Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach.
Poszukaj sobie o trybie awaryjnym w tym silniku, znajdziesz rozwiązanie na 100%. Nie ma sensu po raz setny pisać tego samego na forum. Zamykam.
a czytał kolega post powyżej ? eeee ? Przepływomierz może być ,ale często jak siada to przy wolnym dodawaniu gazu silnik się wkręca i w miare jest ok , natomiast przy gwałtownym dodawaniu dławi się i nie wkręca , chciaż z przepływkami róźnie bywa .....
A można sprawdzić i wyeliminować chociaż czujnik?
Ja te sprawdzania błędów robiłem przy wyłączonym czujniku wałka korbowego. Jest nowy i bez zmian...
Sprawdź VAG-iem przepustnicę- kąt otwarcie i styk wolnych obrotów.
pali kontrolka silnika i jest słaby na wolnych obrotach jest ok.na wysokich głośna praca proszę o pomoc
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Witaj tak jak kolega powiedział,sprawdź czy nie dostały się inne obiekty,które mogłyby uszkodzić wiatrak wentylatora. u mnie w audi na 4biegu mocno szumi i buczy ale to wiem ze to przez to ze był on klejony już i nie jest on wyważony. Wystarczy że jedna łopatka pęknie,odwżnik spadnie z łopatki,to siła odśrodkowa sprawi że nie będziesz w stanie usiedzieć...
nic to nie dalo :( teraz troche trzymam go na wysokich obrotach i zauwazylem ze zaczyna kopcic na czarno
Allo Allo umarłem:D:D:D:D:D:D:D
Witam wszystkich. Mam problem z wolnymi obrotami w skodzie octavi 1.6 ,75k2000r.a mianowicie po odpaleniu silnika obroty wzrastają do 1800 i wahają się do 2000-cy.Świece i przewody wysokiego napięcia wymienione. Czy ktoś zna może lekarstwo?
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Witam, mam problem co jakiś czas przy wyższych prędkościach (80,100,120) odcina podawanie gazu, nie przełącza na benzynę. (nie ma mocy nie reaguje na gaz - występują delikatne drgania) po przełączeniu na benzynę wszystko jest OK. Gdy po chwili przełączę na gaz przez jakiś czas jest dobrze. Kompletnie nic się nie dziej przy niższych prędkościach dobrze...
Witam W mojej Skodzie Octavii 3 z 2015 2,0 TDI 150 KM pojawił się taki problem na postoju gdy przegazuję, to silnik maksymalnie wchodzi na 2500 obr. lecz gdy jadę, wszystko jest normalnie. Silnik po wyrzuceniu na luz i samochód się toczy można przegazować i wchodzi na wysokie obroty jak trzeba. Bardzo proszę o poradę nim udam się do warsztatu by nie...
Witam. Mam 155kkm przejechane. Ostatnio w aucie wymieniałem pasek rozrządu, świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, akumulator i filtr paliwa. Okazuje się, że nadal mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku, z reguły na zimnym. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, rozrusznik kręci, obrotomierz wchodzi na obroty, ale niskie i nie chce mi...
I właśnie dlatego, że nie lubisz ostro jeździć to się tam tego nazbierało. Spróbuj jeszcze przegonić go wysokich obrotach tak 20km może troszkę przepali tego miodu. Pozdrawiam
A może wie ktoś gdzie są przekaźniki od klimy??,bo bezpiecznik nr 16 jest ok.Dziś jak próbowałem auto trochę w terenie to jak schodzi,z wysokich obrotów to często gaśnie. Ma ktoś pojęcie co ci mechanicy mogli tam zrobić,dodam ze robili uszczelką pod głowicą wymieniali cewkę,kable,świece.
Witam, mam problem z moją Skodą. Polega on na tym, że w mokre dni, gdy jest wysoka wilgotność załącza się wentylator na pełnych obrotach. Byłem u mechanika - pełna diagnostyka i zero błędów. Kable w okolicy wentylatora też OK.
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany manometr ....
witam miałem podobny przypadek sprawdzić wtryski gazowe a jeżeli ok to może być cewka wysokiego napięcia u mnie była cewka
Po co komputer? Za wysokie ciśnienie oleju podwiesza zawory to po pierwsze. Po drugie pewnie zmienna geometria lub sterowanie nią nie działa. silnik gaśnie jak sie go wkreci na bardzo wysokie obroty a pożniej strasznie ciezko go odpalić Po następnej takiej akcji odczekaj z 5min. Gwarantuje że odpali jak zawsze.
