Zazwyczaj jest jedna linia. Na niej następuje i wywołanie sterownika (słowo adresowe) i dwukierunkowa transmisja danych. Zazwyczaj, czyli w 99% przypadków. Linia L być może służy jako zegar.
VW New Beetle - opis pinów licznika. Dodano po 2 minutach: A najbardziej interesuje mnie to, ponieważ nie mam komunikacji linii K do OBD2 i linii CAN do ABS.
Tak wygląda moje połączenie. Widać, że przy połączeniu przez OBD2, linia K-line musi nie być wykorzystywana, a mój Carprog jest w jakiś sposób uszkodzony... Chyba że ktoś zauważy błąd w moim połączeniu. Przepraszam, że prymitywny schemat, ale nie mam żadnego rozsądnego programu do schematów na tym kompie (a za późno zauważyłem EasyEDA;)). http://obrazki.elektroda.pl/9476094500_1...
Tak ale pisałeś, że chcesz zamontować odcięcie komunikacji na przełącznik, więc rozcinasz przewód i puszczasz go przez schowany przełącznik.
Powinno być tak: Pin 3 (linia K) z immo idzie do pinu 7 GNIAZDA OBD2 - czyli do diagnostyki Pin 2 (linia W) z immo do ECU na pin 43 Pin 43 ECU nie jest nigdzie więcej podpięty - tylko do immo. Komunikacja ECU -> daignostyka idzie przez immo wedle schematu: [ ECU 43 ] ---- [ 2 IMMO 3 ] ----- < 7 OBD2 Możliwe, że masz rozbieżność z tego powodu,...
mam takie pytanie jak się z tym interfejsem OBD2 podczepić bezpośrednio pod webasto ... Linia K do pin2 a L gdzieś ... ?
Oczywiście ft232 odpinasz przy komunikacji mega8 auto?
Nie, tam masz jeszcze obd2 (pin 4 i 5 masa, pin 7 linia K, pin 15 linia L pin 16 zasilanie +akumulatora). Can jak pamiętam wszedł w 2005r. Pozdawiam.
Dlatego ,że w A4 B6 oprócz tych z końcówki produkcji do diagnostyki była wykorzystywana tylko linia K, którą obsługuje interfejs VAG KKL.
A co do samego podłączenia to sobie zobacz schemat gdzie w złączu OBD2 jest linia K a plus i minus podaj z zasilacza serwisowego. O to cała filozofia podłączenia tego radia na stole
dzięki za odpowiedzi. Ale we fiatach linia K była jednokierunkowa. jest jeszcze linia L. Linie K podłączyłem do bramki tranzystora którego emiter jest podłączony do masy przez opornik 2kOhm i działa wszystko. Rezystancja wejściowa dla lini K wynosi okolo 2kOhm * hfe tranzystora czyli okolo 400kOhm. Tester działa bardzo dobrze. brakuje mi jeszcze jednkak...
Na RS232 jest napięcie -15/+15V ale po to jest konwerter MAX by było tam mniej.
Kilka dni temu łączyłem się z nawigacją rns-e i nie było żadnych problemów, dzisiaj brak komunikacji... sprawdzam napięcie na k-line dochodzącym do nawigacji (przy odpiętej navi) i pokazuje 0V ale nie ma zwarcia do masy. Napięcie w złączu obd2 na linii K jest poprawne, nie ma też problemu połączyć się z innymi modułami, tylko z nawigacją jest problem....
Sonda jedna przed katem, a druga za . Normalny OBD2 , błędów brak. Na linii drugiej sondy wszystko ok, czyli żadnych dziwnych napięć , wszystko działa.
Nie zastanawiałem się nad rodzajem protokołu. Euroscan łączy się z seicento 900 i 1100, w nowszych modelach z z gniazdem obd2 używasz tylko linii K w starszych K i L. Najnowszy seicento z jakim miałem okazje się połączyć to z 2001.
A takie pytanie zasiliłeś diagnoskop? Napięcie linii K jest na poziomie napięcia zasilania.
Wg. twojego rysunku/OBD2/ pin2i 10 to jest linia K i L i one do ,,truck" są niepotrzebne.
do obd2 podpięte mam to tak : 7 linia k 16 masa 4 +12V
Witajcie, Mam Skodę Roomster z 2008 roku, 1.6 MPI 16V (oznaczenie silnika BTS). Mam w nim problem z komunikacją CAN z Gatewayem CAN znajdującym się w module centralnej elektryki J519. Test połączenia w VCDS mówi, że połączenie CAN jest "Not ready". Zmierzyłem przewody prowadzące od wtyczki OBD2 do modułu J519 i mają one ciągłość. Nie ma jednak między...
