Sztangę wciąga zawsze po odpaleniu. Przy obciążeniu, kiedy sterownik decyduje o doładowania sztanga jest po puszczana. Jeśli nie cofa się, to może być pomieszane podciśnienie czyli podłączone bezpośrednio z vacum
Jeden odpala furę drugi sprawdza czy gruszka idzie od razu do góry bez żadnych przycięć. Elektrozawór podczas obciążenia reguluje sobie ustawienie geometrii ale po odpaleniu sztanga ma bez problemu iść w górę. Jeśli nie należy sprawdzić podciśnienie
Właśnie sprawdziłem szczelność ukladu dolotowego. Cisnienie utrzymuje sie w ukladzie. Zastanawia mnie jedna rzecz. Czy podczas postoju na luzie i wprowadzaniu silnika na obroty, sztanga od gruszki turbiny powinna sie przemieszczać? Czy dopiero podczas jazdy na odpowiednim obciążeniu silnika ta sztanga powinna sie ruszać?
Witam! Mam do rozwiązania pewien problem, mianowicie muszę zaprojektować suwnicę do wyciskania ciężarów (siłownia), ala suwnica Smitha bez fizycznych ciężarów - obciążeń w postaci talerzy. Konstrukcja ta ma być bezpieczna dla użytkującego - musi on mieć możliwość wyłączenia obciążenia, gdy nie jest on w stanie go wycisnąć. Użytkownik sam wybiera ciężar...
Ty nie masz niedoładowania tylko przeładowanie. To, że na KTS'ie wyszło takie niskie ciśnienie doładowania to efekt tego, że te parametry sprawdzałeś na postoju wciskając pedał gazu a nie pod obciążeniem czyli podczas jazdy z maksymalnie wciśniętym pedałem gazu do podłogi od 1500 RPM w górę. Poza tym o przeładowaniu świadczy fakt, iż auto do 2200 RPM...
Nie ma sprawy, w zadośćuczynieniu powiedz mi lepiej jak powinna chodzić ta sztanga, opisałem jak chodzi w "moim" a4 na górze w 1 poście :)
Zawór ma się otwierać przy obciążeniu, przy odpowiednim ciśnieniu doładowania. To zwykły waste gate, a nie VNT. Powinieneś dać radę poruszyć sztangę palcami, ale nie zaobserwujesz jej ruchu gazując silnik bez obciążenia.
Nawet łańcuch rozrządu mógł przeskoczyć... Gazowanie na luzie w zasadzie nie spowoduje ruszenia sztangi zaworu upustowego. Za mała jest energia spalin, by turbina weszła na odpowiednie obroty. Dopiero pod obciążeniem, kiedy jest odpowiednio duża dawka wtrysku, sztanga się ruszy. No... ale teraz to trudno powiedzieć co się zwaliło...
Nie wiem jak jest w tym silniku, u mnie po uruchomieniu silnika sztanga idzie do góry i bez obciążenia tam pozostaje nieruchomo. Sprawdzenie czy kierownice są zapieczone to zdjęcie wężyka z gruszki i próba poruszenia sztangi ręką, bądź podłączenie wężyka od gruszki do pompy podciśnienia z pominięciem elektrozaworu i sprawdzenie czy sztanga się porusza.
Różnica ciśnien mierzona pod obciążeniem podczas jazdy, trzeci bieg i pedał w podłogę. Wydaje mi się że trochę słychać turbo i moim zdaniem za dużo oleju w dolocie. Jak zweryfikować turbo? Sztanga od gruszki chodzi leciutko bez problemu. MAP sensor sprawdzony na szybko strzykawką, wydaje mi się że działa prawidłowo. Jak sprawdzić czy MAF działa prawidłowo?...
Nie wpuszczałbym tego gryfa w ściany, tylko umocował na końcach flansze i na dyble metalowe do ściany. Raz, że kiedyś będzie łatwiej to zdjąć i usunąć ślady, a dwa, to ściana jednak będzie się wykruszać. Nawet jak na części schowane w ścianie dasz tuleje, to te tuleje będą się ukosować podczas ćwiczeń. A w końcu ~50 kg na stronę, to co to za obciążenie?
Martwi mnie ciśnienie paliwa na listwie ponieważ na jałowych waha się w zakresie 223-232 bary (wiem że już nie najlepsze) Kolego, tak jak pisał mad666max wyżej: masz idealne ciśnienie na wolnych, wg instrukcji powinno być 250 barów, dopuszczalne odchyłka +/-50 barów. Także ciśnienie przy większych obciążeniach wygląda na prawidłowe. Działanie sztangi...
