W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Bo źle to robisz. Wpierw 10->kanał 00 i na zapytanie testera czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q
Dzięki sprawdzę przepustnice
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
Jeśli przygasają wtedy kiedy maleją obroty to jest to przeciez normalne, kiedy np. rusza na niskich obrotach bez gazu , przeciez nawet właczenie sie wentylatora chłodnicy powoduje lekkie osłabniecie swiateł.
Udało się coś zdziałać z obrotami?
Witam, mam problem ze Skodą Octavią - samochód do 3 tys obrotów ładnie chodzi a gdy doda się więcej gazu samochód przerywa i skaczą obroty. W samochodzie zostały wymienione przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy. Z czym może być problem, pozdrawiam
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony.
1,6 GLX czy o to chodziło jak nie to gdzie mam to znaleźć?
Źle zrobiony log. Musisz zrobić grupę 011 DYNAMICZNIE. Prosta droga, czwarty bieg, obroty od 1400 - 4000 , cały czas pełen gaz i włączone logowanie. Nie masz takiej prostej drogi to chociaż trzeci bieg i 1400-4000 obr.
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Wszystko się zgadza, przekaźnik 429 pod maską.
Żeby nie zrobić krzywdy dla silnika musisz w takiej sytuacji podnieść w górę wolne obroty ale i tak bez warsztatu się nie obejdzie, może pompa, może panewki, możemy zgadywać a w warsztacie kilka pomiarów wyjaśni wszystko. Ewidentnie spada ci ciśnienie oleju w układzie smarowania jak nagrzeje się silnik.
Dolot szczelny był sprawdzany. Przepustnica była wymieniana na nogą, poza tym gdy jest uszkodzona przepustnica wywala błąd w komputerze, a błędów nie ma. Sonda jak najbardziej działa i pracuje na wolnych obrotach była wymieniana 2 miesiące temu na bosh ori. Jej odczyty mogą być nie dokładne przez lekkie uszkodzenie złącza elastycznego. Mam sensor też...
Temat do zamknięcia. Po licznych poszukiwaniach w różnych serwisach w tym także ASO w Krakowie nikt nie mógł znaleźć skąd te obroty? ASO Porsche Kraków chciało pół auta wymienić, bo nie mieli czasu najwidoczniej na poszukanie przyczyny. Pojechałem do starego mechanika, który stawiał mi na nogi klimatyzację. Pan bardzo zainteresował się tematem i znalazł...
Misiek nie rób obciachu kup sobie VAGa (przecież każdy ma?!) albo jedź do kogoś na dobra diagnostykę
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Jaki masz przebieg?
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
Proste pytanie. Czy jeździ na benzynie?
proponuje sprawdzenie silniczka krokowego benzyny on jest odpowiedzialny za "falowanie"obrotów.ale najpierw zciagnij - kleme z aku na 10 min jest mozliwe ze komp z benzyny nalapal bledów i ma problemy z benzyna...rcyganek- nie mylisz sie kazda octawia jest na wtrysku wielopunktowym...:)
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI 90KM. Mianowicie czasami mi faluje. Obroty spadają poniżej normy i wracają do normy. Podłączyłem koputer Bosch-a i wyskoczył mi bład 468E. Czy moze ktos wie co on oznacza? Szukałem na forum ale nie ma tego błedu niestety. Z góry dzięki i pozdrawiam
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
Ja podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze i nie pomogło. Cewkę, świece i przewody mam względnie nowe. U mnie problem występuje tylko gdy na dworze jest zimno. Jak złapie temperaturę pod maską - wszystko wraca do normy. Nie odczuwam też problemów na wyższych obrotach - jak ruszę na trasę to jadę, jak zatrzymam się na światłach to na wolnych obrotach...
Kolego dopiero jutro mam możliwość podpięcia pod kompa. Odezwę się jutro.
Zastanów się czy w ogóle opłaca się naprawiać ten samochód.Koszt naprawy może przekroczyć wartośc auta.Wymiana silnika ,turbiny ,rozrządu to może przekroczyć 5tys.
Do remontu silnik turbina i czyszczenie całego dolotu.....i co tam jeszcze trzeba.....co tu pytać....
Tak naprawdę nam nie robi jakie jest ciśnienie paliwa, naszym zadaniem jest podać tyle gazu aby skład mieszanki był odpowiedni i z opcją podciśnienia mamy większe pole manewru aby tego dokonać.
Zwarcie instalacji , bądz nastawnik do wyczyszczenia z opiłków
Połączył się na drugim (bardzo podobnym) interfejsie. Niestety zero błędów.
a czytał kolega post powyżej ? eeee ? Przepływomierz może być ,ale często jak siada to przy wolnym dodawaniu gazu silnik się wkręca i w miare jest ok , natomiast przy gwałtownym dodawaniu dławi się i nie wkręca , chciaż z przepływkami róźnie bywa .....