Ja do 1Z w B4 podpinam się OBD2, nie mostkuję nic tylko mam przewody z pinami męsko żeńskimi, żeńskie zapodaję na OBD2, męskie wpinam w obie kostki przy bezpiecznikach i zawsze działa na vagcom 3112. W przypadku braku napięcia na linii sprawdź bezpieczniki bo kiedyś przypadkiem zwarłem piny i straciłem na 10 minut dostęp do ecu :)
czy ktoś może mi powiedzieć jak podpiąć się interfejsem obd2 pod sensor vw jaki pin jaka linia?
galletto1260 linia l to mus
Witam, do czego w tym projekcie służy linia RTS? Czy jest wymagana?
Witajcie :) posiadam interfejs usb/OBD2 cztery kabelki linia K, L, +12 V, i zapewne masa i rodzi się pytania bo pełno tematów na forach ale żadnych konkretów generalnie chodzi jakim programem odczytam tylko błędy nic więcej mi nie potrzeba i czy da rade tym kablem wiem ze to kabel za 30 zł ale może ktoś coś poradzi ? Z góry dziękuje za pomoc ! :)
elektrit -> co da zwarcie linii K i L?
obd2 pin 4 masa pin 7 linia k pin 16 zasilanie obd - dwie wtyczki wtyczka czarna 2 -masa 3 - zasilanie wtyczka biała lub szara 5 - linia k w starszych modelach na 4 - jest linia L jeżeli coś by nie chodziło spróbuj je połączyć
Chciałem wlutowwc do ( może dziwnie to zabrzmi) Fiata 126p.. Kompletna bzdura - brak linii CAN i sterownika ECM. :D
Diagnostyka samochodowa to dla mnie nowość i trochę nie rozumiem zasady działania takiego interfejsu. Skoro do komunikacji używa się CAN (2 przewody) to do czego służą te przekaźniki? Chat GPT podpowiada, że w różnych samochodach linia CAN może być na różnych pinach, ale trochę się to kłóci z ideą standardu OBD2.
jak to nie masz gniazda? Golfy 3 były wszystkie na obd2
Odpowiem na swoje własne pytanie, choć na razie tylko po części (książka w drodze, więc mam niepełną wiedzę). Udało mi się uruchomić całość na stole (okazało się nota bene, że immobilizer jest nieco nowszy i nie do końca komunikuje się z ECU - nie da się ich sparować) i połączyć się po OBD2. Jako że łączyłem jedynie immo + ECU połączenie jest dosyć...
Czy w okrągłej wtyczce jest więcej linii? czy to tylko kształt? Teraz sobie porównaj. http://obrazki.elektroda.pl/4321766400_1...
napisałem co i jak, a skoro nie rozumiesz to posłuchaj kolegów i odpuść sobie... jeszcze dodam podstawe- pin 7 linia k, pin15 linia l (wv)
No to napiecia mam wszyskie +12V jest na dwóch duzych stykach na 15pinie tez mam 12V po stacyjce ,ale linia ,,K,, na tym 10 i 11 miernikiem sprawdzając jest +10V po stacyjce nie wiem jeszce jak sprawdzic czy ma przejscie linia ,K,do OBD2 na pin7 ?Normalnie omomierzem powinno byc przejscie?
Z tego co widzę to na tym rysunku są chyba inaczej linie K i L .Mam też trzypinowe złącze w swoim fiacie (SC SPI) i na tym oddzielonym pinie od dwóch pozostałych mam linię K .Jeśli to coś da to może masz takie same kolory w tym złączu co i u mnie więc linia K to biało-czerwony linia L to biało-niebieski.Masa wiadomo - czarny. Linię K podpinasz pod pin...
Dzięki, znalazłem J500 i jest tak samo jak w golfie ale to jest niepoprawnie ponieważ tak jak myślałem potrzebna jest bramka gateway i dopiero wtedy reszta diagnoskopów się łączy ze wspomaganiem. Na schemacie wspomaganie jest podpięte do głównej linii CAN tak jakby je podpiąć bezpośrednio do gniazda obd2
Linia K to przewód szaro biały
Skoro kabel dopiero co kupiony to zwróć się o pomoc do sprzedawcy. Możesz sprawdzić czy jest zasilanie w gnieździe ODB i jakie jest napięcie na linii K.
