Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Nie pisał, że nie może uruchomić tylko, że ma sporadyczny problem z uruchomieniem - i to jest właśnie różnica. Dla czego przekaźnik przy mrozach miałby pracować dobrze a przy temp silnika dodatniej, gdzie obciążenie prądowe akumulatora jest mniejsze, szwankować? np na tej stronie (w połowie strony) film z rezultatem http://diesel-tuning.pl/cennik.php
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
To ja wróżę pierwszy, nastawnik w pompie trzeba wyczyścić i wyregulować.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
https://www.youtube.com/watch?v=TZp8EaZ6... to palenie słabe na ciepłym to 2 razy u pompiarza byłem 200 zł zapłaciłem jakis czas temu i pali lepiej od benzyny a ustawienie kąta wtrysku powyżej link.
Sprawdzić klapę nogi/szyba w obudowie nagrzewnicy. Źle podłączony reduktor LPG lub brudna nagrzewnica.
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
Dolot szczelny był sprawdzany. Przepustnica była wymieniana na nogą, poza tym gdy jest uszkodzona przepustnica wywala błąd w komputerze, a błędów nie ma. Sonda jak najbardziej działa i pracuje na wolnych obrotach była wymieniana 2 miesiące temu na bosh ori. Jej odczyty mogą być nie dokładne przez lekkie uszkodzenie złącza elastycznego. Mam sensor też...
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
No ja akurat na VAG nie mam żadnych błędów, jedynie objaw nieodpalania na ciepłym silniku ten sam.
kod silnika jest AHF-475283
Dla potomnych - problemem okazał się czujnik położenia wału.
Przekaźnik 109 został wymieniony na nowy czujnik wału też jest nowy. a ten 458 sprawdzę
Czy jest LPG?
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
zamykam temat
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Może czujnik położenia wału.
Kolego i co udało się rozwiązać problem?
Niech gazownik trochę się wysili.
był podpinany pod vaga? sprawdzone błędy? wartości rzeczywiste?
Otavia 1,9TDI 110KM 2001r przebieg 120tys problem jest od dawna ale ostatnio codziennie silnik po nagrzaniu (nie ważne czy zima czy lato) nie daje się uruchomić, zapala po dłuższym kręceniu za 2 lub 3 razem Jeśli postoi i odpocznie ok 0,5h zapali od pierwszego Rano też pali bez problemu Pytałem w kilku serwisach ale nie mają pomysłu Na komputerze błędu...
Witam. Posiadam samochód Skoda Octavia I 1.6 102KM 2003r. Silnik BFQ. Z klimatyzacją. Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony...
Rozrusznik do zrobienia jak na zimnym pali od strzału a na ciepłym trzeba kręcić.
A ciśnienie doładowania na ciepłym czy zimnym. Bo problemu trzeba szukać gdy jest zimny.
Witajcie. Zastanawiam się czy komuś udało się pozbyć problemu. U mnie auto 8 miesięcy i problem z rozruchem po nocy od przebiegu około 30000 km. Być może coś ulepszyli podczas przeglądu bo zgłaszałem kłopoty z radiem i współpracą z telefonem (z resztą ich interwencja nic nie pomogła, kompletnie). Dotrwałem do dziś (późna jesień) tylko dlatego że auto...
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Witam ten błąd to problem z odczytem poziomu paliwa w zbiorniku drugi do idntyfikacji 16845 - Fuel Level Sensor Circuit: Implausible Signal P0461 - 000 - - po naszemu 16845 - Obwód czujnika poziomu paliwa: sygnał nieprawdopodobny (Mam nadziej że kolega nie jeździ na rezerwie :D ) 1) Trzeba by zobaczyć co z tym wskaźnikiem poziomu wiązka lub sam czujnik...
Witam, Piszę z prośbą o pomoc przy mojej instalacji LPG Lovato (skoda Octavia 2, 1,6 mpi). Zazwyczaj rano na zimnym silniku jak przełącza się na gaz to gaśnie - jak jest ciepły albo kolejny raz to już jest ok. Wymieniłem oba filtry, sprawdziłem szczelność prostym testerem na ciepłym silniku i jest ok - od reduktora do wtrysków. Kabelek mam więc podłączyłem...
