Czy ten samochód ma jakieś odcięcie paliwa powyżej niebezpiecznych obrotów ? Dzięki za odpowiedzi . Pozdrawiam . Tak Nie ma sensu kręcić do takich obrotów
Też obstawiam że kończy się rozrusznik. Obroty 200 i poniżej to trochę mało żeby sprawnie uruchomić diesla.
Jak remont zrobiony prawidłowo łącznie z głowicą to 3,3 MPa, przy założeniu że rozrusznik kręci wałem z odpowiednimi obrotami.
Benzyna czy diesel ?
+Apc=15= +po stacyjce DEM=50= + przy kręceniu rozrusznikiem Tem= lampka kontrolna świec EVKSB= elektrozawór (nie pamiętam, ale chyba zwiększa obroty biegu jałowego, gdy silnik jest zimny) PC= obwód ładowania TCE= czujnik temperatury -Bat= masa
miałem w peugeocie coś podobnego, CZASEM jakby pyłek zatrzymał wskazówkę/silnik krokowy podczas opadania z 3tys (diesel). Gdy to się działo, obroty były zawyżone. Zanim zdecydowałem się zareagować, jakoś przeszło. Z tym że po wyłączeniu zapłonu opadało do zera. Widocznie francuzom się zdarza :)
Witam Tak jak w temacie Od czego jest podłaczony obrotomierz w renault 19 z silnikiem diesla? Jest oryginalny, bo ze skalą do 5,5 tysiąca obrotów tylko nie działa. Mam nadzieje na pomoc :-) Z góry dzękuję Morlowsk
Pomoże ktoś?
Autonimus to diesel nie benzyna tam nie ma krokowca
Witam, czy tak samo zachowuje się podczas testu drogowego? jak tak to może być kilka powodów: 1 problem z elektroniką 2 problem z paliwem 3 problem z powietrzem 4 usterka mechaniczna Pozdrawiam.
Jaki to silnik? ta spirala to grzanie świec żarowych. Nie opisałeś czy to jest Diesel czy Benzyna.
Zawór EGR wyczyszczony i sprawdzony - ok. Sondy lambda nie ma, bo to diesel.
Skrzynia diesla badz bebechy
ale jakich pomp można coś szerzej o tym ??/ w tym silniku nie ma turbiny to zwykły diesel
zastanawiam sie czy może to byc pod ciśnienie zbyt słabe, co otwiera przepustnice. Zostaw to auto, bo zepsujesz do reszty, przecież nie masz zielonego pojęcia jak działa silnk diesla.
Co ma brak mocy do sprzęgła. Takich mechaników omijać z daleka. Gdyby sprzęgło to silnik wkręcał by się na obroty ale auto by nie jechało. Turbina jak najbardziej, zapchany dpf, i jeszcze kilka innych rzeczy.
Auto odpaliło ale chodzi jak diesel. Nie wbija się na obroty i nie reaguje na pedał gazu. Czyżby glowica do wymiany?
Tam jest proste sterowanie wydajnością poprzez PWM. Jak ciśnienie będzie za duże w ukąłdzie , lub błędy sterowania to tak w benzynie jak i w dieslu odłączy sprzęgło w celu ochrony ukłądu przed zniszczeniem.
Mam problem i bede wdzięczny za pomoc mianowicie Renault trafic 2 2.0 dci M9r780 na wolnych obrotach wyrzuca wypadanie zapłonów P0300 zaznaczam ze to diesel korekcje wtryskiwaczy szaleją od -5 do 5 wtryski podmienione na nowe Renault nic to nie dało łańcuch rozrządu wymieniony nic ciśnienie sprężania równe 23 bary zawór regulacji ciśnienia czyszczony...
Po pierwsze to należało by podać w temacie lub pierwszym poście że mamy do czynienia z silnikiem diesla to wtedy nie było by nieporozumień.
Witam. Zauważyłem,że auto trzyma podwyższone obroty. Zaznaczona gruszka zawsze ściągała linkę po rozgrzaniu,ale jest brak ciśnienia w niej. Co mogło się zepsuć i jak jest sterowana? Renault Clio 2 99r pompa Lucas
Masz pewien problem . Samochody z tych roczników posiadały sterownik silnika który nie był konfigurowalny. Twój zamontowany w samochodzie nie obsługuje klimatyzacji . :cry: Dokładałem kiedyś klimę do takiej thalii na zasadzie mechanicznego presostatu . ( tylko że był to diesel, i nie wiem czy benzyna nie zgaśnie po włączeniu kompresora bez podbicia...
