A głośniczek daje odgłosy czy martwy i ciepły?
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
mam ten sam problem z ogrzewaniem w octavii-pomocy
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Więc będzie bez kosztów. Poszukaj kabla i spróbuj się VAGiem połączyć z 01 Engine. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... [url=https://urbinek.eu/_soft/VAG/viaken...
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Serwis tylko na tym zyskuje. Ja bym zabrał od nich auto i oddał do kogoś kto się zna.
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
O ile pamiętam to klapka zimne/ciepłe jest chyba od strony pedału gazu.
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
Tylko problem jest taki, że auto nie pali jak jest zimne. Trzeba go sporo kręcić. Jak jest ciepły to wszystko jest OK.
To ja wróżę pierwszy, nastawnik w pompie trzeba wyczyścić i wyregulować.
Dolot szczelny był sprawdzany. Przepustnica była wymieniana na nogą, poza tym gdy jest uszkodzona przepustnica wywala błąd w komputerze, a błędów nie ma. Sonda jak najbardziej działa i pracuje na wolnych obrotach była wymieniana 2 miesiące temu na bosh ori. Jej odczyty mogą być nie dokładne przez lekkie uszkodzenie złącza elastycznego. Mam sensor też...
Dziura w kolektorze znalazła się za 2 razem. wymiana kolektora załatwiła sprawę.
Albo klapka zimne ciepłe? Waz górny jest ciepły Dolny zimny Brak obiegu przez nagrzewnicę....
No ja akurat na VAG nie mam żadnych błędów, jedynie objaw nieodpalania na ciepłym silniku ten sam.
Rozrusznik do zrobienia jak na zimnym pali od strzału a na ciepłym trzeba kręcić.
Ok tylko mnie gnębi dlaczego np taka turbina dmucha na ciepłym? A na zimnym nie chce? Taką sondę to chyba można by od kogoś pożyczyć, gdzie jest pewne że chodzi i silnik pracuje jak się należy zimny jak i ciepły.
Może rozrusznik się kończy.
Poczekajmy aż łaskawie poda kod silnika.
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Czy jest LPG?
Skoda Octavia 1.9 TDI 66KW 2003r. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Musi około 5-10 s. Kręcić na na ciepłym jest ok.
Powinna nie zadziałać chyba że piszesz z ciepłych krajów.
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
kod silnika jest AHF-475283
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Kuzyn ma 1,9 tdi 90 koni bodajże BRU, a poza tym BXE to chyba bardziej 2007 rok? W każdym razie ładnie pali. U mnie lpg nie ma kiedyś palił tak jak ta Octavia https://www.youtube.com/watch?v=RFeLyBfr... ale od jakiegoś czasu jeszcze raz tak musi zakręcić, a tak jak Octavia odpala na ciepłym, to jaki tu może być problem?
Może czujnik położenia wału.
Przyczyna może być bardziej prozaiczna. Wprawdzie skody nie mam tylko opla ale identyczny problem miałem dosłownie 2 tygodnie temu. Przyczyną było sprzęgło sprężarki klimatyzacji - tak miało obrobiony klin że mimo załączania sprężarka nie pracowała wcale i chłodne powietrze nie było wogóle nawiewane a tylko ciepłe.
Dla potomnych - problemem okazał się czujnik położenia wału.
a no i weze cieple
A ciśnienie doładowania na ciepłym czy zimnym. Bo problemu trzeba szukać gdy jest zimny.
Kolego i co udało się rozwiązać problem?
już sie wszystko ustatkowało trosze dmuchawy z ciepłym powietrzem na drzwi i jest ok
Ok to temperatury posprawdzam a czy ten spadek napięcia koniecznie mierzyć jak silnik zimny i auto stoi? Czy na ciepłym tez można?
zamykam temat
Straszna usterka :) A na ciepłym silniku odpalała dobrze? ;)
Przy tym przebiegu zaczął bym od sprawdzenia kondycji silnika. Jakie ciśnienie sprężania, na zimnym i ciepłym? Olej pije?
Sprawdź przekaźnik 109, 458
Kupiłeś niesprawny samochód i co teraz? Do sprzedawcy uderz! Jak silnik pracuje to chyba przewody gumowe robią się ciepłe? :crazyeyes:
Nie działa lewa strona nawiewu w Skodzie Octavii II 2007 r. 2.0 TDI 140 km 16 V. Który z bezpieczników napięcia odpowiada za silnik sterujący ciepłym powietrzem.
pomiar ciśnienia sprężania był na ciepłym i zimnym silniku????