Witam. Jeśli autor nie ma nic przeciwko podłączę się pod temat bo mam podobnie. Octavia 2000r. 1.9tdi climatronic. Klima szczelna i nabita. Sprzęgło całe, elektromagnes załącza sprężarkę bo silnik zmienia obroty. Po włączeniu klimy wentylatory chodzą na drugim biegu. Kolega pożyczył manometry i w układzie niskiego ciśnienia 3bary a wysokiego 5barów....
Witam, dziękuje wszystkim za nawiązanie tematu. "pseudoturbinę" sprawdzałem, podaje ciśnienie, nie wiem tylko czy wystarczająco dużo, palcem mogę bez problemu przytkać otwór. Mogę tylko powiedzieć, że gdy schodzi z wysokich obrotów słychać gwizd z niej. Jutro jeszcze spróbuje wymienić czujnik położenia wału. Może on coś źle inicjuje?
Woda plus cewki wysokiego nie najlepsze połączenie. Nie sądzisz, że po 10 dniach eksploatacji samochodu woda najzwyczajniej w świecie sama odparuje?
https://obrazki.elektroda.pl/7418213300_... No do tej rurki plakiem psikałem kilka sekund.... Może i jestem leniwy, ale silnik się prawie zadławił... więc myślałem że wystarczy. Może i powinienem do rury od filtra powietrza psiknąć, ale była już noc... Abstrahując, co w tym przypadku? Przepustnice podmienić? Silnik krokowy? Dodano...
Witam. Mam problem. Kupiłem Skode 19tdi i coś mi zaczyna się sypać. Na małych obrotach przyspiesza jak powinna ale jak minie 2tys. obr zaczyna nią szarpać i traci moc. Zapala się wówczas kontrolka od ASR. Długo stała. Czy to wina turbiny?
Witam ponownie, jestem po czyszczeniu geometrii turbiny, spec sprawdził zaworki wsyzstko ok. Jak wspomniałem n75 jest nowy. Gruszka jest jak nowa działa, nie ma korozji, nowa jak z pudełka. Mimo tego dalej np. na 5 biegu przy wysokich obrotach silnik łapie notlauf. Co to może być? Czy wymienić jeszcze MAP sensor?
Skoda Octavia 1,6 vag wskazał lambdę wymieniłem, następnie problem wolnych obrotów wymiana przepustnicy (nie dała się ustawić a czyszczenie nie pomagało) dodam iż wymiana przepustnicy to już był wielki postęp. Obroty wariowały już mniej wymiana kabli wysokiego napięcia i problem ustał na razie 1500 km przejechane ale nic się nie dzieje miałem jak kolega...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Mam problem z falującymi obrotami. Z moich obserwacji wynika, że dotyczy to tylko gazu. Objawy są takie: na zimnym silniku i podczas jazdy jest wszystko OK. Problemy są na biegu jałowym i zaczynają się gdy tylko silnik osiągnie 90 stopni. Jak się dobrze dogrzeje to objawy ustają i można śmigać. Silnik początkowo gasł, ale gazownik kombinował z ustawieniami...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
Witam mianowicie mam problem z moją skoda octavia 1 z silnikiem 1.6 z gazem wczoraj jechałem do pracy rano i przy zmianie biegów strzelił mi z wydechu i nagle gdy się zatrzymał zaczął mi gasnac na gazie wiece włączyłem benzynę i pojechałem dalej gdy wróciłem do domu okazało się że tak to starsznie telepie i chodzi na 3 cylindrach na gazie odpali ale...
W BSE czyli 1.6 Mpi bardzo duży wpływ ma długość wężyków od wtrysku do kolektora oraz miejsce wkręcenia dysz do kolektora. Dwa paliwo gazowe potrzebuje większej energii do zapłonu (liczba octanowa) a za tym wyższego napięcia na cewce zapłonowej. Kłaniają się świece i kable zapłonowe oraz sam moduł cewki (Szczególnie jak problem jest na obrotach 1500-2000...
