Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
Witam ponownie..prąd uciekał ponieważ radio brało..po wstawieniu modułu i wrzuceniem programu wszystko wrociło do normy..
odlacz czujnik kata skretu i sprawdz wtedy pobor
Tylko musi minąć kilka minut aż moduły zostaną uśpienia i wtedy spadnie pobór prądu. Kolega wyżej ma rację. No ale jak masz dużo pieniędzy to wymieniaj po kolei.
To jakieś 35W. Sama lampka w posdufitce to chyba 15 czy 20W. Pobór jak najbardziej prawidłowy.
a zobacz ile prądu bierze po 30min. nadal bierze tyle samo jeśli zamknę na kluczyk to jest ok ale jeśli trzasnę drzwiami i nie przekręcę kluczyka to pobiera prąd.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Może najpierw podłącz amperomierz do akumulatora poczekaj 5 -10 min min aż wszystko się wyłączy. Zwróć uwagę żeby czujnik otwarcia klapy zablokować jak występuje. Dopiero taki pomiar da ci faktyczny pobór prądu. Nawet radio potrzebuje wejść w tryb uśpienia do 5min. (Spotkałem się z autami co po 20min wszystko dopiero się wyłączała w aucie.) Może któryś...
Sedan 1.9 TDI 110 km 1999 Proszę bardzo. Chcę nadmienić, że moduły "rozmawiają" ze sobą. Dodam również, że sterownik/silniczek szyby musi być taki sam, jaki był.
Po jakim czasie mierzyłeś ten pobór prądu?
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
Tyle ile pokazuje miernik. Elektrykiem nie jestem. Ok ale w takim razie byś chociaż przepisał prawidłowo. 2 razy napisałeś 0.038 a na mierniku jak byk 0,37 (nie czepiam się 8 i 7) - napisałeś 10-krotnie niższa wartość! A do tego nie trzeba być elektrykiem.
To określenie systemu komfortu, i chyba bardziej chodzi tu o moduł bordnetz. Bo wspominałeś, że odłączałeś komfort. Bywały takie przypadki poboru prądu w Octaviach czy Golf5, właśnie z winy bordnetza.
Tak jest o tym w sieci ,szukaj opisu do golfa 5.
Sprawdzić zasilanie i masę dochodzące do sterownika w silniczku szyby, ale nie miernikiem, tylko żarówką, najlepiej H4 lub H7, tak aby pobór prądu był duży
Jeżeli nie chcesz spalić samochodu to nie wymieniaj bezpiecznika na mocniejszy. Znajdź przyczynę większego poboru prądu.
No a jak to nie pomoże to może sprawdź tak umyj auto jak jest mokre to odłącz jedną kleme akumulatora i sprawdź pobór prądu
Tak. Może właśnie w ramce jest problem. Dodano po 2 Możesz też porównać z dobrą szyba pobór prądu podczas otwierania i zamykania.
3,5A to pobór mocy ponad 40W, to nie jest jakaś tam lampka w bagażniku, czy coś w tym stylu. Zaczął bym, na próbę od całkowitego odłączenia alternatora, zwłaszcza głównego zacisku B+, uszkodzony, wzbudzający się regulator napięcia potrafi generować taki pobór
przy 0,2 amp nie rozładuje akumulatora tak szybko,to nie to .Tryb awaryjny (system w jednoprzewodowym trybie pracy) To jest bardzo duży pobór prądu - rozładuje .. Pozdrawiam.
Ciśnienia jakie widzi komp i pobór prądu przez zawór sterujący sprężarką.
