Witam, z tego co widzę, to jest to silnik 6G72 ... Jeśli nie odpala po wymianie rozrządu (i nic innego nie było grzebane), to stawiam na nieprawidłowy montaż ... lub źle ustawiony zapłon Z tego, co wiem ten silnik nie posiada czujnika położenia wału (???) Jego funkcję pełni optoelektronika zintegrowana w aparacie zapłonowym - silnik 6G72 Do tego silnika...
Witam, mam pytanie czy można podnieść obroty silnika 2,5 crd Voyager przy pompie wtryskowej, czy to można zrobić tylko przez komputer?
Działa, silnik wychodzi na obroty.
W tym roczniku nie w komorze silnika tylko za schowkiem(modul sterujacy)
Dzień dobry. Czy udało się namierzyć przyczynę? Mam podobny objaw szarpania silnikiem przy obrotach około 1800. Pozdrawiam
Jeśli wyłącza silnik przy danych obrotach a później zapala normalnie to prawdopodobnie usterka układu paliwowego. Składa się on z wielu elementów wiec diagnostyka, parametry, przelewy .
Sprawdź czy napięcie na akumulatorze nie skacze podczas pracy silnika. Częstotliwość błyskania jest stała czy zmienia się wraz z obrotami silnika? Ja zacząłbym od sprawdzenia alternatora.
Mam te same objawy, kontrolka oleju zapala się po nagrzaniu silnika, czy udało się rozwiązać ten problem ?
Czy silnik pływa na wolnych obrotach?
Naturalnie, że tak. Silnik nie ma sterowania obrotami biegu jałowego, a przyczyn może być b.dużo. Pozdrawiam.
szczelność sprawdza się Plakiem - psikasz na łączenie kolektor-głowica do okoła, jak się wyrównują obroty to tam jest nieszczelność ja bym jeszcze sprawdził ustawienie rozrządu, często jak jest lekko przeskoczony, to tak właśnie nierówno silnik chodzi
Witam posiadam Chrysler town.and.country 2014 benzyna .Problem mój polega na tym że przy hamowaniu (przy prędkości 20-30 km) przy temperaturze 90 stopni auto mi zaczyna szarpać i "latają" mi obroty .Na zimnym silniku nic takiego nie ma miejsca .Może ktoś się spotkał z takim czymś?
Jakie powinno być ciśnienie oleju w samochodzie chrysler voyager 2,5. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.
Hm, a muszę się przyznać, że lekko mi olej pokapuje właśnie z czujnika cisnienia oleju, bagatelizowałem to trochę bo kapie bardzo leciutko i nie miałem kiedy się za to zabrać. Oleju silnika
Witam, no właśnie na cewki zapłonowe nie idzie zasilanie na czujnikach jest, obroty silnika pokazuje i nie wiem jaka jest przyczyna.
Jaki silnik? Który rok? Było by prościej...
Sam kiedyś ukrecilem gwint na napinaczu paska w silniku chrysler 2.5 crd. Jeśli posiadasz wiedzę z doświadczenia w jakich autach można spotkać takie rozwiązania, to może komuś to kiedyś zaoszczędzić dużo czasu. Zasada przeważnie jest taka że gwint jest tak dopasowany aby kierunek obrotu elementu dokręcał mocowanie...
Jaki silnik , jaki rocznik?
objawy występują tylko na biegu P, normalnie jeździ, na Drive - nic się nie dzieje nie gaśnie nie faluje. Rozrząd miałby - cykliczne problemy w pełnym zakresie obrotów silnika, a tu jest problem tylko na wolnych obrotach i tylko na biegu jałowym.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Potrafi sie wypiac czujnik temp na froncie silnika i wtedy tez max 2000 obr.
pomocy?.w moim wylał się olej między silnikiem a skrzyniom i staną A dziurę w miejscu wycieku też masz ? Dodano po 3 Witam. Prosze o pomoc.W moim przypadku w samochodzi biegi raz sa raz znikaja i po jakims czsie powracaja ale z mocnym szarpnieciem.Sprawdzałem olej przed i po uruchomieniu i w tym momencie kiedy biegow jest brak to poziom jest bardzo...
