W kierownicy będziesz miał potencjometr, który obraca się o nie całe 360° Teoretycznie mógłbyś go próbować wymienić na wieloobrotowy, ale pewnie zaraz potem go urwiesz, bo nie będziesz miał oporu mechanicznego, albo zastosować przekładnię (tryby) i przenieść blokadę za tryby. Myślę że lepiej poszukać gotowej używki.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... A poza tym masz chyba instrukcję do niej?
Witam! Uważam, że raczej tego nie zrobisz. Raczej nie ma takich potencjometrow ale pewnie mozna by zalozyc jakas mala przekladnie ale gorzej z ogranicznikiem po tych 720 bo potencjometr nie zatrzyma Ci kierownicy. Tak jak kolega napisał wyżej. Możesz próbować ale wątpię. Jakby się dało pewnie by takie produkowali.
No widzisz i temu jest aż taka różnica. Siłowniki jakie zakładają do 60-tek, 30-tek czy mtz-ta mają wymiar 50mm wewnątrz cylindra i 25 mm tłoczysko. Chociaż są i inne. U ciebie jest większa różnica pomiędzy stronami tłoka i dla tego taka różnica w ilości obrotów.
Jeżeli okablowanie sprawdzone, i wszytko się zgadza to całkiem prawdopodobne, że tak.
jesli chodzi ci o czujnik skretu to tak
witam Ano różnią się te dane dotyczące ilości obrotów kierownicy. Przekładnia do wspomagania ma mniejszą ilość obrotów. Teraz nie pamietam dokładnie ile, ale wieczorem postaram sie odnalezc. Pozdro
Hejka, mam problem z kierownicą Logitech G25, ponieważ mam pobrany sterownik, wszystko git, tylko właśnie przy włączeniu kompa ona się nie kalibruje, a przy graniu gra nie widzi obrotu kierownicą. Jakby wszystkie przyciski działały, tylko nie obrót…
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
Podejrzewam, że bez sygnału z czujnika kąta obrotu kierownicy też nie ruszy
Bez sygnału pracującego silnika(sygnał prostokątny) wspomaganie nie ruszy. W Clio II czujnik kata obrotu kierownicy jest w maglu, bez niego też nie ruszy.
skoro nie działa ESP i mowa o czujnikach to jest ich trochę i bez diagnostyki ciężko zwyrokować bo nawet słaby/zuzyty akumulator może niekiedy powodować problemy z ESP... swoją drogą skoro ABS na pewno działa (czy na pewno?) to chyba jednak nie były by to czujniki w kołach, może czujnik kąta obrotu kierownicy, albo czujniki żyroskopowe/przyspieszenia...
Czujnik obrotów kierownicy jest na kolumnie kierowniczej, pod manetkami kolumny, przykręcony na trzy śróby torx. Trzeba wymontować kolumnę by go wyjąć.
Problemem była podkładka doklejona dla wzmocnienia. Robiła zbyt duży dystans między kółkiem a czujnikiem. Kółko musi być dosunięte praktycznie do oporu na wałek, aż dotknie plastiku koła zębatego. Po przyklejeniu pozdkładki z drugiej strony kierownica działa.
Sprawdź zasilacz.
Najzwyklejszy potencjometr 10kΩ o kącie obrotu 270°
przejechałem około 50 mth i orbitrol sam zsynchronizował sie, juz działą prawie tak jak trzeba
Tak...problem dawno rozwiązany...VAS i zakończenie testu drogowego i prowadzonych funkcjach...
Temat rozwiazany
Prawdopodobnie masz ten ostatni układ wiec sprawdź uszczelniacze wewnątrz siłownika lub jeśli to nie pomoże to wymiana orbitrola.
Pracuje w Lesznie WLKP i nasza firma wynajmuje kilkadziesiąt wózków Jungheinrich rożnego typu od firmy Serwitech, między innymi kilkanaście efg213. Gdy coś nawali to max 2 dni i chłopaki przyjeżdżają na naprawę więc jak sądzę mają dobry dostęp do części, może są w stanie pomóc wiedzą lub częścmi.
