Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Do autora postu: nie podałeś przy jakiej temperaturze silnika odkręciłeś korek zbiorniczka. Musisz jednak przyjąć do wiadomości, jak nie wiesz kiedy można ów korek odkręcić, to lepiej tego nie rób-choćby dla własnego dobra. Koledzy wyraźnie sugerują, układ ciśnieniowy ma być szczelnie zamknięty. Dodano po 2 Do autora postu: nie podałeś przy jakiej temperaturze...
Najlepiej było by ściągnąć miskę olejową i wspawać nowy króciec. Choć są magicy że zrobią to bez ściągania miski .
Na forach podpowiadają, że jest tam sześciokąt(imbus). Próbowałem , 8 za luźny, 9 nie wchodzi. Czy w amerykańcach są jakieś między wymiary? Czym to odkręcić? Jakiego klucza użyć? pozdrawiam Stach Amerykanie stosują niemetryczne wymiary, potrzebujesz klucz w wymiarze calowym.
Normalny klucz nasadowy najlepiej sześciokątny, dwunastokątna nasadka potrafi zniszczyć śrubę... Pamiętaj że olej wymieniasz na ciepłym silniku, należałoby również wymienić filtr jeżeli takowy występuje
Tam nie potrzeba klucza . Czasami coś zablokuje filtr i jest trudno odkręcić , wtedy lepiej jest wyjąć całą pompę i po odkręceniu silnika pompy, masz dostęp do środka i widać co blokuje.
Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
Oczywiście odkręcić korek możesz, ale żmijkę się tam nie da wprowadzić, może jakiś drut sprężysty.
Odkręcić korek, dolać adblue, zatankować paliwo = problem rozwiązany. Od czasu do czasu odkręcić korek adblue żeby odpowietrzyć zbiornik.
Włączyć silnik, zagrzać do temperatury roboczej (ok.85-90°), włączyć ogrzewanie na maksimum, odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i po chwili zakręcić i czekać do załączenia się wentylatora chłodnicy. Gdy wentylator załączy się, odczekać aż się wyłączy i wyłączyć silnik, ogrzewanie i raz jeszcze odkręcić korek i zakręcić. Jeśli syknął znaczy że nadciśnienie...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
Mam pytanie w podobnej kwestii. Korek obraca się bez problemu, ale nie mam jak go ściągnąć w celu uzupełnienia wody. Czy jest na to jakiś sposób?
Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Czy jeśli zmywarka już chodziła dalej mam wlewać tę wodę? Woda już tam jest. Nie musisz nic wlewać. Zresztą jak byś odkręcił korek to sam byś zauważył.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Witam, nie jest to normalne, po prostu filtr był zablokowany przez kamień lub coś innego. Jeśli dobrze pamiętam, to korek łatwo połączyć z filtrem.
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Myśleliśmy że wystarczy wytworzyć ciśnienie w zbiorniku ale jak wody nie było tak nie ma 😒 Ciśnienie w zbiorniku, będzie, czy nie, nie ma wpływu na pracę ssącą pompy. Pompę, a właściwie rurę ssącą najlepiej zalać trójnikiem, poprzez odkręcenie korka zaznaczonego strzałką czerwoną.Jak odkręcić korek? Dobry klucz, czasem potrzebna przedłużka...
Zdjąć przewód przed termostatem odkręcić korek zbiorniczka i w tym miejscu /po korku/dmuchnąć sprężonym powietrzem 90% płynu zleci.
Jak odkręcisz korek wlewu oleju i przyświecisz latarką, to widać zużycie krzywek na wałku rozrządu
Ogrzewanie na max, odkręć korek zbiorniczka, odpal, dodaj szybko gazu kilka razy, powinno wystarczyć.
(at)mrrexw Korek w odlewie jest wyżej,bo dno ma swoją grubość.Sam przestań lać wodę, spędziłem w "kanale" ponad 25 lat i te 150 czy 200ml można wsadzić między bajki. Zawsze coś zostanie,ale nie aż tyle. Najwięcej zostaje w niecce pod wałkiem nierządu,tego akurat nikt nie odsysa,bo mało kto zwraca na to uwagę.Tak samo jest ze spuszczeniem oliwy i wkręcaniem...
