Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Witajcie, mam problem z pokrywą (klapką) wlewu paliwa. Powinna po zamknięciu zamka centralnego być zablokowana, żeby nie można odkręcić korka wlewu paliwa. Tymczasem po zaryglowaniu centralnego mogę ją otworzyć i odkręcić korek wlewu paliwa. Poradźcie gdzie szukać usterki.
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
Co prawda z Twojego opisu nikt Ci tego zdalnie nie zdiagnozuje, ale spróbuj odpalić z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Miałem kiedyś przypadek, nota bene w takiej samej astrze, gdzie rozpadł się pochłaniacz par paliwa i dosłownie zassało zbiornik przez brak odpowietrzenia. Kolega walczył z tym samochodem kilka dni, a nie spojrzał z kanału na zbiornik,...
Jak zgaśnie, to odkręć korek wlewu paliwa i spróbuj odpalić. Od tego bym zaczął.
Gdy silnik zacznie się "jąkać" odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy pomogło, jeśli tak, sprawdź drożność otworka w korku wlewowym, im więcej będziesz miał paliwa tym szybciej po uruchomieniu będziesz miał problemy z mocą.
odpowietrzenie zbiornika paliwa najwidoczniej zasysa ciśnienie, gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa
Witam Odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj czy nie masz podciśnienia. Jeżeli jest dobrze to wyjmij smok.
sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa,jak ci się jeszcze raz to przytrafi to odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy pójdzie powietrze.
Jak zgaśnie, to spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa-jeśli usłyszysz zasysanie powietrza, to masz zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Odkręć korek wlewu paliwa jak będzie OK to tak jak kolega szogun0 napisał,sprawdź elektrozawór pochłaniania par paliwa. Miałem kiedyś to samo.
Jak ci auto stanie, to szybko odkręć korek wlewu paliwa. Jak syknie i zaciągnie powietrze, to masz niedrożne odpowietrzenie.
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
A spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa, jak "zassa" powietrze przy odkręcaniu to masz powód, druga rzecz to filtr paliwa, wymieniany? pozdr
Po jeździe wysiądź z samochodu i odkręć korek wlewu paliwa uważnie słuchając. Jeśli syknie to znaczy, że zatkany jest otworek odpowietrzający i pompa ma problemy z zasysaniem paliwa.
Jak wygląda sprawa odpowietrzenia baku ? Zaworek sprawny ? Według opisu by mi pasowało - nie ma nic wspólnego z elektryką tylko z fizyką. Brak dopływu powietrza do baku uniemożliwia zaciągnięcia paliwa - zrobiłbym próbę i po prostu odkręcił korek wlewu paliwa.
Jeździj do wystąpienia usterki. Jak się pojawi, to odkręć korek wlewu paliwa. I wtedy ponownie spróbuj odpalić auto. Jak załapie, to masz przewody instalacji paliwowej do udrożnienia.
Jest jeszcze możliwa kolejna przyczyna. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jak zacznie dławić się silnik, to odkręć korek wlewu paliwa. Jeżeli będzie słychać charakterystyczne zassanie powietrza to będzie to. Pozdrawiam Darek.
61 czujnik przewietrzania baku Zawór nie czujnik, to ten na głowicy przy wtryskiwaczach. Sprawdź czy nie masz dużego podciśnienia jak odkręcisz korek wlewu paliwa po jeździe.
Po ponownym włożeniu kluczyka w stacyjkę palił na dotyk Wypróbuję przy najbliższej okazji. Podejrzewałem, że problemem może być złe odpowietrzenie bo w jednym przypadku odkręciłem korek wlewu paliwa, zakręciłem i auto odpaliło ale w następnych po nim to już nie zadziałało. W serwisie mówią wprost - Gdyby w 90% przypadków auto nie odpalało (po przejechaniu...
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Jutro będę miał dostęp do kabla więc sprawdzę napięcie na sondzie. Zaobserwowałem że korekty zaczynają rosnąć powyżej temp 80, jak silnik się nagrzewa to jest okey, korekty +-3% (edit: jednak na zimnym to samo) Gdzieś wyczytałem żeby odkręcić korek wlewu paliwa i zobaczyć czy korekty zaczną rosnąć, u mnie jest tak samo. Z czym może to być związane,...
Hej Zadzwoniłem do innego mechanika. Opowiedziałem całą sytuację tak jak tutaj i stwierdził, że być może system odpowietrzenia oparów z baku jest walnięty. Zrobiłem jak kazał, odkręciłem korek wlewu paliwa i ... nienaturalnie buchło powietrze (wiem, że zawsze przy odkręceniu jest taki efekt) ale to było dosyć silne i na pewno nienormalne. Mechanik poradził...