Ale w czym masz problem? Podłączałeś w ogóle vag-a pod auto? Do komunikacji wystarczy +12V, gnd i linia K.
Napisz jakie masz kolory bo z głowy ciężko, ale powinno być 2xbrązowy-masa, czerwony +, jakiś z paskiem linia k
W starszych passatach też jest linia K,ale nie przez OBD,trzeba licznik zdemontowac.
martwa linia K (pin 7)
Po pierwsze - akumulator. Sprawdzaliście to w ogóle? Kolejna rzecz, co to za instalacja LPG, że miałby na niej odpalić? Nie spotkałem się jeszcze z sekwencją, na której można by było odpalić samochód. Idąc dalej - po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa paliwa powinna się uruchomić. Jakiej marki jest ten czujnik położenia wału? Próbowaliście połączenia...
czy jeśli problem byłby z czujnikiem wału korbowego to czy może mieć to związek z nie działającym obd2? Wprowadzenie Twoje pytanie dotyczy potencjalnego związku między problemem z czujnikiem położenia wału korbowego a brakiem komunikacji z OBD2. Czujnik położenia wału korbowego (CKP) jest kluczowym elementem systemu sterowania silnikiem, a jego uszkodzenie...
A nie potrzebujesz do tego autka przypadkiem kabelka na 2 linie K. Nawet nowe auta idzie diagnozować silnik po linii K to jest w normie OBD2 na 7 pinie.
Nie masz tam czego przekładać, wszystko jest dobrze. 4 (brązowy) = masa 7 (biało-szary) = linia K 15 (żółty) = linia L 16 (czerwony) = +12V
Sprawdź stabilizator, bo prawdopodobnie to on.
Witam. Nie potrafię połączyć się z moim Passatem z 2001r. Posiadam sprawdzony i sprawny interfejs lecz nie łączy się z autem. Pomierzyłem piny we wtyczce OBD2, jest "+" i masa. Między linia K i masą jest czasem ok.700Ohm a czasem brak przejścia. Między "K" we wtyczce OBD2 a "K" we wtyczce radia lub/i w module komfortu jest przejście (kilka Ohm) natomiast...
Można podpiąć
sprawdzałem Miernikiem napiecie Linii K w OBD2 jest to kabel zielony bez zaplony ma 3.60v na zaplonie ma około 10-11v w Kości liczników znalazłem owy kabel z tym sobie poradziłem . ale Nie moge go znaleść przy ECU ,, idą tam kable zielone z roznymi paskami sprawdziłem wszystkie ale zaden nie ma takiego napiecia 3.6v lub 10-11v .. Wacha sie pomiedzy...
ale wg schematów jest tam sygnał RxD/TxD czyli K-linia PS. udało mi się porównać pinologie z OBD2 i 5pin w accordzie z 2001r który to ma wyprowadzone piny na obd2 i piny z OBDII 4, 5, 7 i 16 pokrywają się z złączem 5pin jedynie pin z obd2 14 nie pokrywa sie.
Witam! Proszę o pomoc w przerobieniu kabla od komórki opartego na max232 ( Wtyczka USB) na interfejs diagnostyczny OBD2. Otóż posiadam taki kabel, przerobiłem go kiedyś na interfejs diagnostyczny do centralki LPG - bardzo dobrze spełniał swoją funkcję. Z tego kabla wychodzą 3 kabelki : linia K, Linia L i masa sygnałowa. Czy jest możliwość podłączenia...
Od 08.2004 Linia diagnostyczna K jest na pinie 43 przewód zielono-czerwony w ECU. W złączu OBD2 jest natomiast na pinie 7, kolor ten sam.
To jest podróbka z nielegalnym programem Autocoma, Delphi zależy jaki soft wgrasz na komputer. Jako sprzęt mówię tu o oryginalnym Autocomie jest ok ale jak to przystało na Chińską podróbę różnie bywa, część rzeczy zadziała a część nie. Czasami bywa że po zakupie trzeba go przerabiać bo nie działa np. linia K. Te 16 kabli to szkoda kasy bo w 90% jest...