[syntax=text]Na odwrót. Sztanga na górze kierownica zamknięta, sztanga na dole kierownica otwarta. Czyli idąc tym krokiem nie muszę już tłumaczyć dalej co mam na myśli, bo to jest oczywiste ;) [/syntax] ...wspominałeś że śrubkę zderzaka mam wkręcić aby zwiększyć ciśnienie. [syntax=text]Odkręcając sztangę zwiększysz ciśnienie. Czyli jeśli spiera się...
a tam jest totalne zero można go wciskać tak samo na zgaszonym jak i odpalonym. Jak ty chcesz aby turbosprężarka pompowała na wolnych obrotach?... Na wolnych obrotach energia spalin jest bardzo niska i turbinka ma góra 10 -12 tys obrotów - to jest nic, skoro maksymalnie pod obciążeniem osiąga 150 tys. obrotów. W dwie osoby sprawdź, czy węże twardnieją...
Na wolnych olbrotach silnika turbina nie pracuje na dużych obrotach - ma wtedy ok 16 -20.000 obrotów i prawie nie spręża. Jeżeli ją wtedy słychać - to prawdopodobnie jest uszkodzona, albo nieszczelny jest wąż na dolocie i słychać uciekające powietrze. Ponieważ po zdjęciu wężyka z gruchy sterującej hałas cichnie, to może uszkodzona jest membrana gruchy...
Można prosić o wskazówki prosze bardzo: -odczytać błąd z pamięci sterownika (komp podpowiada co mu niepasuje) -zrobić logi pod obciążeniem i je przeanalizować ewentualnie -sprawdzić szczelność wężyków podciśnienia -podmienić N75 na próbe -sprawdzić jak chodzi sztanga w turninie albo mieć to wszystko w du.... i dać do warsztatu niech naprawią .... cieszyć...
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
Audi 6 99.r 1.9tdi 110km. Sprawdzone : czujnik ciśnienia,przepływka,egr,zawór n75, podciśnienie ok. Sztanga turbo pracuje bez oporów,gruszka też ok. Wydech ok węże turbo ok. Auto nie ma doładowania notlauf.... błąd 17958 Pod obciążeniem pompuje max 1.4 bar Turbo ok bez luzów suchutkie itp. Brak pomysłów... Proszę o jakieś porady.
czyli jednak tak jak podejrzewałem geometria miałem też taki objaw wcześniej kilka razy że przy wciśnięciu gazu auto zaczynało przyspieszać po czym tak na ułamek sekundy jakby go coś przytkało i wystrzał to chyba już zacierające się łopaty były ??? jedna rzecz tylko nie daje mi spokoju że wszystko jest ok (no prawie bo to świszczenie teraz jest) i błąd...
Po dźwięku można sądzić, że może któraś z końcówek wtryskiwaczy się zacięła. Chociaż z drugiej strony na wolnych obrotach chodzi równo. Ale wtedy właśnie tak jest - na wolnych obrotach jest nieźle, przy dodaniu gazu jakby młotem po tłoku ktoś napieprzał... Też obstawiam wtrysk. Jeszcze dopiszę co do tej sztangi zaworu upustowego: aby grucha poruszyła...
Jak dodam lekko gazu sztanga włazi ,współczynnik rosnie do 65%,i jak bym trzymał tak około 1500rpm to nie spadnie tylko będzie trzymało te 65.Ale jak puszcze gaz że obroty spadną do tych 800 to po chwili zaczyna spadać,45%,30%,20% i tak do zera.Podciśnienie ok 0,9bar.Pod obciążeniem jeszcze nie sprawdzałem jak to wszystko wygląda itd,na razie tak na...
Troche ciezko pali zimny, albo sie zapowietrza albo jeszcze nie ten kat Sprawia wrazenie za wczesnego wtrysku - a przyspieszony wtrysk pomaga w odpaleniu silnika. Więc przyczyna musi być inna. Być może lekkie zapowietrzenie. Na taką okoliczność warto zmienić pompkę podającą paliwo - jeżeli ma wypracowane zaworki, to nie trzymają statycznie paliwa (na...