W wielu dieslach (czy wszystkich?) migająca kontrolka świecy żarowej oznacza, uszkodzoną świecę żarową. Zastanawia mnie buczenie przy obrotach powyżej 3-4 tyś
Witam potrzebuję wsadu do licznika scenic SAGEM z pamięcią 93c46 diezel. (benzynę mam). Muszę przerobić anglika jednak od benzyny źle pokazuje obrotomierz. No chyba że ktoś z kolegów wie które komórki odpowiadają za kalkulator obrotów. pozdrawiam.
Nic nie dał, a co zrobiłeś? Z twojego dogłębnego opisu mniemam, że to diesel, bo napisać jaki to silnik za trudne
Ten silnik to jednostka z Renault, Volvo nie montowało swojego diesla do V40, sprawdź świece żarowe
Jak auto jest zimne i temperatura powietrza spada poniżej zera to bardzo długo trzeba kręcić żeby odpalił, a jak już odpali to mocno szarpie silnik ale po rozgrzaniu silnika problem znika W takiej sytuacji silnik kopci? Na jaki kolor? Obroty też falują? Sprawdzałeś przekaźnik świec?
w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Zapewne to usłyszałby gdyby zaprowadził auto do warsztatu na wymianę pompy wspomagania :) Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Szczerze to szkoda. Układy na klasycznym serwie bardzo...
raz był opis jak koleś miał objawy takie jak twoje w renault sceniku, nawet nie dało rady jeździć w jego wypadku to mechanik źle założył rozrząd. A u Ciebie to raczej stawiałbym na uszczelkę pod głowicą: nierówne obroty i biały dym...pytanie: to stało się nagle czy stopniowo pogarszało się?
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
My lubieć szlifierki K4M. Kwestia gustu jedni wolą diesla drudzy obroty i wcale mało to nie pali bo 10l/100km to trzeba się starać żeby nie przekroczyć.
Mam megane II fakt że 1.6 ale myślę że charakterystyka silnika jest podobna. Przy 2 tys to nie może dobrze ciągnąć w końcu to benzyną a nie diesel. Ale zgadzam się z twierdzeniem że już przy 2.5 tys obrotów powinien zacząć się zbierać przynajmniej tak jest u mnie.
Witam mam samochód od niedawna Renault scenic diesel wszystko ok dobrze się jeździ tylko mam problem z pojazdem pod górkę. Kiedy jadę pod górkę to obroty spadaja redukuje bieg i nic się nie dzieje a samochod zwalnia, naciskam gaz na Maxa i nadal nic. Ostatnio zrobiłam korek pod górkę i mnie wytrabili. Proszę o pomoc :)
Cały prawie dzień się bawiłem ,wykręciłem elektrozawory pompy wtryskowej wyczyściłem i jest wszystko oki mam nadzieję że już mu nie będzie odbijać ,jeżdżę już kilkanaście lat francuzami dieslami i pierwszy raz odmówił mi posłuszeństwa . Dzięki ci Puciu[/b] za zainteresowanie pozdrawiam.
Czy ktoś wie jak sobie poradzić z tym mascottem? Tak ja wiem. Zaprowadź samochód do kompetentnego warsztatu, albo dalej se zmieniaj turbiny jak skarpetki. Przycisk ssania w dieslu z commona rail :D
W sprawności silnika spalinowego przy określonej mocy obrotach. Dla turbo diesla np do rozpedzania najlepszy jest zakres obrotów 2000-2500 po uzyskaniu zadanej prędkości dobrze jest jak jest taka możliwość wbić bieg wyzej i trzymać obroty 1500-2000. Dla elektryka gwałtowne przyspieszanie nie jest ekonomiczne bo straty w silniku i sterowniku rosną wraz...
Renault Megane 2006 Diesel 1.5 Jak jadę słyszę z pod komory silnika stukanie raczej bardziej metaliczne, natężenie tego stukania rośnie w miarę obrotów. Prócz tego, gdy silnik się nagrzeje to sam gaśnie przy niskich obrotach, trzeba wtedy czekać aż ostygnie i spowrotem normalnie pali lub co najdziwniejsze wystarczy wtedy podładować akumulator na kable...
