Problemem okazała się luźna wtyczka znajdująca się za lewą lampą (strona kierowcy). Pozdrawiam.
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
Zacznij od kontroli ciśnienia turbo
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
2 piny - zawór wydajnościowy 3 piny - czujnik ciśnienia. Czujnik można zmienić bez opróżniania układu, do zmiany zaworu układ trzeba opróżnić.
Czujniki ciśnienia sprawne?
Czujnik nie zwiera nic. Skrajne przewody to zasilanie a środkowy dostarcza napięcie zależne od ciśnienia.
wykręć EGR i sprawdź czy działa za pomocą pompki podciśnieniowej albo poprostu go zaślep. Dodano po 1 i sprawdź czujnik ciśnienia dolotu.
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Pytania są dwa czy czujnik jest fizycznie i dwa czy czasem nie jest wykodowany bo się zepsuł. W zegarach na którymś bloku pomiarowym jest odległość lustra oleju oraz wartość minimalna dopuszczalna. A czujnik ciśnienia jest też.
spalony elektromagnes
W załączniku schemat sterowania silnikiem - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Tam jest silnik CAYC a nie CYAC. Trzeba sprawdzić przewody przepływomierza G70 oraz czujnika ciśnienia doładowania G31. Przydało by się zrobić logi by było widać odczytu z tych czujników. Z błędów widać że czujnik ciśnienia doładowania łapie błąd po włączeniu zapłonu....
Lub nie podpięty czujnik ciśnienia oleju.
Przód auta, dół chłodnicy klimy po prawej stronie
Wedle schematu, zasilania na nim,sygnał czujnika ciśnienia lub temperatury.Organoleptycznie czy mała wtyczka nie jest zielona.Raz mialem że duża wtyczka słabo zatrzask trzymał,wystarczyło docisnąć.
A może podpiąć się pod czujnik ciśnienia oleju ?
Jeżeli nie działa to pewnie za niskie ciśnienie czynnika roboczego, od tego się zaczyna. Wystarcza zewrzec kable czujnika ciśnienia.
Wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia G65 i problem rozwiązany.
Przepraszam, na razie nic nie pisałem, ponieważ pogoda nie sprzyja i cały czas jakieś inne zajęcia były. W międzyczasie przetestowałem jeszcze jeden nowy przekaźnik i efekt ten sam, wycieraczki szalały od razu po przekręceniu kluczyka. Przy najbliższej okazji wyciągnę silnik i zobaczymy, co w środku. A mam drugie auto do użytku, także nie ma ciśnienia...
A może masz po prostu pustą klimę i czujnik ciśnienia ją blokuje.
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia, i ewentualnie samo sprzęgło sprężarki.
Przepraszam jacek074, nie zauważyłem wcześniej schematu. Jutro, zgodnie z Twoimi wskazówkami, sprawdzę przewód od czujnika.
3 świeca ma dodatkowo wbudowany czujnik ciśnienia w cylindrze, jest inna niż pozostałe
sprawa rozwiazana - padniety , przepuszczajacy olej czujnik cisnienia oleju
Cześć, przychodzę do Was z problemem z klimatyzacją w Octavii 1 z 1999 roku. Nie włącza się kompresor, napięcie na przekaźniku wynosi 12V, ale z niego dalej nie idzie. Wymieniłem go i dalej nic. Czujnik ciśnienia jest dobry, kostki dobre, przejścia są. W czym tu może tkwić problem?
Dzis udało mi się zwalczyć ten B200F. Został wymieniony sam blok pompy ponieważ był inny niż po nr vin i po tej operacji zostały skalibronwe czujniki esp i co ważne przyuczony czujnik ciśnienia płynu hamulcowego. Sterownik oryginalny z auta.
Przyczyna falowania to: Uszkodzony czujnik ciśnienia układu wspomagania kierownicy. Ot i cała filozofia.
Odpinałem wtyczkę i cewki mają ok. 0.8 ohma oporności. Według autodaty powinno być 0.4 ohma. Popraw mnie ale czegoś nie rozumię. Skoro zatkanie przelewu świadczy o tym że tandem pompa buduje ciśnienie ale to nie świadczy też o tym że leją pompowtryski na przelewy, bo skoro tandem pompa nie jest w stanie zbudować ciśnienia bez zatykania powrotu to coś...
