Kolega ma oryginalny rozmiar opon. Zwykle tabliczka na słupku po otwarciu drzwi.
Tak jak pisałem wcześniej, jajko niespodzianka . Byłeś chociaż na podnośniku i oglądałeś spód? Możesz się jeszcze zdziwić jak na zbieżność pojedziesz. Jak szyba poszła to i słupek dostał.
Sprawdzić wiazke kabli w przejsciu drzwi kierowcy-słupek.
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Masz 3 zasilania na słupku?
Zamki w obydwu przednich drzwiach, plus wiązki w przelotkach. Od wiązek bym zaczął - znikną błędy grzałek lusterek i sterowania szyb. Zobacz czy nie ma wody w kostkach w przednich słupkach.
Jeśli jednak zależy Ci na zakupie słupka to ASV, AHF, ALH i AGR są identyczne mimo, iż te ostatnie są 90 KM.
Witam. Sprawdź przewody w gumowych przelotkach, drzwi - słupek. Zajrzyj do wszystkich.
Skąd wiesz że piloty są na 434MHz? Antena to kawałek drutu która wychodzi z wtyczki modułu i idzie w stronę słupka przedniej szyby.
Witam serdecznie. Zajrzyj pod fitr przeciwpyłkowy czy otwiera się klapa od obiegu zewnętrznego. Jak jest zamknięta to będzie parowało. Siłownik znajduje się za schowkiem przy prawym słupku i jest od tego bezpiecznik.
Kod błędu to raz a dwa to czy ma zasilanie,czyli dwa plusy,oraz przewody komunikacji,dwa(!),czy mają przejście ze słupka do drzwi?
Kolego musisz odnaleźć centralkę, może tak jakiś kabel ma zły styk. Najczęściej jest ona pod słupkiem kierowcy.
dzikęki za info. Już wybrałem sobie alarm. Sprzedawca dodaje do niego czujnik ultradźwiękowy. Jak w octavii ściągnąć plastiki przednich słupków, żeby zamontować czujki ultradźw.?
Pewnie brak dobrego połączenia z masą lub plusem.Do sprawdzenia też wiązki między słupkiem a drzwiami.
Raz zamek sam odpuścił po otworzeniu pilotem, odpiąłem kostkę elektryczną od słupka i tak na razie jeżdżę.
Na akumulatorze masz 3 zielone bezpieczniki (30A), za akumulatorem do tych bezpieczników przychodzi wtyczka 3 pinowa - wypnij ją i znajdziesz przyczynę. Miał już dawno sprawdzić zasilania w trakcie rozruchu , ograniczył się do sprawdzenia napięć na słupkach akumulatora
A co robiłeś Kolego wczoraj :?: Czy przypadkiem znowu nie podładowywałeś akumulatora :?: Proponuje sprawdzić w instrukcji w dziale "Zdalne sterowanie radiowe", a szczególnie stan blokady drzwi w podłokietniku i przycisku wyłączania alarmu w słupku :idea:
A nie lepiej szukać tego co masz, bo te nowsze będą drogie, całe silniki pewnie z 4 tys, słupek może 3.. No ale stary na pewno będzie trwalszy, wszystko zależy, ja osobiście wolałbym starszy, wszystko podobierać, potem zmienić graty, zestroić i mieć trwały dobry silnik z większa mocą, niż kombinowanie w coś nowszego.
Odbyłem ciekawą rozmowę z mechanikiem pracującym w ASO. I pokazał mi jak odróżnić głowice która nadaję się do naprawy od takiej która jest spękana (a raczej ma wadę odlewniczą). Niestety okazało się że moja właśnie taką wadę posiada i ile bym razy uszczelki nie wymieniał i jej nie planował to problem ubywającego płynu będzie ciągle. Jeśli głowica posiada...
Mimo wszytsko sprawdze to na Vag-u , jesli to pozwoli uniknąc powazniejszych napraw . poważniejszych napraw ta przypadłość nie wymaga a jedynie rozebrania całego boczku drzwi kierowcy jeśli nie będzie to pęknięty przewód pomiędzy drzwiami a słupkiem, naprawy nie unikniesz gdyż Vag tego nie naprawi a jedynie pomoże w lokalizacji usterki, niemniej jednak...
