To jak żeś usunoł błedy trza było patrzeć na cisninie paliwa i obroty silnika. out.
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Witam mam problem z masterem 2.2 dCi silnik pali od strzała powyżej 1500 obrotów samochód odrazu gaśnie.Pali się kontrolka silnika i stóp. miał ktoś kiedyś taki problem ?
Nissan Interstar 2.5 DCI, rok 2007 -co Państwo polecają do diagnostyki? Zależy mi na parametrach rzeczywistych (m.in ciśnienie na listwie, obroty, gmp itd. Silnik Reanault Master G9U.
Jakie obroty widzi sterownik silnika?
Większy na powrocie niż na zasilaniu? Zmierzyłem obroty i wyszło tak: na 1 obrót silnika wychodzi 1,25 obrotu na wałku. Czy wałek powinien mieć mniejsze obroty niż obroty silnika?
Ten silnik odpala przy -20stopiach nawet jak wszystkie świece żarowe są przepalone, taka konstrukcja. Sprawdź czujnik ciśnienia na magistrali CR.
Moc silnika? Rodzaj osprzętu?
Możesz mieć przetarte przewody na łączeniu silnika i skrzyni biegów.
Ja w takim wypadku kupiłem na aliexpresie wyświetlacz pod obd, może pokazywać na raz cztery wybrane wartości ze standardowej tablicy typu: temperatura, szybkość, obroty, przepustnica itp. Coś w rodzaju https://www.youtube.com/watch?v=28iRMFpf... podróbka na ali... https://www.aliexpress.com/item/32901131...
Ciśnienie na CR podczas uruchomienia sprawdź, może 200bar nie przekracza na rozruszniku, Jak psikniesz plakiem łapie wyżssze obroty silnika i wtedy już chodzi.
Witam. Mam problem z Masterem 3 2015 163 km - podczas jazdy z silnika pojawił się metaliczny stuk rosnący wraz z obrotami silnika. Po wymianie na nowe wtryski OEM, silnik chodzi płynnie, równo lecz metaliczny stuk, raz jest raz nie. Ktoś miał podobny problem?
Szczotki są dobre a nawet dałem nowe i nic nie pomogło Dodano po 1 Przypuszczenia były na moduł, że on jest odpowiedzialny za takie zachowanie się silnika
W materach z silnikami G9U występowały dwie wersje pompy wtryskowej i osprzętu - nowsza i starsza Odwrotnie działał regulacja ciśnienia - jedna pompa jak dostawał,napięcie to zwiększała ciśnienie a druga zmniejszała. Pytanie jaki silnik włożyli
I jak doszedłeś, co to, bo mam to samo, a dodatkowo po jeździe z obciążeniem, jak wchodzi i schodzi z obrotów, słychać dźwięk jakby grzechotki. Dodam, że mam mastera z tego samego roku i ten sam silnik.
Jak remont zrobiony prawidłowo łącznie z głowicą to 3,3 MPa, przy założeniu że rozrusznik kręci wałem z odpowiednimi obrotami.
Do sprawdzenia silnik, kostka silnika, prądniczka tacho
Rozumiem że kody odczytane z obudowy wtryskiwaczy zgadzają sie z kodami zapisanym w zakładce "identyfikacja" na CLIP. Proponuję wykonać pomiar oporności wtryskiwaczy . Prawidłowo 150 -210 kom . Kontrola czy pod wtryskami znajduje się jedna podkładka ogniowa. Kontrola kompresji silnika.
Do sprawdzenia parametry silnika bez tego ani rusz.
U mnie to raczej kolego nie może być żadna nakrętka , bo to stukanie jest tylko na małych obrotach i znika jak się odepnie kostkę na czwartym wtrysku.
wiem, że jest uszkodzony, ale tylko trochę ;) niema to znaczenia, bo pompa gasi silnik poprzez zmniejszenie dawki nastawnikiem do zera, ten zaworek jest bo jest, podłączanie tam dodatkowego plusa nic nie zmieni, bo urwanie tego kabelka nie powodowało zgaśnięcia silnika tylko drastyczny spadek mocy, ale na wolnych obrotach chodził, to nie to
Na niższych biegach silnik wkręca się normalnie i wchodzi na wysokie obroty.
