Jaki poziom płynu, czy układ odpowietrzony, czy silnik osiąga temperaturę roboczą, czy węże od nagrzewnicy mają taką samą temperaturę i najważniejsze czy otworzyłeś w ogóle maskę ?
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Z przekazu żony, która pojechała do diagnosty wychodzi na to, że wyskakuje błąd 3 wtrysku. Po usunięciu usterki dam znać czy to wystarczyło. Jeżeli masz żelowy sterownik (IAW 59F) wtrysku może to być jego wewnętrzne uszkodzenie programu
Sprawdz czujnik temp. wody na 99% walnięty,częsty objaw w tym modelu,miałem kilka takich przepadków,obserwując temp. wody na kompie widać jak skacze temp. ostatnio na ciepłym silniku temperatys "spadła do -30stopni"ciekawe co? a tym czasie komp załącza ssania o obroty w góre.
Ja zdobyłem samą membrane tak że odkręciłem te śrubki i podmieniłem układ. Uszczelka miałem i mam sprawną, poszła tylko ta guma przez którą przechodza przewody od wtryskiwacza. Ale już dawno to naprawiałem i nic nowego się nie zepsuło bo teraz tam paliwa nie ma. To bezpieczniki od pompki paliwa? Dwa? Na ciepłym też tak cieżko chodzi czy tylko na zimnym...
Auto jeździ codziennie. Ostatnio ciężko było wbić bieg na ciepłym silniku na zimnym działało więc próbowałem linką podkręcić i wyregulować aż wydawało mi się że się udało. Niestety następnego dnia odpaliłem auto odjechałem normalnie a w trakcie drogi nie mogłem wbić biegu. Podregulowałem linkę ruszyłem normalnie odjechałem a potem znów to samo po godzinie...
po 38 godz od uawarii widzę że płyn jest grubo poniżej minimum. Tak patrzeć możesz długo. Zalej układ, odpowietrz tym korkiem jak jest na przewodzie do nagrzewnicy, chłodnicy ?? zakręć korek i daj mu się nagrzewać macając przewody gumowe od początku do końca, ze szczególną uwagą na ich połączenia. Wzrastające ciśnienie w układzie pod wpływem temperatury...
Witam, mam Punto 1,2 8v. Obroty silnika falują na ciepłym silniku. Silnik krokowy wymieniony, gniazdo silniczka krokowego czyste, nowy termostat. Na zimnym silniku jest wszystko ok. obroty 1100, ale tylko jak sie rozgrzeje dostaje kopa na 2000 obr., i zaczyna bujać go pomiędzy 1500 a 2000. Może czujnik temperatury? Z góry dziękuje za pomoc.
Podglądnij dane jakie widzi komputer .
Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc wyregulować ta instalacje ? Mam z nią problemu rano podczas pierwszego odpalania, szarpie, gaśnie. Gazownik kazał mi wyczyścić wtryskiwacze, oddałem do czyszczenie i trochę się polepszyło ale nie do końca. Wymienione wszystkie filtry. Gdy auto postoi ze dwie godziny to czasem się przełączy normalnie, a czasem obroty zaczynają...
Witam, Odebralam auto z serwisu po trzech dniach. Podobno rozebrali tam wszystko i przeczyscili co sie dalo. Luzy zaworowe sprawdzali i jest ok o tym zaworze zwrotnym paliwa tez wspomnialam ale pow ze to nie to. Pompke sprawdzali i chyba wszystko co wiedzieli bo poprawy nie ma. Dlugo trzeba krecic zeby odpalil.
A rozrusznik masz sprawny? W Fiatach częstym problemem są wady rozrusznika, na zimnym zapali a na ciepłym już nie.
fiat punto 1.9 jtd.
serdeczne dzieki w weekend pojade.
W jakim gazniku?
Masz tam zewnętrzny wysprzęglik, kup zestaw naprawczy, cały nowy wysprzęglik też nie jest drogi.
podjedz do tych co ci założyli instalację gazową
Jak jest ciepły to nie zapali, czy jak przytrzymasz rozrusznik i dodasz gazu to po kilku sekundach kręcenia zaskoczy, bo jeśli tak, to w/g mnie na razie daj temu spokój...
Połączenia immo.