Na ten moment wkręcania tłoczków, możesz sobie odkręcić korek od zbiorniczka płynu. Pozwoli to na troszkę lżejszą pracę. Ale całkiem możliwe, że po tylu latach tłoczek mógł lekko skorodować i stawiać większy opór na uszczelnieniu.
Ze spalinami nic jak odkręcisz korek od oleju na świeżo zgaszonym silniku to zawsze lecą z niego opary. Tu się nie ma co przejmować.
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
Wyreguluj gaźnik na ciepłym silniku i zrób tak jak napisał kolega wyżej. Jak obroty zaczną falować odkręć korek baku paliwa, jeśli silnik dalej nie będzie równo pracował pozostaje regulacja gaźnika.
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Nie ma problemu z kompresją. popatrz sobie jak idzie tam odpowietrzenie skrzni korbowej a zrozumiesz wszystko.
To w pierwszej kolejności sprawdź filtr, już dawno powinieneś to zrobić. Zakręć zawory przed i za pompą a potem odkręć korek filtra, w środku jest siatka na której osadza się brud.
Jeżeli masz możliwość to zdejm pasek od pompy wodnej odpal na chwile auto odkręć korek od chłodnicy i się przekonasz czy masz wywaloną uszczelkę,jeszcze mam pytanie gaz czy benzyna
Wygląda na to że zapowietrzony, tego nie brałem pod uwagę. Spróbuj dolać płynu chłodniczego do poziomu między max a min czyli połowy zbiorniczka, następnie nagrzej silnik do temperatury 90'C i pozwól aby zadziałał wentylator chłodnicy co będzie oznaczało w pełni nagrzany układ chłodzenia. Następnie powoli odkręć korek na zbiorniczku wyrównawczym uważając...
F-18 przekroczony czas opróżniania wody z pralki. Odkręć korek filtra, sprawdź czy filtr czysty oraz przyłącze węża spustowego - mogło tam się zapchać różnymi brudami.
Jak po remoncie to stawiam, że pompa może stać. Trzeba odkręcić korek na pompce i delikatnie ale zdecydowanie popchnąć wirnik, spróbować obrócić, nie zalać elektroniki. Po wciśnięciu reset lampka mrugająca powinna zgasnąc. Jak się nie da pozostaje serwis - może nie będzie jakoś strasznie drogo mimo że za funciaki...;) Powodzenia!
Witam! Prawdopodobnie sygnalizuje za niski poziom płynu chłodniczego. Proszę (przy zimnym silniku,żeby się nie poparzyć) odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i sprawdzić ile jest tam płynu. Można to zrobić od zewnątrz zbiorniczka-jest tam oznaczenie min. i max.,ale czasem ścianki wewnątrz są tak pokryte nalotem,że nic przez nie nie widać.
Nie odkręcaj więcej tego korka. Tak, jest to normalne. Zamykam.
Temperatura wody w wymienniku ponad 95 st C Sprawdź, czy kręci się pompa (odkręć korek pompy i rusz wkrętakiem oś wirnika - tylko nie zalej elektroniki. Rób to przy wyłączonym zasilaniu), lub czy nie masz zakręconych zaworów pod kotłem - brak odbioru ciepła
Podaj typ tej łuparki, może jakiś schemat hydrauliki da się znaleźć. Tak możemy gdybać (i słusznie), że coś dławi powrót. Dodam jeszcze ze gdy odkręcę korek od wlewu oleju to wywala olej Dlatego olej jest spieniony. Pozdrawiam.
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Kocioł ma wymiennik główny typu rura w rurze. CWU grzeje bez udziału pompy. Do grzania pompa jest konieczna, a ta najprawdopodobniej zastała się przez lato. Wystarczyłoby odkręcić korek i ruszyć rotorem pompy. Ok. nie doczytałem:D Na bank zamknięty jakiś zawór lub zapowietrzona pompa. Sprawdź filtr tak jak poradził wcześniej kolega (at)W0jtek92
Odkręć korek i będziesz wiedział jakie są gwinty lewe czy prawe. Możesz podać który w którą stronę kręcić ? Poza tym, że lewy w prawą, a prawy w lewą stronę ;)
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
jak zostawie otwarty korek z lekką szczeliną to czy powietrza trochę ubędzie Nie ubędzie. Ubędzie, jak odpowietrzysz cały układ hamulcowy. Pozdrawiam.