Podrążę dalej temat. Zanim pojadę nabić układ, chciałbym mieć pewność, czy czujnik ciśnienia 3 piny i zawór sterujący sprężarką mają poprawne zasilanie. Można to sprawdzić na pinach? Polecicie jakiś VCDS z kablem który działa na Win11?
Skoro kontrolka klimatyzacji gaśnie na innych biegach wentylatora to masz uszkodzony panel lub opornicę. Czy wentylator w kabinie kręci się na każdym biegu z inną prędkością? Czy po uruchomieniu klimatyzacji załączają się wentylatory na chłodnicy? Jaki jest czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji - 3 czy 4 pionowy? Czujnik powinien być przy...
W jakim bloku mam to sprawdzić??? Dodano po 3 Założyłem nowy zawór N75 i troche jest lepiej ale dalej powstaje ten błąd i samochód traci moc. Co jeszcze moge sprawdzić??? Jakie numery bloków pomiarowych w wagu??? Dodano po 57 Gdzie znajduje sie ten czujnik ciśnienia doładowania???
Najprawdopodobniej będzie to czujnik ciśnienia oleju. Miałem identyczne objawy w oplu. Po wymianie wszystko w porządku. Cena czujnika z wymianą ok.30zł.
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Prawdopodobnie w TDI są dwa czujniki ciśnienia, a jak się wymienia to musi być z taką samą kolorową obwódką. Znajdź drugi czujnik i odłącz wtyczkę.
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
Kolego to Ty powinieneś obadać czujniki i ciśnienia w klimatyzacji. Wyciągnąć wnioski i zmienić co trzeba.
Dobrze jak byś dokonał pomiaru z wartościami wymaganymi i rzeczywistymi, nie ma nigdzie nie szczelności na I lub po drodze na przewodach? Możliwe ze sam czujnik ciśnienia w kolektorze jest padnięty.
Faktycznie, sterownik silnika jest tak goły w wyświetlane informacje że nie pokazuje ciśnienia w kolektorze. Zawsze możesz zmierzyć napięcie miernikiem na wyjściu czujnika.
Drodzy Koledzy odlaczylem czujnik ciśnienia oleju przekręcilem zapłon i nic żadnej reakcji na desce
bez cisnienia w ukladzie kompresor nie ruszy sam czujnik siedzi gdzies przy chlodnicy klimy przy przewodach
Pierwszy raz czytam o czymś takim, ale czujnik poziomu oleju lub ciśnienia wymieniłeś lub podmieniłeś na inny? Błędy w komputerze sprawdzałeś programem VCDS ?
Adaptacja czujnika . Czujnik ciśnienia hamowania 1 (G201) Wymagania: ·Napięcie systemowe przynajmniej 12,0 V. [Wybierz] [03 - Brake Electronics] [Bloki pomiarowe - 08] Grupa 005 [Idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być między -8.0 a +8.0 bar. [Gotowe, powrót] [Bezpieczeństwo dostępu - 16] Wpisz 40168, w celu umożliwienia ustawienia podstawowego....
Logi faktycznie są tak skompresowane, że można oczopląsów dostać ale z tego co mi się udało odczytać to fakt : pedał gazu wdepnięty prawidłowo bo widziałem wskazanie 100%, ciśnienie barometryczne trzyma równo jedną wartość 1000 mbar i czujnik ciśnienia doładowania wskazuje wzrost liniowy więc czujnik G71 jest OK, pedał gazu również OK, wartość ciśnienia...
Spotkałem się w skodzie że pokazywało błąd innego czujnika gdy sprawdziłem w wag błędach miałem zepsuty czujnik oleju i temperatury ten w misce olejowej. Przyrząd przekłamywał to tak na marginesie tematu. Wiadomość innym.
Witam,mam taki problem,przebywam za granicą i miałem autko w naprawie na wymianę,uszczelki pod głowicą.Kiedy odebrałem auto z naprawy nie działała klima w warsztacie nabili czynnik i nic więcej,powiedziano że to nie ich wina. Gdzie szukać problemu?? sprzęgło nie dostaje napięcie,nie wiem gdzie jest od klimy przekaźnik proszę o jakąś rade. Jeśli ktoś...
