Dzięki u mnie był uszkodzony czujnik położenia wałka , teraz auto pali ale jak po stoi noc to się zapowietrza nie mogę zlokalizować nie szczelności
Piszesz , że odcina paliwo na wtryskach , tz. odcina - brak impulsów /czas wtrysku/ , czy brak paliwa - ciśnienie?
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
obydwa zielone podają na przemian impulsy ostatnio robiłem coś takiego i wymiana czujnika załatwiła sprawę autko śmiga jak laleczka
odcina impuls
A bezpieczniki wszystkie dobre. Fabryczne immo naogół odcina wtryski i impulsy zapłonowe. Wydaje mi się, że pompy to raczej nie powinien odciąć.
Powinien byc normalny przekaznik zwierno-rozwierny sterowany kabelkiem z zaworu reduktora. Na benie styk pozwala wtryskiwaczowi pracować na lpg odcina impuls/zasilanie i wtrysk nie działa. Podstawy lpg. Wrzuc zdjęcie co tam masz pod maską jak kolega pisał.
no KTS pokazuje Ci dlaczego wtryskiwacze nie pracują uszkodzony czujnik lub jego obwód,po to ten czujnik jest aby odcinał wtryski i paliwo
Wtryski na gazie nie pracuja ale impulsy dostaja bo przy pracy na benzynie maja podany staly plus a sterowanie(impulsy)komp podaje masa.Przy przelaczeniu na gaz odcinany jest tylko plus na wtryski a impulsy z kompa sa dalej podawane na wtryski.Przelacz na benzyne i wkluj sie probowka w przewod wtrysku,na jednym jest plus a drugi to impuls wtrysku.I...
Wychodzi na to, że dioda może sobie pulsuje ale jest to za słaby impuls -12V do uruchomienia wtrysku. Na pewno wykluczyłeś instalację lpg? Ona nie odcina całkowicie sterowania wtrysków, tylko zostawia w szeregu rezystor (zazwyczaj 100Ω), tak że impulsy będą ale prąd za mały żeby wtryski otworzyć.
Sprawdziłem świece, nie było iskry. Podłączyłem na krótko zasilanie cewki z akumulatora. Silnik Zagadał - 3 sekundy i zgasł. ponowiłem - to samo się dzieje. Podałem samostart (plaka) i już nie było reakcji. może zalałem. Jutro sprawdzę obwód zasilania cewki i wtrysków. Przy próbie uruchamiania miga kontrolka immo. Silnik zachowuje się jakby blokował...
Nikt już nie ma żadnego pomysłu? Nikt się nie spotkał z podobnym problemem? Ewidentnie wcale nie odcina paliwa przy schodzeniu z wysokich obrotów (3000-4000) a z niższych (2000-2500) to jak mu się spodoba - raz odcina, raz nie. Co możne podawać impuls na wtryski że się otwierają podczas hamowania silnikiem?
Immo odcina pompę i wtryski, a gaz zbiera impulsy z wtrysków, więc immo odpada. Sprawdż jeszcze przekaźniki po prawej stronie pod maską. I więcej nie napiszę bo jak sam nie jesteś wstanie sprzwdziź to ja ci nie pomogę, poprosty ktoś musi zobaczyć auto
dwie rzeczy do sprawdzenia: - ciśnienie paliwa - impulsy na wtryskiwaczach i ich zasilanie (przekaźnik odcinający zasilanie wtrysków na LPG) ...dalej będziemy myśleć
Pozwolę sobie odpowiedzieć na swój post - nie wina sterownika, a złego styku jednego z przewodów w aparacie zapłonowym (moduł pod kopułką). Jak widać, na LPG moduł chodzi autonomicznie, na benzynie przy braku któregoś sygnału odcina wtrysk paliwa. Temat zamykam, pozdrawiam.
A czy impulsy zapłonu i sterowania wtryskami są?Jeśli nie znaczy to że przekaźnik odcinający nie załącza,a przyczyny mogą być dwie,albo immo,albo brak impulsu powrotnego z układu zapłonowego.To takie najprostsze możliwe przyczyny.Oczywiście może być też i coś innego...Ale jeśli stało się to podczas demontażu alarmu zapewne jest to związane z kabelkologią.
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
Więc czeka cię trochę sprawdzania, bo jak odpala i gaśnie to może pompa paliwa albo przekażnik pompy, albo sam impulsator obrotów silnika, . Mósisz to sprawdzić. Na wtryskach nie ma masy tylko impulsy masowe, więc jak nie ma kręcenia silnikiem to też ich nie ma
Jeżeli nie ma iskry a czuć poliwo to znaczy że impulsy idze i komputer widzi i impuls wtrysku jest inaczaj by nie było wtrysku że iskra jest czyli faktycznie jej nie ma myślę ze prawdopodobnie alatm odcina to że jej nie ma.