W kia 2.9 podobno była wersja sterowana cisnieniem i podciśnieniem. Wersja sterowana ciśnieniem ma zamknięta klapę zaworu upustowego i cisnienie trzyma dopóki doprowadzone ciśnienie do gruszki nie pokona siły sprężyny w gruszce i wtedy otwiera zawór. Sztanga chodzi wtedy w oporem ale ręką da się ją poruszyć. Nie wiem na jakie cisnienie jest ustawiona...
Witam serdecznie, czytałem wiele tematów, ale nie mogłem odnaleźć odpowiedzi. Jest problem z turbiną, a mianowicie, nie ma mocy od niskich obrotów. Vag pokazuje na biegu jałowym, że jest przeładowany ( wartość proporcjonalnie rośnie różnice specified-1100mbar i actual-1300mbar. Zawór n75 zamieniłem miejscami z n18, gdyż po wyłączeniu silnika wypuszczał...
Mam prolem z citroenem klient przyprowadził mi na wymianę silnika sinik przełożony auto ładnie odpaliło ale słabo wkręca się na obroty wcześniej już miał dpf egr wyłączony żadnych błędów ale po odpaleniu wciskam gaz a auto bardzo powoli nabiera obrotów po 2500 tys obrotów już normalnie ale spadnie z obrotów i dalej to samo . podczas jazdy autem nie...
Głosniki 5' już podłączone i grają ale uwierz,że "czegoś" w tym brzmieniu jednak brakuje:) Rozumiem,że z tego co posiadam nie jesteś w stanie nic złożyć na szybko,ale również i Tobie dziękuje jak również życzę powodzenia w życiu! Dane głośników: RMS power : 200W Max power : 400W Impedance : 4Ohm Frequency response : 31Hz - 150Hz Sensitivity : 93,53...
Witam dołączam do tematu, mam problem z podobnym silnikiem AUY w Seacie Alhambra. Silnik jest po remoncie głowicy i po naprawie turbo. Mimo Chiptuningu (150 koni) Wolno się wkręca z dolnych obrotów. Mechanik od turbo mówi, że zrobił wszystko jak należy. Widzę w logach, że turbo w dolnych obrotach nie do końca ładuje. Według VCDS wysterowanie turbo chyba...
Witam niedawno kupilem Forda c max 2,0 tdci,Auto pracowalo dobrze aż do chwili kiedy zaczęl tracić moc i kopcilo na czarno.Okazało się że winna była gruszka podciśnienia przy turbo oraz zacinająca się sztanga turbo. Obecnie moc auta jest taka jak być powinna,auto zbiera się pięknie tylko że mocno kopci nadal na czarno. Komputer wywala błąd p 0002. Gdzie...
Dolot ma malutki przedmuch zaraz za sprężarką, ale nie jest to na tyle duży ubytek, żeby robił takie spustoszenie. Nie prawda , mogą być dwie przyczyny takiego stanu rzeczy No i tu jest też problem, bo mam do kogo pojechać na kompa (nie za darmo) ale ta osoba chyba nie do końca jest oblatana w temacie, bo np. wcale nie sprawdził wydatku turbo. A chyba...
zerkałem na dwa diesle z turbo ,na luzie w zakresie około 2000-2500 obrotów cięgno idzie powoli Nie spotkałem tddi aby przy 2000 obrotów silnika na luzie ruszyła się sztanga. Dodano po 15 Małe obroty - małe zapotrzebowanie na powietrze, wastegate pracuje, wypuszczając nadmiar, po co obciążać niepotrzebnie i silnik i sprężarkę. Nie - nie jest tak. Konstrukcja...
Jest jeszcze jeden objaw oprócz szarpania. Przy mocnym przyspieszeniu auto jedzie ale za autem czarno i nie idzie całkiem dobrze. Silnik ma większą moc jak gaz dodajemy delikatniej niż gwałtownie (nie potrafię tego inaczej opisać). Mam wrażenie że może ogólnie dawka jest za duża jak przy dziurze w układzie intercoolera. W sobotę sprawdziłem jeszcze...
Witam. Poniżej przedstawiam logi grup 003, 008, 011 dynamiczne, 003 statyczne i BS, 011 BS. Wężyki podciśnienia są w stanie bdb, sztanga rusza się od dechy do dechy bez przycinek, żadnych łatwych do zaobserwowania nieszczelności w dolocie znalazłem (ciśnienie około 0,5 bar podane do dolotu z zatkanym otworem odmy nie spada i nie słychać żadnych syków)...
Po pierwsze standardowe sztangi mają 6m. Po kolejne przy takiej rozpiętości już przy 200 -300 kilo będzie się sporo uginał. Przemysśl podwieszenie przynajmniej w trzech punktach.
