odciecie zaplonu pilota

Znaleziono około 27 wyników dla: odciecie zaplonu pilota
  • Octavia - odciecie zaplonu ??

    Mnie się wydaje że należało by określić czy problem sprawia DOG, czy moduł komfortu (po drugim zaryglowaniu chyba powinien unieruchomić silnik, ale to z kolei powinno się rozbroić z kluczyka) jeżeli Ci pomoże to mam "rozpiski do DOGów, mogę się podzielić.:D.A tak poza tym to czemu montując nowy alarm...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Kwi 2006 20:22 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2899
  • jak zaprogramować pilota?(dodane zdjęcia centralki i pilota)

    z tego co sie orietuje a pracujew warsztacie samochodowym jako elektromechanik takie ustrojstwa montuje na codzien sadzac po tych fotkach jest to starszy model radiowego sterownika centralnego zamka nie jest to uzadzenie zmienno kodowe awiec tu sie nie programuje pilotow one pracuja na pewnej czestotliwosci...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Maj 2006 17:24 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5874
  • silicon - da rade bez pilota ?

    Witam! Wymienialem ostatnio alarm u kolegi na nowy. Mial wczesniej Silicon (nie wiem jaki model nie moge znalezc oznaczenia) i padl mu pilot, kompletnie przestal dzialac. Alarm sam w sobie dzialal. No wiec wymeinilem na nowy caly alarm z czujnikami i zostal mi ten silicon wraz z czujnikami swoimi...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Cze 2005 20:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 882
  • Jak uaktywnić niedziałający pilot SEO CONCERTO? Problem z baterią.

    Witam mam problem z centralnym zamkiem otóż po dluzszym nieuzytkowaniu pilota padla bateria i drugi pilot stracil kontakt. Jest to firma seo concerto na pilocie posiadam dwa przyciski a wiec jak go teraz uaktywnić,dodam ze posiadam odciecie zaplonu ktore posiada dodatkowy guzik przy odpaleniu auta przekrecajac...

    Samochody Zabezpieczenia   17 Lis 2019 15:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 507
  • CENTRALKA na pilota

    Moment. Ile wiecej kombinowania? Bez czujnikow i syrenki to jest to samo co central na pilota, a nawet lepiej bo mozesz normalnie podlaczyc kierunki. Czujniki krancowe drzwi trzeba i w jednym i w drugim podlaczac, wiec nie wiem gdzie tu wiecej zabawy (dwa kable od kieronkow). A jak juz wspomnialem w...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Maj 2005 17:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1344
  • HCS200 i przekaznik zdalnie sterowany do blokady zaplonu?

    Witam, Po kradziezy auta praktycznie zaraz po wyjechaniu z serwisu nie ufam juz zabezpieczenim fabrycznym. Chcialem zmajstrowac blokade zaplonu albo odciecie paliwa. Mam pilot z ukladem HCS200 (nie wiem czy ma aktywne dwa kanaly- ma da przyciski i jest firmy elmes electronics, ale na stronie firmy...

    Mikrokontrolery   28 Gru 2007 22:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2528
  • chinski alarm do motocykla JSE - 608

    Witam Kolegow. Kupilem do swojego skuterka alarm JSE - 608 i mam problem z jego montazem. Jest tylko opis wyprowadzen, ktory wyglada nastepujaco: 1. Battery (+) 2. ACC 3. Direction light 4. Direction light 5. Flameout wire (to lock) 6. Flameout wire 7. Connect GND 8. i 9. Siren Wiem jak...

    Samochody Zabezpieczenia   15 Lip 2009 22:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2540
  • Exus V9000 Full Control - odpalanie i domykanie szyb

    Witam! Jestem tu nowy i takze z montazem alarmu mam 1 stycznosc.Znam sie troche na elektryce tyle ze nie chce nic sknocic w moim aucie (Mitsubishi Colt 94r) Mam alarm Exus V9000 juz go w sumie podlaczylem- chodzi centralny plus krancowki, ale...Chodzi o odpalanie z pilota.Ogoólnie wszytsko podlaczylem...

    Początkujący Serwisanci   10 Mar 2008 18:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2510
  • Centralny zamek i predator 2000plus

    Witam, W moim Uno (5d) 1.0 fire jakas firma zamontowala keidys alarm Predator 2000 plus. Chcialbym teraz dokupic silowniki do centr zamka drzwi przednich. po przeszukaniu Elki, wiem, ze powinny wystarczyc najtansze chinskie z udzwigiem do 3,5kg. Bylem dzisiaj na Wolumenie, czlowiek oferowal mi kompletny...

