Jest to odcięcie zapłonu.. +12V po stacyjce - polecam pociągnąć właśnie z tego przewodu spod maski bo nie pamiętam koloru przy stacyjce możliwe że taki sam (zawsze sprawdzaj wszystkie przewody miernikiem gdyż kolory mągą być czasami pomieszane) Pompa paliwowa jest to kolor czerwono-czarny idący do czarnej centralki w okolicy amortyzatora Odcięcie przekaźnika...
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Ten samochód należy tak zabezpieczyć aby usunięcie immo lub dopisanie nowego transpondera nie pozwoliło na uruchomienie silnika. Nie napiszę co odciąć, ale mogę powiedzieć, że dla "fachowca" któremu zależy na Twoim samochodzie nie wystarczy odcięcie zasilania pompy paliwa, zasilania ECU, plusa po stacyjce (15) na ECU, czujnika hamulca przy automacie,...
Witam, Dzisiaj podłączyłem alarm motocyklowy, który ma funkcję odpalanie z pilota. Alarm działa, przy włączonym alarmie i przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna "piszczeć" i nie da się odpalić motocykla gdyż odcięty ma zapłon - więc alarm działa prawidłowo. Lecz nie wiem który kabel jest od odcięcia zapłonu że stacyjki. Muszę podłączyć szary kabel...
Witam, Czy ktos z kolegow wie moze cos na temat przewodu do pompy paliwowej w: Mazda6 2.0i rocznik 2002/2003. Pozdrawiam
a mam jeszcze jedno pytanie chodzi o dcięcie ,blokadę itp mam 1,9tdi AWX130 km do sterownika silnkia na podszybiu wchodzi cieniutki czarny kabelek i jest na nim+12V po przekręceniu kluczyka ,można go ciąć?/ jak odłącze go to silnik gaśnie ,ale zapala sie kontrolka ESP ,i oczywiście przy następnym uruchomieniu jest ok kurde ale w tym passacie elektroniki:)...
Witam. Na wstępie zaznaczę że założeniem jest aby kamera nagrywała cały czas nawet jeśli samochód jest zgaszony i zamknięty. Sprawa wygląda tak że podłączyłem kamerę samochodową używając zasilacza 70mai Hardwire Kit ACC micro-USB. Przewód GND poszedł do karoserii, Battery+ do stałego plusa a kabel ACC zostawiłem niepodłączony bo kamera ma być włączona...
Witam. Panowie chciałem zapytać czy jest możliwość zamontowania odcięcia tak jak w temacie z linku poniżej, w moim Passacie B5 FL 2005 r TDI 130 KM na pompowtryskach, kod silnika AVF? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... Jest tam założone odcięcie czarnego przewodu po stacyjce i kolega dał przekaźnik 40A. Czy również u mnie w moim aucie...
W radioodbiornikach samochodowych w standardzie ISO wtyczki przyłączeniowej z zasilaniem istnieją dwa różne rozwiązania, a dokładnie zamienione może być miejscami 4 i 7, a są to zasilanie po stacyjce i zasilanie stałe. Zamiana miejscami często wszystko rozwiązuje, ale.... ... ale niestety ta różnica często sprawia, że w odwrotnym standardzie radio tak...
potrzebuję do tego auta kolor pompy paliwa,ewentualnie czy odcięcie plusa po stacyjce w tym przypadku czegoś nie komplikuje,podkreślam,ze to diesel,odcięcie potrzebne do antyporwaniówki.
Jakie mogą być skutki złego podłączenia radia do fiata siena w taki sposób, że +12V po stacyjce zostało zwarte na kablach od radia z +12 tym prosto z akumulatora? Ktoś chciał podłączyć tak, żeby radio nie wyłączało się po wyjęciu kluczyków. Jeżeli się zwarło +12V przed i po stacyjce to znaczy że mimo wyjętych kluczyków +12V z akumulatora wchodzi od...