Cześć. Szczegółowo problem opisałem na forum Laguny https://renaultlaguna.pl/forum/topic/165... Przekopałem różna fora i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Otóż. Drodzy, powiedzcie jak jest sterowany elektrozawór doładowania. Rozumiem że na podstawie info...
Logi zrobiłeś niewłaściwie, przede wszystkim loguje się na początek trzy podstawowe grupy tj. 003, 008 i 011 ale dynamicznie pod pełnym obciążeniem silnika a nie deptając na pedał gazu na biegu jałowym, jedyne co jest przydatne z tych logów to przegląd wskazań temperatury z czujnika G62, w pewnym momencie widać, że nie otrzymuje od niego sterownik silnika...
Witam serdecznie wszystkich, to mój pierwszy post, mimo że w potrzebie rady zaglądam już od paru lat:) Niestety, może jestem gapa, ale nie znalazłem niczego podobnego wcześniej, inaczej nie męczyłbym się z tym przydługim postem. Mam prośbę o radę dotyczącą kwestii zawartej w temacie. Sytuacja wygląda tak: mój pokój jest dosyć niewielkich rozmiarów i...
Jeżeli drążek to gryf z sztangi lub rura fi 25 grubościenna to się nie ugnie. Jeszcze inny koncept , patrz zdjęcie -zespawać taką podstawę nie koniecznie okrągłą o większej powierzchni by mocowały ją np.4-5 lub 6 kołki ,wówczas rozłożysz obciążenie na większą powierzchnię. https://obrazki.elektroda.pl/9473971400_...
Nie ma możliwości regulacji tzw. sztangą. Wybudowanie i zabudowanie turbiny tylko po to, żeby zrobić 1 obrót śrubą to 2 dni roboty. Przy sterowaniu przez podciśnieniowy N75 nie można ruszać sztangą - nic dobrego to nie przyniesie. Sterowanie turbiną odbywa się na zasadzie różnicy ciśnienia żądanego z aktualnym ciśnieniem w kolektorze ssącym. Żądane...
Wartość nie jest stałą, zależy od obciążenia silnika itp. Nie ma żadnej tabeli która by pokazywała że dla 2tys jest x a dla 3 jest y. Trzeba połączyć się ze sterownikiem i zobaczyć czego oczekuje a ile jest aktualnie.
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc postanowiłem zapytać w moim starym wątku. Chodzi o kamienie. Macie może pomysł z jakiego materiału ewentualnie z jakich elementów można by je było dorobić :?: W necie czytałem, że są spece którzy takie rzeczy wykonują z obciążeń do sztang ale nigdzie nie znalazłem obciążenia, które miało by odpowiednią grubość...
Ja już te rzeczy sprawdzałem. Brak oleju w przewodach, zawory nie przepuszczają, jak się ciągnie ustami powietrze, MAF wymieniałem, bo sam zepsułem, sztangę bardzo ciężko odciągnąć na wolnych. Podciśnienia nie sprawdzałem, bo nie mam czym. Sztangę trzyma, a jeśli byłoby słabe podciśnienie lub jego brak, to ten EGR w ogóle by się nie otwierał na dolnym...
Mam wagę Zelmera, ale model już nieprodukowany. Posiada 4 sensory. Sprawdzałem ją kiedyś obciążeniami od sztangi i waga się zgadzała, więc raczej pokazuje w miarę poprawne wartości. Niestety, też ma taką przypadłość, że aby pomiar był w miarę powtarzalny, to musi stać dokładnie w tym samym miejscu. Wtedy waga pokazuje dokładnie to samo. Najlepiej wyznaczyć...
Rozpiętość pomiędzy słupami będzie 6m - bez możliwości postawienia środkowego. A jest możliwość wykonania zastrzałów na tej niższej stronie? belki poziome prostokątne - 120x60x4 mm Stanowczo za słaby. Podjedź do punktu sprzedaży weź w ręce sztangę 6 metrową tego profilu za jeden koniec i poruszaj nim . Zobaczysz jak ten profil zachowuje się bez obciążenia...
Kupiłem ostatecznie te używane, sprawdzone wtryski i powiem jedno - inny samochód. Pali z pół obrotu, wcześniej na ciepłym musiałem dłużej pokręcić. Można też ruszyć bez gazu jak typowym dieslem, wcześniej, jak chciałem w ten sposób podciągać sobie w korku, to spadały mu obroty i trząsł się. Ale przede wszystkim wzrosła dynamika, starczy trochę gazu...
