Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
To już obojętne gdzie podłączysz, jeśli pod płytę główną i wentylator będzie 3pinowy to będziesz mógł w systemie zobaczyć obroty tego wentylatora czasami też sterować jego obrotami jesli płyta na to pozwala, a pod molex zasilacza będzie ciągle ta sama prędkość, chyba że jakiś kontroler obrotów.
Ja uporałem się z klepaniem już jest wszystko ok
Renault Master 2007, 2500litra 120km wchodzi na obroty 1400 i koniec, 8
to dlaczego kontrolka przestała migać? Zbieg okoliczności. Tak czy siak coś jest nie tak i trzeba się wybrać do serwisu. Dobrze mówisz.
Witam mam podobny problem ,ale u mnie zapala się serwis i świece żarowe pomiędzy 2-3tyś obrotów resetuje kluczykiem i jade dalej ,ale usterka powraca .Potrafi na 1000 km pojawić się 100razy a później przez 3000tyś nic . Jak zapali serwis odrazu słabnie .Brak błędów na komputerze. Master 2.5dci 100ps 2007r 80tyś km przebiegu . Gdzie szukać takiej usterki...
Ja rowniez od 3 lat mam ten sam problem renault master 2,8 dti 98r. po odpaleniu tylko na zimnym silniku nie wchodzi na obroty nie równo pracuje dymi na szaro po ok 2 min jest ok. Nikt nie moze mi z tym pomoc. Moze Wy koledzy juz cos wskuraliscie ?
Szczotki sprawdzałeś?
Witam. Wiosną zakupiłem kolejnego masterka 2000r. 2.8dti. Wszystko jest wporządku prócz tego, że trzęsie całym autem na niskich obrotach przy rozgrzanym silniku (na zimnym ten problem nie występuje), żadnych spadków mocy nie zaobserwowałem przy tym, poprostu dojeżdżam do świateł auto staje i trzęsie się jakby miało za niskie obroty dodaje delikatnie...
Mam Mastera z 95 r. i jak się w nim zmniejsza obroty na pompie wtryskowej ?
Przechodziłem to samo w swoim masterze 2.5 dci 2007 i komputery nie mogły znaleźć przyczyny. Komputery rzadko wykrywają przepływomierz , a to on właśnie był przyczyną. Te same objawy miałem z tymi obrotami.
moze syf w zaworku regulujacy gruszka od turba i trzyma na obrotach
Wtryski do sprawdzenia.
myślisz, że CLIP będzie miał ich jeszcze wiecej? być może Ale na pewno nie będzie kłamał Daj wykres z przepływki z obrotami
A jakie widzi ciśnienie w klimatyzacji ????
Witam mam problem z masterem 2,5 dci Auto odpalilo i jechalo normalnie i nagle na skrzyzowaniu przy ruszaniu stracil obroty, nie chcial sie wogole na nie wkrecic, po jakim czasie załapał. potem po zgaszeniu mial problem odpalic. odrazu wymieniłem filtr paliwa i odpalil normalnie. Nastepnego dnia znowu zapalil normalnie i po jakims czasie nie chcial...
Na kompie brak błędów, Pomóżcie co można sprawdzić w aucie? Parametry życiowe podczas jazdy. Ciśnienie turbodoładowania np. Turbina ładuje bo węże "puchną". Nie jest to żadnym kryterium diagnostycznym.
Koledzy mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Użyłem programu MSI Afterburner oraz Thunder Master do regulacji obrotów wentylatorów karty graficznej po osiągnięciu danej temperatury i niestety, ale nie przekłada się to do całości. W programie Thunder Master jest ujęta temperatura oraz jakie są obroty, ale karta żyje własnym życiem i po osiągnięciu...
Z tymi cichymi wynalazkami na 12V jest kłopot bo nie wszystkie chcą działać przy niskich napięciach (niektóre mają podane w spec. napięcie startowe np. 7V) a taki Yate Loon jak podałeś startuje (i nawet nieźle wieje) już przy 3V... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=... Polecam przejrzenie innych filmów z reg. zasilaczem w tle...
Na niższych biegach silnik wkręca się normalnie i wchodzi na wysokie obroty.