A czy ten z cewki idzie od razu do stacyjki czy wchodzi gdzieś po drodze na skrzynkę bezpieczników? Ten przy stacyjce to jest dość gruby i ta moja centralka (przekaźnik w niej) ma miejszy amperaż. Szukam tego przewodu od cewki gdzieś w kabinie żebym nie musiał kłaść przewodów do silnika
Witam! Tą drugą puszka jest sterownik do zamka centralnego. Jeśli nie reaguje na otwarcie klapy silnika to zobacz wogóle czy założyli Ci wyłącznik na tą klape (najprawdopodobniej go nie ma). Następna rzecz to nie podpiete odcięcie jakiego kolwiek modułu w aucie, dlatego może odpalic. Najprawdopodobniej nie podpieli tez plusa po stacyjce (musi byc niegasnący...
Ale czy odciecie plusa po stacyjce i próbie odpalenia nie spowoduje wyskoczenia błędów na inspekcji??? Nie spowoduje to zaświecenia się inspekcji i sterownik nie zarejestruje żadnego błedu. A jesli chodzi o czerwony/czarny- rozrusznik. Po odcieciu przewodu i probie odpalenia? Wydaje mi sie z w tym przypadku moze cos wyskoczyc.
Jest autko golf 2 wiadomo po przekreceniu kluczyka pojawia sie na pewnym kablu +12 przy stacyjce jak zrobic zeby pojawil sie tam prad dopiero po : wlaczeniu wentylatora nawiewu i/lub wcisnieciu hamulca i/lub wlaczeniu wstecznego i/lub wlaczeniu ogrzewania tylniej szyby i/lub pstryczka elektryczka ... chodzi o to by trzeba bylo zrobic dwie czynnosci...
na cewkę i plus po stacyjce kolor czarny wyłacznik drzwi to brązowo-biały
pompa paliwa to przewód zielono-fioletowy w wiązce skrzynki bezpieczników. Dodano po 47 możesz tez odciąć plus po stacyjce-przewód zielony w jej wiązce.
Np. zasilanie po stacyjce - czarny przewód. Odcięcie czujnika na wale, itp ale może to generować błędy gdy będziesz kręcił rozrusznikiem.
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Żadne przekaźniki ani moduły, zasilanie na cewkę idzie prosto po stacyjce. Te 2 czarne przewody, odcięte od alarmu, połącz ze sobą. jaki masz tam silnik Przecież widać że jakiś stary 1.6.
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
Centralka zamka jest na prawym słupku za plastikową osłoną.Centralke blokady można unieruchomić poprzez odcięcie + po stacyjce ,od niej (czarny przewód).
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Po stacyjce to znaczy ze napiecie +12V ma pojawic sie dopiero jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon ( czyli zapala sie wszystkie kontrolki) i wlasnie jak kolega wyzej pisze ten przewod czarny bedzie mial napiecie +12V po stacyjce:)
Sygnał ze stacyjki wykorzystywany jest do: -odcięcia zapłonu -programowania centralki alarmowej -wyzwalanie alarmu (sytuacja alarmowa) -zamykanie centralnego zamka po załączeniu stacyjki. Podłącz do przewodu na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka. UWAGA nie może znikać podczas rozruchu silnika.
Witam. (+12V) ze skrzynki bezpieczników , + po stacyjce (15) czarny przewód pod kolumną kierownicy, odcięcie zapłonu (czarny cienki pod stacyjką) , kierunkowskazy (czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem ) pod kolumną kierownicy , czujniki drzwi ( najłatwiej pod lampką oświetlenia wnętrza (w lewym słupku), bagażnik połącz z drzwiami (najlepiej,...
Powinien to być zielony, lub zielono-czarny przewód w progu-boczku, jest też w konektorze przy bezpiecznikach. Odetnij czarno-żółty po stacyjce.
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
odetnij + po stacyjce - zielony przewód
2-dodatkowe przewody to odcięcie paliwa podczas gaszenia. Stacyjka zwiera je w pozycji STOP, tak samo jak przewody od wyłączenia iskry. Temat zamykam.
jest trzy sposoby, odkręcić krańcówkę ze słupka, odciąć przewód od stacyjki lub wylutować buzer z multitimera.
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Nie podajesz jaki silnik i rocznik ??????Zakładam że benzyna iproponuję odciąć pompę paliwa.Wyjmij skrzynkę bezpieczników.Kabel od bezpiecznika F-1(czerwony z niebieskim) to kabel od pompy paliwa.Wdislu proponuję odciąć rozrusznik przewód czarny z czerwonym.Przewód ten przecinamy jak najdalej od stacyjki.Jest on w wiązce od stacyjki dostęp równiesz...