Zmierzyć pobór prądu i zacząć eliminować poszczególnych obwody zaczynając pewnie od modułu komfortu.
nic nie było robione z elektryką, a czy może to być od akumulatora, iż posiadam samochód 4 lata i jak sprawdzałem wtedy stan akumulatora, to miał 70 proc., a wczoraj sprawdzałem, to ma 100 proc. W radiu mam komunikat, że za niski pobór prądu. Dodano po 20 a urządzenie Delphi
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
chesster Kilka pytań do ciebie 1.Co twoim zdaniem oznacza duży pobór prądu ? 2.Ile wynosi jak dokonujesz pomiaru ? 3.Co to znaczy "bezpieczniki wzrokowo sprawdzone" ? Weź kontrolkę w rękę i sprawdzaj , masy, zasilania, bezpieczniki, weź amperomierz i napisz jaki jest pobór prądu. Nie zapomnij sprawdzić czy jak dokonujesz pomiaru prądu to czy w samochodzie...
Panowie, taka dziwna sytuacja że dzisiaj byłem autem na przejażdzce 100 km, ładowanie w porządku 14,2-14,3V (sprawdzałem też podczas jazdy w blokach na komputerze), natomiast po powrocie, poszedłem do sklepu, odpalam auto i na chwilkę mignęła znowu kontrolka ABS-u, czyżby po 100 km akumulator nie naładował się na tyle by odpalić płynnie silnik? Jeszcze...
00894 Klucz do włączania podgrzewanych lusterek zewnętrznych-E231 00778 Czujnik kąta skrętu G85 - Statycznie 02546 Położenie krańcowe układu kierowniczego Brak lub nieprawidłowe Nastawy podstawowe / adaptacja - Statycznie Błędy nie wskazują jednoznacznie na przyczynę "szalejącej elektroniki" był rozładowany akumulator Pozamykaj samochód i sprawdź (zwykły...
Spręż jest. Te silniki tak dziwnie kręcą bez paliwa,na pusto. Trochę hard cor, ale może na plaka spróbuj. Czy równo złapie. Świece żarowe do sprawdzenia. Czy dochodzi napięcie, czy mają pobór prądu. Moje dawne Tdi przy trzech uszkodzonych palił. Kulał trochę na zimnym ale palił.
Witam mam pytanie. Skoda Octavia I (Tour) 1.8T 2006r . Załóżmy, że standardowe wyposażenie (immobilizer, autoalarm , radio itp) Jaki powinien być pobór prądu przy wyłączonym zamkniętym samochodzie. Wychodzi mi coś około 330mA -- nie za dużo ... ? Jak parę razy odłączałem plus, miernikiem odłączając obwód jakby pykało chyba w module autoalarmu pod maską...
Pan od klimy powinien sprawdzić ciśnienia, czy się wentylatory włączają, w vcds można podejrzeć pobór prądu przez ten zawór i jakie jest ciśnienie w układzie. A do wymiany tego zaworu trzeba ściągnąć czynnik. Niech sprawdzi dokładnie sprzęgło. One się często zrywały.
No tak, ale zaniki zasilania są w momencie, kiedy coś zwiera (duży pobór prądu). Daruj sobie... 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witajcie, Nie ma pytań głupich, więc piszę ;) Wymyśliłem sobie, że do swojego samochodu (Octavia 1) zbuduję elektryczną nagrzewnicę, która zanim silnik złapie temperaturę zacznie odmrażać szybę. Zakładam, że wynalazki z allegro pod tytułem nagrzewnica 150W są warte...no nic nie warte;) Planuję zakupić "prawdziwy" układ elektrycznej nagrzewnicy z samochodu,...
Wtyczkę z zamka wypnij i zobacz na desce czy zniknie.... 3 tygodnie to może być aku już nie nowy bo to raczej nie pobór a pobór podaj w Amperach a nie stwierdzeniu że po 3 tyg problem...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
Nie jest potrzebny montaż dodatkowego siłownika jak pisze starter55. Wystarczy sterownik zamka podający dwie masy, najlepiej z możliwością regulacji czasu impulsu. Gdy będziesz miał możliwość regulacji czasu na zamknij to będzie możliwe domknięcie jeszcze szyb razem z zamkiem. Podłączenia sterownia wykonuje się wszystkie w drzwiach kierowcy na module...