Czy jest LPG?
No to oscyloskop i patrzeć jakie są wskazania HOS
witaj skodziarzu proponuje abyś ten problem przedstawił na forum OCP(octavia club polska) lub na forum skodovka club.napewno tam znajdziesz podpowiedzi na ten temat.pozdrawiam (jestem skodziarzem ze skodovki i tam rozwiązujemy tematy problemów dotyczących tej marki).forum .octaviaclub.pl
Jakie wtryski lpg??
Auto wyżej wymienione z roku 97r, ma taki problem dodam że nie zawsze, po dodaniu gazu samochód zawiesza swoje obroty w przedziale 1800-2000 czasami i faluje, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, rurki podciśnieniowe posprawdzane, nieszczelności w kolektorze nie znalazłem (psykałem plakiem wszędzie) błędy pod vagiem: 15xx-coś ze sterownikiem hamulca...
Na wolnych obrotach, zarówno na benzynie (nawet po odpaleniu), jak i na LPG, chodzi idealnie, nie rzuca autem, ani obroty nie falują. Dodaję zdjęcie z pomiaru. https://obrazki.elektroda.pl/2491423500_... Dodatkowo podaję całą analizę warsztatu: https://galeria.warsztat24.com/galeria.p...
Sprzeglo to przy normalnej jezdzie by bylo czuc. Chxialem dostac sie do potencjometra ale jak go zdiagnozowac?
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Jednak nieogarnięty problem powrócił: wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, zawór ilości paliwa oraz pompa wysokiego ciśnienia nadal nic nie pomagają. Opiłków brak. Nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy tak jak wyżej pisałem, samochód faktycznie gaśnie. Raz zdarzyło mi się, że potrzebowałem się dotoczyć i zauważyłem, iż obroty spadły, ale...
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
Witam Ja natomiast mam inny choć podobny problem, mianowicie falujące obroty. Jeżdżę skodą octavią 1998r 1,6 AKL benzyna + gaz i od jakiegoś czasu samochód poprostu gaśnie najczęściej podczas hamowania i strasznie falują obroty na postoju. Wymieniłem tzw. odmę tj. rure łączącą filtr powietrza z wlewem oleju i od tego czasu jest troszkę lepiej obroty...
Można powiedzieć że jestem w bardzo podobnej sytuacji również posiadam Octavie 98r. 1.6 75 km problemy zaczęły się od założenia gazu i ciągną się już ładny kawałek czasu, wyskakiwał błąd sonda lambda oczywiście sonda wymieniona przepustnica, alternator również ponadto przy włączonej dmuchawie światłach, i kierunkowskazach obroty jeszcze bardziej spadają...
Witam ponownie po dosyć długiej przerwie. Cieszyłem się bo autko jeździło sprawnie bez problemów lecz znowu dzieją się dziwne rzeczy. Zaczął ponownie poszarpywac i do tego doszedł jeszcze jeden objaw tzn po odpaleniu wszystko ładnie pięknie lecz gdy tylko dodam lekko gazu obroty wskakują na 2 tys i nie chcą powrócić do prawidłowych niższych. Czujnik...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Do rzeczy, najprawdopodobniej po wymianie skrzyni biegów masz inne przełożenie pierwszego biegu lub inne przełożenie główne/dyferencjału. Podczas gdy ruszasz, pompa ABS i zawarte w niej oprogramowanie ASR wysyła do sterownika silnika informacje, że auto jest w poślizgu podczas ruszania (bo nie zgadza się przełożenie) i ograniczana jest moc silnika....
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Pierwsze pytanie czy jak zgaśnie a jest jeszcze na biegu (hamujesz silnikiem bo nie reaguje na gaz ) to obrotomierz pokazuje obroty czy leży na 0. Dwa po zgaśnięciu wypadało by zajrzeć do filtra czy jest w nim paliwo.
Witam. W mojej Octavii 2 1.6 MPI z 2005 roku wyskakuje błąd 17831 (System wtrysku powietrza obwodu wtórnego: moduł 1: niewystarczający przepływ: P1423 - Sporadyczny 006 - Zwarcie do plusa. Auto na niskich obrotach chodzi jak należy, obroty nie skaczą. Warto dodać, że auto nie radzi sobie dobrze na wysokich obrotach (końcówka mocy jest na 4500 rpm),...
obroty octavia octavia wysokie obroty obroty skoda octavia
lm350 stabilizator nagrzewnica iskra pomierzyć głośniki
elektroniczny wizjer elektroniczny wizjer
AIWA NSX-V800 instrukcja obsługi PDF, manual, schematy, typowe usterki Xerox WC6605 – fioletowy zamiast niebieskiego podczas druku zdjęć, ustawienia kolorów