Czy ktoś jest wstanie konkretnie podać mi różnice pomiędzy silnikami TDI i SDI, chodzi mi o goły słupek, czyli wszystko wewnątrz głowicy i silnika montowanych w octavia i golf 1999r? Proszę konkrety a nie prawdopodobnie są podobne...
Octavia 1 w kombi. Co prawda leciwe auto auto ale łatwe w naprawie. Z 1.9 Tdi. Silnik słupek idzie dostać za 1000 zł. Części śmiesznie tanie patrząc na inne marki. Można znaleźć nawet z rocznika 2008 r. ale to już nie w tej cenie no i wyraźnie gorsze wyposażenie w rocznikach po 2004 r.
.............bo montowalem alarm i sie okazalo , ze ta krancowka jest padnieta . Podobną sytuację jak Ty, miałem w Audi, wstawiłem ogumowaną krańcówkę, ale nie w słupek, tylko w drzwi. Oryginalnego switcha z kasety odciąłem i podłączyłem pod nowy wyłącznik. Drzwi dociskając do środkowego słupka, wciskały krańcówkę.
objawy wyglądają na zalany moduł komfortu, ale octavia to golf więc znajduje sie pod deską rozdzielcza zajrzyj do niego i zobacz czy tam nie jest mokro. następna sprawa to połamane kable w przelotce drzwi. zdejmj gume łączącą drzwi ze słupkiem to będzie widac czy kable nie są połamane
Brak kontaktu miedzy sterownikiem drzwii, a modułem komfortu. Przygladnij sie 2 cienkim skreconym kabelkom (lub połączeniom w kostkach) idacym od modułu drzwii do przelotki na słupku i póżniej dalej w kaste auta. Pozdrawiam!
No ok, ale buzzer musi jakoś być podpięty do sterownika PDC. Sprawdzałem i wg. ELSY wychodzi, że słupek B jednak. W takim razie nie wiem co tam w podsufitce idzie.
gdyby wszystko było napisane w pierwszym poście,nie pytałbym a ty nie musiałbyś odpowiadać, a pisząc w ten sposób cytuję: "Jeżeli bawisz się w alarmy to te wyjaśnienia powinny wystarczyc-bo mnie by juz wystarczyły,pozdrawiam." to ty mnie lekceważysz a nie ja ciebie i nie wstawiaj pretensjonalnych tekstów o braku czasu dla plebsu, bo gdybyś napisał wyczerpująco...
Skoro szyba też się wiesza to może coś na kablach?Może da się dostać do wiązki przez słupek środkowy i znaleźć złamany kabel?Spróbuj też może klamką przednią zaryglować i wtedy tylną próbuj otworzyć.
Wszystko wskazuje na to, że winowajcą jest deszcz. Sprawdź czy na przednim prawym słupku założona jest prawidłowo gumowa przelotka drzwiowa. Następnie usuń zbędne elementy plastikowe w okolicach schowka, włącznie z samym schowkiem w celu jak najlepszego widoku i lej swobodnym strumieniem wodę (zaczynając od górnego prawego słupka). Oczywiście że drzwi...
Teraz to po zawodach. Musiałbyś odłączyć głośniki wysokotonowe z tych nowo zakupionych. Nie kupuje się głośników współosiowych do montażu w drzwiach skoro masz miejsce w słupku na wysokotonowy. No ale co zrobisz. Nie wiem czy szeregowo nie zmieni ci się przez to dynamika dźwięku. To nie jest tak o że podłączasz sobie głośniki jak ci pasuje. Od tego...
nie podałeś wersji klimatronika. Jesli posiada z przodu małe krateczki to czujnik jest w sterowniku klimatronika. Jesli krateczki są obok na konsoli po stronie pasażera to tam szukaj czujnika. Niektóre wersje miały też czujnik temp. powietrza wylotowego z nawiewu przy słupku po stronie pasażera, ale chyba tylko bogatsze wersje (audi) a nie octavia.
Sprawa jest już przesądzona, słupek do wymiany, lub całe auto . SIlnik z serii nienaprawialnych dołów, lub był już dłubany. Jedyne chwilowe i doczesne wyjście to wyjęcie termostatu.