Mam problem z espero 2.0 8v. Nie odpala na benzynie tylko na gazie, a jak już odpali na gazie to silnik wkręca się na wysokie obroty ok 2tys(kupiłem nowy krokowy i nadal to samo) Po mojej diagnozie z komputera nie wychodzi impuls sterujący na wtryski. Podpinałem drugi komputer od innego auta wraz z immobileserem, cewką immo oraz kluczykiem, niestety...
Po przełączeniu na benzynę ,na wtryskiwaczu ma być na jednym przewodzie +12 po zapłonie,na drugim impulsy masy w trakcie rozruchu i pracy silnika. Przełączanie pracy wtryskiwaczy możesz mieć w centralce gazowej , osobna puszka 10 przewodów lub przekaźnik odcinający (+)po zapłonie wtrysków(zależ od typu instalacji gazowej)
witam po wymianie całej instalacji silnika nadal nie chciała odpalić, dopiero po wymianie regulatora ciśnienia i pompy wtryskowej zapaliła, na pompie było zbyt wysokie ciśnienie i komputer odcinał zapłon, dziękuje wszystkim za pomoc
ciśnienie w okolicy 300bar, na oscyloskopie zauważyłem, że impulsy zanikają po 4 wtrysku .... fizycznie wygląda to tak, że przy próbie rozruchu ciśnienie w listwie rośnie, wtryskiwacze dostają impulsy ( przy tych impulsach słychać zapłon) ale tylko po jednym i koniec .... coś odcina kolejne impulsy, ciśnienie nadal jest utrzymane podczas dalszego kręcenia...
Podaj więcej szczegółów o instalacji LPG. Możliwe że przekaźnik odcinający wtryskiwacz jest uszkodzony i centralka silnika przesyła na wtrysk impulsy otwarcia przy jeździe na gazie. Odkręć kopułkę na przepustnicy odpal silnik , przejdź na zasilanie LPG i odepnij złącze wtryskiwacza i załóż kopułkę przepustnicy . Jeśli obroty się unormują to wina leży...
sprawdź czy na pb jest podobny objaw, jeśli tak to powinno ci pokazać wypadanie zapłonu na kilka cylindrach, a to jest efekt odcinania wtryskiwaczy benzyny przez komp wtrysku, jednoczeście odetnie ci gaz bo nie będzie impulsu z orginalnych wtryskiwaczy. a to wszystko jest wynikiem złej emisji spalin( za dużo powietrza przypuszczam), częstym problemem...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy otóż auto jak w temacie,jezdziło tylko na lpg-wtryski zabite,pompa nowa lecz odcinał ją immobiliser dokładany,więc wtryski wyczysciłem impulsami w ropie i uruchomiłem prace na benzynie. problemem jest-jak depniesz w podłoge z jałowych to wkręci się na 2 tys. i koniec tak jak by na więcej nie starczyło...
Witam, paliwo podmienione, monowtrysk nowy podmieniony, czas wtrysku ok w granicach 4-3ms jak pamietam i spada przy nagrzewaniu(kiedy już pracuje), temperatury widzi ok, przekaźnik odcinający wtryskiwacz zwarty, zasilanie na wtryskiwacz jest, wygląda jakby gubił impulsy z centrali..
Powtarzam. Omegi 2.0 X20XEV nigdy nie miały fabrycznie montowanej TC. Ponoć można ją domontować adoptując pompę ABS i sterownik od Vectry z tym motorem tylko po co? TC w Omegach występuje tylko w V6. Po 2002 roku dodatkowo z ESP. Impulsy do TC są brane z tych samych czujników co ABS. Przy ślizgających się kołach powinno odcinać wtryski. W praktyce wygląda...
ciśnienie sprawdzone i jest lekko ponad 3 Bary. Sprawdzone jest także że w momencie gaśnięcia brak jest impulsu sterującego wtryskiem ( ja sprawdzałem na 1 cylindrze) diodą oczywiście.Pompa podaje paliwo i iskra jest. Co jeszcze można obstawiać?? Jest przekaźnik pompy który jednocześnie zasila "+" wtryski sterowany masą z zaciski A7 ECU. jeszcze to...