Tak - przed uruchomieniem silnika odkręć na chwilę korek wlewu paliwa i zobacz czy pomoże...
Jak ci zgaśnie, to odkręć korek wlewu paliwa. Jak syknie, to znaczy, że zatkało ci się odpowietrzenie zbiornika i robi się podciśnienie. Durna usterka, ale tez kiedyś taką przeżyłem. Pop przejechaniu kilkunastu km auto nagle zaczynało kaszleć, krztusić się i gasło.
Pomocy w mojej solówce 639 zatkało odpowietrzenie baku . Po odpaleniu piła chodzi przez pewien czas a potem gaśnie po odkręceniu korka wlewu paliwa spowrotem zaczyna śmigać śmigać HELP
Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
Co do odpowietrzania zbiornika : może być zatkany wężyk odpowietrzający. Ale najpierw sprawdź czy to to, jak silnik zgaśnie powoli odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy wyrażnie zasyczy powietrze (zbiornik zassie powietrze bo jest w nim podciśnienie). Jęsli przy odkręcaniu korka nie syczy to nie to (w zbiorniku nie ma podciśnienia). Pozdrawiam.
Sprawdź, czy usterka występuje przy odkręconym korku wlewu paliwa. Możesz mieć zatkane odpowietrzanie zbiornika paliwa. Nie montowałeś ostatnio jakichś filterków paliwa?
Jak opiłki widać gołym okiem to ich tak mało nie jest manometr prawdę ci powie. I jeszcze jedno bym, sprawdził odkręć korek wlewu paliwa i wtedy spróbuj się przejechać może masz zapchane odpowietrzenie baku i przy większym poborze paliwa robi się podciśnienie co w efekcie powoduje błędy podczas jazdy.
Pierwsze podejrzenie, to był puchnący od temperatury tłok. Ale skoro odpalić możesz od razu po zgaśnięciu, to raczej odpada. Bo musiałbyś czekać na ostygnięcie silnika, by móc go odpalić. Tutaj najprędzej gaźnik... Albo! Odkręć korek wlewu paliwa lub go poluzuj. Może w zbiorniku robi ci się podciśnienie?
Rozumiem, że na początku toczydełko jeździ normalnie. Problem pojawia się z czasem. Zrób na początek prostą rzecz. Jak ci zacznie przerywać to odkręć korek wlewu paliwa. Mi to wygląda na zapchane odpowietrzenie zbiornika. możesz też mieć zabrudzonego smoka od paliwa. Wtedy demontaż baku, wyciąganie końcóki i czyszczenie.
A weź ty sobie odkręć korek wlewu paliwa, jak ci auto zacznie gasnąć. Ponieważ w maluchu nie psują się tylko boczne szybki, jeśli nie są uchylane, to możliwe jest, ze zatkało ci się odpowietrzenie baku i jak zrobi się podciśnienie, to paliwo przestaje płynąć i auto zaczyna szarpać i gaśnie.
Witam serdecznie, mam problem z wyciekiem spod korka w filtrze paliwa. Wymieniłem filtr, uszczelkę pod korkiem i dalej cieknie. Dziś zauważyłem, że jak odkręcę korek od wlewu paliwa to przestaje kapać https://obrazki.elektroda.pl/7757762000_...
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże. Słuchaj, w moim MS'ie 180 jest sytuacja podobna jak opisał autor postu i pomaga właśnie luzowanie, odkręcenie korka wlewu paliwa. O co może chodzić?
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Witam. Najprościej jest odkręcić korek wlewu paliwa i autko będzie śmigać. Sprawdz czy po kilku kilometrach po otwarciu korka nie masz podciśnienia w baku. U mnie było to samo, silnik na benzynce nie dawał rady, a na lpg wszystko było oki. Pompka nie dawała rady podawać paliwa bo było podciśnienie w baku. Teraz zrobiłem mały otworek w korku i problemu...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Takie rzeczy były tylko w systemach gaźnikowych. Jak chcesz to możesz w momencie gdy nie chce ci odpalić odkręcić korek wlewu paliwa. Ale już parę razy wymieniałem klientom zbiornik. Odpowietrzenie zbiornika jest w korku. Klientowi przeciekał korek więc włożył pod niego reklamówkę. Gdy pojechał...
...przez pierwsze 10 minut pracy tych problemów nie było... To sugeruje, że być może uszkodził się odpowietrznik zbiornika paliwa. Potwierdzić to można przez pracę pilarki z lekko odkręconym korkiem wlewu paliwa.