Wtryski do sprawdzenia.
Witam Mam problem z master 2.5 dCi Rytmiczne rzężenie od strony kół zębatych ale tylko do 2 tys obrotów i nasila się jak się zagrzeją Wymieniony pasek wielorowkowy i koło pasowe Pozdrawiam
Przewody nie mogą być przetarte, gdyż został założony nowy silnik z całym osprzętem i przewodami, został tylko podłączony, więc przewody były sprawdzone. Chyba że można podłączyć je jakoś inaczej?
Przyczyną może być zbyt duże ciśnienie w układzie. Za regulacje ciśnienia odpowiada regulator.
Czy pod pełnym obciążeniu przy około 1700 obr/min?? Jeśli tak to wtryski puszczają na przelew. Sprawdź menzurkami na wolnych obrotach .
Witam, czy problem udało się rozwiązać? Mam takie same objawy u siebie.
Witam. Kupiłem sobie 3 wentylatory 120mm Cooler Master Sickle Flow i mają one aż 2000 RPM, i są dość słyszalne. Mam je wpięte bezpośrednio do zasilacza przez taki przewód, że do wzmacniacza mam wtyczke na 4 przewody, a wychodzą z niego 4 złącza molex 4pin równolegle. Zasilacz to Thermaltake Smart SE 550W. Czy mogę w jakiś z tych 4 przewodów wpiąć potencjometr...
To jak żeś usunoł błedy trza było patrzeć na cisninie paliwa i obroty silnika. out.
Jak remont zrobiony prawidłowo łącznie z głowicą to 3,3 MPa, przy założeniu że rozrusznik kręci wałem z odpowiednimi obrotami.
Czujnik wymieniony
Witam mam problem z masterem 2.5 dci 120 koni rok 2007 Przy zakresie obrotów 2000 tys . zaczyna coś klekotać jest tak tylko przy 2000 do 2600 obr później przestaje tylko jak jest załadowany
Witam może znajdzie sie ktoś zainteresowany pomocą zmieniłem egr zaślepiłem błędów brak auto dalej muli puki turbina sie nie właczy to przyspiesza bardzo słabo Dodatkowo po zaślepieniu Egr przy 2.5 tys obrotów coś dziwnie syczy gwiżdze jak puszcze gaz Już mnie ten temat powoli ma najlepiej by było na serwis oddać tylko że oni to zaraz by wszystko wymieniali...
Uszkodzony komputer można zamknąć tenat
Wygląda to na uszkodzone wspomaganie tzn. nie nadąża pompa pompować na wolnych obrotach, używkę se załatw.
Witam wszystkich a ja mam problem w Master 3.0 140 plandeka ze pali jak smok jadę prędkością do 100 km/godz i 15,16litrów na 100km, a moc ma i pali na strzała jak i rano tak i w dzień nie wiem gdzie mam ręce włożyć,odpinałem przepływomierz i nie było wielkiej różnicy z mocą, zapomniałem zapiąć wtyczkę i rano nie zapalił dopiero jak założyłem to na strzała...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Witam mam problem z masterem 2.2 dCi silnik pali od strzała powyżej 1500 obrotów samochód odrazu gaśnie.Pali się kontrolka silnika i stóp. miał ktoś kiedyś taki problem ?
A jakie informacje byłyby ci jeszcze potrzebne?
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Miałem podobnie w Masterze, wystarczyło wyregulować czujnik obrotów wału względem koła zamachowego. Jest mocowany na wcisk bez przykręcania trzyma go tylko taka blaszka.
Mam taki sam przypadek Czyli jaki??? Tu w temacie nie ma żadnego przypadku, kolega chciał się dowiedzieć gdzie są sygnały temperatury i obrotów do wskaźników.
I jak doszedłeś, co to, bo mam to samo, a dodatkowo po jeździe z obciążeniem, jak wchodzi i schodzi z obrotów, słychać dźwięk jakby grzechotki. Dodam, że mam mastera z tego samego roku i ten sam silnik.