Jeżeli dobrze doczytałem to CAN H ok. 1-3V, natomiast CAN L w granicach 0V, nie więcej aniżeli 1V. skoro nie potrzebuje komunikacji po CAN a K wystarczy to wszystko ok. Nie jest powiedziane że musi iść po CAN bo tak i już. Przyjmuję tą definicję jako pewnik matematyczny ;), tylko z drugiej strony ... Golf 5 - diagnoza lata po can. Z silnikiem można...
Witam. Mam pytanie czy macie może pinout złącza diagnostycznego w BMW E65, czy dostepna jest tam tylko linia K?? z tego co sprawdzałem na schemacie to chyba tak ale chce się upewnić.
Jakim komputetem sie probowales podlaczyc? Bo tak prawde mowiadz to jak bys mial wymieniac po kolei kazda czesc przez ktora auto tak bedzie sie zachowywalo to bedzie cie to drogo kosztowalo. Jest tam 38 pinowe zlacze Obd ja swoje iveco podlanczam w taki sposob ze zlacze obd2 z interfejsu diagnostycznego w moim przypadku delphi nastepujacym schematem...
Witam. Chciałem zapytać co to jest za interfejs (jego charakterystyka ogólna) i czy jest on standardem dla wszystkich aut czy nie - chodzi mi o sposoby komunikacji i poziomy napięć a nie o wtyczki/gniazda bo one są różne, to wiem... Nie mogę się dogrzebać do sposobu komunikacji (protokół i poziomy napięć na liniach) ogólnie coś chciałbym się dowiedzieć...
Błędnie opisane złącze diagnostyczne jest przyczyna usterki Przed podłaczeniem sprawdzić woltomierzem A-linia K C-zasilanie 12V B-masa
To wiem, chodziło mi o drugie końce, dokładnie w sumie o +12V i CAN, linia K będzie chyba tylko bezpośrednio do ECU a CAN do getway?
nie ma tam RX i TX no bardzo śmieszne ;] ta linia K robi za RX i TX własnie A poza tym nie mówię wcale o OBD2 tylko o module gazu..
zrób sobie przejsciówke z obd2 na na te małe i zczytasz błedy bez problemów, w jednym jest plusminus a w drugim linia k i l
Chcę naprawić linię L (używaną w starych samochodach przed 2006 rokiem) w interfejsie ds150e jednopłytowym. Pierwszy układ si 9241 po układzie wyprowadzeń wgląda na orginalny, linia K działa sprawdzałem na testerze OBD2 polutowanym na diodach https://obrazki.elektroda.pl/8692833500_... przy próbie połączenia miga dioda na 7 pinie, w...
program komunikuje się z sterownikami jak jest to porostu się odzywa jeżeli go nie ma to się nie połączy. linia L znajduje się koło zasilania w złączu OBD2, a opis programu i schemat złącza wystarczy wpisać w wyszukiwarkę google i na pewno coś znajdzie więcej chęci. :D
Ja swego FIATA 105JTD podłaczam EUROSCANEM , w spisie obsługiwanych mam też PUNTO Linia L jest niepotrzebna, komunikacja miedzy komp. jest po K
Które piny cię interesują, wystarcza zasilanie i linia K i L czy też CAN? Mogę pomierzyć, ale masz tylko 50 km do mnie, wpadniesz to pomierzysz sobie sam.
Jak się nie mylę to pin 25 w niebieskiej wtyczce. Dokładnie tak jest. Tam nie ma diagnozy po can. Ze złącza obd do licznika linia K. A licznik z resztą sterowników komunikuje się po can.
Witam Byc moze zadaje pytanie nieodpowiednim miejscu ale moze to przelkniecie :) Mam pytanie o kabel OBD2 (dokladnie o ten typ http://obd2.pl/obd2/pdf/mx1.pdf ) i chcialem go podlaczyc do krecika (SKODA OCTAVIA 2.0 rok 2000) no i podpielem, w laptopie mam zainstalowany zalecany program VAGCom 1.0.5 PL. Niestety ni ma komunikacji. Jaki powinien byc naprawde...
Niby zupełnie inny ale jednak posiada linię K... http://obrazki.elektroda.pl/6631044200_1... Do BRC są potrzebne trzy przewody: +12V, masa i linia K. Wszystkie te punkty posiada wspomniany przeze mnie przewód OBD2.