Napisałem że nie mam pojęcia o czymkolwiek związanym z elektromechaniką, za co mogę przeprosić ale po to piszę aby uzyskać pomoc a nie żeby bić pianę bo na przykład nudzi mi się. Nie mam zamiaru zawracać głowy, tylko proszę o radę- no ale z tego co udało mi się ustalić - chodziło o czujnik prędkości na wale rozrządu ?????
Tak głupio spytam - filtr powietrza czysty? Tak, nowy stożek. Oryginalnej puszki nie było już jak kupiłem auto a jej zdobycie graniczy z cudem. Dodano po 41 Witam. Auto Fiat Punto 2 1.8 16V HGT. ... Błędów brak. Przepustnica podmieniana 4 krotnie. Bez zmian. Świece nowe. Cewki podmieniane. Czujnik temperatury na termostacie sprawny. Wszystkie 3 sondy...
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Halogen Zamykałem w ciepłym domu. Był wysuszony wewnątrz. Przewody Do żarówki uszczelnione gumowymi uszczelkami. Jest tylko jeden otwór zakręconych kanałów, który niby służy właśnie do odparowania. Jeden jedyny skierowany ku górze. Ale taki sam jest w drugim halogenie, który nie paruje.
U mnie problem pojawia się tylko i wyłącznie przy dobrze rozgrzanym silniku. Wyskakuje mrugający check, obrotomierz spada do 0, po czym po sekundzie czy 2 wraca do normy i jedzie normalnie dalej. Na niedogrzanym silniku wszystko śmiga. Nie wykluczam awarii którejś sondy albo katalizatora. Dziwne jest to, że owego błędu nie ma w błędach zapisanych ani...
Auto oczywiście dziś rano po tym jak postało w ciepłym od soboty to zapaliło od dotknięcia i brak błędów :/ Dzięki za link, przejrzałem odpływy z podszybia i nie są zatkane, nie widać śladów żeby woda ciekła w wiązce. Skrzynka bezpiecznikowa zdemontowana, wygląda czysto. Zresztą CAN nie idzie tamtędy - pod skrzynką są dwie mniejsze kostki które łączą...
Witam Punto II 1.2 8v 44kw Był u mechanika nic nie wskórał, stał ponad rok na podwórku. Teraz po uprzejmości sąsiedzkiej ja próbuję go wskrzesić. Objawy: Kręci nie odpala: błąd czujnika położenia wału - wymieniony: Podczas próby kręcenia zimny, jakby chciał odpalić, a nie mógł, po dodaniu gazu zapala. Nagrzewa się gdy trzymam obroty powyżej 1000, obroty...
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa. Czy po podłączeniu pod komputer - program pokaże mi ciśnienie pompy paliwa? Dodano po 1 Samochód nie dawno kupiłem, dzisiaj ponownie podłączyłem pod komputer - cały czas chodzi na benzynie - problem nie występuje zawsze czasami po skasowaniu błędów silnik zachowuje sie normalnie - ostatnio było na chwile lepiej...
A czy tak sie dzieje przy zimnym czy ciepłym silniku?
W zależności czy masz MPI czy SPI spod korpusu przepustnicy/wtryskiwacza oprócz przewodu do serwa idzie jeszcze 1 lub 2 przewody podciśnieniowe - do czujnika MAP i regulatora ciśnienia paliwie na listwie (MPI). Sprawdź czy te przewody nie są popękane. Czy wolne obroty na ciepłym silniku trzymają się w okolicy 650 rpm, czy są wyższe?
Wolno sie nagrzewa ale tylko lekko ciepłym powietrzem dmucha.
Manometr wkręcasz tam gdzie czujnik oleju , ciśnienie na ciepłym silniku na wolnych obrotach około 2 bar.
Witam, z dnia na dzień samochód nie odpala, zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Rozrusznik normalnie kręci, wszystko zdawało by się że jest dobrze a nie odpala. Da się odpalić jedynie z popychu, a jeśli już to wystarczy tylko lekko popchać i od razu łapie i pali. Czy to może być wina przepustnicy? Bo pompa chyba chodzi po przekreceniu zapłonu...
Ecu lub czujnik polożenia wału, częściej sie to dzieje na zaimnym czy ciepłym ?