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
Witam. Właśnie zakładam odcięcie zapłonu przez przekaźnik w passacie 1,9Tdi 1994r i mam wielki problem :( zrobiłem wszystko tak jak należy ( chyba ) + stacyjki do pinu 30 i połączyłem go z 86 do 85 dałem mase a do 87a dałem drugą strone odciętego przewodu stacyjki ! I niby działa ale jak puszczam przycisk, który podaje mase d\to auto gaśnie :( Bardzo...
ja odcinam w tych samochodach różowo-czerwony plus po stacyjce w jej wiązce,albo jest on też do uchwycenia pod skrzynką bezpieczników,można też odciąć rozrusznik na fioletowym przewodzie.
Odcięcie zrealizowałem poprzez rozłączanie (+) po stacyjce (niebieski przewód obok stacyjki). Wszystko działa prawidłowo. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Odcinać zasilanie sterownika,jest za schowkiem,kabel czarny to plus za stacyjką.
Pomyśl logicznie...Stacyjka gasi samochód to musi tam być taki jakiś przewód co to odcina.Pozostaje probówka i metoda prób i błędów.A jak to odetniesz to komputer nic nie złapie bo ta będzie tak jakby ktoś zgasił samochód ze stacyjki.Trzeba trochę pomyśleć.Ja tak zawsze tnę.
Witam. Chcę zrobić jeszcze odcięcie zapłonu. Gdzie szukać tego przewodu? Czy biegnie on od stacyjki?
Jeżeli chcesz mieć radio wyłączane stacyjką to zamień plusy miejscami. Jeżeli radio ma być niezależne od stacyjki to odetnij przewód idący od stacyjki i podłącz do stałego plusa. Uwaga! nie wolno łączyć obu plusów razem bez przecięcia j.w.
XWIT ma rację, odcięcie stacyjki przy alarmie CAN powoduje, że inwerter nie widzi stacyjki, więc blokada jest zwarta. Uzbrojony alarm zaczyna "terkotać" bo co zobaczy stacyjkę, to ją odetnie. Można podciągnąć stacyjkę osobnym przewodem z przed odcięcia i podpiąć zamiast tej z inwertera.
Weż miernik i sprawdź na którym kablu pojawia sie napięcie jak kręcisz rozrusznikiem.Możesz to zrobić na przewodach wychodzących ze stacyjki ewentualnie przy rozruszniku.Najlepiej odciąć przewód wychodzący ze stacyjki na którym pojawia sie prąd w pozycji acc on.Oczywiście nie przy samej stacyjce.Wtedy masz załatwione i jedno i drugie.Pompy nie da się...
Nie mam pewności czy przewody które trafiają w miejsce CAN H CAN L to na pewno CANy ??? Tam też widać izolowany przewód. Pomijając tą rzeźbę możesz spróbować podłączyć się CANami do radia ze złącza OBD ( piny 1 CAN L niebieski i pin 9 CAN H biały ) wcześniej odetnij te przewody które teraz są wpięte do kostki w miejsce CANów. Chińczyk który był wcześniej...
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
To się nawzajem wyklucza. Wolałbym na przekaźniku ponieważ koniecznie musi być odcięty plus zasilenia radia, a podtrzymywanie pamięci będzie bezpośrednio podłączone do akumulatora, przy odcięciu minusa resetowałbym ustawienia radia. Chyba że faktycznie zrobiłbym odcięcie plusa ale w linku co podałem piszą że ma to też wady (patrz link). Przecież Radio...
auto jest bardzo proste do zrobienia,pompę możesz ciąć bez problemu,jest w progu na kolorze niebieskim,kierunki o ile pamiętam łapałem w progu albo pod kulumną kierownicy pomarańczowy i zielony,krańcówki masz na szarym w boczku kierowcy,możesz też odciąć bez ryzyka niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce w jej wiązce-przewód dość gruby ale można ciąć,prądy...
Tak Ci to nie zadziała a odłączenie akumulatora może uszkodzić alternator i elektronikę w pojeździe. Odetnij przewód idący do stacyjki.
