Czujnik kolteca ma trochę duży opór obrotu, magnes "wisi" na takiej "ośce", ale suwak, styk jeżdżący po drucie oporowym, wprowadza dość mocne tarcie i te dwa magnesy w zaworze i czujniku muszą dobrze się sprzęglać, widzieć, czy jak to tam nazwać. Mój póki działał, wskazywał trochę skokowo, ale raz przekładnia pływaka była już wyrobiona, dwa sam czujnik...
Obrót wału to jeden obrót nie koniecznie jeden cykl. Chcesz obrotomież a nie mieżyć częstotliwość cykli. A wiec jeden imuls z czujnika hala to jeden obrót. Maxymalnie będzie 7.5 kHz czyli 7i pól tysiąca obrotów na minutę.
Inny patent, bez użycia sprężonego powietrza, polega na wpuszczeniu odcinka sznura przez otwór świecy zapłonowej, a następnie dociśnięcie grzybków zaworów tłokiem przez obrót wału w kierunku GMP. Należy tylko pamiętać umożliwieniu wyciągnięcia rzeczonego sznura z cylindra (uwiązać coś na końcu) :D
Witam. Chciałbym wyregulować gaz w moim escorcie. Powodem regulacji jest zwiększone spalanie z ok 11 na ok 14 i strasznie muli na mniejszych obrotach tak jakby efekt 3 cylindrów. Instalacja lovato zamiast krokówki register, choć wtyczka na podłączenie krokówki jest (podłączałem kiedyś 2 ale zero reakcji). Moge wg tego opisu regulować (jest to opis kolegi...
Witam Czy ktoś wie jaki ma być mikser w silniczku ZETEC 1.8 16V 105KM (75kW) (FORD ESCORT MK7)?? Rura doprowadzająca powietrze to 70mm. Mam mikser ktory zweza 33mm. Autko pali 20litrów gazu i jezdze tak z rok czasu.Z rury wydechowej czuc gaz - regulacja nic nie daje - jak zuboże mieszanke to pali 17litrow ale strasznie sie grzeje i muł jest, jak zdławie...
Witam, moje autko jak dłużej stoi (ok 8 godz.) to nie chce odpalić na rozrusznik, mimo że szybko kręci, kontrolki mocno nie przygasają i nie widać innych nieprawidłowości. Natomiast na pych nie ma problemu odpala odrazu, powiem więcej, nie muszę go odpalić na pych wystarczy ze silnik zrobi choć jeden obrót abym mógł odpalić za pomocą rozrusznika. Chwilę...
Witam. Posiadam Escorta z 1994 roku o pojemności 1.4 na wtrysku wielopunktowym z sekwencyjną instalacją gazową. Problem polega na tym, że samochód nie odpala. Nie za każdym razem. Bywa, że zaraz po jeździe, na ciepłym silniku próbuję go ponownie odpalić, ale auto "chechła" do wyczerpania akumulatora. O dziwo wystarczy je pchnąć, żeby wał zrobił 1 obrót...
Rozumiem, że pociągnołeś kabel wprost do jednej z zespołu cewek. Tam jest sterowanie grupowe, tj. "po dwa". Obrotomierz dostaje jeden impuls na jeden obrót wału korbowego, a powinien dostawać dwa. Powinno pomóc, jak zamontujesz dwie diody: anody razem i do obrotomierza, jedna katoda do jednej cewki, a druga katoda do drugiej cewki. (tam sa trzy kable:...
Wydaje mi się że masz sprzęgło do wymiany. Wkręca się na obroty?
witam, po pierwsze sprawdż masy silnik-karoseria, i aku-karoseria, po drugie przewód który dochodzi do włącznika elektromagnetycznego silnika ze stacyjki czy ma przejście( 0 Om), jak włączysz zasilanie przy śćiągniętym przewodzie od włącznika elektromagnetycznego i przekręciśz kluczyk na rozruch to napięcie musi być równe napięciu akumulatora jeżeli...