Zalałem wodą demineralizowaną jedynie do płukania! Od początku był lany płyn i to nie jakieś koncentraty czy coś bo gotowy za 40 zł/5L to nie majątek. Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa. Nie zawsze się tak dzieje ale dość często. Przy rozgrzewaniu silnika wskazówka wędruje do połowy skali ale z nawiewu wieje chłodne powietrze. Po chwili wskazówka gwałtownie...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem silnika w fiacie grande punto 1.4. Kiedy silnik jest zimny pali najprędzej za 4 razem. Samochód posiada instalację LPG sekwencja. Na ciepłym silniku problemów nie ma. Wymieniona była w aucie sonda lambda, świece, przewody świec, filtr powietrza. Co poradzicie na ten problem? Z góry dzięki za rady
Właśnie!!!!!!!!!!!! że nie będą klepać, zawory na ciepłym silniku sie wydłużają i dlatego może tracić kompresje i tym samym nie zapalić lub ciężko zapalać na ciepłym silniku.
Następnego dnia kontrolka przestała migać Przez około miesiąc wszystko obyło ok. Wczoraj problem powrócił Przy odpaleniu na ciepłym silniku miga kontrolka świec żarowych Jak odpalam zimny wszystko jest ok Obstawiam uszkodzony zespól przekaźników
zakładaliśmy z kolegą cały dół silnika z Uno 1.0i do Pandy 2 1.1MPI i pasuje. Głowica jest nieco inna więc poszła Pandowa, różnica mocy niezauważalna, przynajmniej dół silnika miał 100tyś (sam go wyjmowałem z Una) a Panda nie wiadomo ile i była zajechana. Można też założyć dół z Punto 1.2, będzie trochę więcej mocy wtedy, chociaż 100ccm w te czy wewte...
Przeważnie jest tak o ile się nie mylę, że objawem uszkodzonej pompy olejowej jest błyskająca kontrolka tuż po odpaleniu lub na zimnym silniku i wolnych obrotach. Z czego wynikałoby, że pompa ma łatwiej z ciepłym i rzadszym olejem a nie zimnym i gęstszym.
Witam.Testowałem ostatnio Grande Punto 1.3 Multijet EcuScanem.Wyrzuca błąd P0110 - błąd czujnika temperatury powietrza przepływomierza -przerwa/zwarcie do +V baterii/sporadyczny.Nie zapala się kontrolka awarii silnika.Jedynym objawem pewnej niesprawności jest trochę gorszy rozruch silnika na ciepłym niż na zimnym. Podstawienie innego przepływomierza...
Dzięki panowie za pomoc ;) Okazało sie że przymarzły zawory dolotowe , przynajmniej tak stwierdził mechanik. Po paru godzinach w ciepłym garazu puściło i Punto śmiaga ;).
Posiadałem swojego czasu Punto z silnikiem 1100 MPI po spuszczeniu oleju i wymianie filtra oleju zacząłem lać nowy nie zakręcając śruby w misce, dopiero gdy zauważyłem jak wylatuje nowy olej kręciłem śrubę spustową. Po takiej kolejności długo miałem olej czysty wręcz czyściutki i trudno było go zobaczyć na bagnecie i to naprawdę przez sporą ilość przejechanych...
świece przewody wymieniane niedawno cewki ok,test na komputerze przechodzą ale raczej one tego nie powodują.A czy gdy sie odepnie silniczek krokowy od złącza to powinien silnik gasnąć itp. bo jak go odpinam to różnicy nie ma w obrotach na zimnym czy ciepłym
Chcialbym dodac ze piszczacy pasek przewaznie piszczy jak jest silnik zimny .To znaczy ,jak silnik zimny to znaczy ze stal dlugi okres czasu i spadlo napiecie akumulatora.Po odpaleniu zimnego silnika nastepuje doladowanie akumulatora i stad duze obciazenie dla alternatora.Wiec dlatego piszczą paski.Jesli silnik cieply to akumulator naładowany i alternator...
Moim zdaniem niebędzie to woda w paliwie,ponieważ na ciepłym silniku jak pisze jest ok. Ja na początek sprawdził bym czujnik temp. silnika i silnik krokowy(na poczętek radze go dobrze wymyć). Pozdrawiam.
Witam, problem polega na tym iż autko samoczynnie sobie gaśnie nawet przy wysokich obrotach. Następnie problem jest odpalić go ponownie, czasem odpala za 1 razem a czasem po jakimś czasie dopiero za 4 razem się udaje i znów pojedzie kilka km i znów to samo. Dzieje się tak zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Tankowałem zawsze zwykłe ON a próbowałem...