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Jajka sobie robisz czy co? A gdzie reszta kanalizacji? Odkręć ten korek pod syfonem i niech woda zleci do wiadra.
To co masz na panelu nie jest ważne. Pompa może stoi(w środku niej jest klapka, która przełącza miedzy CO i CWU - klapki zawieszają się czasami). Odkręć korek na pompie i przekręć płaskim śrubokrętem. Powinien lekko wirnik się kręcić. Jeśli pompa jest gorąca, że nie możesz jej dotknąć podczas grzania CWU to pewnie jej wina lub tak mocno zabity wymiennik...
też stawiam na zapowietrzony układ. Podobna sytuacja się dzieje gdy pompa wody jest na umarciu i słabo pompuje, w bloku silnika wtedy woda wrze a rurki przy chłodnicy są ledwo letnie. Odkręć korek od zbiornika i rozgrzej silnik do momentu gdy otworzy się duży obieg. Wtedy powinien zacząć wlewać się płyn do zbiornika wyrównawczego i sam się odpowietrzyć.
Jeżeli świeci się komunikat abgas werkstad to po odkręceniu korka odpal samochód 3 razy.
Najpierw sprawdź jeszcze raz połączenia w studni, odkręć korek i nalej do pełna, sprawdź czy woda opada( może to potrwać), jeśli tak to albo przez kosz (co w tym przypadku nie ma decydującego znaczenia w kwestii zapowietrzania), albo przy zaworze, albo na połączeniach (jeśli są), na górnym odcinku linii. Plastikowe łącza są udogodnieniem ale naprawdę...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Sprawdź czy nie robi się ciśnienie w układzie chłodzenia. Rozgrzej auto do 90 stopni, zostaw na parę godzin niech ostygnie i odkręć korek zbiorniczka płyny chłodzącego, zobacz czy będzie w nim ciśnienie po ostygnięciu silnika. Węże z płynem nie robią się zbyt twarde po kilku minutach pracy na zimnym silniku, ewentualnie jazdy pod obciążeniem kiedy silnik...
To model z plastikowym spodem, trochę jest dłubania aby go rozebrać. Na pewno od środka musisz odkręcić korek od soli i jego nakrętkę, odkręcić plastikową obejmę pod filtrem wkręty to prawdopodobnie Torx 20. Następnie możesz zdemontować plastikowe uchwyty napinające drzwi, od strony płaszcza wodnego odpiąć węże odpływowe i przewody od przełączników....
Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź przedmuchy. Sprawdź czy poziom oleju się nie podniósł.
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
Prawdopodobnie jest problem z wewnętrznym przewodem spalinowym. Albo któraś uszczelka nie trzyma, albo nie ma odpowiedniego spadku w kierunku kotła. Odkręć korek w mniejszej rurce i zobacz czy w poziomym odcinku nie stoi woda, jeśli tak to znaczy że montażyści zbyt wysoko zawiesili kocioł i nie zachowali spadku. Możliwe ale mniej prawdopodobne jest...
węże miekkie wetylator chodzi na ''krótko ''po zwarciu pinów zdjąłem korek i woda się zagotowała w zbiorniczku Te dwa wpisy są w sprzeczności. Jak są miękkie węże to nie ma ciśnienia, więc po odkręceniu korka nie powinno dojść do wyrzucenia płynu (zagotowania), bo nie ma nadciśnienia w układzie zapobiegającego zawrzeniu płynu (temperatura wrzenia podnosi...
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego daj adapter do pistoletu i nabij ciśnienie kompresorem. Patrz czy schodzi, gdzie schodzi itd.
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
A próbowałeś odkręcić korek wlewu może nie działa odpowietrzanie baku?
Po odkręceniu korka nie spływa?
