Jest to odcięcie zapłonu.. +12V po stacyjce - polecam pociągnąć właśnie z tego przewodu spod maski bo nie pamiętam koloru przy stacyjce możliwe że taki sam (zawsze sprawdzaj wszystkie przewody miernikiem gdyż kolory mągą być czasami pomieszane) Pompa paliwowa jest to kolor czerwono-czarny idący do czarnej centralki w okolicy amortyzatora Odcięcie przekaźnika...
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Ten samochód należy tak zabezpieczyć aby usunięcie immo lub dopisanie nowego transpondera nie pozwoliło na uruchomienie silnika. Nie napiszę co odciąć, ale mogę powiedzieć, że dla "fachowca" któremu zależy na Twoim samochodzie nie wystarczy odcięcie zasilania pompy paliwa, zasilania ECU, plusa po stacyjce (15) na ECU, czujnika hamulca przy automacie,...
Witam, Dzisiaj podłączyłem alarm motocyklowy, który ma funkcję odpalanie z pilota. Alarm działa, przy włączonym alarmie i przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna "piszczeć" i nie da się odpalić motocykla gdyż odcięty ma zapłon - więc alarm działa prawidłowo. Lecz nie wiem który kabel jest od odcięcia zapłonu że stacyjki. Muszę podłączyć szary kabel...
Witam, Czy ktos z kolegow wie moze cos na temat przewodu do pompy paliwowej w: Mazda6 2.0i rocznik 2002/2003. Pozdrawiam
a mam jeszcze jedno pytanie chodzi o dcięcie ,blokadę itp mam 1,9tdi AWX130 km do sterownika silnkia na podszybiu wchodzi cieniutki czarny kabelek i jest na nim+12V po przekręceniu kluczyka ,można go ciąć?/ jak odłącze go to silnik gaśnie ,ale zapala sie kontrolka ESP ,i oczywiście przy następnym uruchomieniu jest ok kurde ale w tym passacie elektroniki:)...
Witam. Panowie chciałem zapytać czy jest możliwość zamontowania odcięcia tak jak w temacie z linku poniżej, w moim Passacie B5 FL 2005 r TDI 130 KM na pompowtryskach, kod silnika AVF? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... Jest tam założone odcięcie czarnego przewodu po stacyjce i kolega dał przekaźnik 40A. Czy również u mnie w moim aucie...
Witam. Na wstępie zaznaczę że założeniem jest aby kamera nagrywała cały czas nawet jeśli samochód jest zgaszony i zamknięty. Sprawa wygląda tak że podłączyłem kamerę samochodową używając zasilacza 70mai Hardwire Kit ACC micro-USB. Przewód GND poszedł do karoserii, Battery+ do stałego plusa a kabel ACC zostawiłem niepodłączony bo kamera ma być włączona...
W radioodbiornikach samochodowych w standardzie ISO wtyczki przyłączeniowej z zasilaniem istnieją dwa różne rozwiązania, a dokładnie zamienione może być miejscami 4 i 7, a są to zasilanie po stacyjce i zasilanie stałe. Zamiana miejscami często wszystko rozwiązuje, ale.... ... ale niestety ta różnica często sprawia, że w odwrotnym standardzie radio tak...
potrzebuję do tego auta kolor pompy paliwa,ewentualnie czy odcięcie plusa po stacyjce w tym przypadku czegoś nie komplikuje,podkreślam,ze to diesel,odcięcie potrzebne do antyporwaniówki.
Witam! Korzystam z urządzenia multiblok AMT, odcięcie pompy paliwa na kabelku czerwono niebieskim, wszystko chodzi bez zarzutu. Obecnie w samochodzie jest instalacja gazowa i odcięcie pompy paliwa niewiele pomoże. Przełożyć zabezpieczenie na odcięcie jakiego podzespołu? Oraz gdzie szukać kabla tej części?
co moglbym uciac w tym autku??? silnik diesla samochod z 2004 roku prosze o rade. Moze ktos wie jak ciac czujnik polozenia walu korbowego?? slyszalem ze nie powoduje bledow
Witam, chcę sobie zrobić odcięcie zapłonu na przełącznik na rozruszniku, bo już dwa razy mi się włamali. Auto z silnikiem 1.8t i rok 1997 Czy wystarczy to zrobić tak, że przetnę plusowy kabel zasilający rozrusznik przeciągnę sobie dwa kable do kabiny i pod oba końce podłączę sam przełącznik 0/1? Jeżeli tak, to moglibyście mi powiedzieć jakiej grubości...
Jakie mogą być skutki złego podłączenia radia do fiata siena w taki sposób, że +12V po stacyjce zostało zwarte na kablach od radia z +12 tym prosto z akumulatora? Ktoś chciał podłączyć tak, żeby radio nie wyłączało się po wyjęciu kluczyków. Jeżeli się zwarło +12V przed i po stacyjce to znaczy że mimo wyjętych kluczyków +12V z akumulatora wchodzi od...
A czy ten z cewki idzie od razu do stacyjki czy wchodzi gdzieś po drodze na skrzynkę bezpieczników? Ten przy stacyjce to jest dość gruby i ta moja centralka (przekaźnik w niej) ma miejszy amperaż. Szukam tego przewodu od cewki gdzieś w kabinie żebym nie musiał kłaść przewodów do silnika
Witam! Tą drugą puszka jest sterownik do zamka centralnego. Jeśli nie reaguje na otwarcie klapy silnika to zobacz wogóle czy założyli Ci wyłącznik na tą klape (najprawdopodobniej go nie ma). Następna rzecz to nie podpiete odcięcie jakiego kolwiek modułu w aucie, dlatego może odpalic. Najprawdopodobniej nie podpieli tez plusa po stacyjce (musi byc niegasnący...