Panowie trochę już czasu minęło od poprzedniej odpowiedzi, ale podpinam się pod temat. Na zimnym nie zdążę cofnąć kluczyka a już chodzi. Na ciepłym odpala ciężko, mozolnie, czasami aż cała buda się zatrzęsie jak zaskoczy... kto w pobliżu Poznania może mi to opanować ?
już sie wszystko ustatkowało trosze dmuchawy z ciepłym powietrzem na drzwi i jest ok
Nie, silnik na ciepłym ma problem. Ogolbie to caly czas ma problem chyba tylko za 1 razem w sumie odpali bez dodawania gazu i trzyma w miarę obroty. Czujnik wału oryginalny. A jak zrobić łopatologicznie adaptację? Mam kabel, mam program ale na internecie cała adaptacja skupiała się na wpisaniu tylko jednej wartosci w programie, więc to raczej nie to....
Skoda Octavia 1.9 TDI 66KW 2003r. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika. Musi około 5-10 s. Kręcić na na ciepłym jest ok.
Witam. Ta nie równa praca na wolnych obrotach to była na ciepłym czy na zimnym silniku ? Mam ten sam problem jak silnik sie zagrzeje to na wolnych obrotach czuć na siedzeniu drgania na zimnym silniku pracuje równo. Skoda octavia 2.0 tdi BKD.
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu- Skoda Octavia 1.6 2002 rok benzyna bez gazu. Problem z ustabilizowaniem obrotów i utrzymaniu ich na stałym poziomie np 2500 rpm. Silnik pracuje równo na ciepłym oraz zimnym. Na zimnym nie ma problemu mogę utrzymać obroty na 1000,1500, 2000, 3000 rpm itd. Problem pojawia się gdy silnik juz sie rozgrzeje....
Octavia 99r, silnik AHF, 110 km, na zimny pali, na ciepłym kręci. Dziś odłączyłem kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i na ciepłym pali idealnie. Jak kręcę nie czekając na zgaśnięcie kontrolek pali od ręki, jak poczekam aż zgasną kontroli włącznie z ostatnią jaka gaśnie tj. od świec pali idealnie ale minimalnie gorzej jak nie czekając na...
Ok to temperatury posprawdzam a czy ten spadek napięcia koniecznie mierzyć jak silnik zimny i auto stoi? Czy na ciepłym tez można?
Siema. Mam problem z klimatyzacją w Octavia 1. Problem polega na tym, że jak "prędkościomierz" nawiewu jest na 1 to powiedzmy, że klimatyzacja raz daje zimne powietrze, raz nie. Jak przełączę na 2 to od razu słychać jak się jakaś klapka na środku na wysokości schowka zamyka i wali ciepłym powietrzem. Jak jest na 1 to np. działa przez 10s/minutę/10 minut...
Siemka. Octavia 1 1.6 sr akl 102/75 VAG: camshaft position (hall) sensor g40 - 03-00 no signal. Czujnik położenia wału wymieniony wcześniej na ORI, czujnik położenia wału na jakiś inny ale błąd przy nim nie wyskakiwał. Niby czujnik wałka do wymiany ale coś mi nie pasuje, bo objawy to zwiększone zużycie paliwa, śmierdzi paliwem przy odpalaniu oraz kopci...
Podłączyć vaga i sprawdzić usterki czyli błędy? No właśnie nie ma nic. A te parametry to nie powinno się sprawdzać na ciepłym silniku z butem w podłodze? Auto jest z 99 roku także wątpię w te zabezpieczenia, z resztą kilka miesięcy temu było ok. Nie wiem czy dobrze myślę, ale jak sprawdzam temp otoczenia ze wskazaniami na climatronicu i wyświetlaczu...
mam problem ze skodą octavia 1,9 TDI prod.2001 ,odpalając auto muszę na zimnym silniku pokręcić z 5-10 sek. to samo na ciepłym silniku wymieniłem świece żarowe nie pomogło od czego zacząć gdzie szukać ?pozdrawiam:idea:
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
Filtry wymieniane. Przed zakupem już patrzyłem czy przyłącza będą pasowały. Wszystko do połączenia mechanicznego jest takie samo, różnica z tego co czytałem i dowiedziałem się od innych gazownikow jest w klasie wykonania. Cena redaktora pierwszego to 140zl, a drugiego to 211 zl co i tak jak na reduktory nie jest jeszcze cena wysoka. Ogolem mowiac wstawili...
