Uszkodzony sterownik silnika ( hybryda ) mocowany na silniku podłączany na dwie kości plus kabel masowy na śróbkę. Tylko regeneracja da radę 300 zł plus koszt wysyłki do łodzi
Witam wszystkich. Kilka dni temu podczas dojezdzania do skrzyzowania astera nagle mi zgasla. Odczekalem ok. 10 min. Pomachałem ją na boki i zapaliła. Po przejechaniu kilku kilometrów znowu mi zgasła i tak kilka razy. Po zgaszeniu na kluczyk juz nie odpalila wiecej. Diagnoza na dziaij brak iskry na swiecach, i pompa mi nie kreci jak przekrecam kluczyl...
Ja zaczołbym szukać w sterowniku gazu ponieważ sterownik jest podłączony min. do cewki zapłonowej (dis) tam może być problem (złe podłączenie obwodu lub uszkodzony sterownik gazu) Pozdrawiam
Witam znowu odpowiadam sam sobie ale mój poprzedni wpis mógł kogoś wprowadzić w błąd. Teraz wiec odczekałem kilka miesięcy aby diagnoza była trafna. Przyczyna problemów z zapłonem po wymianie cewki zapłonowej - (ECN 035300 Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka) nie była świeca zapłonowa jak pisałem poprzednio ale wada fabryczna nowej cewki....
Może ktoś podpowiedzieć coś w temacie samochodu jak w tytule, cewka podmieniana,czujnik wału też, obroty widzi bo uruchamia pompę, wtryski kilka razy klikają potem sterownik je wyłącza jak nie ma iskry, zasilanie i masa na cewkę są , impulsy kluczujące bardzo słabe (poniżej 1V, ma być ok.4V), masa na silniku jest, błędy w sterowniku: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny...
Witam Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem auta, pojawiający się co jakiś czas, kiedyś częściej (myślałem) przy wilgotnych dniach ale dziś jest ładnie i sucho a temat wrócił. Objawy: 1) po odpaleniu silnik chodzi jakby na dwa gary, minutka, trochę gazowania i jest OK 2) lub odpalam normalnie i chodzi ok na wolnych obrotach, lekko daję gazu zaczyna...
Jak w temacie - początkowo silnik gasł (1,4 16V 98r) i przez pewien czas nie dał się odpalić. zczytane błędy to: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka" P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz....
Witam. W obwodzie cewki rozrusznika płyną dosyć duże prądy - ok. 10 do 15 amp. Jedno przecięcie w tym punkcie wystarczy. Można jeszcze odciąć zasilanie pompy paliwa lub zasilanie modułu zapłonowego. Marek
Który czujnik wymieniałeś bo są dwa, jeden do wskaźnika na desce, drugi do komputera, zdejmij z cewki przewód zapłonowy oraz wtyk. Sprawdź najpierw czy cewka nie ma zwarcia z masą, ustaw omomierz na wysoki zakres pomiarowy i podłącz między zacisk "15" (górny zacisk od strony kabiny) a masę. omomierz powinies wskazywać ∞Ω. Sprawdź również...
Witam !!! Trochę późno ale może komuś się jeszcze przyda. Jeżeli pojawiają się następujące błędy: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka" P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka"...
Wpierw zmierzyć prąd uzwojenia pierwotnego ( cewka w szereg z opornikiem) i kąt wlaczenia prądu cewki ( wystarczy miernik kąta zwarcie styków przerywacza) lub miernik współczynnika wypełnienia impulsu, lub oscyloskop. Cewka definitywnie uszkadza się przez nadmierną moc wydzielaną w uzwojeniu, stąd ją rozsadza. Tak się potrafi zerzygać cewka w VW: http://obrazki.elektroda.net/84_12379012...
Aż przykro czytać taką wypowiedz na forum technicznym. Przykro to się czyta te twoje wypociny tutaj. Tak powinno być ale z jakiegoś powodu tak się nie dzieje i należy zlokalizować usterkę. Nawet nie wiesz jak powinno być, więc przestań wprowadzać w błąd. Zapamiętaj sobie raz na zawsze - instalacja IV generacji monitoruje na bieżąco ciśnienie gazu na...
witam kolegów mam na warsztacie taką asterkkę jak w temacie, silnik z listwą cewek (chyba z16xe). Problem pojawił się kilka tygodni temu, kiedy auto klientowi zgasło... Zaprowadził samochód do jednego mechanika, potem drugiego i nic... Kiedy samochód trafił do mnie, musiał już być holowany. Wczoraj odpaliłem auto - sygnał blokady odjazdu niezrozumiały...
Coś mi się tam przypomina, że raz miałem taki przypadek i winnymi były skorodowane połączenia w obwodzie zapłonowym wokół aparatu i cewki. Potrafiła też wariować cewka w aparacie zapłonowym.
Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału? Nie. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Coś pokaże, ale nie będzie to jednoznaczne wskazanie. Zapewne wskaże przerwę w obwodzie jednej cewki zapłonowej - to nadal może oznaczać cewkę, wiązkę elektryczną albo driver cewki w sterowniku silnika.
obwód cewki zapłonowej sprawdzenie cewki zapłonowej astra szczelina cewki zapłonowej
kostki brukowej suszarka dioda wózek wąż
corolla obroty kuchnia indesit k3g21
Nagrzewanie się wtyczki dmuchawy - przyczyny i rozwiązania Zmywarka klepie 50 Hz po pobraniu wody - przyczyny i rozwiązania