Ale to powinien być błąd że coś z nimi nie tak a może z przewodami?? nie mam doświadczenia bo dziwne że obie tak samo stoją. Trzeba by pomierzyć miernikiem co pokazują przewody przy sondzie na rozgrzanym. Patrzyłeś tą odmę czy nie zapchana? Patrzyłeś czy odłączenie od 1 sondy przewodów coś zmienia? choć na zimnym sonda nie jest brana pod uwagę, więc...
Bo takie chce uzyskać. Ale że to nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością to silnik telepie. Wystarczy prosty test/ Czyli na chwilę odłączyć wtyczkę przepustnicy. Bo to ona próbuje wymusić zadany przepływ świeżego powietrza.
MAP jest sprawny. Odłącz wtyczkę przepustnicy i zobacz jaka wtedy jest wartość obciążenia. Czy wartość obciążenia jest taka sama na zapalonym jak i na zgaszonym silniku? Wartość load po odłączeniu wtyczki przepustnicy 100% Po odpięciu map sensora wartość na biegu jałowym również 357/377mbar podmienić MAP?
Rozwiązałem problem więc... Przyczyną była przepustnica turbo. Na jednym ze złącz było mocno zaśniedziałe i robiło zwarcie. napięcie spadało z 5V na 3V na wszystkich układach związanych z tym napięciem , też klimatyzacji. Samo odłączenie wtyczki przepustnicy już pomogło i klima ruszyła. Czyszczenie złącza przepustnicy nie pomogło, musiałem wymienić...
Wpisanie wtrysków sprawdziłem , są wpisane jak należy. Styk sprzęgła sprawdzę . Zaczynam obstawiać oprogramowanie ( bez DPF-u). Po odłączeniu sondy i czujników temp. spalin - błędy się nie zapisują - ale to akurat rozumiem bo wycięty dpf , ale po odłączeniu wtyczki przepustnicy - też błędy się nie zapisują ,a to już chyba nie powinno mieć związku z...
etam, gaz jak by przesyczywał mimo wyłączonego gazu to by miało to ogromny wpływ na wolne obroty a na wysokich to nie miało by większego znaczenia sondę lambda równie dobrze można odłączyć i nie robi to większej różnicy w działaniu w Astrze Sprawdziłeś ten wężyk od mapsensora? może też być uszkodzony czujnik temperatury silnika (niebieska wtyczka 2pin)...
Bierzesz zwykły miernik i sprawdzasz ciągłość od wtyczki przepustnicy do ecu.Przy odłączonych wtyczkach oczywiście.Potem mierzysz jeden z tych dwóch kabli miedzy masą a np plusem.Gdyby miał np zwarcie z masą to będzie piszczeć tak?Możesz podać napięcie jak ci pisałem przy wtyczce ecu i zobaczyć czy silnik ruszy.A dodatkowo podłączyć żarówkę np 21W zamiast...
Paweł, czytałeś? Odłączę wtyczkę przepustnicy i kręci jak zbój, na samym rozruszniku by jechał, pali od strzała; wiadome- gazu nie przyjmie, zapnę przepustnicę i pański cyrk się robi. Zmierzyłem rezystancję serwomotoru przepustnicy z 320Si, na oko będzie taki sam duży, jest 3,4Ω; w tym signum 1,2Ω; musza tam płynąc za duże prądy szczytowe...
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
Sprawdź potencjometr przepustnicy tak jak napisałem wcześniej. Napięcie na nim powinno rosnąć Płynnie!. Miernikiem cyfrowym, na nim widać przy bardzo wolniutkim otwieraniu przepustnicy jak się zmienia napięcie(lub opór przy odłączonej wtyczce na samym potencjometrze) prawie setna po setnej volta. Nie może być zadnych przerw-skoków!, bo to może powodować...
Po odłączeniu wtyczki od potencjometru przepustnicy wyświetla błąd a wartość TPS signal 7% czy tak ma być?.
Sprawdź czujnik położenia wału, czy jest czysty, czy wtyczka jest sucha. Na odłączonym czujniku temperatury powinien dobrze pracować, tryb awaryjny radzi sobie z problemem ? Czujnik położenia wału wymieniony jakiś czas temu . Cd trybu awaryjnego- tak ! Po odpieciu przepustnicy, lub wezyka podciśnienia egr silnik pracuje jak szwajcarski zegarek. W trybie...