Daj zdjęcie pompki jeśli pracuje może trzeba odpowietrzyć czyli poluzować śrubkę w środku aż syknie powietrze, możliwe że pompka się zastała ustaw na 3 bieg jeśli nie poskutkuje odkręć korek pompki od odpowietrzania i zobacz śrubokrętem czy wirnik się nie zastał czyli czy się kręci jak nie to zrusz, jeśli się kręci i masz otwarte i kaloryfery i wszystkie...
Witam Zawory zwrotne dobrze założone w dobrą stronę? W studni smok jest w wodzie? Zalewaj parę razy. Podczas pracy odkręć korek w trójniku i dolewaj wody.
Ja miałem takie same objawy jak u was i okazało się, że korek zbiornika paliwa ma odpowietrznik i się guma przestawiła i nie było powietrza. Lekko odkręciłem korek i obroty wróciły i przestał gasnąć.
Weź 5 zł i odkręć ten korek w środku pompy. Włóż tam wkrętak i dotknij do osi, sprawdź, czy się obraca, jeśli nie to spróbuj obrócić wałek pompy. Wyciekającą woda nie nie martw, uważaj bo gorąca.
Czy chłodnica się nagrzewa? Jak rano odpalisz odkręć korek i zobacz czy płyn powraca cieńkim wężykiem do zbiornika.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Podmieniłem na stary, nic to nie dało, ale zauważyłem, jak odkręciłem korek oleju, dym. Wyciągnąłem wtryskiwacze i na jednym uszczelka przepuszcza. Teraz czas przedświąteczny, dam znać o efektach po świętach.
Ale jak odpalisz auto, to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto, to czasami nie podnosi się poziom płynu? Strumienia nie widać, a płyn z otwartym korkiem się nie podnosi. Podnosi się tylko przy odkręceniu korka. no i płynu nie ubywa
Po 5 dniach stania odkręciłem korek i było lekkie ciśnienie co nie zmienia faktu że "czapka idzie do góry".
Poniżej masz zdjęcie tego elementu. Zachowanie po odkręceniu korka prawidłowe. https://obrazki.elektroda.pl/2119048100_...
Wykręcasz kręcąc w lewo, chyba że jest mocno zardzewiała... Jeżeli tak jest, to z góry zalej preparatem penetracyjnym i zostaw na 1 dzień. Ewentualnie, jeżeli dasz radę to odkręć korek zabezpieczający środkowego cylindra i zaaplikuj środek penetrujący z drugiej strony.
Po pierwsze poczekaj aż silnik ostygnie. Odkręć sobie korek od zbiorniczka bo pewno jest coś delikatnie zapowietrzone i nie przejmuj się wyciekającym płynem - wlejesz go z powrotem :)
Węże są twarde ale nie jak skała. Płynu nie ubyło. Przed tym problemem odkręciłem korek od zbiorniczka . Czy jest taka możliwość że przez to on się zapowieyrzyl i cały problem zrobił ?
Takie tempo ubywania czynnika świadczy o nieszczelności. Więc albo masz wyciek na zewnątrz, albo do środka silnika. W układzie chłodzącym panuje ciśnienie więc temperatura wrzenia wynosi ponad 100 stopni. Samochodowkę kończyłem daaaawno temu i już nie pamiętam ile to dokładnie. Tak więc 90 stopni to nic nadzwyczajnego. Co innego jak odkręcisz korek...
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
Można jeszcze przed odkręcaniem solidnie obstukać. Tylko z głową, tak aby nie rozklepać ;)
Tak mam być że się kręci. Normalnie po odkręceniu należy filtr pociągnąć do siebie. U Ciebie może to być utrudnione przez kamień w filtrze. Pociągnij mocno za korek to się "oddzieli" od filtra a potem filtr musisz na siłę wyciągnąć lub rozebrać pompę, wyjąć silnik i wypchnąć filtr od środka.
Jaki płyn lejesz? temperatura wrzenia dobrego płynu to 120 - 130 stopni pod ciśnieniem jest to jeszcze więcej. Czy w układzie znajduje się płyn czy woda? Korek zbiorniczka sprawny? Jeśli nie to tak samo jak byś nagrzał auto i odkręcił korek płyn wywali bokiem.
Trzeba rozruszać wirnik śrubokrętem po odkręceniu korka.
Witam i coś udało się ustalić, jaka była przyczyna tego stukania? Mam taki sam problem i u mnie bierze olej. Proszę o podpowiedź. Tel. 530080385.
