Może złącze licznika ma problem ze stykami i immo blokuje , podłącz tester i odczytaj błędy ..
2-1-10-8 A że 10 mignięć oznacza cyfrę 0, to 2108. Niestety, błąd oznacza brak komunikacji z ABSem. Raz że bardzo niebezpieczne, dwa że sprawa typowo elektryczna i trzeba sprawdzać wiązki i wtyczki. Szukaj elektryka samochodowego.
Odłącz akumulator na pare min. poczym ponownie go podłącz i jeździj do pierwszego zapalenia sie lampki silnika wtedy zatrzymaj się i odczytaj błędy.
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Najlepiej byłoby odczytać błędy sterownika silnika.
A dlaczego wykasowanie błędów miało by coś poprawić. Jak już je usunąłeś to dobrze by było po pewnym czasie znowu podłączyć i odczytać nowe błędy.
Jest kontrolka. Tzn są błędy. Trzeba je odczytać.
Witam , odczyta mi ktoś błędy z Corsa D 1.3 CDTI Kody odczytałem poprzez liczenie mrugnięć kontroli check engine Kody to 8162 6223 6342 Mam nadzieję że dobrze policzone. [/center]
Odczytaj skasuj i ponownie po gasnięciu odczytaj błędy. Jeśli czujnik wału będzie błąd. Silnik głosno chodzi bo zapewne łańcuch dokonuje żywota.
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
Alarm na 100% fabryczny, czy bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem? Nie rozbierałeś obudowy kluczyka? Jeżeli fabryczny , to odczytaj błędy testerem diagnostycznym.
Jakie błędy są odczytane?
Możesz odczytać błędy z komputera?
komputer gazowy nie notuje żadnych błędów - pusto, spróbuję odczytać błędy z komputera benzynowego....
sprawc jeszcze luzy na zaworach.. Jakie luzy?! W tym silniku jest hydraulika! A nie łaska odczytać błędy z komputera?!
Najprościej i najszybciej w twoim przypadku będzie wyciągnąć PIN z puszki immo i dopisać OP-COMEM, Tech-2 na laptopa to shit, tylko błędy odczytasz.
Witam. Potrzebuję odczytać PIN z tego wsadu wyświetlacza Corsa D. Układ to 93C56. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. AI: Czy napotkałeś jakieś konkretne problemy lub błędy podczas próby odczytu PIN-u? Nie wiem, w jakim programie otworzyć odczytany wsad i w którym miejscu odczytuje się PIN.
Do wymiany prawdopodobnie przepływomierz(95%). Na początek odczytać błędy tylko po podpięciu do komputera.
Carpas w tym aucie odczytasz z każdego modułu np.z radia czy wyświetlacza jeśli orginał i zrób środowisko bcm .Tak jak adam ci napisał w 5 minut
Pliiissssss !!!! podłącz go choćby do Euroscana bo zwariuję od czytania takich postów, trzeba odczytać błędy i wartości bieżące
Odczytaj sobie błędy sam: http://corsa-b.cba.pl/usterki.htm Tam jest ALDL, a nie OBD2, więc nie każdy się tam podłączy tak łatwo.
Podłącz go pod komputer i odczytaj błędy. Padały w nich przepływomierze.
Najpierw podepnij komputer i odczytaj błędy ze sterownika silnika. Tak na początek.
Najlepiej zacząć od diagnozy. Przypuszczam ,że błędy można odczytać za pomocą kodów błyskowych.
Masz sprawdzić zasilania na sterownikach i przewody od komunikacji miedzy nimi. Należało by napisać z którego modułu jakie błędy zostały odczytane - najlepiej podać odczyt z całego auta.
Trzeba odczytać błędy i sprawdzić stan oleju. Jeśli jest ok to trzeba zmierzyć jego ciśnienie, w ciemno nic nie wymyślisz.
jak sprawdzić lambdę? Można spróbować woltomierzem (wahania do 1V), ale najdokładniej to oscyloskopem. Odepnij minusową klemę na co najmniej 30sekund, podłącz z powrotem i uruchom silnik (najlepiej małą rundkę sobie zrób) i odczytaj kody usterek jeszcze raz. Zobaczymy co wyświetli i dopiero będziemy się zastanawiać.
Najpierw to musi błędy odczytać bo skąd ma wiedzieć co go "boli", dopiero wykasować.
