Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
Silnik 2E? Przy przepustnicy od strony grodzi. Wtyczka 3 pinowa
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
Jak możesz to napisz jakie kolory przewodów wchodzą do tej wtyczki to może po tym dojdziemy - na pierwszy rzut oka wygląda to na wtyczke od położenia przepustnicy ( zobacz czy masz podłączoną - znajduje sie między kolektorem ssącym a ścianą grodziową - jak gdyby z drugiej strony dźwigni która otwiera przepustnice )
Nie wiem czy dobrze zgaduję ale chyba chodzi Ci o czujnik temp. powietrza dolotowego. W VW przyczyną falowania obrotów jest przeważnie zanieczyszczona lub rozregulowana przepustnica. Wpisz w wyszukiwarce adaptacja przepustnicy. Coś się wyświetli. Pomyśl sprawdź Vagiem i podaj kody błędów.
Wypsikalem kontaktem całą przepustnice. Trochę syfu było na niej. Jest lepiej. Jutro podłączę VAG i zobaczę jak z błędami. Przy okazji wykryłem że mam spory luz na lince gazu. Tak ok 1cm Dodano po 3 Swoją drogą przy przepustnicy wychodzi z głowicy jakiś trójnik plastikowy chyba odma olejowa i tam jest to wszystko usyfione olejem i zabrudziło wtyczkę...
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Poszukuje potencjometru przepustnicy VW Passat 1.8 na jednopunktowym wtrysku.Wtyczka na 4 bolce.
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komp, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komputer, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
sprawdz, czy są wtyczki podpięte, moze trzeba zrobić adaptację
miałem to okazało się,że ktoś krecił śrubką od położenia przepustnicy. Jak pamiętam nagle tak ot sobie wchodził w 2500 obroty. zdejmowałem klemę parę razy z akumulatora do skutku i kręciłem śrubką od przepustnicy po pół obrotu. przestał wpadac w obroty i zajęłem się gazem ale to było proste i bul minął . miałem bul jeszcze ze skrzynią nie chciała przełaczac...
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
Witam! Podłącze się bo mam problem ze złączem potencjometru przepustnicy w passacie b3 2.0 2E. Ktoś jak zakładam nieumyślnie powyrywał przewody z wtyczki. Nigdzie nie moge znaleźć sposobu ich podłączenia.. A mam problem z obrotami, falują lub utrzymują się znacznie za wysokie. Pilnie proszę o pomoc! Z góry wielkie dzieki;]
Sprawdziłem wiązkę, która idzie w peszlu koło rozrusznika. Niektóre kable były tam przygrzane, przez przewody które są plecione, nie było tam jeszcze korozji ani przerw. Przelutowałem uszkodzone przewody i wyczyściłem wszystkie wtyczki od tej wiązki. Jak na ten moment wydaję sie być wszystko w porządku. Dziękuję za pomoc.
Witam, dziś grzebałem w passacie, zmieniłem cały mono wtrysk prawie kompletny i co się okazało nic to nie dało ale... odpiołem wtyczke z elektrozaworka który jest schowany za tps-em, zgasiłem samochód , odpaliłem go i wszystko wróciło do normy czyli nie szarpie i nie świeci check. Podmieniłem zaworek i znowu to samo, teraz jeżdżę z odpiętą wtyczką i...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Wyjęciu wtyczkę przy zespole przepustnicy - piny 3 i 7 są podpięte do mikrowyłącznika b. jałowego - jak przepustnica jest zamknięta - mierząc omomierzem powinno być między nimi przejście.....
Wiatraki pewnie się kręcą na maxa bo wtyczki od czujnika temp nie podłączyłeś z powrotem. Wyciągałeś klapkę z przepustnicy, jeśli tak to na bank jest krzywo założona i "haczy" o obudowę i przepustnica nie może się "wyzerować" po zatym po takim zabiegu należy przeprowadzić adaptacje ( tak samo jak po odpięciu akumulatora ) np VAG-iem.
Tak drugą też sprawdzałem tak: " teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze...
Odkręć przepływke od filtra i tam przysłoń,lub odłącz wtyczke od niej i zobacz czy będzie utrzymywał obroty w normie Dodano po 3 Po wymyciu przepustnicy wprowadziłeś jej nastawy?
proste, sciąg wtyczke z potencjometru i zobacz jak zachowa się system. Jak zejdzie z obrotów to wina z TPS ( wytarty\szumi\źle ustawiony), jak nie to sterownik nie widzi położenia krańcowego przepustnicy.
te wtyczki przy mieszku są wlaśnie do podpięcia VAGa dokladne schematy podlączenia znajdziesz tu na forum a same interface'y mozna kupic na allegro od 50 zt czyszczenie silniczka krokowego niczemu nie zaszkodzi a warto go przeplukac porządnie w benzynie extrakcyjnej. sprawdz czy czujnik polozenia przepustnicy nie jest uszkodzony. powinny byc tam 3 piny...
Witam sprawdzałem napięcie wtyczki od zielonego czujnika zgadza się jest 5V . czujnik sprawdzałem tak jak napisałeś między dwoma pinami, czujnik sprawdzałem rano jak silnik był zimny na polu był lekki mróz auto było na polu może przes ten mróz nie było przejścia jak już odpaliłem auto zagrzało się to pojawiła się rezystancja tak jak opisywałem 285Ω....