Odświeże ponownie temat, czy to może być też wina czujnika ciśnienia doładowania? Da sie go jakoś sprawdzić? Blok 010 w vag com?
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Po Twoim rozebraniu listwy trzeba teraz ją wyregulować. Z tego co napisałeś to widać że nie masz pojęcia co robisz. Skoro to niby wina wtryskiwacza to wystarczy zamienić go z innym i zobaczyć czy wtedy też błąd będzie się tyczył 4. Moim zdaniem pewnie problem w MAPie który jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia gazu. Ten nie widzi ciśnienia LPG i...
Kolego a ten czujnik ciśnienia wymieniłeś,atak ogólnie to vag do auta i w droge i wtedy prawde sie dowiesz
Jeśli sprężarka się załącza, to układ nie jest pusty. Czujnik ciśnienia nie pozwala na pracę sprężarki bez ciśnienia. Pomijam drutowanie. Sprawdź ciśnienia na stronie niskiego i wysokiego ciśnienia przed i po włączeniu sprężarki.
Komputer Ci nie pokaże że dochodzi napięcie zasilania. Jedynie co wskaże to albo wartosć ciśnienia albo wartość napięcia ale z przewodu sygnałowego. Masz rację probówka to nie miernik ale czasami właśnie ta probówka jest lepsza niż najlepszy miernik.
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
ok dzieki za info. to ustawię to na 50, bo faktycznie ostatnio doczytałem, że wtedy silnik bardziej miękko pracuje. Dodano po 9 Kolego, gdzie znajduje się czujnik ciśnienia i temp w dolocie, to jest ten na interculer czy za przeplywomierzem w strone głowicy?
Ja podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Cewkę, świece i przewody mam względnie nowe. U mnie problem występuje tylko gdy na dworze jest zimno. Jak złapie temperaturę pod maską - wszystko wraca do normy. Nie odczuwam też problemów na wyższych obrotach - jak ruszę na trasę to jadę, jak zatrzymam się na światłach to na wolnych obrotach...
Wyjątkowo w tym przypadku opis błędu jest trafny i mówi wszystko... a mocy nie ma z powodu wchodzenia w tryb awaryjny. Niesprawny układ regulacji wydajności turbiny (VNT). Do weryfikacji czujnik ciśnienia doładowania (mało prawdopodobne), układ podciśnieniowy (możliwe) oraz sama turbina, a właściwie tzw. "kierownice" spalin (najbardziej prawdopodobne).
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Błędów nie ma ale sprawdź wartości odczytów z czujników temperatury (jak mieści się w zakresie -50C- 150C to błędu nie ma) ,czujnika ciśnienia w kolektorze, kąta otwarcia przepustnicy. Generalnie przejrzyj bloki pomiarowe jak nie odpala i szukaj dziwnych wartości nie odpowiadających stanom faktycznym.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Witajcie. Stoi sobie taka o Skodzinka.... 2016 bodajże rok, 2.0 tsi. Nagle przestał działać wentylator nawiewu w kabinie, a w climatronicu zaistniał błąd U103000 Magistarala LIN usterka elektryczna w obwodzie. innych błędów związanych z działaniem LIN nie ma... Teraz kilka pytań : - co jest głównym "źródłem" magistrali LIN - gateway czy może Bordnetz?...
Czujnik ciśnienia na listwie? Że co? 1.6 SR to benzyna i ma regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Do sprawdzenia: cewka zapłonowa, wiązka oraz sterownik silnika.
Odczyt parametrów instalacji Kme nevo z parownikiem tomasetto alaska, mapsensorem nevo i listwą wtryskową omvl zamontowane w skoda octavia 1 ,2.0 8v generuję przekłamanie temperatury parownika o 60-150 stopni. Problem zauważyłem ( mógł występować wcześniej) po regeneracji parownika - reduktora podczas demontażu, którego uszkodziłem czujnik temperatury...
Panowie, Zamieniłem w ubiegły weekend wtryski miejscami. Zamieniłem tylko wtrysk 1 i wtrysk 4, co nie do końca odpowiada Waszym wskazówką, ale widać że coś się zmieniło. Zamieszam logi błędów z przed zamiany i po zamianie po przejechaniu 240 km. Nie pojawił się check engine. Przed zamianą pojawił się błąd czujnika ciśnienia oleju układu wspomagania,...