Ja w takim wypadku kupiłem na aliexpresie wyświetlacz pod obd, może pokazywać na raz cztery wybrane wartości ze standardowej tablicy typu: temperatura, szybkość, obroty, przepustnica itp. Coś w rodzaju https://www.youtube.com/watch?v=28iRMFpf... podróbka na ali... https://www.aliexpress.com/item/32901131...
czujnik wymieniony na wygladający tak samo ale o innych numerach, prawdopodobnie z 1.9 dci traffic już gaśnie na wysokich obrotach. pozdrawiam
Nissan Interstar 2.5 DCI, rok 2007 -co Państwo polecają do diagnostyki? Zależy mi na parametrach rzeczywistych (m.in ciśnienie na listwie, obroty, gmp itd. Silnik Reanault Master G9U.
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
Na plaka chodzi. Obroty zobaczymy jutro.
Do sprawdzenia silnik, kostka silnika, prądniczka tacho
Miałem kiedyś taki problem z GeForce 7900 GST z powolnym wentylatorem Cooler Master, zastosowałem regulator obrotów i podłączyłem wentylator z ustalonymi obrotami do gniazda na płycie głównej pomijając kartę i jej sterowanie. Działa OK do dzisiaj.
250-300 obroty widzi ok
Odpal np occt czy inny program który pozwoli ci sprawdzić temperaturę CPU i obroty wentylatora i zobacz czy obroty wentylatora nie idą w parze z zwiększającą się temperaturą CPU jak tak to jest normalne.
Kolego Master 2020 czy udało Ci się rozwiązać problem z dpfem?
witam ponownie auto trafiło z powrotem do mechanika ale dzisiaj zauważyłem że leje się paliwo po silniku aż kapie na ziemię chyba z okolic wtrysku czy to mogło być przyczyną braku mocy i kopcenia na wolnych obrotach
Bak juz wymontowany i wyczyszczony teraz czekam na kolejne wtrysku i okaże się czy będzie dobrze, a to ciśnienie na rampie to jaka role odgrywa, tez może nie wkrecac się w obroty,
Wtryski sprawdziłeś ?
Czy na wirowaniu te obroty lewo - prawo są tez przy pustym bębnie? Jeżeli tak to być może moduł ma problem z wyważeniem wsadu
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
I jak kolega rozwiązał problem, u mnie podobnie bez przepływki jest lepiej niż z podpiętą, wymiana na nową przepływke nic nie zmienia, możliwe że problem jest w okablowaniu( napięcia)
Miałem tak po jeździe na krótkich trasach i na niskich obrotach. Odkąd jeżdżę agresywniej (w okolicach 1800-2000 obr.) problem nie pojawia się prawie w ogóle. Po pojawieniu się kontrolki check engine oraz dpf u mnie pomogło wymuszenie wypalania filtra dpf (jazda przez określony czas na obrotach około 2,5 tys).
Coś chyba żle zrobiłeś po tym jak opisałeś wirowanie to wygląda że zaczyna wirować a następnie jest przełączana na obroty rewersyjne czyli pranie i z tąd ten pisk paska nie znam tego modelu nie wiem jakie obroty wirowania czy to wersja z elektroniką Popełniłeś podstawowy błąd zaczyna się naprawę od podstawowych podzespołów a ewentualnie programator...
Standardowa usterka w tych pralkach. Proszę naprawić samo złącze przy silnikowi, ściągnąć pasek i uruchomić pralkę, np na wirowanie. Jeżeli silnik się będzie po woli wchodził na obroty to pan ma szczęście,. Jeżeli nagle wyskoczy na max obroty to do sprawdzenia na silniku pądniczka tachometryczna i moduł - programator pod względem uszkodzeń elektronicznych.
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Podejrzewam jedynie słaby przepływ powietrza bo moja obudowa to Cooler Master Q300L i mam tylko jeden wentylator na tyle (120mm) To na pewno. Poza tym malutka. Dwa na przodzie by się przydały. A obroty wentylatora Fery jak?
trzeba podjechać na kompa, piszczenie? może pasek albo rolka ci piszczy. ewentualnie dziura na dolocie.
