obliczanie godzin pracy excel

Znaleziono około 97 wyników dla: obliczanie godzin pracy excel
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4401
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3660
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1554
  • REKLAMA
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ok. poradzę sobie już sam.

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 819
  • Automatyzacja grafiku pracy w Excelu: zliczanie godzin i nadgodzin dla 50 osób

    Pokaż co do tej pory zrobiłeś, wklej plik arkusza. Zerknij na podobne tematy na forum (tylko kilka wybranych, opcja SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów...

    Software serwis   06 Lut 2012 13:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 39491
  • REKLAMA
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2574
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2667
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3711
  • REKLAMA
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    A kolumna C? Sprawdzić możesz choćby czy.liczba() , czy.tekst() , czy.nie.tekst() . Do tego warunkowanie jeżeli() i już ładnie pokazuje kiedy wpiszesz coś nieodpowiedniego lub zastosuj zwykłe formatowanie warunkowe oznaczające pole jeśli pojawi się w nim wartość, której nie przewidziałeś (np.: przez przypadek ktoś wpisze Y zamiast U). Myślałem, że chcesz...

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28439
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3388
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3198
  • Excel - Jak poprawnie obliczyć nadgodziny i ukryć ujemne wartości?

    Witam! Jako zadanie miałem stworzyć tabelkę do obliczania pobytu w pracy i zarobków. Mam problem ze stworzeniem formuły na obliczenie nadgodzin każda nadgodzina jest liczona za 150% po części mi sie to udało proszę zobaczyć na załączniki wszystko jest ok do czasu gdy praca trwa poniżej 8 godzin. Wtedy nadgodziny wychodzą na minus i on mi to źle oblicza...

    Software serwis   10 Wrz 2007 16:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3178
  • Jak zliczyć godziny pracy z warunkami w Excelu dla różnych czynności?

    Witajcie Próbuje wykonać arkusz który będzie zliczał mi czynności przeprowadzone przez X osoby z danym Pracownikiem. Myślę że załącznik mówi wszystko jednak parę słów wyjaśnienia: - format tabeli w której będę planował prace musi pozostać bez zmian - forma zliczania i miejsce dowolne ważne bym miał podział na ilość godzin zaplanowanych przez daną osobę...

    Software serwis   15 Gru 2013 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1632
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Witam. Mam problem ze stworzeniem formuły na taki przypadek: Wprowadzana jest data i godzina. potrzebuje by formuła oddała w wyniku date i godzine po 4 godzinach pracujących czyli warunek musi uwzględniac godziny pracy 9-17 i weekendy. tzn jezeli zostanie wprowadzona data 2009-02-20 12:30 to otrzymam w wyniku 2009-02-20 16:30 ale jesli zostanie wprowadzona...

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3986
  • Liczenie nadgodzin.... jezeli wartośc jest wieksza niż to wpisz do kolumny ....

    Witam wszystkich. Mam taki problem. Zrobiłem taka tabelke (w załacziku). W kolumnie H jest zliczany czas pracy. Chciałbym zrobić tak, że w przypadku jeśli wartość komórki H jest większa niż 8 to żeby róznica była wpisywana w komórkę P, jeśli natomiast byłaby równa lub mniejsza niż 8 aby było to wpisane do kolumny Q. Może niezbyt jasno się wyraziłem....

    Software serwis   26 Cze 2013 22:05 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2730
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez...

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15341
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1716
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam - podobny problem do mojego - skorzystałem w prawdzie z podpowiedzi jednak warunki nie do końca pasują do moich (próbowałem na różne sposoby) Chciałbym ażeby w kolumnie C pokazywała się różnica pomiędzy wartościami czasów A3 - A2. W wyniku zostały pominięte godziny z poza godzin pracy pomiędzy 17;00 a 8:00 rano następnego dnia (również poza) niedzielami...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 753
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu? Proszę o pomoc w 6 zagadnieniach

    Hej, Wiem, że są podobne tematy, ale ja to zupełna noga technologiczna i nie wiem jak w zamkniętym temacie poradzić się w sprawie moich 6 zagwostek. W pliku pokazuję w czym mam problem. Bardzo proszę o pomoc

    Software serwis   06 Gru 2012 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6234
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Dzień Dobry, chciałbym poradzić się specjalistów odnośnie sumowania wartości w kilkunastu komórkach. Sumowanie samo w sobie nie jest dla mnie problemem, ale chciałbym spytać czy istnieje możliwość sumowania wartości kilku komórek w przypadku w którym kilka z tych komórek zawiera działania sumowania tj. mam kilka komórek z czasem pracy 8:00:00 ( jako...