Witam. Kolego wyciag listwe wtryskiwaczy. Odlacz wtyczki od cewek zaplonowych. Podloz papier pod wtryskiwacze. Pokrec rozrusznikiem i zobacz czy wszstkie wtryskiwacze pyla jednakowo. Wszystkie identycznie pyla już sprawdzone. bezpieczniki sprawdzone? Podlacz komputer i zczytaj bledy. Bezpieczniki OK Podłączone pod komputer pokazuje że przepustnice...
Witam Mam problem ze swoim rydwanem prestiżu. Po kolei, odkąd go kupiłem, zdarza mu się odpalić za 3 razem. Nie jest to jakimś mega problemem, ale może być objawem, więc podaję te informację. Jeździ bezawaryjnie już 3 lata. No i w końcu postanowił "pofisiować". Pewnego dnia (jakieś 2 miesiące temu) postanowił nie odpalać. Próbami odpalenia rozładowałem...
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
Witam, Od kilku dni walczę z Passatem B4 2.0 2E + LPG z objawami jak w temacie. Silnik chodzi idealnie, równiutko, nie przerywa, nie szarpie do momentu pełnego otwarcia termostatu - ok 90*C. Wówczas następuje coś w rodzaju kichnięcia w okolicach kolektorów po czym auto zaczyna szarpać, falować - nie potrafi utrzymać stałej prędkości obrotowej przy pedale...
Witam, chciałbym się zgłosić do was o pomoc. Od początku zimy, moje auto zaczęło duże więcej palić pb jak i lpg, w ostatnim czasie wymieniłem filtr powietrza, podmieniłem przepływomierz, przeczyściłem przepustnicę, sprawdziłem świece i cewkę (są ok) i do tej pory nic to nie pomogło, czujnik temperatury jak i termostat są nowe. Błędy na komputerze są...
Na pewno sprawny czujnik i ten właściwy? Mierzyłeś rezystancję w nim? Dla ułatwienia: 10 - 3350-4400Ω 20- 2250-3000Ω 30-1500-2000Ω 40-900-1400Ω 50-700-950Ω 60-530-675Ω 80-275-375Ω 100- 150-230Ω Pomierz sobie jeszcze to: http://obrazki.elektroda.pl/2757022700_1... Czujnik na pewno ten - na przepustnicy....
przepraszam za pomylke, sam juz sie zakrecilem. odlaczylem go i podlaczylem inny, faktycznie blad zniknal, teraz mam blad "styki biegu jalowego f60 przerwa lub zwarcie do plusa" z tym ze nawet go jeszcze nie zamontowalem tylko wtyczke podpialem zeby testnac. a tak wlasciwie czy to moze byc wina tego co sie dzieje czy trzeba szukac w innym miejscu? w...
Można, dzisiaj dokonałem takiej przeróbki w a4 b5 1.8 ARG, potrzebujesz do tego kolektor alu (ten duży) i ten mały + gumki łączące. Przekładasz cały osprzęt z plastikowego - czujniki, zaworki, i troszkę musisz wiązkę tą co idzie bliżej chłodnicy podciągnąć (rozciąć opaskę i delikatnie pociągnąć, bo brakuje jakieś 2cm). I nie zapomnij wyjąć rurki bagnetu,...
Witam:) Postaram sie dosc klarownie opisac przerozne objawy jakie mnie neca, ale wpierw zrobie maly wstep od momentu, kiedy auto w ogole nie palilo. Bylo to sobie tak... Ustawienie rozrzadu: Po ustawieniu auto zaczelo palic, walilo na czarno, mieszanka zbyt bogata, etc, do tego dolot rozszczleniony, chaotyczne obroty jalowego. Uszczelnienie filtra i...
Słuchajcie, ostatnio zauważyłem że "dławi" mi silnik. O co chodzi z tym dławieniem? Otóż chcąc szybko ruszyć z bocznej uliczki dałem w gaz żeby samochód żwawiej pojechał i co się stało? Nic, ja w gaz a silnik wolne obroty i nie jedzie. W czasie jazdy jest podobnie, jak szybciej wdepnę gaz żeby przyspieszyć to mi dławi silnik. Samochód passat B3 90r...
Witam , od dluzszego czasu mam problem z moim paskiem , a dokladnie chodzi o obroty , faluja tylko na cieplym silniku .. gdy odpalam samochod moze trwa to 1-2 sec borykaja sie miedzy 800-600 i nagle sie ustawiaja poprawnie , czuc to jednak jeszcze podczas jazdy np jadac na biegu 4 70/km obroty rowniez skacza .. czasami jest tak ze potrafi mi zgasnac...
wtyczka przepustnicy odłączona wtyczka przepustnicy wtyczka passat
programowanie centrali wyjscie optyczne technics wentylacja lutowanie
erbauer serwis zasilacz warsztatowy
Diagnostyka grzałki PTC w Nissan Leaf 2012 Schemat elektryczny Citroën Jumper 2013 2.2 HDI