Podaj masę przez rezystor 180 ohm na ten sam przewód co zamykanie i po robocie. Czystą masą nie otworzysz. Dodano po 5 Komunikacja między modułami w drzwiach idzie po CANie Dlatego masz "za mało" kabli na słupku na zdjęciu nr.3
Tyle że to chyba nie wina CANa będzie, a ubitego zasilania silniczka szyby - przelotka w drzwiach, kostka na słupku - dlatego lusterka nie działają. Gdyby zdechł moduł komfortu, to centrallock by nie działał.
Czesc, Jak myślicie czy taka konstrukcja ma sens: Przód dół 16,5 cm dwudrożne (Polkaudi, MB Quart można tanio kupić) oraz dodatkowe twetery w słupki koło lusterek (Octavia) bas z suba. Co o tym sądzicie? Jeśli może być jak podłączyć twetery? Jakie były by zalety i wady takiego układu? Z przodu chce mieć ładna scene. druga opcja to zestaw Sinuslive 16il...
Możesz mieć złe kodowanie licznika lub licznik od innego silnika. Jaki nr licznika i jakie jest aktualne kodowania? Pierwsze słyszę o pokazywaniu ile można przejechać na 1 litrze. Warto przejechać sie w trasę i policzyć słupki przy drodze i sprawdzic czy zgadzają sie z tym co pokazuje licznik.
musisz rozebrać słupek od strony kierowcy (z niego wychodzi pas kierowcy) ale już nie pamiętam gdzie dokładnie ten brzęczyk się znajduje (chyba gdzieś pośrodku) oraz jak przebiega proces rozkręcania, lecz pamiętam, że to nie było skomplikowane (jak chwilkę pomyślisz to na pewno nic nie uszkodzisz) Powodzonka
Cześć, mam problem z elektryczną szybą lewą pasażera. Pacjent : Skoda Octavia 2 1,9 TDI 2006r. - przedliftowa , silnik BXE. Przez majówkę auto stało - coś mi rozładowało akumulator. Auto nie chciało zapalić bo miało za mało prądu ale udało się uruchomić. Auto chodziło , normalnie gasło i zapalało więc temat pozornie zakończony. Wysiadłem , zamknąłem...
Przeciągnij oryginalne kable z alarmu, jak zdejmiesz słupek to za nim będziesz miał duże przejście potem lekko do góry i w harmonijkę. Ciągnij 2 kable nie ma różnicy czy ciągniesz 2 czy 1. Weź się za robotę i nie rób z gówna doktoratu.
Tu się nie ma co przechylać , bo upadniesz - sprawdź na krótko rozrusznik i będziesz wiedział co jest z rozrusznikiem! Gdy przy przełączeniu na rozruch , kontrolki przygasają , a rozrusznik ni hu ... hu , to rozrusznik do roboty , słaba masa na budzie lub na silniku , niekontakt plusa głównego na rozruszniku albo przy plusowej klemie , słaby kontakt...
I tak też zrobiłem a dokładniej podgrzewałem sobie nuż i wyciąłem kawałek plastyku.Okazało sie że kilka styków było na wykończeniu.Ale po zrobieniu tego zamek dalej nie ruszył.Zbadałem ponownie przewody od kostki przy module do kostki przy słupku i okazało sie że przewód czerwno-biały jest przegnity wewnątrz drzwi. Akcja zakończona powodzeniem.Wielkie...
Test drogi hamowania z 60 km/h to proste ja drut. Kawałek prostej pustej drogi oba auta sucha nawierzchnia. I test np z 60 km/h do 0 od słupka czy innego znacznego punktu i zaznaczenie by można zmierzyć ile metrów od słupka do zatrzymania. Opony wg mnie mają duże znaczenie bo to one pozwalają znacznie mocnej wcisnąć hamulec bez działania ABS. Subiektywnie...
Witam.Posiadam Skodę Octavia 1,9 TDI rocznik 1999 oraz problem. Octavia ma dokładany alarm i centralny z pilota. Wszystkie połączenia tzn. wtyczki zamka, modułu podnoszenia szyb, kostka przy pedałach w słupku są czyste, przewody w wiązkach są całe nie zgnite. Mimo to pilot nie włącza/wyłącza zamka centralnego, ale alarm tak. Po czasie odkryłem ,że sterownik...
Przejrzałem wszystkie słupki, wszystko z elektryka było w porządku. Zajrzałem w do modułu i do kabli w jego okolicach i też było wszystko w porządku. Oddałem do elektromechanika, przejrzał moduł i okazało się, że uszkodziły się kondensatory. Wymienił na nowe i wszystko zaczęło działać.
