pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Np. zasilanie po stacyjce - czarny przewód. Odcięcie czujnika na wale, itp ale może to generować błędy gdy będziesz kręcił rozrusznikiem.
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
jest trzy sposoby, odkręcić krańcówkę ze słupka, odciąć przewód od stacyjki lub wylutować buzer z multitimera.
odetnij + po stacyjce - zielony przewód
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Odcinać zasilanie sterownika,jest za schowkiem,kabel czarny to plus za stacyjką.
Jeżeli chcesz mieć radio wyłączane stacyjką to zamień plusy miejscami. Jeżeli radio ma być niezależne od stacyjki to odetnij przewód idący od stacyjki i podłącz do stałego plusa. Uwaga! nie wolno łączyć obu plusów razem bez przecięcia j.w.
Powinien to być zielony, lub zielono-czarny przewód w progu-boczku, jest też w konektorze przy bezpiecznikach. Odetnij czarno-żółty po stacyjce.
Witam, Po co się pierdzielić z jakimś schowkiem? No chyba po to, aby odcięcie było skuteczne, dobrze ukryte i trudne do zlokalizowania dla włamywacza. Nie sztuką jest odciąć przewód przy złączu stacyjki... Pozdrawiam.
Tak Ci to nie zadziała a odłączenie akumulatora może uszkodzić alternator i elektronikę w pojeździe. Odetnij przewód idący do stacyjki.
Odcięcie zrealizowałem poprzez rozłączanie (+) po stacyjce (niebieski przewód obok stacyjki). Wszystko działa prawidłowo. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Weż miernik i sprawdź na którym kablu pojawia sie napięcie jak kręcisz rozrusznikiem.Możesz to zrobić na przewodach wychodzących ze stacyjki ewentualnie przy rozruszniku.Najlepiej odciąć przewód wychodzący ze stacyjki na którym pojawia sie prąd w pozycji acc on.Oczywiście nie przy samej stacyjce.Wtedy masz załatwione i jedno i drugie.Pompy nie da się...
Wystarczyło odciąć tylko przewód "po stacyjce"(chyba czarny) lub jeszcze lepiej: zespól brązowych przwodów masowych przykreconych śrubą do bloku silnika(głowica), które idą do sterowania przekaźnika komputera.
(at)slavoy23 & (at)camer za co odpowiada ten szaro-brązowym przewód w stacyjce Ducato?
Witam. Chcę zrobić jeszcze odcięcie zapłonu. Gdzie szukać tego przewodu? Czy biegnie on od stacyjki?
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
Witam Mam Daewoo Lanosa a w nim jeszcze radyjko fabryczne AFK-9595. Kiedyś przerobiłem instalację tak aby radyjko grało bez wkładania i przekręcania kluczyka w stacyjce czyli przed wtyczką odciąłem przewód ze stacyjki (+12V ACC) i doprowadziłem w to miejsce do wtyczki mostkiem napięcie ciągłe od podtrzymania (BATT). Teraz kupiłem Blaupunkta i przejściówkę...
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
odetnij zasilanie sterownika,pod maską po prawej stronie jest czarna pucha a w niej sterownik,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód plus po stacyjce,odcięcie go nie powoduje żadnych złych konsekwencji a auto nie pali,możesz jeszcze ciąć rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,a to co chcesz odciąć to jest główny plus po stacyjce-grubszy czarny...
Głupi objaw, a jak podłączyłeś blokady i stacyjkę? Jeżeli normalnie przewód od stacyjki podłączyłeś przed odcięciem to powinno grać.
Podczas instalacji odcięcia zwarłem przewód zasilający stacyjkę do masy. Teraz po przekręceniu stacyjki brak jakiejkolwiek reakcji, również zegarów. ewidentnie wina braku zasilania. Wcześniej było non stop +12v, teraz brak. Bezpieczniki całe. z góry dzięki.
co sobie życzysz?: pompa paliwa-przewód żółto-czerwony w progu,rozrusznik-przewód czarno-czerwony w wiązce stacyjki,główny plus po stacyjce-przewód czarny w wiązce stacyjki.
