Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Rozbierałem taki z octavi 2 ale z 2007r i dał się rozebrać silniczek się zawiesił i były takie same objawy co u Ciebie najlepiej drugi na podmienić
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
spotkałem się też z wersiami z oryginalnym zamkiem i z korbkami
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Właśnie wyczytałem na forum Skody, że w tym modelu jest jeszcze jakiś moduł w drzwiach kierowcy. Może tam zajrzyj. Dodano po 2 Bo moduł komfortu oczywiście masz przy nogach kierowcy.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Musi być sprawny silnik i zamek klapy.
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
A zamek działa, może nie wpiąłeś wtyczki?
Ten nad linka. Tam jest taki plastik razem z zamkiem i on jest przynitowany
Skoda octavia 1 1999. Założony nowy zamek lewy tył,bo stary sie zaciął i nie działa (to było pół roku temu nie działa do tej pory), a prąd do kostki dochodzi... Dziś założony centralny chińczyk z allegro, pare razy zamknął otworzył drzwi i nagle lewy przód przestał działać. Bagażnik otwiera wszystkie drzwi lecz już nie zamyka... Co może być powodem?
Programowanie pilota zdalnego sterowania Zsynchronizować sygnał transmisji pilota Nacisnąć dowolny przycisk na pilocie W ciągu 1 minuty Przy pomocy klucza odblokować drzwi. Mógłbyś mi to opisać dokładniej tzn. krok po kroku co trzeba zrobić.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Naprawiło się samo Bez naprawy
Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale w ciągu dnia byłem zajęty. Poranna kawa jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń. Załączam fragment schematu. Do silniczka idą przewody na piny 1 i 2, w zależności od tego czy zamykasz czy otwierasz na jednym powinien być minus (masa) a na drugim plus 12V jednocześnie. M46 to zamek, a A195 to sterownik przy...
Tak, odrazu chłosta dzieciakowi. Dziecko raczej niczemu nie zawiniło, a uszkodzony jest zamek w drzwiach, które mają problemy z otwarciem.
Zamek drzwi do wymiany.
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
Został kupiony nowy
witam mam problem z drzwiami od kierowcy zamek nie działą z pilota nie otwiera ani nie zamyka ,szyby domyka tylko ten zamek nie reaguje na pilota da rade ktoś pomóc
A nie skrzywiła się ta blaszka (u Ciebie koloru złotego), na którą zachaczasz klamkę od zewnątrz. Miałem tak w VW, ale z kolei nie mogłem CZASAMI, później coraz częściej otwierać drzwi od zewnątrz. Od wewnatrz mogłem.
ROZWIAZANE. Mylnie sadzilem ze jak dochodzi napiecie do tych modulow pod silnikiem i jest komunikacja z modulem komfortu to problem nie dzialania centralnego jest gdzies w samym module - bzdura. Problem byl w przelotkach gumowych, tam dochodzi gruby przewod plusowy i jeszcze cienszy dodatkowo (zapewne na grubym znika napiecie po zamknieciu drzwi a na...
Rozbiórka tapicerki od środka i odpięcie wtyczki od zamka.
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Zakoduj pilota VAGiem.
Dyjo, Mam dokładnie te same objawy w swojej octavii , czy Tobie udało się rozwiązać problem? Jeśli tak - co było przyczyną? Takie pytania proszę zadawać na
Octavia z 98 roku z fabrycznym zamkiem powinna miec regularny modul comfortu, co mowi na ten temat diagnoza?
Nazwisko tego elektryka z adresem i nazwą zakładu. Wsadziłeś inny moduł na przysłowiową pałę i myślałeś że to załatwi sprawę. A tego o czym ja napisałem ani niczego innego nikt nie sprawdził.
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Przed wyjściem silniczka i sprawdzeniem wiązki elektrycznej zauważyłem ze nie opuszcza mi sie tylnia szyba od strony kierowcy
Juz sobie poradzilem - problem był mechaniczny nie elektroniczny /zbyt mocno napieta linka miedzy zamkiem a lkamka zewnetrzna/ Jakby co to teraz juz jestem ekspert o zamkow skody octavii i podobnych z grupy. TEMAT ZAMKNIETY :)
Wiązka pewnie cała, za to któryś mikroswitch na płytce zamka nie.
Okazało się że moduł komfortu jest do wymiany Po wymianie wszystko działa prawidło Dzięki za podpowiedzi
Więc wyjąć zamek im go sprawdzić.
Okazało się, że na połączeniu wtyczka-gniazdo (przy zamku) pojawiła się patyna. W tym tygodniu zamierzam to miejsce dokładnie oczyścić i zabezpieczyć konektorem w sprayu.
Do wymiany siłownik. Ewentualnie jeszcze wiązka w drzwiach do przepatrzenia.
Dziś rozebrałem boczek, porobiłem trochę fotek ale nadal nie mogę otworzyć zamka za nic w świecie http://obrazki.elektroda.pl/3108050100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8668338100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4637240900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3189590500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3939841000_1...
Nie. Lecą krańcówki, dziesieć tysięcy razy opisywane na forum.
Oświetlenie nie działa przy otwartych i zamkniętych drzwiach, przewody lewych drzwi były kawałkami wymienione były popękane. Szyby elektryczne przestały działać jak zamykalem z kluczyka i wtedy dotknęły się szyby od zewnątrz i przestały działać od środka, zamykanie z przycisku od środka działa.
Najczęściej łamią się grube, can rzadko. Gumy sie odchyla i wyskakują, potem wciska sie na swoje miejsce.
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
zamek octavia zamek skoda octavia octavia zamek kierowca
volvo silnika prestigio android pasmo 144mhz
baofeng radiora gramofon daniel
Schemat gaźnika Hitachi DCR306 Nissan Sunny 1.4 LX 1991 GA14DS – podłączenia, regulacja, naprawa Hilti TE 505 – naprawa regulatora obrotów, wymiana triaka, potencjometru, objawy usterki