Witam Obecnie naprawiam seata toledo 2000r 1.9 TDI AGR 90km. Problem jaki próbuję rozwiązać to nie załączający się kompresor klimatyzacji. Okablowanie sprawdziłem dokładnie pod obciążeniem według schematu zamieszonego w załączniku, sprzęgło kompresora sprawdziłem podając mu +12V bezpośrednio do wtyczki kompresora zachowując odpowiednią polaryzację....
Problem w tym że nie chce włączyć się klima na początku wyświetlacz climatronica mruga a potem świeci normalnie. Jest błąd 01044-komputer sterujący silnika-kodowanie. Wie ktoś jaki powinien być kod ? Dodam że klima jest nabita,czujnik ciśnienia podmieniałem i sprzęgło na sprężarce na krótko załącza.Jak by ktoś mógł podać numer kodowania był bym wdzięczny....
Należy zacząć od sprawdzenia układu rozrządu. W trakcie wymiany, która będzie Pan przeprowadzał, proszę zweryfikować ustawienie z użyciem odpowiednich narzędzi. Z opisywanych objawów można wnioskować, że coś jest nie tak z synchronizacją wału korbowego i wałka rozrządu. Drugim problemem, który może powodować takie objawy, jest stan czujników temperatury:...
Problem został rozwiązany, sprężarka sprawna, nie wiem dlaczego dokładnie ale sama zaczęła zasysać na 3bar. Możliwe ze był zablokowany zawór rozprężny, podczas pracy go stuknąłem pare razy i się odciął? Chociaż dziwna sprawa z tym ciśnieniem, bo teoretycznie gdyby nabijała mi niskie do tych 6-8 barów to w ogóle by nie chłodziła, a chłodzi tak samo jak...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Nie zastanawia Cię ten powolny wzrost ciśnienia na tłokach? A nie uważasz że może być spowodowany "napsikaną" w trakcie kręcenia benzyną? Przecież czujnik zegarowy ma wentyl, który ciśnienie musi przebić - stąd kręci się rozrusznikiem dotąd, aż strzałka przestanie rosnąć. Całkowicie opróżnione z oleju szklanki też mogą mieć swój udział.
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
Instalacja Stag 4 isa. Czy w tym wypadku powinno się podłączać podciśnienie do reduktora i czujnika ciśnienia/temperatury gazu. Wtrysk benzyny realizowany jest na stałym ciśnieniu 4 bary niezależnym od podciśnienia w kolektorze ssącym. Wg mnie tak samo powinno być na instalacji LPG by utrzymać stały mnożnik.
Witam serdecznie Pytanie jak w temacie, aby zapalić silnik to trzeba kręcić rozrusznikiem przez co najmniej 15 sec ale w końcu odpali, również obroty silnika są max 4300 i brakuje mu mocy. Po odczytaniu błędów: P1256 Temperatura chłodziwa silnika (ECT)Czujnik -G62-Otwarty obwód/spięcie obwodu do B+ P1156 Czujnik ciśnienia absolutnego kolektora (MAP)...
Nie chciałbym tu namącić ale sprawdź czujnik stopu w kabinie. Ja miałem taki problem. Auto mi zgasło w czasie jazdy i nie chciało już zapalić, symptomy były podobne. Zapalał i gasł za chwile. Okazało się, że czujnik stopu odpowiada za awaryjne przerwanie pracy silnika na wypadek gdyby potencjometr gazu się popsuł. Nie byłoby możliwości zgaszenia silnika....
Zastanawia mnie ten MAP sensor. Gdzie on się znajduje w silniku ahf ? Bo google nie pomaga :( Map sensor znajduje się praktycznie w każdym samochodzie albo jako wbudowany w filtr powietrza albo na demontowalnym króćcu wylotowym z filtra, zależy jaka konstrukcja. Natomiast jeśli jest intercooler to dodatkowy czujnik przepływu znajduje się na rurze prowadzącej...
Witam mam oto takie dwa błędy pierwszy dotyczy sondy lambda 1651- sonda lambda rząd 1, czujnik 1 wadliwe działanie obwodu P0130_ mam pytanie czy sonda do wymiany oraz czy to sonda przed katalizatorem drugi natomiast to 17700- przerwa w obwodzie termostatu chłodzenia silnika sterowanego czujnikiem ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (F265)...