Ciśnienie czynnika to raz, a poza tym niska temp. otoczenia to dwa. VW mają (Skody pewnie też) czujnik temperatury zewn. Przy bardzo niskich temp. klima się niewłączy. Sprawdź w ciepłym garażu. Pozdrawiam.
był podpinany pod vaga? sprawdzone błędy? wartości rzeczywiste?
to sie naucz albo jedź do fachowca !!!! ps. Jurek !!!! pomocy !!! Dziękuje Ci za chamskie porady. Problem rozwiązany - zamienione wtyczki przy klapie centralnej i klapie od ciepłego powietrza.
Witam.Byc moze to koncowki wtryskow trzeba by je wyregulowac chodzi o cisnienie.pozdrawiam.
Jakie wtryski lpg??
Panowie trochę już czasu minęło od poprzedniej odpowiedzi, ale podpinam się pod temat. Na zimnym nie zdążę cofnąć kluczyka a już chodzi. Na ciepłym odpala ciężko, mozolnie, czasami aż cała buda się zatrzęsie jak zaskoczy... kto w pobliżu Poznania może mi to opanować ?
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Witam ponownie po dosyć długiej przerwie. Cieszyłem się bo autko jeździło sprawnie bez problemów lecz znowu dzieją się dziwne rzeczy. Zaczął ponownie poszarpywac i do tego doszedł jeszcze jeden objaw tzn po odpaleniu wszystko ładnie pięknie lecz gdy tylko dodam lekko gazu obroty wskakują na 2 tys i nie chcą powrócić do prawidłowych niższych. Czujnik...
To źle się wydaje. Zamki zwyczajnie stanęły na skutek korozji, ew. lodu. Trzeba napuścić ciepłego WD40 i próbować.
Skoda Octavia 1,9 TDI Po zapaleniu auta, świece podgrzewania temperatury powietrza w silniku dalej grzeją pulsacyjnie i nie wyłączają się. Silnik jest ciepły, a świece żarowe dalej grzeją pulsacyjnie. Jaka może być przyczyna?
Przepustnica do wyczyszczenia i zrobienia adaptacji. Przy okazji sprawdź cały system odmy - duża szansa na nieszczelności. Kwestia czujnika położenia wału - był zakupiony nowy oryginał (lub chociaż tego samego producenta co szedł na pierwszy montaż)? Silnik na ciepłym jak zgasisz to bez problemu odpala?
witam mam problem ze moja Skodą Octavia, mianowicie ciężko pali na ciepłym, na zimnym natomiast już lepiej. wymieniłem czujnik temp, ustawiłem kąt wtrysku więc to co mogłem zrobić mechanicznie to zrobiłem ale problem pozostał. Zgrałem soft ze sterownika silnik ASV ster 012cl ale nie ogarniam winolsa... czy znajdzie się osoba która ogarnie mi mapy startowe?...
Masz JDM - umiesz to wgrać ? , lutownice na na ciepłe powietrze masz , klips do jdm ?
Może przeguby? Wrzuć wsteczny i rusz gwałtownie czy strzeli lub łożysko piasty (koło będzie ciepłe po jeździe)
mam problem ze skodą octavia 1,9 TDI prod.2001 ,odpalając auto muszę na zimnym silniku pokręcić z 5-10 sek. to samo na ciepłym silniku wymieniłem świece żarowe nie pomogło od czego zacząć gdzie szukać ?pozdrawiam:idea:
Klimatyzacja manualna. Serwisowana miesiąc temu. Próżnia, nabicie, itp. Przestała działać wczoraj. Po włączeniu zapłonu i wyłączonej klimatyzacj wentylatory chłodnicy włączają się z maksymalną prędkością i wyłączają cały czas z częstotliwością około 2 sekundy. Sprężarka nie załącza się. Po włączeniu klimatyzacji wentylatory kręcą się cały czas na maksa,...
Odepnij czujnik temperatury i zobacz czy zacznie grzać świece. Dokladnie sprawdzisz go tak: przy zimnym silniku pomiędzy "-" akumulatora a 54 pinem sterownika powinno byc napięcie około 3,5 -4 V na ciepłym (80stC) około 1,3V
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Witam. Posiadam samochód Skoda Octavia I 1.6 102KM 2003r. Silnik BFQ. Z klimatyzacją. Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony...
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
a chciałem się jeszcze zapytać jak powinien mieć opór świece żarowe? , jak ja mierzyłem na ciepłym silniku to miały 2,2 2,5 3,7 0,9 każda ze świec
Aha jak silnik o kodzie BXE to miska w dół i sprawdzić stan panewek. Lepiej unikać tych silników w ogóle, a BLS tym bardziej, bo tam poza panewkami dochodzi problem z DPF. No i jak z każdym PD w takim wieku pojawia się pytanie w jakim stanie wałek, szklanki, jak tam gniazda pompek, czy odpala na zimnym/ciepłym, turbo, dwumas. Trzeba to wszystko wziąć...