Zapewne masz skrzynię z automatem, Jeżeli masz na P lub N to komputer blokuję obroty przy 4000 obr/min. Spróbuj na D pojechać z gazem w podłodze i obroty pójdą do końca, tylko też nie na zimnym gdyż to szkodzi, u mnie w samochodzie muszę trochę pojeździć w zimę aż silnik się nagrzeję bo nawet na D zmienia mi bieg przy 4000 obr.
witam też przełożyłem silnik tylko mam problem komputer nie czyta czujnika obrotów czujnik jest nowy. obroty za wolno spadają i cały czs są po wyżej 1000pbr
A nie przeładowuje ci czasem ten alternator na wyższych obrotach ? I o jaki czujnik obrotów ci chodzi ?
Witam . Czy rozwiązałeś swój problem z chryslerem bo mam identyczny model i podobny problem jak sie nagrzeje traci obroty i gaśnie po zdjęciu klemy na pół minuty odpalam i jakoś jedzie lecz obroty są bardzo niskie ale jakiś jedzie .
witam mam taki problem posiadam chryslera voyagera 3.3 z 96r miałem wymieniany silnik i od razu rozrząd oczywiście silnik został wymieniony razem ze sterownikiem do niego pasującym no i po kolei silnik zapalił wszystko ok tylko jest pewien problem a mianowicie na wolnych obrotach pływa od 500 obr do 1000obr pużniej jest ok tak do 4 tyś obr i niechce...
Dodatkowa nowość w moim aucie to gdy się ledwo toczy obroty normalne około 900 ale gdy prędkość na luzie jadąc z górki rośnie obroty teź wzrastają do 1500. Pytanie czy przy manualnej skrzyni jest jakiś czujnik prędkości który moźe być przyczyną tych obrotów? Pomocy
Czy tam jest jest silnik Mitsubishi? W moim LeBaron miałem podobne objawy i okazało się, że to sonda lambda sprawiała problemy.
Jest to chrysler voyager 3.0 silnik Mitsubishi
Zerknij na przepustnice ew silnik krokowy bo nie wiem co tam masz sprawdź dolot na szczelność posłuchaj na wolnych obrotach czy nie słychać syczenia powietrza albo odłącz przepływkę i sprawdź reakcję silnika a najlepiej komp i zobaczyć na parametry
Do moderatora: nie wiem co bylo powodem usunięcia mojego postu. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące chryslera i żaden z nich nie rozwiązywał mojego problemu, więc chyba miałem prawo założyć nowy post? Czy może nie doczytałem czegoś w regulaminie? A gdzie napisałeś jakie jest ciśnienie na magistrali w momencie rozruchu, i czy sterownik widzi obroty...
Witam, poproszę o kontakt fachowca z Łomianek. W Voyagerze 3.0 cyrki z wolnymi obrotami itd...możliwe, że to rozrząd...
Wszystko ok. Okazało się że to odpływ z klimatyzacji się zapchał.
Witam. Zapewne już kiedyś taki problem ktoś miał ale nie mogłem odszukać, mianowicie: zaprowadziłem swojego Chryslera t&c 3.8 do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą. Uszczelka wymieniona i teraz są problemy. 1 - nie działa skrzynia biegów (zmienia biegi ale dopiero przy 5000 obrotów!). Byłem u innego machera i po podpięciu komputera wyszedł błąd...
