Jaki poziom płynu, czy układ odpowietrzony, czy silnik osiąga temperaturę roboczą, czy węże od nagrzewnicy mają taką samą temperaturę i najważniejsze czy otworzyłeś w ogóle maskę ?
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Z przekazu żony, która pojechała do diagnosty wychodzi na to, że wyskakuje błąd 3 wtrysku. Po usunięciu usterki dam znać czy to wystarczyło. Jeżeli masz żelowy sterownik (IAW 59F) wtrysku może to być jego wewnętrzne uszkodzenie programu
Sprawdz czujnik temp. wody na 99% walnięty,częsty objaw w tym modelu,miałem kilka takich przepadków,obserwując temp. wody na kompie widać jak skacze temp. ostatnio na ciepłym silniku temperatys "spadła do -30stopni"ciekawe co? a tym czasie komp załącza ssania o obroty w góre.
Ja zdobyłem samą membrane tak że odkręciłem te śrubki i podmieniłem układ. Uszczelka miałem i mam sprawną, poszła tylko ta guma przez którą przechodza przewody od wtryskiwacza. Ale już dawno to naprawiałem i nic nowego się nie zepsuło bo teraz tam paliwa nie ma. To bezpieczniki od pompki paliwa? Dwa? Na ciepłym też tak cieżko chodzi czy tylko na zimnym...
Auto jeździ codziennie. Ostatnio ciężko było wbić bieg na ciepłym silniku na zimnym działało więc próbowałem linką podkręcić i wyregulować aż wydawało mi się że się udało. Niestety następnego dnia odpaliłem auto odjechałem normalnie a w trakcie drogi nie mogłem wbić biegu. Podregulowałem linkę ruszyłem normalnie odjechałem a potem znów to samo po godzinie...
po 38 godz od uawarii widzę że płyn jest grubo poniżej minimum. Tak patrzeć możesz długo. Zalej układ, odpowietrz tym korkiem jak jest na przewodzie do nagrzewnicy, chłodnicy ?? zakręć korek i daj mu się nagrzewać macając przewody gumowe od początku do końca, ze szczególną uwagą na ich połączenia. Wzrastające ciśnienie w układzie pod wpływem temperatury...
Witam, mam Punto 1,2 8v. Obroty silnika falują na ciepłym silniku. Silnik krokowy wymieniony, gniazdo silniczka krokowego czyste, nowy termostat. Na zimnym silniku jest wszystko ok. obroty 1100, ale tylko jak sie rozgrzeje dostaje kopa na 2000 obr., i zaczyna bujać go pomiędzy 1500 a 2000. Może czujnik temperatury? Z góry dziękuje za pomoc.
Podglądnij dane jakie widzi komputer .
Witam, Odebralam auto z serwisu po trzech dniach. Podobno rozebrali tam wszystko i przeczyscili co sie dalo. Luzy zaworowe sprawdzali i jest ok o tym zaworze zwrotnym paliwa tez wspomnialam ale pow ze to nie to. Pompke sprawdzali i chyba wszystko co wiedzieli bo poprawy nie ma. Dlugo trzeba krecic zeby odpalil.
Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc wyregulować ta instalacje ? Mam z nią problemu rano podczas pierwszego odpalania, szarpie, gaśnie. Gazownik kazał mi wyczyścić wtryskiwacze, oddałem do czyszczenie i trochę się polepszyło ale nie do końca. Wymienione wszystkie filtry. Gdy auto postoi ze dwie godziny to czasem się przełączy normalnie, a czasem obroty zaczynają...
A rozrusznik masz sprawny? W Fiatach częstym problemem są wady rozrusznika, na zimnym zapali a na ciepłym już nie.
fiat punto 1.9 jtd.
serdeczne dzieki w weekend pojade.
W jakim gazniku?
Masz tam zewnętrzny wysprzęglik, kup zestaw naprawczy, cały nowy wysprzęglik też nie jest drogi.
podjedz do tych co ci założyli instalację gazową
Jak jest ciepły to nie zapali, czy jak przytrzymasz rozrusznik i dodasz gazu to po kilku sekundach kręcenia zaskoczy, bo jeśli tak, to w/g mnie na razie daj temu spokój...
Połączenia immo.
Napisałem że nie mam pojęcia o czymkolwiek związanym z elektromechaniką, za co mogę przeprosić ale po to piszę aby uzyskać pomoc a nie żeby bić pianę bo na przykład nudzi mi się. Nie mam zamiaru zawracać głowy, tylko proszę o radę- no ale z tego co udało mi się ustalić - chodziło o czujnik prędkości na wale rozrządu ?????
Tak głupio spytam - filtr powietrza czysty? Tak, nowy stożek. Oryginalnej puszki nie było już jak kupiłem auto a jej zdobycie graniczy z cudem. Dodano po 41 Witam. Auto Fiat Punto 2 1.8 16V HGT. ... Błędów brak. Przepustnica podmieniana 4 krotnie. Bez zmian. Świece nowe. Cewki podmieniane. Czujnik temperatury na termostacie sprawny. Wszystkie 3 sondy...