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
Nie podajesz jaki silnik i rocznik ??????Zakładam że benzyna iproponuję odciąć pompę paliwa.Wyjmij skrzynkę bezpieczników.Kabel od bezpiecznika F-1(czerwony z niebieskim) to kabel od pompy paliwa.Wdislu proponuję odciąć rozrusznik przewód czarny z czerwonym.Przewód ten przecinamy jak najdalej od stacyjki.Jest on w wiązce od stacyjki dostęp równiesz...
Odetnij czarny przewod wychodzacy ze stacyjki
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
toyota previa to bajka do roboty,żadnych niespodzianek,robiłem ze dwie w życiu i poszły jak po maśle,centralny dwie masy niebieskie być może z czymś w konektorze przy module po prawej stronie kolumny kierowniczej,znajdziesz bez problemu,kierunki zielone z kreskami w progu ,krańcówki całość auta po stronie pasażera przewód czarno-żółty pod schowkiem...
auto jest bardzo proste do zrobienia,pompę możesz ciąć bez problemu,jest w progu na kolorze niebieskim,kierunki o ile pamiętam łapałem w progu albo pod kulumną kierownicy pomarańczowy i zielony,krańcówki masz na szarym w boczku kierowcy,możesz też odciąć bez ryzyka niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce w jej wiązce-przewód dość gruby ale można ciąć,prądy...
Można zrobic odcięcie na cewce wysokiego napiecia (przewód kolor czarny) lub mniej zalecane przy stacyjce gruby czarny przewód na zewnętrznym przekaźniku minimum 40A zastosować.
Nie mam jednak danych do connekta. Dla dużego transita model'04 odcięcie to zielono-żółty po stacyjce, albo przewód czerwono-biały przy wyłączniku inercyjnym.
Kupiłem alarm, który ma odcięcie zapłonu i mam pytanie jaki prąd płynie przez ostatni przewód w stacyjce tzn. przez zapłon bo alarm na odcięciu ma prąd max 15A. (auto Opel Calibra).
Odetnij główne zasilanie stacyjki, to jest najgrubszy przewód w kostce trzy stacyjce
Jeżeli chcesz odciąć plus po zapłonie to lepiej puść przez przekażnik. Ja to robie w ten sposób: blokuje obwód przekażnikiem dwu stopniowym czyli rozwierając przewód ze stacyjki wyjście zwiera do masy, złodziej nawet wiedząc co jest zablokowane nie ominie tego w żaden sposób puki nie znajdzie wyłącznika...
zapłon - czarny przewód od stacyjki,pozdrawiam.
Temat uważam za zakończony. Usterka polegała na tym, że robiąc odcięcie zapłonu został odłączony przewód +12v po stacyjce biegnący do sterownika gazu. Odcięcie zostało zrobione w taki sposób, że przewód zapłonu został przecięty w dwóch miejscach oddalonych od siebie, a przewód do gazu był wpięty właśnie w tym odcinku który został odłączony. Odcięcie...
Jest to odcięcie zapłonu.. +12V po stacyjce - polecam pociągnąć właśnie z tego przewodu spod maski bo nie pamiętam koloru przy stacyjce możliwe że taki sam (zawsze sprawdzaj wszystkie przewody miernikiem gdyż kolory mągą być czasami pomieszane) Pompa paliwowa jest to kolor czerwono-czarny idący do czarnej centralki w okolicy amortyzatora Odcięcie przekaźnika...
Aby alarm włączał się po otwarciu bagażnika, musisz pociągnąć przewód do tylnej lampki. Tak są rozwiązane samochody.. Odcięcie: - znajdź przewód idący od stacyjki na którym pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon i nie znika podczas kręcenia rozrusznikiem. Najczęściej w samochodach jest 1 lub 2 takie kable. Jeśli jest jeden to go...
Ale tam w aparacie zaplonowym jest koncowka mocy, a tzn ze wydajnasc pradowa wyjscia kompa jest bardzo mala i nie mozna tam podpinac zadnych zarowek. Czy ktos odcinal zaplon w vectrze odlaczajac +12 od cewki? Gdzie cewka laczy sie ze stacyjka?
Czyli, na zadnym PINie nie ma 12V kiedy kluczyka nie ma w stacyjce. Czyli: 1. Ktoś nakopał tak w instalacji, że właściwy przewód jest odcięty, a do obu styków zasilania w kostce jest doprowadzone zasilani8e z przewodu odłączanego stacyjką 2. Przewód podający zasilanie stale przechodzi przez bezpiecznik, który albo jest spalony albo w ogóle go nie ma.