Witam. sprawa jest powazna. A wiec koledzy, to już wiem ze wtruskiwacza to kolor niebieskiprzewodu z sterownika - komputera w Oplu astra 1.4 F, ale ja mam autko z gazem i nie moge dojść dlaczego jak przelanczam na gaz to sygnalu na wtryskiwacz z tego kabla nie ma. Jest tam co prawda przekaznik ktory wylancza sygnał jak autko jest przełączone na gaz...
jesli pozostawiony klucz nie piszczy to powodem nie zapalania jest immo. co sie dzieje na drugim kluczu,bo moze transponder sie zepsul brak zwiazku z zegarami albo szwagier sciagnol zasilanie immo jesli przxed 2001 bezpiecznik f4 nad bsi, jesli po sprawdz 20amperowe w bsi -co do bezpiecznikow nie jestem pewien.napisz co ustaliles i troche wiecej info...
Oczywiście że może strzelić tak jak też strzelają przy rozruchu rozrusznikiem, co wcale nie oznacza że nie można odpalać na zaciąg. Nie rozumie też uwagi kolegi BeneVaco bo ja bym się bardziej obawiał w starym gracie że coś się rozwali niż w nowej BM'ce. Ale nie w tym problem. Podłączyłem jeszcze dzisiaj Launcha i sprawdziłem ciśnienie CR i sprawdziłem...
Na podstawie silnika 900 SPI podaję : przekaźnik czarny zasila centralkę wtryskową, styk z przewodem niebiesko-czerwonym jest kluczowany impulsem masy z centralki wtryskowej z pinu nr 4.Plus stały na cienkim przewodzie czerwonym Przekaźnik czerwony zasila urządzenia wykonawcze także pompę- kluczowany impulsem masy z centralki wtrysku z pinu nr 23 na...
Witam. Mam problem z lanosem chodzi o to że immobilizer dziala dioda gasnie jak przekrecam klucz a auto dalej nie odpala i odcina pompe nie wiem jak z wtryskami ale chyba tez co moze byc przyczyna ze immo dziala a auto i tak nie odpala. Jak by ktos cos wiedzial na ten temat to oprosze o odpowiedz. Dzieki No i co z wtryskami dalej "chyba"?Możliwe uszkodzenie...
Nie napisałeś o jaki samochód chodzi, jeśli auto jest na wtrysku i ma elektryczną pompę paliwa to najlepszym wykładnikiem pracującego silnika jest właśnie przekaźnik od pompy. Jeśli silnik pracuje - przekaźnik jest załączony, jeśli zanikną impulsy z czujnika obrotów, to ECU automatycznie odcina pompę ze względów bezpieczeństwa (np. wypadek). Na cewce...
szmitt jest przydatny do kształtowania impulsów. eliminuje różne bałagany. co do "przerwania" to w tym przypadku nie wykorzystuje się pinu int do generowania przerwania tylko do bramkowania odpowiedniego timera. timer można skonfigurować w taki sposób aby reagował na stan niski na odpowiadającym mu pinie int przez wstrzymanie liczenia cykli zegarowych...
Witam . Mam problem z odpalaniem auta na benzynie po dłuższym postoju ok. 8 godzin . Silnik 1.6 16v 101kM instalacja gazowa Lovato Smart . Jeśli odpalę na gazie i przełączę na benzynę to jest juz ok i potem zapala już dobrze . Po postoju auta ok 8 godz. sytuacja się powtarza . Pompka paliwa sprawna . Myślałem że schodzi paliwo z układu i założyłem zaworek...
Z tego co się dowiadywałem to ten model nie posiada własnego emulatora po prostu odcina wtryskiwacz. Co do tego checka to pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem kody migowe na LPG i wyświetla tylko kod 42 czyli według instrukcji obstawia wtryskiwacz -----KOD42 --------OPIS KODU Wtryskiwacz -----------------OPIS USTERKI Uszkodzenie wtryskiwacza (monowtrysk)...
Pamiętaj że to inna instalacja niż na zwykłym parowniku , ale masz rację sterowanie wtryskiwaczami benzynowymi masą (katoda).Ze sterownika który steruje wtryskiwaczami gazowymi nie wypływa katoda ani anoda (+ ani-), tym bardziej po przełączeniu na gaz nie rozcina wtryskiwaczy benzynowych.W specyfikacji tej instalacji jest również napisane, że zimny...
Witam Ford Mondeo MKI '94 1,6 16V sterownik eec IV, immo VIM125 Wciskam pilota dioda immo zapala się i gaśnie. Kręcę pojawia się tylko raz impuls masy na wtrysku, a na cewce nie. Widziałem jakieś lutowane kable od czuj. wału, więc zamieniłem miejscami piny(myślałem, że ktoś pomylił podczas lutowania). Teraz podczas kręcenia są impulsy na wtryskach,...