Jeśli było niepowodzenie to nie ma konsekwencji... jeśli nadal Mixture i Stepper AutoCallibration są na YES to jest ok. Pokaż jak to wygląda na ciepłym silniku (min. 60 *C) i podłączonej sondzie.
Witam wszystkich. Mam problem z Punto II 1.2 8V benzyna + LPG. Długi czas silnik pracował dobrze, zarówno na benzynie jak i LPG. Od jakichś 3 miesięcy jest problem na zimnym silnku - na biegu jałowym pracuje normalnie ale po dodaniu gazu zaczyna się dusić. Dusi się przy dodaniu gazu podczas ruszania jak i bez obciążenia silnika. Stan kiedy silnik jest...
Na zimnym silniku - tak, ale na ciepłym normalne wolne obroty powinny wynosić 800-850rpm.
napięcia w porządku również i pod obciążeniem. Auto dzisiaj bardzo ciężko zakręciło za pierwszym razem - nie odpalił, ale zaraz za drugim normalnie pociągnął i zapalił. Objaw bardzo nasila się gdy temp spadnie do 0st. Na ciepłym pali pięknie. Co jeszcze może być przyczyną?
Cześć, mam mały problem z punciakiem. Bowiem od wczoraj przy odpaleniu silniku na zimno zapala się kontrola awarii wspomagania kierownicy oraz kierownica stawia bardzo duży opór, problem mija po ponownym odpaleniu silnika (dzisiaj musiałem odpalać go 3 razy), do tego dochodzi również kontrolka żółtej żarówki z wykrzyknikiem (czasami się zapala, czasami...
muszę niestety poczekać z dokładnym sprawdzeniem bo silnik jest ciepły ale na ciepłym po odłączeniu zgaśnie i się zapali ponownie a o jaki przewód chodzi ?? a punto nieco starsze bo 1994 ;)
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem samochodu fiat grande punto 1.2 48kw. Samochód gdy jest zimny, albo pogoda nie dopisuje odpala za 3, 4 razem kręci kreci i nie potrafi zaskoczyć , gdy się zagrzeje odpala za 1 razem ale nadal długo kręci. Gdy na dworze jest z 15, 20 stopni znowu zaskakuje szybciej. Zwiedzilam już 3 mechaników, elektryka...
Czasami zaświeca mi się na chwilę ta kontrolka i jestem ciekawy co (poza uszkodzeniem wtryskiwaczy) może to oznaczać. Auto generalnie jeździ choć wydaje mi się trochę słabe... i trochę dużo pali (ale prawie wyłącznie na zimnym silniku jeżdzę, po 5-6km i kilka godzin przerwy) - 8,5-9,2l(w zimie na światłach z ogrzewaniem szyby)/100km Jeszcze jedna ciekawa...
Na wstępie witam wszystkich. ssanie przerobione w peugocie 106 Na prośby kolegów postaram się wypocić krótki tekst o tym jak można regulować obroty ssania w autach ze ssaniem automatycznym. Takie małe oszustewko :) Uwaga :!: niżej opisana modyfikacja była testowana w innym, starszym aucie z wtryskiem benzyny, z termistorowym czujnikiem temperatury silnika....
Witam mam mały problem z moim kropkiem dwa tygodnie temu zakupiłem fiata Punto 1.2 75 km problem leży w tym że na zimnym silniku ciężko odpala tak jak by sie wieszał rozrusznik ???? rozrusznik został wymieniony dalej to samo potem cewki czujnik położenia, trzeba było ustawic rozrząd bo był przesunięty o 2 zęby masa tez wyczyszczona i dalej to samo na...
Witam.Jakie powinno być prawidłowe ładowanie alternatora w punto 1.U mnie jest chyba trochę na pograniczu minimum gdyż bez włączonych świateł mam 13,90 a na włączonych światłach wynosi 13,76 a jak uruchomił się wiatrak silnika to spadło do 13,72.Wszytko mierzone na ciepłym silniku oraz na klemach akumulatora jeśli to ma znaczenie...
Nie wiem jak w Punto II, bo tam chyba jest tylko jeden ale w Punto I był na chłodnicy (prawy górny róg) i na wężu idącym do nagrzewnicy (między silnikiem a ścianą grodziową). Ten układ bardzo ciężko się odpowietrza, trzeba zalać płynu ma max albo nawet trochę ponad... nie wolno odkręcać korka na gorącym silniku, a i sam korek ma zawór który czasem się...