Jak się okazało to ten model Silnika ma zainstalowaną w dolocie specyficzną kierownice powietrza sterowaną podciśnieniem po przez sztangę. Teoretycznie powinna się otwierać tylko pod większym obciążeniem dodając brakujących kucy kiedy są potrzebne, a kiedy nie to odpowiednio dławiąc dolot oszczędzając paliwo i środowisko. Problem w tym że jak nie działa...
ale tu raczej zwykłe turbo upustowe , inaczej po chłopsku mówiąc po zapaleniu auta ma wciągnąć gruszkę do oporu i w miarę obciążenia silnika zawór n75 upuszcza ciśnienie To jest jakiś żart... jeżeli nie masz upustu spalin to po odpaleniu nie ma żadnej pracy gruszki tylko ciśnienie doładowania upuszcza samo sztangę, raczej jest tam zmienna geometria....
(at)vorlog Zgadza się, czym coraz dłużej o tym wszystkim myślę, to doszedłem do tej samej konkluzji, że bufor nie jest potrzebny. Dlatego uprościłem schemat instalacji do minimum. Jeszcze wywalę ten drogi separator powietrza i w miejsce filtra magnetycznego wejdzie combo magnetyczno-powietrzny separator to da kolejne 500pln oszczędności. Pompę rozpatruję...
Dosyć sporo posiadaczy aut z doładowanymi silnikami diesel`a zmaga się z problemem prawidłowej pracy turbosprężarki ze względu na złe ustawienia mechanizmu zmiennej geometrii. Często zdarza się również tak, że zakład regeneracyjny pozostawił stare ustawienia mechanizmu VNT, będąc przekonanym, że są to ustawienia fabryczne. Jest to jednak założenie błędne,...
moim zdaniem nie mozna dawac dla radia samochodowego 8 ohm,bo bedzie stawiealo za duzy opór i spali się radio(no najpierw bezpiecznik)to tak samo jak bys ty na sztandze podnosil 70kg a nastepnie zwiekrzysz ciezar o drógie 70kg.Moim zdaniem nie zabardzo!!! jest troszeczkę inaczej :-) Jak na wzmacniacz na 4 ohm podepniesz głośniczko 8 ohm to nie zwiększysz...
Witam, mam problem z jednym autkiem - VW Bora silnik ALH podczas jazdy turbina przeładowuje w granicach 3000-3200 rpm. Zrobiłem logi grupy 11, proszę o sprawdzenie i nakierowanie na problem. Wg mnie po wstępnej obserwacji winna jest gruszka turbiny - nie można zassać ustami i jej zaciągnąć - jest taki objaw jakby dziurawa była i zaciąga cały czas powietrze....
Statyw jest bardzo stabilny, przecież od niego zależy czy mi się to nie przewróci :) Nogi to stalowe rury 1''. Składają się do środka po uprzednim wyjęciu z wózka. Wózek to trzy koła (każde z hamulcem) średnicy 10cm o udźwigu coś koło 80kg/szt. zamocowane w składanej rozpórce nadającej sztywność całemu statywowi. Bez kółek absolutnie nie można rozstawiać...
Kolego aron20000,ciśnienie doładowania w silniku 1z jest kontrolowane przez mapę sterownika i tak uśredniając jest to 0,85 bara.Sztanga powinna mocno zamykać zawór upustowy i jak za mocno ją napniesz to będzie przy dużych obrotach przeładowywać a jak za słabo to nie domknie i nie osiągnie dolnej granicy.I teraz biorąc pod uwagę twój rysunek postaram...
Witam, mój Touran 1.9tdi bkc 105km 2004r. wpada w tryb awaryjny pod danym obciążeniem silnika. Mianowicie na biegu 1,2,3,4,5 auto mogę kręcić do odciny. Natomiast na 6 biegu po przekroczeniu 3000rpm 140km/h zazwyczaj tryb awaryjny. W pamięci żadnego błędu ani checka. Wczoraj robiłem logi dynamiczne na 3 i 4 biegu. I log na 6biegu ale akurat bez przeładowania....
Witam. Auto z którym mam drażniący ucho problem to vw t5 2004r 1.9tdi. Auto trafiło do mnie na wymianę turbiny. Rzeczywiście po oględzinach okazało się że wałek ma luz od ścianki do ścianki i podczas obciążenia wydaje świst z metalicznym chrobotaniem. Po wyczyszczeniu smoka, wymianie oleju i filtrów,sprawdzenie szczelności dolotu zamontowałem turbinę,...