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1023
  • Excel – automatyczne sumowanie godzin pracy od niedzieli do soboty w tabeli

    Witam! Wiem, że jest tego dużo tutaj ale naprawde nie rozumiem co i jak..... sprawa mi to naprawde duży problem, Wiec prosze o pomoc w rozwiazaniu i podania dokladnej formuly, przysylam w zalaczniku obrazek. Potrzebuje Total hours zeby automatycznie sie zmieniały po wpisaniu innych godzin od sun - sat. Dziekuje wszystkim pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/1805520800_1...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4284
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3357
  • Dodawanie godzin roboczych - wyniki w dniach (funkcja dzień roboczy)

    Hej mam pewien problem i nie wiem czy uda się w excelu stworzyć taką formułę. Tworze harmonogram i mam zadanie główne które składa się z podzadań zależnych od siebie i po sobie następujących. Dzień roboczy to dla mnie 7h. Chce podać datę rozpoczęcia zadanie głównego oraz ilość godzin przewidziane na podzadania. Formuła ma spinać i podawać daty rozpoczęcia...

    Programowanie Początkujący   19 Gru 2017 15:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1125
  • Excel - obliczanie godzin nocnych w pracy na podstawie raportów czasu

    Dobry wieczór, Te godziny nocne to stały temat dyżurny. No to jeszcze raz wzór ogólny: LICZBA GODZIN W PORZE NOCNEJ a23:30początek pracy b05:30koniec pracy c.00:00początek nocy d06:00koniec nocy liczba godzin w porze nocnej 5:30 [syntax=text]=MAX(MIN(b;d)-MAX(a-(a>b);c... Zakładamy, że praca nie trwa dłużej niż dobę. Pozdrowienia.

    Software serwis   01 Lip 2014 22:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1071
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1215
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Nie, ilość godzin przepracowanych w ciągu 24h waha się od kilku do kilkunastu jednak nie ma całych 24h.

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1140
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Witajcie. Potrzebuję pomocy przy Excelu 2003. Chodzi o obliczanie godzin pracy (wiem, tematów jest wiele, jednak żaden mi nie pasuje). Postaram się opisać to łopatologicznie. Komórki - godzina wejścia; wyjścia. 3 komórka to różnica czasu minus 10 minut. To mam. Problem polega na tym, że nie mogę pomnożyć tego wyniku razy 60 minut (formatowanie wpisuje...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witaj. Pierwsza rzecz - godziny od minut rozdzielamy dwukropkiem, nie przecinkiem. 16,30 to liczba 16,3, a 16:30 to godzina 16 i pół godziny (czyli dla obliczeń 16,5). Format godzinowy, a nie liczbowy, bardziej nadaje się do wyświetlania czasu. Wynik zsumowanych czasów pracy natomiast można wyświetlić jako liczbę (i wtedy, ze względu na sposób, w jaki...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1158
  • Program do układania grafiku pracy z uwzględnieniem dostępności pracowników

    Proponuję zerknąć do działu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fo... Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...