Niestety za tym idzie również i cena i za 50k PLN nie kupię paska z 2011 roku (a nawet jak znajdę w takiej cenie, to mu nie zaufam...). To może jeszcze zastanów się jeszcze na hyundai'em I40 w kombi. Najlepiej z silnikiem 2,0 GDI, na pewno lepszy niz passat. Salon Forda jest jedną z ostoi mojego zaufania do handlarzy samochodami. Salon potrzebny jest...
Witam! Ja już założyłem około ośmiu nawigacji MFD. Za każdym razem podłączałem sygnał z ABSu. Montowałem już w nowej Alhambrze, Skodach Octaviach, Fabii a ostatnio w Pasacie 2001r. No i powiem, że tyle co miałem roboty z Passatem (1 DIN) to jeszcze z żadnym innym. Dokupiłem oryginalną maskownicę, metalowy wspornik pod deskę i tył który da się wpasować...
Tak piszcie o tych grubych kablach że od razu sobie wyobraziłem takie z pół cm grubości xd Liczy się przekrój żyły przewodu. Do zasilania silniczków wystarczy 1,5÷2 mm² (lepiej 2 mm²), a więc uwzględniając izolację, dość "grube". Trzeba też pamiętać o złączach przy silniczkach i przy słupkach. Nie można tak bezpośrednio połączyć, bo czasami...
Witam Przygotowuję się do konwersji mechanizmów szyb manualnych (skoda octawia 1 FL 2003 wersja classic) na elektryczne (z octavia 1 FL 2004), mam pełną instalację elektryczną oraz mechanizmy z silniczkami na moduł 1C0 ... po wyciągnięciu z całej wiązki głównej przewodów prowadzących do drzwi (i do modułu komfortu), podłączyłem wiązki drzwi, mechanizmy...
Do tego kolego Aleksander_01 powielasz ściemę marketingową i reklamujesz historię! Nic nie reklamuję i nie powielam, opisuję tylko i wyłącznie mój egzemplarz oraz to co zaobserwowałem w pracy w warsztacie. Dzisiejsze KIA to już nie to co kiedyś. Są ładniejsze z zewnątrz, ale "w środku" gorsze. No nie wiem, hybrydki mają silniki odprężone, lekuchno...
Witam, Pacjent to Skoda Octavia kombi 1999r 1.9 tdi, Nie działa: -sterowanie lusterkiem kierowcy, - nie zamyka i nie otwiera sie zamek drzwi kierowcy centralnym zamkiem , a takze prziciskiem na panelu drzwiowym z przełącznikami otwierania szyb, reszta drzwi otwiera się i zamyka tak jak powinna, To co sprawdziłem to: - zamek - sprawny - kable pomiędzy...
teraz bede chcial zrobic to w moim drugim autku tylko ze to jest octavia i bede robil to z zywicy a tu mi sie nie chciało isc do sklepu i kupic zywice a wiec zrobiłem ze szpachli bo mi zostalo z budowy kolumn a wiec po co ma sie marnowac?? z zywica jest duzo wiecej roboty ale i tak potem musisz uzyc szpachli zeby to wszystko wygladzic
Sprawa rozwiązana. Kolega Ireneo miał racje i bardzo mu dziękuję za pomoc. Wina była we wtyczce, zgnił jeden kabelek (czerwono żółty). Wtyczka wymieniona zamek przy okazji też bo oryginał niestety rozwalony. Szkoda tylko że kupiłem jakiś nowy ale chiński i już są problemy bo nie do końca wraca "ucho" które trzyma rygiel w słupku i przez to auto nie...
Witam wszystkich. Poszukałem trochę, ale nie znalazłem odpowiedzi. Jeśli taki temat się przewijał już przez forum, proszę mnie tam skierować. Kupiłem ostatnio Octavię jedynkę, rocznik 1998. Auto dosyć przyzwoite, od pierwszego właściciela, trochę drobnych usterek, typu niedziałająca wycieraczka z tyłu, pęknięty wspornik stabilizatora z przodu, huczące...
