miodzior do cewki WN (wysokiego napięcia) doprowadzone są z reguły 2 przewody po dwóch jej stronach z tego jeden to + z akumulatora wyłączany stacyjką a drugi przewód to sygnał z przerywacza (w nowych samochodach niema przerywacza tylko jest bardziej złorzony układ ale to niema znaczenia) i teras tak jak sprawdzić ktury to który ?? jak masz miernik...
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
http://obrazki.elektroda.pl/8504417500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5932366000_1...
Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
To chyba powinno byc tak: zolty podlaczasz do +12 po stacyjce i do przekaznika w 86 (czyli wszystkie 3 sa podlaczone do siebie, po to, zeby polecial prad po wlaczeniu zaplonu) pomaranczowy to minus i podlaczasz tez do przekaznika w 85 (tym steruje alarm puszczajac mase lub nie) pozniej ucinasz np. kabelek idacy od stacyjki do rozrusznika i jedna koncowke...
Lm2907 datasheet. Są tam nawet przykłady rozwiązań. W tej chwili można to zrobić na procesorze.
Możliwe ,że masz padającą cewkę zaplonową oraz także sprawdź uszczelnienie wtryskiwaczy benzynowych(oringi) bardzo łatwo samemu to zrobić.
odcięcie zrobiłeś ok ale wypinałeś licznik i włączyłeś zapłon ,teraz wepnij sie vagiem i skasuj z poduszki błąd kontrolki air bag
Witam, Szukam schematu bądź wskazówek... Jeśli będziesz robił takie zabezpieczenie "od podstaw" to nie zapomnij o możliwości włączenia trybu serwisowego, czyli możliwości trwałej dezaktywacji zabezpieczenia. Bo po co Ci takie kombinowane zabezpieczenie, jeśli za każdym razem zostawiając auto w serwisie, u mechanika, czy w myjni będziesz musiał informować...
Jak zawsze "eksperci" z Elektrody pomogli rozwiązać problem w sposób wyraźny i merytoryczny. Za "pomoc" dziękuję - modyfikacje wykonam na swój sposób :)
Nie wolno przerywać zapłonu. Odetnij zasilanie rozrusznika.
A jaksie sprawa ma w Seacie ibizie. Słyszałem ze to takie same podzespoly jak w WV. Pewny nie jestem. Jak by ktoś wiedzial jaki to kabel od zapłonu trzeba ciąć to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. auto- Seat Ibiza r94 1.4 na wtrysku. ( zalożona instalacja gazowa)
Najprościej to coś takiego się robi na przekaźniku dwusekcyjnym. Jedna sekcja podtrzymuje przekaźnik żeby był włączony jak naciśniesz przycisk i puścisz a druga to obwód który zabezpieczasz. Przeciąć możesz albo kabelek zasilający cewkę zapłonową, kabelek od stacyjki który zasila układ elektryczny, rozrusznik, pompę paliwa lub co ci się żywnie podoba....
Laserline posiada możliwość wyłączenia wszystkich funkcji za pośrednictwem kluczyka (Compact) stacyjka znajduje się na obudowie alarmu .Wystarczy go wyłączyć i sprawdzić czy zjawisko nadal występuje jeśli tak to przyczyny należy szukać poza alarmem.
Podpowie ktoś na którym przewodzie w Ducato 2.3 130 jtd z 2016r. mógłbym zrobić odcięcie zapłonu? Który przwód od ECU?
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Odciąć zasilanie na sterownik silnika.
przewód fioletowo-pomarańczowy w progu to pompa paliwa do odcięcia.
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
przeczytaj niżej post emiloca o audi a4 i postępuj dokładnie w ten sam sposób jaki opisałem dla audi.
Czy zwykly wylacznik na przewodzie zasilania pompy paliwowej w dieslu moze zostac wykorzystany? Jesli tak to jaki wylacznik musi byc zastosowany bo nie wiem ile pradu moze pobierac pompa paliwa. Samochod to honda accord 2005
Odcięcie zapłonu w tym silniku wykonuje moduł zapłonowy, a ten iskrownik po to się kupuje by silnikowi łatwiej i szybciej było się wkręcać na obroty.
Dokładnie nie pamiętam,bo w pracy laptop zostawiłem,ale odcinałem zapłon w kostkach pod skrzynką bezpieczników.