Sonda lambda jest dobra i pracuje jak należy Gazu w samochodzie nie ma Dziury w obrotach może i są ale jakoś trudno to zauważyć bo raz jest to przy małych obrotach a rza przy wysokich (dlatego przyczynę potencjometru wykluczam) Chociaż raz pojawił się błąd ustawienia przepustnicy Czekam na rady Madrych forumowiczów Pozdrawiam
Mianowicie,kiedy wracałem z pracy, silnik mego samochodu wszedł na bardzo wysokie obroty. tj. na czerwone pole -pracował tak ok 20 sekund,po czym się wyłączył. W lusterku zaobserwowałem wielkie kłęby siwego dymu. Zaznaczę, że olej w silniku nadal jest. Gdy próbowałem go uruchomić, nawet nie kręcił rozrusznik. Co może być przyczyną awarii? Czy to już...
Witam. W mojej Octavii 2 1.6 MPI z 2005 roku wyskakuje błąd 17831 (System wtrysku powietrza obwodu wtórnego: moduł 1: niewystarczający przepływ: P1423 - Sporadyczny 006 - Zwarcie do plusa. Auto na niskich obrotach chodzi jak należy, obroty nie skaczą. Warto dodać, że auto nie radzi sobie dobrze na wysokich obrotach (końcówka mocy jest na 4500 rpm),...
Witam, Octavia 90km jak zimna kopci na biało, wtedy silnik chodzi nierówno po ok 1-2 min dymienie ustaje silnik pracuje stabilnie, dzień wcześniej silnik na trasie wszedł w nienormalne wysokie obroty na kilka sek, chciałbym potwierdzić czy to co mówi mechanik jest 100% trafną diagnozą - czyli skrzywiony korbowód lub dwa. Ciśnienie na tłokach : ,1- 24bar...
Nie chcę poprawiać fabryki, ani zaoszczędzić na paliwie, chodzi mi o żywotność silnika, żeby go nie wkręcać na tak wysokie obroty, dość często jeżdżę po autostradzie i ten 6 bieg by się przydał, bo odnoszę wrażenie że mi się silnik męczy jak go kręcę do tych około 4000 obrotów. Stąd też moje pytanie.
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
po rozpięciu rury auto już nie gaśnie ale nie ma mocy i kopci, jak się auto rozgrzało to spiołem rurę silnik nie gasł na wolnych obrotach działa dobrze ale nie wchodzi na wysokie obroty i też nie ma mocy, po wystygnięciu i gdy rura była spięta silnik odpalała i po chwili gaśnie Gdy rura była rozpięta powietrze było zasysane przez tą klapę gaszenia,...
Logi faktycznie są tak skompresowane, że można oczopląsów dostać ale z tego co mi się udało odczytać to fakt : pedał gazu wdepnięty prawidłowo bo widziałem wskazanie 100%, ciśnienie barometryczne trzyma równo jedną wartość 1000 mbar i czujnik ciśnienia doładowania wskazuje wzrost liniowy więc czujnik G71 jest OK, pedał gazu również OK, wartość ciśnienia...
To że się wkręcił na wysokie obroty jest oznaką tego że zamiast paliwa spalał się olej, czasem jak pójdzie uszczelnienie turbiny i wydostaje się z niej olej to silnik się rozkręca do ogromnych prędkości i gaśnie dopiero jak braknie oleju z misie, albo jak silnik się rozleci. O reszcie niech się wypowiedzą fachowcy. Pozdrawiam
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
jak słaby na wysokich obrotach to odkręć na początek pół obrotu na wężu wolne obroty reguluje się pokrętłem na parowniku ale po nagrzaniu silnika na benzynie i odłączeniu silniczka krokowego, tak czy inaczej stare lovato RGE92 to badziew, lepiej wymień sobie na Tomasetto AT07, nowy ok 170zł i one się bardzo ładnie regulują i trzymają parametry
kupilem wczoraj golfa i kopci przy zapalaniu daje taka masywna czarna chmure a pozniej jest ok. auto ma za duze obroty, az 1200. Smiga autko wspaniale przyspieszenie ma jest ok. ma 90 km, jezdzi lepiej niz octavia z tym silnikiem ale moca 110km. Poradzcie cos. Mechanik z ktorym kupowalem to auto mowil ze mozna podpiac go pod kompa i podregulowac na...
na ten temat znajdziesz sporo informacji, ale napisze jeszcze raz. jak przeładowuje to najprawdopodobniej zacięte łopatki turbiny, ale również może byc wina zaworu n75 chociarz rzadko jest to awaria w ta stronę. zdeimij wężyk podcisnieniowy przejedz sie i sprawdz czy łapie tryb awaryjny i czy rozwija moc dopiero na wysokich obrotach tzn okolo 3,5tys...
