excel obliczanie godzin

Znaleziono około 280 wyników dla: excel obliczanie godzin
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2673
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Wiem. pisałem o tym jednak nie mam na razie za dużo czasu by przysiąść a wbrew pozorom nie jest to takie proste. Choć może trudność wynika z opcji podwójnego liczenia czasu. Jeszcze jedno pytanie jakie będzie rate poniżej bo właściwie przez to rozwala mi co chwilę koncepcję (podwójnie liczony czas w przerwie i kolejnym wierszu): [syntax=text] Praca...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4416
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3660
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1560
  • REKLAMA
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ok. poradzę sobie już sam.

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 825
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witaj. Pierwsza rzecz - godziny od minut rozdzielamy dwukropkiem, nie przecinkiem. 16,30 to liczba 16,3, a 16:30 to godzina 16 i pół godziny (czyli dla obliczeń 16,5). Format godzinowy, a nie liczbowy, bardziej nadaje się do wyświetlania czasu. Wynik zsumowanych czasów pracy natomiast można wyświetlić jako liczbę (i wtedy, ze względu na sposób, w jaki...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1167
  • REKLAMA
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Zdaje się, że największa godzina, to 24:00.;) Nie wymagaj od Excela, że będzie wiedział, co chcesz zrobić. 40:00-20:00<>20:00 Trzymaj godziny i minuty w oddzielnych polach i napisz formułę obliczająca.

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3885
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Dzięki. Widzę kilka błędów min. przy obliczaniu pierwszej zmiany - zaznaczyłem kolorem czerwonym. Zmieniłem też zaokrąglenie do 0,5 godz. Będę wdzięczny za pomoc.

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2028
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Witam Wiem że temat był już wałkowany nie raz ale mam pytanie odnośnie zliczania godzin pracy w excelu. Niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem w googlach więc pisze do was o pomoc. Chodzi mi o sumę godzin z całego miesiąca. Czy jest jakaś formuła która zlicza czas jak godziny zmiany są wpisane w jednej komórce w formacie 14-22. W załączniku...

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28442
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Witam Was. Mam Problem z Excel. Właśnie robię z całego miesiąca zliczenie godzin itp. W jednym dniu pracowałem od 7.30 - 11.45 a później w tym samym dniu od 20.00 - 3.00 w nocy. jaka mam wpisać formułę żeby obliczyło mi ile godzin pracowałem od 7.30-11.45 , 20.00 - 3.00 w nocy i mi to zsumowało do jednego? :| wie może ktoś?

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3201
  • REKLAMA
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez...

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15353
  • excel - naliczanie nadgodzin i ujmowanie w jednej komórce

    Witam próbuję rozgryźć regułę żeby w jednej komórce naliczała i nadgodziny a zarazem w tej samej odejmowała jeśli będzie mniej niż 8 godzin. komórki E6, E7, E8, E9. Pomoże ktoś rozwiązać mi ten problem ? z góry dziękuję.

    Programowanie Początkujący   27 Lis 2015 16:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1158
  • Excel: godzina/czas - wprowadzanie danych i formatowanie komórek

    Witam kolejne pytania z serii grafik mam funkcje =text(A179-E6;"hh:mm") jak zrobić warunek że jeśli E6=NP to żeby podstawił wtedy 24:00h a jeśli jest w E6 to żeby liczył tą godzinę? drugie pytanie chcę dodać dwie godziny 09:00+23:00 liczy wtedy 08:00 maci jakiś sposób żeby dodawało i pokazywało jako liczbe czyli 33 jest taka formuła =DZIEŃ(K26)*24+GODZINA(K26)...

    Software serwis   27 Lut 2012 14:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5036
  • Excel - Jak to policzyć, nadgodziny na podstawie kryterium

    Witam. Proszę o pomoc w połączeniu formuł. Potrzebuję zliczyć nadgodziny które są w komórkach w różnej postaci, tz: komórki są sformatowane jako Tekst i Ogólne , nadgodziny są wpisane jako liczby całe, z przecinkiem, z kropką i z literą P (gdzie kropka musi być zamieniana na przecinek a litera P nie brana pod uwagę), zakres może zawierać również puste...