Mam problem z moim masterem(2.5 DCI 2004 rok produkcji), dzisiaj podczas jazdy zaczęła migać kontrolka grzania świec. W instrukcji napisano że może to być spowodowane zebraniem się wody w filtrze paliwa. I faktycznie trochę wody poleciało i problem chyba zniknął bo kontrolka już nie miga, ale za to pojawił się drugi problem kiedy tylko podczas jazdy...
Ecu master to tzw. świnka. Wpinasz ją w wiązkę przed zamontowanym oryginalnym komputerem, świnką dostrajasz tylko ecu do silnika. Nie jest to rozwiązanie plug and Play... Cena ok 600-700zł. Komputer typu stand alone czyli 100% samodzielna jednostka od ok 1100zł. I ktoś kto Ci to podłączy i zaprogramuje...
Witam, Mam problem z Masterem 2.5 dCI z 2003r. Samochód ma za niskie wolne wolne obroty i są one nierównomierne, skaczą, przez co samochód drga. Po dodaniu gazu wszystko jest OK, silnik pracuje dobrze. Co to może być?
(at)ElektrodaBot wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem, że nie słychać po przekręceniu kluczyka, żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia (at)ElektrodaBot Dodano po 3 I klimatyzacja się załącza, pomimo tego że nawiew jest na 0
silnik 2,5 tdi, pompa rotacyjna
renault master 2005r. 2.5dci 120km czasami nierówno chodzi silnik na wolnych obrotach [drga]tak jakby nie palil na jeden tlok jaka przyczyna i jak pada deszcz wpada w tryb awaryjny 1800 obrotow trzeba zgasic silnik odpala i jedzie ok. 3km ito samo
Renault Master 2 2,5 dci 2006 r. Witajcie. Znów potrzebuję porady. Auto po wymianie pompy paliwa...odpalone, jeździ, lecz gdy wjeżdżam pod dużą górę i muszę mocniej wcisnąć pedał gazu, auto zaczyna stukać i to coraz głośniej. Po puszczeniu gazu, wszystko ok, obroty nie falują, jedzie dobrze i przyspiesza bez zarzutu. Gdzie szukać problemu, bo już ręce...
Problem polega na tym że Renault Master 2 z silnikiem 1.9dti podczas jazdy i dodaniu gazu wchodzi na obroty ale zaraz po zejściu na niskie gaśnie i w diagnostyce wyświetla błąd DF149 ?
witam, mam problem z masterem, mianowicie przy obciazeniu silnika tzn duzy bieg a male obroty gasnie i swieci sie kontrolka STOP, ponowne odpalenie i jedziemy dalej. podlaczalem go do kompa i bledow nie widzi, moze ktos mial taki sam problem, dzieki za pomoc
Witam Mam problem z masterem 2011r. 2.3 cdti po uderzeniu w przód, poduszki wyskoczyły i od momentu wypadku silnik nie odpala. W sterowniku silnika brak błędów, obroty silnika ciśnienie na listwie wszystko widzi ok. Chodzi tylko na plaku. Czy nowy master posiada czujnik uderzeniowy jak jego starszy brat? czy moze wystrzelone poduszki wysylaja sygnal...
Witam wszystkich. Panowie, kupiłem Mastera 2.5 114km z 2004 roku. Jest to wersja angielska bez przepływomierza i EGR. Kupujący twierdził, że auto kopciło na czarno, dlatego zdecydował się oddać je komuś do naprawy. Podobno - podkreślam, podobno - turbina została wysłana do regeneracji, przy okazji wymieniono rozrząd oraz zrobiono jakieś uszczelnienie...
witam Mam identyczny problem i szukam podpowiedzi Czy podpowiesz co było przyczyną w twoim aucie. U mnie w tym przedziale obrotów występuje jeszcze obfite dymienie z rury wydechowej i głośniejsza nierówna praca silnika tak jakby było spalanie stukowe. odczuwalny spadek mocy.
Witam. Mam problem z Masterem 2.3 170 KM Biturbo. Nie zaciąga sztangi na małej turbinie. Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się napięcie na elektrozaworze małej turbiny odpowiedzialne za moc na niskich obrotach.W moim Masterze nie pojawia się, co uniemożliwia wytworzenie ciśnienia doładowania do tego stopnia że gdy się przegazuje do 3 tys obrotów...
