Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
Witam Dokręć odwadniacz pod filtrem paliwa . Obejrzyj wężyki na króćcach filtra paliwa, daj nowe zaciski . Pzdr
DZIEŃ DOBRY sygnał df w nowszych rozwiązaniach alternatora(grupaVW) wychodził z regulatora(kostka z dwoma pinami)porada w jednym z postów o sprawdzenie ładowania lub jego częstsze sprawdzanie jest bardzo ważna
jak sie wyjmie zacisk to tak
Też tak uważam. W ostateczności możesz podciągnąć zasilanie z pierwszego przekaźnika (Przekaźnik zacisku 15) tyle, że nie będzie rozłączania tych odbiorników w czasie rozruchu.
Poduszka /łożysko pod amorkiem może już zdechło ?
Kostka pod stacyjką,rozrusznik,instalacja(zasniedzi... zaciski rozrusznika) do przeglądu.
Zasada-wiem-piszę, nie wiem-milczę. Jakie przekaźniki, jakie? Zacisk X jest tylko bocznikowany przekaźnikiem. Ma do wymiany kostke stacyjki, ten plastikowy bębenek.
To kolega nie ma pompy takiej w której zbiorniczek osadzony jest bezpośrednio w pompie , tylko płyn ze zbiorniczka do pompy płynie przewodem ? Jeżeli tak to proszę uszczelnić zaciskami przewód . Moim zdaniem mechanizm zasysania powietrza jest taki ,że tłoczek cofając się zassie powietrze.
Nie zacisnięta a zgrzane. Trzeba zalutować.
Chyba, że jest juz specjalny zacisk pod to przygotowany. Nie ma czegoś takiego. Co stoi na przeszkodzie, aby odstraszacz podłączyć bezpośrednio do zacisków akumulatora .
ralfie36 Jaki przebieg samochodu? Jak pracuje skrzynia biegów? Może to w niej tkwi problem. EDIT: Auto na podnośnik i możesz jeszcze sprawdzić czy któryś z zacisków blokuje koło.
Tam nie ma ciśnienia. Płyn wycieknie grawitacyjnie. Po tym co piszesz, powinien być rozebrany cały zacisk. Zestaw naprawczy i pewnie nowy tłoczek załatwią sprawę. Na you tube pewnie jest pełno filmików jak to wymienić- pooglądaj sobie.
Wiesz, raczej nie potrzebujesz do tego schematu, swoj pierwszy taki klucz zrobiłem 'na oko' bazując na samych pomiarach zacisku i muszę Ci powiedzieć ze działał długo i jeszcze by pracował ale kupiłem profeske wiec ten lezy w szufladzie...
mam mały problem przy porannym hamowaniu w tylnych kołach coś mi trze rozbierałem całe bębny i je czyściłem ale żadnego rezultatu dodam że wymieniłem na oryginalne zaciski
18009 - Przekaźnik napięcia zasilającego- zacisk 30 (J317) sygnał niezrozumiały Sprawdź masy w okolicach skrzynki bezp.
Po wymianie pompy bez zmian, okazało się, że uszkodzone były zaciski z tyłu. Po wymianie problem nie występuje. Pozdrawiam Dodano po 1 Problemem były zaciski z tyłu. Pozdrawiam
A płukałeś układ hamulcowy? Jeśli chodzi o płyn to możesz użyć DOT5.1 - nie odbiega znacząco jego cena od innych płynów. Jeśli chodzi o klocki to sprawdź klocki firmy EBC - mają w ofercie różne trochę "lepsze" klocki - w zależności od zasobności portfela możesz spróbować Yellowestuff + dopasowane tarcze... Dodam że jeśli zaciski z "wyższych" modeli...
