Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Rozbierałem taki z octavi 2 ale z 2007r i dał się rozebrać silniczek się zawiesił i były takie same objawy co u Ciebie najlepiej drugi na podmienić
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
spotkałem się też z wersiami z oryginalnym zamkiem i z korbkami
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Właśnie wyczytałem na forum Skody, że w tym modelu jest jeszcze jakiś moduł w drzwiach kierowcy. Może tam zajrzyj. Dodano po 2 Bo moduł komfortu oczywiście masz przy nogach kierowcy.
Musi być sprawny silnik i zamek klapy.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
A zamek działa, może nie wpiąłeś wtyczki?
Ten nad linka. Tam jest taki plastik razem z zamkiem i on jest przynitowany
Naprawiło się samo Bez naprawy
Skoda octavia 1 1999. Założony nowy zamek lewy tył,bo stary sie zaciął i nie działa (to było pół roku temu nie działa do tej pory), a prąd do kostki dochodzi... Dziś założony centralny chińczyk z allegro, pare razy zamknął otworzył drzwi i nagle lewy przód przestał działać. Bagażnik otwiera wszystkie drzwi lecz już nie zamyka... Co może być powodem?
Programowanie pilota zdalnego sterowania Zsynchronizować sygnał transmisji pilota Nacisnąć dowolny przycisk na pilocie W ciągu 1 minuty Przy pomocy klucza odblokować drzwi. Mógłbyś mi to opisać dokładniej tzn. krok po kroku co trzeba zrobić.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Tak, odrazu chłosta dzieciakowi. Dziecko raczej niczemu nie zawiniło, a uszkodzony jest zamek w drzwiach, które mają problemy z otwarciem.
Został kupiony nowy
Zamek drzwi do wymiany.
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
Rozbiórka tapicerki od środka i odpięcie wtyczki od zamka.
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale w ciągu dnia byłem zajęty. Poranna kawa jest dobrą okazją do wymiany doświadczeń. Załączam fragment schematu. Do silniczka idą przewody na piny 1 i 2, w zależności od tego czy zamykasz czy otwierasz na jednym powinien być minus (masa) a na drugim plus 12V jednocześnie. M46 to zamek, a A195 to sterownik przy...
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
witam mam problem z drzwiami od kierowcy zamek nie działą z pilota nie otwiera ani nie zamyka ,szyby domyka tylko ten zamek nie reaguje na pilota da rade ktoś pomóc
Zakoduj pilota VAGiem.
Problem rozwiązany. Faktycznie okazało się że była przerwa w przewodzie zasilania, ale w najgłupszym miejscu, ponieważ ułamała się ta końcóweczka w samym konektorze przy silniku szyb, i najgorsze było to że reszta tej końcówki nie chciała wyjść więc musieliśmy malutkim wiertłem rozwiercić tą dziurkę i wstawić nową blaszkę z kabelkiem i zadziałało. Ale...
Dyjo, Mam dokładnie te same objawy w swojej octavii , czy Tobie udało się rozwiązać problem? Jeśli tak - co było przyczyną? Takie pytania proszę zadawać na
Octavia z 98 roku z fabrycznym zamkiem powinna miec regularny modul comfortu, co mowi na ten temat diagnoza?
Nazwisko tego elektryka z adresem i nazwą zakładu. Wsadziłeś inny moduł na przysłowiową pałę i myślałeś że to załatwi sprawę. A tego o czym ja napisałem ani niczego innego nikt nie sprawdził.
Przed wyjściem silniczka i sprawdzeniem wiązki elektrycznej zauważyłem ze nie opuszcza mi sie tylnia szyba od strony kierowcy
Wiązka pewnie cała, za to któryś mikroswitch na płytce zamka nie.
Więc wyjąć zamek im go sprawdzić.
Trzeba wymontować zamek, rozebrać, i polutować płytkę drukowaną na której są umieszczone mikrostyki (z reguły 4 sztuki). Lutowania mogą wyglądać na dobre, ale te mikrowyłączniki są poddawane częstym naciskom przy każdym otwieraniu i zamykaniu drzwi i cyna puszcza. Typowa usterka w Octaviach.
Okazało się że moduł komfortu jest do wymiany Po wymianie wszystko działa prawidło Dzięki za podpowiedzi
A nie skrzywiła się ta blaszka (u Ciebie koloru złotego), na którą zachaczasz klamkę od zewnątrz. Miałem tak w VW, ale z kolei nie mogłem CZASAMI, później coraz częściej otwierać drzwi od zewnątrz. Od wewnatrz mogłem.
ROZWIAZANE. Mylnie sadzilem ze jak dochodzi napiecie do tych modulow pod silnikiem i jest komunikacja z modulem komfortu to problem nie dzialania centralnego jest gdzies w samym module - bzdura. Problem byl w przelotkach gumowych, tam dochodzi gruby przewod plusowy i jeszcze cienszy dodatkowo (zapewne na grubym znika napiecie po zamknieciu drzwi a na...
Dziś rozebrałem boczek, porobiłem trochę fotek ale nadal nie mogę otworzyć zamka za nic w świecie http://obrazki.elektroda.pl/3108050100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8668338100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4637240900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3189590500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3939841000_1...
Okazało się, że na połączeniu wtyczka-gniazdo (przy zamku) pojawiła się patyna. W tym tygodniu zamierzam to miejsce dokładnie oczyścić i zabezpieczyć konektorem w sprayu.
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
Oświetlenie nie działa przy otwartych i zamkniętych drzwiach, przewody lewych drzwi były kawałkami wymienione były popękane. Szyby elektryczne przestały działać jak zamykalem z kluczyka i wtedy dotknęły się szyby od zewnątrz i przestały działać od środka, zamykanie z przycisku od środka działa.
Przynajmniej te dwa z pękniętą izolacją są całe. Zdjąłem centymetr izolacji w miejscu pęknięcia i sprawdziłem. Być może inne są przerwane. Można to sprawdzić bez zdejmowania tapicerki? Czy skupić się na wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy? Sprawdzać każdy kabelek, w jaki sposób? Jesteśmy w dziale "Początkujący", wiec proszę o podpowiedzi na tym poziomie.
Same drzwi otworzono. Trochę wyjmując reszte po wkładce która była tam i teoretycznie, nie odpowiadała kluczykowi oraz nie miała "wiosełka". Zasilanie niby jest. Po przewodach nie rzuca się w oczy, że któryś jest uszkodzony ( co mnie zdziwiło, bo tego się spodziewałem). Po bodaj 2 użyciach zamka, lub elektrycznych szyb po zamknieciu drzwi zostają w...
octavia zamek zamek skoda octavia octavia zamek kierowca
instrukcja ricoh 1n5408 prostownik regulacja zmywarki
schemat silnik mercure ekspres delonghi
Lokalizacja archiwum SMS w Android i iOS Kopiowanie transpondera w Mercedesie R129: Porady i narzędzia