Witam. Posiadam master z 2002 roku , 2.5 Dci Przedwczoraj rano auto miało problemy przy zapalaniu, nastepnego dnia już ledwo zapalał i zaczął dymic na czaro na niskich obrotach ( dymu tyle jak z lokomotywy) doszły także drgania silnika (chodzi jak traktor) oraz stracił zdecydowanie na mocy Gdy wejdzie na obroty powyzej 2000 wszystko wraca do normy...moc...
Mam taką teorię, że jak poprzednio z powodu ogromnej ilości oleju doszło do samozapłonu na oleju i silnik wskoczył na wysokie obroty, to komputer pewnie chciał zmniejszyć obroty i przerwał wtryski, co nic nie dało, więc zapisał uszkodzenie w systemie. Potem wyjąłem kluczyki, co komputer na pewno wykrył, i to, że silnik nadal zasuwa na wysokich obrotach,...
Witam witam Mam problem z masterem 2.8 dti 2000 rok nie mogę znaleźć nigdzie jakie powinno być ciśnienie oleju silnikowego na rozgrzanym i na biegu jałowym. Auto data podaje podaje tylko 3.5bar/ 4100rpm nie ma nic o wolnych obrotach. Może ktoś wie więcej. Dzięki za podpowiedzi. Dodam ze te silniki były w ducato, iveco
Ten silnik nie posiada enkodera, więc nie dowiesz się, w jakiej pozycji jest oś jeśli sam nie dodasz takiego mechanizmu. Aby wykonać ruch tym silnikiem musisz mieć driver. Na Arduino są [url=https://www.makerguides.com/28byj-4... więc możesz wziąć źródła (sterownika) i dopasować do swoich potrzeb, np. stąd: [url=https://github.com/waspinator/Accel...
Dzięki za kody. Czegoś się znów nauczę. Rzeczywiście rusza po określonym czasie, pracuje płynnie, ale zatrzymać się nie ma ochoty :(:( Dodano po 19 Szukam rozwiązania problemu równoczesnej pracy dwóch silników , napęd i przeuw do nawijarki i stąd próba wykorzystania millis. Acelstepper z akceleracją mi nie pasuje, a ze stałymi obrotami nie działa tak...
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
Silnik pracuje na wszystkie cylindry? Kompresja była mierzona? Do wałka zajrzałeś?
Witam, Może ktoś z szanownych Państwa będzie miał pomysł o co chodzi. Brama działała bez zarzutu 10 lat ale od jakiegoś czasu mam z nią kłopot. Normalnie sie otwiera , natomiast jest problem z zamykaniem. Siłownik slave zamyka się w moim przypadku jako pierwszy i ten działa bez zastrzeżeń, Problem jest z tym siłownikiem gdzie jest centralka, ten powinien...
Wiem że może źle to zabrzmi bo 3 mechaników powinno sprawdzić ale świece żarowe grzeją? Jak grzeją a silnik dostaje paliwo i powietrze to nie trzeba specjalnie dużych obrotów żeby zapalił :)
Witam. Mam 6-miesięczną masterkę i problem z ładowaniem. Po uruchomieniu silnika przez pierwsze 10-15 minut ładowanie wynosi 14.2V, zaś po 15 minutach ładowanie wynosi 13.45V, niezależnie od obrotów silnika. Na serwisie stwierdzili, że wszystko jest OK. Zaś w praktyce po 6 godzinach pracy webasta akumulator pada. Akumulator ma 6 miesięcy, wg testera...
Na mój gust coś zle wpisane wtryski . Zerknij w blokach . Miałem dziś master-a i było dokładnie to samo z max obrotami . Błędu nie zgłaszał a w blokach wtryski jako AAAAAAA . Tam zerknij jeszcze .