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Podaj model kierownicy. Najlepiej to zrób zdjęcie kierownicy od środka i wstaw zdjęcia. Moim zdaniem wymiana potencjometru nic nie da. Kierownica jest tak skonstruowana mechanicznie ,że skręt jej wynosi 120 stopni.
Jeśli na wycieraczkach jest symbol klaksonu, to wyłacznik jest od Żuka/Nysy czyli samochodów, gdzie titek nie był w kierownicy. Co do malucha - czy można przełacznik użyć to już zależy od wersji samochodu. Czy masz wyłacznik do świateł dwupozycyjny (wyłaczony - właczony) czy trzypozycyjny (wyłaczony-pozycyjne-reflektory) oraz czy masz spryskiwacz na...
Szukałem dużo ale nie mogę znaleźć rozwiązania. Mam zamiar zrobić własną kierownicę to komputera, dużo ułatwia aplikacja na telefonie która przetwarza obrót telefonem, po prostu mam zamiar przyczepić telefon do kierownicy. Problem, że takowej kierownicy nie mam. Na OLX można znaleźć nawet za darmo kierownice, niestety nie mają one 900 stopni skrętu...
Witam . Mam problem z laguna 2 1,8 benzyna 2003r. a mianowicie: laguna po wypadku juz naprawiona ( wywalone poduchy w kokpicie) pozostał błąd ESP jak w tytule ,przyznam ze zdejmowałem całego pająka pod kierownica i ponownie podłączyłem w odwrotnej kolejności z ustawieniami jak przy zdejmowaniu . Nie wiem czy błąd był obecny przed naprawa gdyz były tez...
Kalibracja w systemie - tam ustawiasz położenie środkowe i zakres ruchów.
W trakcie gry kierownica obiera swój zakres obrotu (chyba najniższy z możliwych: 270 stopni) i nie mogę tego zmienić w ustawieniach w grze (tak się dzieje w każdej grze). Ktoś wie, jak pomóc? Kierownica dysponuje przełączaną nastawą 270 i 900 stopni, ale w grach zakres symulacji jest zawsze pod kątem 270. Na nic dało się ustawienie kąta symulacji 900...
Czyli moduł do wymiany na to wygląda.
Co do linków z pierwszego postu, mechaniczny impulsator to bardzo kiepskie rozwiązanie, mała rozdzielczość, słaba trwałość, enkoder optyczny o rozdzielczości 100 to już jest akceptowalne rozwiązanie, z dobrze napisanym programem pozwoli rozróżnić 400 stanów na obrót. Im większa rozdzielczość tym mniejsze ruchy kierownicy można wykryć, weź pod uwagę...
to nie jest czujnik obrotu kierownicy tylko taśma do poduszki i klaksonu zamknięta w czarnym, okrągłym pudełku. jak nie wiesz o ile została obrócona to pokręć w jedna stronę do oporu (delikatnie !), następnie w drugą, też do oporu, licząc jednocześnie obroty (wyjdzie pewnie z 8 ), potem cofnij o połowę ilości obrotów i zamontuj, koła muszą być oczywiście...
A gdyby zastosować nakładkę na kierownicę w formie pierścienia z poprzecznymi kreskami + zwykły czujnik refleksyjny ? Rozwiązanie dość proste a prz tym możesz dokładnie obliczyć/założyć ile kresek wypada na 1 stopień.
Luz jest ok 1/4 pełnego obrotu kierownicy.
Witam. Temat archiwalny ale mam identyczny problem z identyczną ibizą też 80 mA poboru prądu, i stąd moje pytanie czy ktoś rozwiązał problem i co jest jego przyczyną ? czy to czujnik obrotu kierownicy ?( moje przypuszczenia ) czy problem leży w czymś innym ?
Zrób kalibrację czujnika kąta obrotu kierownicy.