Ale czy odciecie plusa po stacyjce i próbie odpalenia nie spowoduje wyskoczenia błędów na inspekcji??? Nie spowoduje to zaświecenia się inspekcji i sterownik nie zarejestruje żadnego błedu. A jesli chodzi o czerwony/czarny- rozrusznik. Po odcieciu przewodu i probie odpalenia? Wydaje mi sie z w tym przypadku moze cos wyskoczyc.
Jest autko golf 2 wiadomo po przekreceniu kluczyka pojawia sie na pewnym kablu +12 przy stacyjce jak zrobic zeby pojawil sie tam prad dopiero po : wlaczeniu wentylatora nawiewu i/lub wcisnieciu hamulca i/lub wlaczeniu wstecznego i/lub wlaczeniu ogrzewania tylniej szyby i/lub pstryczka elektryczka ... chodzi o to by trzeba bylo zrobic dwie czynnosci...
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Np. zasilanie po stacyjce - czarny przewód. Odcięcie czujnika na wale, itp ale może to generować błędy gdy będziesz kręcił rozrusznikiem.
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Powinien to być zielony, lub zielono-czarny przewód w progu-boczku, jest też w konektorze przy bezpiecznikach. Odetnij czarno-żółty po stacyjce.
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
odetnij + po stacyjce - zielony przewód
2-dodatkowe przewody to odcięcie paliwa podczas gaszenia. Stacyjka zwiera je w pozycji STOP, tak samo jak przewody od wyłączenia iskry. Temat zamykam.
jest trzy sposoby, odkręcić krańcówkę ze słupka, odciąć przewód od stacyjki lub wylutować buzer z multitimera.
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Nie podajesz jaki silnik i rocznik ??????Zakładam że benzyna iproponuję odciąć pompę paliwa.Wyjmij skrzynkę bezpieczników.Kabel od bezpiecznika F-1(czerwony z niebieskim) to kabel od pompy paliwa.Wdislu proponuję odciąć rozrusznik przewód czarny z czerwonym.Przewód ten przecinamy jak najdalej od stacyjki.Jest on w wiązce od stacyjki dostęp równiesz...
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
Witam. Właśnie zakładam odcięcie zapłonu przez przekaźnik w passacie 1,9Tdi 1994r i mam wielki problem :( zrobiłem wszystko tak jak należy ( chyba ) + stacyjki do pinu 30 i połączyłem go z 86 do 85 dałem mase a do 87a dałem drugą strone odciętego przewodu stacyjki ! I niby działa ale jak puszczam przycisk, który podaje mase d\to auto gaśnie :( Bardzo...
ja odcinam w tych samochodach różowo-czerwony plus po stacyjce w jej wiązce,albo jest on też do uchwycenia pod skrzynką bezpieczników,można też odciąć rozrusznik na fioletowym przewodzie.
Odcięcie zrealizowałem poprzez rozłączanie (+) po stacyjce (niebieski przewód obok stacyjki). Wszystko działa prawidłowo. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Odcinać zasilanie sterownika,jest za schowkiem,kabel czarny to plus za stacyjką.
Pomyśl logicznie...Stacyjka gasi samochód to musi tam być taki jakiś przewód co to odcina.Pozostaje probówka i metoda prób i błędów.A jak to odetniesz to komputer nic nie złapie bo ta będzie tak jakby ktoś zgasił samochód ze stacyjki.Trzeba trochę pomyśleć.Ja tak zawsze tnę.
Witam. Chcę zrobić jeszcze odcięcie zapłonu. Gdzie szukać tego przewodu? Czy biegnie on od stacyjki?
Jeżeli chcesz mieć radio wyłączane stacyjką to zamień plusy miejscami. Jeżeli radio ma być niezależne od stacyjki to odetnij przewód idący od stacyjki i podłącz do stałego plusa. Uwaga! nie wolno łączyć obu plusów razem bez przecięcia j.w.
XWIT ma rację, odcięcie stacyjki przy alarmie CAN powoduje, że inwerter nie widzi stacyjki, więc blokada jest zwarta. Uzbrojony alarm zaczyna "terkotać" bo co zobaczy stacyjkę, to ją odetnie. Można podciągnąć stacyjkę osobnym przewodem z przed odcięcia i podpiąć zamiast tej z inwertera.
Weż miernik i sprawdź na którym kablu pojawia sie napięcie jak kręcisz rozrusznikiem.Możesz to zrobić na przewodach wychodzących ze stacyjki ewentualnie przy rozruszniku.Najlepiej odciąć przewód wychodzący ze stacyjki na którym pojawia sie prąd w pozycji acc on.Oczywiście nie przy samej stacyjce.Wtedy masz załatwione i jedno i drugie.Pompy nie da się...
Nie mam pewności czy przewody które trafiają w miejsce CAN H CAN L to na pewno CANy ??? Tam też widać izolowany przewód. Pomijając tą rzeźbę możesz spróbować podłączyć się CANami do radia ze złącza OBD ( piny 1 CAN L niebieski i pin 9 CAN H biały ) wcześniej odetnij te przewody które teraz są wpięte do kostki w miejsce CANów. Chińczyk który był wcześniej...
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
styki stacyjce cewka stacyjce focus stacyjce
oporność głośnik naped elektryczny roweru magistrala rezystory
pralka elektrolux ewt810 pralka elektrolux ewt10120w
Aktualizacje oprogramowania Vodafone CGA4233DE Antena drutowa na fale długie: długość i grubość drutu