Nie działa lewa strona nawiewu w Skodzie Octavii II 2007 r. 2.0 TDI 140 km 16 V. Który z bezpieczników napięcia odpowiada za silnik sterujący ciepłym powietrzem.
Witam. Panowie i Panie w skrócie jak w temacie. Po tej wymianie na zimnym pali od strzała. Zagrzeje do 90 i pojawiają się histerie. Przy próbie odpalania na ciepłym szarpie budą chce załapać ale nic z tego. Pod odpięciu czujnika temperatury cieczy pali od strzała. Moje pytania bo jestem laikiem. Dziwny zbieg okoliczności i potrzeba większej dawki startowej? Podczas...
Straszna usterka :) A na ciepłym silniku odpalała dobrze? ;)
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
No tak, tylko tyle że ja nie kończyłem szkoły samochodowej... więc samemu to ciężko. Kusi mnie żeby umówić się z kimś kto w moich rejonach sprzedaje Golfa/A3/Octavię 1,8T i sprawdzić bo dodatkowo jakby bardziej przenoszone są wibracje z wydechu, coś jest pokręcone po prostu. Jak przegazuje na postoju na ciepłym silniku to dymówa idzie spod maski. Wygląda...
Dziękuję za wznowienie tematu. Jeżeli czyścicie odmę i zdejmujecie rurę odmy to należy uważać bo rurka (odejście od rury filtru powietrza - za przepływomierzem) na które zakłada się gumową gumę odmy jest bardzo delikatne i po paru latach eksploatacji może się urwać, zwłaszcza przy ciepłym silniku. Urwałem sobie ale skleiłem solidnym klejem i na razie...
Klapy temperatury to gdzieś przy nagrzewnicy,lub tam gdzie jest mieszanie zimne z ciepłym powietrzem.Niekoniecznie potencjometr.Trzeba wyjąć i zmierzyć co ma nie tak,może po prostu coś tylko go zablokowało Dodano po 1 Z drugiej strony co to za auto że 3 lata i już taka pierdoła zepsuta tzw "szmelcwagen"Sprawdź też kabelki może już zgniły w tym wozie.
Witam i prosze o pomoc. Niedawno kupiłem używana octavie 1,6 (75KM) 2001r, na początku podczas jazdy miałem szarpnięcia i brak mocy - zmieniłem przewody i świece. pomoglo. od momentu gdy nastały mrozy mam kolejny problem -mianowicie przy temperaturze 0 do -7 stopni około odpala mi za 2 -3 razem. pierwsze kręcenie - przerywa prace rozrusznika przygasają...
a chciałem się jeszcze zapytać jak powinien mieć opór świece żarowe? , jak ja mierzyłem na ciepłym silniku to miały 2,2 2,5 3,7 0,9 każda ze świec
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
pomiar ciśnienia sprężania był na ciepłym i zimnym silniku????
Ciśnienie czynnika to raz, a poza tym niska temp. otoczenia to dwa. VW mają (Skody pewnie też) czujnik temperatury zewn. Przy bardzo niskich temp. klima się niewłączy. Sprawdź w ciepłym garażu. Pozdrawiam.
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
Koledzy mają rację a ty szukasz problemu. Masz założony moduł który przed odpaleniem samochodu oszukuje sterownik który podwyższa dawkę rozruchowa. Prawdopodobnie pompa to śmiec a samochód na ciepłym nie chciał palić więc ktoś próbuje przedłużyć jej agoniie.
Odepnij czujnik temperatury i zobacz czy zacznie grzać świece. Dokladnie sprawdzisz go tak: przy zimnym silniku pomiędzy "-" akumulatora a 54 pinem sterownika powinno byc napięcie około 3,5 -4 V na ciepłym (80stC) około 1,3V
Witam Mam octavie 1,9 tdi 90km.Problem mam taki jaka powinna być wartość w kanale 01>04>000> 9 ja mam 140 a jak powinno być w rzeczywistości.Samochód na ciepłym pali kijowo,zimny jest ok wartość zapłonu czyli 02 w kanale 000mam 50 stabilna.Jak odepne czujnik temperatury cieczy chłodzącej pali jak szalona.Czy to możebyć objaw eksploatacj pompy czy ten...