Hmm, Przecież pompa pracuje cały czas i jest tylko zależna od obrotów silnika, a to co na orbitrolu to u mnie jest dodatkowo ograniczane przez zawór. Ciśnienie tłoczenia pompy nie jest w żaden sposób uzależnione od obrotów kierownicy a jedynie ciśnienie, które orbitrol przekierowuje na siłownik P-L. Orbitrol działa podobnie jak rozdzielacz, tzn w położeniu...
A czy jest opcja aby przez kodowanie wspomganie kierownicy działało jeszcze efektywniej? Aby można było mniej siły włożyć do obrotu kierownicą?
no to uzywany czyjnik założony i dalej lipa --- zero wskazań w bloku 60 -- jazdy to juz kilka km zrobiłem , włącznie z obrotami kierownicy co chwile i nic , no nie mam juz pomysu - wszystko błedy itd mam jak na tym filmie : https://www.youtube.com/watch?v=tCDd56VY... tylko u mnie w basic setings nie startuje odczyt kąta , a na filmie po kilku metrach...
To załóż z powrotem stare świece. Trzeba wywnioskować czy ci 1 cylinder nie pali czy masz za niskie obroty jałowe.
system pomiaru momentu - pomiar przyczepności. Nie da sie zmierzyć przyczepności. ABS mierzy prędkość obrotową kół. System ESP dodatkowo ma informację o : kącie i momencie obrotu kierownicy cisnieniu płynu hamulcowego przyspieszeniu bocznym auta Polecam test ABS/ESP: na lodzie, kiedy lewa strona jest na asfalcie a prawa na piasku poniżej 20km/h 3.1.14....
W ustawieniach windowsa wykrywa urządzenie, i nawet rejestruje obrót kierownicy oraz przyciski, lecz w grze w ogóle nie działa.
Zaczął bym od kalibracji czujnika kąta obrotu kierownicy.
witam mam kierownice firmy saitek r100 jest na usb i nie posiada żadnych drgań padłem na pomysł bo zwiększyć kąt obrotu bo na razie tylko 180 jest więc od czego zacząć ?? z góry dzięki za odpowiedzi
Spróbuj porady z tego wątku: [url=https://www.reddit.com/r/LogitechG/... button constantly pressed? Sprawdź też: a) Skręć najpierw kierownicę o np. 45* w lewo lub w prawo b) Włącz grę. c) Przyciski aktywne tak/nie d) Powtórz zwiększając obrót kierownicy (90*, 120*, 180*) Jeśli przyciski są aktywne to możliwie...
Akurat ten zakres można bardzo łatwo zwiększyć bez zmian w sterownikach :) Załóżmy, że ten potencjometr ma 10kΩ. Czyli przekręcony maksymalnie w lewo (0°) będzie miał 1Ω a w prawo (270°) 10kΩ. Czyli przyrost/spadek oporu na stopień wynosi jakieś 37Ω (10000 / 270). Potencjometr wieloobrotowy, jak już mówiłem, ma ten sam opór ale na...
Pomyśl, jak bez elektroniki silnik wspomagania będzie wiedział, w którą stronę się kręcić??? Dobre spostrzeżenie, będzie potrzebny do tego sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy znajduje się już w kolumnie, czy więc wystarczy tylko sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy(w jakim położeniu się ona znajduje) silniczek wspomagania, no i oczywiście...
Masz problemy z czujnikiem kąta skrętu na kierownicy. Warto podejrzeć parametry i obroty kierownicy podczas kręcenia kierownicą w obie strony. Jak sygnał z czujnika będzie błędny to wiadomo o co chodzi.
Witam, na zdjeciu widac, ze ktoras linka : 'gazu' lub 'ssania' - zwisa luzno, brak w niej regulacji naciagu ze 2-3 mm przynajmniej - to moze byc wlasnie powodem braku 'wolnych obrotow'. Trzeba skasowac wszelkie luzy na pancerzykach linek i sprawdzic - czy jest w gazniku srubka od 'wolnych obrotow', ktora lekko podpiera przepustnice, zeby nie wracala...
Świeci się kontrolka na desce? Na początek sprawdzić zasilanie. Może być bezpiecznik, zgniła wiązka, sama pompa w sobie, albo czujnik obrotu kierownicy. A co się stało że przestało działać? Wypadek czy po prostu awaria?