3,5A to pobór mocy ponad 40W, to nie jest jakaś tam lampka w bagażniku, czy coś w tym stylu. Zaczął bym, na próbę od całkowitego odłączenia alternatora, zwłaszcza głównego zacisku B+, uszkodzony, wzbudzający się regulator napięcia potrafi generować taki pobór
I kolega miał rację zworka ma wspólny jeden zacisk a drugi w tym przypadku był ulokowany dwa piny dalej. Pozdrawiam!
Panowie w octavii nie ma wspomagania elektrycznego, a jesli to fabia to ten blad to: Tryb pracy wspomagania -niewiarygodny sygnał- uszkodzona pompa lub przerwy w zasilaniu na zacisku 30
Witam serdecznie. Przerabiałem to w Octavii. Tam pomogło zdjęcie zacisku z akumulatora na 15 minut. Komputer żadnego błędu nie widział. Sprawdź czy działa czujnik otwarcia maski.Jest przy zamku. Sprawny powinien skasować lampkę na 100 km. Pozdrawiam.
Cześć wszystkim, pacjent octavia 2, problem z hamulcami. Otóż w różnych odstępach czasowych dziwnie wpada mi pedal hamulca np. stoje w korku, trzymam delikatnie hamulec (byle się nie stoczył) i nagle samochód zaczyna się toczyć, wciskam hamulec mocniej i jest miękki ale do pewnego momentu, zahamuje mniej więcej w 3/4 zakresu działania pedala. Puszczę...
boje się, że jesli tego swiecidelka nie odlacze to peknie mi druga szyba Weź miernik lub żarówkę z kabelkami i sprawdź czy na zaciskach ogrzewania tylnej szyby jest cały czas zasilanie.
Początkowo sądziłem że to na tych nierównościach klocek skacze, wprowadzając całą tarcze w drgania..... Dziś ściągnę raz jeszcze zacisk z tylu i sprawdzę zamocowanie sworzni pływających...
Myślę, że najprościej jest sprawdzić, czy dochodzi napięcie do zacisku sterującego elektrowłącznikiem rozrusznika. Jeżeli tak to szukaj przyczyny w rozruszniku, jeżeli nie to przy uszkodzeniu wałka kontaktowego stacyjki często wysiada również kostka.
Sprawdziłem dolot wszystko szczelne teraz zaczął jeszcze wyskakiwać błąd P0401 . Zauważyłem że gdy silnik przekracza 2500 obr. wąż ten który idzie od IC do silnika zaciska się.
witam. octavia 1999 hatchback. od pewnego czasu grzeje mi się prawe tylne koło. nacisnę hamulec kilka razy i koło się ciężej obraca. puknę w zacisk lub poluzuję przewód lub odpowietrznik i się luzuje. wymieniłem już zacisk i przewód elastyczny ale bez rezultatu .. co to może być ??? dodam że mam z tyłu tarcze
Też mi się tak wydaje, ale w przypadku zacisków widziałem różne ceny tego samego producenta. Mechanik też mówił, aby sprawdzać numerem VIN. Stąd moje pytanie.
Zazwyczaj problem jest w piaście. W niej (łożysku) jest pierścień magnetyczny z którego czyta czujnik. Łożysko gnije i uszkadza pierścień. Trzeba zdjąć piastę by obejrzeć pierścień. Do tego potrzeba odkręcić śrubę piasty, jarzmo zacisku i tarcze hamulcową. Można próbować zaglądać przez dziurę po wyjętym czujniku ale może nie być nic widać. Zazwyczaj...
Napiecie zacisku 30: 7.567 V Zerknijcie sobie na to w freeze frame Ewidentnie jakiś problem z zasilaniem stałym lub masą
Pewno zacisk na przedniej osi trzyma i takie efekty. Przy słabej przyczepności jedno koło rusza wolniej a hamuje szybciej.
Prąd do kostki świateł dochodzi. Na zacisk 30 na pewno, ale ma też być po kluczyku na zacisku X. Sprawdź napięcie po kluczyku na bezpieczniku nr 10, jak nie ma to stacyjka, jak jest to przekaźnik.