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
mierzyc nie mierzyłem ale odczepiałem czujnik temp i nic to nie dawało jutro będe mieć chwlke to popatrze do tego cuda Dodano po 3 podczas wskoczenia na te obroty (oczywiście po wciśnięciu pedału hamulca) przepustnca jest lekko otwarta po odłączeniu wtyczki od przepustnicy obroty spadły do prawidłowych
wtyczka jest we wiązce kabli która idzie do kabiny lub w inne miejsce, wydaje mi się żę nie da się go odłączyć jak inne czujniki przepustnicy, musiąłbym odciąć kable. Poza tym najprawd. jest cały czas otwarty wiec mimo odłączenia może lać non stop. Wszystkie monowtryski które są używane na allegro mają poodcinane kable.
gaz jest nowy, a le przed gazem było tak samo, na ile wyregulowałeś przepustnicę? U mnie jest mechaniczny wtrysk a to podobno lipa. Odłączyłem wtyczkę na przepustnicy i nic się nie działo http://obrazki.elektroda.net/43_12626026...
Pomiar dal taki wynik : (Odłączona wtyczka przepływomierza ) piny 3 i masa = 14,1v (podłączona wtyczka przepływomierza ) piny 1 i 2 = 1.1v przy 840 obr/min piny 1 i 2 = 2v przy 3000 obr/min piny 1 i 2 = około 2.7v przy 4000 obr/min. To poprawne wartości ?
Przepustnica była czyszczona , krokowy też . Niewiem ale chyba to niema wpływu sprawdzałem to też na odłączonych wtyczkach i przy podwyższonych obrotach bo wzrastają gaśnie. Powiem co było robione, wymienione przy silniku ; nowe świece zapłonowe irydowe , nowe cewki zapłonowe , przepływomierz powietrza , 2 czujniki temperatury + czyszczenie tej przepustnicy...
a próbowałeś "ręcznie" dodawać gazu?? tzn odłączyć od przepustnicy wtyczkę co idzie do sterowania pedału gazu a przepustnicą jeszcze jak masz multimetr to możesz sprawdzić połączenia i czy nie ma zwarć
Witam. Kolega ma problem z felicją mpi 97r. Auto się w ogóle nie odzywa, założyłem drugi czujnik położenia wału, iskra jest bo na plaku na chwilkę odpala. Błędów nie ma żadnych, pompa paliwa chodzi, plus jest na wtryskach a sterownik nie podaje minusa, jak odłączyłem wtyczkę od przepustnicy to na chwilę się odezwał. Jak by mi ktoś podpowiedział jak...
Dzięki za informacje. W tym programie nie ma takiej opcji. W sumie to jest to aplikacja do podglądu parametrów oraz odczytu błędów. Uważam, że krokowy działa bez zarzutów. Jeśli jest odłączony (wypięta wtyczka), to Chrysler nie odpali. Zaś kiedy odłączy się w trakcie pracy silnika, to momentalnie silnik gaśnie. Dowiedziałem się o tym całkiem niedawno,...
Chodziło mi raczej o obserwowanie napięcia lub rezystancji (po odłączeniu wtyczki) TPS w miarę otwierania przepustnicy od 0-90 deg.
Witam, jak w temacie, świeci mi kontrolka ASC w BMW E46 318i 1999r. M43. Po podpięciu do komputera, wskazuje na błąd potencjometra przepustnicy P0120. Po skasowaniu, pojawia się ponownie natychmiast. Podmieniałem potencjometr. Oba potencjometry, gdy są odłączone, mają prawidłowe parametry: około 1.2kOhm przy zamkniętej przepustnicy, około 4.6kOhm przy...
problem polega na tym że jest moduł widzi za duże napięcie na zamkniętej przepustnicy do sprawdzenia (przeczyszczenie )jest wtyczka od połączenia wiązki silnika w silnikach 1.3 na przegrodzie (owalna) a w 1.25 wtyczka przy reflektorze prawym. a potem reset kompa. w ekstremalnych przypadkach w 1,3 pomaga odłączenie czujnika VSS w pojazdach bez wspomagania...
A czujnik położenia przepustnicy Jest wszystko z nim ok (sprawdź jego ścieżki) potrafi nieraz dokuczyć. Ja w tych autach stosuje taka metodę: Żeby sprawdzić ustawienie TPSu najpierw musi całkowicie zamknąć przepustnicę, żaby to zrobić trzeba cofnąć całkowicie silniczek krokowy , zdjąć z niego wtyczkę i do dwóch górnych pinów podłączyć napięcie 4-6V...
Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału...
zawsze przed odłączeniem jakiej kolwiek wtyczki odłącz najpierw akumulator!!!!! Nie siej grozy.
Krokowiec powinien być zamontowany w okolicach przepustnicy, u mnie w D15 jest koło przepustnicy, z tyłu na kolektorze. Wymiana polega na: 1.Odłączeniu wtyczki. 2.Odkręceniu 2 śrub, płaska "10" 3.Sciągnięciu dwóch wężyków od chłodzenia(odrobinką płynu, która wycieknie się nie przejmuj) Może wypaść metalowa uszczelka w kształcie 8, uważaj na nią jeśli...
