Witam obroty silnika dochodzą tylko do 2.5 tysiąca Na postoju czy podczas jazdy?
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 Open or short to B+ Intermitten tu masz odpowiedż
Sprawdzić czy masz szczelny dolot. Odepnij przepływke i zatkaj ręką dolot przy przepustnicy. Ma zgasnac.
Na zimnym czy ciepłym czy podczas rozgrzewania,na którym biegu.
Pryskałes plakiem po silniku żeby sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza? Blad może pochodzi od wariatora?
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Zacznij od sprawdzenia przepływomierza. Pozdrawiam.
diagnostyka pierwsza !!!pod vaga go!!
to nie myśl tylko wymień (komputer)
Bardzo możliwe, że pasek rozrządu przeskoczył. A ty pewnie przy wymianie czujnika położenia wałka rozrządu blokad nie użyłeś. Jak jest ten czujnik uszkodzony to auto ciężko odpala ale wchodzi normalnie na obroty i ma jakąś tam moc.
Zobacz w blokach pomiarowych czujnik temperatury. Nastawy przepustnicy tez warto zrobic. Przeplywka tez moze byc przyczyna. Jak zacznie wchodzic na obroty to odepnij przeplywke i zobacz czy spadnie z obrotow.
Witam ! sprawdź najpierw czy masz szczelną rurę elastyczną pomiedzy przepływomierzem a kolektorem ssącym (opaski i ewentualne pęknięcia oraz te podłączone od odmy i zaworu obejściowego). pozdro
Jak nie posiadasz ciśnieniomierza to nic nie zdziałasz.
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Jeśli wykluczyć nieszczelności w układzie dolotowym to ja bym TPS podstawił, a silniczka krokowego to tak naprawdę nie ma w tym samochodzie
Odnosnie 110 stopni . Mam Passata od nowosci tj. od 93 r . Temperatura skoczyla mi tylko 2 razy . Za pierwszym razem winna byla zabrudzona chlodnica , usuniecie kamienia pomoglo radykalnie . Za drugim razem uszkodzeniu ulegl wylacznik silniczka na clodnicy . Jest on dwubiegowy i spalil sie styk pierwszego stopnia i wtedy silniczek wlacza sie dopiero...
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Prawdopodobnie na parowniku jest śrubka na imbusa trzeba zostawić samochód na luzie odpalić go odkręcić śrubkę w lewo i zaraz w prawo bo chodzi o mieszankę zaraz jadę to na wieś zrobić zobaczymy czy to to Po tym to zaraz całkiem przestanie chodzić na gazie.
Can busa mam ale chodzi mi jaki program trzeba
Tak też już zrobiłem
Taka różnica to nie różnica wg mnie sztangę ruszyłeś albo się przycina. Wystarczy że inaczej gruszka siadła na śrubach i masz te 1-2 obroty na sztandze.
Witam.Długo mnie nie było ale praca i praca. Przepustnica czysta adaptacja zrobiona.Lewego powietrza na 100 % nie ciągnie. I nadal to samo. Jadąc przy zmianie biegów na zimnym silniku jest dobrze. gdy osiągnie jakieś 50 stponi zaczyna trzymać obroty i powoli opadają. Teraz ciekawostka:). Jadę na biegu 4,3,2, bez znaczenia obroty prawie 3000 puszczam...
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
Turbo do ogarnięcia (czy regulacja zmiennej geometrii chodzi luźno ) bo do 2300 daje za mało a powyżej 3000 daje 150 % normy. Ja bym szybko to ogarniał bo przy takim doladowaniu powyżej 3000 rpm obroty turbo są ze dwa razy większe od tych które są dla niej bezpieczne i grozi to rozrwaniem wirnika ukreceniem ośki.
Szum może być z kiepskiego nowego visko, zobacz czy przy tej przegazówce wentylator nie zapierdziela jak szalony 😀 Oczywiscie im więcej na minus to silnik będzie twardziej pracował ale nic mu się nie stanie to już kwestia gustu, byle by spaliny w gardło nie gryzły. Po logach dziur nie widać może minimalne nieszczelności, egr możesz sprawdzić,...
inspekcja pali sie ci dlatego że nie wykonałeś przeglądu:) technicznego auta na serwisie A co do braku mocy to jak sie zachowuje auto po braku mocy czy jak obroty ci spadną poniżej 3 to auto rozpędeza sie normalnie do 3 tyś czy nabiera prędkości bardzo leniwie jeśli tak jest to usterka może leżeć po strone zaworu ograniczającego doładowanie może ci...
Nie wiem co w tym przypadku dziwnego :) turbo szybko traci obroty bo albo jest źle wyważone albo łopatki mają dośyc. Podepnij rurę zamiast ic, odepnij wydech na próbę, jak nie pomoże to turbo do wymiany ...