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Dziękuję wszystkim za pomoc, dowiedziałem się wiele na temat tego co może się popsuć w linii elektrycznej, no i postanowiłem poprawić raz jeszcze te zaciski tych żarówek...i pomogło. Trzeba było tylko głębiej je ścisnąć... ale przy okazji poprawiłem zaciski wszystkich żarówek, bezpieczników, masy i co tam jeszcze mi do głowy przyszło ... Pozdrawiam...
Mi kiedyś Octavia prawie się zapaliła z winy mechanika, objawem było przygasanie silnika i kontrolek na dużych wybojach. Samochód był ze dwa razy u mechanika z innymi objawami i pojawił się wspomniany problem. Tylko, że nie miał on nic wspólnego z ingerencją tego mechanika. Wcześniej jeszcze u poprzedniego właściciela inny mechanik przykręcił odwrotnie...
witam, przede wszystkim pojawił się szum w aucie ,którego wcześniej nie było też można sprawdzić demontując kolo zacisk klocków hamulcowych wraz z klockami i obrócić piastą jak występuje charakteryzujący szum dla uszkodzenia łożyska tzn do wymiany
Witam mam podobny problem (skoda octavia 1.9 tdi) . Zapala sie kontrolka abs i blad 1314. W silniku jest bląd 17911 sygnal obciązenia alternatora zacisk DF nieprawidlowy sygnal. Czy moze to byc przyczyna , prosze o pomoc.
Może puszcza sprzęgło na alternatorze. Jeśli normtalnie ładuje po odpaleniu. Pierwszy raz czytam, że w alternatorze jest sprzegło. Wg mnie jest to typowy przykład reakcji regulatora napięcia na jego wysoką temperaturę. Pytanie o źródło tej wysokiej temperatury regulatora, w domyśle alternatora. Przyczyny wg mnie mogą być trzy: - przeciążony alternator,...
Nie wiem o czym jest ten temat. Wszystko się w silniku zużywa proporcjonalnie do przejechanych kilometrów, obciążenia, umiejętności eksploatacji i obsługi. Jak silnik jest sprawny, nie bierze nadmiaru oleju, ma prawidłową kompresję, ciśnienie oleju itd. to można go rozsądnie podkręcić. Starsze silniki można odświeżyć przedłużyć im życie robiąc mądrze...
Jak to ma być taniowóz to zdecydowanie Octavia, faltycznie montowane w ASO instalacje Landi,części na każdym rogu ulicy i to za drobne, a Volvo trochę przekombinowane - często pada wariator rozrządu ok. 700 pln ori, nieszczelne tylne zaciski Lucas, a tak w ogóle V40 to nie Volvo: podwozie Carismy, skrzynia biegów Renault i nawet Szwecji nie widziało...
Witam wszystkich,mam problem z octavią,kilka dni temu zaczął mi lać cylinderek w tylnym kole i zaźwieciła się kontrolka abs więc wymieniłem cylinderek na nowy przed tą poeracją założyłem zacisk na przewodzie hamulcowym .Po wymianie zdjąłem zacisk i odpowietrzyłem tylko to koło,i od tamtej pory świeci mi sie kontrolka abs ,proszę wiec o pomoc co to może...
Złącze 30 to nie masa ale stały plus, możesz z tych zacisków zasilić alarm. Możesz podpiąć się pod lampkę tylko ustaw zwłokę w alarmie. Możesz wykorzystać kanał dodatkowy do otwarcia kufra, alarm mrugając szybko, nie kłamie
Witam, mam taki problem ze swoja Octavia.Po wymianie tarcz(przód) pedał hamulca wpada w podłoge jak w masło co prawda hamuje ale słabiej jak przed wymiana. Układ został odpowietrzony ,płyn wymieniony co nic nie zmienilo. Póżniej wymieniłem pompe hamulcową i tłoczki w zaciskach(prowadnice) co też nie przyniosło efektów. Już nie wiem co robić może ktoś...