Gtronik.pl Przeprogramujemy Sterownik i będzie okey. Tak się dzieje w edc15 90 km i 110 km i edc16 105 km jak i 140 km najczęściej Golf Touran Octavia audi A3.
Jak jedynka i wsteczny ciężko wchodzą to znaczy, że... sprzęgło "ciągnie". Albo jest zapowietrzone albo odkształcona/pęknięta sprężyna wyciskowa ("słoneczko"). Teraz zaczyna zgrzytać dwójka, bo synchronizator się kończy od ciągłej zmiany biegu na "półsprzęgle". Przy wyłączonym silniku te biegi wchodzą bez problemu, prawda? Włącz sobie na MFI chwilowe...
Witam. Podziękowanie dla maciek358! ! ! W koncu jakaś mądra rada! Udało sie coś naprawić dzięki radzie z internetu! Problem ten sam: Silnik 1.6 SR po wymianie skrzyni biegów o symbolu DUU (zakupiona po regeneracji w profesjonalnym warsztacie koszt 800zł/przy zwrocie starej) założone nowe sprzęgło, ciężko wchodziły wszystkie biegi, po przejechaniu kilkudziesięciu...
Przestawiony kąt wtrysku, lub brak jego regulacji. Może ktoś ma wiedzę praktyczną, czy jak przestawie kąt wtrysku to uruchamiania np. na ciepłym silniku nie pogorsze, czy to ma jakiś wpływ na to? pytam zachowawczo, bo fajnie auto pali ale kąt wtrysku jest na poziomie 130 a powinno być 50?. Dzięki za informację.
Zapalił normalnie, ale chodzi mi o to że od zawsze pamiętam tak było i chyba jest że jak po przekręceniu kluczyka gasną kontrolki i świeci się tylko akumulator i chyba coś jeszcze to nie powinno się nic zapalać w trakcie odpalania auta jak rozrusznik pracuje a tutaj to ma miejsce, to chyba jest tak że poniżej jakieś wartości napięcia sterownik odcina...
Witam, Mam duży problem, od jakiegoś czasu walczę z błędem 16555 w mojej Octavii. Zdążyłem już wymienić pół samochodu! Błąd wyrzuca po zagrzaniu się silnika na benzynie i gazie razem z błędami od sondy lambda i przepływomierza, czasami w parze idzie również wypadanie zapłonów na każdym cylindrze. Autko na jałowych obrotach pracuje nierówno, potrafi...
witam!! mam octavie 1.8 20v slx 1999r. benz+gaz sekwencja. auto co jakiś czas śr. co 2 miesiące potrafi "strzelić" przy odpalaniu. słychać wtedy dość głośny wybuch i spod maski wydobywają się obfite chyba spaliny. spaliny wylatują spod takiego "grzybka" tuż przed kolektorem dolotowym. "strzela" w nieregularnych odstępach czasu i w różnych okolicznościach...
Jak masz VAGa to zrobisz sam bez problemu. Nastawnik zostaw nie ma go co rozbierac. Możesz jeszcze sprawdzić dawkę. Sprawdź dawkę na nagrzanym silniku vag 01 - 08 i tam zobacz jaka jest wartośc w 3 polu jak pamietam. A kąta to 01 - 04 i kanal 000 i zobacz 2 i 3 pole kąt na ciepłym silniku powinien byc około 43 stopnie
Witam panowie jestem tu nowy. Mam taki specyficzny problem. Wracając z punktu A do punktuB skodzinka mi zgasla podczas jazdy. Bez jakich kolwiek oznak żadne kontrolki się nie zapalily. Zatrzymałem się i próbowałem ją odpalić i nic. Holowanie do mechanika. Następnego dnia mechanik podłączył ją i zero błędów, spróbował ją odpalić i od razu jakby nigdy...