Witam, mam taki problem ze dostalem od kumpla obciazenie na silke, lecz maja zbyt mala srednice otworu (20mm) a ja mam sztange 28mm. Probowalem juz powiekszyc to pilnikiem - marne efekty, co prawda gdybym pilowal 30 min jeden krazek to bym to zrobil ale chyba na drugi dzien bym nie umial ruszac reka :D Do sedna problemu: Jak powiekszyc srednica otworu?...
2000 turbo pompuje 0.2bara przy 3000 0.4bara a gdy dochodzi do 3500 to nagle szybuje do 1.4 i samochód wtedy wstaje dopiero żywo, Obroty to nie wszystko by turbina wstała i sprężarka zaczęła pompować, jeżeli podajesz ciśnienie doładowania na biegu luzem, to takie niskie ciśnienie nawet może być. Na biegu jałowym dla 2000 obrotów dawka wtrysku jest...
Witam, mam problem z jednym autkiem - VW Bora silnik ALH. Podczas jazdy turbina przeładowuje w granicach 3000-3200 rpm. Zrobiłem logi grupy 11, proszę o sprawdzenie i nakierowanie na problem. Wg mnie po wstępnej obserwacji winna jest gruszka turbiny - nie można zassać ustami i jej zaciągnąć - jest taki objaw jakby dziurawa była i zaciąga cały czas powietrze....
Witam Posiadam Forda SMAX 2.0 TDCI 140 KM 2007r. problem polega na tym, że: -brakuje mocy -ledwo osiąga 130-140 km/h czasem wyrzuca błąd P0299 - za niskie ciśnienie doładowania. Co sprawdziłem: -szczelność dolotu, wymieniłem podejrzany wąż, nowy intercooler -turbina po regeneracji (zamieniałem drugą którą mam w zapasie to samo) -EGR sprawny szczelny...
proponuje od razu od 1.9tdi vw lub 2.0dtl opla a nie zapomniałem że tam też jest garrett t15... Najpierw to ty obczaj jaką masz turbinę bo na pewno masz tego garretta i ile masz doładowania (o.4bar)... Mam ten silnik i jak chcesz zmieniać turbinę to albo nie masz zielonego pojęcia o tym silniku albo robisz potwora ponad 150km... Dobra a tak na serio...
Witam. Zdecydowałem się napisać tutaj zanim zmuszony będę zaprowadzić auto do "serwisu", (jeżeli nie ten dział-proszę o przeniesienie). Doprecyzuję dane bo nie zmiesciło się w temacie, rocznik 2013 przebieg 266tyś. Od paru dni borykam się z usterką o kodzie P242A i zarazem trybem awaryjnym silnika. Problem pojawił się na trasie podczas jazdy na tempomacie...
(...) obrazki.elektroda.pl/7532374100_17370607... https://obrazki.elektroda.pl/3643429000_... https://obrazki.elektroda.pl/1928348000_... https://obrazki.elektroda.pl/3246161900_... https://obrazki.elektroda.pl/7441126600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z informacji i zrzutów ekranu...
Witam Audi A4 b5 ARG 2000r benzyna+gaz Auto przyjechało bo nie ma pełnej mocy około 50%mniej Był błąd rozrzadu, wiec został zmieniony łańcuszek z nastawnikiem, kontrola ustawienia paska, błąd znikł, w chwili obecnej nie ma żadnego. Sprawdziłem kolektor dolotowy, odmę podciśnienia, naprawiłem sztangę od klap i dalej nic, lewego powietrza brak. Wyczyściłem...
Dzień dobry, pytanie mam takie z czego może wynikać od jakiegoś czasu pogorszona reakcja na gaz? Tzn chodzi o sytuację pod obciążeniem, na biegu jałowym na postoju, trzyma obroty równo ok 880 + lekkie naciśnięcie pedału gazu już zwiększa obroty, to samo po wyjściu z auta i zwiększenia obrotów pod maską tam gdzie z przepustnicy idzie linka. Natomiast...
sztanga turbina turbiny sztanga sztanga turbiny
indesit instrukcja pralka poduszka pilot volvo sterowanie zaworem kulowym
schemat creative t6100 schemat creative t6100
Toshiba 40L3433DGB Firmware Download Guide Wymiana bezpiecznika w prostowniku Powermat PM-CD-50RWL