    Forum Budowlane   03 Lut 2012 14:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 14249
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    Każdy otwarty plik ma swój indeks w kolejności otwierania. Plik, w którym zaczynasz: Workbooks(1), następnie (2), (3) itd. Można otworzyć bodaj 256, ale tego jeszcze nie próbowałem :) :arrow: marek003 Wypróbuj otworzyć kilka takim Sub otwórz() Dim fdiag As FileDialog Dim plik As Variant Dim ostatni As Byte Set fdiag = Application.FileDialog(msoFileDialog...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14485
  • Excel: Obliczanie wynagrodzenia z różnymi stawkami godzinowymi i nadgodzinami

    WITAM, Nie wiem jak obliczyć czas pracy I wynagrodznie z podziałem na godziny I różne stawki godzinowe w zależności od przedziału czasowego , Tzn. inna jest STAWKA OD 8 DO 17 STAWKA PODSTAWOWA, OD 17 DO 24(35%) OD 24 DO 8 (55%) NO I JESZCZE ŚWIĘTA(90%) I NADGODZINY STAŁA STAWKA 2193. Czy ktoś mi jest w stanie podzielić godziny pracy z uwzględnieniem...

    Software serwis   18 Gru 2015 08:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1275
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Witam Zastanawiam się czy na Google zbanowali frazy związane z Excelem. Jednak nie: [url=https://www.google.pl/search?q=obli... Pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 825
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Do adamas_nt: w porządku tylko to chyba będzie służyć do obliczania wypłaty a więc raczej powinno być w formacie gg , min lub gg , min/0,6 (dziesiąte części godz.). Do wszystkich: zmieniłem trochę wcześniejszy załącznik godz_prac1.xls. Pozdrowienia.

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84571
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Zdaje się, że największa godzina, to 24:00.;) Nie wymagaj od Excela, że będzie wiedział, co chcesz zrobić. 40:00-20:00<>20:00 Trzymaj godziny i minuty w oddzielnych polach i napisz formułę obliczająca.

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3879
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Czekając możesz pomyśleć nad poprawnym obliczaniem godzin w odpowiednich stawkach bo na chwilę obecną w stawce x 1,5 liczy max 8 godzin. Np. jak zaczniesz pracę o 23 i skończysz o 12 to policzy 5 godzin x1 i 8 x 1,5 a jak zmienisz rozpoczęcie na 21 to zamiast zwiększyć liczbę godzin x1,5 to zwiększa godziny w stawce x1.

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3399
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Dzięki. Widzę kilka błędów min. przy obliczaniu pierwszej zmiany - zaznaczyłem kolorem czerwonym. Zmieniłem też zaokrąglenie do 0,5 godz. Będę wdzięczny za pomoc.

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2001
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Śliczny obrazek. Może pokażesz formułę albo zamieścisz tu plik jeśli to nie tajemnica? Komórki w których obliczasz są sformatowane jako czas?

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 705
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2658
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Data i godzina w excelu to liczba. Część całkowita określa ilość dni od 31 grudnia 1899, część ułamkowa to ilość godzin (min, sekund), liczonych jako ułamek doby. Tak więc 1 godzina = 1/24, 1 minuta to 1/(24*60). Przykładowo 15:37 = 15/24 + 37/(24*60). Jak się to już wie, to reszta obliczeń jest prosta, bo możesz liczyć jak normalne liczby a wynik tylko...

    Obsługa oprogramowania   10 Wrz 2014 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10770
  • Formuła Excel do obliczania nadgodzin: 8h nominalne, 50% do 10h, 100% powyżej 10h

    Potrzebuję pilnej pomocy: Proszę o stworzenie formuły która policzyć nadgodziny: Pierwsze 8 godziny pracy to nominale: N Powyżej 8h pracy do (10 godzin przepracownych): 50% I powyżej 10 godzin pracy to: 100% Proszę o pilną odpowiedz lub plik .xls Dodano po 2 Załącznik Załącznik Załącznik ZałącznikZałącznik Załącznik

    Software serwis   08 Lis 2016 19:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1737
  • Excel wolno oblicza dane, mimo niskiego zużycia zasobów PC

    Cześć, Mam problem z plikiem Excel. Mianowicie po uruchomieniu obliczeń Excel zawiesza się i potrzebuje kilku godzin do obliczenia wyniku(oczywiście zależy to od liczby danych, w przypadku 50-100 wierszy oblicza w kilka minut czy nawet szybciej). W czasie pracy zużywa ok. 20% CPU i 2GB RAMu. Nie wiem czy to jest kwestia skomplikowania formuł czy faktycznie...

