te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Właśnie w tym problem że na szrocie nigdzie nie mają takiego samochodu byłem już 4 i lipa, dlatego pomyślałem czy by może od innego samochodu mógł pasować.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Pomoc kolegi z forum skody.
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
Czy wartość 1,256V na sondzie za katalizatorem na zimnym silniku jest ok czy jest jakiś problem?
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
nowe przewody
Przypadek ciekawy, tak jakby się coś "przeprogramowało". Nie wiem jak to do stanu fabrycznego doprowadzić, ale aby działało, możesz przewody silnika zamienić.
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Sprawdź czy na pompie wspomagania masz jakiś czujnik i idące do niego przewody
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Mam wszystkie graty oprócz wiązki elektrycznej, chce tylko ogarnąć przewody zasilająco sterujące silniczka
Elektrody w zbiorniczku zarastają "syfami " i to powoduje przekłamania lub uszkodzone przewody
Chodzi o przewody elektryczne?
Z tego co pamiętam nie ma znaków ale na zbiorniku masz wgłębienie którym idą przewody, są one takiej długości że odwrotnie tego nie założysz. Zbiornik akurat w miejscu smoka jest takiej samej głębokości.
Temat zamykam. Powód chyba oczywisty?
sprezarki nie rozbierałem jednie przewody odkreciłem
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Przy centralce znajdziesz dwa krótkie, cienkie, niebieskie przewody. (przecięta niebieska pętelka opcyjna - obok czarnej i czerwonej) Zlutuj je razem i zaizoluj. W ten sposób dezaktywujesz antynapad.
Odłącz włącznik i jak zgasną to winny jest tylko sam włącznik. Jak dalej palą się to gdzieś są przetarte przewody.
zgadza sie sprawdzić ciągłość przewodu ,najlepiej zmieżyć to miernikiem na złączu komputera grube 4 przewody (ekranowane) pozdrawiam
Witaj, Jeżeli stało się to po wymianie świec oraz przewodów, to ja bym szukał winy w jednej, z twóch rzeczy. Świece jakiej firmy, ilu elektrodowe, jakiej firmy przewody.
Daj zdjecia bo to jakieś czary. Jedynie co mi przychodzi do głowy ze ktoś podłaczył przewody paliwowe nie tam gdzie trzeba.
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Przewody od świec i same świece ?
Jakie błędy były (numery) bo jak był check to błędy musiały być. Typowo przy DPF to czy węże od czujnika różnicy ciśnień całe i drożne (przewody metalowe też czy drożne).
Schemat w dłoń i trzeba sprawdzić zasilania i ewentualnie wysterowanie przekaźnika, zazwyczaj przetarte przewody na podszybiu
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
Skrzynka jest ok nic sie z nią nie stało tylko chodzi mi o kostkę która jest na trzy miny i tam te przewody sie popaliły ,
tak mam, rozrusznik kreci tak, ale to nie jest to krecenie co kiedys, teraz kreci sie jakby sie rozpedzal powoli no i do tego cieple klemy i przewody ;/
Do sprawdzenia świece i przewody zapłonowe, najpierw świece.
Przewody sprawdzone, przemierzone - są OK.
Sprawdzę to sobie jeszcze wyprowadzając przewody miernika poza maskę samochodu i zamknę.
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
Dorabiają takie przewody. Tylko poszukać w okolicy takiego warsztatu co dorobi i zakuje końcówki.
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
Moja Skoda Octawia szarpie po rozgrzaniu na lpg, nowa cewka, przewody i swiece i regulacja u gazownika.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Nie znam kompletnie tego auta, ale jakieś tam zabytki wyższej klasy robiłem, i tam wskaźniki były skonstruowane też na 2 cewkach, tak że jedna robiła po prostu za "sprężynę" i wychylała wskazówkę na max a druga, podłączona do pływaka ściągała w dół. -czarny oznacza masę -u mnie jest to plus karoserii mam tam +12V. -żółty to zasilanie . -niebieski to...
jaki kolor ma przewód kierunkowskazu prawego w wiązce doprowadzonej do tylnej prawej lampy skoda octavia 2?
Witam, jak podeślesz VIN sprawdzę Ci co gdzie i jak.
Podmieniłem nowy czujnik i bez zmian. dalem komputer do sprawdzenia i jest ok. Dziś sprawdzę przewody i wtyki.
Sprawdz przewody z klapy gaszacej do sterownika
Witam Sprawdzałeś czy jest zasilanie na tym regulatorze. Dodano po 1 Sprawdź przewody w drzwiach.
Dzięki, czyli plus masy na przewodzie czarny mam także przewód zółty i żółto- czarny podpiąć do masy. Czyli wszystkie 3 przewody mogę wpiąć karoserie samochodu?
A jakie przewody hamulcowe są obecnie na aucie? Może już są na tyle zużyte że puchną, jak się je mocniej traktuje? Warto zainwestować w przewody w stalowym oplocie... Według mnie znacznie poprawiają efektywność hamulców.