Witam, wykupiłem dziś schematy do Renault Master LH35 120 2.5DCI jednak nic mi się nie zgadza (załącznik), może ktoś z Was pomoże abym nie musiał płacić za następną godzinę. Potrzebuję tylko wiedzieć, na którym pinie i w którym gnieździe jest sensor od temperatury cieczy chłodzącej, oraz od obrotów silnika. Z góry dzięki. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/9418204900_...
ale na początku bardzo słabo wchodzi na obroty nie przyuczone lub uszkodzone wtryskiwacze, nie przyuczony EGR
Mam problem ze sterownikiem plc master k (to jest pierwsze moje sterowanie) napisałem program do zmiany obrotów silnika prawo lewo to poszło łatwo ale nie wiem jak spiąć plc z silnikiem.Jak włączę monitoring to niby działa plc ale nic nie wypuszcza na silnik. Proszę ojakiś schemat jak to spiąć przewodami. DZIĘKI!!!!
robi tak zwane "Tik Tik popraw masę W przypadku obrotu głównych panewek te się nie obracają trzeba remontować silnik tak
Po uruchomieniu i przekroczeniu 2000 obrotów zapala się kontrolka cisnienia oleju,czujnik wymieniony na nowy bez zmian. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK przekraczam 2000 obrotów zapala się lampka cisnienia oleju.Pomiar manometrem cisnienia jest Ok.
Witajcie Panowie. Pytanie o ciśnienie oleju w silniku 2.5 dci 100km ( master II 2007 rok). Na zimnym i wolne obroty ciśnienie wynosi około 5 bar, na rozgrzanym i wolne obroty wynosi 2 bary. Na zimnym i około 3000 obrotów może sięgnąć czasami 6.5 nawet do 7 barów. Na rozgrzanym i 3000 obrotów ciśnienie to 6 barów. Ciśnienie na zimnym jeszcze mógłbym...
Sprawa wygląda następująco: auto stalo okolo rok poniewaz rozleciala sie polos i do tego czasu nikt sie tym nie interesowal po odpaleniu okazalo sie ze lozyska w alternatorze sie zastaly (nie krecil sie i niszczyl pasek) po zakupieniu nowego i wstawieniu go na miejsce zamiast km/h pokazuja sie obroty silnika
Sprecyzuje dokładniej. Auto odpala bez najmniejszego problemu, nie kopci, nie dusi się. Pierwsza diagnoza to problem z czujnikiem walka rozrządu (oczywiście wymiieniony na nowy bosch) następny wymieniony czujnik położenia wału. Turbosprezarka zregenerowana, wraz z nowa gruszką, wtryski wstawione regenerowane, elektryka sprawdzona, swiece nowe, sprawdzane...
witam sluchaj ale czemu mi sie ta grupa 00 nie chce wyswietlic? czy to wina Vaga czy czego? to ja moze napisze jakie mam wartosci przynajmniej w 04 grupie 1 pozycja - obroty silnika - mam 903; na wydruku Master-sa dla silnika AHF 861-950/min 2 pozycja - kąt pocztątku wtrysku (wymagany) - mam od 1,1° do 1,3°; na wydruku Master-sa dla silnika AHF 2° za...
Mam problem z Opel Movano(Renault Master) 2,5dci 120KM 2005, na postoju wkręca się na obroty ale podczas jazdy to max do 2500 obr no i ograniczona moc, prędkość do 100km/h. Usterka wystąpiła nagle. Na kompie brak błędów, nie kopci, odpala pięknie, zmiana filtrów czy stacji benzynowej nie pomogło, temperatura silnika czy otoczenia nie ma wpływu na usterkę....
witam ponownie auto trafiło z powrotem do mechanika ale dzisiaj zauważyłem że leje się paliwo po silniku aż kapie na ziemię chyba z okolic wtrysku czy to mogło być przyczyną braku mocy i kopcenia na wolnych obrotach
Tak wiele razy się spotkałem do wymiany silnik napędu płyty lub do regeneracji zasilacz regulowany 0-12V popsikać kontaktem 60 i zmiana obrotów i powoli zwiększaj napięcie zmieniajać dodatkowo polaryzacje zasilania silnika powinno pomóc na jakiś czas.
Ostatnio w moim masterze pojawiły się dziwne stuki w silniku na wolnych obrotach dochodzą one z górnej części silnika ciężko zlokalizować dokładnie, pojawiło się to po wymianie oleju i przejechaniu 3tyś km (olej tej samej marki tych samych parametrach co wcześniej). Na początek zacząłem od pompo wtryskiwaczy zostały zregenerowane i dalej stuka. Według...