    Samochody Zabezpieczenia   08 Lis 2008 00:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3899
  • Dobry alarm - doradzcie - Tytan DS300 gdzie kupic ?

    Witajcie Chcialbym zalozyc jakis alarm (syrena plus odciecie zaplonu plus ew. domykanie szyb plus jeszcze jakis bajerek by byl mily ale nie koniecznie ) do bmw z3 cabrio. Poza tym wymagam : -aby piloty byly normalne, fajnie by bylo jakby byl z jakimis wstawkami chromowanymi, a NIE jakies kretynskie...

    Samochody Zabezpieczenia   02 Lip 2008 06:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5487
  • BMW e39 kreci ale nie odpala

    nie moge otworzyc z pilota poniewaz on nie chce zadzialac,dioda w pilocie miga ale nic sie nie dzieje,chyba pilot padł .. nie ma innej opcji aby obejsc jakos to odciecie zaplonu? Odłączenie alarmu czy cos .. nie znam sie kompletnie wiec prosze o pomoc.

    Samochody Początkujący   27 Mar 2011 15:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6757
  • Autoalarm w Oplu

    No wiec to jeden z fachowcow tak mi zalatwil tem alarm (SILICON BAS ACS-2).Wczesnej tak jak pisalem mozna bylo pilotem zamykac i otwierac centralny i po zamknieciu bylo odciecie zaplonu i nic pozatym. Po kombinowaniu przez tego fachowca jest jak piszlem wczesniej tzn. Alarm nawet po podlaczeniu samego...

    Samochody Zabezpieczenia   14 Wrz 2004 15:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2333
  • Silicon Bas Plus - jak wyłączyć dźwięk przy otwieraniu auta

    A może ktoś mi powiedzieć co zrobić jesli ten wlasnie alarm mi sie zawiesil tzn nie moge go wylaczyc z pilota (nowa bateria) od pewnego czasu zaczal coraz gorzej dzialac tj trzeba bylo podchodzic z pilotem coraz blizej zeby go wylaczyc a dzisiaj nie chce sie wylaczyc wogole, a najgorsze to ze ma on odciecie...

    Samochody Zabezpieczenia   13 Lut 2011 17:53 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4782
  • SEO PERFECT - aktywacja alarmu

    Witam , to moj pierwszy post na tym forum wiec serdecznie witam Wszystkich uzytkownikow, rok temu kupilem Omege z 99 roku z zamontowanym alarmem Seo, niestety instrukcji albo nie dostalem , albo sam Ja gdzies zapodzialem :( auto stoi pod blokiem a ostatnio sasiadowi probowano ukrasc Golfa, wiec...

    Samochody Zabezpieczenia   10 Sty 2008 09:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1983
  • Opis wtyczki 4 pin od wtrysku VW 1.8 monojetronic.

    podmienilem ECU i to samo, pojechalem na komputer i nie moze sie facet polaczyc, powiedzial ze mam odciecie zaplonu immobilaizer lub alarm z odcieciem. immo nie mam, a alarm jest bo dostalem od niego pilota ale pilot nie komunikuje sie z alarmem, byl tez przekaźnik przy syrenach i przekaźnik przy kierunkach,...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Paź 2009 21:12 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 6209
  • GT 111 programowanie + problem

    Witam Mam duzy problem z moim alarmem GT111. Po podlaczeniu klem alarm zaczal nieustannie wyc i nie da sie go rozbroic. Po zamknieciu drzwi alarm pozostaje uzbrojony i jest mozliwosc wlaczenia z pilota sygnalu dzwiekowego co eliminuje czynnik slabych baterii w pilocie. Kontrolka zostala znaleziona i...

    Samochody Zabezpieczenia   08 Lis 2009 17:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 979
  • jaki sterownik ze stałym wyjściem + lub - ?

    Noxon T3 lub Noxon T5 W zaleznosci od skonfigurowania sterownika - po zamknieciu z pilota na cienkim czerwonym jest masa przez 30sek (na domkniecie szyb) lub przez caly czas, az do momentu otwarcia z pilota (do przekaznika na odciecie zaplonu).

    Samochody Zabezpieczenia   08 Gru 2010 20:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1952
  • Astra f c16se zrobil Pi i nie odpala i nie dziala centralny

    Witam, mam nastepujacy problem. wczoraj kiedy zamykalem auto z pilota zrobilo tylko Pi, central sie nie zamknal i juz nie dziala z pilota i do tego na bezynie nie odpala. chyba central ma jakies odciecie zaplonu. bezpiecznoki w kokpicie sa ok. czy sa moze jeszcze gdzies jakies inne bezpieczniki poukrywane? astra...