Świeci się kontrolka wspomagania. Vag'iem nie mogę się połaczyć ze sterownikiem. Napięcie "po stacyjce" pojawia się,czujnik obrotu kierownicy raczej działa, ruszając kierownicą zauważyłem zmiany napięcia na jednym z pinów.Pompa nie odzywa się :( POMOCY
A jeżeli chodzi o czytnik obrotów, to taki z kierownicy używanej (jakiś badziew 270* obrotu), przy odpowiednim sofcie będzie czytał obroty 900*?
Generalnie czujnik kąta skrętu jak działa nieprawidoło od razu wyrzuci Ci błąd, w przypadku uszkodzenia czujnika wspomaganie może nie działać poprawnie, lub wcale nie działać. Z tym się nie zgodzę. Spotkałem się z przypadkiem, gdy zawilgocony czujnik pokazywał obroty kierownicy bez jej dotykania, pompa przyspieszała jednak błędów nie było. Jeśli kolega...
najprościej zrobić jakaś przekładnie 1:2 i wtedy będzie 1 obrót kierownicy 2 potencjometru
Panowie mój przypadek lekko inny tzn wspomagania też brak, ale za to komunikacja vag-iem jest. Usterek na zgaszonym silniku brak. Za to jak odpalam to są usterki napięcie zasilania zacisk 30 za niskie. Mierzyłem i do pompy głuwne plus i masa jest ok. W blokach pomiarowych zasilanie na pompie nie przekracza 8-9V na pracującym silniku, czyli kiszka. Ładowanie...
Tam nie ma żadnej hydrauliki a to z dwoma wtyczkami to sam silnik wspomagania i czujnik obrotu wału kierownicy
Zastosuj przekładnię zmniejszając obroty potencjometru - to chyba jedyne wyjście.
Przekładnia multiplikująca 4 krotnie, a wiec musisz mieć dwa koła różniące się średnicą 4-krotnie, małe zakładasz na potencjometr. Koła możesz wybrać jakie ci będzie łatwiej kupić, zębate, albo pasowe, na pasek klinowy lub zębaty - zajrzyj do sklepów modelarskich.
Tylko silnik miał P0172 i P0300, odpowiednio skład mieszanki i wypadanie zapłonów. No i sterownik obrotu kąta kierownicy nic nie pokazuje.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy ktoś może ma zmodyfikowaną t150 od thrustmastera pod względem prędkości obrotowej kierownicy. Wymieniłem silnik elektryczny z łożyskami i zasilacz, oczywiście nie pracuje na wyższych obrotach tak jak powinien. Wyrzuciłem cały transformator a nowy zasilacz podpiąłem pod wtyczkę 4 pin. zdjęcie poglądowe: https://obrazki.elektroda.pl/3186577000_...
Musisz mu zasymulować prostokątny sygnał prędkości obrotowej silnika, inaczej nie włączy się. Poza tym trzeba obciążyć wałek wychodzący ze wspomagania żeby czujnik momentu obrotowego załączył wspomaganie podczas obrotu wałkiem kierownicy
W tej kierownicy jest potencjometr liniowy (logarytmiczny nie wchodzi w grę) przy logarytmicznym koła pojazdu podczas skrętu słabiej skręcałyby w prawo a mocniej w lewo (lub odwrotnie) Ośka ma 5 a nie 6mm (wiem ciężko taki znaleźć) Osobiście zamontowałem taki potencjometr https://obrazki.elektroda.pl/8511544500_... Kąt obrotu kierownicy...
Witam Mam taka usterkę ze wyłącza i włącza silnik podczas jazdy i na postoju. Wymieniłem przepustnice i przekaźnik DCM był upalony troszkę. Mam uszkodzony czujnik obrotu kierownicy. Czy to może mieć wpływ na ta usterkę? Dziękuję za wszelka pomoc
Z przodu masz hamulce czy tylko tył? Ja ustawiał bym na 0 lub leciutko zbieżny max 0,5 do 1 stopnia. Koła z przodu też bym lekko pochylił ale nie jakoś drastycznie tak do 5 stopni. Dla lekkości prowadzenia zwrotnice osadziłbym jak najbliżej się da osi symetrii koła. Wtedy ramię jakie stanowi koło jest mniejsze i lżej się kręci kierownicą (można dać...