Oj co pan gadasz że spalanie jak w 2.0T. W 2.0T jak i 1.8T może pójść sprężarka i już problem a w 1.6 nie muszę się tym przejmować i studzic na postoju. Dodatkowo koszy utrzymania pan porównaj. A myślisz że słabiutki silniczek który musi napędzać ciężką budę a nie ma czym ile spali? Mocny silnik ma większą pojemność i moment obrotowy z niższych obrotów...
Przepływomierz Delphi kicha, jest jeszcze gorzej więc lepiej zostać przy Boschu i szukać nieszczelności. Moim zdaniem sonda jest ok. Jest dziura gdzieś, delikatnie robi się bogata mieszanka, mocy będzie ok 140 koni bo braki w przepływie są. Co do spalania te silniki palą tak w zakresie 8-12l/100, jeśli udaje się na trasie przy spokojnie jeździe zejść...
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Przecież to jest na rynku już dobre dwadzieścia lat, od momentu pokazania się elektrycznych hamulców ręcznych. Byle pierwszy lepszy mechanik ma oprogramowanie które umożliwia cofanie tłoczków. I nie cofnie, właśnie to sie zmieniło "To znaczy dawałoby się, ale program diagnostyczny ODIS S używany przy serwisie świeżych samochodów grupy VAG nie jest...
Witam. Problem jest w przełączniku pod kierownicą.Jest możliwość regeneracji w pewnym sensie,w zależności czy jest zabrudzony ,czy mocno nadpalony.Jak przełącznik przeczyścisz, to konieczne jest dołożenie przekaźnika ,by odciążyć nadwyrężony przełącznik ,a zarazem poprawić zasilanie świateł mijania.Dobrym rozwiązaniem jest dołożenie przekaźnika na światła...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Mój problem z elektryką w skodzie polega na tym, że brak wspólnego jest zasilania na bezpiecznikach nr: 40-dmuchawa ogrzewania,41- wycieraczki tylnej szyby,42 - pompka spryskiwacza przedniej szyby. Z tego co się zorientowałem to ten zestaw bezpieczników jest zasilany przez zacisk X - płynie prąd przy włączonym zapłonie i jest wyłączany na czas rozruchu...
Na co zwrócić uwagę przy odbiorze auta z serwisu. jeżeli akumulatora nie wymienili na gwarancji to ja bym poprosił o wydruk z testera ze stanem akumulatora, poprosił o zmierzenie napięcie na akumulatorze przed rozruchem auta, napięcie na akumulatorze po uruchomieniu auta. Jeżeli na świeżo ładowali akumulator ładowarką to ww. czynniki mogą być przekłamane,...
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
Może wziąść impuls do sterowania przekaźnika podgrzewacza z pompy paliwa, to napięcie chyba powinno być w komorze na zasialniu wtrysku albo cewki. Zobacz na schemacie. Można zrobić układ na zenerce który rozpozna napięcie powyżej 12V i załączy układ jak wejdzie ładowanie. Lub prościej podłączyć się pod D+ na altku, tak jak podłącza się automatyczny...
Tylko, że sposób opisu jest co najmniej dziwny. Napisz konkretnie, masz napięcie na wtyku który wchodzi do zapalniczki? Sposób opisy jest, przyznaję, trochę dziwny. Wynika to jednak z faktu, że trochę dziwnym jest układ elektryczny męczonego przeze mnie samochodu. Upraszczając do bólu: - nie ma jakiegokolwiek napięcia na dodatnim styku kostki w wiązce...
http://obrazki.elektroda.pl/7527754400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1379442000_1... Witam po przerwie. W majówkę wyjąłem akumulator, tak wyglądał przewód masowy. trochę kurzu, zaśniedziały nie był. luźny też nie. Rozkręciłem to, wyczyściłem na błysk. podkładkę przeszlifowałem. i skręciłem na nowo. Druga sprawa, podczas...