Silnik się wkręca na 5000 obr/min bez problemu. Ale na tych obrotach lekko poszarpuje. Dodano po 4 Bije czujnik polozenia walka rozrzadu albo go uszkodziles albo rozrzad zle zrobiony. Silnik wchodzi na wysokie obroty ? To nie jest błąd czujnika tylko sterownik widzi że są za wolne odpowiedzi w zmianie położenia wałka rozrządu a to jest różnica. Rozrząd...
Witam problem dotyczy Skody OCTAVIA 1 z 2004 roku z silnikiem BFQ 1.6 75KW 102km Benzyna bez instalacji gazowej. Przebieg 190tyś. Podczas jazdy autem zaczyna poszarpywać przy puszczaniu gazu obojętnie na jakim biegu potem zawsze następuje wypadanie zapłonu albo na 4 lub 2 cylindrze. Auto nierówno pracuje oraz z wydechu zaczyna śmierdzieć jakby spalonymi...
tak to zrobiłem jeździłem z v cds-em i podłączonym komputerem... Patrzyłem jak zmienia się podciśnienie od 1000 do 300 mbar... Tak samo fizycznie sprawdziliśmy przepustnice i była czysta. Wczytywałem się w post na temat tego czujnika i zastanawiam się jak działa... "Podobnie jest w starszych silnikach benzynowych, do obrotomierza trafia sygnał z czujnika...
Witam. Borykam się z pewnym problemem w aucie Skoda Octavia II przed lift rocznik 2008. Silnik 1,9 TDI pd 105 koni BXE. Problem polega na tym że silnik szarpie przy małym obciążeniu. Sprawdzałem stan pompek vagiem. Korekty bardzo ładne nie przekraczają 1.0 na wolnych obrotach. Przy obciążeniu 4 cylinder najbardziej idzie w górę z 0,54-0,56 na 1,2. 2...
Witam . Pewnie moderator zamknie temat , ale sprawdz czy przy pracy silnika na wysokich obrotach / na postoju / w wężykach nie pojawia się powietrze , jeśli nie to może jest jakiś błąd i trzeba by podłączyć pod VAG-a .
Po pierwsze to należało by sprawdzić wtryskiwacze i je przynajmniej ustawić a tego bez czujnika nie zrobisz. Druga sprawa to ciśnienie gazu. Masz zbyt wysokie na wolnych obrotach i reduktor go nie utrzyma w całym zakresie obrotów. Czasy wtrysków są zbyt duże przy tym ciśnieniu. Ustaw ciśnienie gazu na 1,1-1,2 i wtedy kalibracja. Ustawia się to mechanicznie....
Sprawdź najpierw instalację czy nie ma poboru na postoju, rozrusznik oraz ładowanie czy jest 14,2 V na niskich i wysokich obrotach. Jeśli jest wszystko ok to nie powinno być potrzeby dodatkowego doładowywania chyba że samochód stoi w zimie nie odpalany. Ładowanie zbyt dużym prądem skróci znacznie jego żywotność.
Jaka jest przyczyna wzrostu obrotu silnika na biegu jałowym? Przy jednoczesnym, gdy to się dzieje załączeniu wentylatora, gdy temperatura oleju jest niska. Więc nie ma on związku z włączaniem się, gdy temperatura jest wysoka, gdyż jest niska. Czy może mieć to związek z uszkodzeniem alternatora? Wiadomo , że na początku chciałbym się dowiedzieć czy może...
Odpaliłem octavię agr 90km turbina kkk bez zmiennej geometrii , silnik zaczął sam wchodzić na wysokie obroty więc wyłączyłem kluczyk i zgasł ,zastanawiając się co się stało (dwa dni wcześniej ustawiana dawka paliwa ) pomyślałem że coś z ustawieniem dawki więc podłączam komp.nastawnik ok. więc odpalam jeszcze raz i niestety dalej sam wchodzi na coraz...
ten błąd od sondy teraz nie wyskoczył gdy samochód jeździ na benzynie, coś mi się wydaje że coś może być nie tak z gazem ponieważ samochód posiada instalacje gazową i gdy była sprawdzana sonda podczas pracy na gazie na komputerze to wyskakiwało że sonda podaje za wysoką dawkę i była liniowa muszę ja sprawdzić tylko na benzynie, ale ten błąd z termostatem...