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
troszkę szukałem. było coś o a4. ale nie wiem czy to sie przyda bo jest tyle różnych wersji silników i sterowników no i jeszcze tamte były a4 a moja jest a3
Zamiennik: https://slawmir.com.pl/tranzystor-smd-ap... lub https://inter-chip.pl/ap2310gn-hf-36839.... Taniej :) Ewentualnie możesz poszukać jeszcze innych o parametrach 60V, 3A, 1,38-1,4W.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
chodzi tu o przewód na którym napięcie pojawi sie po przekreceniu kluczyka w pozycje zapłon możesz go podłaczyc na stałe zeby zobaczyc czy wszystko działa ale wtedy blokada nie bedzie działać po zgaszeniu samochodu gdyz na tym przewodzie bedzie nadał 12 v a chodzi o to by go nie było
Piętnastka na sterowniku silnika.
Witam, Proponuję podłączyć unieruchomienie samochodu poprzez odcięcie elektrycznej pompy paliwa umieszczonej w zbiorniku paliwa. A ja proponuję, żebyś lepiej nie zabierał więcej głosu w tym temacie. firma od systemów wymaga podłączenia odcięcia rozrusznika To jest w pełni zrozumiałe, chodzi o bezpieczeństwo w wypadku zdalnego unieruchomienia pojazdu....
To dziwne ale obrotomierz nie jest urządzeniem elektronicznym w tym motocyklu.(Nie ma go na schemacie). Musiałbyś pobrać impulsy z cewki zapłonowej a następnie układ, który zamieni ilość impulsów w wielkość napięcia, czyli ilość obrotów w napięcie. Po przekroczeniu ustawionego napięcia następuje odcięcie zapłonu. Czas odcięcia może być też nastawiany...
Będzie to typowe odcięcie zasilania na pompę po załączenie się alarmu.
eee, to dasz radę :) w serwisie to miód dostęp do pełnej dokumentacji zdjęcia wytyczne montażu itd "pan z wulkanizacji by zamontował" :) żart oczywiście
Pomiar obrotów jest realizowany przez jakiś czujnik, może ten w wymienionym silniku jest inny?
Ewentualnie zasilanie centralki gazowej, na gaz nie przeskoczy.
ale sterowania klapą nigdzie nie znalazłem, może robił ktoś z was z dodatkowego wyjścia centrali otwieranie tylnej klapy, która jest otwierana elektronicznie za schowkiem na czarnym module na środkowej kostce na szaro zółtym (odchyl jeszcze dla pewności tapicerkę na klapie i jeszcze zobacz)
seo concerto lub tytan ds 200
..... Nie ma siły na uruchomienie, jeśli komp / ECU / nie dostanie sygnału iż wał silnika sie obraca. Tylko czy wtedy komp / ECU / nie wywali błędu typu: "Brak sygnału z CKP"?
Skoro to jest benzyna to z aparatu zapłonowego powinny wychodzić trzy lub cztery przewody (ciękie ok 1mm2)jeśli są trzy to przewód sygnałowy jest posrotku wtyczki koloru prawdopodobnie zielonego dokładnie nie pamiętam przetni i spróbój uruchomić silnik jeśli nie zapali to jest to.Jeśli są cztery to sygnałowe też są po śrotku.(przecięce nie właściwego...
Pod maską, po stronie pasażera, czarna skrzynka bezpiecznikowo-przekaźnikowa, grubszy fioletowy lub fioletowo-biały. Pin 13 w czarnym 14-to pinowym złączu MR1. Robiłem osobiście, również benzynę ściągniętą ze Stanów. Przejście pod maskę pod schowkiem. Generalnie bajka do roboty, tylko wygląda bardzo groźnie. Odcięcia szukałem intuicyjnie, ale jest to...
W przypadku NSR-ki bardzo szybko wypali wszystko z tłumika co wiąże się potem z głośnością o ile nie rozerwie go przy którymś strzale....
odcięcie Czarny przewód, na pin nr 1 w czarnym, 42 pinowym złączu za schowkiem.
A czy kolega pomyślał jaki będzie skutek odcięcia zapłonu podczas jazdy przy obrotach 10 tys/min? Chyba nie tędy droga. Odcinać/ograniczać należy dopływ paliwa.