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
To się nawzajem wyklucza. Wolałbym na przekaźniku ponieważ koniecznie musi być odcięty plus zasilenia radia, a podtrzymywanie pamięci będzie bezpośrednio podłączone do akumulatora, przy odcięciu minusa resetowałbym ustawienia radia. Chyba że faktycznie zrobiłbym odcięcie plusa ale w linku co podałem piszą że ma to też wady (patrz link). Przecież Radio...
Skoro tak się uparłś na tą cewkę to śmiało możesz ciąć ale jak już to +12 lub masę.A nie prościej byłoby odciąć pompę paliwal lub +po stacyjce?
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Hm, w sumie to wystarczy doprowadzić sobie plus z akumulatora do kabiny, podłączyć do niego jeden styk przycisku, od stacyjki odciąć przewód idący do elektromagnesu rozrusznika i podłączyć go do drugiego styku przycisku :) Wada takiego rozwiązania jest taka, że przypadkowe wciśnięcie przycisku może załączyć rozrusznik na odpalonym silniku, a skutków...
Przewód od sterowania rozrusznikiem: - biały przewód w 6 pinowym, niebiesko/białym złączu idącym od stacyjki.
O błędach napisałem wyżej, a zapłon to się odcina w autach gaźnikowych; a to dlatego, że w przypadku awarii odcięcia, kręcąc rozrusznikiem powodujesz, że wtryski wtryskują cały czas i paliwo idzie w katalizator, co w skrajnym przypadku po szczęśliwym odpaleniu spowoduje trwałe jego uszkodzenie. Podobnie z gazem: gaz leci i gromadzi się w dolocie, nagle...
Hej. Jak jest to auto z pompą elektryczną to najlepiej jest znależć przewód od pompy w skrzynce bezpiecznikowej. Jeżeli chodzi o zapłon to najprościej przy stacyjce. Miłej zabawy. Pozdrawiam
[ ADAM SŁODOWY ]bez urazy sprawdz który to przewód i odetnij wyjście ze stacyjki 15 [ +12V po przekręceniu stacyjki na zapłon] będzie : tanio przekażnik i wyłącznik szybko 30 min bezpiecznie nic nie uszkodzisz a jak nie mogą zapalić to biorą na motylka i tyle widziałeś auto poz. piotr
Można 15-stkę ze stacyjki. Czarny przewód.
Chcę w swojej Astrze wykonać odcięcie obwodu rozrusznika. Rozumiem, że przewód idący od kostki stacyjki jest przewodem zasilającym cewkę rozrusznika. Jakiego rzędu prąd przepływa przez ten obwód? Czy wykonanie tylko jednego odcięcia, w tym wypadku rozrusznika, może mieć jakieś negatywne skutki dla silnika? Jaki obwód poza rozrusznikiem, który jest jednak...
przecięty przy samej stacyjce -poskutkowało
Sprawa wygląda następująco... Odcięcie rozrusznika - przewód żółto-czarny gruby 2.5 mm². Odcięcie zapłonu, cewki zapłonowej - zielony po stacyjce. Można jeszcze odciąć pompę paliwa ale według mnie nie jest to dobre rozwiązanie bo można je ominąć w pare sekund dołączając zasilanie bezpośrednio z akumulatora... Wprzypadku zapłonu nie mozna jednoznacznie...
Witaj teoretycznie przecinaj przewód +12 za stacyjką, lub pompę paliwową, jaki kolor? Poszukaj kontrolką...
Pomyśl logicznie...Stacyjka gasi samochód to musi tam być taki jakiś przewód co to odcina.Pozostaje probówka i metoda prób i błędów.A jak to odetniesz to komputer nic nie złapie bo ta będzie tak jakby ktoś zgasił samochód ze stacyjki.Trzeba trochę pomyśleć.Ja tak zawsze tnę.
to jest ta przejściówka,bez okrągłych świateł? Dodano po 6 sterowanie zamkiem dwa plusy biało-żółty i biało-zielony w wiązce wychodzacej z drzwi do kabiny,kierunki czarno-zielony i czarno-biały w wiązce wychodzacej z pod kolumny,drzwi brazowo-biały w progu,pompa paliwa grubszy żółto-czerwony w progu,albo odetnij czarny plus po stacyjce w wiazce stacyjki,klapa...
możesz odciąć przewód wyłącznika wypadkowego,jest tam dwupinowy konektor,przecinasz przewód filetowy z czymś{dokładnie nie pamiętam,bo jestem w domu} i auto milczy.ten wyłacznik powinien być na lewo od nóg kierowcy pod osłoną,możesz odciąć też niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce+15 w jej wiązce.