Zastanawia mnie to że pomogło odłączenie i ponowne podłączenie wtyczki wiązki od przepustnicy auto śmigało kilka miesięcy do dziś ale znowu pomogło wyjęcie i włożenie kostki może coś nie styka ? Ktoś wie czy wyjęcie kostki powoduje jakiś resecik przepustnicy (odcina jakiś prąd do niej )
(at)ElektrodaBot Właśnie podmieniłem sterownik silnika na nowy sklonowany i nadal to samo Dodano po 1 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik poinformował, że po wymianie (i sklonowaniu) sterownika silnika (ECU SID310) problem z brakiem zasilania 5 V i kodem błędu P0641 nie ustąpił. Dodatkowo pojawia się błąd DTC0638, często powiązany z pracą...
Na początek 3 przyczyny do sprawdzenia: 1. sprawdź potencjometr przepustnicy i kable do niego dochdzące (izolacja lubi odpaść - zwarcie przewody). 2. odłącz czujnik obrotów zamontowany do skrzyni biegów (wtyczka) - w zasadzie to zbędny bajer a potrafi namieszać z obrotami. Jego rola to wyłącznie podnoszenie obrotów o ok. 200 przy włączeniu 1 biegu z...
bmw e-30 zgasło i koniec .wszystko podmienione czyli przepływomierz,czujnik połozenia , układWN,jak i czujnik przepustnicy,i tu ciekawostka po odłaczeniu czujnika temperatury -niebieska wtyczka odpalił ,ale pracuje nierowno i nie wkreci sie bardziej niz 3000 tys.obr ,niestabilny jałowy,silnik1,6 89r m 40 ,po załozeniu nowego nawet nie beknie,i tak w...
(at)robokop (at)grala1 Na nowym bsm (używane ale 100% sprawne) jest tak. Włączam zapłon, na 1320 mam 12V (tyle samo co na akumulatorze), pompa dobija ciśnienie i na 1320 jest 0V, kiedy pompa nabija ciśnienie to na zasilaniu wtrysków mam 8,2V, podczas kręcenia rozrusznikiem zasilanie do wtrysków dochodzi, jednak nie więcej jak 8,2V mierząc przy wtryskach....
1) Elektryczność statyczna to raczej nie - wtedy też, dosyć szybko powinny wskazania się zmniejszać. Potwierdź, czy podczas mierzenia nie dotykałeś metalowych elementów sond pomiarowych palcami, skórą. Może własnym ciałem zamknąłeś obwód? 2) Ustawiłem miernik na zakres 20 MΩ. Wykonałem pomiary pomiędzy danym pinem wtyku przepustnicy i wszystkimi...
Check engine to błąd sondy lambda przed katalizatorem. Poczyściłem wtyczki na ECU, przepustnicę i pedał w środku. Błąd udało się wykasować. Objawy pozostały. Na postoju wchodzi na obroty w pełnym zakresie. W czasie jazdy już nie. Ruszę, kilkaset metrów, biegi 1, 2, 3 i znowu to samo. Instalację LPG odłączyłem, o ile ma to jakiś wpływ i nic bez zmian....
Niestety turba nie mogłem zostawić w spokoju, bo wirnik strony zimnej miał ukruszoną łopatkę i pare powyginanych, co powodowało wibracje i wiadomo jaki mógł być skutek końcowy... Poza tym po cichu liczyłem, że może jednak turbo też się przyczyniało do dymienia i po robocie problem zniknie. Niestety nie zniknął. Turbinka zregenerowana, nieszczelności...
spróbuj po dociskać wszystkie wtyczki , przeczyść przepustnicę , sprawdź czujnik kąta przepustnicy, chyba że odłączyć akumulator na kilka godzin i spowodować aby silnik zaadaptował się na nowo, falowanie występuje na gazie czy benzynie ?
Sonda lambda wymieniona. Serwo wygląda ok(odpięte i zaślepione /brak reakcji czyli chodzi jak chodził), linka gazu nie jest za mocno naciągnięta . Teraz zaobserwowałem , silnik z podpiętym czujnikiem temp pracuje od samego początku na wysokich obrotach od ok 1400 , wraz z rozgrzaniem wolne obroty wzrastają nawet do 2000 Przy odłączonym czujniku temperatury...
co do tego co pisał kolega na poprzedniej stronie , że silnik 1.6 nie przerobi takiej ilości paliwa to się grubo myli moja 1.6 m40 chla 20 litrów na 100 km :-/ cyrk zaczął się od niedawna , odłączyłem czujnik przepustnicy i autko dostało większego laczka więc pewnie to jest też do wymiany {czekam na dostawę } jednak że auto dalej po odłączeniu łoi 20...