Witam Mam problem z odpowietrzaniem baku . Dzieje się to jak jest ciepło w zimę nie było problemu . Gdy jest gorąco po odkręceniu korka wlewu paliwa nie ruszając auta nie odpalając go gromadzą się opary w dużej ilości . Nie ma falowania silnika nie ma żadnego błędu nawet zamieniłem na nowy zawór oparów paliwa na nowy i nic . Auto odpala normalnie brak...
Sprawdź jeszcze czy odpowietsznik zbiornika paliwa jest drożny. Po dłuższej jeździe zgaś silnik i odrazu odkręć korek od wlewu paliwa, nie powinno się wytważać żadne podcisnienie.
Może się zapowietrz? Spróbujcie odpalić z odkręconym korkiem wlewu paliwa.
Nie wiem co masz na myśli pompa sprawdzona - musisz zmierzyć ciśnienie paliwa jakie daje pompa i sprawdzić czy zbiornik jest odpowietrzany( odkręć korek do wlewu paliwa i przejedź się autem) Pozdrawiam.
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
Pierwsze,co przyszło mi do głowy po przeczytaniu tematu to sprawdź odpowietrzanie baku paliwa. Przejedź się z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Jak problem nie wystąpi, do sprawdzenia układ odpowietrzania baku/powrót paliwa. Miałem podobny przypadek w paserati, nie gasł co prawda ale dusilo go i przerywał.
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
układ zasilania paliwem jest szczelny paliwo nigdzie nie wypływa a jak pisałem przejadę jakieś 5 km to jak chce odkręcić korek wlewu paliwa to jest dość mocne ciśnienie jakby odpowietrzanie zbiornika było zatkane posprawdzałem przewody są drożne tylko ten przewód od tego filtra za prawym błotnikiem a zaworkiem odpowietrzania był przytkany takimi gruziołkami...
Pompa załącza się po przekręceniu kluczyka choć czasem nie zawsze ją słychać. Zauważyłem też, że po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać straszne syczenie powietrza.
Witam kolegów problem rozwiązany.Problemem okazało się "vacu"jak nazwał to kolega Strumien swiadomosci swia i dla kolegi podziękowania za pomocną rade.Podciśnienie było nie wielkie bo nawet po odkręceniu korka wlewu paliwa nie było go słychać,przyczyną tego był wadliwy smok.Po wymianie autko pali jak nówka.Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.
Zmienić obydwóch. Zobacz z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Filtry paliwa kiedy były wymieniane?
Witam, Sprawdźcie czy po krótkim odkręceniu korka od wlewu paliwa usłyszycie psssssyk... Jeżeli tak to znaczy, że macie odpowietrznik baku uszkodzony i się robi w nim podciśnienie. Pompa wtedy ciężej chodzi i może generować więcej zakłóceń na antenę. Pozdr.
Odpowietrzenie zbiornika drożne? Dodano po 1 Zacznij od odkręcenia korka wlewu paliwa.
Jak wygląda filtr paliwa (kiedy był wymieniany). Sprawdź jak będzie silnik pracował przy odkręconym korku wlewu paliwa do zbiornika.
Hmmmmmm. A przy odkręconym korku wlewu paliwa też tak się dzieje?
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Coś w tym jest bo obie diagnozy się pokrywają. Proponuję Ci przed uruchomieniem silnika odkręcić na chwilkę korek wlewu paliwa. Jeśli się poprawi to do przejrzenia układ odprowadzania oparów ze zbiornika. czytałem te tematy wcześniej i w garażu wszystko sprawdzałem ale nie udało mi nic odkryć. Po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać delikatny psyk...
Witam, Po wymianie gaźnika i magneta piła odpala, ale po jakimś czasie najzwyczajniej gaśnie. Pomaga jej odkręcenie korka wlewu paliwa. Odpowietrznik i filtr paliwa również wymieniłem na nowy. Nie mam już pomysłu co jej dolega, może zna ktoś odpowiedź? Pozdrawiam
Sprawdź z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Może odpowietrznik niedrożny? Ewentualnie zasil gaźnik z innego naczynia, wykluczysz problemy ze zbiornikiem i kranikiem.
Odkręcić wlew paliwa (ten "korek") i niech popracuje z otwartym "bakiem". Może zatkany/załamany przewód odpowietrzenia?
Co do pierwszego problemu,to syczenie świadczy o braku odpowietrzenia zbiornika paliwa. Najprościej zdiagnozować to, próbując odpalić auto z odkręconym korkiem wlewu paliwa. Co do drugiego problemu to skoro sprawdzone były czujniki temp. i są O.K. to problem tkwi w pompie wody.