Koniec występowania impulsów (wyłączenie zapłonu = pokonanie pojedynczej trasy) oznacza zapis czasu wtrysków i zapis przebytej drogi. Dobrze kombinuję....? Raczej źle. Koniec jazdy to po prostu wyłączenie zapłonu. Oczywiście przy kolejnej jeździe (kolejnym włączeniu zapłonu) wartość z EEPROMu jest odczytywana i czas jest dalej dodawany, aż do zakończenia...
gregor0819 >> nie mam zamiaru obciążać wtrysków. Chcę pobrać z nich tylko sygnał (impulsy) które podam na NE555 w trybie monostabilnym tak aby przekaźnik nie kłapał w takt pracy wtrysku oraz aby cały układ miał pewną histerezę. dett>> taki był mój pierwszy zamysł podłączyć się z przekaźnikiem i układem czasowym pod elektrozawory ale tu mnie zaskoczyło...
Witam. Chcesz odcinać zapłon a pomyślałeś co z paliwem . Jak odetniesz zapłon a paliwo nadal będzie wtryskiwane do cylindrów a potem przepychane w układ wydechowy to po ponownym pojawieniu się zapłonu będzie strzał . Nie jestem znawcą w tym temacie ale w takim przypadku powinno się zmniejszyć dawkę paliwa i ilość zasysanego powietrza . Ale jak już napisałem...
W tych tańszych instalacjach to jest bardziej dla picu. Działanie jest zbyt wolne, praktycznie tylko na wolnych obrotach cokolwiek to reguluje. Można łatwiej ustawić mieszankę dla obciążonego silnika, a na biegu jałowym sobie zuboży, bo na I generacji na biegu jałowym jest za bogato, a podczas jazdy ok, albo na jałowym ok, a podczas jazdy za ubogo....
Witam :) hm poczytałem troszku książeczkę. hm gdybym miał taki oscyloskopek to by można było sprawdzić czy prąd podaje na wtryski. Ale jak już wcześniej sprawdzałem na przelewach nie pojawiało się paliwo podczas kręcenia. Natomiast z pompy wysokiego na przelewie tak. To znaczy że : Zasilanie paliwem jest sprawne. Natomiast, brak paliwa w przelewach...
Oscyloskopu nie mam... Napięcie właśnie sprawdzam, ale z czystej ciekawości jeszcze raz zapytam - dlaczego wtryski zapiekają się wszystkie naraz? Jak to z nimi jest? Dodano po 2 Wygląda na to że u mnie jest stałe zasilanie masa, a impulsy są +. Na początku wartość impulsów na samym zapłonie była 0, po paru kręceniach na samym zapłonie miernik wskazuje...
Witam. Posiadam nissana micra jak w temacie. Przez około pół roku samochód dziwnie się zachowywał a mianowicie, podczas jazdy czasami migła kontrolka check engine i w tym momecie odcinało tak jakby wtryski, ale nie przeszkadzało to w jeździe ponieważ to był tylko krótki impuls, później zaczęły się gorsze problemy, samochód gasł kompletnie podczas jazdy...
to wszystko bzdury. najprostszy flamer to : 1.cewka wn np z poloneza 2. swieca wspawana w rurke za ostatnim tlumikiem 3. przekaznik ze stykami przelaczajacymi. caly wic polega na tym zeby zgasic cewke orginalna, zapalic druga. czyli z przerywacza lub moduly odcinamy kabel podlaczamy do przekaznika, ktory w stanie spoczynkowym bedzie podawal impulsy...
... u mnie zbliżony problem. Przy okazji uszczelniania pompy CR postanowiłem przeczyścić wtyczki od wtryskiwaczy. Po 3ch dnia stania pod chmurką silnik nie chciał na początku załapać. Jak się juz udało to dosłownie pochodził 60sek tracąc powoli płynność i SILNIK STOP. Od tego czasu palił dosłownie na 5sek i SILNIK STOP. Diagnoza na diagnostyce to BRAK...
przekaźnik odcinać wtrysk impuls wtrysk impuls wtrysk mercedes
peugeot pamięć zwarcie diody zenera powody kalkulator graficznym
Windows 8 brak Internetu po instalacji – sterowniki Realtek, Intel, reset sieci, DHCP LG 60LB650V 24C256 EEPROM Dump Availability, Faults, and Programming Tips