3,2 I 4mm. Długość? 2 metry 3.2 i pół metra 4.0 wystarczy a nawet zostanie.
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
Rozumiem że na żółtym +12V jest dopiero po przekręceniu stacyjki. W takim razie proponuje poszukać dlaczego na czerwonym niema stałego zasilania, sugeruję zacząć od bezpieczników. Po naprawie zasilania wystarczy przepiąć przewody pod czerwony przewód.
Właśnie w tym problem że na szrocie nigdzie nie mają takiego samochodu byłem już 4 i lipa, dlatego pomyślałem czy by może od innego samochodu mógł pasować.
Pomoc kolegi z forum skody.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Czy wartość 1,256V na sondzie za katalizatorem na zimnym silniku jest ok czy jest jakiś problem?
Mimo wszystko podejrzane przewody w klapie(jedna przelotka do klapy, czy dwie). Zamek rygluje się na otwartej klapie, gdyż moduł komfortu nie widzi otwarcia zamka. Nie znam dokładnie auta, czy jest na klapie przycisk ręcznego otwarcia? Dodano po 1 Jeżeli są dwie przelotki do klapy, to sprawdź czy w drugiej przelotce są przewody.
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
Sprawdź przelotkę z klapy,do lampek. Pękają przewody.
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
jokerro, czy możesz mi wyjaśnić co pomierzyć? Chodzi ci o sam czujnik, czy o przewody?
nowe przewody
Dorażnie (a jak wiadomo wszystko co dorażne jest użytkowane bardzo długo) można owinąć przewód plastykową taśmą izolacyjną. Tak zrobiłem w Octavii bo przewód zrobił się miękki i dziura w nim. Po owinięciu taśmą jeżdzi już kilka lat bez problemów.
wróć do oryginalnej anteny , kup separator antenowy pod grupę vw i wszystko będzie grało, we wszystkich nowszych samochodach grupy vw anteny są aktywne, a zasilanie wzmacniacza podawane jest po kablu antenowym, separator zasilasz z wyjścia na antenę elektryczną w radiu , a ta druga antena , która grała jeszcze gorzej to pewnie jakiś tani badziew , przyzwoita...
Przypadek ciekawy, tak jakby się coś "przeprogramowało". Nie wiem jak to do stanu fabrycznego doprowadzić, ale aby działało, możesz przewody silnika zamienić.
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Sprawdz stan przewodów w gumowej harmonijce u góry tylnej klapy - często pęka izolacja przewodów i przerywają się przewody.
a ja stawiam na "załamaną" wiązkę w połączeniu klapy z autem - sciągni gumki i sprawdź przewody
Styk nr 8 włącznika świateł, przewód chyba szaro-zielony, taki sam jak przy żarówkach. W Golfie światłami sterował przekaźnik 53, zobacz czy jest taki u Ciebie, górny rząd, pierwszy od lewej a jeżeli nie ma to czy tam są przewody podpięte i powinny być tam dwa szaro-zielone.
Sprawdź czy na pompie wspomagania masz jakiś czujnik i idące do niego przewody
Cewka wymieniona. Jest o wiele lepiej. Auto nie szarpie, nie dławi się, da się nim normalnie jechać. Mocne przebicia w pobliżu cewki zniknęły. Jedyne co zostało to lekkie błyski widoczne jakby wewnątrz metalowych fajek i w dwóch miejscach na przewodach. Auto nie chodzi jeszcze idealnie i słychać że ma czasami minimalnie nierówne obroty. Chyba spróbuję...
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Temat zamykam. Powód chyba oczywisty?
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Mam wszystkie graty oprócz wiązki elektrycznej, chce tylko ogarnąć przewody zasilająco sterujące silniczka
Elektrody w zbiorniczku zarastają "syfami " i to powoduje przekłamania lub uszkodzone przewody
Chodzi o przewody elektryczne?
sprezarki nie rozbierałem jednie przewody odkreciłem
Z tego co pamiętam nie ma znaków ale na zbiorniku masz wgłębienie którym idą przewody, są one takiej długości że odwrotnie tego nie założysz. Zbiornik akurat w miejscu smoka jest takiej samej głębokości.
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Przy centralce znajdziesz dwa krótkie, cienkie, niebieskie przewody. (przecięta niebieska pętelka opcyjna - obok czarnej i czerwonej) Zlutuj je razem i zaizoluj. W ten sposób dezaktywujesz antynapad.
zgadza sie sprawdzić ciągłość przewodu ,najlepiej zmieżyć to miernikiem na złączu komputera grube 4 przewody (ekranowane) pozdrawiam
Odłącz włącznik i jak zgasną to winny jest tylko sam włącznik. Jak dalej palą się to gdzieś są przetarte przewody.
Witaj, Jeżeli stało się to po wymianie świec oraz przewodów, to ja bym szukał winy w jednej, z twóch rzeczy. Świece jakiej firmy, ilu elektrodowe, jakiej firmy przewody.