Witam. Mam problem z Masterem 2.3 170 KM Biturbo. Nie zaciąga sztangi na małej turbinie. Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się napięcie na elektrozaworze małej turbiny odpowiedzialne za moc na niskich obrotach.W moim Masterze nie pojawia się, co uniemożliwia wytworzenie ciśnienia doładowania do tego stopnia że gdy się przegazuje do 3 tys obrotów...
Czujnika nigdzie nie widzę. W tym miejscu gdzie w innych jest ten czujnik jest luźna, nie używana 4-pinowa wtyczka. Nie jat tam nic mieszane bo właściciel ma to auto od nowości.
4 pionowe ( czyli pranie wstępne, zasadnicze, płukanie, stop) 1 pozioma ( czyli obroty wirowania 900) F05 Czujnik temperatury "leży i kwiczy" :(
Dopiero ściągnięcie koła powiedzmy, że rozwiązało problem Mógł być luz na mocowaniu koła. Albo dogorywają wałki bębna; teraz koło jest w innej pozycji względem bębna i na razie jest cisza. Trzeba prać i zobaczyć co będzie. Możesz, jeżeli będziesz w stanie to uchwycić, włączyć wirowanie na niskie obroty i obserwować, czy nie ugina się zbiornik wokół...
a jak okręcisz bębnem ręką to chuczy bęben czy cicho jeśli cicho to zobacz czy na praniu są wolne obroty czy zaczyna szybko kręcić a na wirowaniu brak rozkładania prania i od razu szybko wiruje i wtedy tłucze się
Ciśnienie na CR podczas uruchomienia sprawdź, może 200bar nie przekracza na rozruszniku, Jak psikniesz plakiem łapie wyżssze obroty silnika i wtedy już chodzi.
Witam serdecznie.Jestem posiadaczem pralki mastercook PTDE 136 DOSE.W chwili obecnej wyświetla się błąd d07.Jeżeli ustawimy pralkę na program wirowania czy normalny program prania i wciśniemy start, drzwiczki pralki zostają zamknięte.Pralka bez względu na ustawiony program zaczyna wchodzić na obroty, które słabną i zwiększają się dwukrotnie i wyświetla...
Tak, pokryją się co jakiś obrót.
U mnie to raczej kolego nie może być żadna nakrętka , bo to stukanie jest tylko na małych obrotach i znika jak się odepnie kostkę na czwartym wtrysku.
Witam. Mam problem z Masterem 3 2015 163 km - podczas jazdy z silnika pojawił się metaliczny stuk rosnący wraz z obrotami silnika. Po wymianie na nowe wtryski OEM, silnik chodzi płynnie, równo lecz metaliczny stuk, raz jest raz nie. Ktoś miał podobny problem?
stanisławpiotr: nie, w masterze mam Boscha VE taka jak w DI, ale utryndolił się właśnie kabelek od gaszenia i napięcia nie było, o dziwo Master odpalał, ale nie wkręcał się na obroty powyżej 1500
Witam, czy udało się rozwiązać problem ze stukającym wtryskiwaczami? Mam dokładnie ten sam problem , stukają tylko podczas przyśpieszania i w zakresie pomiędzy 1.8 - 2.5tyś obrotów. Jak przyśpieszamy łagodnie lub ostro , wszystko jest w porządku.
Witam, Osobiście polecam do takiej aplikacji przetwornice serii VACON 100. W standardzie sterownik wielopompowy, do pracy w wielu konfiguracjach. Jedna z nich Multimaster PFC zapewnia sterowanie kaskadą pomp z automatycznym wyborem mastera - płynne wejście i zejście na obroty całej kaskady. W przypadku odstawienia mastera, slave przejmuje automatycznie...
Kable sprawdzone podsawione nawet dwa inne komputery i dalej to samo,auto bez klimy także nie ma co już go przymulić,auto gaśnie co 0,5 km co 1km nie ma reguły czy obroty małe czy duże.
Stan może być a może nie być ciśnienia. Ja by, nie ryzykował choć to na wolnych obrotach powinien gubić ciśnienie o ile gubi, ale...
Na mój gust coś zle wpisane wtryski . Zerknij w blokach . Miałem dziś master-a i było dokładnie to samo z max obrotami . Błędu nie zgłaszał a w blokach wtryski jako AAAAAAA . Tam zerknij jeszcze .