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
Witam, Po co się pierdzielić z jakimś schowkiem? No chyba po to, aby odcięcie było skuteczne, dobrze ukryte i trudne do zlokalizowania dla włamywacza. Nie sztuką jest odciąć przewód przy złączu stacyjki... Pozdrawiam.
toyota previa to bajka do roboty,żadnych niespodzianek,robiłem ze dwie w życiu i poszły jak po maśle,centralny dwie masy niebieskie być może z czymś w konektorze przy module po prawej stronie kolumny kierowniczej,znajdziesz bez problemu,kierunki zielone z kreskami w progu ,krańcówki całość auta po stronie pasażera przewód czarno-żółty pod schowkiem...
Klient zgodził się na zerwanie plomby. Wystarczyło odciąć wszytskie przewody od stacyjki, bo taki stan jest "normalny" czyli wszystko na przerwie.
Odetnij czarny przewod wychodzacy ze stacyjki
Wystarczyło odciąć tylko przewód "po stacyjce"(chyba czarny) lub jeszcze lepiej: zespól brązowych przwodów masowych przykreconych śrubą do bloku silnika(głowica), które idą do sterowania przekaźnika komputera.
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
Jeżeli chcesz odciąć plus po zapłonie to lepiej puść przez przekażnik. Ja to robie w ten sposób: blokuje obwód przekażnikiem dwu stopniowym czyli rozwierając przewód ze stacyjki wyjście zwiera do masy, złodziej nawet wiedząc co jest zablokowane nie ominie tego w żaden sposób puki nie znajdzie wyłącznika...
To nie immo. Chyba że dokladany szczur.Sprawdzaj ŻARÓWKĄ zaczynając od samej kostki stacyjki. Czarne przewody. Może jakieś odcięcie zaplonu było kiedyś (szukaj włączników dokladanych , przekaźników,puszek).
Odcięcie przewodu "po stacyjce" jest banalnie proste do ominięcia. Wystarczy podać zasilanie na dowolny odbiornik, który jest zasilany w ten sposób (np. silnik wycieraczek). A może by tak czujnik halla, albo układ sterowania wtryskami? Tylko tu trzeba trochę się pomęczyć i dać trochę elektroniki. Efekt murowany.
Witam Potrzebuję pomocy w podłączeniu zwykłego autoalarmu pilotowego do samochodu zafira b lift benzyna z 2009r. Gdzie mogę znaleźć odpowiednie przewody centralnego zamka, krańcówki, kierunki, stacyjkę, odcięcie?
Ok. do czego on służy? Mam też coś takiego: Czy tym przekręcając wyłączę w ogóle alarm? Kluczyka nie mam więc odcięcie przewodów od tej stacyjki zaskutkuje tym samym? I jak będzie z możliwością skopiowania centralnego na drugi pilot?
Witam Mam Daewoo Lanosa a w nim jeszcze radyjko fabryczne AFK-9595. Kiedyś przerobiłem instalację tak aby radyjko grało bez wkładania i przekręcania kluczyka w stacyjce czyli przed wtyczką odciąłem przewód ze stacyjki (+12V ACC) i doprowadziłem w to miejsce do wtyczki mostkiem napięcie ciągłe od podtrzymania (BATT). Teraz kupiłem Blaupunkta i przejściówkę...
W wypadku kiedy jest w aucie gaz, najlepiej odciać zapłon. Odpowiedni kabel znajdziesz w przewodach biegnacych od stacyjki. Odetnij + który pojawi się po przekręceniu stacyjki ale nie zanikajacy w momencie rozruchu. Załączam rozpiskę kilku aut, między innymi Honda Accord Pozdrawiam
Podczas instalacji odcięcia zwarłem przewód zasilający stacyjkę do masy. Teraz po przekręceniu stacyjki brak jakiejkolwiek reakcji, również zegarów. ewidentnie wina braku zasilania. Wcześniej było non stop +12v, teraz brak. Bezpieczniki całe. z góry dzięki.
Opowiem moją historię. Miałem samochód bez odcinania zapłonu do radia po stacyjce.. Radio Chińskie, marka bodajże Dalco. Oczywiście + po zapłonie i podtrzymanie pamięci były razem. Radio działało, ale po dwóch dniach postoju samochodu nie dało się odpalić! Podpiąłem więc amperomierz w szereg z czerwonym przewodem, pokazało 500mA (ponad 5cio krotnie...