Tester w rączke i odczytać błędy z: ECU,BCM,Licznika i puszki i porozmawiamy. Ale z elm to nic tu nie zrobisz. Pozdr.
z tego co pamietam mozna ta listwe wtryskowa wyciagnac i zrobic test wtryskom , zobaczyc jak pracuja przy kreceniu rozrusznikiem, cewke mozna sprawdzic w podobny sposób, sprawdzenie żaróweczką sygnału na wtryski,... jesli autko gazu nie ma, to dziwna usterka ... ciekawe jakie błędy udało by się odczytać ze sterownika....
Witam ponownie W takim razie odczytaj błędy z immobilizera i napisz. Prawdopodobnie nie odczytuje kluczyka. Pozdrawiam
Easy Tronic to skrzynia mechaniczną tylko z elektrycznymi wybierakami więc olej wymienia się jak w zwykłej skrzyni. Dość często powodem awarii są zabrudzone ankodery w wybieraku ale żeby to stwierdzić to trzeba by odczytać błędy. Łańcuszek rozrządu można wymienić dla świętego spokoju. Teściowa ma Merivie A 1.8 z Easy Tronic-iem, przebiegiem 160 tyś...
Jest tu ktoś z lubelskiego co by się podjął tego ? Szczerze to do kogo nie pojadę każdy mówi co innego. On odczyta błędy mówi immbolizer i tyle itp.
A byłeś gdzieś lub sam odczytałeś jakie błędy wyświetla komputer? Jeśli nie to od tego zacznij. Pozdrawiam
Jeżeli był zakodowany to nie trzeba go teraz ponownie kodować. Powinien odpalić na nim. Najlepiej odczytać błędy i wtedy będzie wiadomo o co chodzi. Napisz skąd jesteś.
Sprawdź tzw. parametry bieżące, zrób testy, odczytaj błędy, albo wymieniaj na pałę po kolei wszystkie elementy
To samo co "helikopterek", czyli "check engine", z tym że nie każdy uniwersalny tester odczyta wszystkie błędy które mogą powodować zaświecenie tej kontrolki. Najlepiej użyć jakiegoś dedykowanego do Opli.
Witam. Pisze jeszce raz bo moderator wywalił poprzedni wątek do kosza uważam że zbyt pochopnie bo niepodanie przezemnie dokładnych danych samochodu było zwykłym niedopatrzeniem, ale niech mu będzie a więc Na początku zaznacze że żaden ze mnie elektryk, ale jak coć mam wyraźnie wytłumaczone to zrobie bez problemu więc wybaczcie głupie pytanie, ale aby...
Witam. Czy diagnostyka jakaś była wykonywana może jakieś błędy odczytane , bo przyczyn może być wiele od tanich do drogich .
Posprawdzaj połączenia z masą (odkręć i oczyść miejsce styku przewodu (-) od akumulatora z nadwoziem i silnikiem). Wygeneruj błędy z ECU: Nawet nie wiedziałem że można odczytać błędy bez komputera lub odpowiedniego sprzętu. Przed chwilą sprawdziłem i wygenerowało mi "0130"
Wcześniej paliła się kontrolka awarii silnika Więc należało pojechać na diagnostykę i przynajmniej odczytać błędy... zacząłbym od świec - przede wszystkim czy są właściwe do tego modelu, dalej cewko-moduł.
Co mogło się stać? Wszystko, zrób diagnostykę i wróć tu z odczytanymi błędami.
Wygląda na problem z wiązką, masz błędy komunikacji z modułem hamulca, immo i świec Lub grzebałeś we wtyczkach i zaliczył błędy - skasuj następnie odczekaj aż zapali po odpaleniu ikonkę z kluczem na samochodziku i odczytaj jeszcze raz.
Z punktu technicznego sterowniki są programowane i sprawdzane przez podłączenie zwykłego CANa. Natomiast urządzenia diagnostyczne opierają się na danym programie (który ma odpowiednie funkcje ale też nie wszystkie - 30% zachowanych funkcji tylko dla producenta sterownika) i w tym programie jest zdefiniowane urządzenie - jego nazwa. Natomiast komunikacja...
