miałem to okazało się,że ktoś krecił śrubką od położenia przepustnicy. Jak pamiętam nagle tak ot sobie wchodził w 2500 obroty. zdejmowałem klemę parę razy z akumulatora do skutku i kręciłem śrubką od przepustnicy po pół obrotu. przestał wpadac w obroty i zajęłem się gazem ale to było proste i bul minął . miałem bul jeszcze ze skrzynią nie chciała przełaczac...
Wypsikalem kontaktem całą przepustnice. Trochę syfu było na niej. Jest lepiej. Jutro podłączę VAG i zobaczę jak z błędami. Przy okazji wykryłem że mam spory luz na lince gazu. Tak ok 1cm Dodano po 3 Swoją drogą przy przepustnicy wychodzi z głowicy jakiś trójnik plastikowy chyba odma olejowa i tam jest to wszystko usyfione olejem i zabrudziło wtyczkę...
Poszukuje potencjometru przepustnicy VW Passat 1.8 na jednopunktowym wtrysku.Wtyczka na 4 bolce.
Witam jak ktoś ma passata takiego bardzo bym prosił o podanie mi kolorów przewodów na czarnej wtyczce od spodu nie tej co wychodzi na przewodzie z przepustnicy ona jest umieszczona z boku. Pod przepustnicą w czarnej obudowie potencjometru jest gniazdo gdzie wchodzi czarna wtyczka . Do niej dochodzą trzy przewody /środkowy to zielono coś tam/ a dwa są...
Jak możesz to napisz jakie kolory przewodów wchodzą do tej wtyczki to może po tym dojdziemy - na pierwszy rzut oka wygląda to na wtyczke od położenia przepustnicy ( zobacz czy masz podłączoną - znajduje sie między kolektorem ssącym a ścianą grodziową - jak gdyby z drugiej strony dźwigni która otwiera przepustnice )
Witam! Podłącze się bo mam problem ze złączem potencjometru przepustnicy w passacie b3 2.0 2E. Ktoś jak zakładam nieumyślnie powyrywał przewody z wtyczki. Nigdzie nie moge znaleźć sposobu ich podłączenia.. A mam problem z obrotami, falują lub utrzymują się znacznie za wysokie. Pilnie proszę o pomoc! Z góry wielkie dzieki;]
Silnik 2E? Przy przepustnicy od strony grodzi. Wtyczka 3 pinowa
Można, dzisiaj dokonałem takiej przeróbki w a4 b5 1.8 ARG, potrzebujesz do tego kolektor alu (ten duży) i ten mały + gumki łączące. Przekładasz cały osprzęt z plastikowego - czujniki, zaworki, i troszkę musisz wiązkę tą co idzie bliżej chłodnicy podciągnąć (rozciąć opaskę i delikatnie pociągnąć, bo brakuje jakieś 2cm). I nie zapomnij wyjąć rurki bagnetu,...
Na pewno sprawny czujnik i ten właściwy? Mierzyłeś rezystancję w nim? Dla ułatwienia: 10 - 3350-4400Ω 20- 2250-3000Ω 30-1500-2000Ω 40-900-1400Ω 50-700-950Ω 60-530-675Ω 80-275-375Ω 100- 150-230Ω Pomierz sobie jeszcze to: Czujnik na pewno ten - na przepustnicy. Pomierzone rezystancje OK. Dodano po 2 Poszukaj też...
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
Passat B3/91 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B; 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie: 1 pin - 0V 2 pin - 0V 3 pin - 12V 4 pin - 0V Po podłączeniu zewnętrznego zasilania na...
Witam, Od kilku dni walczę z Passatem B4 2.0 2E + LPG z objawami jak w temacie. Silnik chodzi idealnie, równiutko, nie przerywa, nie szarpie do momentu pełnego otwarcia termostatu - ok 90*C. Wówczas następuje coś w rodzaju kichnięcia w okolicach kolektorów po czym auto zaczyna szarpać, falować - nie potrafi utrzymać stałej prędkości obrotowej przy pedale...
Zespół przepustnicy ma styk biegu jałowego nad przepustnicą jest wtyk dwa pin-sprawdż czy jest.Regulator biegu jałowego po włączeniu zapłonu powinieneś w dłoni odczuwać wibracje to zn. że jest sprawny przewody z wtyczką opierają się na pokrywie zaworów o separator oleju i często w tym miejscu kable we wtyczce się przełamują.Należy zdjąć osłonkę gumową...
Wtrysk 1-punktowy Mono Motronic; piny 1i2 na wtyczce to nastawnik obrotów; 3i4 to styk biegu jałowego. Jak napisał "momik12" między 1 a 2 3-200 ohm; miedzy 3 a 4 przy zamkniętej przepustnicy 0 ohm, przy otwartej nieskończoność... Może też być niestety mechaniczne uszkodzenie nastawnika (jego przekładni i trzeba będzie go wymienić a później adaptować....)....