Po włożeniu modułu do silnika na stykach pojawi się mała rezystancja uzwojenia wirnika silnika i to jest dobrze. Pozostaje tylko na próbę podłączyć przewody do akumulatora, to znaczy do gniazda zapalniczki za pomocą wtyczki do tego gniazda, (albo do zasilacza o odpowiedniej wydajności), i sprawdzić czy silnik obraca.
Witam. Mimo co to sprwdź lepiej te przewody w harmonijce. Potem sam silnik.
Daj zdjecia bo to jakieś czary. Jedynie co mi przychodzi do głowy ze ktoś podłaczył przewody paliwowe nie tam gdzie trzeba.
Gruby plastikowy przewód zaraz obok obudowy gdzie jest filtr powietrza... jeśli masz podobny objaw to bardzo możliwe że gdzieś poprostu łapie powietrze... może to być to a może któryś przewód jest przetarty .... przejrzyj dokładnie przewody
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Przerwane dwa przewody w wiązce przy tylnych drzwiach na progu, usterka naprawiona.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Przewody od świec i same świece ?
Jakie błędy były (numery) bo jak był check to błędy musiały być. Typowo przy DPF to czy węże od czujnika różnicy ciśnień całe i drożne (przewody metalowe też czy drożne).
Schemat w dłoń i trzeba sprawdzić zasilania i ewentualnie wysterowanie przekaźnika, zazwyczaj przetarte przewody na podszybiu
Skrzynka jest ok nic sie z nią nie stało tylko chodzi mi o kostkę która jest na trzy miny i tam te przewody sie popaliły ,
tak mam, rozrusznik kreci tak, ale to nie jest to krecenie co kiedys, teraz kreci sie jakby sie rozpedzal powoli no i do tego cieple klemy i przewody ;/
jeden idzie do bezpieczników trzy pozostałe idą do sterownika silnika, zrzuć podszybie dostań się do sterownika, miernik w ręke i sprawdź przejścia, ale na początek spr bezp i czy dochodzi zasilanie do przepływki
Do sprawdzenia świece i przewody zapłonowe, najpierw świece.
Jeżeli działało i przestało działać warto sprawdzić wiązkę przewodów dochodzącą do tylnej klapy w miejscu przechodzenia z nadwozia do klapy. Przewody są dość sztywne i w tym miejscu (w gumowej "harmonijce") bardzo często przełamują się po kilku latach. Dostęp jest dość trudny, bo trzeba zdemontować osłonę klapy, oraz odchylić około 0,5 m podsufitki...
Czy to jest ten czujnik między chłodnicą a parownikiem z lewej strony pod maską? Jeśli tak to też podejrzewam jego uszkodzenie. Tam są 4 przewody które trzeba zewrzeć?
Sprawdzę to sobie jeszcze wyprowadzając przewody miernika poza maskę samochodu i zamknę.
Przelotki między drzwiami a karoserią auta, przewody połamane.
Dorabiają takie przewody. Tylko poszukać w okolicy takiego warsztatu co dorobi i zakuje końcówki.
Najpierw sprawdź czy nie masz nieszczelności na przewodach podciśnieniowych.Dopiero później czepiaj się turbo.Podstawowym objawem zacinania się sztangi jest przeładowywanie,a nie brak doładowania,moim skromnym zdaniem masz nieszczelne przewody podciśnieniowe.
Tak, gazowym.
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
może sie wygłupie ale ja bym zmienił przewody igelitowe na gumowe miałem kiedyś problemy w 1.8td mondeo na igielicie sie zapowietrzał wymieniłem przewody i wszystko było swietnie
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Wychodzi jakby coś z układem podciśnienia, sprawdż przewody dochodzące do serwa
Witam, dzisiaj dojdą komponenty do montażu czujnika deszczu/zmierzchu do mojej Skody Octavii 3 2014 r. 1.4 TSI 140 km. Generalnie wiem, jaki jest proces instalacji i powinienem sobie z tym poradzić, z tym że mam mały problem. W oryginalnej wiązce do obecnego czujnika wilgotności dochodzą 2 kabelki, z tego co widziałem w czujniku, który zamówiłem, są...
Sterowanie siłownikiem, wykorzystujesz tylko przewody niebieski i zielony od siłowników.
Nie znam kompletnie tego auta, ale jakieś tam zabytki wyższej klasy robiłem, i tam wskaźniki były skonstruowane też na 2 cewkach, tak że jedna robiła po prostu za "sprężynę" i wychylała wskazówkę na max a druga, podłączona do pływaka ściągała w dół. -czarny oznacza masę -u mnie jest to plus karoserii mam tam +12V. -żółty to zasilanie . -niebieski to...
Skoro instalacja AG (Zenit , Compact?) to na przełączniku powinieneś mieć kontrolkę check i jeśli się świeci to można programem AG odczytać błąd interfejsem i iść w tym kierunku Z drugiej strony jeśli masz pewność że pracuje na trzy cylindry wykręć świece i tam gdzie wygląda inaczej - wymień ją i sprawdź przewód zapłonowy bo tam chyba masz jeden moduł...
Podmieniłem nowy czujnik i bez zmian. dalem komputer do sprawdzenia i jest ok. Dziś sprawdzę przewody i wtyki.