Rozumiem ze auto nie pali. Nie rób od tyłu wszystko, zrób diagnostykę, odczytaj błędy, sprawdź czy masz iskrę i masowanie na wtryski. Pompę zostaw na koniec.
twoja wypowiedz nie wnosi do tematu Nowy rozrusznik ze szrotu trzeba było sprawdzić na stole czy kręci, a później do samochodu, sprawdź jeszcze masę idącą na silnik a jednak wnosi. masz problem ze zrozumieniem tego oczywiście , że mam popraw błędy w pisowni to może da się coś z tego odczytać.
Błędy odczytane zworką wyżej wymieniłeś. Popraw wszystkie masy w aucie.Auto ma już dowód osobisty skończyło 20 lat.
EGR wyczyszczone - myślę że tak jak powinno być. Problem nie ustąpił. Dlatego trzeba podłączyć pod "diagnoskop" i odczytać co generuje błąd. pozdr
Moja Corsa z wolnych obrotów po gwałtownym dodaniu gazu dusi się, a po zdjęciu nogi z gazu strzela w wydech. Auto posiada instalację LPG i na gazie są takie same objawy ale mniej uciążliwe na benzynie za to nie do zniesienia. Błędy odczytane jedynie wyświetla błąd grzałki sondy za katalizatorem. Wygląda to tak jak by zapłon był przestawiony.
Kolego powiem Ci tak, kontrolka zaświeca Ci się bo kalkulator rejestruje błąd który oczywiście można sprawdzić odpowiednim sprzętem (radę Ci odczytać błędy naprowadzą cie na usterkę). Co do temperatury to powiem Ci tak termostat otwiera się ok 90 stopni Celsjusz. Czyli temperatura powinna utrzymywać sie w tych okolicach lub mniejsza.
Jeśli kontrolka się zapaliła to w sterowniku powinien się zapisać kod błędu. Odczytać.
Kolejny raz już będę to pisał... Jeżeli zaświeca się kontrolka check engine to oznacza, że komputer auta wykrył błąd, i przyczyny należy zacząć szukać właśnie od zobaczenia co to za błąd, nie chcesz wydawać pieniędzy na sprawdzenie błędów? żaden problem tutaj masz opisane jak samemu odczytać błędy -> http://forum.opel24.com/topic/18-i-kody-...
Mam też taki samochód i silnik też z LPG ale wg mojej wiedzy kontrolka auto z kluczem jest bardziej związana z immobiliserem - usterka elektroniczną . Może da radę odczytać to co trzyma w pamięci spróbuj wcisnąć pedał hamulca i gazu do końca i trzymając naciśnięte przekręć kluczyk na zapłon bez odpalania silnika może coś odczytasz licząc mignięcia kontrolki...
No więc nie pozostaje mi nic innego jak podłączenie auta pod komputer i odczytanie kodu błędu. Dziękuję.
Nie Stary , jak już voltomierzem , to na wpiętej wtyczce i sygnał na szarym , a drugi do masy. Ma chodzić od 0,2 do 0.8 V. Nie masz czym podglądnąć "live datę" sondy , to czym odczytałeś błąd?
Wykonałeś diagnostykę tego samochodu dobrym testerem diagnostycznym ? Czy odczyty interpretował dobry mechanik ? Opisz odczytane błędy i parametry ? Sprawdziłeś już: - czujnik położenia wału - zawór EGR - przepływomierz - przekaźnik pompy paliwa To najczęstsze usterki tego silnika.
Sprawdzałem na dwóch sterownikach i nie chce palić i tu jest problem. Przyjechał znajomy z kompem, odczytał błędy, które przedstawiłem w poście wyżej, doznałem szoku, ze tyle błedów. Swoją drogą na komputerze nie wykazuje błędu p0251, tylko na pedałach.
Wczoraj przerabiałem taką corse,było parę byków na kompie ale okazało się w nocy jak zacząłem gazować,katalizator czerwony ktoś wlał trochę ropy do benzyny,dzisiaj go wywalam,te błędy które odczytałem są takie same jak u Ciebie.Spuszczam paliwo nowe leje i kata usuwam.