    Software serwis   16 Lis 2018 12:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1581
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    Witam Mam następujący problem muszę napisać formułę która by obliczała czas pracy pracownika: - jak ludzie maja 1 lub 2 lub 3 godzin pracy to wynik jest taki sam - jak maja 4 godziny lub 5 godzin to odejmuje 15 min przerwy czyli czas pracy to 3h45min lub 4h45min - jesli maja 6 h to przerwa 30min to 5h30min pracy - jesli maja 7h to przerwa 45min to 6h15min...

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1367
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Witam, Jest sporo tematów przeglądałam wszelkie fora i niestety nie mogę sobie poradzić z obliczeniem czasu pracy- wyskakuje mi błąd i dodatkowo mam problem z godzinami nocnymi... Zamieszczam w załączniku plik, żeby było wiadomo o co mi chodzi. Przy robieniu grafiku dla pracowników w jednej komórce jest format niestandardowy w formacie gg:mm, gdyż pracownik...

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10130
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą mi bzdury. Konkretnie chodzi mi o formuły w komórkach F,H,I,J,K,L 40. np. po wprowadzeniu w kolumach E i F godzin...

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2067
  • Excel - formuła do obliczania godziny końca zadania z uwzględnieniem dni tygodnia

    Potrzebuje pewną formułe, sposób, który pozwalałby na pewną rzecz. Otóż mam dane w postaci rozpoczęcia zadania o określonej godzinie danego dnia, nastepnie po podaniu czasu (minuty/godziny) program sam przelicza kiedy nastapi koniec zadania (o której godzinie), np: wpisuje rozpoczecie zadanie o godzinie 6.00 w poniedziałek, podaje wartość 40 godzin,...

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2881
  • Excel - Obliczenie spalania paliwa

    Witam, czy moglbym prosic o pomoc w wybraniu funkcji do mojego arkusza. Ja niestety znam podstawy. Probowalem cos wykorzystac z innych temtow z forum ale nie zdalo to egzaminu. Otoz mam taki maly arkusz gdzie notuje tankowanie spisuje mth i czy zbiornik jest pelny. Chcialbym aby arkusz wyliczal spalanie na 1 mth z pomiedzy tankowan gdzir zbiornik byl...

    Programowanie Początkujący   29 Maj 2018 15:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6381
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Proszę o pomoc w stworzeniu formuły obliczającej sumę godzin pracy z całego miesiąca w grafiku. Godziny zapisane są w formie:np. 6 18, 7 7, 22 8 itp.w oddzielnych komórkach. W grafiku występują również urlopy i chorobowe więc dobrze byłoby by dana formuła uwzględniała i takie wypadki tzn. pomijała takie dni a nie dawała komunikatu błąd, oraz gdy w danym...

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10896
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    Wielkie dzięki. O coś takiego właśnie chodziło. Teraz część mojej pracy wykona właśnie ta formuła. Dodano po 3 Troszkę udoskonaliłem formułę i teraz wygląda tak: [syntax=vb]ark.Range("G" & r).Formula = "=IF(F" & r & ">INDEX(N5:N11,MATCH(E" & r & ",M5:M11,1)+1),INDEX(O5:O11,MATCH(E" & r & ",M5:M11,1)+1),INDEX(O5:O11,MATCH(E" & r & ",M5:M11,1)+1)&""/""&HOUR(F"...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1935
  • Jak policzyć długość i ilość funkcji oraz komórki z funkcjami w Excelu?

    Jak można ocenić pracę w excelu? Policzyć ile Twoja automatyzacja daje oszczędności czasowych, które to przekładają się na konkretne pieniądze. Ilość formuł, to nie za bardzo miarodajne jest. Dla przykładu, otwarcie 50-ciu plików i kopiowanie zawartości jednego arkusza i wklejenie do arkusza zbiorczego ręcznie wymaga załóżmy 1 godziny i jednej minuty....