Greg-Si : Dziękuję za te arcycenne wskazówki . Widzę ,że wiele mogę sie od ciebie nauczyć . Montaż kolego piszemy w ten sposób , a nie przez "rz " . Wytłumienie powiadasz ? Zapomniałem na smierć :-) ,a głośniki zasilam starym fiatowskim radiem Safari :-) . Z tyłu zamontowałem sobie w półce głośniki telewizyjne , ekranowane . Stanowią kapitalne dopełnienie...
proponuję <silniczek krokowy przemyć lub wypłukać powinno pomóc lub wymienić na nowy > Widziałeś tego Forda na oczy? Może zapomniałeś, zdarza się , tutaj masz małą ściągawkę z odpowiednią terminologią http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Czy licznik i obrotomierz sa oryginalne ? Czy to diesel czy benzyna ? Jesli benzyna a licznik jest oryginalny to padl poprostu obrotomierz , trzeba go zdemontowac i zobaczyc co padlo , najprawdopodobniej ktorys kondensator .
Może być przepływomierz.
TD był tylko w Lucasie.
Wygląda to tak jakbyś miał słaby obieg wody na nagrzewnicę i gdy są większe obroty to płyn szybciej krąży w układzie. Na postoju też przy wyższych obrotach tak się dzieje??
po wyjęciu akumulatora na dłuższy czas powinieneś po zamontowaniu go spowrotem odpalić auto nie dotykając pedału gazu na biegu jałowym i auto powinno chodzić aż do złapania pełnej temperatury silnika czyli do załączenia się wentylatora chłodnicy. Wtedy komputer silnika dobże się ustawi. Dodano po 22 po wyjęciu akumulatora na dłuższy czas powinieneś...
w pierwszej odpowiedzi pomogłem, później zaczął sobie drwić.
Membrana pompy wtryskowej od doładowania uszkodzona i paliwo idzie do kolektora ssacego.
Który to rok? Która buda? Najpierw zajmij się prądami błądzącymi. Obrotomierz sprawdź na stole na niezależnym zasilaniu. Jak po zasileniu tylko jego samego i bez podawania sygnału na wejście też się podniesie, to coś go boli. Jak nie, to masz nadal problem z instalacją.
Witam,prawdopodobnie zacina się panu silniczek krokowy (tzn.biegu jałowego),a jeśli nie on to wtakim układzie może dostawać złe parametry ze sterownika,spowodowane awarią kturegoś z czujników , prawdopodobnie czujnik położenia przepustnicy.
na butli umieszczony jest wielozawór. na wielozaworze cewka elektromagnesu otwierającego wypływ gazu. To pyk powinno być słyszalne w momeńcie w którym centralka lpg dostanie sygnał obrotów z cewki zapłonowej.
Umyj najpierw przepustnicę.
Robisz szkodę tylko środowisku podwyższając emisję spalin i swojemu portfelowi. Do sprawdzenia "zawiasy" zespołu napedowego
firma Luk ma dobre tarcze jedne z lepszych
Zbiorniczek-wyrównawczy ten gdzie wlewasz płyn chłodzący Węże znajdziesz na przegrodzie silnika to te co wchodzą do "kabiny" Ale możliwe że masz po prostu za mały poziom płynu i to jest cała przyczyna zapowietrzenia nagrzewnicy.I po uzupełnieniu i uruchomieniu silnika na obrotach sama się odpowietrzy.
Escortem zrobiłem 170 kkm i ten objaw, który opisujesz to jest normalne i prawidłowe zachowanie silnika. Tak komputer nim steruje. Jeżeli nie masz zerowej prędkości to silnik jest trzymany na podwyższonych obrotach, aby ułatwić zmianę biegów. Jeżdżenie na luzie to głupota. Jeżeli wydaje Ci się, że w ten sposób zaoszczędzisz paliwo to jesteś w wielkim...