Kolego odczytaj parametry rzeczywiste a jest mozliwosc ze cos sie dowiesz. W takim aucie diagnostyka to pierwsze co powinienes uczynic. Dokladna interpretacja parametrow moze cie nakierowac gdzie cos ci niesteruje badz jest jakies niedomaganie ze strony oporzadznia silnika. Podlec do kogos kto ma najlepiej clipa.
Witam. Pacjent to bus nissan interstar (blilźniak renault master) 2.2 dCi 90 KM. Rozgrzany silnik z trasy zgasł na parkingu na wolnych obrotach. Rozrusznik kręci bardzo lekko i szybko tak jakby kręcił bez oporów silniczkiem od kosiarki, silnik nie odpala. Nie mam pojęcia co może być.
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Właśnie do takich wniosków doszedłem - albo tak ma być - albo musiałby być uwalony program. Oczywiście poza przypadkami kiedy wchodził silnik na duże obroty - ale to wygląda na przerwę w obwodzie tacho. Dzięki za podpowiedż- zamykam temat. Dodano po 11 Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją , że silnik zmienia obroty podczas cyklu. Jednak dokładna...
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? Mam LC4 640 SM ,śruby zawsze kładę w nim na pastę. Wałki jedne 640 miały a inne nie.Od 99r w zwyż wszystkie...
Witam, wymiana turbiny- auto słabe, DPF zalecał mechanik, aku zawsze lepszy mocniejszy a na drodze poszedł wtrysk metaliczny dźwięk i nie odpalił już a silnik zagrany do normalnej temp a na wolnych obrotach wiatrak się załącza i nie wyłącza , wskaźnik temp.płynu chłodzacego na lewa stronę przechodzi podczas jazdy.Jestem kobietą proszę o wyjaśnienie.
Kiedyś w Renault Master miałem taki motyw, że auto zaczęło samo przyspieszać bez wciskania pedału gadu, doszło do maksymalnych obrotów i walnęła pompa i po zawodach.
no więc tak. auto po wymianie listwy wtryskowej z Valteka na listwę Master nie gaśnie. okazjonalnie pojawiają się spadki obrotów na LPG, ale silnik nie gaśnie, więc temat można uznać za rozwiązany. pozostałe tematy, a właściwie problemy związane z tym autem mam nadzieję uda mi się rozwiązać w innych, bardziej odpowiednich tematach. dziekuję wszystkim...
Witam, Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie. Auto, Renault Master 2.3 dci 165km. W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze. Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki...
Mam problem od 3 lat z obrotami silnika a zaczęło się od kiedy mi grzebali w silniku i zrobili planowanie silnika. Od tamtej chwili obroty na jałowym czasami falują i kiedy zrzucam z biegu na jałowy mam 1,5 tysiąca a potem spada dopiero do 1 tysiąca. Dzisiaj odpiąłem ok 10 złącz elektryczych w silniku w tym czujnik temperatury przepustnicy, kostkę lambda...
Najprostsze rozwiązanie na siłownikach centralnego zamka.Siłownik master/z krańcówkami/. Cykl pracy. Siłownik zaparkowany Podanie napięcia na siłownik powoduje jego wysunięcie. Po osiągnięciu pełnego wysuwu/ krańcówka/ zmiana obrotów silnika, zaparkowanie/ krańcówka/. Można też zamiast krańcówek wykorzystać wzrost prądu po zatrzymaniu silnika.
Witam problem z Renault Master z 2015 roku moc 135KM kod błędu P040A zapalona kontrolka silnika błąd sugeruje "czujnik temperatury zaworu EGR pod wysokim ciśnieniem" lecz po zamontowaniu nowego cały czas to samo po wykasowaniu błędu na wolnych obrotach ok lecz po dodaniu gazu około 3500 obrotów i błąd powraca może ktoś coś pozdrawiam.
Jak w temacie master podczas wkręcania około 3000obr/min wpada w tryb awaryjny. Wyrzuca wtedy błąd P0089Rail Presure... Sprawdziłem wtryski,regulator na pompie,czujnik na listwie i wszystko jest ok. Ciśnienie na wolnych obrotach 370bar. Pozostałe podzespoły silnika są ok. Co jeszcze mogłem przegapić? Na postoju można go skręcać ile wejdzie i nie ma...