A gdzie napisałem że płaciłem 500 zł?? Ja zapłaciłem 1000 zł, ponadto ona nie była regenerowana ta moja, tylko oni mieli już gotową, czyli po prostu wymiana, przynieśli swoją, zabrali moją. Poza tym wiesz, regenerowałem już zacisk za 150 zł to chyba dobra cena? I też się zaczął wieszać po roku, alternator po 1,5 roku padł po regeneracji a koszt zabiegu...
Witam. Zawsze mogłem polegać na pomocy forumowiczów i tak jest też tym razem :-) Auto to Skoda Octavia II 1.6 TDI 2011R. 105 KM Silnik CYAC Przebieg: 320 000 km Od dłuższego czasu jest problem z pojawianiem się usterki elektrycznej (sprężynki) czasami podczas jazdy, a czasami od razu po odpaleniu. Auto jedzie przez jakiś czas normalnie, dopiero po którymś...
Zgadza się. Ten wężyk ciężko zdjąć. Jak zdejmuję zacisk i zaczynam na boki ruszać tym wężykiem to cały ten plastikowy kolektor chodzi. Ten króciec wygląda jakby miał zaraz być wyrwany. Boję się że zaraz pęknie ten plastik czy coś. Może to jakoś rozgrzać?
znalazłem :) troche zle sie za to zabralem na początku ale jest ok. wziołem schemat z wyłącznikem zapłonu i po kolei śledzilem przewody. cos poruszylem załączyla sie dmuchawa :) okazało sie ze to przekażnik odciązający zacisku X :) nie sprawdzałem go na poczatku bo na wyjściu przewod był opisany cyrą 185 w prostokącie nie domyśiłem sie ze to chodzi...
Witam . Wszystko w porządku to pojęcie ogólne, ogólne wizualne sprawdzenie bezpieczników.Należy sprawdzić czy jest napięcie na bezpiecznikach odpowiadających za te odbiorniki .Jeżeli nie ma, to może być uszkodzona stacyjka, lub przekaźnik ,który podaje napięcie na te bezpieczniki (wycieraczek ,dmuchawy ,szyby ).Brak świateł mijania i drogowych ,może...
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , SKM, okazało się że właśnie był niedostatecznie odpowietrzony, gdyż na prawym przednim zacisku miałem ukręconą końcówkę odpowietrznika i nie wiedziałem jak wykręcić resztę, by móc odpowietrzyć i to koło. (spawarka była tymczasowo w naprawie, a jak spróbowałem wykrętakiem 8mm, to ten się ukręcił i część została w otworku...
Witam. Zakupiłem radio 2din rk7157g i radio traci pamięć stacji radiowych oraz daty + zegar po wyjęciu kluczyka że stacyjki /samochód skoda octavia 1/.Proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuję. Irek. Witaj Irek! Opisany przez Ciebie problem z utratą pamięci stacji radiowych oraz daty i zegara w radiu samochodowym po wyjęciu kluczyka ze stacyjki najprawdopodobniej...
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
witam, od 2 dni mam problem z rozruchem silnika. Rano nie moze odpalic krece kilka razy i w koncu zalapuje. podczas takiego krecenia pojawia sie blad check engine zwiazany ze swieca zarowa p0674 ale testowalem je w ten sposob ze podlaczylem przewod do plusa akumulatora a druga strona do swiecy zarowej i sprawdzilem czy iskrzy. No i iskrza wszystkie....
Cześć. Mam ogólne pytanie dotyczące poprawnego sposobu podłączania do zasilania samochodu wszelakich urządzeń przeznaczonych do tego celu. Mam urządzenie oraz instrukcję od producenta dla konkretnego modelu samochodu (w tym akurat przypadku jest to Skoda Octavia I). W instrukcji są wyraźnie zaznaczone przewody z plusem (czerwono-żółty) oraz z masą (brązowy)...