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Sty 2011 11:43 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1826
  • Auto alarm Eurosec

    Mam ten alarm założony w golfie i jestem z niego zadowolony. Jak narazie ani razu nie odmówił posluszenstwa. Posiada sterowanie centralnym zamkiem, czujniki udarowy i ultradzwiekowy, odciecie zaplonu, mozliwość cichego wlaczania/wylaczania, dosc spory zasieg pilota, i ...... to chyba tyle (czyli wszystko...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Paź 2004 06:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2329
  • Jak zmontować takie cudo - zabezpieczenie samochodu

    kurcze no chyba nie ma jak beda chcileli Ci je ukrac jak to jakas droga fura to wezma na lawete a jak sredniej klasy to nie ma co se glowy zawracac 2 pilotami mikrofala juz odstarasza gapiow co chca prze szybke spojzec jakie masz radio ja uwazam ze jedna centralka i juz ewentualnie zrob sobie odciecie...

    Samochody Zabezpieczenia   30 Lip 2004 10:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3089
  • Integracja fabrycznego c.zamka z alarmem centurion [twingo]

    Mam jeszcze takie jedno małe pytanie: Istnieje mozliwość wyłączenia centralnego z oryginalnego klucza ? chodzi mi o to ze przy otwieraniu z pilota otwiera sie centralny ale pozniej zeby uruchomic silnk musze pstryknac kluczem w odbiornik IR na podsufitce co jednoczesie powoduje zakniecie auta .....

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Gru 2005 00:38 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2108
  • Centralny w astrze - jak podłączyć alarm ?

    to sie doloze z pytaniem bo tez chce zalozyc centr. na pilota tylko ze mam alarm a moze raczej odciecie zaplonu fabryczne ale po przekreceniu kluczyka w prawo do oporu (czyli jakby na dwa razy ) i jak zaloze sterownik to on bedzie mi uzbrajal to czy tylko zamknie drzwi ? (mysle ze nie namieszalem za...

    Samochody Zabezpieczenia   20 Sty 2006 01:26 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3231
  • Fiat 126p - cos z instalacja lub alarmem

    Witam.Szkoda ze nie napisales ktory to rocznik maluszka albo jaki silniczek.Ale zakladam ze FL.Nie napisales czy wogole go odpaliles ani jaki to alarem,a dokladnie co zabezpiecza(odciecie zaplonu,rozrusznika?)Alarm bedzie ci wyl po zalozeniu klemy na akumulator.To normalne.Trzeba go wylaczyc z pilota.Skoro...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Mar 2006 20:28 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3438
  • Zlece montaz alarmu samochodowego w Poznaniu.

    Witam, szukam dobrego fachowca, ktory zamontuje alarm w Hondzie Crx Del Sol w przyzwoitych pieniadzach. Jestem otwarty na propozycje odnosnie alarmu i ceny montazu. Czy znizki w AC sa na tyle duze, zeby montowac alarm uznawany przez PZU SA? Czy takowy jest duzo drozszy? Interesuje mnie: -alarm...

    Ogłoszenia Elektronika   18 Lis 2007 21:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1069
  • auto alarm Bosch blocktronic ir-us

    siema w skrócie punto 1 95rok u nas od nowości alarm Bosch blocktronic ir-us został on wyłączony programowo?kodem?(ktoś to robił nikt nie pamięta kto i jak;/ bo podobno wariował... dziś chciałem zobaczyć co tam jest nie tak po wielkich trudach i rozebraniu sporej częsci kokpitu znalazłem go głęboko...

    Samochody Zabezpieczenia   23 Cze 2008 16:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2325
  • Alarm CAN, podlaczenie minimalistyczne (audi)

    Witam A4 B7 z centralnym + kluczem scyzoryk ori, brak alarmu Interesuje mnie najszybsze i bezinwazyjne podlaczenie - kiedys bylem z innym autem u alarmiarza i bezmyslnosc umieszczenia centralki alarmu przekonuja mnie do tego ze lepiej posiedziec nad tym samemu... To co chce: alarm musi sie uzbrajac...

    Samochody Zabezpieczenia   06 Sty 2011 12:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7295
  • PILNE!!! COBRA 7915

    WITAM!!! Pilnie potrzebuje schematu do Cobry 7915.Alarm przestal reagowac na pilot,wymienilem baterie.ale to nic nie zmienilo.Moze majac schemat,uda mi sie cos zrobic,tzn.odpalic samochod,zlikwidowac odciecie paliwa lub zaplonu?Przytrafilo mi sie to niestety poza miejscowoscia w ktorej mieszkam i w dodatku...

    Samochody Zabezpieczenia   05 Lut 2006 21:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2019