Witam. Mam problem z rozrusznikiem w Punto turbo dieslu. Otóż po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci przez ok. 0.5 sek. a później odskakuje i kręci na pusto. Często się zdarza na zimnym silniku (na ciepłym rzadziej). Czasami wszystko ok. a innym razem można uruchamiać i z 10 razy. Co może być przyczyną tego problemu.
Po odłączeniu MAP sterownik chodzi w trybie awaryjnym i zmienia się KWZ. Inna sprawa to I generacja nie nadaje się po prostu do tego silnika. Albo na zimnym silniku mieszanka będzie zbyt bogata albo na ciepłym zbyt uboga, nie mówiąc już o wolnych obrotach i pełnym obciążeniu.
Zrobiłem dzisiaj wykres z map sensora i sond. Trasa 15 km, zaczęta na ciepłym silniku, trochę terenu zabudowanego, trochę niezabudowanego. Ravenlol lub ktokolwiek inny proszony o sprawdzenie :)
Witam. Mam taki problem, który postaram się wytłumaczyć. Auto odpala na zimnym silniku i ładnie chodzi do nagrzania do 70 stopni. Gdy dojdzie do tej temperatury i stanę na światłach to gaśnie. Odpali za drugim razem ale muszę mocno przygazować bo zachowuje się jakby chodził na jednym garze. Później jest ok. Czasami na światłach spadną obroty ale ogólnie...
Zauwazyłem dziwna rzecz -po uszczelnieniu calego kolektora wartosc podcisnienia jeszcze wzrosła bardziej - 500hPa - 550 hPa wczesniej bylo ok 450hPa. Druga rzecz to dostalem sie do rozrzadu i napotkałem problem mianowicie ustawienie rozrzadu-znaki są nie dokładne nieda sie ustawić zeby sie zgrywało,Jak ustawie na znaku w dziurze skrzyni na 0 stopni...
A , jakie były objawy przegrzania silnika ? Jeśli układ chłodzenia działa to temperatura silnika nie powinna nadmiernie rosnąć , natomiast bulgotanie nawet przy niezbyt ciepłym silniku to może być objaw przedmuchu spod głowicy ( uszczelka ) również dostawanie się płynu chłodniczego do oleju (piana lub zmętnienie oleju ).
Gdzie szukać przyczyny? Nigdzie - on tak ma, dodaj trochę gazu to szybciej zapali. Zapewne to kwestia większych oporów przy kręceniu ciepłym silnikiem i większych spadków napięcia, jak mu uchylisz przepustnicę to szybciej załapie. Popatrz czy są impulsy na wtryski jak kręci i nie chce zapalić.
Parownik powinien być ogrzewany od układu chłodzenia ,coś jest nie tak masz za mało płynu w chłodnicy i masz zapowietrzony układ . Na ciepłym silniku parownik powinien być ciepły wręcz gorący.Dlatego Ci go dusi na gazie. Dodano po 1 Wesołych Świąt wszystkim
Czy taki klekot jak na poniższym filmie to zawory ? [youtube]https://youtu.be/zrbsAN5bA_M[/y... Żona jeździ na co dzień autem i niestety nie wie nawet kiedy to się zaczęło... Na ciepłym jak wraca z pracy to jest cisza. Gorzej rano jak jest zimny. Dodam, że 2 tygodnie temu jeździłem nim rano i było ok. Więc stało się to w przeciągu tych 2 tygodni....
Witam wszystkich Powracam do tematu ,po przeczytaniu tego wszystkiego co pisaliście o problemie. Mam punto 1,1 55 s 95r i objawy bardzo podobne tyle ze wszystko dzieje się na ciepłym silniku . Konkretnie objaw pojawia się kiedy odpalę ciepły silnik ,kiedy odpalę go rano jest Oki mogę jechać aż do wypalenia całego zbiornika i będzie dobrze ale jak odpalę...
Witam,zakupiłem Fiata punto I 1998 1242ccm 75KM, benzyna z gazem. Po zapalenia auta falują obroty zarówno na gazie i na benzynie, zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku. Obroty w czasie falowania są między 500 a 1500 obr/min. W pozostałym zakresie obrotów auto pracuje bez zarzutu. W trakcie jazdy nie gaśnie na światłach i jest dynamiczne oraz zachowuje...
