Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
To ja wróżę pierwszy, nastawnik w pompie trzeba wyczyścić i wyregulować.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
Dolot szczelny był sprawdzany. Przepustnica była wymieniana na nogą, poza tym gdy jest uszkodzona przepustnica wywala błąd w komputerze, a błędów nie ma. Sonda jak najbardziej działa i pracuje na wolnych obrotach była wymieniana 2 miesiące temu na bosh ori. Jej odczyty mogą być nie dokładne przez lekkie uszkodzenie złącza elastycznego. Mam sensor też...
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
No ja akurat na VAG nie mam żadnych błędów, jedynie objaw nieodpalania na ciepłym silniku ten sam.
kod silnika jest AHF-475283
Dla potomnych - problemem okazał się czujnik położenia wału.
Przekaźnik 109 został wymieniony na nowy czujnik wału też jest nowy. a ten 458 sprawdzę
Czy jest LPG?
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
Ostatnio w 1,9 EDC16 poprawiałem soft przy 200000km na liczniku i jak ręką odjął
zamykam temat
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Może czujnik położenia wału.
Niech gazownik trochę się wysili.
był podpinany pod vaga? sprawdzone błędy? wartości rzeczywiste?
Otavia 1,9TDI 110KM 2001r przebieg 120tys problem jest od dawna ale ostatnio codziennie silnik po nagrzaniu (nie ważne czy zima czy lato) nie daje się uruchomić, zapala po dłuższym kręceniu za 2 lub 3 razem Jeśli postoi i odpocznie ok 0,5h zapali od pierwszego Rano też pali bez problemu Pytałem w kilku serwisach ale nie mają pomysłu Na komputerze błędu...
Witam. Posiadam samochód Skoda Octavia I 1.6 102KM 2003r. Silnik BFQ. Z klimatyzacją. Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony...
Rozrusznik do zrobienia jak na zimnym pali od strzału a na ciepłym trzeba kręcić.
A ciśnienie doładowania na ciepłym czy zimnym. Bo problemu trzeba szukać gdy jest zimny.
Witajcie. Zastanawiam się czy komuś udało się pozbyć problemu. U mnie auto 8 miesięcy i problem z rozruchem po nocy od przebiegu około 30000 km. Być może coś ulepszyli podczas przeglądu bo zgłaszałem kłopoty z radiem i współpracą z telefonem (z resztą ich interwencja nic nie pomogła, kompletnie). Dotrwałem do dziś (późna jesień) tylko dlatego że auto...
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Witam ten błąd to problem z odczytem poziomu paliwa w zbiorniku drugi do idntyfikacji 16845 - Fuel Level Sensor Circuit: Implausible Signal P0461 - 000 - - po naszemu 16845 - Obwód czujnika poziomu paliwa: sygnał nieprawdopodobny (Mam nadziej że kolega nie jeździ na rezerwie :D ) 1) Trzeba by zobaczyć co z tym wskaźnikiem poziomu wiązka lub sam czujnik...
Witam, Piszę z prośbą o pomoc przy mojej instalacji LPG Lovato (skoda Octavia 2, 1,6 mpi). Zazwyczaj rano na zimnym silniku jak przełącza się na gaz to gaśnie - jak jest ciepły albo kolejny raz to już jest ok. Wymieniłem oba filtry, sprawdziłem szczelność prostym testerem na ciepłym silniku i jest ok - od reduktora do wtrysków. Kabelek mam więc podłączyłem...
Panowie trochę już czasu minęło od poprzedniej odpowiedzi, ale podpinam się pod temat. Na zimnym nie zdążę cofnąć kluczyka a już chodzi. Na ciepłym odpala ciężko, mozolnie, czasami aż cała buda się zatrzęsie jak zaskoczy... kto w pobliżu Poznania może mi to opanować ?
już sie wszystko ustatkowało trosze dmuchawy z ciepłym powietrzem na drzwi i jest ok
Nie, silnik na ciepłym ma problem. Ogolbie to caly czas ma problem chyba tylko za 1 razem w sumie odpali bez dodawania gazu i trzyma w miarę obroty. Czujnik wału oryginalny. A jak zrobić łopatologicznie adaptację? Mam kabel, mam program ale na internecie cała adaptacja skupiała się na wpisaniu tylko jednej wartosci w programie, więc to raczej nie to....
Skoda Octavia 1.9 TDI 66KW 2003r. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Musi około 5-10 s. Kręcić na na ciepłym jest ok.
Witam. Ta nie równa praca na wolnych obrotach to była na ciepłym czy na zimnym silniku ? Mam ten sam problem jak silnik sie zagrzeje to na wolnych obrotach czuć na siedzeniu drgania na zimnym silniku pracuje równo. Skoda octavia 2.0 tdi BKD.