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
Co ważne sprawdź drożność odpowietrzenia które masz nad zaworami - odchodzi od jednego taka czarna puszeczka z napisem od góry FORD na górze silnika ->wąż odprowadzający od tej "puszeczki" dochodzi do filtra powietrza ale pod spodem i jest tam taka mała gąbeczka zbierająca zanieczyszczenia (wyczyść ja i przepchaj wężyki). U mnie to było winowajcą tzw...
przy parowniku jest taka srubka do regulacji wolnych obrotow nia trzeba wyregulowac, podnies troche wolne obroty. gasnie bo zdmuchuje gaz (nadwyzka powietrza) nie wiem jak w escorcie jest dolot powietrza, ale w moim peugocie 405 trzeba bylo zdjac rure od wlotu powietrza i skierowac w dol.
cd
czyli na benzynie jest ok ? z obrotami
Może katalizator niedrożny.
jeśli to 700 lub wyższy model można podpiąć czujnik temperatury i ustawić obroty przełączania na opadające.
Nie jestem pewien jak jest w 1.3, ale miałem identyczny problem w Escorcie z silnikiem 1.4. Przyczyną był czujnik temperatury, a konkretniej jego połączenie które było zaśniedziałe. Ta śniedź wprowadzała rezystancję na połączeniu i silnik wariował. W 1.4 jest on zamontowany z tyłu silnika, w okolicach wtrysku paliwa. Przeczyść złączki przy silniku,...
wyjmij na zimnym silniku wtyczkę z czujnika temperatury i zobacz czy silnik będzie miał równe obroty.
nie polecam gumy lepiej jak pisałem silikon albo masa ewntualnie z brystolu
To dość banalne, ale sprawdź czy linka od gazu nie ma gdzieś większych oporów i się nie "wiesza".
A jeżeli w miejscu podgazujesz to obroty też się zawieszają?? Jeżeli to jest monowtrysk to przy przpustnicy z prawej strony pod obudową filtra powietrza jest siłownik przepustnicy - spróbuj podmienić na inny, może być też czujnik położenia przepustnicy jest przy siłowniku. Jeżeli obroty się zawieszą, wyłącz silnik i zobacz w jakim położeniu będzie przepustnica....
to urządzenie to prawdopodobnie silniczek krokowy regulujący ilość gazu dochodzacego do miksera.w starszych instalacjach w tym miejscu był nastawnik regulowany ręcznie. pojedz do gazownika i pokarz mu o co chodzi. jeśli z krokowcem jest problem,to prawdopodobnie wstawi ci tam zwykły nastawnik.
Jest sens podłączyć pod komputer jeżeli robi to ktoś kto ma pojęcie o diagnostyce komputerowej, a nie laik. Ja komunikowałem się za swoim essim przez program euroscan i wiedziałem co go boli gdyż niekiedy wystarczyło przeczyścić styki i było ok. A nieraz trzeba było wymieniać element. Moja rada jedź do dobrego diagnosty.
O ile mi wiadomo, nie jest to istotne :)
wyczyść przepustnicę i regulator wolnych obrotów
Sprawdź zawór powietrza dodatkowego sterującymi wolnymi obrotami. W jednopunktowym wtrysku. Widać, że się nie znasz.
Czy ten typ nie ma takiego ustrojstwa "pulsatora" na odmie podobnego do Escortów. Myślę ,że to jakieś lewe wiatry.
jak to sprawdzić - brak obrotów
Elektit wielopunkt w w mono inaczej są regulowane obroty. Pozdrawiam
Wymiana MAP sensora pomogła
Jakie detonacje? Na wolnych, czy jak ruszasz, tj przy mocnym wcisnieciu pedalu na niskich obrotach?
Uszkodzony jest przelacznik benzyna gaz [automat] NIe laczy w pozycji benzyna.Wymienic filtr gazu ,sprawdzic reduktor .
escort obrót skakać obrót escort escort wolne obrót
wasze zestawy audio zasilanie symetryczne przetwornica ciśnienia naczyniu przeponowym termet
reduktor ciśnienia oleju calculadora nokia
Wzmacniacz końcówka mocy Dragon Audio i Rogue DragoN – porównanie modeli, parametry, opinie Skoda Octavia II 1Z schemat elektryczny tylnych drzwi – złącza, kolory przewodów, moduły J388/J389