    Obsługa oprogramowania   08 Maj 2020 19:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 279
  • Excel - Ewidencja godzin: Liczenie czasu w przedziale 13:30-22:00 (17:00-22:00)

    Cześć, Potrzebuje malej pomocy, bo do konca nie potrafie zrozumiec jak zaimplementowac w excelu funkcje zeby mi zliczala ilość godzin w danym przedziale czasowym. Dla przykladu: Przedzial czasowy od 13:30 do 22:00 i w tym przedziale potrzebuje zliczyc ile jest godzin od 17:00 do 22:00. Z góry dziekuje.

    Obsługa oprogramowania   24 Sie 2022 08:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 279
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    WItam chcialbym zroib cjedna formulke w exelu ale zupelnie nie mam pomyslu jak sie za to zabrac. Mianowicie: -Tematem arkusza jest podsumowanie godzin spedzonych w pracy -W tabelach sa dni od poniedzialku do soboty, data przyjscia do pracy, data wyjscia z pracy i ilosc spedzonach godzin. - kazda minuta od poniedzialku do piatku po godzinie 19 jest mnozona...

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1599
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Dzień Dobry, chciałbym poradzić się specjalistów odnośnie sumowania wartości w kilkunastu komórkach. Sumowanie samo w sobie nie jest dla mnie problemem, ale chciałbym spytać czy istnieje możliwość sumowania wartości kilku komórek w przypadku w którym kilka z tych komórek zawiera działania sumowania tj. mam kilka komórek z czasem pracy 8:00:00 ( jako...

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1026
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą mi bzdury. Konkretnie chodzi mi o formuły w komórkach F,H,I,J,K,L 40. np. po wprowadzeniu w kolumach E i F godzin...

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2073
  • Excel liczenie nadodzin w poziomie za każdy dzień miesiąca

    Cześć. Mam taki problem, prowadzę ewidencję dla pracowników, gdzie jest w poziomie dzień miesiaca i liczba przepracowanych godzin. Chciałabym stworzyć formułę, która wyliczy mi w tym poziomie ilość godzin powyżej 8 - nadliczbowych za cały miesiąc. W załączeniu plik jak to mniej więcej wygląda. Nie chciałabym dodawać kolejnego wiersza, tylko, żeby była...

    Software serwis   04 Wrz 2015 15:00 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 909
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Witam, Układam plik, który będzie grafikiem dla pracowników. Każdy zaznacza dni wolne od pracy i wpisuje swoje godziny pracy np. 9:00-16:00 na każdy dzień tygodnia. Chciałabym, aby te godziny się sumowały na dole i dawały mi ilość przepracowanych godzin przez każdego pracownika. Czy to możliwe? Pozdrawiam, Kasia

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 975
  • Excel - podliczanie ilości godzin z ilościa osób

    Witam, potrzebuje pomocy do zestawienia. Potrzebuje zliczyć laczny czas pracy wszystkich osob, tzn konkretna ilosc osob pracuje w okreslonym czasie. Przykladowo: 2 osoby pracuja 18:00-6:00. Mam maly problem z taka formula, ogolnie z podliczeniem czasu juz sobie poradzilem, jednak nie wiem jak ten obliczony czas pomnozyc przez ilosc osob??? Prosze o...

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2422
  • Odejmowanie godzin w VBA Excel nie działa - jak naprawić?

    Teraz po drobnych poprawkach powinien działać. Tylko obliczanie różnicy musisz uruchamiać ręcznie. I pamiętaj, żeby czas był zarówno w kol. B jak i D, bo procedura nie ma obsługi błędu.