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
To dopowiem swoje. Jak ktoś się decyduje na 105KM z silnika 1,5 Diesel to sam sobie kaszę warzy. Nawet w benzynie to jest trudne do osiągnięcia, przy dobrej dynamice niekoniecznie obrotach szlifierki.
witam wszystkich mam dokładnie taki sam problem. mam renault megane 1.6 sport automat 1999/2000 ale poza tym mam problem ze skrzynią biegów, w trakcie przyspieszania jest uderzenie jakby młotem dostała i obroty skaczą o 1000 w górę. gaszę i odpalam i problem znika i tak raz w tygodniu. czy to może być powiązane????? HELP. dzięki i pozdrawiam zgłoś
ciężko wchodzi na obroty Rozpędzając się ? Na postoju jak dodaje gazu to wydaje się że silnik ma ducha Cały zakres obrotów? Wymieniłem filtr powietrza i paliwa ale nic nie pomogło. Jak auto się toczy ? Zajrzałeś do hamulców? W renault ulegają "biodegradacji"
jestes pewien ze wszystkie były wyłączone lądowanie jak coś nie powinno tak skakać przy jednakowych obrotach nawet jak coś pobiera prąd powinno się ustabilizować i być na tym samym poziomie może coś być nie tak z alternatorem ale to są tylko przypuszczenia
Z parametrów można więcej wyczytać niż z błędów tylko trzeba umieć. A do póki nie przyjdą szczypce to nie mam zamiaru się znowu męczyć z odpinaniem złącza paliwowego w kolektorze tam nie ma miejsca na palce ledwo co śrubokrętami dałem radę to odpiąć mówię o trójniku. Ponieważ jest na 2 wściekli a nie jak orginalne złącze na jeden.. Wtedy. Sprawdzę wydajność...
Biorąc pod uwagę wymienione modele zrezygnowałbym z diesli. Są to auta kilkunastoletnie i diesle mogą zimą nie dać rady. Również niezbyt dynamiczne, ale za to mało palą. Wolałbym benz.+LPG. Trzeba tylko pamiętać o tym, żeby kupić auto z dobrą sekwencyjną instalacją. Przy zakupie sprawdzić jak działa na niskich i wysokich obrotach. Nie kupować auta z...
Renault Trafic 1.9dci 2006 r. Mam problem a zarazem pytanie : Mianowicie silnik mi nie pali, kręci ale nie pali tak jakby nie miał diesla. Wymieniłem wtryski ale nie pomogło , na plaka odpali ciężko ale odpali , i trzeba trzymać pedał gazu na dość dużych obrotach żeby silnik nie zgasł. Jak silnik się nagrzeje to można puścić gaz i normalnie chodzi na...
Nie.W serwisie diesla. Dodano po 7 Inny regulator ciśnienia był zamontowany aby sprawdzić ciśnienie,ale nic to nie zmieniło.
Otóż k4m ma kolo zmiennej fazy i jakość oleju jaki i jego stan ma tu bardzo duże znaczenie. Jeśli było mało oleju to i było słabsze jego ciśnienie, a przy obrotach 4000 to koło zmiennej fazy jest stale przesunięte względem walka no chyba ze nie ma oleju na tyle aby je przestawić. Koło mogło ulec uszkodzeniu przez to został zanotowany nieciagly błąd...
Ta książka jest o wszystkich meganach a silnik 2.0 16v jest tak opisany jak np f3n w książce o której piszesz (tzn nieźle) - ten podgrzewacz to zastanawiająca rzecz może wstawili coś nietypowego ? ; jeszcze sprawdze. - chłodnica o której piszesz chłodzi płyn od wspomagania na 99,9%- sprawdź dobrze Jak chcesz coś z tego silinika wyciągnąć to niestety...
Dzięki autoel za odpowiedz ale jeszcze byłbym zainteresowany prądem rozruchu. Jeśli chodzi o obroty mój kolega ma diesla i bez problemu ten samochód daje sobie radę przy 1500 obrotach.Natomiast ja muszę utrzymywać prędkość minimalną 90km/h na 5 biegu. Pozdrawiam.
mam problem z samochodzikiem. komp nie wykazał żadnych błędów. odpala ładnie, jednak gaśnie podczas jazdy w różnych momentach. nie ma znaczenia na jakim biegu i obrotach. potem od razu bez problemu odpala i jedzie dalej. dzieje się to zarówno na długie jak i na krótkie trasy.