Posiadam instalację LPG zamontowaną 4 lata temu u dobrego gazownika - firmy elpigaz (leonardo) z parownikiem hp100 w fiacie punto 1, wersja silnika 1.1 55 KM z 1996. Na ciepłym, nagrzanym silniku mam problem z bardzo wolnym rozpędzaniem samochodu pomiędzy 1000-2000 obrotow/min,, na zakrętach obroty potrafią spadać do 500obr/min, na ciepłym silniku bardzo...
10w-40 jak w tym roczniku jest ok ,a pomiarem napięcia za bardzo bym się nie sugerował lepiej już sprawdzić klemy i masę do silnika. Dodano po 7 Siergiej żeby miarodajnie sprawdzić aku to trzeba mieć miernik który mierzy jednocześnie prąd i napięcie przy rozruchu a wiem że zwykle testują tylko napięcie (i wtopa)kiedy mamy niesprawny rozrusznik, a więc...
Sądziłem że nagrzewnica w Punto jest zamontowana w poziomie i że może się w niej zbierać powietrze, chcąc ją dokładnie odpowietrzyć podejmowałem się różnych kroków jak odpowietrzanie na zimnym ciepłym a nawet rozgrzanym silniku po długiej trasie, nie było poprawy jak również po próbie odpowietrzenia kiedy autko stało przodem na wzniesieni, wszystkie...
właśnie tu problemy przerywania i dławienia sie silnika występują przy ciepłym silniku zimny chodzi bez problemu. Dodano po 4 to nie ja sprawdzałem to ciśnienie tylko znajomy mechanior bo ja juz w prenym momencie sie poddałem i oddałem go komuś żeby spojrzał świeżym okiem na tą całą sprawę i on wybadał to za duże ciśnienie.
Witam. Z rozrzadem to może przesadziłem że ok 45 stopni ale bardzo dużo był przestawiony od prawidłowego ustawienia. Świece założyłem stare i dalej to samo :/ dziś kupiłem 2 kpl. Kabli BOSCH założyłem i nic :/ Byłem dziś u mechanika i nic mi nie pomógł bo sam nie wie co to za przyczyna :/ podmienilem cewki, świece, kable, wtryskiwacz myślałem że to...
Czy to może być powód kiepskiego ogrzewania że w wężach powyżej poziomu zbiornika wyrównawczego znajduje sie powietrze i przy wyższych obrotach jest ono wtłaczane w obieg?? Czy można jakoś te węże napełnić płynem chłodniczym?? Taka sytuacja może to być powodem kłopotów z ogrzewaniem. Najlepiej byłoby przewody obniżyć poniżej minimalnego poziomu płynu,...
zibi733 Witam. Podłącz kompa i sprawdź wskazania Map-sensor ,jest to czujnik który odczytuje temperaturę zasysanego powietrza i ciśnienia powietrza ,ten czujnik odpowiada za załączenie "ssania".Imoże być że jak autko jest ciepłe to ECU silnika widzi zimny silnik i da mu "ssanie".Podłącz kompa i zobacz jaka temperatura jest na zimnym a jaka na ciepłym...
Dzień dobry wszystkim. Posiadam Punto II FL (Classic) 3d z 2009 roku. Od jakiegoś roku bardzo irytowały mnie w nim hamulce, w końcu w styczniu tego roku zdecydowałem się na kompleksową naprawę. Z tyłu przetoczone zostały bębny, wymienione szczęki i wyczyszczone mechanizmy. Tył był w super stanie, ale skoro już został rozebrany, to odświeżyłem te hamulce...
Witam wszystkich, mam problem z Puntem II 1,9D nie spotkałem na forum identycznego problemu więc pytam Was koledzy: Mam Punto II 2003 rok 1.9D od roku czasu, pojawia się problem (kontrolka silnika) oraz falowanie silnika na wolnych obrotach - nawet potrafi zgasnąć, w czasie jazdy jest wszystko ok, jest moc, jest przyśpieszenie a jak odpuszczę pedał...
Jak na 1.2 silnik to dużo. Tak jak kolega napisał trzeba cały zbiornik wypalić na ciepłym silniku żeby sprawdzić spalanie, najlepiej w cyklu mięszanym. Gazu sie nieda dotankować precyzyjnie, bo zawsze inaczej sie rozpręża i raz ci zatankuje przy prawie pełnej butli a raz odbije i nie wlejesz ani litra, dlatego jedynie spalenie całego lpg daje realne...