Nie tędy droga, proponuję sprawdzić kąt wtrysku pompy i najprawdopodobniej pogonić pompę do przodu czyli pod obroty o jakiś milimetr. Wszystko wskazuje na zbyt późny kąt wtrysku.
silniczek jest do naprawienia - pada potencjometr wskazujący położenie i najczęsciej pomaga przeczyszczenie a nawet odrobina wd40 sprawdź czy te obroty nie wzrastają ci jak dodajesz gazu problemy z którymś z czujników temperatury moglyby wpływać na wzrost obrotów albo kieski styk na + lub minusie dmuchawy - masa jest sterowana przez moduł w wentylatorze....
a nie masz pękniętej rury sącej od przypływomierza albo jakieś lewe powietrze
Możliwe że wentylator ze sterownikiem do wymiany.. Miałem taki przypadek pomogło.
witam mam ten sam problem od 2 dni.od jakiegos czasu leci mi z egr czy jak to tam sie pisze w PL jezdzilem dalej,ostatnio odpalilem go pod robota i chcialem ruszyc nie mial mocy podlaczylem go pod kompa pokazal przeplywomierz wymienilem bo mechanik byl pewien na 100% dalem za niego 90 funt.okazalo sie ze na nowym ma moc ale silnik jak by sie dlawil...
Podczas jazdy przy skręcie w lewo notorycznie zapala się kontrolka ESP co skutkuje tym iż system ten nie działa na prostych kołach zdejmij kierownice i kręć delikatnie taśmą w lewo do lekkiego oporu żeby jej nie zerwać i potem w prawo, policz obroty od lewej do prawej, cofnij na środek i załóż kierownice, idę o zakład ze jest kierownica z taśmą o jeden...
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
sprawdzalem silnik krokowy i dziala dobrze nie jest zabrudzony. jezeli to nie silniczek krokowy to co innego moze brzyc przyczyna falowania wolnych obrotow czujnik temperatury terz jest dobry. falowanie zaczyna sie gdy silnik nagrzeje sie gdzies do 75 stopni celcjusza. prosze o rady z gory wszystkim dziekuje. pozdrawiam
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
Sprawdź odmę czy nie popękana pod kolektorem czasami rozpada się w rękach ze starości
Passerati z turbo czy bez? Czemu nie podajesz typu silnika? Pewnie powymieniał bym trochę oringów na start, i trochę węży... :lol:
0 460 404 971 - 66 kW AHU 500 obr 6-7,4 bar 8,6-11,8 mm 2000 obr 8,2-9,6 bar 11,5-12,9 mm 0 460 404 969 - 81 kW AVG 500 obr 8,1-9,5 bar 10,1-10,3 mm 2000 obr 10,7-12,1 bar To są obroty pompy, czyli silnik razy 2.
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
passat 1.8 20V 98´ADR mam podobny problem,na luzie lekko faluja obroty(minimalnie) ale kiedy przygazuje np.do 3000 obr/min. to ida normalnie do gory i spadaja do 600 obr/min. i ida do 850 obr/min. i tak 3 a nieraz 4 razy zafaluja i znow jest 850obr/min.A-ha i z rury sie poci bo asfalt mokry ale nie jest to olej a bardziej jakby na benzynke pachnialo....
Niestety nie , patrząc nawet na obroty obu silników diesel ma mniejsze niż bęzyna ale zakładając skrzynie z diesla do benzyniaka super sprawa ma muła ale za to prędkość około 20 % większą .
nastawnik przepustnicy. Tutaj szukaj.
Rodzi się pytanie Po co katalizator skoro chodzi dobrze. Pozatym gaz wykończy katalizator. Praca automatu niestety nie zmienia się tak znacznie po awari sondy( poza zwiększeniem zapotrzebowania na gaz lub paliwo). Obroty muszą byc utrzymywane na stałym poziomie ze względu na automata. Ja bym tam nie montował katalizatora jeżeli jeździ się na gazie....
na falowanie u mnie pomogło czyszczenie przepustnicy ,mianowicie zbiera się tam nagar który przytyka i stąd te falowania miałem to samo ;) ogólnie gdzieś czytałem w serwisówce że czyszczenie przepustnicy powinno się odbywać co 15 tyś km :)
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
To nie tak. Najwidoczniej gdzieś Ci ciągnie lewe powietrze przez co ECU nie jest w stanie wyregulować obrotów bo przymknął przepustnice a tu jeszcze obroty za wysokie. Ciągnie lewe powietrze więc obroty wzrastają a sonda widzi że mieszanka nie taka. Szukaj lewego powietrza. Po adaptacji nie będzie żadnego komunikatu. Podczas jej wykonywania przepustnica...
Problm w nastawniku, nie poradzisz sobie sam.
problem dotyczy wolnych obrotów przy silniku 2,0 benzynowym z pełnym wtryskiem, po uruchomieniu obroty utrzymują sie w okolicy 550-650, bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Sprawdzenie testerem nie wykazało żadnych usterek, podciśnienie( wężyki gumowe) wymienione.Usterka pojawiła sie nagle, tzn w momencie odpalania samochodu( samochód stał ok 4...
passat obroty odcina obroty passat obroty silnika passat
osadzanie puszek elektrycznych przełącznik kolumna kierownica pralka whirlpool czerwona dioda
podłączenie radia blaupunkt naped bramy blaszak
Schemat gniazda pedału Lincoln Aspect 300 Utrata komunikacji z centralnym modułem CEM