Ja bym w takie antyki się nie pchał. Coś co jest jeszcze na mechanicznym wtrysku ale już np bez komory wirowej (poprawia to moment obrotowy i ogólnie sprawność). Dlatego wybrałem 1.9 F8QT, z Renault. W teorii 95KM. Spalanie jest bardzo przyzwoite. Konstrukcja jest prosta jak cep (przedcepie, śródcepie i zacepie xD) Pompa wtryskowa jest mechaniczna ale...
Witam. Czy wie ktoś ile kosztuje pompa paliwowa do Renault Megane I 1998 r, 1,9 diesel 64 KM ? Tak w ogóle to autko staneło mi na drodze, no i nie chciało zaskoczyć przy odpalaniu, na wolnych obrotach gasł, do tego strasznie kopcił czarnym dymem, no i głośno chodził silnik. Rozrząd wymieniałem 3 mc-e temu, ale bez pompy paliwowej. Może ktoś mi pomóc....
Witam, mam problem z automatyczna skrzynia biegów w Renault Megane 2 (4.2008) 1.9 Diesel (Grandtour) biegi nie wchodzą tak jak powinny czyli nabiera wysokich obrotów przełączy jak by na coś połowicznego dopiero później na bieg prawidłowy czyli drugi i następnie znów zbyt wysokie obroty i trzeci bieg z trudnościami dopiero 4 wchodzi normalnie i jedzie...
Szerokość pasa będzie zależna od momentu obrotowego. A ten od mocy i obrotów. Ja widziałem silnik 37kW napędzający tartak ramowy i tam pas ma jakieś 25cm, tylko obroty są ±500obr/min Ja użyłem silnika F8QT 1.9 TD z renault do napędu pomp hydraulicznych w wiertnicy. Pompa wtryskowa rozdzielaczowa, z elektronicznym nastawnikiem podłączonym do sterownika...
Witam. Posiadam Renault Laguna II 1,8 16v. Mój problem polega na tym, że gdy odpalam auto (nie ważne czy zimny czy ciepły), obroty silnika na biegu jałowym falują między 300-900 obrotów. Gdy jest wyższe zużycie prądu, np. klimatyzacja pracuje, obroty normują się na 900, ale tylko na kilka sekund, po czym wraca falowanie. Czasami na zimnym silniku zdarzy...
A ty moderatorze znasz wszystkie marki i modele i ich wersje silnikowe?! Porada jest na temat a nie podłącz smartfon i będzie git. W silniku benzynowym impuls do obrotomierza jest z cewki zapłonowej a w dieslu z alternatora z zacisku 'w' Nie, nie znam wszystkich, a jak nie wiem to nie nie zmyślam i nie robię z siebie głupka. Tak jak piszesz, obroty...
Witam Mam pewien problem. Posiadam Mitsubishi Carismę z silnikiem 1,9DiD 102KM (diesel Renault-owski Common Rail)o przebiegu 122kkm. Od pewnego czasu mam pewne problemu z obrotami silnika. Obroty w samochodzie falują na biegu jałowym. Czasem jest tak, że wskazówka obrotomierza ustawia się na 800obr i jest wszystko OK, a czasem obroty oscylują między...
Żadne zwarcie nie pojawia się rytmicznie zwłaszcza z idealną częstotliwością. Racja. Po dokładnych obserwacjach muszę przyznać, że czasami te przygasania są różnej częstotliwości, a co do silnika to kręci dobrze (szczególnie, że to diesel). A gdzie szukać regulatora napięcia? Mam to auto od niedawna i jeszcze w nim nie grzebałem. Dzięki za podpowiedzi.
witam. posiadam samochod renault laguna 1.9DCi . kiedy kupilem samochod zepsuta w nim byla turbina, kupilem turbine po regeneracji ... samochod dzialal 30 minut po czym dostal wysokich obrotow, mechanik nie mogl go zgasic dopiero po wyciagnieciu karty auto zgaslo, kiedy uruchomil go ponownie wszystko dzialalo w porzadku tylko nadal dymil na siwo tak...