Nie wiem po co takie dziwne pytania, każdy element w sterowaniu układu wtryskowego jest bardzo ważny, odłączenie jakiejkolwiek wtyczki zwłaszcza w nowszych autach może grozić poważnymi konsekwencjami!!!!!!!!!!
zółta kostka ale jest pojedyncza.. To jest własnie wtyczka od kodów błyskowych, jeśli zapala Ci się kontrolka jak napisałeś z piorunkiem to jest to check engine (rzadko bywała w MK2), więc zdecydowanie masz sygnalizowany jakiś błąd. Opis metody kodów błyskowych i ich znaczenie znajdziesz w Internecie. Narazie dużo pytasz ale sugerowanych elementów...
Minus zewnętrzny koło przegrody silnika okrągła wtyczka łączy się ją przewodem z minusem akumulatora wtedy świeci się check engine i regulujesz obroty śrubą w przepustnicy (regulacja dawki powietrza) obroty skręciłem na 800 po odłączeniu minusa wskoczyły na 950 i falowały do 1000rpm, mówią że po przejechaniu około 100km powinny się obroty ustabilizować...
Odłącz wtyczkę od jednego i odczytaj błędy.
Witam. Nie przypuszczałem, że będę musiał tu napisać, ale francuska elektryka/elektronika okazała się tak zawiła i nieprzewidywalna, że zabrakło mi sił i pomysłów na wykrycie usterki w moim samochodzie. Dzieje się podobnie jak tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... ale ja mam tragedię na stałe od kilku tygodni. Będę uzupełniał dane...
Proponuję zastosować taką procedurkę: 1. wyjąć wtyczkę z silnika przepustnicy (krokowego) 2. odłączyć akumulator 3. w takim stanie pozostawić na 24 godziny 4. podłączyć wtyczkę do sinika krokowego 5. podłączyć akumulator 6. włączyć zapłon na 15 sekund 7. wyłączyć zapłon i czekać 30 sekund 8. powtórzyć pkt 6 i 7 trzykrotnie 9. włączyć zapłon i uruchomić...
Przy odpaleniu gazem (ciepły silnik) z wypiętymi wtryskami (dlatego od razu odpalałem gazem) są niskie obroty. Byłem u gazownika i dalej nie wiadomo o co chodzi. Zmierzyłem napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy i jest 13,7V (!) Na wszystkich. Na zapłonie z wyłączonym silnikiem 0V, a kiedy pracuje na benzynie to 0,3V (bo to są krótkie impulsy i taka może...
Wystarczy odłączyć wtyczkę z czujnika i spróbować odpalić.
Chevrolet aveo 1.2 2004 benzyna gaz. Witam, borykam się z problemem, auto odpala, łapie 2-3tyś, po czym obroty szybko spadają i gaśnie. Tak ze trzy razy i się uspokaja. po przejechaniu choćby 100m odpala już normalnie. Na gorącym też odpala normalnie. Odrzucam awarię pompki/układu paliwowego, bo po odpaleniu i "przygazowywaniu", mogę utrzymać wysokie...
witam czy ktos ma pinologie do modulu komfortu 1j0 959 799 ah vw golf 4 plus pinologie licznika 1j0920 825c Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik...
Witam. Sprawa dość głupia ale to tylko pytanie. Czyściłem przepustnice i odłączyłem wtryski gazu i benzyny. Jak mają byc teraz podłączone wtyczki do wtrysków benzyny i gazu? Audi 80 2.0 ABK
Dzień dobry wszystkim. Mam następujący problem: Jakiś miesiąc temu mój 306 zaczął dziwnie się zachowywać - falowanie obrotów około 2000, trzymanie za wysokich obrotów, aż w końcu zaczął całkowicie gasnąć. Były również dziwne problemy z prądami: albo znikały, albo sam licznik się resetował. Po tych objawach wymieniałem: silnik krokowy (podróba, później...
WItam wszystkich, tak jak wcześniej pisałem, popoludnie spędziłem w garażu i sprawy mają sie następująco: - po zakupie pompki paliwa zabrałem sie za jej wymiane i co dziwne pompka również nie pracowała, napięcie było, przekaźniki ok i nawet wyciągnieta pompka, która miała byc padnieta tez ok wiec została tylko wtyczka i połączenie nitowe na zespole...
dane: Golf mk2 1.8 monowtrysk + gaz wymienione: kable, świece, kopułka,palec rozdzielacza, podciśnienia, uszczelka pod "deklem" - bo puszczała objawy: po uruchomieniu auto łapie wyższe obroty - około 1600, potem schodzi w dół do około 1000 i pracuje. Niestety 2 cylinder nie pracuje (iskra jest ciśnienie 12,7). I tak sobie popyrkuje... Na benzynie po...