Witam, mam podobny problem, silnik czasem nie odpala obroty skaczą do 500-600 następnie zaczynają spadać pomimo przekręconej stacyjki i wydobywa się zgrzyt (dobrze go słychać na załączonym filmiku). Kiedy nie odpali zdaje się być zupełnie losowe, zdarza się na zimnym i na ciepłym silniku ogólnie co drugi raz, czasem wystarczy zakręcić dwa razy a czasem...
VP - wersja z pompą wtryskową VP37 PD - układ zasilania na pompowtryskiwaczach Na osłonie paska rozrządu będzie naklejka z typem technicznym silnika. Najprawdopodobniej będziesz miał pompę, jeszcze jak mówisz że widać pęcherzyki powietrza - właśnie te na pompie miały przezroczysty wąż. Problem z paleniem jak rozumiem występuje tylko na zimnym silniku...
Po zabiegu z uszczelką nadal auto gaśnie na zimnym silniku a obroty, pływają między 700 a 900 na ciepłym silniku. Na LPG trzymają się na poziomie 300. Obrotami na biegu jałowym steruje chyba silniczek krokowy. Czy jest to wina silniczka krokowego? Domyślam się, że u mnie jest on przy przepustnicy. Jeżeli jest. Można go jakoś wyczyścić ?
jak czujnik G62 będzie walnięty to silnik będzie lepiej odpalał jak będzie rozgrzany gdyż sterownik silnika przy braku sygnału o rzeczywistej temperaturze płynu chłodzącego w silniku będzie przyjmował wartość zastępczą a zatem będzie podawał taką dawkę startową dla gorącego silnika jak dla zimnego i wtedy rozruch jest bezproblemowy. Twój silniczek zaczynał...
Witam jak w temacie Octavia II 1.9 TDI BKC problem z przyspieszaniem temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. Podczas przyspieszania w granicach 1800-2500 obrotów silnik zaczyna cyklicznie "przerywać" jest to raczej odczuwalne na ciepłym silniku może nawet nie jak dojdzie do pożądanej temperatury płynów ale po czasie jak dobrze...
Witam, Trafiła do mnie Octavia 1.4 BCA z 2007 roku. Silnik na wolnych obrotach nie pracuje równo. Ktoś wymienił zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej , przepustnicę i założył nową sondę przed katalizatorem. Po wstępnej diagnostyce wyszedł błąd 16518 HO2S1 (no activity detected) , poza tym czas wtrysku jest za długi (na ciepłym silniku ok 5ms) , podciśnienie...
A więc tak, nie sprawdzałem tego jeszcze na zimnym silniku, bo zdarzyło się to dziś: Do tej pory świece grzały się tak samo długo na ciepłym jak i na zimnym silniku i autko paliło "na dotyk". Teraz kontrolka od grzania świec zapala się na ok 1 sek i gaśnie i trzeba trochę pokręcić rozrusznikiem żeby zaskoczył. Raz na czas przy włączaniu zapłonu kontrolka...
A głośniczek daje odgłosy czy martwy i ciepły?
Witam. W mojej octavi 1.9TDI 110KM rocznik 2000 mam następujący problem. Gdy silnik jest całkowicie zimny "np. po nocy" po ruszeniu i wciśnięciu gazy powyżej 2/3 auto zbiera się bardzo opornie tak jakby silnik nie miał turbiny. Zdarza się czasem że podczas dłuzszego przytrzymania gazu powyżej 2/3 zacznie szarpać aż zgaśnie (tak jak by przestał palić...
bo szlak trafi tranzystor na pompie i 600 zł nie twoje o jakim tranzystorze w pompie VP 37 piszesz ? slavek 100 napisałeś, że świece wymieniłeś ale nie napisałeś czy grzeją i dochodzi do nich napięcie bo Twój objaw wskazuje na brak grzania świec, biały dym to nic innego jak opary niespalonego oleju napędowego, w pierwszej kolejności na zimnym silniku...
Ja zawsze wchodzę na drzwi, bo idę od centralki, mniej roboty niż schodzić z drzwi do kabiny i potem jeszcze dodatkowo łączyć ze sobą Ok udalo mi sie poprowadzic przewody tą drogą, dzięki. A w jakim miejscu lutujesz się do zółto czarnego i zółto białego? Chyba najwygodniej 4cm od wtyczki która idzie do centralnego zamka master co? Tylko nie wiem czy...
mam ten sam problem z ogrzewaniem w octavii-pomocy
O ile pamiętam to klapka zimne/ciepłe jest chyba od strony pedału gazu.