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Wtryskiwacz podłączony jest pod pin 55 i 62. Sprawdź te przewody pomiędzy EDC a czujnikiem żarówką 55W. Jak nie chcesz pruć wiązki to daj nowe przewody między czujnikiem a EDC. Nie wiem co Ty tam dokładnie mierzysz i miedzy czym ale jeżeli rezystancja pomiędzy początkiem a końcem przewodu to 0 Ohm to przewod jest cały a te 5,5 kilo to uszkodzony przewód....
To podpowiedz skoro tak miales. Sprawdził turbinę niby coś się nie załącza, ale mówił że jeszcze sprawdzi przewody te od powietrza itp.
Na moje to te przewody potopiły się też dużo dalej, w wiązkach. Jedyna rada to wypruć całą wiązkę spod deski rozdzielczej i ją wymienić na inną lub naprawić. Może być konieczny demontaż całego kokpitu.
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Przewody nie mają tu nic do rzeczy.
Podmienić manetkę oraz wymienić kostkę stacyjki tyle na początek. Tam nie ma żadnych sterowników po drodze, zwykłe przewody i przełączniki mechaniczne (zespolone).
Skoro problem pojawił się nagle i zimą, to może po prostu wilgoć na filtrze zamarzła? Wyjmij na chwilę filtr kabinowy i sprawdź czy pomogło. Skontroluj także drożność przewodów.
Panowie, póki co wymieniłem świece zapłonowe na dedykowane do LPG, podpiąłem dobrze przewody WN i na dzień dzisiejszy wygląda to tak jak na filmiku
Gdyby był tam prąd to żarówka by świeciła - masz tam napięcie, zapewne chodzi Ci o plusa. Masę podaje styk w zamku bagażnika. Pisałem wcześniej o kontrolce - nic nie odpisałeś. Możesz mieć uszkodzony zamek lub przewody w przelotce pomiędzy karoseria a klapą bagażnika.
To ktore przewody w tej wtyce odpowiadaja za sterowanie syb szyb?
Ja bym podłaczył kontrolke w przewody pompy w momencie kiedy nie pali.
Otwierasz drzwi z kluczyka w drzwiach kierowcy, tak? Więc po prostu otwierasz zamek bez udziału siłownika. Odszukaj przewody od siłownika do tych drzwi i spróbuj wysterować bezpośrednio. Jak nie zadziała, to szukaj usterki w drzwiach i przelotce. Bo albo przewody, albo siłownik.
Dziękuję za pomoc. Wszystko się udało. Zamieniłem przewody zasilania po stacyjce z przewodem bezpośrednim +. Pozdrawiam Ireneusz Kałużny.
Logujesz się na OCP i szukasz w dziale CA . Daję głowę, że są nawet fotki z tej operacji.
Pewnie masz połamane przewody przy czujniki temperatury i stąd te objawy.
Brak przepływu spalin przez EGR. Zatkane przewody EGR luz zaślepione. Niesprawny zawór EGR.
Witam, mam problem ze Skodą Octavią - samochód do 3 tys obrotów ładnie chodzi a gdy doda się więcej gazu samochód przerywa i skaczą obroty. W samochodzie zostały wymienione przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy. Z czym może być problem, pozdrawiam
Albo to były przewody, albo coś w mechanizmie w drzwiach kierowcy, zauważyłem że uszczelka w której idą przewody do drzwi niebyła założona prawidłowo.
Witam, Czy przyczyną usterki mogą być przetarte przewody z posta?? http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.ph...
Gdzie jest czujnik otwarcia drzwi bagażnika? Jednoczesne niegasnące podświetlenie bagażnika i sygnał otwartych drzwi wskazuje mi na właśnie ten czujnik Odpowiadam - znajduje się w zamku klapy bagażnika. Sprawdź, czy masz całe przewody pomiędzy klapą a karoserią.
Kupiłeś niesprawny samochód i co teraz? Do sprzedawcy uderz! Jak silnik pracuje to chyba przewody gumowe robią się ciepłe? :crazyeyes:
Witam, Dzięki za odpowiedź i link. W oficjalnej dokumentacji znalazłem następujące informacje: https://obrazki.elektroda.pl/8519872900_... https://obrazki.elektroda.pl/4724279600_... W pierwszej kolejności sprawdzę zawór N147 i siłownik sterowany podciśnieniowo. Następnie sprawdzę przewody wychodzące z pokrętła. Jeśli...
A cięte przewody w moim haku? Chodzi mi o przewód D i E zaznaczony na foto.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub jego przewody. Ale raczej czujnik przy niskich temperaturach pokazuje -40 C.
Zewrzyj na chwilę dwa przewody które idą do zamka maski.Idz od zamka po kablu-znajdziesz wtyczkę.rozepnij zewrzyj na chwilę przewody od strony instalacji i po problemie.
Pomimo tego że jestem przeciwnikiem używania świateł mijania w ciągu dnia odpowiedzi udzielę... Podłączyć możesz bezpośrednio pod przewody wychodzące z włącznika świateł: Według Twojego schematu to będzie tak: pomarańczowy do +12 po stacyjce, czarne masa z karoserii, czerwony +12 stałe, żółty pod wyście świateł mijana + dwa te wyjścia na pozycyjne....