Najlepiej podjedź do jakiegoś warsztatu niech odczytają błędy, nie chce rzucać diagnozy ale w tych modelach często padają sterowniki silnika, różne objawy od błędu z wtryskiwaczami po błędy sondy, strasznie woda zacieka do sterownika i robi zwarcia wypalając płytki pcb na wylot
A świeci się teraz kontrolka "czek"? Błędy możesz odczytać za pomocą kodu błyskowego/migowego, są fajne opisy jak to zrobić, wystarczy zewrzeć zworką dwa piny w złączu OBD i odczytać miganie kontrolki. Ja w Corsa B 1.2 miałem taki problem z masą na silniku, wyczyść punkt masowy który jest po lewej stronie silnika (koło paska rozrządu) od strony ściany...
Dzień dobry, dziś rano, po odpaleniu silnika, corsa C 1.0 (2004) zaczęła chodzić jakby nie na wszystkich cylindrach, trzęsło kabiną, podczas jazdy odczuwalny był brak mocy, migała kontrolka check. Po powrocie do domu, metodą gaz/hamulec odczytaliśmy błędy: 0000 -?, 0120 - czujnik położenia przepustnicy, 1405 - uszkodzenie zaworu EGR, 0335 - nieprawidłowy...
Jest złoty przycisk na tym forum SZUKAJ temat wielokrotnie poruszany. Poczytaj co napisane. Odczytaj kody błędów i zgłoś się ponownie to coś pomożemy.
Wpychając trzpień silniczka krokowego na siłę możesz go uszkodzić. Odczytaj błędy - może coś wyrzuci. Przedmówca ma rację - może krzaczy czujnik temperatury , ale możesz też sprawdzić ciśnienie benzyny . A co do silniczka to ma się ruszać na podłączonej wtyczce :D
Nie da rady,tylko odczyt testerem Tech2.
Witam, miałem dokładnie ten sam problem. Opel Corsa B 1,0 12V, 98r. Silnik tracił obroty na biegu jałowym (na przykład przy dojeżdżaniu do skrzyżowania na biegu jałowym albo przy wysprzęglaniu, ale nigdy nie gasnął na biegu). Właśnie wróciłem z warsztatu, gdzie odczytali błędy z komputera i okazało się, że winowajcą był CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU. Koszt:...
Zależy, co chcesz robić. Jak tylko odczytać błędy silnika (a to w zasadzie robi ELM) to w twojej corsie wystarczy kawałek drucika, zwarcie pinów 5 i 6 lub A i B. Poczytaj w necie o diagnostyce opla i kodach błyskowych.
podłaczyc pod kompa i odczytac bledy lub zawiesc do warsztatu
To co nazywasz tech2pl to jedynie programik pseudo diagnostyczny którym jedynie odczytasz błędy i je pokasujesz . Nic tym sprzętem z immo nie zrobisz. Przestań szukać daj auto do fachowca bo nie odczytasz pinu z centralki immo nie dopasujesz puszki immo do sterownika silnika , nie dograsz kluczy ...
Wymień czujnik położenia wału, ale najpierw podpiął bym pod komputer i odczytał błędy. W tym modelu inaczej nie da się ich odczytać. Dość już wypisywania głupot, ostrzeżenie czwarte, jeszcze jedno i pożegnasz się z pisaniem na forum. Z mojej strony bez żalu.
odczytaj kody błędów a potem trzeba szukać
Zapewne Crashdata.
Witam Posiadam corse od około dwóch miesięcy. Na początku wszystko było ok, po pewnym czasie zaczęła szarpać podczas jazdy najczęściej na nagrzanym silniku wygląda to w ten sposób jakby odcinała zapłon, czasami zdarza się tak, że szarpnie kilka razy po czym nie reaguje na gaz nieco zwalnia i załapuje ponownie. Autko normalnie odpala na dotyk nie ma...
podlącz tester usterek i odczytaj kody błędów tak na początek
A mam pytanie bo kontrolka wyskakiwała w czasie jazdy ale po ponownym uruchomieniu znikała i aktualnie już się nie świecie. To błąd w komputerze dalej będzie, że będę wstanie go odczytać ? Sprawdzać błąd mam zamiar tym sposobem, gdyż nie posiadam komputera. http://forum.opel24.com/topic/26000-kody... Spróbuj.Jeśli...
Błędy miałeś odczytane diagnoskopem, oprócz błędów da się nim czytać parametry bieżące. Tylko jeden z elementów których zdjęcia podałeś jest czujnikiem, to drugie to elektrozawór podciśnienia (choć na aukcjach widywałem go pod różnymi dziwacznymi nazwami). Pomiary napięć miałeś robić bez rozłączania czujnika!