Domykanie realizujesz na przewodzie brązowo-czarnym z wiązki drzwi, albo przez dłuższe przytrzymanie przycisku fabrycznego pilota. Z wkładki chyba nie ma sterowania. Przy rozbieraniu deski musisz wyjąć wyłącznik świateł - są pod nim wkręty, wyciąga się tak jak w Volkswagenach, odkręcić obudowę kierownicy i dopiero odkręcać osłonę dolną. Do mocowania...
Mam pytanko, chciałem zrobić odciecie zapłonu na cewke. Ze schematu wynika ze jest to czarny przewód po stacyjce. Tylko jak rozkęciłem osłony to są tam trzy czarne przewody. Doradzcie który odciąć?
Nie mam pewności czy przewody które trafiają w miejsce CAN H CAN L to na pewno CANy ??? Tam też widać izolowany przewód. Pomijając tą rzeźbę możesz spróbować podłączyć się CANami do radia ze złącza OBD ( piny 1 CAN L niebieski i pin 9 CAN H biały ) wcześniej odetnij te przewody które teraz są wpięte do kostki w miejsce CANów. Chińczyk który był wcześniej...
Potwierdzam wskazówki kolegów ale można też odciąć zasilanie komputera po stacyjce(czarny przewód w skrzynce bezpieczników białe złącze dolne srodkowe z diodą separującą) plus do tego pompa paliwa w progu str kierowcy ale niepamiętam koloru. Z rozrusznikiem sobie odpuść bo jest bardzo łatwo dostępny
bardziej stawiałbym na przewód cienki czarny,{plus po stacyjce},chociaż bywały też fioletowo-czarne,możesz też odciąć przewód brązowo-zielony,zasila on któryś przekaźnik też tam przy sterowniku odpowiedzialny za zasilanie silnika i auto też nie gada.
witam pytanie pewnie dla wiekszości banalne, ale troche się zamotałem w tym autku, powiedzcie mi prosze który przewód od stacyjki podłączyć do odcięcia w super fortecy ? podłanczam czarny, niby powinno śmigać ale jest lipa, czy czarny to przewód do zapłonu ? jeszcze jedno, które przewody w tym modelu podłączyć do centralnego zamka ? układ na przekaźnikach...
we fiacie uno możesz odciąć sterowanie układem zapłonowym-przewód pomarańczowy w wiązce stacyjki,albo zasilanie pompy paliwa w progu kierowcy troszeczkę grubszy kabelek na którym przy rozruchu i pracy silnika masz +12v[nie pamiętam akurat koloru tego przewodu].
witam na jakim przewodzie najlepiej zrealizowac odcięcie zaponu który by pasowało uniwerasalnie do wszystkich samochodów tak by robiło najmniejsze spustoszenie w elektryce samochodu ja myślałem żeby odcinac przewód przy stacyjce na którym pojawia sie 12 v po przekręceniu stacyjki
Jeżeli nie znasz się dobrze na elektronice samochodowej, to najbezpieczniej dla samochodu będzie, gdy odetniesz przewód +15 lub 50 we wiązce stacyjki. Ten rodzaj "odcięcia" będzie skuteczny w każdej wersji silnikowej a Ty nie napisałeś co napędza Twój bolid.
Wielkie sory że milczałem ale musiałem wyjechac - nie ma co kombinować tylko tnij czarny kabel odchodzący od stacyjki bo innaczej będą pojawiały się błędy. Co do bagaznika to musisz przeciąć przewód ,wstawić diodę prostowniczą i powinno byc O.K. Pozdrawiam .