    Programowanie   24 Lut 2020 07:46 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 1143
  • Excel 2010 - Optymalizacja złożonej funkcji JEŻELI w arkuszu kalkulacyjnym

    Witam. Niestety teraz nie mam możliwości załączyć plik, ale spróbuje wyjaśnić ogólnie na wstępie z excelem miałem mały kontakt aż do teraz plik składa się z arkuszy o numerach od 1 do 35 plus widzianyw funkcji "pods. osobowe godzin" oprócz tego są jeszcze trzy w całym skoroszycie całość ma za zadnie obliczać segregować godziny pracy wydziału z podziałem...

    Software serwis   24 Sty 2014 21:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1809
  • Excel: Jak sprawdzić, czy B25 równa się A61:A64 i wyświetlić NP lub wpisać godzinę?

    A tak prościej to jeśli w B25 wpisze W to żeby wypełniło mi W b6 i b7 W a jeśli w B25 wpisze 08:00 to w b6 pozostało puste wtdey wpisując w b6 12:00 B7 samo obliczy zakończenie pracy Dla B6 i B7 dodaj zagnieżdżone warunki. =if(B25="W";"W";if(to co ma obliczać jeśli nie ma W w B25)) Nie wiem czy dobrze myślę ale wpisująć w b7 =if(B25=A43;"NP";"Blad")...

    Software serwis   18 Lut 2012 15:07 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1899
  • Excel VBA - Błąd VBA6.dll przy dodawaniu danych z innego arkusza w Office 2007

    Witam Mam za zadanie napisać kod do automatycznego tworzenia tabeli przestawne w VBA. To udało się bardzo łatwo... Jednak problem pojawił się w momencie dodania opcji uzupełnienia tabeli źródłowej o dane z innego arkusza. W momencie tworzenia tabeli wyskakuje błąd VBA6.dll dla office'a 2007. bez tego kod kompiluje się normalnie PT.AddFields RowFields:=Array("Użytkownik"),...

    Programowanie Początkujący   18 Lip 2013 06:50 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2970
  • Excel: Jak obliczyć 35-godzinną przerwę przy dniu/dniach wolnych?

    mam coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/4009128500_1... potrzebuje obliczyć czy pracownik ma wymagane 35 godzin w tygodniu przerwy jeśli jest sytuacja jak wtorek-środa to nie ma problemu w jednej komórce piszę 24:00(F4) wtedy F22=F4-F8=9:45 a np.G22=G8 a w innej =sum(F22:G22)*24 i jest ok bo oblicza 23,5(przy formatowaniu komórki jako...

    Software serwis   28 Lut 2012 11:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 12271
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    .. to poco był ten kalendarz ... Jak to po co.? Jak to poco? :) By dobrze wskazywał ci ilość dni ustawowo wolnych od pracy. A także by wyliczał dzień Wielkanocy i na tej podstawie wolny poniedziałek. Jeżeli chcesz to zaprząc do formatowania warunkowego musisz zrobić pewien trik (taka kolejna nowość dla ciebie) W formułach formatowania warunkowego nie...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11215
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10218
  • Excel - jak obliczyć godziny dzienne i nocne przy zmianach dobowych?

    Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)

    Software serwis   15 Maj 2012 06:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2831
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4430
  • Jak obliczyć różne przedziały godzin pracy w Excelu: 6-22, 22-24, 24-6?

    Odnośnie mojej formuły, to zakładałem, że dane są ważne. Komórka pusta w operacjach arytmetycznych jest traktowana jak zero. Sprawdzenie czy komórka nie jest pusta jest dość trywialne, bo trzeba tylko dopisać warunki i jedną instrukcję JEŻELI. Gdyby ktoś chciał się jeszcze zabezpieczyć przed danymi nieliczbowymi, to trzeba dodać JEŻELI.BŁĄD. Co do drugiego...

    Obsługa oprogramowania   15 Lis 2019 17:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3426
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Jeśli nie tabela przestawna to myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie makra. Takie makro może pobierać datę na którą ma być obliczona godzina wejścia wyjścia i dla wszystkich pracowników wklejać w odpowiednie pola odpowiednie czasy. Jeśli będziesz zainteresowany mogę przedstawić więcej szczegółów.

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5265