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Halogen Zamykałem w ciepłym domu. Był wysuszony wewnątrz. Przewody Do żarówki uszczelnione gumowymi uszczelkami. Jest tylko jeden otwór zakręconych kanałów, który niby służy właśnie do odparowania. Jeden jedyny skierowany ku górze. Ale taki sam jest w drugim halogenie, który nie paruje.
U mnie problem pojawia się tylko i wyłącznie przy dobrze rozgrzanym silniku. Wyskakuje mrugający check, obrotomierz spada do 0, po czym po sekundzie czy 2 wraca do normy i jedzie normalnie dalej. Na niedogrzanym silniku wszystko śmiga. Nie wykluczam awarii którejś sondy albo katalizatora. Dziwne jest to, że owego błędu nie ma w błędach zapisanych ani...
Auto oczywiście dziś rano po tym jak postało w ciepłym od soboty to zapaliło od dotknięcia i brak błędów :/ Dzięki za link, przejrzałem odpływy z podszybia i nie są zatkane, nie widać śladów żeby woda ciekła w wiązce. Skrzynka bezpiecznikowa zdemontowana, wygląda czysto. Zresztą CAN nie idzie tamtędy - pod skrzynką są dwie mniejsze kostki które łączą...
Witam Punto II 1.2 8v 44kw Był u mechanika nic nie wskórał, stał ponad rok na podwórku. Teraz po uprzejmości sąsiedzkiej ja próbuję go wskrzesić. Objawy: Kręci nie odpala: błąd czujnika położenia wału - wymieniony: Podczas próby kręcenia zimny, jakby chciał odpalić, a nie mógł, po dodaniu gazu zapala. Nagrzewa się gdy trzymam obroty powyżej 1000, obroty...
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
A czy tak sie dzieje przy zimnym czy ciepłym silniku?
W zależności czy masz MPI czy SPI spod korpusu przepustnicy/wtryskiwacza oprócz przewodu do serwa idzie jeszcze 1 lub 2 przewody podciśnieniowe - do czujnika MAP i regulatora ciśnienia paliwie na listwie (MPI). Sprawdź czy te przewody nie są popękane. Czy wolne obroty na ciepłym silniku trzymają się w okolicy 650 rpm, czy są wyższe?
Wolno sie nagrzewa ale tylko lekko ciepłym powietrzem dmucha.
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa. Czy po podłączeniu pod komputer - program pokaże mi ciśnienie pompy paliwa? Dodano po 1 Samochód nie dawno kupiłem, dzisiaj ponownie podłączyłem pod komputer - cały czas chodzi na benzynie - problem nie występuje zawsze czasami po skasowaniu błędów silnik zachowuje sie normalnie - ostatnio było na chwile lepiej...
Manometr wkręcasz tam gdzie czujnik oleju , ciśnienie na ciepłym silniku na wolnych obrotach około 2 bar.
Ecu lub czujnik polożenia wału, częściej sie to dzieje na zaimnym czy ciepłym ?
Witam, z dnia na dzień samochód nie odpala, zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Rozrusznik normalnie kręci, wszystko zdawało by się że jest dobrze a nie odpala. Da się odpalić jedynie z popychu, a jeśli już to wystarczy tylko lekko popchać i od razu łapie i pali. Czy to może być wina przepustnicy? Bo pompa chyba chodzi po przekreceniu zapłonu...
Zalałem wodą demineralizowaną jedynie do płukania! Od początku był lany płyn i to nie jakieś koncentraty czy coś bo gotowy za 40 zł/5L to nie majątek. Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa. Nie zawsze się tak dzieje ale dość często. Przy rozgrzewaniu silnika wskazówka wędruje do połowy skali ale z nawiewu wieje chłodne powietrze. Po chwili wskazówka gwałtownie...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem silnika w fiacie grande punto 1.4. Kiedy silnik jest zimny pali najprędzej za 4 razem. Samochód posiada instalację LPG sekwencja. Na ciepłym silniku problemów nie ma. Wymieniona była w aucie sonda lambda, świece, przewody świec, filtr powietrza. Co poradzicie na ten problem? Z góry dzięki za rady
Właśnie!!!!!!!!!!!! że nie będą klepać, zawory na ciepłym silniku sie wydłużają i dlatego może tracić kompresje i tym samym nie zapalić lub ciężko zapalać na ciepłym silniku.