Prawdopodobnie winny jest czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego, zaznaczony symbolem B161 na schemacie w poniższym temacie. Jak lekko w niego stuknąłem śrubokrętem, to klimatyzacja i wentylatory zaczęły działać prawidłowo. Czy mogę go wymienić bez obawy, że ujdzie czynnik z układu? Kiedyś wymieniałem analogiczny sensor w Golfie 3 i tam nie trzeba...
Witam W samochodzie została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wtryski listwa z czujnikami wszystko wymyte zbiornik paliwa wypłukany. Po wymianie samochód chodził zaledwie 1h rano nie do odpalenia kreci i nic. Zostały wyciągnięte wtryski zawiezione do sprawdzenia okazało się ze są sprawne. Pompa podczas kręcenia daje 400bar w pompie zero opiłków....
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Witam, Posiadam octavie 2 1.9 tdi 105km BJB aktualnie zrobiona na 170 km ponieważ jest założona turbina hybrydowa i program pod nią, ale do rzeczy. Problem polega na tym że auto wpada w tryb awaryjny na zimnym silniku lub do 10 min po odpaleniu, lecz nie zawsze. Po rozgrzaniu lub przejechaniu 10 km, problem już się nie pojawią można jeździć autem normalnie...
wciśnij na sekunde zaworek na wężu od klimy, jeżeli jest ciśnienie to masz padnięty czyjnik ciśnienia w układzie klimatyzacji i sterownik wchodzi w stan awaryjny dlatego pracują wentylatory, a dalej sprawdzenie wszystkich pozostałych czujników temperatury oraz przekaźników w skrzynce czy przypadkiem w którymś nie sklejają się styki.
Octavia 99r, silnik AHF, 110 km, na zimny pali, na ciepłym kręci. Dziś odłączyłem kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i na ciepłym pali idealnie. Jak kręcę nie czekając na zgaśnięcie kontrolek pali od ręki, jak poczekam aż zgasną kontroli włącznie z ostatnią jaka gaśnie tj. od świec pali idealnie ale minimalnie gorzej jak nie czekając na...
Witam, Na wstępie chciałem zaznaczyć, że przejrzałem forum i nie znalazłem podobnego problemu, dotyczącego nowego auta, dlatego pozwoliłem sobie napisać. A więc do rzeczy.... na początku roku zakupiłem w salonie Skodę Octavię III z silnikiem 2.0 TSI 180KM. Po mniej więcej miesiącu użytkowania (przebieg 1600 km) zaczął systematycznie pojawiać się błąd...
Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał z czujnika wałka. Coś z nim nie tak P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response Possible Causes Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1...
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation oznacza za niskie ciśnienie doładowania ze strony turbiny. Przyczyn może być niestety wiele. Jak masz silnik 110KM to kilka znich to: - zapieczone kierowniczki w turbinie (prawdopodobne przy tym przebiegu) - niesprawny zawór sterujący doładowaniem (N75) - niesprawny czujnik ciśnienia doładowania, -...
Chwilowo problem rozwiązany. Przyczyną niedziałającej klimatyzacji był uwalony sterownik wentylatorów (czeka na sekcje zwłok) oraz uszkodzony czujnik ciśnienia klimatyzacji. Objaw uszkodzenia to wskazania między pinem sygnałowym a masą na poziomie 0.7 -0.9V. Nowy czujnik to wskazania w okolicach 2.5V przy klimatyzacji wyłączonej i zostawionej na przykład...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Pierwszy sygnalizuje brak ciśnienia oleju (czerwony) drugi jego niski poziom (żółty). żółty znaczek sam znika po uzupełnieniu poziomu , czerwony to serwis. Dodano po 3 Gdy pokrywa komory silnika zostanie otwarta na dłużej niż 30 sekund, lampka kontrolna wyłącza się. Jeżeli nie został dolany olej, lampka kontrolna włączy się ponownie po przejechaniu...