Skoda stała dwa dni i odpaliła normalnie, po trzech dniach postoju nie odpaliła, jak odpaliłem na kable i zrobiłem trochę kilometrów, postała cztery dni i zero prądu. Sprawdziłem pobór prądu, to po zamknięciu auta i uśpieniu wszystkiego pobór jest 0,10A (czekałem godzinę). Jest nie oryginalne radio, wypiąłem bezpiecznik spadło na 0,09A. Zacząłem bawić...
Z tego co mówi klient samochód był w ASO i tam stwierdzono awarię komputera, a wiadomo że on trochę kosztuje dlatego chce być 100% pewny. Dzisiaj połączym się z silnikiem .Błąd : Brak oprogramowania sterownika. W Bornetzie ( 09 ) m.in. takie błędy: -02071 lokalna magistrala danych brak sygnału /komunikacji. -02403 zacisk 15 wnętrze -usterka w obwodzie...
Witam, Ja zaś odradzam Leona / Toledo II (wiem, bo mam). Jeśli chodzi o mechanikę to jest to to samo auto, co A3, Octavia, Golf 4. Różnicą jest jednak wnętrze, które w Leonach i Toledo jest marnej jakości - plastiki znacznie bardziej trzeszczą oraz posiadają znacznie gorsze wygłuszenie, niż golfy. Dochodzi do tego jeszcze wada fabryczna w postaci wlewającej...
Witam, opisze tutaj wszystko od początku z czym mam problem. Auto w tym roku po raz pierwszy dłuższy czas stało przez większość zimy. W sobotę wieczorem chciałem wyjechać , po czym okazało się, że moje auto po raz pierwszy odmówiło współpracy (Stało 4 dni ). Przyjechał kolega, odpalił mnie z kabli , przejechałem się nim jakąś malutką trasę , zgasiłem...
Witam serdecznie Jestem posiadaczem Skody Octavii rocznik 2000 silnik 1.9 TDI 90 KM. Silnik zbudowany w oparciu o pompę rotacyjną (albo potocznie wirową). Problem jaki się pojawia to gaśnięcie silnika. Nie ma różnicy czy jest silnik ciepły czy zimny. Nie robi też różnicy czy pada deszcz, śnieg. Nie ma różnicy czy na dworze jest -10 czy +30 stopni. Silnik...
Po napieciu wyjsciowym. Jak masz czynnik 2,5-3V Dziękuję za odpowiedź. Czujnik zamówiłem i dam znać czy to (jedyna) usterka. Pozdrawiam! Dodano po 10 Wracam z kolejnymi rewelacjami. Wspominałem o żarzącym się przycisku AC. Przeprowadziłem małe dochodzenie i mam w sumie więcej pytań niż odpowiedzi. Występowanie usterki: Usterkę można wywołać poprzez...
Założyłem w ubiegłym tygodniu ten sam zestaw świateł dziennych do dokładnie tego samego modelu samochodu, z tym że instalacja LPG jest Stag 4. Działają prawidłowo, aczkolwiek mam też kilka zastrzeżeń do tego produktu Magneti Marelli, o czym przy innej okazji. Witam. W związku z tym, że moje auto nie zostało wyposażone w światła do jazdy dziennej, miesiąc...
no mi by sie przydało ;) ale ten ciąg dalszy co niby miał nastąpić ale nie widać. Problem polega na tym, że po podłączeniu pełnej klimy w zamiankę za klimatic czyli nazwijmy to półautomat, po modernizacji instalacji i próbach z 4ma panelami panele się wogóle nie odzywają. Podłączyłem 2x zacisk +30 i jeden raz bodajże 75ka (czarny z żółtym w VWGroup)...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Ja osobiście jestem zwolennikiem połączeń zaciskanych, "Crimpen" i zero lutowania. https://obrazki.elektroda.pl/2756478700_... Naturalnie są miejsca gdzie bez lutowania się nie obejdzie, ale wszędzie tam, gdzie moje narzędzie ma dostęp wszystko jest zaciskane. https://obrazki.elektroda.pl/1467317300_... Fotki przykładowe.