Witam. Mam problem ze swoim Passatem B5 1.8 V20 B+G z 1997r. (Zwykły 125KM bez turbo) , otóż nie pracuje równo na biegu jałowy oraz gdy schodzi z obrotów są delikatne szarpnięcia w dodatku gdy chodzi na biegu jałowym telepie silnikiem pod maską że szkoda gadać (Jakby nie palił na wszystkie gary lecz PALI ). Od razu pomyślałem że to będzie jedna z najłatwiejszych...
Witam Mam problem ze swoim rydwanem prestiżu. Po kolei, odkąd go kupiłem, zdarza mu się odpalić za 3 razem. Nie jest to jakimś mega problemem, ale może być objawem, więc podaję te informację. Jeździ bezawaryjnie już 3 lata. No i w końcu postanowił "pofisiować". Pewnego dnia (jakieś 2 miesiące temu) postanowił nie odpalać. Próbami odpalenia rozładowałem...
witam, posiadam passata b3 kod silnika aam z 90r 1.8 benzyna na jednopunkcie z gazem. problem polega na tym, że silnik buczy jak mu dodaję gazu i nie chce przyśpieszać, czasem sam sobie dodaję gazu nawet wtedy gdy przekręcę zapłon silnik krokowy uchyli przepustnicę wypinam wtyczkę od silnika krokowego w pozycji wolne obroty zapalam silnik przez chwilę...
Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa się i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czytać sobie czy ma zwiększyć obroty czy zmniejszyć. Przy odpalaniu ciągle są wysokie obroty, zdjęcie...
te wtyczki przy mieszku są wlaśnie do podpięcia VAGa dokladne schematy podlączenia znajdziesz tu na forum a same interface'y mozna kupic na allegro od 50 zt czyszczenie silniczka krokowego niczemu nie zaszkodzi a warto go przeplukac porządnie w benzynie extrakcyjnej. sprawdz czy czujnik polozenia przepustnicy nie jest uszkodzony. powinny byc tam 3 piny...
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komp, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
A było to tak..... Miałem silnik ADZ. Zamontowałem instalację BRC Lambda Blitz. Wydawał mi sie Passat za słaby. Nie mam porównania jak było przed montażem gazu bo zaraz jak go sprowadziłem montowałem gaz. Posprawdzałem wszystko na diagnostyce komputer, wypróżniłem katalizator, zapłon, kable, świece, filtry. Ciśnienie było na 3 cyl 12,5 a na 4 tym 10,5....
Witam:) Postaram sie dosc klarownie opisac przerozne objawy jakie mnie neca, ale wpierw zrobie maly wstep od momentu, kiedy auto w ogole nie palilo. Bylo to sobie tak... Ustawienie rozrzadu: Po ustawieniu auto zaczelo palic, walilo na czarno, mieszanka zbyt bogata, etc, do tego dolot rozszczleniony, chaotyczne obroty jalowego. Uszczelnienie filtra i...
przyczyn może być kilka : zacinająca się przepustnica powietrza doładowanego tzw. "klapa gasząca" - jest ona we wspólnej obudowie z zaworem EGR, trzeba zdjąć wąż gumowy idący do obudowy zaworu EGR i klapy gaszącej przykręconej do wlotu kolektora ssącego (wąż gumowy montowany jest na szybkozłączce) i sprawdzić czy jest w pozycji otwartej tak jak na foto...
Witam ponownie. Problem jest następujący: wymieniałem akumlator i zaczęły się problemy których wcześniej niebyło . Najpierw immo gasiło samochód-uporałem się z tym-wyczyściłem wtyczkę od ECU. Jak zaczął chodzić to zapala tylko z wcisniętym gazem, lata po obrotach, przy dodaniu gazu zadławia się, jest kupa dymu, zalewa świece. Vagiem odczytuję błąd 01165-...
witam, nie podłączyłem bo nie odłączyłem żadnej wtyczki czujnika temp.Niestety jedyny, konkretny elektromechanik zawiesił działalność.Pouczył mnie tylko żeby sprawdzić przy komputerze bezpieczniki.Myślałem że sprawdziłem wszystkie tak jak pisałem wcześniej,a on mówi ze są jakieś chyba 3 przy komputerze gdzies na podszybiu.Ja tam widze tylko wycieraczki...
po moich dalszych kombinacjach i probach chyba wiem co jest powodem moich kłopotów.jest zwarcie na przewodach styku silniczka biegu jałowego!po odpięciu wtyczki i pomiarach okazało się ze między dwoma dolnymi przewodami wtyczki silniczka jest cały czas zwarcie(czego wcześniej nie było gdyż mierzyłem)odpiąłem wtyczke od modułu zapłonu i zwarcie jest...
Tak drugą też sprawdzałem tak: " teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze...