Zmierz pobór prądu spoczynkowego na klemie minusowej po 20minutach od zamknięcia ,zamknij zamek przy otwartej masce i wszystkie drzwi. Błędy w ABS będą widnieć ze względu na słabe zasilanie i po zamontowaniu nowego akumulatora trzeba wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu G85.
To raczej świadczy o rozładowanym akumulatorze -po prostu akumulator nie trzyma pojemności. Trochę zimniej i pozamiatane -przekręcasz stacyjkę, a świece żarowe potrzebują prądu około 40A, a akumulator wymięka, napięcie spada i masz objaw że wszystkie przekaźniki wariują i to samo z tablicą rozdzielczą. Tą masę możesz sprawdzić nie zaszkodzi. Pewno już...
Najprościej sprawdź pobór prądu miernikiem. Jak będzie podpięty miernik wyciągaj po kolei bezpieczniki i wkładaj. W końcu trafisz na ten, co odpowiada za rozładowywanie. Później sprawdź za co odpowiada ten bezpiecznik i powinno być z głowy.
Cześć. Mam ogólne pytanie dotyczące poprawnego sposobu podłączania do zasilania samochodu wszelakich urządzeń przeznaczonych do tego celu. Mam urządzenie oraz instrukcję od producenta dla konkretnego modelu samochodu (w tym akurat przypadku jest to Skoda Octavia I). W instrukcji są wyraźnie zaznaczone przewody z plusem (czerwono-żółty) oraz z masą (brązowy)...
Mój akumulator zwierał jedyny objaw to był taki ze czasami szybko sie ładował zamiast 8-10 godzin ze 6. Też mi takie numery walił jechałem ładowanie zaświeciło i światła po woli przygasały, zjechałem na parking pochodził trochę i jechałem dalej. Zimno było to myślałem że już jest słaby niedoładowany a on miał 3-4 lata. Jak sie na to nałoży jeszcze usterka...
Sprawdź najpierw instalację czy nie ma poboru na postoju, rozrusznik oraz ładowanie czy jest 14,2 V na niskich i wysokich obrotach. Jeśli jest wszystko ok to nie powinno być potrzeby dodatkowego doładowywania chyba że samochód stoi w zimie nie odpalany. Ładowanie zbyt dużym prądem skróci znacznie jego żywotność.
Choć jakość wykonania jest na wysokim poziomie to mnie najbardziej ciekawi po co komplikować tak prostą sprawę jaką jest obsługa centralnego zamka. Dodatkowy kontroler żeby przerobić sterowanie chińskimi siłownikami na sterowanie oryginalnej centralki? hmmm jak dla mnie wystarczyłoby w najgorszym przypadku pomanipulować wyjściami przekaźników choć pewnie...
a więc: dla wszystki innych, którzy borykają się z takim problemem:D otóż - było to spowodowane błędem komputer, który należy "poinforomować" że zamontowane zostały ksenony, albo jak kto woli odbiornik prądu o innej charakterystyce - opór, pobór mocy etc. zrobi to każdy mechanik, który ma dostęp do interfejsu serwisowego dedykowanego dla aut grupy volkswagen....
Witam. Problem jak w temacie, klient mówi, że przed awarią radio przestało grać, ale świeciło - teraz już nie świeci :) i nie reaguje na żadne przyciski - słychać tylko na moment silniczek od cd playera po wciśnięciu eject albo po próbie włączenia głównym przyciskiem. Zasilania (2) w kostce są, próbowałem też odpięcia klemy - bezskutecznie. W Gateway'u...
Witam! Konstrukcja fajna, wykonana przemyślanie i nie "po łebkach" Koledzy wyżej martwią się o drgające elementy (być może ktoś komu to drgało nie popisał się przy montażu?) Kable zasilające odpowiedź już jest (chociaż nie wiem czy one wytrzymają 50A, więc może tymczasowo zmienił bym bezpiecznik na mniejszy-tak dla bezpieczeństwa) 620zł??!! :O Troszkę...