Do sprawdzenia podstawowe rzeczy w tym silniku: - Filtr paliwa: w szczególności uszczelka pokrywy - czy nie jest sparciała oraz oringi na wężykach - z biegiem czasu parcieją. Przerabiałem to w kilku Y17DT, przy wymianie filtra paliwa, zmieniam od razu uszczelkę pokrywy obudowy filtra i oringi na wężykach. Auto stało długo, trzeba wziąć jeszcze pod uwagę...
Odp: Check zapala się tak jak powinien po przekręceniu stacyjki a później gaśnie, więc teoretycznie jest ok. Zamówiłem interfejs do odczytywania błędów, najdalej we wtorek już bd mógł zrobić odczyt. Ładowałem akumulator, czy po odłączeniu błędy wcześniejsze zachowane są gdzieś w komputerze? Gdzieś czytałem, że odrazu nie pokazuje błędów, trzeba troszkę...
Ale dlaczego przy uruchomionym silniku nie można odczytać kodów błędów, nawet tego początkowego 12?
Po pierwsze odczytaj przepływ na wolnych i WOT.
Bo odczytanie błędów to nie diagnostyka komputerowa....
Kurcze nawet texa wymięka przy tym aucie ale udało mi się odczytać po OBDII kod : P00B6 . Po parametrach temp silnika jest w normie . Może ktoś podpowiedzieć co ten kod oznacza bo w necie skromnie o tym błędzie informacji podają. Ja mam starą AD i takiego kodu nie ma ,może w jakimś programie będzie pełen opis tego błędu. Proszę o pomoc.i o jakiś schemat...
Witam, 17 wg Autodata oznacza blad obwodu wtryskiwaczy.
Wymieniłem czujnik temperatury dający sygnał do komputera, czujnik położenia przepustnicy. Odczytałem błędy wkładając zworę wyświetla się tylko kod 12. Sprawdziłem czujnik map, napięcie zasilające 5V. Napięcie mierzone na styku C11 komputera zmienia się przeprowadzając próbę podciśnieniową. Jednakże mam pytanie czy na biegu jałowym napięcie, które odczytałem...
Ta kontrolka to to samo co "check engine", jak świeci to w sterowniku silnika będzie zapisany błąd, z tym że żaden tester EOBD nie będzie w stanie go odczytać. Także nie że "nie ma błędów" tylko nieodpowiednim sprzętem czytane.
Jeśli to kobieta i te błędy są faktyczne, to zadusiła silnik. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, że ktoś przychodzi z fejsikiem, odczytuje błędy a następnie wysyła kogoś do warsztatu ze swoją diagnozą. Jaki warsztat będzie się sugerował błędami odczytanymi przez imć gościa? To ściema jest, pan właściciel fejsa chciał...
ta kontrolka to właśnie lampka migająca w samochodzie która zapala się i gaśnie odpowiednią ilość razy i to oznacza dany kod. a za pomocą interfejsu podłącza sie samochud do komputera w moim przypadku do laptopa i za pomocą programu np. VWtool można odczytać kod błędu... Teraz to dopiero mi zamąciłeś w głowie. Błagam Cię napisz porządnie i dokładnie...
Jak się świeci check engine to na pewno maż już błędy do odczytania (jeśli samo zgaśnie to błędy się zapiszą w ramakch zamrożonych, więc też można sprawdzić co się działo, nawet jak usterka ustąpi). Migający check engine to już poważniejsza sprawa, wg normy OBD dalsza jazda w tym stanie grozi uszkodzeniem katalizatora. Także tak czy siak trzeba wszystko...
Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy. To raczej nie są rzeczy które mogę zrobić sam jeśli dobrze rozumiem. Mogę jedynie ocenić, czy paliwo idzie czy nie idzie (pamiętam w starej corsie po prostu wymieniałem pompę paliwa stąd: http://forum.samnaprawiam.com/naprawa-uk... ) ale ciśnienie...
Witam wszyskich forumowiczów. Otóż mam dziwny problem z corsa c 1.7 dti, mianowicie- postanowiłem zrobić porządek z przewodami od akumulatora i wyczyścić połączenia masy z karoseria samochodu. Po tej operacji samochód odpalił i zgasł. Każda kolejna próba uruchomieni i znowu to samo. Po podłączeniu Op-com odczytałem nastepujące Błędy: P0602 P1610 P0110...