Serwis tylko na tym zyskuje. Ja bym zabrał od nich auto i oddał do kogoś kto się zna.
Nie będzie to zadowalająca pewnie odpowiedź, ale chińskie LEDy tak mają. I w sumie nie wiele da się z tym zrobić. Wykonane są, jak są. Słabo zabezpieczone przed wilgocią, słabo chłodzone itp. Rezystory mają się grzać, taki urok tego oszukaństwa by kontrolka nie świeciła. Te 5 czy 10W trzeba gdzieś wytracić, zamieniając to w ciepło ;)
Albo klapka zimne ciepłe? Waz górny jest ciepły Dolny zimny Brak obiegu przez nagrzewnicę....
Tylko problem jest taki, że auto nie pali jak jest zimne. Trzeba go sporo kręcić. Jak jest ciepły to wszystko jest OK.
Witam. Zmienić mapy w sterowniku silnika. tak ,a po co? możesz wyjaśnić bo nie kumam,nawet nie wiadomo czy jakieś błędy są
Rozumiem tam zawsze rdzewieje ale jak na ciepło nie możesz jej wyciąć to zrób tak jak pisałem wcześniej i tez się dostaniesz do tej rdzy.
Może rozrusznik się kończy.
To przewód od alternatora. Fajna "naprawa". Ponieważ wydzielało się ciepło to "fahowiec" obwinął w izolację. Nie jest to przyczyną Twojej awarii ale koniecznie to popraw, bo jeszcze spolisz skorupe. A co pokazuje tester ? No i ciekawe jak sprawdzałeś te bezpieczniki ?
Temperatura robi robotę, ale niestety nie w tym przypadku. Taki kawał aluminium zbyt dobrze przewodzi i oddaje ciepło. Odrdzewiacze też raczej nic nie dadzą. Można co najwyżej zabezpieczyć śrubę smarując jakimś bezkwasowym smarem i w żadnym wypadku nie miedzianym.
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Powinna nie zadziałać chyba że piszesz z ciepłych krajów.
Przyczyna może być bardziej prozaiczna. Wprawdzie skody nie mam tylko opla ale identyczny problem miałem dosłownie 2 tygodnie temu. Przyczyną było sprzęgło sprężarki klimatyzacji - tak miało obrobiony klin że mimo załączania sprężarka nie pracowała wcale i chłodne powietrze nie było wogóle nawiewane a tylko ciepłe.
Dwa razy był podpięty pod komputer u gazownika i nic .facet powiedział że nie taka listwa wtryskowa i to z sobą nie współgra. Dziwne tylko że jak zimno ta współgra a jak ciepło to nie.
Kuzyn ma 1,9 tdi 90 koni bodajże BRU, a poza tym BXE to chyba bardziej 2007 rok? W każdym razie ładnie pali. U mnie lpg nie ma kiedyś palił tak jak ta Octavia https://www.youtube.com/watch?v=RFeLyBfr... ale od jakiegoś czasu jeszcze raz tak musi zakręcić, a tak jak Octavia odpala na ciepłym, to jaki tu może być problem?
Przekaźniki w platikowej puszcze na podszybiu, sterownie z ECU. Może jest zbyt ciepło, aby miały grzać. Szykaj i czytaj.
Przy tym przebiegu zaczął bym od sprawdzenia kondycji silnika. Jakie ciśnienie sprężania, na zimnym i ciepłym? Olej pije?
Klapka przestawiania obiegu ciepło zimno może nie zmieniać swego położenia. Był już temat o braku zimnego powietrza, proszę przeczytać go i posprawdzać opisane możliwe przyczyny awarii. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
gasnąć ciepłym punto ciepłym szarpać ciepłym
ekspres bosch wyczyść zaparzacz wentylator mieszacz powietrza programowanie alarm drzwi
skrzynia biegow skrzynia biegow
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm – kod błędu P1606, przekaźnik główny, zasilanie ECU, Bosch EDC16C39 Fiat Panda 2004 – brak zasilania stacyjki, bezpiecznik F23, maxi-fuse, kostka stacyjki