie tak jest - na wolnych obrotach jest nieźle, przy dodaniu gazu jakby młotem po tłoku ktoś napieprzał... Też obstawiam wtrysk. Jeszcze dopiszę co do tej sztangi zaworu upustowego: aby grucha poruszyła...
Mam prolem z citroenem klient przyprowadził mi na wymianę silnika sinik przełożony auto ładnie odpaliło ale słabo wkręca się na obroty wcześniej już miał dpf egr wyłączony żadnych błędów ale po odpaleniu wciskam gaz a auto bardzo powoli nabiera obrotów po 2500 tys obrotów już normalnie ale spadnie z obrotów i dalej to samo . podczas jazdy autem nie...
Na wolnych olbrotach silnika turbina nie pracuje na dużych obrotach - ma wtedy ok 16 -20.000 obrotów i prawie nie spręża. Jeżeli ją wtedy słychać - to prawdopodobnie jest uszkodzona, albo nieszczelny jest wąż na dolocie i słychać uciekające powietrze. Ponieważ po zdjęciu wężyka z gruchy sterującej hałas cichnie, to może uszkodzona jest membrana gruchy...
W kia 2.9 podobno była wersja sterowana cisnieniem i podciśnieniem. Wersja sterowana ciśnieniem ma zamknięta klapę zaworu upustowego i cisnienie trzyma dopóki doprowadzone ciśnienie do gruszki nie pokona siły sprężyny w gruszce i wtedy otwiera zawór. Sztanga chodzi wtedy w oporem ale ręką da się ją poruszyć. Nie wiem na jakie cisnienie jest ustawiona...
Można prosić o wskazówki prosze bardzo: -odczytać błąd z pamięci sterownika (komp podpowiada co mu niepasuje) -zrobić logi pod obciążeniem i je przeanalizować ewentualnie -sprawdzić szczelność wężyków podciśnienia -podmienić N75 na próbe -sprawdzić jak chodzi sztanga w turninie albo mieć to wszystko w du.... i dać do warsztatu niech naprawią .... cieszyć...
Witam dołączam do tematu, mam problem z podobnym silnikiem AUY w Seacie Alhambra. Silnik jest po remoncie głowicy i po naprawie turbo. Mimo Chiptuningu (150 koni) Wolno się wkręca z dolnych obrotów. Mechanik od turbo mówi, że zrobił wszystko jak należy. Widzę w logach, że turbo w dolnych obrotach nie do końca ładuje. Według VCDS wysterowanie turbo chyba...
Jak dodam lekko gazu sztanga włazi ,współczynnik rosnie do 65%,i jak bym trzymał tak około 1500rpm to nie spadnie tylko będzie trzymało te 65.Ale jak puszcze gaz że obroty spadną do tych 800 to po chwili zaczyna spadać,45%,30%,20% i tak do zera.Podciśnienie ok 0,9bar.Pod obciążeniem jeszcze nie sprawdzałem jak to wszystko wygląda itd,na razie tak na...
Witam niedawno kupilem Forda c max 2,0 tdci,Auto pracowalo dobrze aż do chwili kiedy zaczęl tracić moc i kopcilo na czarno.Okazało się że winna była gruszka podciśnienia przy turbo oraz zacinająca się sztanga turbo. Obecnie moc auta jest taka jak być powinna,auto zbiera się pięknie tylko że mocno kopci nadal na czarno. Komputer wywala błąd p 0002. Gdzie...
Troche ciezko pali zimny, albo sie zapowietrza albo jeszcze nie ten kat Sprawia wrazenie za wczesnego wtrysku - a przyspieszony wtrysk pomaga w odpaleniu silnika. Więc przyczyna musi być inna. Być może lekkie zapowietrzenie. Na taką okoliczność warto zmienić pompkę podającą paliwo - jeżeli ma wypracowane zaworki, to nie trzymają statycznie paliwa (na...
Witam serdecznie, czytałem wiele tematów, ale nie mogłem odnaleźć odpowiedzi. Jest problem z turbiną, a mianowicie, nie ma mocy od niskich obrotów. Vag pokazuje na biegu jałowym, że jest przeładowany ( wartość proporcjonalnie rośnie różnice specified-1100mbar i actual-1300mbar. Zawór n75 zamieniłem miejscami z n18, gdyż po wyłączeniu silnika wypuszczał...
Witam serdecznie wszystkich, to mój pierwszy post, mimo że w potrzebie rady zaglądam już od paru lat:) Niestety, może jestem gapa, ale nie znalazłem niczego podobnego wcześniej, inaczej nie męczyłbym się z tym przydługim postem. Mam prośbę o radę dotyczącą kwestii zawartej w temacie. Sytuacja wygląda tak: mój pokój jest dosyć niewielkich rozmiarów i...
Logi zrobiłeś niewłaściwie, przede wszystkim loguje się na początek trzy podstawowe grupy tj. 003, 008 i 011 ale dynamicznie pod pełnym obciążeniem silnika a nie deptając na pedał gazu na biegu jałowym, jedyne co jest przydatne z tych logów to przegląd wskazań temperatury z czujnika G62, w pewnym momencie widać, że nie otrzymuje od niego sterownik silnika...
sztanga turbina turbiny sztanga sztanga turbiny
obsada pierścień podajnik minimag pasmo 144mhz
liebherr moduł schemat czujnika wilgotności
TCL 32S615 MT21X7 No VGL/VGH With 12V 3.3V Present, Display Disconnected Wymiana koła zębatego w przekładni silnika Copal GC-2439 – dobór, montaż, materiały