"A co to za metoda, bo nie kojarzę w czym rzecz?" Fabryczny uproszczony sposób komunikacji diagnostycznej; na pewno dostępny w paru modelach Opla, będących teraz w wieku licealnym. 😁 (pewnie też w wielu innych autach). Dzięki niemu kody błędów możemy odczytać bez kompatybilnej wtyczki diagn., wyłącznie z migotania kontrolki przy włączonym zapłonie....
Witam. Mimo moich usilnych chęci nie udało się dostać do umówionego elektryka. Przebywam teraz ok 14 godzin dziennie w pracy i niestety nie mam na nic czasu. Udało mi się jedynie odczytać błędy, które pokazuje komputer. Jest ich kilka, a i objawy które wcześniej występowały trochę się zmieniły. Błędy to: 25 - Wtryskiwacz 1. lub jego obwód, wysokie napięcie....
Interfejs moge zrobić ale , gdzie znajdę program diagnostyczny? Czy w tym modelu można odczytać za pomocą liczby błysków kod błędu?
Witam. Troszke odnowie temat. Szarpanie dopadło i mojego korsarza 1.2 8V Objawy występujące: Zimny ilnik ładnie odpali przy czym pracuje jak czołg przez pierwsze 5-10 sek po czym "łapie" na wszystkie baniaczki i pracuje równo. (Jedynie przy wzroście obrotów coś tam w silniku stuka :(:( stukanie znika po ok 2 min, tylko że to stukanie jest delikatne...
Tak, TECH łączy się z ECU. Mogę go spokojnie diagnozować, widzę błędy P1615 i P1616 (niewłaściwe numery VIN z zegarów i BCM). Co mnie mocno dziwi - w danych diagnostycznych mam informację, że lampka SVS (auto z kluczem) mruga, podczas gdy na zegarach w ogóle nie świeci czym czytasz błędy jak tech to zapodaj wszystkie jakie masz błedy w każdym jednym...
Udało mi się odczytać kod błędu, błąd p0562, niskie napięcie w układzie ładowania
Nie dramatyzuj pit1976. Przede wszystkim auto do mechanika, który je prawidłowo podłączy do testera i odczyta błędy oraz przeprowadzi przegląd i pomiary parametrów pracy silnika. Bulgotanie zawsze będzie słyszalne jak przy pracującym silniku odkręcisz korek wlewu oleju. A tzw "majonez" mógł powstać jeśli auto jeździ na krótkich dystansach lub długo...
Zacząłem od podłączenia interfejsu OBDII ELM327, odczytałem takie błędy: https://obrazki.elektroda.pl/4565007600_... . Próbowałem też odłączyć EGR (odłączyć kostkę 5 pinową) i nie wpłynęło to na pracę silnika, oczywiście komputer zarejestrował to jako błąd (te odłączenie), po czym skasowałem błędy. Ponadto co do EGR to chyba mechanik...
Zrobiłem, jak było napisane na tej stronie. Były 3 błyski kontrolki, potem przerwa i znów 3 razy. Może ktoś wie, co to za błąd? Mam problem z odczytaniem kodu. POMOCY
Miałeś pokazać błąd z opisem i korekty. Na ciepłym odczytaj to razem z MAF.Odczyt na wolnych ,i przy 3000rpm. Czy to takie skomplikowane?
Potrzebuje info na temat testera diadnostycznego TECH2 - chodzi mi o diagnozowanie Opla Corsy C. Miałem regenerowane wtryskiwacze, auto po naprawie jeżdzi jak muł, warsztat nie przyłożył się. Mój błąd, że nie zarządałem wydruków parametrów wtryskiwaczy. Jak pojechałem z reklamacją to wciskają mi kit, że pada turbo, bo nie słychać gwizdu. Znajomy zdiagnozował...
odczytać błędy webasto honda odczytać błędy odczytać błędy philips
wspomaga pompa skoda podłączyć telewizor philips router bateria wkrętarka naprawa
projektowanie ogrodu master klima
Maszyna nieruchoma, silnik działa - przyczyny i rozwiązania Podłączenie silnika pralki 7 pinów BLDC na wysokie obroty