Sprawdziłem wiązkę, która idzie w peszlu koło rozrusznika. Niektóre kable były tam przygrzane, przez przewody które są plecione, nie było tam jeszcze korozji ani przerw. Przelutowałem uszkodzone przewody i wyczyściłem wszystkie wtyczki od tej wiązki. Jak na ten moment wydaję sie być wszystko w porządku. Dziękuję za pomoc.
Witam, dziś grzebałem w passacie, zmieniłem cały mono wtrysk prawie kompletny i co się okazało nic to nie dało ale... odpiołem wtyczke z elektrozaworka który jest schowany za tps-em, zgasiłem samochód , odpaliłem go i wszystko wróciło do normy czyli nie szarpie i nie świeci check. Podmieniłem zaworek i znowu to samo, teraz jeżdżę z odpiętą wtyczką i...
Witam. Posiadam Passata 2.3 VR5 z 2000r (150km) Podłączyłem go pod vag i pokazało mi błąd " 525 Lambda Sonda - G39 nieprawidłowy sygnał - błąd sporadyczny" po usunięciu błąd powraca, nie od razu tylko po przejechaniu kilku km. Jak by było tego mało za każdym razem gdy usunę ten błąd to samochód powyżej 3 tys. obrotów "nie jedzie" a na wolnych obrotach...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Silniczek krokowy od biegu jałowego przykładając 5V a potencjometr od położenia przepustnicy omomierzem lub woltomierzem. Tu masz opisane jak sprawdzić te urzadzenia. [url=]Link A czy napięcie mierzyłeś na wtyczce wtrysku ? Czy wtrysk się otwiera ? Tyka chociaż ? Może przytkany ? Zapłon jest dobrze ustawiony ? Pompa pracuje, ale czy podaje paliwo do...
Witam wszystkich! Niedawno nabyłem tytułowego passata B3 z silnikiem 1.8 o oznaczeniu PF (107KM, wtrysk digifant). Wszystko byłoby super, gdyby nie kilka problemów najprawdopodobniej właśnie z układem wtryskowym. Silnik ma najprawdopodobniej oryginalny przebieg 196tysięcy - wnioskuję po tym, że ciągle jest oryginalny pierwszy tłumik w wybitą datą bliską...
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
W ADR były dwa rodzaje napinacza. Każdy hydrauliczny ale jeden zwykły manualny a drugi z jakimś czujnikiem czy też silniczkiem regulującym. Nie wnikałem w budowę ale ma jakąś wtyczkę. Jest dwa razy droższy. Mam oba bo został mi ten manualny po wymianie silnika. Mam też drugą przepustnicę. Ale wywalała błędy i falował przy niej silnik więc raczej odpada....
Oczywiście błędy skasowane :) zostaje tylko jeden z dpf Check znikł, po ruszeniu z miejsca czasami wyskakuje błąd z pompki drugiego cylindra lub 3 z 4 tez się zdarzył :/ nawet na tym pojedynczym błędzie ciężko ma z paleniem gdy jest wpięty czujnik temperatury paliwa. Po odłączeniu tego czujnika zapala błyskawicznie ! -Wiązka pompowtryskiwaczy sprawdzona...
Witam. Kolego wyciag listwe wtryskiwaczy. Odlacz wtyczki od cewek zaplonowych. Podloz papier pod wtryskiwacze. Pokrec rozrusznikiem i zobacz czy wszstkie wtryskiwacze pyla jednakowo. Wszystkie identycznie pyla już sprawdzone. bezpieczniki sprawdzone? Podlacz komputer i zczytaj bledy. Bezpieczniki OK Podłączone pod komputer pokazuje że przepustnice...
Witam , od dluzszego czasu mam problem z moim paskiem , a dokladnie chodzi o obroty , faluja tylko na cieplym silniku .. gdy odpalam samochod moze trwa to 1-2 sec borykaja sie miedzy 800-600 i nagle sie ustawiaja poprawnie , czuc to jednak jeszcze podczas jazdy np jadac na biegu 4 70/km obroty rowniez skacza .. czasami jest tak ze potrafi mi zgasnac...
Witam sprawdzałem napięcie wtyczki od zielonego czujnika zgadza się jest 5V . czujnik sprawdzałem tak jak napisałeś między dwoma pinami, czujnik sprawdzałem rano jak silnik był zimny na polu był lekki mróz auto było na polu może przes ten mróz nie było przejścia jak już odpaliłem auto zagrzało się to pojawiła się rezystancja tak jak opisywałem 285Ω....
Słuchajcie, ostatnio zauważyłem że "dławi" mi silnik. O co chodzi z tym dławieniem? Otóż chcąc szybko ruszyć z bocznej uliczki dałem w gaz żeby samochód żwawiej pojechał i co się stało? Nic, ja w gaz a silnik wolne obroty i nie jedzie. W czasie jazdy jest podobnie, jak szybciej wdepnę gaz żeby przyspieszyć to mi dławi silnik. Samochód passat B3 90r...