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
nie nic nie ma. Coś mocno podejżewam skrzynkę bezpieczników ale zanim zaczne jej szukać chciał bym sprowdzić pozostałe moduły. Jak nie to trudno podejdę pod skrzynkę i odetnę przewód po 40ym bezpieczniku. Pozdr
Możesz je podłączyć jako odcięcie rozrusznika, czyli wyłapujesz w stacyjce przewód na którym pojawia się prąd w momencie gdy kręci rozrusznik, przcinasz go i wpinasz tam te 2 kable.Im dalej od stacyjki to zrobisz tym ewentualnie trudniej będzie zlokalizować to wpięcie.Komuś kto chciałby odpalić auto na krótko.Ewentualnie wpinasz się w obwód pompy paliwowej,...
Na 85 przekaźnika sterowanie z alarmu czyli przewód pomarańczowy,na 86 +12 po stacyjce o którym wyżej pisałem(również przewód żółty z alarmu), na 30 i 87a odcięcie np. rozrusznika.
W zależności, jakie to autko – można podłączyć się pod sterowanie przekaźnika od pompki lub jak się da podmienić przewód na sterowaniu przekaźnika (ten, co jest stałe napięcie nie ten, co załącza się po przekręcenie stacyjki pojawia się i znika) na przewód z alarmu.
Najbezpieczniej jest znaleźć pod osłoną kolumny kierowniczej (we wspominanej wcześniej wiązce od stacyjki)przewód czarny...a są dwa..jeden cieńszy a drugi grubszy...tnij ten grubszy, bo on podaje plusa po stacyjce na sterownik BCM...I NIE POJAWIA SIE ZADNA USTERKA.Wazne jest żeby alarm który montujesz, był przystosowany do szyny CAN.Pozdrawiam.
Witam. Moje pytanie związane jest ściśle z odcięciem prądu w VW GOLF III TDi. Chodzi o to, czy można bez żadnych przeszkód odciąć przewód, na którym pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki(kolor czarny - przy kostce stacyjki)?? Chodzi o oto, czy nie będzie później problemów z poduszką i ABSem. Pozdrawiam
Witam Chce sobie samemu podłączyć jakąś blokadę (np: multiblok). ALe nie za bardzo wiem jaki kolorek odciąć (chciałbym odciąć jakiś zapłon, lub "+" po stacyjce. Może ktoś łopatologicznie wytłumaczy gdzie zrobić odcięcie? Pozdrawiam
Weź do ręki miernik i zlokalizuj bezpieczniki na których pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wybierz taki do którego doprowadzony jest w miarę gruby przewód i podepnij się pod niego. Najlepiej dopnij się przed bezpiecznikiem a na dołożony przewód załóż bezpiecznik 10A. Z kostki ISO wypnij lub odetnij niepotrzebny Ci przewód a w jego miejsce...
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Czarny przewód (bez żadnego paska) ze stacyjki. Jest na nim zasilanie nawet w czasie "kręcenia" rozrusznikiem.
W Golf III sterujemy zamek dwoma plusami (krótkie impulsy). U ciebie jest to schemat nr 3. Nie sugeruj się zamkiem pneumatycznym. Przewody wychodzące z wtyczki 6p podłączasz do szarego (zamykanie) i zielonego (otwieranie) przewodu w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Dziwne rzeczy narysowałeś na instrukcji. Przewód plusowy od akumulatora opisałeś...
skrzynia automatyczna czy manualna ? w manualu możesz odciąć cienki czarny przewód (15) pin nr 37 na kompie , w automacie ten sam obwód i dodatkowo przewód gruby czarny od stacyjki także (15) to skrzynia biegów nie będzie wchodzić w stan serwisowy
blokade najlepiej zrobić przy stacyjce przewód pomarańczowy
Da się odciąć immo , ale ja bym sobie dobrze popatrzył na cewkę stacyjki, przewód idący od niej do puszki immo. Gwarantuję,że problem leży właśnie tam :)
w benzynie możesz bez ryzyka odciąć pompę paliwa kolor zielono-żółty w progu,albo sterowanie wtryskiem pod deska rozdzielczą przy przekażnikach przewód czerwono-czarny Dodano po 8 w nowszych modelach można bez konsekwencji odciąć masę sterownika:brązowo-zielony,albo plus po stacyjce zasilający sterownik:cienki czarny,obydwa w wiązce dochodzącej do niego,nie...