Mili Panowie, użytkownicy wszelkich automatycznych skrzyń biegów, bez względu na markę pojazdu i typ skrzyni biegów. Proszę poczytajcie różne publikacje ( nawet te zamieszczane w internecie ) o tym jak dbać o automatyczną skrzynie biegów. Każdy bowiem producent automatycznej skrzyni biegów ( nie producent samochodu ) w sposób definitywny mówi że : SAMOCHÓD...
Zasada nr jeden jak wymieniasz turbo to czyść dopływ i spływ oleju. Są auta w których są filterki na dopływie i należy je czyścić przy wymianie oleju nie pamiętam czy nie przypadkiem w fordzie diesel 1,4. Moja propozycja zmierz ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach!!!, oraz w pozostałych warunkach. A co do regenerowanych turbin,...
Witam nie wielu mechaników ma doświadczenia w naprawach aut 2012 -2013 bardziej są to kręgi fachowców ASO i o wadach fabrycznych się nie mówi pracowałem siedem lat w ASO VW-MAN w Holandii i przekonałem się do zasady nie kupować rocznego auta nowego modelu wyjątkiem jest lift.Najwięcej doświadczenia mam z e90 320d 163 KM ale z początku 2010r obsługa...
Ciężko powiedzieć. Pompa jest ustawiona pod silnik belarus 1025. Na obrotach na których pracuję najczęściej dochodzi do 0,8 i to wystarcza przy tym ciśnieniu silnik ma uzyskać max moment obrotowy według fabrycznych danych. . Ogólnie więcej powietrza w silniku diesla nie przeszkadza a nawet pomaga.
Witam Jestem użytkownikiem Renault Laguna II 1.9 dci (2004 rok). Ostatnio zauważyłem niepokojący mnie problem. Podczas dohamowywania najczęściej gdy silnik jest jeszcze nierozgrzany (choć to nie regóła) zaczyna sie jakby dławić, obroty spadają poniżej 600 i po chwili jeżeli silnik nie zgaśnie wracją do normy na 800. Dzieje się to zawsze przy dohamowywaniu...
Usunąłem tę część rury wydechowej, co ma katalizator, i nadal nie zapala. Spróbowałem z wtryskiwaniem eteru do wlotu powietrza (za filtrem powietrza) i wtedy zapala na tym eterze i też trochę kopci niebieskim dymem olejowym. Jak przerywam wtrysk eteru, to gaśnie, dodatkowo jak zakręca na tym eterze, to raczej nie wyczuwam zapachu spalanego diesla,...
Będę w okolicach wtorku wyjmował drugą półoś, coś pomyślę na temat tej skrzyni... Szukam jeszcze po różnych miejscach informacji na temat "wściekłego diesla", a mianowicie jakie są metody wyłączenia silnika w megance z listwą common rail jakby taki problem wystąpił, że byłby wyciek oleju z turbiny i silnik wpadłby w kosmiczne obroty?
moim zdaniem turbosprężąrka ,żle zregenerowana ,żle ustawiona geometria no i kto tu sie ?, ci od turbin na niczym się nie znaja tylko pieniądze umią brać i wciskać ciemnote , przez takich papraków klienci się od diesla odwracają , a auto w 4 dni do zrobienia było , dlatego u niemca sie nie regeneruje turbin
Witam. Mam pewien problem z moim Renault Kangoo 2002 rok 1.9 D 40 kW silnik F8Q z pompą wtryskową Lukas Epic. Po wymianie pompy R8640A111B, bo uznano ją za niesprawną, na trzyletnią R8640A113B silnik odpala bez problemu, nawet przy temperaturach ujemnych i nie kopci. Przejechanie 4 km odbywa się normalnie. Po krótkim postoju odpala bez problemu, ale...
Właśnie dlatego jest normalne, żeby jako tako nim jechać, musisz go pałować a to odbija się na konsumpcji No właśnie jak przyspieszam to mam wciśnięty gaz na max połowe, ale jemu to nie robi różnicy bo przy maksymalnie wciśniętym jedzie tak samo, więc można by powiedzieć że cisnę go na 100%, ale inaczej się nie da. Próbowałem też jeździć nim jak emeryt...