Mam pytanie co do wyprowadzeń w przepływomierzu. Jest ono czteropinowe dwa grubsze przewody (brązowy i czerwono-niebieski) to zasilanie i dwa cienkie (brązowo-czarny i żółto-brązowy) sygnałowe prosto do komputera. według Autodaty na obu sygnałowych mają być zmieniające się napięcia wraz ze zmianą przepływu powietrza tylko na różnych poziomach jedno...
Mam ten sam problem co kolega tylko że w 1.6 AKL bez gazu. Mam katalizator. Wymieniłem już cewkę, kable, świece, czujnik wałka rozrządu (przy okazji sprawdziłem rozrząd), sondę, czyszczenie przepustnicy i przepływki (po odłączeniu wtyczki auto zaczyna wariować wiec obstawiam że jest dobra), czujnik temperatury był wymieniany jakieś pól roku temu. Brak...
MAP sensor ma zasilanie 5V Przepustnica także 5V Po odpięciu przepustnicy i MAP sensora takie błędy i odczyty https://obrazki.elektroda.pl/2789597400_... Po wpięciu MAP sensora pozostal ten błąd https://obrazki.elektroda.pl/2744389100_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie tego, co dotychczas zostało...
Witam wszystkich, i jednocześnie proszę o pomoc w pewnej kwestii: Mianowicie od zakupu mojego VW cały czas mama kłopot z obrotami na biegu jałowym. Po odpaleniu jest około 2000 i rośnie, dopiero po dodaniu gazu obroty spadają na 1000 - 1100. Zazwyczaj na rozgrzanym trzyma 1000 - 1100 obr. z rzadka 900. I powiem od razu że to nie jest przepływomierz,...
Wiesz może gdzie ich szukać przy sterowniku (oznaczenia)? Tych od przepustnicy i od pedału gazu? edit Co sam mogłem sprawdzić jedynie za pomocą multimetru to: pedale gazu: 1 i 2 jest 5V 3 i 5 jest masa na styku 4 i 5 z masą też występuje jakieś napięcie. przepustnica: 1 jest 12v 2 jest masa przy włączonym zapłonie między masą a przewodem komunikacyjnym...
Witam panowie jako że ten temat dalej mi nie daje spokoju liczę na następne rady. Otóż mam kilka problemów z golfikiem : 1. Od dwóch miesięcy jeżdze bez podpiętej wtyczki od krokowca tak mi się wydaje bo przy podpiętej wtyczce jak staje na światłach czy odpalam auto to mi niechce odpalić muszę gazować tu zamieszczam wam króki filmik co się dzieje jak...
Witam serdecznie nie jestem mechanikiem samochodowym lecz coś tam się potrafi - wielu teraz powie - czyli nic... no ok i niech tak będzie ;-) Seat Cordoba 2000r / 1,4L MPI benzyna + LPG / model silnika AKK / 44KM / 60KW Jak była zima problemu było około 10% teraz jak jest ciepło to problemu jest 85%. Zapala dobrze, przełączanie benz. gaz - bez zarzutów...
Hej , Wczoraj odłączona przepustnica zero różnicy Odlaczylem wczoraj nawet alternator żeby wykluczyć regulator zero różnicy Dałem inny Aku zero różnicy p Dzisiaj spróbuję wypiąć wszystkie wtyczki od czujników silnika zobaczymy co będzie Chyba że macie jakieś sugestie . Z miłą chęcią wysłucham trzeźwo myślących bo ja już mam mętlik w głowie 🤕🤕🤕
Odłącz wtyczkę od zaworu EGR - jeżeli przestanie falować to masz winowajcę.
Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem którego nie mogę rozwiązać, a mianowicie z dławiącym się autem. Raz przyspiesza normalnie a raz jakby się dławił, coś jakby go "trzymało". Na zimnym silniku wydaje mi się że jest lepiej, na ciepłym jak go zacznie mulić odpuszczam gaz i delikatnie wciskam z powrotem to przyspiesza, ale jak wcisnę więcej...
Od jakiegoś czasu męcze się z obrotami w mojej omedze.. Omega ma instalację gazową, oryginalną OPLA (Koltek-Necam) a problem z obrotami jest i na benzynie i na gazie.. POlega to na tym, że zaraz po odpaleniu (na benzynie) obroty wskakują na ok. 900 i po chwili spadają do 500 i po chwili podnoszą się znowu.. W trakcie jazdy auto potrafi zgasnąć, ale...
Witam. Byłem dzisiaj trochę pokombinować i ogólnie do niczego konkretnego nie doszedłem. Zrobiłem kilka zdjęć: http://obrazki.elektroda.pl/3238299200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1663631300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9398167600_1... Wypatrzałem kilka elementów: 1. podciśnienie od serva ham. 2....