Mozesz sciagnac bez odlaczania bateri wystarczy ze nie bedziesz przekrecal kluczyka na pozycie zaplonu ale musisz uwarzac na tasme do poduszki aby zalozyc w tej samej pozycji co sciagnales lub policzyc obroty kierownicy
Trzeba podłączyć interfejs, odłączanie akumulatora nic nie da Nareszcie mam odpowiedni interfejs, teraz mam trochę więcej przydatnych danych. Zrobiłem odczyt danych na żywo ze wszystkich modułów. Najbardziej zastanawiające jest napięcie wyjściowe przetwornika DCDC, oto foto: https://photos.app.goo.gl/4vgkFCmpJGaGfy... Było też coś o kącie obrotu kierownicy:...
. Gdyby nie działało to by wprowadzili jakieś poprawki. Pewnie, że będzie działało. Tylko można to zaprojektować lepiej. Mam dwa pytania 1, czy przy zgaszonym silniku obracasz kierownicą , jaki jest kąt obrotu i czy nastąpi opór 2.jaki jest kąt obrotu kierownicy do momentu ruszenia siłownika przy pracującym silniku
Ja mam w zderzaku, ale w innym aucie. Doświetlanie fabryczne. Przy 1/4 obrotu kierownicy się zapalają, ale poniżej prędkości 20km/h.
W tych oplach światła tak pulsują na wolnych obrotach, winą jest elektryczne wspomaganie kierownicy jak i to, że cyklicznie włącza sobie świece żarowe. 13,8V pod maxymalnym obciązeniem jest idealnie.
Tak w sumie to nie wiadomo co jest skrzywione??? Daj zdjęcia. Sprawdź czy ograniczniki obrotu kierownicy nie są uszkodzone. Lagi nie mogą uderzać o bak!
Dzień dobry. Szukam rzetelnego i godnego polecenia serwisu, któremu mógłbym powierzyć diagnozę i naprawę kierownicy logitech g29 razem z shifterem. Pojawiające się problemy w kierownicy: - w czasie obrotu kierownicy, w jednym momencie aktywują się wszystkie klawisze zamieszczone na niej - luźny korpus kierowniczy - w shifterze niedokładnie wbija się...
Wydaję mi się że to kwestia oprogramowania. Mam kierownicę Logitech i wystarczy w ustawieniach przestawić czułość i kąt obrotów kierownicy.
Na moje źle założyłeś "krzyżak", zrobiłeś obrót kierownicy w lewo lub w prawo względem przekładni, gdy skręciłeś kołami to zerwałeś taśmę w zwijaczu w kierownicy. Wciśnij ten klakson, jeśli nie będzie, to tak jak pisałem wyżej.
Luzy w przekładni można ręcznie skasować, nawet na przegubach kulowych, dziwne że przyjęło się że w tych ciągnikach zawsze jest pół obrotu kierownicy luzu... Jak pamiętam regulując tą śrubą eliminujesz luz osiowy ramienia przekładni, jak również luz w przekładni. Ściągnij instrukcję obsługi z internetu, tam jest wszystko opisane.
Tak pokazuje ze uskodzone są centralka, silnik, czujnik obrotu kierownicy, a wszystko podmienilem i nic moze jakies zasilanie tego ukl?
Podłączyłeś dodatkowy zasilacz ,który zasila silnik od FFB. Bez niego kierownica nie zrobi kalibracji (obrót w lewo potem w prawo i na środek).
Auto jak w temacie. CIM podmieniony na drugi i ten sam błąd: C0460 Obwód sygnału czujnik kąta obrotu kierownicy, zakres działanie. Czyżby uszkodzony moduł ABS? Błąd pojawił się niby po wymianie krzyżaka. Ktoś walczył z powodzeniem z takim błędem ?