Witam. Mam problem z nie działającą klimatyzacją w Octavi II 2006r 2,0TDI RS . Ciśnienie na wysokim 6bar ,komputer obroty po załączeniu klimy widzi , temperatury na parowniku i zewnętrzne ok. ,błędów brak a klima ani drgnie. Jak myślicie co może być przyczyną lub co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić
Hmmm może i ktoś coś grzebał - ale co robił? Chciałbym się dowiedzieć dla własnej wiadomości i dla potomnych rozwikłać tę zagadkę. Poza tą przypadłością nie stwierdziłem innych odstępstw od normy. Samochód wydaje mi się nie ma innych odchyleń od normy - normalnie uruchamia się, trzyma równe obroty na biegu jałowym, oleju nie bierze, spalanie ma bardzo...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Przepraszam, nie skopiowałem wszystkiego, nr 03G 906 021 LB soft 8501. Falubaz1, fakt uszczelnień ani gniazd pompek nie sprawdzałem. Jakoś nie brałem tego pod uwagę, bo nie ma innych objawów ich zużycia, na zimnym pali ładnie przy czym nie kopci, pracuje równo bez chwilowych drgawek, na wysokich obrotach jest OK, silnik chodzi cicho jak na diesela itp......
Mam podobny problem z Nissanem Prairie pro 2 l wtrysk, 92r. B,G silnik ładnie odpala, dobra kompresja, ładnie, równo chodzi na wolnych obrotach. Problem zaczyna się po dodaniu gazu na wysokich obrotach na benzynie. Silnik zaczyna pulsować, i dławić się z rury tuman dymu, niebiesko białawy. Na gazie silnik, równo pracuje na wolnych i na wysokich, ale...
Wyniki pomiarów kompresji 1,5MPa ± 0,1MPa Wg instrukcji serwisowej kompresja nowego silnika 1,0 do 1,3MPa, czyli jest za wysokie. Limit zużycia 0,75MPa, maks. różnica pomiędzy cylindrami 0,3MPa. Próba olejowa na 4 cylindrze (nie miałem czasu robić reszty) wynik 1,75MPa Ciśnienie wolno narasta - potrzebnych kilkanaście obrotów wału żeby "zaskoczyło"....
cylinder jest napewno zalany, jedno to, że cały czas jest podawane paliwo, a drugie ze robiłem próbe olejową. co do kolektora to tak jak pisałem ssącego nie odkręcałem, ale wtryski wyjmowałem, i zawór widac. powietrze napewno ssie, mógłby miec nawet dziure wielkości 10gr i tak by chodził równo tylko na wysokich obrotach, bo cisnienie w całym kolektorze...
Witam Mam skodę octavie I z 1998 roku z silnikiem 1.8 20V benzyna 125 KM z LPG i od paru miesięcy coś jest nie tak z mocą silnika. Po odpaleniu i ruszeniu samochód traci moc nie jedzie wciskając pedał gazu samochód nie zbiera się i słychać strzały w przepustnicy (nie chce jechać). Samochód w tedy jest na benzynie po złapaniu temperatury i przełączeniu...
coś się tak uparł na wymianę N109, nie wymieniaj bo to nic Ci nie da, skoro wskakują te wysokie obroty przy odpalaniu a następnie schodzą do normalnych to wystarczy go wykręcić, rozebrać tak jak na pokazanej na pierwszej stronie fotce i dokładnie wypłukać w benzynie ekstrakcyjnej, przedmuchać i zamontować ponownie w pompie paliwa, to że komputer go...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem i wysłali mi drugi komplet który nic nie...
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z prędkościami ok 160km/h To mogłoby właśnie wskazywać,...
dobra cwaniakować każdy umie ale żeby normalnie powiedzieć to tylko nieliczni. Samochód już normalnie odpala, tylko jak się jedzie to nie chce sie wkręcać na wyższe obroty, czemu tak może być??
Podpinam się pod temat, gdyż w VW Pasacie ma ten sam problem, a "Oktavia" należy do rodziny VW. W moim przypadku uległ awarii włącznik dmuchawy - przegrzały się styki, w tym również we wtyczce łączącej silnik dmuchawy z włącznikiem. Z uwagi na wysoki koszt włącznika i robocizny postanowiłem zdobyć "używkę" na szrocie i kiedyś będę musiał go zamontować....