Post trochę stary, ale może pomogę. Nie słuchaj o jakichś przepustnicach i ich czyszczeniu z kurzów i innego syfu. Generalnie taką poradę dają ludzie którzy nie mają pojęcia o mechanice. Przepustnica aby dławić silnik, czy też wpływać na jego działanie musiałaby mieć ograniczone światło bardzo grubo (pewnie min 30-40%) lub totalnie się zacinać (np ze...
Witam. Mam nietypowy problem ze swoim autem. Otóż pokazuje mi błąd jak w załączniku nie mam pojęcia o co chodzi. Wymieniam juz wszystko po kolei. Kolejna przepustnica i to samo. Czyżby problem.ze sterownikiem silnika simtec 70? Może po rozpisce odpowiednich pinów byłbym w stanie zlokalizować usterkę. Nie chce już się narażac na kolejne koszta. Mechanik...
Daj spokój nie istneiją dobrzy mechanicy, wiekszosć to partacze byle tylko kase brać. W samochodzie masz problemy następujące, zapach benzyny to pewnie zbiornik rozszczelnił się, a możliwe że dostęp do wieczka zbiornika (pokrywka) jest wewnątrz auta pod siedzeniami tylnymi (ale to wcale nie musi być to bo równie dobrze zapach to moze być nieprawidłowa...
Był problem ogólnie rzecz biorąc z przepustnicą. Czyli czasami przechodził w tryb serwisowy i 2500 obrotów, czasami potrafił się zawiesić na 5000 tys. obrotów i kompletnie nie reagował na pedał przyspieszenia, niekiedy nie reagował kompletnie na pedał przyspieszenia, tryb jałowy i błąd związany z przepustnicą się pojawiał. Więc postanowiłem sprawdzić...
Błędu sondy jak na razie nie ma... metrino - skąd wiesz że sonda przysypia i ma spózniony odczyt? po logach?? dzisiaj zmieniałem uszczelki w dolocie i aku był odłączony no jakieś 3h, adaptacja przepustnicy przez vcds i na początku silnik pracował dobrze, po chwili zaczął przerywać i zobaczyłem że nie miałem wpiętej wtyczki od przypływki... wpiąłem ją,...
Przyjrzę się sondzie, podmienię od kumpla. Mam jeszcze jeden problem, nie będę zakładał nowego tematu bo być może to powiązane. Falują mi obroty na jałówce i trochę za duże. Przepustnica wyczyszczona, krokówka nowe, wężyki przetkane. Okazało się, że jest błędny odczyt położenia przepustnicy przy puszczonym gazie 2-3% powinno być zero (więc krokówka...
Problem rozwiązany, wystarczyło odłączyć wtyczkę zaworu EGR uruchomić silnik i później znów ją podłączyć. To musiał być jakiś błąd w komputerze, "zablokował się"
Witam. Mam następujący problem z moją Corsą. Po nocy auto nie chcę zapalić. Na komputerze wyrzuca błędy: P1405 Za niskie napięcie wartości rzeczywistej zaworu EGR P0120 Za niskie napięcie potencjometru przepustnicy (TPS) Sprawdzając pompę paliwa przy odłączonej wtyczce auto odpala na moment aż do wyczerpania paliwa, przy podłączonej pompce auto nie...
Mam problem z Alfą 159. Auto, gdy się rozgrzeje zaczyna gasnąć, szarpie podczas jazdy. Jedyny błąd jaki występuje to błąd przepustnicy - zwarcie do plusa, a w fiatecuscanie: trothle valve circuit. Błąd ten nie wywołuje zapalenia kontrolki od silnika. Do wtyczki od przepustnicy dolutowany jest kabel nigdzie nie podłączony, na którym jest 12V po zapłonie....
Prawdopodobnie wina elektronicznej przepustnicy. Przeczytaj wątek na forum Dodge o błędzie przepustnicy. Lepiej weź lawetę (100-150 zł nie majątek), wcześniej umawiając się z mechanikiem. Nie spalone paliwo z dwóch cylindrów uszkodzi Ci np. katalizator (chyba, że odłączysz wtyczki od wtryskiwaczy), ale wał dostanie swoje poprzez wibracje i drgania (to...
Odczytaj parametry jeżeli się da tym kabelkiem. Sprawdź ciągłość przewodów. Skoro po odłączeniu złącza ECU jest spokój to może masz coś z wtyczką lub gniazdem ECU.