Za pomocą przejściówki na OBD2 podłaczyć kompa i sczytać błedy nagromadzone przez 24lata :) Mam mały problem z białą kostką (linia K i L) jak czytałem na tym forum na linii K powinno być napięcie 8-10V po przekręceniu stacyjki, a u mnie napięcie jest na linii L (9.44V)
Komputer- Windows. Reszta to kwestia programu,sterowników i interfejsu. Jeśli rzeczywiście się połączył wcześniej,to albo jest w tym aucie sieć CAN i odpowiedni protokół,albo ten interfejs obsługuje komunikację po liniach K . Jeśli nie obsługuje,to znaczy że połączenia nie było. To nie jest i tak żaden problem,bo zawsze można znaleźć taki co obsługuje...
System Windows 7, 64 Bit, ewentualnie Ubuntu Z DOSem nic wspólnego nigdy nie miałem. Rozumiem, że musiałbym zainstalować DosBoxa w Windowsie, ale co dalej? Interfejs USB i program diagnostyczny trzeba będzie zainstalować w DOSie, czy normalnie w Windowsie? No i pozostaje sprawa jak zrobić przejściówę z OBD2 na gniazdo poloneza http://obrazki.elektroda.pl/7043046700_1...
Ciekawi mnie co to za "PWM"? Nic z tego. To nazwa protokołu: http://www.obdtester.com/obd2_protocols Wydaje mi się, że jeszcze przez pewien czas po wyłączeniu zapłonu linia jest używana ale po kilku minutach ruch się uspokaja (na pewno jest to zależne od modelu pojazdu). Myślę, że spokojnie wystarczy uśpić procesor i wybudzać przerwaniem wyzwalanym...
Czy sprawdzał ktoś kody usterek w peugeocie 106 za pomocą diody. Ja sprawdzałem ale nic sie nie dzieje. Czy mozna w gnieździe obd2 16 pinowym sprawdzac przy pomocy diody na linii K. Moze ja cos zle robie. Pomozcie. Pozdrawiam. Dodano po 4 Jeszcze jedno. Czy w peugeocie 106 gnizdo 16 pinowe wykorzystuje sie do diagnostyki linie K czy i L.
wpisywałem i nic. Nie mogę się połączyć z poduchami. A tak apropo to jakiej lini używa renault, bo np. opel tylko linii K i z oplem nie mam żadnego problemu by się połączyć.
witam Do wtyczki obd2 dochodzą tylko 3 kable 4 styk to masa 7 to K linia i 16 to +12V i nie ma L lini napięcie mam podciągnięte na k lini przez zenerke 11V i jest ok 10V Adres 01 to to samo co blok silnika i tak też próbowałem i echo Kiedyś brat był u mechaników i tez mieli problemy coś pozamieniali i im sie polączył.Ale co dokładnie zrobili to niewiem.
Dokładnie, we wtycce poloneza jest plus, masa i linia K W fiacie jest masa, K i L. Zazwyczaj się to kończy ubiciem testera.
jeżeli podłącze zwykły przewód obd2 pod kts to się łączy a jak uniwersalny to go kts nie widzi zasilanie działa prawidłowo bo dioda zaczyna mrugać ale linia-k brak komunikacji
Witajcie! Przestudiowałem wszystkie tematy w internecie na temat braku komunikacji ze sterownikiem silnika ale nie znalazłem odpowiedzi dlatego prosze was o rade. Posiadam vaga 311-2 i kabel jakiś tak(działa na 100%) problem w tym że vag łączy się bez problemu z Immo i poduszkami powietrznymi ale nie łączy ze silnikiem. Przy próbie łączenie Nie ważne...
... czy za pomocą wykonanego układu można połączyć się z silnikiem samochodów grupy VW??? ... troche inwencji i trzeba korzystac z szukajki ale odpowiem: mozna , laczylem sie nie tylko z silnikiem ale komfortem , abs. Dodano po 4 czy mógłby ktoś opisać jak to dokładnie połączyć do wtyku OBD2?? ten wtyk ma 16 chyba wyjść a z płytki mamy 7. czy przez...
czy ktoś wie moż jaka jest różnica w kablach OBD KL i KKL o ile wiem to w złączu w samochodzie jest tylko jedna linia K i jedna L, czy to tylko taki chwyt reklamowy ze kkl jest lepszy i droższy, jaka jest różnica w możliwościach tych kabli
Następny..../nie wiem, nie piszę to fajna zasada/ Do autora: Kolego, nie poczytałeś opisu tego fejsu dobrze. "Umożliwia diagnostykę poprzez złącze diagnostyczne OBD2. Interfejs posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L "
Dzien dobry. Zakladam nowy temat poniewaz naszukalem sie i nic co by mi pomoglo nie znalazlem. Mianowicie chodzi o diagnostyke samochodu BMW E36 z silnikiem M40 za pomoca kabla do diagnostyki samochodow grupy VW tzn standardowego VAGa. Samochod posiada nowy typ zlacza ale jeszcze nie OBD. Wiem ze zlacze to na odpowiednich nozkach ma zasilanie, Linie...