Witam Ktoś pomoże w analizie błędów, chodzi mi o błedy w silniku, abs i czujnikach parkowania. Octavia 2015 1.4tsi , ktoś wymienił pompę abs ( nie wiem po co) ale oczywiście to nie zadziałało, po zamontowaniu oryginalnej na do auta świeic się cały czas lampka kontorli trakcji, nie działa start-stop i czujniki parkowania. Czy przyczyna jest w złym kodowaniu...
najprościej sprawdzić wtryski gazowe to zaciskając przewody od wtryskiwaczy na wolnych obrotach jeżeli na wszystkich jednakowo przysiądzie to jest ok. Błędu cewki nie było tylko na gazie było wypadanie cylindrów też od 1 do 4
Witam, Tydzień temu klimatyzacja w mojej Octavi II 1.9TDI 105KM po prostu przestała działać. Przejrzałem forum i znalazłem, że szczotka w mniejszym silniku może być zawieszona. Rozebrałem więc silnik i faktycznie szczotka była zawieszona. Problem usunąłem, sprawdziłem podłączając bezpośrednio 12V na zaciski silnika. Mały silnik jest teraz sprawny na...
Spryskiwacze reflektorów w samochodzie Bezpieczeństwo jazdy zależy również od czystych szkieł reflektorów. Przy dużym natężeniu ruchu pojazdów po mokrej jezdni reflektory można utrzymywać w czystości używając specjalnej wycieraczki lub spryskiwacza. Najlepszym rozwiązaniem są wycieraczki, jednak możliwość ich zamontowania musi być uwzględniona już w...
"pod żarówkę" - wpiąłem szybkozłączkę zaciskową na przewodzie plusa w kloszu tuż przed końcówką mocowania żarówki
Masz: Uploaded with ImageShack.us 1-10 A- Do VII 1997: ogrzewane spryskiwacze, ogrzewane lusterko Od VIII 1997 : wolne miejsce 2-10 A Kierunkowskazy 3- 5 A Oświetlenie schowka 4- 5 A Oświetlenie tablicy rejestracyjnej 5- 7,5A Dach rozsuwany, ogrzewane siedzenia 6- 5 A Centralne blokowanie drzwi 7-10 A Światło cofania 8- 5 A Telefon 9- 5 A Sterownik...
Nie, turbo mogło by przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny gdyby zawór upustowy nie działał, ale bez wpływu na wolne obroty Weź płaskie szczypce i zaciskaj po kolei wszystkie wężyki dochodzące do kolektora ssącego na wolnych obrotach, zobaczysz czy zatkanie któregoś wpłynie na pracę silnika
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
czasami producent zaleca tylko termoplast i tylko taka osłona różnych marek jest dostępna jako termoplast. Ja przed zaciśnięciem termoplastu podgrzewam opalarką z daleka aby trochę zmiękł i wtedy szybko zaciskam opaskę . Większe prawdopodobieństwo że nie spadnie.
A kręci czy nie ? Na plaka pali? Jakie ciśnienie na vacum ? Przelew zaciskałeś na próbę. Zasilania są na ECM podczas kręcenia?
Witam serdecznie. Proponuję sprawdzić przewód sterujący od cewki do sterownika między zaciskiem C cewki a B33 sterownika i ewntualnie przewód sterujący pierwszym wtryskiem B57 przy sterowniku. Kiedyś mialem taki problem w Skodzie Octavii. Pozdrawiam.
https://obrazki.elektroda.pl/6164936800_... Wyłącznik czasowy ogrzewania tylnej szyby z przyciskiem monostabilnym. Jest to rozwinięcie, modernizacja układu z tego tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Układ został zaprojektowany specjalnie do współpracy z bistabilnym wyłącznikiem ogrzewania szyby...