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Głupi objaw, a jak podłączyłeś blokady i stacyjkę? Jeżeli normalnie przewód od stacyjki podłączyłeś przed odcięciem to powinno grać.
co sobie życzysz?: pompa paliwa-przewód żółto-czerwony w progu,rozrusznik-przewód czarno-czerwony w wiązce stacyjki,główny plus po stacyjce-przewód czarny w wiązce stacyjki.
odetnij zasilanie sterownika,pod maską po prawej stronie jest czarna pucha a w niej sterownik,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód plus po stacyjce,odcięcie go nie powoduje żadnych złych konsekwencji a auto nie pali,możesz jeszcze ciąć rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,a to co chcesz odciąć to jest główny plus po stacyjce-grubszy czarny...
Sprawa wygląda następująco... Odcięcie rozrusznika - przewód żółto-czarny gruby 2.5 mm². Odcięcie zapłonu, cewki zapłonowej - zielony po stacyjce. Można jeszcze odciąć pompę paliwa ale według mnie nie jest to dobre rozwiązanie bo można je ominąć w pare sekund dołączając zasilanie bezpośrednio z akumulatora... Wprzypadku zapłonu nie mozna jednoznacznie...
Wielkie sory że milczałem ale musiałem wyjechac - nie ma co kombinować tylko tnij czarny kabel odchodzący od stacyjki bo innaczej będą pojawiały się błędy. Co do bagaznika to musisz przeciąć przewód ,wstawić diodę prostowniczą i powinno byc O.K. Pozdrawiam .
starsza carina jest bardzo prosta do zrobienia,nie mam rozpiski do tak starego modelu ,ale można go zrobić bez problemu na logikę,centralny na pewno sterowany dwoma masami,zlokalizuj moduł central zamka ,powinien być w okolicy bezpieczników,wyłapiesz go po cykaniu,kolory mogą być brązowe z kreskami,ale tak na wszelki wypadek sprawdz czy twoja carina...
gdzie szukać? Sprawdź czy czarny przewód syrenki i czarny przewód centrali alarmowej mają dobre połączenie z masą samochodu. Ja bym taki "niepewny" system alarmowy zdemontował całkowicie i po kolei podłączył przewody jeszcze raz (zaczynając od +i- zasilania, +po stacyjce, kierunkowskazy, syrenka a na końcu wejścia wyzwalające czujników i sterowanie...
Najbezpieczniej jest znaleźć pod osłoną kolumny kierowniczej (we wspominanej wcześniej wiązce od stacyjki)przewód czarny...a są dwa..jeden cieńszy a drugi grubszy...tnij ten grubszy, bo on podaje plusa po stacyjce na sterownik BCM...I NIE POJAWIA SIE ZADNA USTERKA.Wazne jest żeby alarm który montujesz, był przystosowany do szyny CAN.Pozdrawiam.
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Nie mam jednak danych do connekta. Dla dużego transita model'04 odcięcie to zielono-żółty po stacyjce, albo przewód czerwono-biały przy wyłączniku inercyjnym.
Kupiłem alarm, który ma odcięcie zapłonu i mam pytanie jaki prąd płynie przez ostatni przewód w stacyjce tzn. przez zapłon bo alarm na odcięciu ma prąd max 15A. (auto Opel Calibra).
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
Weź do ręki miernik i zlokalizuj bezpieczniki na których pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wybierz taki do którego doprowadzony jest w miarę gruby przewód i podepnij się pod niego. Najlepiej dopnij się przed bezpiecznikiem a na dołożony przewód załóż bezpiecznik 10A. Z kostki ISO wypnij lub odetnij niepotrzebny Ci przewód a w jego miejsce...
Witam. Generalnie w sprinterze można odciąć najprościej główny + po stacyjce przewod czarny wychodzący ze stacyjki. Tylko nie tnij go przy stacyjce ale gdzieś dalej w miejscu trudniej dostępnym , ewentualnie zastosuj elektrozawór żeby odciąć paliwo ale to są dodatkowe koszty. Alarm dog posiada przekażnik 30 amp. i jest on właśnie do odcięcia - wychodzą...
to jest ta przejściówka,bez okrągłych świateł? Dodano po 6 sterowanie zamkiem dwa plusy biało-żółty i biało-zielony w wiązce wychodzacej z drzwi do kabiny,kierunki czarno-zielony i czarno-biały w wiązce wychodzacej z pod kolumny,drzwi brazowo-biały w progu,pompa paliwa grubszy żółto-czerwony w progu,albo odetnij czarny plus po stacyjce w wiazce stacyjki,klapa...