A gdyby spróbować wymusić większy moment silnika podając impuls napięcia wyższego niż znamionowe? Jak dobrze pamiętam tam złączki są albo pod wykładziną na wysokości nóg pasażera albo bezpośrednio na słupku, tak czy inaczej idzie dostać się do przewodów od środka auta. Dodano po 2 Jak zamek jest podwójnie zaryglowany, to trzeba było za klamkę w środku...
No to przerzucasz najlepiej sam słupek a komputer kable i czujniki zostają stare.
Witam Chodzi mi o podłączenie odtwarzacza CD w samochodzie Skoda Octavia II z tylnym czujnikiem cofania. Człowiek z serwisu Skody powiedział mi że gdybym miał fabryczne radio Skody to przy włączeniu wstecznego biegu nie dość że słyszałbym sygnalizację dźwiękową to jeszcze by dźwięk dobywający się z danego odbiornika w głośnikach zmalał by prawie do...
Witam czy możesz opisać jak podłączyć te przewody ( czerwony i niebieski) do zwykłego wyłącznika który ma być zamontowany przy zawiasach drzwi Nalezy podpiąć pod nie przycisk astabilny zwierny. Równie dobrze można się wpiąć w wiązkę idącą do kasety zamka pomiędzy przewód brązowo-żółty (pin 8 kasety zamka) a brązowy (pin 7 kasety zamka) - nie potrzeba...
Pomyliłem się to jest jednak 5W40 dokładnie Valvoline MaxLife czerwony Ale czy zmiana na W50 aż tak coś zmieni? To raczej dla wyczynówek bo to jest seria Valvoline VR1 Racing czy jakoś tak. Ja bardziej myślałem nad zmianą producenta np na MOTUL 8100 X-LITE Ok no może tego Racinga spróbuje w tym roku. Natomiast remont? hmm sprawdzę bo mam tyle tych papierów...
Ja podobnie kupiłem auto bez pilotów z modułem komfortu 1C0 959 799A (skoda octavia combi 1,6SR silnik BFQ) i próbowałem sparować piloty 1K0959753N oraz 1J0959753CT (ten podobno powinien działać) i nic. Rozkręciłem autko pod licznikiem, dostałem się do modułu komfortu a tam z 3 wtyczek podpięte są tylko 2 i innych brak. Zastanawiam się czy było tak...
Znalazłem taką instrukcję w internecie odnośnie ustawiania mapy: w lewej kolumnie masz czas inj, czyli czas przez jaki wtryskiwacz podaje gaz. Na górze masz obroty silnika rpm. Kropka wędruje po liczbach. Gdyby liczba wynosiła 112 (albo 120 - nie pamiętam) to czas wtrysku benzyny byłby taki sam, jak czas wtrysku gazu (mnożnik x1). Ponieważ gaz trzeba...
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik, a nawet bezpośrednio dodatkowe żarówki podłączone jednym końcem do +12V....
To było moje pierwsze własne auto :D Okazja to jest jeśli chcesz to odrestaurować i zostawić dla siebie, jeśli na sprzedaż to nie. Zdjęcia pokazują jedynie wygląd blacharki, problemem może się okazać rama rurowa, o dosyć nietypowej konstrukcji. Wsporniki słupka A, niestety korodowały i deformowały nadwozie. Problematyczne jest też przednie zawieszenie,...
Witam serdecznie. Od razu przepraszam że odgrzewam kotleta ale mam inny przypadek niż opisane. Od dwóch dni przy zamykaniu auta pilotem w kluczyku nie sygnalizuje mrugnięciem kierunków. Przy otwieraniu normalnie mruga 2 razy. Do tej pory wszystko było dobrze. Dodam jeszcze że po zamknięciu dioda w drzwiach normalnie mruga. Wszystkie drzwi po otwarciu...
w drzwiach kierowcy masz tzw. jednostke sterujaca ktora ma rowniez wbudowany wlacznik lampki w swoim wnetrzu lecz samemu raczej odradzam ci probe naprawy tego problemu niektorzy zeby nie ingerowac w ten modul przerabiaja uklad wstawiajac dodatkowy wlacznik w slupek drzwi i w ten sposob steruja lampka
Oprócz lepszego (w stosunku do tradycyjnej benzyny) spalania, nie otrzymujemy nic innego, żadnych ulg czy preferencji. Za 25 000 zł, można kupić już dość fajne auto. Osobiście pomyślałbym nad: - Octavia II (bez FSI,TSI i 2.0TDI) - Golf V (Bez FSI,TSI i 2.0TDI) - Yaris II - Fiat Bravo II - Civic UFO (jeśli podoba Ci się ten styl i klimat auta - mi nie...