Witam. Zmienić mapy w sterowniku silnika. tak ,a po co? możesz wyjaśnić bo nie kumam,nawet nie wiadomo czy jakieś błędy są
Gtronik.pl Przeprogramujemy Sterownik i będzie okey. Tak się dzieje w edc15 90 km i 110 km i edc16 105 km jak i 140 km najczęściej Golf Touran Octavia audi A3.
Płym hamulcowy zmywamy wodą, najlepiej ciepłą. Wydmuchujemy z grubsza, następnie podgrzewamy opalarką celem dokładnego wysuszenia.
Nie będzie to zadowalająca pewnie odpowiedź, ale chińskie LEDy tak mają. I w sumie nie wiele da się z tym zrobić. Wykonane są, jak są. Słabo zabezpieczone przed wilgocią, słabo chłodzone itp. Rezystory mają się grzać, taki urok tego oszukaństwa by kontrolka nie świeciła. Te 5 czy 10W trzeba gdzieś wytracić, zamieniając to w ciepło ;)
przebieg 100 procent pewny, olej(co 10-12tys) z hipermarketu więc wydaje mi się że nie kombinowany , autko smigało do tej pory bez zarzutów, z logami problem będzie bo ja się na tym nie znam, chętnie bym oddał w dobre ręce, ale obecnie przebywam za granicą i nie znam tutaj rzetelnego fachowca, mam tylko kabel i tego polskiego vaga do sprawdzania błędów...
Czy po nagrzaniu silnika i ponownym uruchomieniu objaw występuje? Nie to nie ma znaczenia - jak silnik jest ciepły to już jest dobrze, a wystarczy że ostygnie np. po 3 godzinach i potem to samo.
Na postoju dmucha ciepłym, w trakcie jazdy buchnie raz ciepłem na chwile i znowu zimne, pomimo ustawień na hi
Koledzy mają rację a ty szukasz problemu. Masz założony moduł który przed odpaleniem samochodu oszukuje sterownik który podwyższa dawkę rozruchowa. Prawdopodobnie pompa to śmiec a samochód na ciepłym nie chciał palić więc ktoś próbuje przedłużyć jej agoniie.
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Jeżeli chodzi o tą skodę to chcę doświadczalnie zrobić prawidłowy ciepły rozruch, przez przekaźnik i bocznik żeby na gorącym silniku normalnie odpalał.
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
tak mam, rozrusznik kreci tak, ale to nie jest to krecenie co kiedys, teraz kreci sie jakby sie rozpedzal powoli no i do tego cieple klemy i przewody ;/
Problem polega na tym że silnik na zimno odpala i pracuje równo, jak jest rozgrzany nie można go uruchomić, wciśnięcie gazu powoduje że silnik odpala i pracuje na wolnych obrotach lekko falując.Na testerze pojawia się błąd 0515 czujnik położenia wałka rozrządu.Wypięcie tego czujnika powoduje że silnik uruchamia się bez problemu
Witam, Piszę z prośbą o pomoc przy mojej instalacji LPG Lovato (skoda Octavia 2, 1,6 mpi). Zazwyczaj rano na zimnym silniku jak przełącza się na gaz to gaśnie - jak jest ciepły albo kolejny raz to już jest ok. Wymieniłem oba filtry, sprawdziłem szczelność prostym testerem na ciepłym silniku i jest ok - od reduktora do wtrysków. Kabelek mam więc podłączyłem...
Witam.Niestety nie posiadam manometra i nie mam jak tego zmierzyć.Za kilka dni będę miał drugą turbinę.Po wymianie napisze czy jest jakaś poprawa.A możecie mi powiedzieć koledzy jaka jest przyczyna bardzo słabego odpalania na ciepłym/zimnym silniku?Dodam tylko ze brak błędów na vagu
Jeżeli przebieg który podajesz jest prawdziwy ,a paliwo faktycznie tankujesz na porządnej stacji to raczej skłaniałbym się do uszkodzonych świec zarowych. Diesel potrzebuje te trochę ciepła żeby dobrze odpalił.
Przekażniki 469 i 100 ciepłe ,zasilanie na śrubie [fi8] 30a- dziwnie lużna śruba a nakrętka trzyma mocno
Witam, Problem dotyczy Skody Octavii 2 140km BKD. Silnik szarpie,pracuje nierównomiernie. Problem jest bardzo odczuwalny na zimnym silniku,po nagrzaniu jest odczuwalny ale w małym stopniu,prawie nie zauważalnym. Co zostało zrobione : Wymieniono pompę pośrednią( zintegrowaną z pompą vaccum) , Wymieniono wiązkę pompowtryskiwaczy ( oryginalna ) Wymieniono...