Samochód C4 Picasso 1,6 HDI z FAP 2009r 109 km. Przebieg 171 tyś. km. Skrzynia MCP. Proszę o wyrozumiałość. To mój pierwszy post:) Samochód mam od 2 lat. W maju zapaliła mi się kontrolka silnika "check engine" i komunikat "antipollution system fault". Po podłączeniu Diagbox wer. 7.02 odczytałem poniższe błędy: P0405 - Sygnał połączenia elektrycznego...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
silniczek krokowy. drogie cholerstwo, ale czyszczenie raczej niewiele pomoże. czyszczenie krokowego (i przy okazji przepustnicy) nie pomogło. Zauważyłem jednak, że po ponownym odłączeniu i podłączeniu do silnika krokowego wtyczki prądowej obroty wróciły do normy-postanowiłem go jeszcze raz odkręcić i przeczyścić styki elektryczne. Zgodnie z przypuszczeniem...
Na odłączonej powinno być ok i chyba nawet błędu nie powinno być. Problem przy odłączonej wtyczce będzie tylko wtedy gdy będziesz kręcił kierownicą na maksa na postoju.
Spotkałem się z podobnym problemem przez przestawienie drzwiczek na regulacji zawias. Drzwiczki zamknięte a z tył szczelina. Nie drzwi są problemem. Jeżeli już to krańcówka na kontaktronie sygnalizująca zamknięcie drzwi. Przy otwartych nie pracuje co najmniej wentylator parownika lub klapki przepustnic się zamykają. Różnie jest to rozwiązane w różnych...
Witam samochód to t4 2.5b+gaz chodź gaz obecnie odłączony, problem jest taki vag com ciągle widzi 273obr silnikiem mimo że nie kręcę nim ani nic,podczas kręcenia obroty robią się raptownie przeskok na 483obr, czujnik halla odłączalem ciągle widzi 273ibr kabel przy sterowniku od sygnału odłączalem i też 273obr masę dałem z Aku to samo,sterownik jest...
Witam posiadam autko WV Golf 3 1.4 Cl benzyna, przez 2 latka działał mi bez zarzutu aż do dziś, wsiadam do autka odpalam go a tu obroty jakbym miał w kosmos lecieć (oczywiście obroty bardzo wysokie w czasie postoju) ruszyłem zatem i po wrzuceniu biegu obroty spadły - wiadomo, podczas zmiany biegu na wyższy - wciskam sprzęgło i obroty ponownie wzrastają...
Pacjent: Ford Puma 1,7 VCT Objaw: szarpanie silnika przy obrotach od 1500 do 3000 przy stałym obciążeniu (jazda ze stałą prędkością niezależnie od biegu) wyżej być może też, ale ja tego nie odczuwam. Najgorzej jest przy 1800. Gdy depnę gaz silnik pracuje równiutko i wciska w fotel. Wszystkie czujniki wymieniane, świece, cewka, kable również, przepływomierz,...
Odizolowałem całą wiązkę silnika sprawdziłem przewody , nie ma nigdzie uszkodzenia odłączyłem wtyczkę od węgla i nadal było zwarcie odłączyłem sondę i problem się rozwiązał ale szarpanie nadal jest i wyskakuje błąd czujnika wałka rozrządu , i pozycjonowania przepustnicy . Z tego co zdążyłem się zapoznać z schematem to te dwa podzespoły również są połączone...
Kable WN w miare nowe, kopułka i palec tez, świece nowe, cewka nowa :) a co do ciśnienia to niebardzo mam jak sprawdzić, w kazdym razie ciśnienie trzyma bo po kilku godzinach ciśnienie resztkowe jest, odkręcając przewód zamiast kapać to tryska :) ale oczywiście to nie jest dowodem na poprawne ciśnienie, wydaje mi sie ze to nie ciśnienie bo chyba nie...
Problem z E46 nie występuje ciagle, czasami ciężko odpala tzn. Po prz kręceniu kluczyka zapali wskoczy na 500 obrotów i zgaśnie. Następnie żeby odpalić auto muszę je piłować ok 1 minuty gazujac i odpala jedzie normalnie nic nie zamula, ma moc. Czasami zapali normalnie i również normalna ma moc. Auto posiada LPG, butla była zakręca nic to nie dało. Wymienione...
Ostatnio chciałem wyregulować instalację LPG 2. gen (bez krokowca, z registrem). Zablokowałem kanał biegu jałowego poprzez ustawienie silnika krokowego ECU w pozycji maksymalnie wysuniętej i odłączyłem od niego wtyczkę. Chciałem żeby gaz szedł przez gardziel przepustnicy bez udziału kanału jałowych obrotów. Przy 3k obrotów silnika regulacja membraną...
Siliczek krokowy działa, przy włączonej stacyjce i przy prubie wciśnięcia siliczek się chowa a po puszczeniu przepustnicy powraca, ale czy jest w 100% sprawny to już do końca nie wiadomo, przy odłączeniu wtyczki silik chodził rewelacyjnie przy temp 5 st.C co kiedyś było nie osiągalne, ale obroty cały czas rosły, więc bez siliczka nie będzie, a z siliczkiem...