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Sprawdz przewody z klapy gaszacej do sterownika
Witam Sprawdzałeś czy jest zasilanie na tym regulatorze. Dodano po 1 Sprawdź przewody w drzwiach.
A jakie przewody hamulcowe są obecnie na aucie? Może już są na tyle zużyte że puchną, jak się je mocniej traktuje? Warto zainwestować w przewody w stalowym oplocie... Według mnie znacznie poprawiają efektywność hamulców.
Dzięki za podpowiedź ale czy jest możliwość podpięcia pod moduł komfortu ponieważ wszystkie przewody podciągnięte są właśnie do modułu.
Próbowałem takie coś w Octavii 2. Odłączyłem tylko przewody magistrali CAN i po włączeniu zapłonu wspomaganie zaczęło działać.
Dzięki, czyli plus masy na przewodzie czarny mam także przewód zółty i żółto- czarny podpiąć do masy. Czyli wszystkie 3 przewody mogę wpiąć karoserie samochodu?
Wtryskiwacz podłączony jest pod pin 55 i 62. Sprawdź te przewody pomiędzy EDC a czujnikiem żarówką 55W. Jak nie chcesz pruć wiązki to daj nowe przewody między czujnikiem a EDC. Nie wiem co Ty tam dokładnie mierzysz i miedzy czym ale jeżeli rezystancja pomiędzy początkiem a końcem przewodu to 0 Ohm to przewod jest cały a te 5,5 kilo to uszkodzony przewód....
Witam. Sprawdź przewody w gumowych przelotkach, drzwi - słupek. Zajrzyj do wszystkich.
To podpowiedz skoro tak miales. Sprawdził turbinę niby coś się nie załącza, ale mówił że jeszcze sprawdzi przewody te od powietrza itp.
jaki kolor ma przewód kierunkowskazu prawego w wiązce doprowadzonej do tylnej prawej lampy skoda octavia 2?
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Przewody nie mają tu nic do rzeczy.
Podmienić manetkę oraz wymienić kostkę stacyjki tyle na początek. Tam nie ma żadnych sterowników po drodze, zwykłe przewody i przełączniki mechaniczne (zespolone).
Na moje to te przewody potopiły się też dużo dalej, w wiązkach. Jedyna rada to wypruć całą wiązkę spod deski rozdzielczej i ją wymienić na inną lub naprawić. Może być konieczny demontaż całego kokpitu.
Przeczyść przewody sprężarką tylko nie za dużym ciśnieniem bo może rozerwać wężyki.
panowie niema na wezach od klimy zadnego czujnika,i przy chlodnicy tez niema, duzo ludzi juz szukalo czujnika ale go niema, bledy w klimie czujnik cisnienia Dodano po 52 http://allegro.pl/przewody-klimatyzacji-... podaje link z przewodami na allegro takie jak ja mam w aucie bez czujnika
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Skoro problem pojawił się nagle i zimą, to może po prostu wilgoć na filtrze zamarzła? Wyjmij na chwilę filtr kabinowy i sprawdź czy pomogło. Skontroluj także drożność przewodów.
Świece i przewody WN kiedy były wymieniane?
Panowie, póki co wymieniłem świece zapłonowe na dedykowane do LPG, podpiąłem dobrze przewody WN i na dzień dzisiejszy wygląda to tak jak na filmiku
Pęknięte luty na pcb zamka, uszkodzona krańcówka zamka (ta do której idą dwa przewody bodajże niebieski i czerwony.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
To ktore przewody w tej wtyce odpowiadaja za sterowanie syb szyb?
Gdyby był tam prąd to żarówka by świeciła - masz tam napięcie, zapewne chodzi Ci o plusa. Masę podaje styk w zamku bagażnika. Pisałem wcześniej o kontrolce - nic nie odpisałeś. Możesz mieć uszkodzony zamek lub przewody w przelotce pomiędzy karoseria a klapą bagażnika.
Otwierasz drzwi z kluczyka w drzwiach kierowcy, tak? Więc po prostu otwierasz zamek bez udziału siłownika. Odszukaj przewody od siłownika do tych drzwi i spróbuj wysterować bezpośrednio. Jak nie zadziała, to szukaj usterki w drzwiach i przelotce. Bo albo przewody, albo siłownik.
Ja bym podłaczył kontrolke w przewody pompy w momencie kiedy nie pali.
Podpinasz się w drzwiach. Sterowanie masą, przewody żółto-biały i żółto-czarny. Wydłużenie impulsu na zamknij domyka szyby i szyberdach.
Dziękuję za pomoc. Wszystko się udało. Zamieniłem przewody zasilania po stacyjce z przewodem bezpośrednim +. Pozdrawiam Ireneusz Kałużny.
brak komunikacji sterownikami drzwi Teraz pozostaje przeglądnąć przewody biegnące do drzwi i miejsca łączenia wiązek.
skoda octavia przewody sonda przewody przewody licznik octavia octavia
renault scenic sterownik philips 32pfl polaryzacja zasilania anteny
lavamat 62840 17mb130s toshiba
Optymalny punkt pracy EL34 w układzie SE Kontrolki świateł i szybkie miganie kierunkowskazu w Audi A3 8P