    Obsługa oprogramowania   26 Lip 2018 14:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1152
  • Excel - obliczanie godzin nocnych w pracy na podstawie raportów czasu

    Dobry wieczór, Te godziny nocne to stały temat dyżurny. No to jeszcze raz wzór ogólny: LICZBA GODZIN W PORZE NOCNEJ a23:30początek pracy b05:30koniec pracy c.00:00początek nocy d06:00koniec nocy liczba godzin w porze nocnej 5:30 [syntax=text]=MAX(MIN(b;d)-MAX(a-(a>b);c... Zakładamy, że praca nie trwa dłużej niż dobę. Pozdrowienia.

    Software serwis   01 Lip 2014 22:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1071
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3403
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witam , jestem zielony w te klocki i potrzebuje pomocy , część sobie ogarnołem sam ale nie do końca tak jak bym chciał ... Głównie chodzi mi o to żeby pozbyć się krzyżyków ;-) i nie liczyło się to co jest zerowe czyli dni wolne , albo to co nie wchodzi w parametry godzin nocnych ... Z góry dziękuję za podpowiedzi i pomoc Dziękuję

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1218
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Nie, ilość godzin przepracowanych w ciągu 24h waha się od kilku do kilkunastu jednak nie ma całych 24h.

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1143
  • Automatyzacja grafiku pracy w Excelu: zliczanie godzin i nadgodzin dla 50 osób

    Pokaż co do tej pory zrobiłeś, wklej plik arkusza. Zerknij na podobne tematy na forum (tylko kilka wybranych, opcja SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów...

    Software serwis   06 Lut 2012 13:02 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 39494
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Witajcie. Potrzebuję pomocy przy Excelu 2003. Chodzi o obliczanie godzin pracy (wiem, tematów jest wiele, jednak żaden mi nie pasuje). Postaram się opisać to łopatologicznie. Komórki - godzina wejścia; wyjścia. 3 komórka to różnica czasu minus 10 minut. To mam. Problem polega na tym, że nie mogę pomnożyć tego wyniku razy 60 minut (formatowanie wpisuje...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1155
  • Program do układania grafiku pracy z uwzględnieniem dostępności pracowników

    Proponuję zerknąć do działu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fo... Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...

    Forum Budowlane   03 Lut 2012 14:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 14267
  • Excel - formuła do obliczania godziny końca zadania z uwzględnieniem dni tygodnia

    Wrzuć jakiś przykład, bo w Excelu to co mówisz można zapisać na 5 sposobów. Jeśli dodajesz godziny do wartości sformatowanej jako Np "dd-mm-rr g:mm;(at)" to wystarczy dodać godziny podzielone przez 24 =A1+B1/24 Jeśli to ma być w tabelce, to można porównać daty wykorzystując Nr kolumny. Tylko co z tą niedzielą?

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2884
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2577
  • Excel - obliczanie nadgodzin funkcją "Jeżeli".

    Witam, również mam problem z plikiem do obliczania godzin. czy jest ktoś mi w stanie pomóc odnośnie kolumny H i komórki G44? Chodzi mi o to aby w kolumnie H arkusz automatycznie podawał ilość godzin/minut przepracowanych powyżej ośmiu godzin (na plusie) oraz ewentualnie ilość godzin/minut poniżej ośmiu godzin (na minusie). Jeżeli byłoby równo osiem...

    Software serwis   17 Maj 2012 16:06 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 10614
  • Excel 2010 - Jak pobrać pełną wartość godzin z formatu [g]:mm?

    Chodziło po prostu o obliczanie prędkości średniej przy danym dystansie i czasie przejazdu. Formuła docelowa ma teraz u mnie postać: =D26/((E26-MOD(E26;1)... i działa dobrze :) Gdzie: D26 - dystans w km E26 - czas jazdy w formacie g:mm.