Focus z 2006 roku Mam błąd P1335 opisany w autocomie "czujnik temperatury układu recylkulacji spalin EGR - obecny" Błąd pojawia się już po włączeniu zapłonu, jak skasuję na pracującym silniku to wraca dopiero po zgaszeniu i ponownym włączeniu.... W forscanie opisany jest jako "P1335-62 - działanie układu EGR przy czujniku położenia przepustnicy w położeniu...
Czy ktoś się orientuje jakie powinno być podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym w silniku psa 1.1 hfx. u mnie jest 310mbr czyli około -0.7bar. Napisze co sprawdziłem i co można wykluczyć -zmiana flasha w sterowniku te same objawy. -sterownik silnika podmiana na inny to samo zachowanie -Rozrząd dobrze ustawiony -luzy zaworowe prawidłowe -kolektor...
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1.2 16V Z12XE 2001r. Niedawno pojawił się problem że po odpaleniu na zimnym silniku gaśnie na benzynie. Opiszę co się dzieje. Otóż jak uruchamiam zimny silnik to po ok. 5 sek zaczyna pracować nierówno (jakby na 3 potem na 2 cylindry) obroty spadają do ok. 400 rpm silnik się trzęsie pochodzi tak chwilę i zgaśnie. Ponowne...
Wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i nic to nie pomogło. Wymieniona cewka WN, świece, czujnik położenia przepustnicy i nadal falują obroty, sam dodaje gazu albo przygasa. Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują. Pomoże mi ktoś z Was?? Przecież nie jestem mechanikiem, nie odbieram...
Witam. Mam problem z samochodem, ponieważ mi szarpie. Wygląda to tak... Rano wstaje uruchamiam i działa poprawnie. Można jeździć bez końca i nic nie szarpie. Po zgaszaniu i ponownym uruchomieniu zaczyna szarpać. Przestaje po odłączeniu wtyczki od termistora powietrza zasysanego. Szarpie na benzynie i gazie. Wymienione zostały wszystkie świece, kable...
Berlingo II 2003 1.4PB 55kW 75KM bez LPG Naprowadźcie mnie proszę na sposób jak sprawdzić kontrolkę check w aucie jak wyżej (nie samą żarówkę/diodę poprzez rozebranie deski). Kontrolka nie zapala się zarówno po przekręceniu kluczyka na początkową pozycje jak i podczas pracy auta gdy odłączę wtyczkę z MAPsensora. Czy w tym aucie można wymusić test deski...
Z reguły jak się odpala to egr jest zamknięty odłącz wtyczkę jakby czasem zwarcie robił a co do pompki to jak nabije ciśnienie to się wyłączy. Zdejmij wężyk z filtra wsadź do butelki i zapłon powinno lać się paliwo i przepustnica zobacz czy otwarta po zapłonie bo jak nie to plak nie pomoże
Jak odpinam wtyczkę od silniczka to chodzi na podwyższonych obrotach. Wyjmij przepustnice, podłącz pod samochód zobacz jak po przekręceniu stacyjki zachowuje się klapka. Po odłączeniu przepustnicy obroty powinny spaść.
W Polonezie caro 1.6 GLI mam problem z obrotami w tym pudle. Bardzo ciężko go zapalić, jak już się uda to nie trzyma obrortów, dławi sie , nie chce wchodzić w wysokie obroty. Muszę pulsowac pedałem gazu żeby mi nie zgasł. Kiedy naleję trochę paliwa na przepustnice to zapala łatwo, jednak po wypaleniu paliwa zgaśnie. Podmieniłem wtryskiwacz, nic nie...
VCDS-a mam oryginalnego-co widać po wersji- na załączonym zdjęciu. Po odłączeniu kolejnych wtyczek miałem inne błędy- stąd też pytanie do znawców w temacie. W których blokach pomiarowych mogę sprawdzić te konkretne podzespoły- konkretnie nastawniki klap przepustnicy- bo to je podejrzewam- a konkretnie lewy, na zdjeciu nr:1. Nadmienie tylko ze podczas...
Jest to silnik 1.6 EFI 1991r. benzyna pełny wtrysk . Silnik totalnie zamulony niema przyśpieszenia przy wciśnięciu gazu szarpie, zrywa nie da się jechać. Wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku ,wymieniony filtr paliwa ,filtr powietrza, podstawiałem potencjometr położenia przepustnicy nic nie pomogło. Samochód był podłączany pod komputer .Sterownik nie...
wtyczka przepustnicy wtyczka przepustnicy vectra wtyczka przepustnicy passat
schematy instrukcje serwisowe samsung blokada skrzyni programowanie magic
zasilacz warsztatowy zasilacz warsztatowy
Alarm Steeli Men nie wyłącza się - przyczyny i rozwiązania Rozwiercanie tulejek rozrusznika Polonez: wymiary i wskazówki