Witam - bardzo proszę Kolegów, którzy zajmują się alarmami na co dzień, aby podpowiedzieli jaki kabel(kolor) idzie np. od stacyjki - rozrusznik, żeby go odciąć. Mitsubishi Space Star 1,6 benzyna 2004 rok.
gdzie szukać? Sprawdź czy czarny przewód syrenki i czarny przewód centrali alarmowej mają dobre połączenie z masą samochodu. Ja bym taki "niepewny" system alarmowy zdemontował całkowicie i po kolei podłączył przewody jeszcze raz (zaczynając od +i- zasilania, +po stacyjce, kierunkowskazy, syrenka a na końcu wejścia wyzwalające czujników i sterowanie...
Odłącz czarny (+ po stacyjce) dochodzący do komputera
85 nie do stałego +12,bo przekażnik będzie w stanie pracy non stop po włączeniu alarmu,w wypadku sygnału odcięcia masą podpinasz go do obwodu odcinanego od strony stacyjki i wtedy przekaznik rusza dopiero w momencie próby odpalenia.
wskaźnik podłączony do sygnału ze stacyjki drugi styk idzie do pływaka (pływak to potencjometr) drugi styk pływaka stała masa. Obstawiam że sygnał pływaka ma zwarcie z masą. Podłącz na krótko pływak z licznikiem na próbę (oryginalny przewód na liczniku odetnij na czas próby - bo zakładam ze zwiera do masy) Ps. Jak sam nie bardzo ogarniasz to zapłać...
Podstawowym kryterium prawidłowego montażu, jest używanie taśm izolacyjnych, peszli itp. o dokładnie tej samej fakturze, kolorze co materiały fabryczne. Ważny jest montaż takiego zabezpieczenia w miejscu trudno dostępnym, nietypowym. Dobrze jest np. zamontować dodatkową hermetyczną skrzynkę montażową w miejscu dostępnym tylko z "kanału" pod samochodem...
pod wyłącznikiem świateł masz moduł,w starych postach masz podane kolory,przecinasz przewód idący z modułu i zakładasz w niego w szereg diodę 3A tak,żeby plus szedł od modułu do kierunkowskazu ale nie wracał Dodano po 17 mam nadzieję,że przydała się rozpiska montażowa którą kiedyś umiesciłem,a co do odcięcia to opanowałem już sterownik w dieslach,jest...
Witam. Mogłby mi ktoś z kolegów podpowiedzić gdzie szukać odcięcia rozrusznika w tym samochodzie? Pod stacyjką nie ma typowego przewodu ,żeby w pozycji rozruch pojawiło się napięcie. Chyba że jakiś przewód po zapłonie odetnie również starter? Jest tam silnik TD 3.0., gaszenie pneumatyczne, skrzynia biegów -automat. Z góry dziękuję. Rafał.
odetnij czarny przewód[aa10] w białym konektorze AA przy bezpiecznikach,ewentualnie czarny plus po stacyjce wychodzący z wiązki stacyjki[kolumna kierownicza],powodzenia
ma związek,połączyłeś stały plus z plusem po stacyjce nie odcinając tego drugiego od instalacji,moduł komfortu zachowuje się tak,jak gdyby był przekręcony zapłon i zamek się nie rygluje.Zlikwiduj tą zworkę i po prostu zamień w złączu iso stały plus z plusem po stacyjce,bo rozumiem,że gniazdo iso jest w tym clarionie zabudowane w tylnej płycie,a jeżeli...
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Dobrym patentem jest przecięcie przewodu zasilającego elektromagnes uruchamiający rozrusznik. Przycisk powinien być chwilowy i oczywiście ukryty :) należało by go nacisnąć równocześnie z przekręceniem kluczyka na pozycje START. Trzeba go włączyć w przewód biegnący od stacyjki do rozrusznika.
odciąć stacyjka odciąć zapłon stacyjka przewód odciąć zapłon
podsłuch telefon analogowy rezonans karoserii inspekcja samochodzie
Pralka Privileg nie grzeje wody – grzałka, NTC, naprawa, diagnostyka modeli Electrolux OEM Regulacja lasera RAE-150 po montażu – procedura serwisowa, ustawienia APC, focus, tracking