    Software serwis   11 Lip 2013 13:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2634
  • [Excel] Dane z pomiarów i obliczanie średniej co godzinę

    Wtrącę swój kod VBA: [syntax=vb]Sub Srednie() Dim ow As Long, x As Long, d As String, g As Integer, ds As Double, l As Integer Dim gs As Double, lg As Integer ow = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row lg = 1 For x = 2 To ow d = Cells(x, 1) g = Val(Left(Cells(x, 2), 2)) ds = ds + Cells(x, 3) ld = ld + 1 If Cells(x + 1, 1) = d Then If Val(Left(Cells(x...

    Programowanie Początkujący   23 Lip 2014 08:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4665
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    Dot. ostatnie pytanie kol. marek003 Wydłubane (i ciut przerobione) gdzieś z Elektrody (może się przydać) Sub otwórz() Dim fdiag As FileDialog Dim plik As Variant Set fdiag = Application.FileDialog(msoFileDialog... With fdiag .Filters.Clear .Filters.Add "Pliki Excel", "*.xl*; *.xls*" If .Show = -1 Then For...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14491
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    To znaczy, że interesuję Cię np czas pomiędzy piątkiem godziną 21:00, a poniedziałkiem 8:30? W wyniku działania powinieneś otrzymać 3 godz i 30 minut?

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2661
  • Excel: Obliczanie liczby wystąpień słów bez uwzględniania ukrytych wierszy

    Aha zmień zakres do g50 [syntax=dos]=SUMA.ILOCZYNÓW(SUMY.CZĘŚCIO...

    Obsługa oprogramowania   10 Cze 2022 08:41 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 810
  • EXCEL VBA - funkcja do zliczania godzin wyjazdu i powrotu

    https://support.office.com/pl-pl/article...

    Programowanie   02 Lut 2017 12:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 753
  • [Excel] Makro do obliczania średniej co 1, 5, 10, 15 i 30 minut

    Jak dopisać do zapytania, aby wyniki puste też się pojawiały? Puste wyniki, to zero, które wchodzi w skład obliczenia średniej. Albo obliczamy średnią, albo pokazujemy wartości pomiaru. Rozdzielamy wtedy Godzinę i Minutę na osobne kolumny, które są tylko tekstem. Zmieniłem czas.

    Programowanie Początkujący   11 Lip 2022 17:24 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2730
  • Excel: Obliczanie wynagrodzenia z różnymi stawkami godzinowymi i nadgodzinami

    WITAM, Nie wiem jak obliczyć czas pracy I wynagrodznie z podziałem na godziny I różne stawki godzinowe w zależności od przedziału czasowego , Tzn. inna jest STAWKA OD 8 DO 17 STAWKA PODSTAWOWA, OD 17 DO 24(35%) OD 24 DO 8 (55%) NO I JESZCZE ŚWIĘTA(90%) I NADGODZINY STAŁA STAWKA 2193. Czy ktoś mi jest w stanie podzielić godziny pracy z uwzględnieniem...

    Software serwis   18 Gru 2015 08:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1287
  • EXCEL, obliczanie średniej dobowej z pomiarów godzinowych

    Witam, Zaznaczam na wstępie, że nie jestem częstym użytkownikiem Excela i może dla większości mój problem jest banalny (mam taką nadzieję). Jak mogę za pomocą formuły obliczyć średnią dobową z pomiarów godzinowych? W arkuszu mam 8760 wierszy z pomiarami, każdy odpowiada pomiarowi z kolejnej godziny roku. Chcę w oddzielnej kolumnie stworzyć 365 wierszy,...

    Obsługa oprogramowania   27 Mar 2019 13:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1830
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Witam Zastanawiam się czy na Google zbanowali frazy związane z Excelem. Jednak nie: [url=https://www.google.pl/search?q=obli... Pozdrawiam

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 828
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Do adamas_nt: w porządku tylko to chyba będzie służyć do obliczania wypłaty a więc raczej powinno być w formacie gg , min lub gg , min/0,6 (dziesiąte części godz.). Do wszystkich: zmieniłem trochę wcześniejszy załącznik godz_prac1.xls. Pozdrowienia.