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Odetnij główne zasilanie stacyjki, to jest najgrubszy przewód w kostce trzy stacyjce
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
wskaźnik podłączony do sygnału ze stacyjki drugi styk idzie do pływaka (pływak to potencjometr) drugi styk pływaka stała masa. Obstawiam że sygnał pływaka ma zwarcie z masą. Podłącz na krótko pływak z licznikiem na próbę (oryginalny przewód na liczniku odetnij na czas próby - bo zakładam ze zwiera do masy) Ps. Jak sam nie bardzo ogarniasz to zapłać...
Jeżeli nie znasz się dobrze na elektronice samochodowej, to najbezpieczniej dla samochodu będzie, gdy odetniesz przewód +15 lub 50 we wiązce stacyjki. Ten rodzaj "odcięcia" będzie skuteczny w każdej wersji silnikowej a Ty nie napisałeś co napędza Twój bolid.
Przewód od sterowania rozrusznikiem: - biały przewód w 6 pinowym, niebiesko/białym złączu idącym od stacyjki.
Możesz odciąć przwód po stacyjkowy.Znajdziesz go w wiązce idącej od stacyjki.
możesz odciąć plusa po stacyjce albo wyłącznik wypadkowy na niebieskim przewodzie powyżej pompy wspomagania hamulców.
miodzior do cewki WN (wysokiego napięcia) doprowadzone są z reguły 2 przewody po dwóch jej stronach z tego jeden to + z akumulatora wyłączany stacyjką a drugi przewód to sygnał z przerywacza (w nowych samochodach niema przerywacza tylko jest bardziej złorzony układ ale to niema znaczenia) i teras tak jak sprawdzić ktury to który ?? jak masz miernik...
zapłon - czarny przewód od stacyjki,pozdrawiam.
Skoro gaśnie po odłączeniu zasilania po stacyjce, to masz albo moduł zabezpieczeń (jak Stiga powyżej na schemacie), albo masz przekaźnik który gasi silnik w układzie zabezpieczeń. https://obrazki.elektroda.pl/9090746600_... https://obrazki.elektroda.pl/9811689000_... Jeżeli wierzyć tym schematom, to zapewne masz elektryczną dyszę...
A jakaś podpowiedź Wiązka przewodów stacyjki ...
Czyli, na zadnym PINie nie ma 12V kiedy kluczyka nie ma w stacyjce. Czyli: 1. Ktoś nakopał tak w instalacji, że właściwy przewód jest odcięty, a do obu styków zasilania w kostce jest doprowadzone zasilani8e z przewodu odłączanego stacyjką 2. Przewód podający zasilanie stale przechodzi przez bezpiecznik, który albo jest spalony albo w ogóle go nie ma.
Temat uważam za zakończony. Usterka polegała na tym, że robiąc odcięcie zapłonu został odłączony przewód +12v po stacyjce biegnący do sterownika gazu. Odcięcie zostało zrobione w taki sposób, że przewód zapłonu został przecięty w dwóch miejscach oddalonych od siebie, a przewód do gazu był wpięty właśnie w tym odcinku który został odłączony. Odcięcie...
pod kolumna kierownicy masz kierunki (przewody) wiec tam sie wepnij sprawdzajac miernikiem lub w progu kierowcy -jezeli chcesz odciac zaplon to znajdz przewod w oklicach stacyjki na ktorym pojawia sie +12 po przekreceniu kluczyka i nie zanika podczas rozruch, ewentualnie mozna odciac pompe jezeli smiga na benzynke pozdrawiam
styki stacyjce cewka stacyjce focus stacyjce
kodowanie linków wyłącznik podtrzymać programowanie alarm
thomson dvbt2 instukcja serwisowa pixma
Toyota Yaris 1.0 VVT-i LPG VAT-1 2014, 340 tys. km – wycena i opłacalność zakupu Schemat DM-Tech DM-R8030 – gdzie znaleźć serwisówkę kina domowego DM-R8030?