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu- Skoda Octavia 1.6 2002 rok benzyna bez gazu. Problem z ustabilizowaniem obrotów i utrzymaniu ich na stałym poziomie np 2500 rpm. Silnik pracuje równo na ciepłym oraz zimnym. Na zimnym nie ma problemu mogę utrzymać obroty na 1000,1500, 2000, 3000 rpm itd. Problem pojawia się gdy silnik juz sie rozgrzeje....
Octavia 99r, silnik AHF, 110 km, na zimny pali, na ciepłym kręci. Dziś odłączyłem kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i na ciepłym pali idealnie. Jak kręcę nie czekając na zgaśnięcie kontrolek pali od ręki, jak poczekam aż zgasną kontroli włącznie z ostatnią jaka gaśnie tj. od świec pali idealnie ale minimalnie gorzej jak nie czekając na...
Ok to temperatury posprawdzam a czy ten spadek napięcia koniecznie mierzyć jak silnik zimny i auto stoi? Czy na ciepłym tez można?
Siema. Mam problem z klimatyzacją w Octavia 1. Problem polega na tym, że jak "prędkościomierz" nawiewu jest na 1 to powiedzmy, że klimatyzacja raz daje zimne powietrze, raz nie. Jak przełączę na 2 to od razu słychać jak się jakaś klapka na środku na wysokości schowka zamyka i wali ciepłym powietrzem. Jak jest na 1 to np. działa przez 10s/minutę/10 minut...
Siemka. Octavia 1 1.6 sr akl 102/75 VAG: camshaft position (hall) sensor g40 - 03-00 no signal. Czujnik położenia wału wymieniony wcześniej na ORI, czujnik położenia wału na jakiś inny ale błąd przy nim nie wyskakiwał. Niby czujnik wałka do wymiany ale coś mi nie pasuje, bo objawy to zwiększone zużycie paliwa, śmierdzi paliwem przy odpalaniu oraz kopci...
Podłączyć vaga i sprawdzić usterki czyli błędy? No właśnie nie ma nic. A te parametry to nie powinno się sprawdzać na ciepłym silniku z butem w podłodze? Auto jest z 99 roku także wątpię w te zabezpieczenia, z resztą kilka miesięcy temu było ok. Nie wiem czy dobrze myślę, ale jak sprawdzam temp otoczenia ze wskazaniami na climatronicu i wyświetlaczu...
mam problem ze skodą octavia 1,9 TDI prod.2001 ,odpalając auto muszę na zimnym silniku pokręcić z 5-10 sek. to samo na ciepłym silniku wymieniłem świece żarowe nie pomogło od czego zacząć gdzie szukać ?pozdrawiam:idea:
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
Nie działa lewa strona nawiewu w Skodzie Octavii II 2007 r. 2.0 TDI 140 km 16 V. Który z bezpieczników napięcia odpowiada za silnik sterujący ciepłym powietrzem.
Witam. Panowie i Panie w skrócie jak w temacie. Po tej wymianie na zimnym pali od strzała. Zagrzeje do 90 i pojawiają się histerie. Przy próbie odpalania na ciepłym szarpie budą chce załapać ale nic z tego. Pod odpięciu czujnika temperatury cieczy pali od strzała. Moje pytania bo jestem laikiem. Dziwny zbieg okoliczności i potrzeba większej dawki startowej? Podczas...
Straszna usterka :) A na ciepłym silniku odpalała dobrze? ;)
Filtry wymieniane. Przed zakupem już patrzyłem czy przyłącza będą pasowały. Wszystko do połączenia mechanicznego jest takie samo, różnica z tego co czytałem i dowiedziałem się od innych gazownikow jest w klasie wykonania. Cena redaktora pierwszego to 140zl, a drugiego to 211 zl co i tak jak na reduktory nie jest jeszcze cena wysoka. Ogolem mowiac wstawili...
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
No tak, tylko tyle że ja nie kończyłem szkoły samochodowej... więc samemu to ciężko. Kusi mnie żeby umówić się z kimś kto w moich rejonach sprzedaje Golfa/A3/Octavię 1,8T i sprawdzić bo dodatkowo jakby bardziej przenoszone są wibracje z wydechu, coś jest pokręcone po prostu. Jak przegazuje na postoju na ciepłym silniku to dymówa idzie spod maski. Wygląda...
punto ciepłym gasnąć ciepłym szarpać ciepłym
volvo moduł oświetlenie multimetr ciągłość przewód amerisolar panele
naprawa baterii makita amica dim4040
Jak dobrać przełącznik zakresów do Kempomat 250? Schemat ideowy migomatu Jupiter 220 - gdzie szukać?