Cześć, mam problem z kierownicą Thrustmaster TX/T300. Polega on na utracie centrowania przy przekręceniu kierownicy powyżej jej maksymalnej wartości (poza blokadę). Dzieje się tak również po mocnym uderzeniu w barierę. Środek kierownicy zostaje przesunięty o około 3 stopnie w jedną stronę. Co próbowałem zrobić: 1. Czyszczenie sensora Halla i magnesu...
Przyczyną awarii był uszkodzony czujnik obrotów kierownicy i silnik wspomagania zamiast ułatwiać kręcenie to przez ułamki sekund utrudniał. To powodowało błędy wysyłane do komputera a ten wyłączał wspomaganie. Dzięki za odpowiedzi
A spróbuj zrobić parę "ósemek", zobacz czy będzie ok. Czy są widoczne zmiany kąta obrotu kierownicy jak nią kręcisz. Koło sterowe założyłeś tak jak było?
Witam, mam problem. Kupiłem ostatnio kierownice z panelem sterującym (Logitech Heavy Equipment Bundle) i jest malutki problem iż gdy gram w farming Simulator 22 i mam kierownice prosto to w grze koła są skręcone w prawo ale gdy lekko skręce kierownicą w lewo to koła się wyprostowują, jest też taki problem że jak lekko skręcam kierownicą w lewo albo...
BMW lansuje aktywny układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu, zależnym od prędkości jazdy. Przy prędkości jazdy do 40 km/h kierowca wykonuje tylko jeden pełny obrót kierownicą od maksymalnego skrętu kół w lewo i w prawo, a przełożenie układu kierowniczego wynosi 1:10. Dzięki mniejszej liczbie obrotów kierownicy łatwiej jest zaparkować pojazd. Wraz...
https://obrazki.elektroda.pl/4502127600_... Czy jest możliwość podłączenia do wspomagania elektrycznego od Renault dodatkowego sterowania obrotami kierownicy za pomocą guziczków lewo prawo?? jeśli tak to jak to wykonać??
Być może nie przeczę lecz zastanawiające jest to iż jak hamujesz to obroty spadają .. dziwna sprawa .
Jeszcze mam takie pytanie. Czy jak włożyłem potencjometr b50k w miejsce b100k i wszystko działało prawidłowo i jedyne co się stało to zmniejszył się kąt obrotu kierownicy, to jak włożę w miejsce b50k b100k to rozumiem że po kalibracji powinno działać tak jak należy?
https://obrazki.elektroda.pl/1546416100_... .. ja też był zaskoczon, ale można spróbować. Jest kod diagnostyczny C1509 Controller Relay Sticking The control unit recognises the malfunction of the circuit via an internal evaluation logic. Opisaną usterkę najczęściej powoduje czujnik obrotu kierownicy, a zwłaszcza jego część, która służy...
Witam. Wziąłem się za zrobienie kierownicy do komputera w oparciu o arduino. Zbudowałem już statyw oraz zamontowałem kierownicę na specjalnym pręcie z łożyskami. Kierownica się fajnie kręci oraz wszystko jest stabilne bez luzów. Teraz Kwestia wykorzystania arduino oraz detekcji obrotu kierownicy. Od znajomego dostałem brothera jak w tytule. Drukarka...
Błąd we wspomaganiu ma nr U1313 - Połączenie DAE (elektryczne wspomaganie kierownicy) / ESP, Spójność . We wspomaganiu nie ma możliwości kodowania w Planecie, tylko podgląd parametrów, odczyt i kasowanie błędów. Błąd może wynikać stąd, że w samochodzie nie ma ESP, jest tylko ABS? Może wspomaganie, po regeneracji, które zostało założone do samochodu...
na samym początku musiałbyś zrobić diagnoze urządzeniem Vag lub Vas,wtedy powinno pokazać jakiś błąd,częstą przyczyną jest czujnik obrotów kierownicy
Jak nie masz na obecną chwile kompletnego rozwiązania to będzie to działać. Jest jeszcze dedykowana aplikacja dla projektu kierownicy o nazwie WheelConfig_0.21.exe i soft FFBWheel.0.16.leonardo.hex. Warunek musisz miec Arduino Leonardo ATmega32u4, a WheelConfig_ jest lepszą aplikacja od MMJoY-2, bo np. mozna ustawić np. kąt obrotu kierownicy. AVRLab++.zip...