Czekam jakiś czas aż silnik się zagrzeje
Masz servo strzelone,albo duuuuuuży przeciek powietrza.
na małych obrotach jest wyciek jak trochę zwiększę to wtedy niema.
witam poszukuję schematu elektrycznego komputera silnika 2.5 turbo diesla z roku 1998 dokładnie potrzebuję wiedzieć którymi pinami wchodzi sygnał z inpulsatora obrotów skrzyni biegów a które wychodzą do licznika z góry dziękuje
Nie ma żadnych innych objawów, wydaje mi się że jak go pogonie to jest OK, natomiast wejście w tryb awaryjny występuje (jak mi się wydaje) na niskich obrotach.
tzn. jak wskoczy dwójka, to silnik nie mam większych obrotów. po prostu tak jak by był na luzie
Regulator jest w komputerze... Sprawdź czujnik położenia wału (impulsator - czujnik obrotów). To najczęstrzy powód w tych silnikach... Pozdrawiam!
Połączyć się ze sterownikiem silnika i zrobić podgląd parwmetrow pracy
Mam to samo auto Chrysler Grand Voyager (Vgen) RT 2008, 2,8 CRD - U mnie dodatkowo często skacze wskazówka od temperatury płynu chłodzącego - termostat wymieniany niecałe 2 lata temu. - kilka razy były nierówne obroty (pewnie przez wspólną masę czujnika ciśnienia paliwa). - ogólnie mam wyższe spalanie (pewnie przez wspólną masę czujnika ciśnienia paliwa). -...
piotrek0207 napisał: pkorol napisał: Hamowanie i napędzanie odbywa za pomocą paska alternatora Czytałem o tym już, że chcesz użyć paska. Chodzi mi o to , że w tym całym łańcuchu w którym przepływa energia z kół do twojego silnika BLDC czy alternatora masz po drodze taką ciężką maszynerię jak silnik spalinowy, jego bezwładność, sprężanie. Zanim ta energia...
W ustalaniu położenia biorą udział dwa czujniki - wału korbowego i wałka rozrządu. Usterka któregokolwiek powoduje błąd. Podobnie może być z przetwarzaniem danych na wskazanie obrotomierza. Czyli ... nie ma możliwości pracy silnika z błędnymi danymi z czujników. LMy nie nadają się do silników CRD Chryslera - do diagnostyki używa się sprzętowych DRB3.
Witam serdecznie, po ponad 3 letnie "modrendze" z moim autem postanowiłem dziś z nadmiaru wolnego zarejestrować się na forum i zwrócić się do Was z prośba o pomoc. Zakupiłem Chryslera Voyagera z 98 roku z silnikiem 2,4 L w benzynie, bez isntalacji gazowej. Od samego początku samochód wykazywał przejawy ......hmm.. zepsutego czujnika położenia przepustnicy...
Witam posiadam Chryslera Grand Voyagera i mam muła powyżej 2 tys. obrotów, turbina i intercoler ok. Przewody szczelne, wymieniłem całą wiązkę elektryczną silnika bo miałem przepaloną myślałem że to może być przyczyną ale nic, to samo. Zauważyłem że nie zapala się lampka CHECK, na kluczykowanie brak reakcji, z komputerem przez obd2 brak komunikacji....
Kiedy samochód jest zimny to silnik pracuje równo natomiast kiedy się rozgrzeje przerywa tak jakby się dusił. Po prostu nie ma ducha. Dopiero przy wyższych obrotach idzie depnąć a tak to zachowuje się jak zwykły kaszlak. Myślałem że to po ostatnim tankowaniu gazu bo wtedy to się zaczęło ale okazuje się że na benzynie jest to samo. Tak jakby pracował...
ELM-em w Voyagerze to możesz najwyżej podejrzeć obroty silnika.. Poza tym śmieszy mnie powszechne przekonanie laików że komputery są w stanie naprawić każdy samochód..
chrysler silnik obrót obrót chrysler chrysler obrót
amerisolar panele mazda pierścienie przepala zasilacz
obliczanie wyciagarki sterowania nawiewem
Nissan Qashqai J11/J – kolejność pinów żaluzji chłodnicy, kolory kabli: biały, czarny, niebieski Fiat Seicento nie odpala – diagnostyka, czujnik CPS, CODE, pompa paliwa, akumulator