Witam wszystkich posiadaczy Lagun II z 2001 roku z silnikiem 1,8 benzyna, w zeszłym roku silnik zaczął wchodzic na wysokie obroty i nie reagował na pedał gazu, pojechałem do mechanika podłaczył do kompa i wymienił mi czujnik położenia wału i samochód zaczął normalnie chodzić, po przejechaniu około 10 tys km silnik dostał te same objawy, odszukałem na...
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
Witam mam problem z Renault Megane 1.9 Diesel na pompie LUKASA ( opisze dokładnie to co mi się dzieje ) silnik po odpaleniu pracuje normalnie lecz po jakieś chwili pracy na wolnych obrotach silnik dostaje dziwnych drgań lekko go przegazuje na postoju i chwile jest ok po krótkiej chwili znów jest to samo dzieję się tak często zwłaszcza gdy zatrzymuje...
Witam! Auto jak w temacie - Renault Scenic II 2.0 16V benzyna, automat 2005 r. Podczas pracy silnika z obrotami rzędu 1000 - 1200 /min. w kabinie "buczy". Na biegu jałowym i powyżej jest cicho. Wibracje ewidentnie są od silnika, zjawisko występuje również na postoju. W Internecie jest trochę opisanych podobnych przypadków, ale w z reguły dotyczą diesli...
Mniejsza awaryjność? Przeleć po tym silniku myjką, zostaw pod chmurką i po nim. Druga sprawa to moc. W takiej maszynie ważny jest moment obrotowy. Diesel jest bezawaryjny, ma duży moment co jest najważniejsze, duża masa wirujących elementów jak wał, koło zamachowe pomaga w ruszaniu, wolniej spadnie z obrotów obciążając silnik coraz mocniej. Nie wspominając...
Witam! Też jestem posiadaczem Renault Master z 2004 roku z silnikiem 2,5 dci 84 kW. Ostatnio wymieniłem 4 wtryskiwacze ponieważ był u mechanika i stwierdził On że tamte leją i trzeba wymienić. Zostały założone 3 po regeneracji i jeden używany sprawny. Nie wiem czy nie mam problemu z zaworem EGR? Rano ma problem z odpaleniem, ale nie wiem czy nie świece...
Witam Mam Scenica 2.0 16v 2001 na wolnych obrotach miałem duże klekotanie silnika tak jakby był to diesel,a na wysokich powyżej 2000tys obr. praca normalna. Dziś wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu w Scenicu 2.0 16v i wszystko znikło silnika prawie nie słychać .Mam nadzieje że moja wypowiedź się komuś przyda,pozdrawiam
Cytuje: ..."Jeżeli z rury wydobywa się niebieski dym, oznacza to, że spalany jest olej silnikowy. Dotyczy to zarówno silników benzynowych, jak i diesli. Jeżeli chcesz się upewnić, czy to rzeczywiście ta przyczyna, sprawdź poziom oleju na zimnym silniku (na ciepłym nie robi się tego, ponieważ sporo oleju jest jeszcze na ściankach i pomiar będzie bezwartościowy)....
Witam Od kilku godzin walczę ze sterowaniem obrotomierza Renault 19 Diesel. Podłączyłem go wg poniższego schematu http://obrazki.elektroda.pl/8130446500_1... Niby działa ale bardzo skokowo i tak do 1500 obrotów, impulsator ze skrzyni napędzam sobie wiertarką więc obroty powinny przyrastać w miarę płynie. Próbowałem również opcji z kontaktronem...
Witam. Pisze w imieniu znajomej ponieważ ma problem z renault scenic 1,6 benzynę z 2000 r. a mianowicie zaczęło się od tego że zaczoł chodzic jak diesel to znaczy głośniej i na wolnych obrotach drga , dwa środkowe gary nie pracują prawidłowo mechanicy rzekomo coś tam spawali i było dobrze parę dni i znowu to samo następnie zmieniali cewkę zapłonową...
To nie jest żadna sonda lambda. Pierwsze słyszę o sondzie lambdzie w dieslu. Sprawdziłem nr który podałeś i jest to czujnik ciśnienia doładowania. Sonda lambda umieszczona jest w układzie wydechowym a czujnik o którym piszesz jest w układzie dostarczenia powietrza do silnika pomiędzy turbo a kolektorem ssącym. Wskazania jego będą się zmieniały w zależności...
możesz tylko się ratować wbijając 5bieg wdusić hamulec i puścić sprzęgło. Jak jest wszystko oki ze sprzęgłem i skrzynią to jest szansa że go zgasisz. (wyjechała korba-miałem namyśli że korbowód wychodzi z boku silnika-silnik nadaję sie tylko na złom.) Dobra rada. Jak można dbać aby uniknąć uszkodzenia turbo. po ostrej jeździe zanim zgasisz silnik niech...