A ja mam tez pytanie do Was drodzy eksperci. Czy w clio 3 1.5 dci da sie podlaczyc kabel po liniach KL. Opis do kabla byl taki; Technologia wykonania . Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, (nie jest to interfejs na maxie ze zwartą linią K i L jak na niektórych aukcjach tylko autentyczny interfejs KKL- automatyczne przełączanie między...
Witam. Wymieniając chłodnicę w samochodzi Kia Stonic 2018 1.6 CRDi interfejsem diagnostycznym TOP DON MAX zrobiłem przez przypadek zwarcie bo zachciało mi się dokłanie sprawdzić temperaturę podczas odpowietrzania układu chłodzenia. https://obrazki.elektroda.pl/4155474900_... między 5 a 13 pinem w gnieździe OBD2 w samochodzie - pin w...
1) Immo jest sprawne (próbowałem kiedyś odpalać kluczem bez pestki i nie dało się). Przedtem łączyłem się z immo bez problemu - normalny sterownik immo vagowski. 2) Pomiędzy czasem gdy to działało a teraz gdy nie działało auta nie dotykał żaden grzebek Dlatego chce sprawdzić właśnie przy samej puszcze immo np czy nie ma czegos takiego: [url=http://obrazki.elektroda.net/8_1271...
Witam! Chcialem wymienic licznik w golfie 4, ze zwyklego na FIS. Kupilem licznik immo2 VDO z FISem (1J0920842CX). Podlaczylem na stole w celu zczytania pinu, licznik zachowuje sie normalnie, jednak wystepuje brak komunikacji po linii K z vag704.1 (wyskakuje blad interfacu), brak komunikacji z vagtacho2.5 (wyskakuje blad brak napiecia +12 we wtyku obd2...
Witam Mam taki problem, bo nie znam się za bardzo na elektronice i mam do zbudowania taki schemat: rozkład pinów gniazda DB9 od strony wtyku OBD2 http://obrazki.elektroda.net/13_12360986... O co chodzi z tym GND, jak on ma być podłączony?? Linia 11 ma być podłączona z linią 3, a linia 10 z 4 ?? Może ktoś jakoś graficznie mi przedstawi jak to...
Czy aby napewno te wsady były od tego nr ECU ,bo autko kręci nie pali ,niema także komunikacji CDIF2 zasilanie na obd2 jest ,linię K oraz L dochodzą do kompa a to co zgrałem z kompa 29f200bb był robiony brak opornika 333,omowość czujnika wału 256om mierzone na wtyczce do ECU
moze troche odkopuje temat ale nie ma sensu zakladac nowego skoro mam podobny problem. otoz mam kablel z viakena usb oraz przejsciowke na obd1. moje auto ma wlasnie obd1 - seat toledo 1.9tdi 1997r. po podlaczeniu interfejsu przy pomocy przejsciowki na fejsie nie zapala sie zadna dioda ( w golfie 3 zapala sie zielona i fejs smiga jak trzeba) i nie mozna...
Ja mam podlaczone z obd2 w delphi K-line z 7 pinu, Gnd z - 5pinu, +12V z 16 pinu, L linia wychodzi z 15(ale wydaje mi sie ze tu nie ma ona znaczenia bo wczesniej jej nie mialem i laczylo z komputerem samochodu) jesli chodzi o wtycznke okragla do iveco daily 38 pin to mam : K line do 2, GND do 30, +12V do 27, l linia do 2. To jesli mam blad w K lini...
STN1110 jest zgodny z ELM327, więc programy są te same. W większości przypadków tylko Generic EOBD, czyli nic nie warta zabawka. Wyjątkiem są FIATy (MultiECUScan), Fordy (ForScan) i ewentualnie Ople (VauxCheck). Do pełnej obsługi Fiatów i Fordów interfejs wymaga przejściówek lub zamontowania przełącznika linii CAN. Programy VCDS wymagają interfejsu...