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84610
  • Excel - Jak usunąć godzinę z daty i pozostawić tylko datę?

    Najlepiej poprzez zaokrąglenie daty do liczby całkowitej w dół, wyszukaj odpowiednią funkcję bo nazwy funkcji nie pamiętam. Następnie otrzymaną wartość sformatuj jako datę. Może to być tak ale pewności nie mam. =Zaokr.w.dol(A2,0) Na przyszłość zapamiętaj, że Excel zapisuje datę i godzinę jako liczbę rzeczywistą ( z przecinkiem). Część całkowita to data...

    Software serwis   16 Paź 2014 19:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2439
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11868
  • Excel - obliczanie SLA z uwzględnienie weekendów i świąt

    Należy pamiętać, że funkcje DNI i DNI.ROBOCZE wraz z odmianami działają na innych zasadach. Po pierwsze - inna jest kolejność argumentów. Funkcja DNI wymaga podania najpierw daty późniejszej, a potem wcześniejszej, funkcje DNI.ROBOCZE - odwrotnie. Po drugie - te funkcje inaczej liczą dni graniczne. Funkcja DNI działa na zasadzie zwykłego odejmowania...

    Obsługa oprogramowania   15 Lis 2022 08:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 426
  • Excel - Zaznaczanie komórek gdy wystąpi dana różnica czasu

    Przeciągnąć umiem, naprawdę. Chodzi o to, że takie rozwiązanie nie działa. Wersja ZESZYT2 eliminuje błąd z przekroczeniem godziny 0:00, co dokładnie napisałem: Jeśli następna godzina jest mniejsza niż poprzednia - to dodaj do niej (tej drugiej) wartość =24h i dopiero obliczaj różnicę. Zeszyt2 to uwzględnia. Masz jakieś dziwne podejście... jakby ci...

    Software serwis   16 Kwi 2013 18:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2370
  • EXCEL - Jak obliczyć średnie spalanie po tankowaniu i miesięczne?

    Pewnie niezbyt kompletne rozwiązanie, ale na start się może przyda, chociaż częściowo (po Sylwestrze umysł zamulony, więc może skomplikowałem coś niepotrzebnie :) ) - Rozwiązany problem z sumowaniem godzin - Propozycja funkcji obliczającej średnie spalanie między tankowaniami - Propozycja liczenia średniego spalania miesięcznego Moje uwagi są w komentarzach...

    Software serwis   01 Sty 2013 19:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5997
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Czekając możesz pomyśleć nad poprawnym obliczaniem godzin w odpowiednich stawkach bo na chwilę obecną w stawce x 1,5 liczy max 8 godzin. Np. jak zaczniesz pracę o 23 i skończysz o 12 to policzy 5 godzin x1 i 8 x 1,5 a jak zmienisz rozpoczęcie na 21 to zamiast zwiększyć liczbę godzin x1,5 to zwiększa godziny w stawce x1.

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3408
  • EXCEL - Jak zaokrąglić ułamki przy obliczaniu wypłaty?

    Doba w Excelu to 1, godzina to 1/24, reszta chyba prosta...

    Software serwis   11 Paź 2012 13:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3927
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3720
  • Excel - Jak obliczyć czas postoju maszyn z ciągu liczb?

    Mam problem z formatem daty i godziny . Problem z obliczaniem czasu postoju maszyn. Te dane są zrzucane w postaci ciągu liczb. Szukam pomocy.

    Software serwis   26 Mar 2009 20:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 11085
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Śliczny obrazek. Może pokażesz formułę albo zamieścisz tu plik jeśli to nie tajemnica? Komórki w których obliczasz są sformatowane jako czas?

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 705
  • VBA - Excel: Makro do obliczania różnicy czasu między datami w formacie RRRR-MM-DD HH:MM

    W ten sposób policzysz tylko różnicę od 0 do 23:59:59 godzin - czy takie jest założenie??