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można go odpalić przez kolejne 10-15min. Potem jakby nic się...
Witam, chciałbym zapytać o poradę. Mam Octavię I 1,6 BFQ z LPG sekwencyjnym i mam problem z silnikiem. Komputer pokazuje błędy: P0404 Sterowanie recyrkulacji spalin Zakres obwodu / wydajność, P0171 mieszanka zbyt uboga bank 1, P0138 sonda za wysokie napięcie bank 1, czujnik 2 Problem polega na występowaniu nie równej pracy silnika po dobrym rozgrzaniu...
Na początek zrób „test ładowania” to znaczy przy uruchomionym silniku i włączonych światłach , ogrzewanej szybie itp. im więcej tym lepiej zmierz napięcie na akumulatorze powinno przekraczać 13,9V. Najpierw zmierz na wolnych obrotach a potem na wyższych tak ze 2500 - 3000. Napisz jaki wynik.
Octavia 1 diagnostyka klimatyzacji manualnej. Witajcie, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnostyce na temat problem z którym się borykam. Chodzi o problemy z usterką klimatyzacji manualnej w silniku 1.9 AGR (rocznik 1999). Temat będę uzupełniał schematami, zdjęciami i opisami, żeby przy okazji rozwiązania problemu zrobić kompendium wiedzy dla...
A po ciągać całość 5km przecież jest rozrusznik to raz. Dwa z wyjętymi wtryskami łatwiej mu kręcić ale wypadało by mieć jakiś prostownik albo drugie auto co by prądu pożyczyć czy podładować aku. Rozrusznik wiadomo praca z przerwami by go nie zajechać. Warto też w początkowej fazie odpowietrzania poluzować nakrętki przewodów przy wtryskach by łatwiej...
Filtry wymieniane. Przed zakupem już patrzyłem czy przyłącza będą pasowały. Wszystko do połączenia mechanicznego jest takie samo, różnica z tego co czytałem i dowiedziałem się od innych gazownikow jest w klasie wykonania. Cena redaktora pierwszego to 140zl, a drugiego to 211 zl co i tak jak na reduktory nie jest jeszcze cena wysoka. Ogolem mowiac wstawili...
Witam Serdecznie Wszywtkich Wiem ze tematow o Lambda sonda bylo pelno Czytam i czytam i sam juz nie wiem co mam myslec. Ostatnio bylem u mechanika i powiedzial ze mam wymienic lambde bo blad wyskakiwal i wysoki byl pomiar spalin tak wiec wymienilem 130zl koszt lambdy po przejechaniu 1200km silnik zaczal glosniej chodzic i spalanie poszlo do gory.Sprawidzialem...
Witam mam pytanie co do : Przy prawidłowo pracującym, rozgrzanym do temperatury pracy reaktorze katalitycznym, przy ustalonej pracy silnika, sonda znajdująca się za reaktorem katalitycznym utrzymuje wysoki stan napięcia, około 0,8V. Czyli w spalinach znajduje się mała ilość wolnych cząsteczek tlenu. Wolny tlen zużywany jest w procesie katalitycznym...
Nie odpalaj. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w E39 po zdjęciu wężyka z kolektora są dużo wyższe obroty a po przegazowaniu dusi się.
https://obrazki.elektroda.pl/6303923800_... Sterownik wycieraczki tylnej szyby (kolejny). Jest to gruntowna modernizacja układu zbudowanego w 2004 roku, opisanego tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Nowa wersja modułu była opracowana i zbudowana w 2015 roku. Nowszy moduł jest prostszy i pewniejszy...
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces trwa 10 sekund i cisza jest super cały dzień skoda...
Podobnie piłowanie do odcinki - przeciążanie układu korobowotłokowego, powodujące nadmierne ścieranie się elementów, zużycie cieplne itd. Kiedyś auta miały "zielone pole" na obrotomierzu - wskazujące optymalne obroty dla silnika, gdzie zużywał się on najwolniej i miał najwyższą sprawność. Ok to odpowiedź mi na pytanie takie dwa auta z brzegu: 1) Honda...