Ja typuję sondę lambda.. wykluczam czujnik temperatury bo mówisz, że zachowania są identyczne na ciepłym i zimnym silniku. Zacząłbym od sprawdzenia lambdy. Jeśli masz jak podłączyć pod komputer to sprawdź jej wartości, jeśli nie masz to musisz sprawdzić voltaż na sondzie. Jeden i drugi test powinien wskazywać wartość między 0,1 - 0,9 volta. Wartość...
Fiat Punto 1, silnik 1.1 55KM 8v, 1996r, wersja SX, PB + LPG. Ostatnio czyściłem i rozkręcałem przepustnicę na kawałki teraz słyszę ostre syczenie i cmokanie spod przepustnicy. O co chodzi? Co tu syczy? Silnik pracuje normalnie, obroty nie faulują podczas jazdy i dojeżdżania do skrzyżowania, na biegu jałowym jest 850 obr/min na ciepłym silniku. Spsikałem...
Samochód firmowy, rocznik 1997, kiedyś była przekładka silnika z 1.1 na 1.4 8V od Palio. Wszystko inne także jest od Palio Weekend (silnik 176B3000). Kilka dni temu trafiła się mała i dziwna usterka. Po odpaleniu silnika słychać bardzo głośne przelewanie się płynu. Dźwięk dochodzi zza deski rozdzielczej zza nawiewów a raczej z okolic zapalniczki. Gdy...
Witam Jestem posiadaczem Fiata Punto II 1.2 2002r. Moje problemy zaczęły się po założeniu instalacji LPG(sekwencja), od samego początku po odpaleniu na zimnym silniku i przełączeniu się na gaz szarpało autem do momentu jak się rozgrzał. Na ciepłym był ok. Po jakimś czasie zacząłem mieć problemy z odpalaniem, wyskakiwała kontrolka check engine i trochę...
Witam Mam problem z moim puntem ponieważ od pewnego czasu zaczął przerywać na ciepłym silniku wszystkie części mechaniczne są sprawne lecz jezdzil. Wczoraj zaczeła mi swiecic kontrolka code i mial problem z odpaleniem lecz udało sie odpalił a dzisiaj code zaczęło migać nieregularnie czasem swieci caly czas lecz samochód nie odpala nie słychać wogóle...
Witam. Mam problem z Puntem 1 1.1 SPI. Jak auto jest zimne po długim postoju (np. po nocy) to rano ma ciężko odpalić. Rozrusznik kręci jak szalony, a auto nie odpala, czasami trzeba kręcić 20-30sekund. Jak już odpali to chodzi elegancko. Na ciepłym odpala bez problemu. Auto z LPG. wymienione zostały świece, kable, cewki, sprawdzone i ustawione luzy...
Witam Otóż samochod odpala i na zimnym pracuje idealnie. Wkreca sie na obroty wszystko ok, na wolnych obr. super. Zagrzeje sie i włączają sie wentylatory, i nadal bedzie pieknie pracowal na ciepłym na wolnych obrotach, ale w momencie kiedy tylko lekko dodam gazu i puszcze obroty szaleja. Same skacza z 1000 do 3000, i nie da sie tego powstrzymac. Podpiety...
te wysokie obroty pojawiaja sie na ciepłym silniku na zimnym schodzi w miare z wysokich obrotów, zawiesza sie niewiem na jakich obrotach bo nie mam wlasnie obrotomierza , ale jak jade i wcisne sprzegło doojeżdzajac do skrzyzowania to silnik wyje nie schodzi z wysokich obrotów, a mowisz o silniku krokowym od gazu nie czysciłem go a czy moge go sam przeczyścic...
Witam mam na imię Damian jest to mój pierwszy post na tym kąciku i od razu mam powazny problem. A wiec tak właśnie przeszedłem swapa z cc 700 na 1.1spi i mam problemy z autem nie wiem dlaczego auto na obroty nie chce wchodzic na zimnym jak i na ciepłym silniku z tym że jest znacznie gorzej jak się rozgrzeje ma tak jakby blokade przy 3000tys potrafi...
Witam, Jestem już po sprawdzeniu auta na komputerze, błędy jakie się pojawiły to: P0404 - Sterowanie zaworu EGR P0101 - Przepływomierz P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa P0110 - Sygnał temp. powietrza z przepływomierza P1671 - Regulator ciśnienia paliwa Błąd P0110 pojawił się dlatego że sprawdzałem auto z odpiętym przepływomierzem ponieważ błąd...