Na wolnych obrotach 4MPa na wysokich 6MPa
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Większy na powrocie niż na zasilaniu? Zmierzyłem obroty i wyszło tak: na 1 obrót silnika wychodzi 1,25 obrotu na wałku. Czy wałek powinien mieć mniejsze obroty niż obroty silnika?
Ogólnie chciałem uzyskać efekt ciągłego obrotu, który trwa do momentu wciśnięcia przycisku (opuszczenie funkcji). Wydaje mi się, że ten [url=https://github.com/laurb9/StepperDr... powinieneś przeanalizować. Trzeba tylko przerobić na DRV8825.
Witam. Mam problem z Master 2, 2.5 dCi 120 KM. Mianowicie Master gaśnie podczas przyspieszania, ale zdarza się mu tylko gdy obroty są około 1800 obr i pod górkę. Przyspieszam, to zgaśnie, gdy się jeszcze toczy wystarczy włączyć i wyłączyć zapłon i jedzie dalej. Pokazuje jeden błąd - za niskie ciśnienie na listwie. Dodatkowo gdy ciepły nie chce odpalić,...
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Problem polega na tym że Renault Master 2 z silnikiem 1.9dti podczas jazdy i dodaniu gazu wchodzi na obroty ale zaraz po zejściu na niskie gaśnie i w diagnostyce wyświetla błąd DF149 ?
W HWiNFO sprawdzisz temperatury, pobór prądu przez CPU oraz obroty.
Chyba chodziło ci o czujnik obrotów wentylatora ? Można zastosować zewnętrzny regulator obrotów . Pozdrawiam .
i gdzie te 100 stopni? Sprawdź jakie obroty masz dla CPU_Fan zaraz po włączeniu komputera, kiedy temperatura jest te 95-100stopnii.
Witam. Mam pytanko... Mam takiego samego mastera jak w temacie i mam mały problem. Gdy próbuję go zapalić po tych mrozach zaczyna mi strasznie wariować, a mianowicie gdy kręcę rozrusznikiem to czasami łapie mi i odpala ale nie trzyma go na obrotach i nie wiem co jest. PS: i strasznie dymi z tłumika...
Jakie ciśnienie doładowania podczas postoju? Jakie ciśnienie doładowania podczas jazdy gaz do dechy? Jakie ciśnienie atmosferyczne? Niektóre miały ogranicznik obrotów na postoju.
Jak widzę to to jest wentyl na pwm ,wejdź w bios w zakładkę PC health i tam zmień obroty wentyla.
1-2-3 bieg zamyka obroty do 4 tys., 4 bieg do 3 tys., 5-6 bieg 2,2 tys. nawet jadąc z górki to zbyt wielkiej różnicy nie ma.
Ecu master to tzw. świnka. Wpinasz ją w wiązkę przed zamontowanym oryginalnym komputerem, świnką dostrajasz tylko ecu do silnika. Nie jest to rozwiązanie plug and Play... Cena ok 600-700zł. Komputer typu stand alone czyli 100% samodzielna jednostka od ok 1100zł. I ktoś kto Ci to podłączy i zaprogramuje...
Wiem że może źle to zabrzmi bo 3 mechaników powinno sprawdzić ale świece żarowe grzeją? Jak grzeją a silnik dostaje paliwo i powietrze to nie trzeba specjalnie dużych obrotów żeby zapalił :)
Standardowe usterki tego auta. Ewidentnie zapowietrzony układ. Zgnite kostki na silniku, możliwe przetarcia w kablach. Kiedyś widziałem taki myk, że taki rezonans sie mechaniczny wytworzył drgań, że tylko wtedy dostawał przerwy w obwodzie i od razu gasł . Dokładnie jak opisano wysokim biegiem na wolnych obrotach właśnie hehe.
obroty master renault master obroty obroty silnika master
iskrownik ustawić amplituner instrukcja rezonans karoserii
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
Bosch Silence Plus Edition 45 SD13IT1B – zmywarka nie odprowadza wody, czyszczenie filtra, pompa, Aquastop LCN180429YA - Układ scalony w urządzeniach mobilnych