Rozumiem więc że wystarczy odkręcić korek na trójniku w górnej części wodowskazu żeby obserwować czy woda zrobi "skok" ? No, nie. Odkręcamy korek na wodowskazie, napełniamy instalację po napełnieniu zakręcamy korek i odpalamy instalację.
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia na początek.Jeśli negatyw to wykluczy uszczelkę głowicy. Jeśli pozytyw,trudno głowa w górę i reszta co się z tym wiąże..Poza tym odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy jest obieg cieczy chłodzącej-powinien być zdrowy strumień cieczy z cienkiego wężyka który dochodzi z góry zbiorniczka. Układ...
Dobra, trochę ja pokręciłem, strony mi się pomyliły. Nie wiem jaką to ma budowe, ale jakbyś to odkręcił i zobczył w środku jak to wygląda to się upewnisz czy jest prześwit między wejściami po zamknięciu by pass, wg mnie na chłopski rozum musi być. Zresztą, włącz BY PASS, odkręć ten jeden korek i już będziesz wiedział czy ci woda leci, jak poleci to...
Kolego trzecie zdjęcie ten pod filtrem oleju jest zaworem niskiego a ten lecący wzdłuż belki jest wysokiego te zawory mają różną średnicę odkręć korki i właśnie na ssącej będzie cieńszy, adekwatnie grubszy tłoczenie.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Zbiorniczek zasadniczo ma ścianki na tyle przeźroczyste, że powinno być widać poziom płynu. Chyba że płynu nie ma w ogóle w zbiorniczku, stąd wydaje się że nie widać poziomu (bo nie a poziomu :wink: ). Na zimnym silniku należy odkręcić korek i płyn ma być do mniej-więcej połowy zbiorniczka. Są tam znaki Max i Min Natomiast jak sprawdzić nie poziom a...
Jakie ssanie. Na zdjęciu zawór paliwa jest zamknięty. Może wystarczy otworzyć go. Odkręć korek zbiornika paliwa i spróbuj uruchomić.
Sprawdzałem testerem uszczelka pod głowicą okej korek zbiorniczka nowy tak odpalony płyn znika odkręcę korek wyrzuca go wulkan się robi
Na początek odkręć korek i zobacz co wyleci. Czy olej ,czy olej z opiłkami ,czy nic nie wyleci. 🤣 Potem się będziesz dalej zastanawiał.
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Rusz pompę. Odkręć na niej korek płaskim śrubokrętem i rusz rotorem czy się obraca. Sprawdź ciśnienie w kotle. Wyślij foto kotła
Termostat wymieniłem na nowy a może być nagrzewnica bo jak odkręcić korek to chłodnica robi się ciepła a jak zakręc to zimna
Jeżeli uszkodzona byłaby pompa wodna silnik by się gotował , a jak pisałeś tak nie jest, pisząc o pękniętej głowicy miałem na myśli mikropęknięcia wewnątrz cylindra przez które ciśnienie dostaje się do układu chłodzenia ,takich pęknięć nie jesteś w stanie wykryć bez ściągnięcia głowicy i poddaniu jej badaniu na specjalnym stanowisku. Ja na 90 % jestem...
Odkręć korek i nabij ze dwa bary w układ chłodzenia i zobacz czy trzyma ciśnienie. Tylko nie mów że nie cieknie i nie sprawdzisz. Może być nieszczelność ponad poziomem płynu.
Ok, to zaleję mu ten płyn. Jeśli układ jest zapowietrzony, wystarczy na ciepłym, odpalonym silniku odkręcić korek od chłodnicy. Jak sprawdzić termostat?
najprostrzym sposobem sprawdzenia sprężania jest odkręcenie korka wlewu oleju na wolnych obrotach nie powinno z niego dymic.
odpalać odkręcić korek oleju odkręcić korek wlewu paliwa odkręcić korek wlewu oleju
premier instrukcja linux puppy podlewać ogród
śrubokręt krzyżowy akumulator samochodowy
Uszczelnianie krućca ssącego w Oleo-Mac 937 Jak wyłączyć tryb demo w telefonie Panasonic?