Witam. Ta nie równa praca na wolnych obrotach to była na ciepłym czy na zimnym silniku ? Mam ten sam problem jak silnik sie zagrzeje to na wolnych obrotach czuć na siedzeniu drgania na zimnym silniku pracuje równo. Skoda octavia 2.0 tdi BKD.
Wiedzę elektryczną i lutownice taśmę izolacyjną ,kontrolkę i ciepły garaż.Model coś z polskich alarmów lub jak nie masz ciśnienia na alarm to samo sterowanie zamkiem.
Ja bym spróbował wyjąć aku, naładować w domu i taki "ciepły" naładowany na full, zanieść do auta i wtedy odpalać i zobaczyć jak wtedy będzie, to już da jakiś pogląd na sytuację.
Raczej czujnik. Tam w oktach był jeszcze problem z licznikiem zimne luty czy coś. Na forum skody więcej się dowiesz. Czujnik jest jeden daje sygnał do ecu o temperaturze i grzanie świec, a drugie piny dają sygnał na zegary. Jak znajdę urzywkę mogę ci pomierzyć napięcia. Na zimnym i gorącym. Pewnie część od wskaźnika szwankuje. Po wymianie termostatu...
Octavia 99r, silnik AHF, 110 km, na zimny pali, na ciepłym kręci. Dziś odłączyłem kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i na ciepłym pali idealnie. Jak kręcę nie czekając na zgaśnięcie kontrolek pali od ręki, jak poczekam aż zgasną kontroli włącznie z ostatnią jaka gaśnie tj. od świec pali idealnie ale minimalnie gorzej jak nie czekając na...
Zaburzony przepływ ciepła ciśnienia czynnika chłodniczego. Czy na postoju włączają się wentylator chłodnicy? Może być to zawór rozprężny lub zapchany osuszacz klimatyzacji.
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
Jak masz VAGa to zrobisz sam bez problemu. Nastawnik zostaw nie ma go co rozbierac. Możesz jeszcze sprawdzić dawkę. Sprawdź dawkę na nagrzanym silniku vag 01 - 08 i tam zobacz jaka jest wartośc w 3 polu jak pamietam. A kąta to 01 - 04 i kanal 000 i zobacz 2 i 3 pole kąt na ciepłym silniku powinien byc około 43 stopnie
Ten izolator ceramiczny pękł Ci przy odkręcaniu, czy taki był po wyjęciu z głowicy? Zastanawiam mnie czy ta sprężynka nie zaburza odprowadzania ciepłe ze świecy i czy nowa tulejka w aluminiowej głowicy nie powinna być aluminiowa.
Witam. Mam samochód Skoda Octavia I 1.9 D 2004 kombi z automatyczną klimatyzacją. Z nawiewu leci tylko ciepłe powietrze bez względu na to czy klimatyzacja jest włączona czy nie. Wentylatory działają. Czy może mieć to związek z klimatyzacją i co według was może być tego przyczyną? Mieszkam w Warszawie więc może jakiś specjalista z okolic byłby w stanie...
Wiem że pierwsze podejrzenie to upg Niekoniecznie, pod filtrem oleju jest wymiennik ciepła i też może wymieszać olej z płynem.
czy mógłbyś i pomóc i powiedzieć które to węże mam sprawdzić? te które idą do chłodnicy? w momencie kiedy spada wskażnik na 1/4 i puszczam ogrzewanie to twierdzę ,że dmucha dalej ciepłym powietrzem jeśli spada na 1/4 to zakładamy ,że mam ok 45 stopni w układzie a to troszkę nie za ciepłe powietrze leci///// a taki czujnik to jak szukać i ile może kosztować?...
Panowie, silnik 1,8T nie ma wakuumpompy, tam jest dość skomplikowany układ wytwarzający podciśnienie do serwa hamulców, m.in. zawory jednokierunkowe, zwężka Venturiego itd. Jeśli to wszystko nie funkcjonuje prawidłowo, to mamy bardzo słabe wspomaganie. Trzeba zacząć od podłączenia wakuometru i pomiaru podciśnienia podczas hamowania. Chyba coś jest...
punto ciepłym gasnąć ciepłym szarpać ciepłym
suszenie zalanego silnika mondeo alternator visteon filtr cząstek stałych
zasilacz viper22a zasilacz viper22a
Napięcie fantomowe 50V po wyłączeniu ES – pomiary miernikiem w instalacji domowej Subwoofer DIY vs oryginał – Dayton, Hypex, Purifi, lepszy bas, projekt, porównanie 2024