Witam, mam problem z moim punciakiem 1.1 r. 97 +LPG. Samochód posiadam rok i jestem trochę zielona w tym temacie. Mój problem jest następujący. Piszczy mi w samochodzie przy ruszaniu, przy skręcaniu, przy dodawaniu gazu, na zimnym i ciepłym silniku, przy redukcji biegów głównie z 5 na 4. Wszystko zaczęło się po wymianie bendiksa. Następnego dnia samochód...
Witam Mam Seicento z silnikiem z Punto 1.2 8v. Auto szarpie i ciężko wkręca się na obroty. Kiedy dodaje powoli gazu wchodzi na obroty w miarę płynnie lecz kiedy dodam gazu gwałtownie to muli, dusi się, przerywa i tak jak pisałem wyżej ciężko wchodzi na obroty. Acha co najdziwniejsze, że auto na zimnym silniku chodzi całkiem dobrze (raczej bez problemów),...
Jeszcze w kwestii przewodów zapłonowych to polecam BOSCHa, w przypadku NGK łatwo trafić na podróbki, a o JANMORach sporo złego się naczytałem. Choć na ciepłym silniku one raczej takiego efektu by nie dawały (ale i tak warto wymienić jeśli w ciągu ostatnich 4-5 lat nie były wymieniane) - koszt jak pamiętam to ok 60-70zł za komplet BOSCHa. Ja miałem podobny...
Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w okresie do 100tys. Mechanizm różnicowy i sterownik to...
Witam robiłem parownik tzn zmieniałem membrany zestawem naprawczym i teraz jest ok auto nie gaśnie z rana i ładnie chodzi poza tym ze czasem zgaśnie jak hamuje czy podczas jazdy ale rozumiem ze wymaga regulacji.Dziś przejechałem 110km po mieście spokojnie i spalanie wyszli ok.14litrow.Czy by jechać na regulacje muszę przejechać min. 300km tak jak w...
Nie bardzo rozumiem co piszesz, łatwiej by było jakbyś stosował interpunkcję... popraw więc ten post by był czytelny albo cały temat wyleci do kosza. Raz piszesz o 40s raz o 4s. Wszystko co piszesz to są Twoje podejrzenia, nie poparte ŻADNYMI pomiarami. Więc jak już bawimy się w podejrzenia, to podejrzewam, że albo masz słaby akumulator albo skorodowane...
Jakie masz wtryskiwacze LPG? Wiesz, że w tym aucie masz wtrysk full-group i wymagania jeśli chodzi o szybkość i precyzję wtryskiwaczy LPG są naprawdę spore. Na wolnych obrotach i ciepłym silniku czasy wtrysku są bardzo krótkie. Musi to być na prawdę fachowo zamontowane - pojedyncze wtryski, nie listwa, jak najkrótsze i równej długości wężyki, szybkie...
Witam. Mam na dzisiaj następujący problem, wiem że sporo podobnych sytuacji było opisanych na forum, ale ciężko tam znaleźć odpowiedź co po kolei sprawdzić, a jeszcze ciężej jakie wartości poszczególne czujniki powinny w jakich warunkach wskazywać. No chyba że coś mi umknęło... Od początku to było tak: kropek pojechał sobie do mechanika w celu remontu...
Klocki marnej jakości, słabo odprowadzają ciepło. Zrób zdjęcie okładziny.
Skoro chodzi na wolnych obrotach a po dodaniu gazu gaśnie, za maławydajność układu zasilaniapaliwem. Pomiar ciśnienia paliwa. Czy auto długo jest zagazowane? Czy wcześniej było dobrze,odjakiego czasu to się dzieje? Czy jest różnica czy silnik zimny czy ciepły?
podejrzewam ze katalizator , miałem podobny przypadek ale w punto wszystko ładnie pięknie jak zimny a jak ciepły to kicha... gaśnie ...
octavia ciepłym gasnąć ciepłym szarpać ciepłym
ekspres bosch wyczyść zaparzacz oporność głośnik remont instalacji uprawnienia
samsung galaxy buds2 samsung galaxy buds2
Polsat Box, Cyfrowy Polsat – ustawianie zegara, synchronizacja czasu, błędna godzina Błąd 7H 356 w piecu Buderus Logamax Plus GB072: przyczyny i rozwiązania