Wszystko dobrze. To tylko krociec którym zasysane jest podcisnienie.
Standard w samochodach grupy VAG. W oryginalnej kostce do radia zamień miejscami przewody czerwono biały i czerwono żółty.
Witam serdecznie.Wystarczy sam mikrowyłącznik w zamku.Przedtem by nie narobić sobie zbędnej roboty proponuję sprawdzić czy przewody od tych drzwi są całe.Pozdrawiam.
To na moje oko wtryskiwacze MED. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Zawór opisałeś dobrze. Właśnie tam musisz zakręcić. Te 2 przewody są pewnie od czujnika poziomu gazu. Ta czarna kostka to cewka elektrozaworu. Jeśli słyszysz charakterystyczne "pyk" przy przełączeniu na gaz to właśnie on to robi czy elektromagnes pociąga trzpień i gaz wydostaje...
Najpierw sprawdź świece, przewody. I wywal valteki i wstaw magic jety.
Przepraszam za zwloke. Okazało się że przetarte są przewody pod blachą drzwi. Polutowane i wszystko gra. Można zamknąć
To nie ma takiego przewodu.
Moc rezystora może być 0.25W proponuję wpinać się w okolice modułu komfortu kable 13 i 7 (biało-niebieski i niebiesko-czarny) Gdzie szukać podłączenia do kierunków oraz jak rozwiązałeś problem klapy bagażnika?
To ci mechanik źle mówił gdyż taki wyłącznik działać powinien tylko gdy w stacyjce nie ma kluczyków. Jeżeli takowe są to radio działa bez przerwy. Aby naprawić ten problem należy pozamieniać przewody. Niestety nie wiem jakie.
Gdyby miał omomierz, to byś wtedy sprawdził sobie czy rezystancja na na wyjściu się zmienia w takt ruchu pływaka - to te cienkie przewody. Dwa z nich to pływak, trzeci styk rezerwy jak pamiętam.
Okej, znaleźliśmy problem! Okazało się, że wtyczka przy haku miała problem z masą, rozwiązaliśmy to w ten sposób, że wymieniliśmy wtyczkę, a przewody obrobiliśmy na nowo i zlutowaliśmy aby się nie "rozchodziły". Na chwilę obecną wszystkie światła palą się prawidłowo ;)
Bezpiecznik wygląda na dobry Wygląda czy jest ? Jeżeli bezpiecznik jest OK, to trzeba do opornicy zajrzeć. Postanowiłem wykręcić silnik nawiewu lecz nie wiem jak go sprawdzić "na krótko". Przecież do silnika idą tylko 2 przewody (+ i -) więc w czym problem ?
Na drugim zdjęciu kolego widać dwa przewody, czerwony i niebieski, one idą do krańcówki odpowiedzialnej za brzęczyk/sygnał otwartych drzwi.
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
Mam problem z wentylatorem na chłodnicy klimatyzacji dostał luzów. Najgorsze jest to, że mi wychodzą z silnika dwa przewody a wtyka jest przystosowana na trzy i do jej gniazda dochodzą trzy i tak samo do czujnika w chłodnicy klimy dochodzi trzy przewody. Teraz nie mogę znależć wentylatora z dwoma przewodami co sie stanie ja założe z trzema?????????
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
przewody do licznika lub poluzowane złącza bądz zimne luty w liczniku
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
No to istotna informacja może któryś wtrysk lub reduktor ma małą nieszczelność i zalewa go powili podczas postoju. Wtedy musi przedmuchać gaz i dopiero odpala. Najlepiej zakręć gaz na butli (najlepiej podczas pracy na gazie opróżni przewody i zgaśnie). Potem przez parę dni sprawdź czy objawy występują..
Okazało się, że problemem po raz kolejny okazały się przewody zapłonowe. Wymieniłem je wczesniej 3 misisiące temu i teraz po podmianie na kolejny nowy komplet wszystko jest ok. Dzięki za podpowiedzi.
Dzięki :-) stracili klięta . A co mam zrobić z tym fantem i jak dojść do tego co jest grane , jeśli posprawdzałem przewody i elementy o których pisaliście.Troche wstyt jak polonezy cie wyprzedzają .
Witam miejsce gdzie najczęściej przecierają się przewody w tej platformie aut to odcinek wiązki motorowej przebiegający pod filtrem powietrza przy skrzyni biegów.Wiązka osłonowana tam jest rurą karbowaną i wczasie pracy silnika-drgań przewody przecierają się o wewnętrzne garbiki rury.
octavia przewody przewody skoda skoda przewody
żelazko pokrętło volvo silnika napinacz pasek
iveco eurocargo schemat schemat wzmacniacza 2n3055
Electrolux EOB 67000X – błąd F8: brak komunikacji, zasilanie, diagnostyka, naprawa Instrukcja obsługi i serwisowa Melex - gdzie znaleźć?