Witam, Mam problem z nadmuchem w mojej octavii (climatronic). Nadmuch chodzi tylko po rozruchu na zimnym silniku. Po krotkiej jezdzie zaczyna sie wylaczac i wlaczac az w koncu staje calkowicie i tylko czasami probuje zalaczyc ale na krotko. Gdy wracalem wieczorem z serwisu (ok 1h jazdy), caly czas dmuchalo z klimy (na zewnatrz bylo ok 15C). Z koleji...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
witam gazu w niej nie ma właśnie...to jest dziwne że przy odpalaniu zamula sie jak da mu się gazu trzeba spokojnie czekac zęby sobie troche poszarpał i pochodził na bardzo niskich wolnych obrotach i dopiero po jakimś czasie spokojnie zaczynac go wkręcac na wyższe obroty..
Mam problem z ABS-em w Felicji. Objawy usterki są następujące: na śliskiej nawierzchni przy hamowaniu ABS działa przez około 2 s, po czym przestaje działać. Zapala się kontrolka ABS wraz z kontrolką błędu w układzie hamulcowym. Na VAG-u po takiej sytuacji wskazuje mi błędy: - 283 czujnik liczby obrotów - sygnał poza wartościami granicznymi - 668 napięcie...
Na pewno dobrze sprawdzać na gorącym silniku. Wykasuj po prostu wartości wyuczone i błędy bo sterownik się "uczy" i wyrównuje korekty. Odczyt wartości na wolnych i nie zaszkodzi przy wyższych obrotach np 3000. Obserwuj działanie sond i korekt. Coś powoduje że jest za bogato.
mobil6000: Auto z 2010 roku bez DPFa. Jak mam sprawdzić drożność katalizatora? robokop: Temat kąta synchronizacji wałka rozrządu zgłębiałem dwa miesiące, -5.5 dla BXE jest jest całkiem ok. Uwierz mi. Przy 0 stopni auto ledwo jedzie. Może dla innych VW 0 stopni jest dobrze, ale przy BXE zakres jest -6 do +6. zwirek1: Logi są wykonane w ruchu tyle że...
Wiem ze ciśniecie na zimnym silniku to morderstwo dla silnika. Sprawdziłem tez w innej skodzie z tym samym silnikiem i tez nie idzie na zimnym silniku jak 110KM. Dlatego uznaję to za taką budowę silnika. Powiedzcie mi proszę co może być przyczyną nagłego gaśnięcia samochodu poprzedzonego paleniem na nie wszystkie cylindry( tak mi sie wydaje ponieważ...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
http://obrazki.elektroda.net/56_11545154... Automatyczny wyłącznik rozrusznika Poprawny rozruch silnika samochodowego zależy w dużej mierze od doświadczenia i zdolności manualnych kierowcy. Zbyt krótkie włączenie rozrusznika nie uruchomi silnika, zbyt długie włączenie powoduje niepotrzebnie pracę rozrusznika na bardzo dużych obrotach i przyspieszone...
No to szukasz nie koniecznie auta miejskiego (klasa B) ale raczej kompakt (klasa C). Z wymienionych przez kolegę Kune na pewno mogę polecić Golfa V (znajomi mają, auto bardzo mało awaryjne, unikać udziwnionych silników typu FSI oraz awaryjnego 2.0 TDI). Auto naprawdę bardzo praktyczne i mało awaryjne. Wygodne. Octavia jest również fajnym autem, choć...
Brak kontrolki to prawdopodobnie brak wzbudzenia alternatora, wtedy zacznie ładować dopiero przy wyższych obrotach, jeśli w ogóle, lub alternator uszkodzony. Pobór prądu duży, ale też nie wiadomo czy prawidłowo sprawdzony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda, a między 5 drzwi a kombi spalanie może nawet nie 1 litr...
Układ podciśnienia (ostatnie zdjęcie) służy do wspomagania hamulców i sterowania osprzętem silnika jak turbina egr, itp. Nieszczelnosc objawia się słabymi hamulcami i brakami w mocy w autach z turbiną oraz czasem wyższymi obrotami jalowymi które raczej zwiększenia drgań nie powodują. Czy twoje autko jest po jakimś chipie?
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
wysokie obroty octavia obroty octavia octavia obroty
odbiornik janeczek instrukcja serwisowa ariston silnik pompy hydroforowej
pralka bosch schemat elektryczny
Reset programatora pralki Gorenje - instrukcje Czerwona dioda w spawarce MMA 200 - przyczyny