Czyli jak rozumiem, chodzi o zjawisko polegające na tym, że wpuszczamy nagle dużo powietrza, układ paliwowy musi nadążyć z dawką paliwa zanim silnik zwiększy obroty, a zdjęcie obciążenia z silnika w czasie tego procesu powoduje że spaliny w tym momencie są bardziej przyjazne dla środowiska. Domyślam się, że samo zjawisko jest normalne (jak pisałem,...
witam Octavia 1,8 ANG 98rok. Szukam, w komorze silnika, napięcia +12V (2-3A) dostępnego po włączeniu napędu a więc nie interesuje mnie +12 "po zapłonie" ale wyłącznie napięcie dostępne gdy silnik pracuje . Chce podłączyć obciążenie rezystancyjne o poborze 2-3A no i po zapłonie to troche szkoda tych amper gdyby tylko ktoś słuchał radia... Dokładnie jest...
http://obrazki.elektroda.net/56_11545154... Automatyczny wyłącznik rozrusznika Poprawny rozruch silnika samochodowego zależy w dużej mierze od doświadczenia i zdolności manualnych kierowcy. Zbyt krótkie włączenie rozrusznika nie uruchomi silnika, zbyt długie włączenie powoduje niepotrzebnie pracę rozrusznika na bardzo dużych obrotach i przyspieszone...
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
A w przyszłości będą specjalne autostrady i drogi przystosowane do ładowania samochodów bezprzewodowo w czasie jazdy. Akumulatory w takich autach będą raczej małe, bo ładowanie będą na bierząco. Każdy samochód będzie miał chip z indentyfikatorem (jak np. komórka) i będzie się łączyła podczas ładowania ze stacją drogową podczas ładowania i pobierała...
http://obrazki.elektroda.pl/5801276200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3300383200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5692854900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9970609300_1... Kamera cofania, moduł monitorowy Zamontowanie i podłączenie kamery cofania i monitora przeznaczonego tylko do...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Wskaźnik włączonego biegu w samochodzie. Artykuł dla tych kierowców, co chcą zamontować taki wskaźnik, ale nie mają pomysłu na rozwiązanie problemów mechanicznych z tym związanych. Pożytecznym urządzeniem w samochodzie jest wskaźnik wyświetlający numer włączonego biegu. Nie jest to tylko bajer. Nowsze samochody są na tyle dobrze wyciszone, że można...
TEMPERATURA w kompie pokładowym właśnie mi nie działa tzn. nie mam jej w ogóle i chciałbym, ją jakoś aktywować żeby komp ja wyświetlał - tak jak było na tych filmikach - a te filmiki, do których linki przesłałem to były wszystkie obce znalezione w necie i miały cyferblaty identyczne jak ma mój licznik. A gdzie znajdują się te czujniki temperatury dla...
Spadek w okolicach 10V, czyli chyba ok? Poboru prądu nie sprawdzałem to fakt, ale...tylko w zimne dni by coś kradło prąd? Akumulator tak do zera nigdy nie był wyładowany, zawsze zegarek działa, wszystko normalnie, tylko nie ma siły kręcić i to w zimowe dni.. Mnie to dziwi że zimą takie akcje się dzieją, przeciez jak ubywa prądu to czy latem czy zimą...
http://obrazki.elektroda.pl/9860392800_1... Światła samochodowe na przekażnikach. W wielu samochodach w ramach oszczędności światła mijania i drogowe są zasilane bez przekażników pośredniczących. A więc są długie przewody i znaczny spadek napięcia na przewodach i stykach przełączników. Prąd około 10A płynie przez wyłącznik oraz przełącznik...
skoda octavia pobór prądu pobór prądu skoda octavia mercedes pobór prądu
instrukcja lucznik schemat magnetofon wariuje klawiatura
Namagnesowanie koła impulsatora wału korbowego: czy jest konieczne? Czujniki wału korbowego i rozrządu w Fiat Ducato