    Programowanie Początkujący   16 Lip 2014 21:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3636
  • Excel - Jak połączyć daty z kolumny A w jednej komórce w kolumnie G?

    efekt widać w kolumnie K np. dla 15 maj - Jak są obliczane to -224 ?

    Software serwis   12 Maj 2016 20:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 774
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    W komórce G3 skorzystaj z funkcji rok , a komórkę sformatuj jako liczbę. Obecnie sformatowana jest "rrrr" i widać 2012, ale wartość komórki wynosi blisko 41.000 i stąd całe zamieszanie z obliczaniem różnicy 50 lat. Kolumnie Rok urodzenia nadaj format warunkowy tak, aby... Brzmi jak zadanie do odrobienia :)

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11230
  • Excel: Jak sprawdzić, czy B25 równa się A61:A64 i wyświetlić NP lub wpisać godzinę?

    Robię grafik więc muszę mieć możliwośc wpisania w B6 bo wtedy w b7 oblicza mi B6+B25

    Software serwis   18 Lut 2012 15:07 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1899
  • Excel - Automatyczne wstawianie godziny po wpisaniu ok w arkuszu

    Masz "dziwną" liczbę bo trzeba sformatować komórkę w której masz funkcję na czas w stylu "gg:mm:ss" Z tym że ta formuła przy standardowych opcjach arkusza ci się na nic nie przyda. Bo wystarczy że zrobisz w kolejnej komórce OK lub otworzysz plik (przeliczysz) lub cokolwiek obliczysz w innej komórce to wszystkie "godziny" przyjmą tą samą wartość. Na...

    Software serwis   19 Maj 2014 17:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4041
  • Excel – obliczanie pełnych lat między dwiema datami z zaokrągleniem w dół

    Witam Mam za zadanie zrobić w exelu pewna tabele i mam problem z 1 rzeczą. Mam 2 daty: jedna jakaś tam byle jaka i druga dzisiejsza. Musze zrobić formule która pokaże ile jest między nimi lat z zaokrągleniem w dół do pelnej liczby. Próbowałem coś z funkcją "dzien360" ale niestety mi nie wychodzi. różnica dat (w dniach) jest dobra ale po podzieleniu...

    Software serwis   13 Cze 2007 21:34 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4732
  • Program do skanowania i obliczania marży na fakturach do Excela.

    Skaner -> OCR -> Excel Tylko czy ci się to opłaci dla trzech faktur dziennie? O tym właśnie myślałem, a z tą opłacalnością to skaner mam, a gdy będę miał to na komputerze obliczone to dziennie będę minimum godzinę do przodu, pytanie czy ten program jest tak drogi?

    Software serwis   27 Kwi 2022 08:28 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 573
  • Excel wolno oblicza dane, mimo niskiego zużycia zasobów PC

    Cześć, Mam problem z plikiem Excel. Mianowicie po uruchomieniu obliczeń Excel zawiesza się i potrzebuje kilku godzin do obliczenia wyniku(oczywiście zależy to od liczby danych, w przypadku 50-100 wierszy oblicza w kilka minut czy nawet szybciej). W czasie pracy zużywa ok. 20% CPU i 2GB RAMu. Nie wiem czy to jest kwestia skomplikowania formuł czy faktycznie...

    Software serwis   16 Lis 2018 12:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1587
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Data i godzina w excelu to liczba. Część całkowita określa ilość dni od 31 grudnia 1899, część ułamkowa to ilość godzin (min, sekund), liczonych jako ułamek doby. Tak więc 1 godzina = 1/24, 1 minuta to 1/(24*60). Przykładowo 15:37 = 15/24 + 37/(24*60). Jak się to już wie, to reszta obliczeń jest prosta, bo możesz liczyć jak normalne liczby a wynik tylko...

    Obsługa oprogramowania   10 Wrz 2014 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10797