Kupiłem alarm 'elite e50' chce założyć go w polo 1.0 95r. Jak i gdzie najlepiej zrobić odcięcie zapłonu?:cry:
ta czarna puszka to sterownik od gazu musisz odpiąć zasilanie centralki od alarmu i zmostkować odcięcie zapłonu najlepiej dowiedz się co to za alarm wtedy można dokładnie napisać co zrobić
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Sztomel, jeżeli nie znasz odpowiedzi na pytanie, nie zabieraj głosu. :arrow: tomi_tuning, sprawdzoną informację o tym, co odciąć w tym modelu masz ze względów zrozumiałych ma PW.
Rafael trochę pojechałeś po bandzie. Norberts miał rację ze zwrócił ci uwagę sam byłem zainteresowany tym tematem i znalazłem w starych postach to co chciałem. Zanim coś napiszesz na forum to pomyśl. Trochę własnej inicjatywy i nie będziesz krytykowany. mam nadzieję ,że potraktujesz to jako konstruktywną krytykę.
Musisz przekręcić kluczyk na zamknij (lub otwórz już nie pamiętam) wtedy złoży się zatrzask i wkładka wyjdzie
Mam do benzyny.
Odciąłem pompę paliwa i wszystko działa. Nie łapie błędów
odciecie mozna takze zrobic na rozrusznik Można, ale solidne, bo automat trochę prądu bierze. No bo nie biorę pod uwagę, że złodziej będzie palił na pych.
Witam serdecznie!! Jestem w posiadaniu VW Passata i chciałbym zrobic jakies zabezpieczenie dodatkowe.Chodzi mi po gowie odciecie zapłonu.Bardzo prosze o porady i schematy takiego urzadzenia. Pozdrawiam!!!!!
Odetnij np."15" dochodzącą do GEM.
Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
Witam. Chcialbym zrobic odciecie zaplonu w wyzej wymienionym aucie. Panda nie ma zadnego zabezpieczenia przed kradzieza, dlatego chcialbym zrobic przerwe na plusie z akumulatora z przelacznikiem ukrytym w kabinie. Mam pytanie jaki dac gruby kabel, jaki przelacznik i ewentualnie czy dawac jakis bezpiecznik(jak tak to jaki) ? Prosze o podpowiedzi
Dobrze, czytaj daleko odcięty plus po stacyjce powinien sie sprawdzić, można kombinować z plusem po stacyjce kompa, można zasilanie cewek odciąć. W tym modelu nie powinno być kłopotów z kompem. IMMOBILISATION POINT 2 Inertial switch Cut both the BLACK/ORANGE wires in the wiring harness coming out of the relay marked “EFI” of the relay group...
zobacz to
Czy napięcie będzie prawidłowo przesyłane? Prawidłowo, z jedną uwagą - jeśli to przycisk to będziesz go musiał ciągle trzymać by "napięcie było prawidłowo przesyłane".
jaki to silnik?
W autach tych nie ma linki prędkościomierza. sygnał prędkości pobierany jest z czujnika indukcynego umieszczonego na skrzyni biegów. Z zegara obrobiony sygnał trafia do ECU silnika i skrzyni. Dotyczy to zarówno zegarów VDO i Yazaki. Układ ABS w tym modelu jest układem niezależnym. Wspólnym jest natomiast (gdzie czujnik prędkości jest w tylnym moście)...
Witam Jak chcesz zabić czas to użyj wyszukiwarki i poczytaj posty o sposobach zabezpieczenia tego i innych samochodów i coś sobie wybierz z tego na tym albo na innym forum a nie odgrzewaj starych kotletów i nie czekaj na gotowca.Koledzy wiedzą na ten temat się już podzielili wszystko jest w archiwum. Pozdrawiam
Przewód ten w dieslu to elektrozawór pompy paliwa :)
żółty kabel jest od pamięci. Jeżeli chcesz aby radio grało bez zapłonu to podłącz go do czerwonego. A jeśli chcesz aby wyłączało i włączało się kluczykiem i nie traciło ustawień zamień żółty z czerwonym tylko że wtedy nie włączysz go jeśli nie przekręcisz kluczyka.
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
na bezpieczniku nr3
A zależy.Czasem są same czarne a czasem kolorowe.Nie wiem od czego to zależy ale miałem takie przypadki.
szarpie na tych obrotach-100% nastawnik,a najlepiej zadzwon 692012639 z tym alarmem pomoge,odcinasz czarny ze stacyjki i auto gasnie i niema błedow
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Witam mam takie male pytanko chcialbym zrobic odciecie zaplonu na przycisku ze wylaczam przycisk i nie da sie uruchomic auta i na odwrot na jakich kabelkach mozna to zrobic pytam sie poniewaz ni eposiadam schematu do tego auta...bardzo prosze o pomoc...
Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
Potrzebuję zrobić ukryte odcięcie zapłonu ktoś proszę o rady
Dlatego właśnie pisałem abyś zastosował gotowy układ, np taki: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php... 30 zł + ew. koszty wysyłki to nie jest chyba tak straszny wydatek dla posiadacza Golfa 4 :)
załączam rozpiskę powinno pasować
Powinno pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Za ta kase to sie nie opłaca chyba dłubać np: http://www.allegro.pl/item95372426_block...
Wszędzie. Najczęściej w okolicach nóg kierowcy bo tam jest najbliżej do odpowiednich kabli. Skoro wiesz gdzie masz punkty które musisz przytrzymać to szukaj tam. Po nitce do kłębka.
No dobra, ale powiedzmy, ze mam ten brelok przy kluczach, to taki przekaźnik z przyciskiem pod jaki kabel wpiąć? Pod plus od stacyjki czy pod kabel idący już np do pompy paliwa, czy może przyciskiem zrobić odcięcie czegoś innego?
Witam.Od 1995r. sterowniki były takie same ,ale były oznaczone jako 16 203 165.Pozdrawiam.A.
Nie jest potrzebna instrukcja, wystarczy kpl. wkrętaków,nóż,ucinaki,taśma,lampa i lutownica. No i giętki kark i kręgosłup. Szybka opcja to te 2 grube przewody.
Np. plus po stacyjce-zielony i rozruch-czarno/niebieski.Wszystko masz pod kierownicą.
Witam chciałbym zrobić w moim unie odcięcie zapłonu przy pewnych obrotach tylko to autko mam na gaźniku i nie wiem czy można takie coś zrobić jak ktoś wie prosił bym o jakąś rade albo pomoc.. pozdrawiam
Tak jak opisujesz .
witam sprawdz przewod po stacyjce , ktory wchodzi do alarmu jezeli bedzie zle podlaczony to odciecie nie bedzie chodzic
fabryczny alarm nie ma syreny tyko klakson a znajduje się za wącznikiem świateł i jest bezpilotowy
Możesz odciąć pompę paliwa, jeżeli samochód jest zagazowany to zapłon, można jeszcze odcinać czujnik położenia wału ale to już raczej robota dla fachowca. Poczytaj trochę o odcinkach w silnikach benzynowych, na pewno coś wybierzesz.
sterowanie zamkiem masa/masa z oporem 200ohm na biało zielonym wychodzacym z wyłącznika zamka na desce rozdzielczej,możesz go złapać przy tunelu,śmiało tnij plus po stacyjce czerwono-różowy,a krańcówki masz przy pompie brąz-szary,brąz-niebieski,brąz-różowy,br... czarno-zielony.czarno biały w progu,generalnie bajka do roboty.powodzenia...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
przemek_byd Ja używam przezników 541 są dostępne w kazdym sklepie,narysowałem coś takiego na szybko,jest to sprawdzone i działa,to jest narysowane od strony pinów,budowy przekażnika z pamięci nie pamiętam i dlatego taki jest rysunek. Ja robie takie coś i do sterowania zapinam diode z 3A i podpinam np. pod szybe ogrzewania,potem uruchomienie pojazdu...
Powinno pasować.
Pomyśl logicznie...Stacyjka gasi samochód to musi tam być taki jakiś przewód co to odcina.Pozostaje probówka i metoda prób i błędów.A jak to odetniesz to komputer nic nie złapie bo ta będzie tak jakby ktoś zgasił samochód ze stacyjki.Trzeba trochę pomyśleć.Ja tak zawsze tnę.
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
proszę o odpowiedzi na PW Coś tam poszło - dwie opcje. Sprawdzone osobiście.
Skoro poziom wysoki to przerwa w obwodzie.
W XJ6 jest taki wyłącznik w prawym boczku na wysokości nóg pasażera musisz zdjąć boczek i tam powinien być. Ale nie na 100% musisz to sprawdzić .
zrobić odcięcie zapłonu odcięcie zapłonu odcięcie zapłonu peugeot
podłączyć dodatkowy buzzer niski pobór prądu graphic accelerator
konica service manual konica service manual
Audi 80 B4 ABT 90KM – zamiana licznika z zegarem na licznik z obrotomierzem, VDO/UN4, montaż, piny Dlaczego katoda jonizuje gaz w rurze wyładowczej?