Następnego dnia kontrolka przestała migać Przez około miesiąc wszystko obyło ok. Wczoraj problem powrócił Przy odpaleniu na ciepłym silniku miga kontrolka świec żarowych Jak odpalam zimny wszystko jest ok Obstawiam uszkodzony zespól przekaźników
Przeważnie jest tak o ile się nie mylę, że objawem uszkodzonej pompy olejowej jest błyskająca kontrolka tuż po odpaleniu lub na zimnym silniku i wolnych obrotach. Z czego wynikałoby, że pompa ma łatwiej z ciepłym i rzadszym olejem a nie zimnym i gęstszym.
Witam.Testowałem ostatnio Grande Punto 1.3 Multijet EcuScanem.Wyrzuca błąd P0110 - błąd czujnika temperatury powietrza przepływomierza -przerwa/zwarcie do +V baterii/sporadyczny.Nie zapala się kontrolka awarii silnika.Jedynym objawem pewnej niesprawności jest trochę gorszy rozruch silnika na ciepłym niż na zimnym. Podstawienie innego przepływomierza...
zakładaliśmy z kolegą cały dół silnika z Uno 1.0i do Pandy 2 1.1MPI i pasuje. Głowica jest nieco inna więc poszła Pandowa, różnica mocy niezauważalna, przynajmniej dół silnika miał 100tyś (sam go wyjmowałem z Una) a Panda nie wiadomo ile i była zajechana. Można też założyć dół z Punto 1.2, będzie trochę więcej mocy wtedy, chociaż 100ccm w te czy wewte...
Dzięki panowie za pomoc ;) Okazało sie że przymarzły zawory dolotowe , przynajmniej tak stwierdził mechanik. Po paru godzinach w ciepłym garazu puściło i Punto śmiaga ;).
Posiadałem swojego czasu Punto z silnikiem 1100 MPI po spuszczeniu oleju i wymianie filtra oleju zacząłem lać nowy nie zakręcając śruby w misce, dopiero gdy zauważyłem jak wylatuje nowy olej kręciłem śrubę spustową. Po takiej kolejności długo miałem olej czysty wręcz czyściutki i trudno było go zobaczyć na bagnecie i to naprawdę przez sporą ilość przejechanych...
świece przewody wymieniane niedawno cewki ok,test na komputerze przechodzą ale raczej one tego nie powodują.A czy gdy sie odepnie silniczek krokowy od złącza to powinien silnik gasnąć itp. bo jak go odpinam to różnicy nie ma w obrotach na zimnym czy ciepłym
Chcialbym dodac ze piszczacy pasek przewaznie piszczy jak jest silnik zimny .To znaczy ,jak silnik zimny to znaczy ze stal dlugi okres czasu i spadlo napiecie akumulatora.Po odpaleniu zimnego silnika nastepuje doladowanie akumulatora i stad duze obciazenie dla alternatora.Wiec dlatego piszczą paski.Jesli silnik cieply to akumulator naładowany i alternator...
Moim zdaniem niebędzie to woda w paliwie,ponieważ na ciepłym silniku jak pisze jest ok. Ja na początek sprawdził bym czujnik temp. silnika i silnik krokowy(na poczętek radze go dobrze wymyć). Pozdrawiam.
Jeśli było niepowodzenie to nie ma konsekwencji... jeśli nadal Mixture i Stepper AutoCallibration są na YES to jest ok. Pokaż jak to wygląda na ciepłym silniku (min. 60 *C) i podłączonej sondzie.
Witam, problem polega na tym iż autko samoczynnie sobie gaśnie nawet przy wysokich obrotach. Następnie problem jest odpalić go ponownie, czasem odpala za 1 razem a czasem po jakimś czasie dopiero za 4 razem się udaje i znów pojedzie kilka km i znów to samo. Dzieje się tak zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Tankowałem zawsze zwykłe ON a próbowałem...
Witam wszystkich. Mam problem z Punto II 1.2 8V benzyna + LPG. Długi czas silnik pracował dobrze, zarówno na benzynie jak i LPG. Od jakichś 3 miesięcy jest problem na zimnym silnku - na biegu jałowym pracuje normalnie ale po dodaniu gazu zaczyna się dusić. Dusi się przy dodaniu gazu podczas ruszania jak i bez obciążenia silnika. Stan kiedy silnik jest...
Na zimnym silniku - tak, ale na ciepłym normalne wolne obroty powinny wynosić 800-850rpm.
napięcia w porządku również i pod obciążeniem. Auto dzisiaj bardzo ciężko zakręciło za pierwszym razem - nie odpalił, ale zaraz za drugim normalnie pociągnął i zapalił. Objaw bardzo nasila się gdy temp spadnie do 0st. Na ciepłym pali pięknie. Co jeszcze może być przyczyną?
octavia ciepłym gasnąć ciepłym szarpać ciepłym
wymiana grzałki medion czesci schemat rozrząd trafić
bateria macallister bateria parkside styki
Demontaż tylnej ściany lodówki LG GS7161PVGV Zablokowany kluczyk w drzwiach VW Sharan 1.9 TDI 2005 - jak odblokować?