Czyli wygląda że przepływ powietrza prawidłowy - przynajmniej wtedy kiedy ma siłę dobrnąć do obrotów maksymalnych. Ewidentny brak paliwa. Przepływomierz sprawdzony . Czujnik doładowania ? . Czujnik temperatury powietrza ? EGR przyuczony ( nie pamiętam czy się przyucza ?)? Jeśli to wszytko ok to dla mnie to wygląda na wtryskiwacze . Brak możliwości podania...
Patryk, co prawda alarmy i zamki to nie moja specjalność, ale mam wrażenie że brniesz po omacku, nie wiedząc jak układ działa jesteś na najlepszej drodze do jego zepsucia. Wiesz czym się różni sterownik master od siłownika slave? Tym że działając na siłownik master powodujesz uruchomienie pozostałych rygli. Działając na zamek zamykany siłownikiem slave...
W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Coś to chyba źle naprawiasz . :cry: Nie wrócił do mnie żaden pojazd po wymianie pompy paliwa na NOWĄ i wtyczki na NOWĄ . :D A już tym bardziej NIE UWIERZĘ że ci upaliło przewody przylutowane bezpośrednio do złącza w pompie :?: :!: W poliftowych przeszli na...
Czy błąd F02 ma jakieś szersze spektrum niż tylko samo nie działanie pompy? Bo skoro pompa widać, że działa, woda jest wypompowywana to skąd błąd F02? Czy może F02 to już efekt lawiny innych niedomagań? Temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... niewiele wnosi do sprawy. Powstaje więc pytanie czy F02 może także wystąpić...
Więc jeśli to nie jest rzeczywisty układ, to zobacz sobie rzeczy zaproponowane przez kolegów powyżej i może coś z tego sobie wybierzesz:) Może faktycznie Rockwell albo Lenze mają jakieś proste rozwiązania w tej kwestii. Gdybyś się jednak uparł na Siemensa, to mogę Ci coś podpowiedzieć :) Dodano po 34 Witam Takie rzeczy robi się na servo napędach w układzie...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Witam, Chciałem Wam podziękować za zainteresowanie się tematem. Jeszcze go nie uruchamiałem, zastosuję się do Waszych porad, drodzy Forumowicze :) Przewód ochronny jest na 100% jako przewód nr 8. Macie w załączniku dokładne foty (mam nadzieję, że obcykałem go z każdej strony). Wg mnie: 1) Czerwony i Czarny to szczotki; 2) Dwa białe wchodzą do jakiejś...
Podobnie miałem z Samsungiem, małe obroty silnika - ledwo szarpnął bębnem. Wyszło że sterownik.
Ja tych błędów nie mieszam. One wyskakują jednocześnie przy próbie odpalenia silnika. Brak mi informacji, jakie napięcia mają być na tych czujnikach. Podejrzewam zwarcie pomiędzy kablami czujnika wału i lewego tylnego koła. Czy w takim przypadku sygnał obrotów silnika wysteruje w ABS prędkość 14 km/h??? Schemat sterownika silnika mam, ale nie mam schematu...
Chciałbym dodać do tematu, że kondensator ma mieć 100nF nie 10nF gdyż w takim przypadku pralka źle dobiera obroty i szarpie z pełnym ładunkiem. Dodam, że u mnie spalona była też dioda Zenera (zwarcie), która jest w układzie pomiarowym tacho (Ph4148). Oczywiście jest to tylko usunięcie skutków awarii, a przyczyną było zalanie wodą kostki silnika, spalenie...
Witam Modul w tej pralkce odpowiada tylko za obroty silnika, tzw rewersy, i wirowanie, i w zasadzie sie nie psuje. Napisz dokloadnie cio sie dzieje z pralka.
Witam Forumowiczów Mam problem z moim samochodem Citroen C3 silnik 1.1 rok produkcji 2002. Samochód w podstawowej wersji. Przebieg ok 90 tys km. W samochodzie od jakiegoś czasu ok 2-3 tygodnie silnik nierównomiernie pracował na wolnych obrotach. Od 2 dni silnik wyraźnie "szarpie" na wolnych obrotach z częstotliwością ok 1 raz na sekundę. Obroty są niestabilne...