Kupiłem cały słupek ASV od gościa z Krakowa.Zrobiłem do tej pory na tym silniku ok 7tys.i wszystko jest ok.
jest jeszcze trzeci sposób, najmniej subtelny, bierzesz wiertarkę, solidną krańcówkę zewnętrzną wykonujesz parę czynności na słupku przednim i masz spokój na wieki wieków , bez śmiania się, robiłem tak już dwóm wk...... klientom w octavii i starszym b5 , którzy mieli już dość zabawy w rozbieranie drzwi i demontaż zamków.
miałem podobny problem w octavii zamek sie tak zaryglowal że zadnym sposobem nie dało sie go otworzyć tylnych drzwi za kierowcą, po rozebraniu okazało sie ze były przetarte przewody w słupku srodkowym i to może byc przyczyną.
AAAAA o to chodzi - to TAK - licznik pokazuje poprawnie - czyli przejadę kilometr i na przebiegu przybywa 1 km - no chyba że się myli, ale to by trzeba było już pewnie sprawdzać z metrówką, bo sprawdzając w czasie jazdy między białymi słupkami co stoją przy drodze co 100 metrów to przybywa na liczniku 0,1 km (czyli nie budzi wg. mnie żadnych zastrzeżeń)...
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
Popatrzcie pod spodem na Toyoty, Hondy, Mazdy. Widziałem rozciętego, 5-cio letniego Aurisa, gdzie wszystkie zgrzewy blach w okolicy słupków i progów były rude, Dacia wstrzykuje fludol do profili, a skośni nie. Miałem na warsztacie F30 z 2015r gdzie cały spód jest tylko w podkładzie. Widziałem dwuletnią Octavię przy wymianie chłodnicy. Cały pas przedni...
Ojciec ma Octavię IIFL z silnikiem BXE - auto ma prawie 200 tys. km i jeździ... nie ma co tragizować. Na trasie pali 5l/100km. Do tego chyba nie widziałem drugiego diesla który by tak łagodnie zapalał i gasł.
Rok produkcji a rok pierwszej rejestracji może się różnić. Sam mam Octavię wyprodukowaną w 2000 r., a zarejestrowaną w 2001 r. Modelowo to rok 2001 (VAG zmieniał wtedy rok modelu w wakacje) i jest to już polift. Rozwalony tłok to nie wina warsztatu, a jedynie że auto umarło w ich rękach. Dlatego nikt nie chce naprawiać starych aut, bo przyjeżdża klient,...
Mam problem z wyciekiem oleju z EGR. EGR do wymiany nic z tym nie zrobisz. Innym objawem jest dużo dymu po odpaleniu zimnego auta np po nocy. Olej w cylindrach,uszkodzone wtryski. Tak czy tak zawsze coś zadymi. Olej pochodzi z zepsutego separatora oleju (potocznie zwanego odmą) lub z turbiny. Olej w takich silnikach jest zawsze w dolocie i jest to...
Miałem raz podobną sytuację i też rozbierałem zamek i mierzyłem i wszystko było ok ale nadal nie działało tak jak powinno ale gdy wymieniłem mikrostyki zaczęło działać. a co się dzieje jak wypniesz złączkę w słupku do tylnych drzwi? apropo kodowania to tym co zamówiłeś bez problemu zrobisz :) a tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... masz...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Witam , jak zamontujesz dodatkowa centralkę to system całkowicie zgłupieje ... Podaj jaka to wersja modelowa skody ... Kiedyś sam miałem Skodę Octavie 1 lifting 2000 r Kombi w wersji Comfortline / 4 elektryczne szyby z modułem komfortu- domykanie szyb i podobne kłopoty a spowodowałem je przez odłączenie akumulatora przy otwartych drzwiach i braku kluczyka...
wiśniowski słupek słupek akumulatora słupek kanapy
toshiba 40rl938 volvo silnika schemat czujnik klimatyzacja
SmartPSS offline - przyczyny i rozwiązania Nissan Clarion radio wyświetla PHONE po odpięciu akumulatora – tryb TEL-MUTE, usterka Bluetooth