Jeśli to silnik 2,8 dCi 110, to tak się dzieje przy złej jakości paliwie lub zaniedbaniach filtrowych - zaczyna mrugać kontrolka świec, brak reakcji na gaz, obroty stałe wzrastają do 2600. Ten model ma elektrozawór z mikrositkiem przy pompie i to mikrositko się zatyka i blokuje pracę tłoczkowi wewnątrz. Po wymianie elementu w autoryzowanym serwisie...
Na jaki kolor kopci?Może któryś zawór się za krótko otwiera i silnik traci na mocy.W moim poprzednim aucie po wymianie popychaczy silnik wyraźniej lepiej wkręcał się na obroty a zmuszony byłem je wymienić bo już nawet na zagrzanym silniku klekotały zawory.Koszt nieduży bo to był silnik 8-zaworowy,w 16-stce wiadomo będzie większy.
Przeklinam dzień w którym kupiłem tego francuza A ja wręcz przeciwnie. Meganka to jeden z najbardziej komfortowych samochodów jakimi jeździłem i na jaki mnie stać. Silnika prawie wcale nie słychać, ma porządne przyspieszenie przy niewielkim spalaniu. A co do problemów z obrotami... Każdy samochód może się popsuć, nawet mercedes czy porsche. Jeśli coś...
Z autem nie było absolutnie żadnych problemów jak do tej pory. Po którymś odpaleniu silnik zaczął chodzić jak diesel. Poza dźwiękiem nie było absolutnie żadnych innych objawów problemu. Powyżej 2000 obrotów dźwięk powracał do normy. Ponoć mogły tu zawinić cewki. Czy faktycznie tak może być i za co cewki w ogóle odpowiadają (totalnie się na tym nie znam)?
Co może być przyczyną nierównej pracy diesla tzn. podczas uruchomienia silnika na wolnych obrotach obroty spadają i ponownie rosną falowo, a przy gwałtownym przyspieszeniu i zdjęciu nogi z gazu silnik gaśne.Czy winne są wtryskiwacze?A może inna jest przyczyna?Pomóżcie! P.S. Chciałem również zaznaczyć, że podczas przyspieszania słyszalne są charaktrystyczne...
To jest zwykły diesel bez elektroniki . Z obrotami jest różnie, czasami dochodzą do 3.5tysiąca i spadają do 2tysięcy,czasami przy wciśnięciu pedału falują między tym przedziałem obrotów. Myślę że to pompa szwankuje . Mierzyłem też ciśnienie w pompie . Obroty jałowe O.2MPa 3.5 tysiąca 1.0MPa. Może jest na grupie jakiś pompiarz i coś doradzi Czy można...
Test przelewowy tow dieslu na układzie CR. Z obrotami po włączeniu klimy to nie jest normalne. Wygląda na to że rozjeżdża się mapa bo masz źle ustawiony LPG. Możesz pojeździć przez tydzień na samym PB i problem powinien ustąpić. Nie pamiętam ale chyba w Clipie idzie usunąć wartości wyuczone.
df025 Injection - Pre-post jednostka grzewcza połączenia diagnoza To w dieslu. sprawdzony mirnikiem i jakies napiecie sladowe pokazuje. włożyłem tez czujnik z jeżdżącego auta i nadal to samo. Jakieś to znaczy ?
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy, opiszę sytuację od początku. Problem się zaczął od wtrysku, był uszkodzony. Były problemy z jego wyciągnięciem i połamała się pokrywa zaworów. Trzeba było wyciągać wszystkie i podmienić pokrywę. Pokrywa była ściągnięta i podmieniona, a przed rozrząd ustawiony ,, głównie wał korbowy. Przy tym nowy rozrząd komplet....
Witam, wiem, że trochę nie w porę, bo temat jest już stary i pewnie problem został dawno rozwiązany, jednak zdecydowałem się odpowiedzieć na wątek, wierząc iż moje doświadczenia mogą być pomocne dla innych forumowiczów. Posiadam Renault z 2000r z takim samym silnikiem 2.0 16V (F4R). miałem dokładnie takie objawy: na wolnych obrotach pracował jak diesel...