Kolego Czarny4994, tam jest bramka Can w którą są spinane Can-y różnej prędkości i pogrupowane, u mnie nie komunikuje się cała "grupa szybka" czyli: ECU silnika, abs, airbag,wspomaganie, inne podzespoły rozmawiają miedzy sobą po Can-ie oraz właśnie z bramką czyli gateway. Sterownik silnika gado po lini k ale melduje brak komunikacji Can. Can który jest...
Potrzebuję pinologię złącza Iveco. Potrzebuje odczytać jedynie dtc przez CDP, ale mam tylko do niego OBD2. Na wtyku w Iveco potrzebuję znaleźć niski i wysoki CAN. Linię K mam na pinie drugim, zasilanie też mam. W tym wtyku w Iveco Daily nie ma linii L. Ster jaki tam siedzi, to EDC16C8. Może ktoś posiada rozpiskę złącza z uwzględnionym CAN?.
Witam kupilem pare dni temu interfejs do vw/audi i chcialbym sie dowiedziec jaki on jest prawdopodobnie ma byc Interfejs diagnostyczny V.A.G. (OBD II) z dwoma liniami K (KKL) we wtyku OBD2 ( we wtyczce obd 2 sa 4 bolce a na zdjeciu na aukcji bolcow bylo 8,mozliwe ze to zdjeci bylo tylko przykladowe i nie odzwierciedlalo w 100% tego towaru),moze da sie...
Witam, Auto z roku 2003 posiada s1b1 2 przewodowa oraz s1b2 4 przewodowa. Koło prawej nogi kierowcy zlacze obd2 z ktorym nie laczy sie elm, delphi, opcom ani kts. Napiecie linii K 1.24v, masa jest i 12v jest. Auto nie pracuje rowno na wolnych gdy jest zimne oraz swieci check. Kompresja 12 12 12 10, czujnik temperatury przy okolo 60 stopniach na oko,...
CDIF 2 ,Lunch... No to jak używałeś zwykłego złącza obd 16 do lunch to zasilanie jest ,czy podłączałeś moc z zewnątrz?Bo mam nadzieje że zasilanie w obd2 jest,a problem liniami k?
Witam szanowne grono. Posiadam interfejs USB kkl OBD2 którym komunikuję się z centralką samochodu fiiat SC (oczywiście za pośrednictwem przejściówki 3 pin).Posiadam w aucie również instalację LPG czego będzie dotyczyło moje zapytanie.Próbowałem się połączyć tym rzeczonym interfejsem z centralką LPG voila plus , wykonałem przejściówkę tzn wiązkę przewodów...
ten sam temat walkowalwm wczoraj przegladalem forum i do niczego konkretnego nie doszdlem. Jestem posiadaczem obd2 na maxie i NIE jestem zadowolony moze dlatego ze w tym zlaczu linia K i L sa na jednym pinie i moze dlatego myli dane odczytane od opisow w programie VAG 2.1 (np temperatura sil -- 850 obr na min ???)-prosty przyklad dla zrozumienia o co...
To nawet nie jest KL, to pojedyncza linia K. Nie wiem też o jakim multiplekserze pisze, bo program tego nie obsługuje, trzeba sobie ręcznie przełączać kabelek między pinami w złączu EOBD. Sam program działa zarówno z interfejsem K-Line (np. VAG KKL) jak i z ELMem. Autor programu zastrzega, że nikt poza nim nie ma prawa sprzedawać pełnej wersji, która...
Witam. Posiadam mazde 323f bj 2.0 ditd 2000rok. Potrzebuję się połączyć ze sterownikiem silnika. Mam głowice ds150e oraz oprogramowanie wurth i delphi. Zamówiłem przelotke ze złącza Mazdy 17 pin na standardowe obd2 16 pin. Po podłączenie okazało się że nie ma nawet zasilania na głowice. Podejrzenie padło odrazu na adapter ale po wniklywej analizie doszłem...
linia 110kv linia telekomunikacyjna linia odgromowy
czułość anteny zegary renault master astra kolektor
akumulator trakcyjny unitra m7009
Jak skasować błąd HE w suszarce Samsung? Oznaczenie łożysk silnika inwerterowego w pralce Samsung