Oznaczenia to typ orbitrola i wydajność, im większa tym mniej obrotów kierownicy na pełny skręt potrzeba. Ale to mniej istotne. Napisz o tym co pytałem. Jak się zachowuje kierownica przy obracaniu z kołami na ziemi bez odpalania silnika. To naprawdę dużo wyjaśni.
Witam Dostałem kierownice j.w. ale jest uszkodzona, nie ma w niej(został ułamany i zgubiony) czujnika obrotu kierownicy. Nie ma w niej tradycyjnego potencjometra tylko czujnik coś jak w myszce. Czy można dostać gdzieś schemat tej kierownicy albo namiar na jakis serwis Pozdrawiam
Witam! Mam ten sam problem w Ibizie wspomaganie TRW brak odczytu z czujnika bład 00816 o uszkodzeniu czujnika kable sprawne. Pompa została wymieniona po uszkodzeniu po wypadku. Wspomaganie standardowo działa ale ma problemy przy dynamicznych obrotach kierownicy. Czujnik wymieniłem na drugi i dalej to samo. Kodowanie sprawdziłem. Pytanie dotyczy sprawdzenia...
tak mi się wydaje, bo wszystko inne (panel z guzikami, czujnik/silniczek sprawdzający obrót kierownicy itd) wpiete jest w płytke główną i działa - w weekend będę miał miernik w zasięgu to posprawdzam jeszcze czy jest tam zasilanie, czy oporniki są okej, jezeli tak to bede miał pewność. a co do wielkosci... to chyba baaardzo stare te drukarki? bo ten...
Witam chciałbym przerobić swoją kierownicę iSmart SW5050 żeby miała pedał sprzęgła, skrzynię 6 biegową i obrót kierownicy 900 stopni.. Zarys w głowie mam tylko jakie części będę potrzebował aby to wykonać?? Z góry dziękuje za każdą pomoc !
Ustaw tą kierownicę ręcznie w grze przypisując dla danego klawisza/pedalu/obrotu kierownica odpowiednia akcję w grze.
Witam , nie wiem czy to dobry dział, podczas obrotu kierownicą , obojętnie w którą stronę jest takie kliknięcie, jak przy powrocie kierunkowskazu, chociaż nie jest załączony, co to może być?
pracowałem w firmie produkującej przełączniki do samochodów, akurat montowaliśmy też dla Jaguara. Tam byo tak, że musiało byc min 2.5 obrotu w każdą stronę.... ustaw koła na prosto i policz obroty kierownicy prwo/lewo... powinno to byc jakąs wskazówka...
Pomiar zrobiony, analog wypluł 10k, mam potencjometr 10k, ale również dziura ;/ najlepiej łapie 1k Jutro podjadę do sklepu i kupię jeszcze 0,5k, bo ten 1k działa "prawie" idealnie, ręką delikatna dziura, natomiast na kierownicy i przekładni ok. 30* obrotu kierownicą.
Siadła pompa i daje za małe ciśnienie na wolnych obrotach.
Problem rozwiązany. 3 razy wcisnąć klawisz B1 , ustawić na kierownicy obroty i zapamiętać wciskając jednocześnie gaz i hamulec
czujnik obrotu kierownicy czujnik kąta obrotu kierownicy czujnik obrotu koła kierownicy
zafira klimatyzacja przełożenie przekładni pasowej magnetofon kasetowy schematy
schemat blaszek pomiary impedancji pętli zwarcia
Wymiana łożyska w pralce Privileg PWF 6645 - instrukcja krok po kroku Jak sprawdzić czujniki Halla we wkrętarce?