Policzmy że auto potrzebuje1,78 litra gazu na h. Czyli 1kg gazu na 1h czyli potrzebujemy 420 000 J dzieląc tę wartość przez 3600 otrzymamy 117 J/s czyli 117 Watt. To jest idealna mała wartość potrzebna do odparowania ilości gazu jaką potrzebuję silnik na wolnych obrotach. Realnie pewnie z 2x tyle. Ile 0,9 litra gazu na h na wolnych obrotach. Czyli...
Witam serdecznie nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale zamówiłem termostat marki Valeo, ma być w poniedziałek. Zobaczę jak będzie po wymianie. U mnie termostat to plastikowa obudowa na 2 śrubki i wkład. Jeszcze dopytam jak odpowietrzać, auto na wolnych obrotach ma pracować aż się nagrzeje. Bo ja po wymianie termostatu i odpowietrzeniu wsiadam do auta i...
Tak jak w temacie posiadam autko które na wolnych obrotach chodzi jak ursus ( głośna praca silnika, jak stary diesel ) zrobiłem test przelewowy, utko chodzilo 2min na wolnych obrotach i otrzymałem taki wynik: 1 - 20ml, 2-50ml, 3-50ml, 4-20ml, czy wszytskie wtryski do wymiany czy tylko 2 i 3 ??
Jeśli jesli na postoju sie gazuje to dochodzi do 90st to trzeba jeździć na wyższych obrotach bo to nowoczesny diesel co mało pali bo przetwarza paliwo na kręcenie kołami a nie na ciepło które ulatuje do atmosfery przez chłodnicę i nie daje żadnego pożytku chociaż paliwo na jego produkcję z baku wyszło. Powinieneś jeszcze napisać jakie odcinki pokonujesz,...
Witam, trafił mi się dziwny przypadek (Laguna 1.8dti 2000. I. Auto podczas jazdy gaśnie na luzie nie zawsze, ale dość często. II. Gdy odpali silnik, obroty nie zależnie od temperatury silnika wskakują na ok 1800. Po dodaniu trochę gazu spadają do 900, jak to zwykle bywa w Dieslu ;) Temperatury powietrza, chłodziwa, paliwa są w porządku. Samochód widzi...
Sterownik czy komputer? Chyba zwykło się używać obu określeń na "metalową bądź plastikową" puszkę która steruje jakimiś rzeczami w samochodzie. Częściej "sterownik" to coś co ma kilka "kabli". "Komputer" to jak ma już kilkadziesiąt pinów. Jeszcze inni nazywają "moduł". Mnie uczono "kalkulator". Jeszcze patrząc od innej strony. Patrząc na budowę dzisiejszych...
Francuskie auta wyposażone w silniki Diesla (nowej generacji) po 6godz jazdy muszą postać ok 15min na wolnych obrotach żeby ostudzić pompowtryskiwacze, zakładam że jechałeś dłużej, jeśli tak to właśnie one są do wymiany. A widziałeś takie auto z pompo wtryskami?
Ja - mając jako takie obeznania w samochodach koncernu Renault zrobiłbym bym wentylator , mimo wszystko na zwykłym bimetalicznym czujniku temperatury . Klimatyzację też na zwykłym mechanicznym presostacie ciśnienia - np. z jakiegoś Japończyka . Zrobić redukcję pod czujnik oryginalny . Do tego prostą instalację elektryczną - parę kabli , przekaźnik ....
No to już wiemy więcej, silnik rozgrzany na wolnych obrotach ma mała kompresje i zmieniają sie już istotnie parametry pracy (przedmuchy). Nie bądź taki ufny, to się stanie pewnego upalnego dnia przy jeździe pod górę. puki co może zastosuj gęstszy olej- ja np. jeżdżę seycentem na oleju dla diesla.
obrót diesel diesel obrót renault diesel
zafira odpalanie anoda magnezowy zamontować komputer dlugo wlacza
Broadband Over Power Lines: HomePlug AV2, G.hn, IEEE 1901, Access-BPL Performance & Interference Sprężyna płaska – budowa, materiały, zastosowania w Makita, wave spring, kontakty PCB