Zatem o ile masz dobry pasek (np. nie naciągnięty) to następnym podejrzanym jest kondensator rozruchowy silnika bodaj o wartości 16µF. Oczywiście do zakupu w sklepie AGD czy elektronicznym (weź ze sobą najlepiej stary)...
Posprawdzałem wszystko i sytuacja wygląda tak: - kabel od altka do USM ok - w module USM błąd stały DTC9211, po włączeniu klimy rzeczywiście problem znika i błąd daje się skasować - po włączeniu klimy obroty silnika zwiększają się do ok 1100, po wyłączeniu klimy nie zmniejszają się - w skrzynce w komorze silnika widać wymienioną jedną wtyczkę, po jej...
Dzisiaj z kolei miałem inny dziwny przypadek na 7 programie nalał wode i zaczął z nią wirowac bo obroty robiły sie coraz wieksze w jednym kierunku. Co to moze być ?? Pewnie tacho silnika, albo walnięty triak w module, albo programator, albo w końcu sam moduł. Co jeszcze wymyślisz? Opisujesz tak nieprecyzyjnie swój problem, że odechciewa się myśleć......
Ad. 1- nie wiem :D 2- tak możliwe, ustaw czujnikiem zegarowym zgodnie z danymi, 3- możesz to sprawdzić jedynie po numerach katalogowych pompy, 4- nie ma takiego kondensatora, ratuje Ciebie drugi akumulator, alternator większej mocy. Co do elektrozaworu, podejrzewam że stanowi on zabezpieczenie, przed maksymalnym ciśnieniem ładowania na zimnym silniku....
witam mam problem z masterem 3.0DCI jadąc zgasł i nie odpala w ogóle ani się nie odezwie tylko kręci i tyle jeszcze pod komputer nie podpinałem ale może miał ktoś taki przypadek ja miałem taki że 1, 2, 3, jeździł normalnie 4, 5, 6, po 2tys obrotów błąd silnika i za chwile gasł ale znowu po odpaleniu jechał dalej normalnie i tak w koło, komputer nic...
Tak od razu włączają się wysokie obroty. dzięki wielkie zaraz to robię sprawdzę podłączenie cewki sprawdzę po wyciągnięciu silnika czy powstaje prąd. Jeszcze pytanie czy dostane taką cewkę bo w internecie brak odpowiedzi?
Witam,problem wygląda ewidentnie na uszkodzenie w obwodzie tachometru,a wiec sprawdzić poprawność połączenia silnika z modułem,zmierzyć oporność cewki tacho,przy silniku nie może być żadny przewód niepodłączony,popieram rady kolegi Paweł12,niech kolega dobrze prześledzi jeszcze raz poprawność połączenia wypalonej kostki, schemat w dłoń,powodzenia.
Witam Jaki sprzęt zdiagnozuje samochód alfa romeo 1.9 JTD 2002? Posiadam: Launch x431 łączy się ze wszystkim oprócz silnika. Euroscan AT nie łączy się z niczym w tym samochodzie. ELM327 (program scan master) łączy się z silnikiem, ale pokazuje cuda typu: obroty 212obr/min, (gdzie auto na biegu jałowym miało około 900 obr/min) temperatura wlotu powietrza...
Witam, pralka ma ponad 10lat, od ok. 2010 roku zaczęła się psuć. Wrozamet Mastercook PF-700E. Najpierw problem był z tym, że pokrętło programatora nie obracało się samoczynnie z postępem prania. Należy ręcznie przekręcać na kolejny program,czasem bywa tak, że może max dwa razy na cały cykl prania programator sam przeskoczy. Potem problem z obrotami...
Wlutowałem jak na fotce, obroty są normalne już ale tylko parę razy zakręci i zdycha. Może triak silnika oberwał?
a nie ciekniena kostkę silnika
Magnes w tacho lub triak silnika.
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
master obroty obroty master silnika master
podłączyć telewizor philips router transformator ferrytowy dzielniki częstotliwości
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Akumulator do silnika 1.9 TDI: Wybór i parametry Fiat Ducato - przepalenie bezpiecznika po wymianie akumulatora