Powiem z praktyki tyle, ze ważne jest dość rzetelne przeprowadzenie wymiany - czyli tłok zacisku ma chodzić gładko i bez zacięć, tak żeby bez problemu cofał się luzując klocek, a także sam zacisk pływał prawidłowo w prowadnicach - nie następuje wtedy przeginanie tarczy. Bicie - nie pierniczcie że jesteście w stanie zejść poniżej 0,2mm mierzone na rancie...
Gdy na wskaźniki zacisk G dotknięta do masy to wskazówka powinna zejść na zero.Teraz czujnik musisz sprawdzić jak wcześniej opisałem. Witam.A podpinając się pod temat chodzi o octavię 2 nie działa wskaźnik paliwa tzn.po przekręceniu kluczyka wychyla się ze 3mm i stoi ale podmieniłem czujnik z pływakiem polutowałem i dalej to samo.Czy mogę sprawdzić...
Witam ,nie raz kupowałem te zaciski TRW za 250 zł i nie miałem żadnego problemu z ich pracą .Może masz szczęście i akurat natrafiłeś na wadliwego który zszedł z taśmy. Wymień ten zacisk na nowy i sprawdź jak będzie tak samo to zdejmij wąż podciśnieniowy z serva i sprawdź czy koło łatwo się obraca. Miałem parę lat temu taki sam przypadek w skodzie octavi...
Witam. Skoda Octavia 1,2 TSI 2013r. z systemem start stop. Uszkodziła się kostka stacyjki w ten sposób że nie dało się zgasić samochodu poprzez cofnięcie kluczyka. Gasł dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Błąd na wyświetlaczu: żółty wykrzyknik i napis Uszkodzony układ rozrusznika. Po wymianie kostki stacyjka działa już normalnie lecz błędu nie...
]Mój problem z elektryką w Skodzie Octavi 1.6 MPI z 20008r. polega na tym, że brak jest wspólnego zasilania na bezpiecznikach nr: 40-dmuchawa ogrzewania, 41- wycieraczki tylnej szyby, 42 - pompka spryskiwacza przedniej szyby. Z tego co się zorientowałem to ten zestaw bezpieczników jest zasilany przez zacisk X - płynie prąd przy włączonym zapłonie i...
Witam, oto problem. O1 z 2009 r pompa hamulce tylko z abs bez esp (pompa numer 1J0 614 117G, VCDS pokazuje w polu Component „ABS FRONT MK60 0101) , soft coding 0001025). Robiłem zmianę na tyle z bębnów na tarcze 238 zacisk 38mm. Przy odpowietrzaniu tyłu (dość długie pompowanie hamplem) gdy już przestały lecieć bąble powietrza postanowiłem VCDS...
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
Carrot, zgadza się. Ja sam jestem z zawodu elektroenergetykiem i powiem Ci tak że kiedyś było inaczej. Kiedyś na praktykach coś się robiło, człowiek zobaczył jak wygląda młotek, nauczył się wbijać gwoździe, dostawał pilnik i szlifował itp - sam widzisz że dużo daje praktyka. Dzisiaj już nie ma takiej praktyki. W dzisiejszych czasach jest tak że przychodzisz...
http://obrazki.elektroda.pl/5801276200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3300383200_1... http://obrazki.elektroda.pl/5692854900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9970609300_1... Kamera cofania, moduł monitorowy Zamontowanie i podłączenie kamery cofania i monitora przeznaczonego tylko do...
zacisk octavia zacisk toyota scania zacisk
pierścienie objawy lampowy przedwzmacniacz gramofon iveco daily problemy klimatyzacja
wymiana baterii telefonie motorola wymiana baterii
Firmware V0400 for VW Tiguan 5N 2014 Radio Pompa wspomagania Land Rover Evoque 2.2: Problemy i diagnostyka