Sprawa się komplikuje. Zmieniłem turbinę, ponieważ była zapieczona gruszka przy niej i dolot cały zawalony olejem, musiałem skrobać kolektor dolot, bo było pozapychane. Przekładałem zaworki sterujące po zmianie turbo(od sprawnej skody) i dalej to samo. Nieprawidłowe ciśnienie doładowania na mm55 w kodach błędów. Przekładałem również przepływomierz i...
Witam mam problem po wymianie już 2 turbin samochód ma dalej ten sam problem brakuje mu mocy i kopci na czarno po resecie w czasie jazdy, czyli przekręcam kluczyk samochód działa normalnie z tym że wchodzi na obroty dopiero przy 3tys obrotów tzn zaszyna łapać turbina. Ale po jakimś czasie jazdy znów łapie zamuła i dupa. W samochodzie było wymienione.:...
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego Grosze...za komplet uszczelek dolotu...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem i wysłali mi drugi komplet który nic nie...
Witam! Czy ktoś miał już taki błąd czujników ESP? : "Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 1K0-907-379-MK60-F.LBL Nr seryjny SW: 1K0 907 379 Q HW: 1K0 907 379 Q Komponent: ESP FRONT MK60 0102 Kodowanie: 0006786 Kod serwisu: WSC 73430 Znaleziono 1 błąd: 00493 - Jednostka czujników ESP (G419) 014 - Wadliwy - Sporadyczny" Błąd czasami nasila się podczas...
Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów). Ok, ale czujnik, który szczytuje to ciśnienie jest chyba na listwie, bo ja przy FFL żadnego nie widziałem. Czy zmniejszenie ciśnienia przełoży się na utratę mocy/przyśpieszenie? Czy będzie oszczędniej :)? A czy czasem nie zmodyfikować zwłoki przy przejściu na gaz. Bo dla 30 stopni...
Mam problem. Pierwsze 5 tankowań do mojej 55 litrowej butli to średnio 44 litry LPG i spalanie na poziomie 11 litrów/100km. Dwa ostatnie tankowania to porażka, nie jestem w stanie nabić więcej niż 30 litrów. Komputer przełącza na zasilanie benzyną mimo sporej ilości gazu zalegającej w butli. Mimo ręcznej próby przełączania na gaz za każdym razem wraca...
Witam! Wpadła mi w ręce Octavia II 2005 z 2,0 TDI o symbolu BKD. Po podpięciu kompa i skasowaniu starych błędów i krótkich testach wyskoczyły takie błędy: 17056 - Obwód pradowy swiecy zarowej cylindra 2 16497 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnal za wysoki 17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany 18009 - Przekaźnik...
Panowie mam Skodę Octavię model konstrukcyjny 2 z roku 2007r. Świecą w nim na stałe STOPy. Moje działania; diagnostyka - J248 błąd stycznika stop - niewiarygodny sygnał. I drugi błąd komunikacji z J527 (czytaj błędy w wJ527). Na pierwszy ogień sprawdzam wiązkę przewodów - jest prawidłowa ale wychodzi w trakcie, iż poprzednio zainstalowany był moduł...
....albo dioda albo tranzystory... albo ;) Możesz spróbować popatrzeć jeżeli masz chociaż podstawową praktyczną wiedzę elektroniczną. Jeżeli nie to poszukaj po alledrogo, wystawiał się ktoś z naprawą STAGów i innych sterowników gazu. Z tym że gwoli ścisłości opinie o jakości usług były podzielone.. Ale 1200 za wymiane staga 300 to rozbój w biały dzień!....
Przyczyny są takie : przycina się zmienna geometria w turbosprężarce i/lub sztanga siłownika podciśnienia przy turbo (popularnie zwanego gruchą ze sztangą) gdyż czujniki : ciśnienia barometrycznego i ciśnienia doładowania mierzą prawidłowo. Nie dzieje się to zawsze ale widać to w niektórych logach. Nie ma również znaczenia fakt, że ręką da się poruszać...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
octavia czujnik ciśnienia oleju octavia kontrolka ciśnienia octavia ciśnienia oleju
telefon myphone bateria rozmagnesować magnes wymieniać rozrząd vectra
parkside bluetooth układ zastępczy tyrystora
JVC MX-G51R – zanika dźwięk, pojawia się mikrofon na wyświetlaczu, tryb karaoke, naprawa Peugeot 308 ARB – znaczenie komunikatu o usterce ABS, BAS, AEB