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
Przy okazji wymiany pompy paliwa zwróciłeś uwagę czy nie masz wody w paliwie na dnie zbiornika?? Z zależności od ilości paliwa, można wnioskować, że problem leży po stronie paliwa.. Stawiałbym na filtr, ale skoro mówisz, że jest wymieniony.. pasuje sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa podczas tych objawów, i w razie niskiego ciśnienia, ocenić czy wina...
Ja miałem przypadek, że po montażu zbiornika gazu ściśnięte zostały przewody łączące odpowietrzanie zbiornika paliwa. Sprawdź czy w zbiorniku nie ma poddciśnienia (charakterystyczne syknięcie po odkręceniu korka wlewu paliwa) zaraz po zatrzymaniu silnika. Pozdrawiam
Odświeżę temat, bo zaświecila mi się kontrolka ESP, paliwa ogólnie malo a i auto ma gaz, komp pokazuje zero km do następnego tankowania. Możliwe, ze to przez to wylapał bład ? Pytanie jak juz doleje paliwa to jak poinformować auto ze ma paliwo w baku? gdzies czytalem, że trzeba odkręcić i zakręcić korek wlewu paliwa - auto to xsara picasso 2005 1.8....
Witam, Sprawdź: - czy po wyjeżdżeniu powiedzmy 100km i odkręceniu korka wlewu paliwa zasysa powietrze do środka baku (słyszalne syknięcie) - kiedy ostatnio wymieniałeś filtr powietrza, paliwa? - kąt wtrysku jak masz możliwość (zakładam że jest na wtrysku)
Może pozycja piecyka jest nieodpowiednia. Z tego co pamiętam powinien być skierowany otworem wydechowym w dół, lub ewentualnie w bok ale wtedy przyłącze paliwa ma być u góry. Tak jak wspomniał ktoś wyżej w zbiorniku paliwa może tworzyć się podciśnienie, które po wyłączeniu pompy wysysa paliwo z Webasta. Możesz spróbować z odkręconym korkiem wlewu paliwa...
witam mam silnik 18 16v i instalacje sekwencja gaz na gazie jezdzi bez problemów a na benzynie problem przejade pare km i naciskam na pedal gazu a tu nic i czasem sie cos odblokuje i podaje paliwo i jedzie albo musze stanąc silnik nie gasnie i znowu jedzie a gdy przejade troche dłuzej na gazie to zas problem sie pojawia przerywa raz dostaje paliwo raz...
Witam Moje Twingo (2002r)pali z trudem (po kilkukrotnej próbie) na zimnym silniku.Na ciepłym nie ma problemu w trakcie jazdy pracuje bez zarzutu.Po odkręceniu korka wlewu paliwa wręcz słychać bulgot paliwa-tworzy się podciśnienie mimo że odpowietrzenie zbiornika w górnej części za korkiem jest drożne. Proszę o radę a cóż go boli?:) z góry dzięki
czujnik odparowywania par paliw też ma ogromne znaczenie. ODKRĘĆ na zakończenie jazdy korek wlewu paliwa i sprawdź rano co ci wskazuje. Jeżeli stan beny wróci do normy to zakładaj emu, lub odkręcaj korek paliwa co wieczór. ;-))
...albo przeciąłeś nie ten przewód, albo jest tak napisano - sprawdziłeś, czy z odkręconym/popuszczonym korkiem wlewu paliwa usterka występuje?
Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym.
Na początek sprawdź korek wlewu paliwa (odkręć go lekko), czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku.
Witam. mam problemik. Otórz tak jak w temacie po odkręceniu korka wlewu paliwa słyszę pssssssyt. Jeźdżę raczej na gazie, ale benzyny też używam :| Pewnie chodzi o odpowitrzenie zbiornika, ale jakoś nie potrafię tego sam zlokalizować. Mam też wrażenie że na benzynce słabo jedzie. Tak do około 3tys obr jakoś a potem jakby mu brakowało paliwa- zaczyna...
dzięki Błażej:) Odkręciłam już raz korek wlewu paliwa żeby odpowietrzyć bak ale nic nie było słychać,mówisz zeby trochę poluzować korek wlewu? a jak to pomoże to co to będzie oznaczać? Spróbuje jutro kupić te wężyki i je zmienić-już widzę zainteresowanie gapiów babą grzebiącą w silniku...a te dysze to jak ewentualnie przedmuchać? Kompresor by się przydał...
Zaworki w pompce paliwa lub... odkręć korek wlewu. Może masz zatkane odpowietrzenie i robi ci się odpowietrzenie lub zapchany lub poluzowany smok od paliwa. Wtedy demontaż baku i czyszczenie.
Zbiornik jest hermetyczny - opary paliwa nie powinny wydostawać się na zewnątrz, w związku z tym panuje w nim niewielkie ciśnienie. Odpowietrzenie zbiornika jest otwarte tylko podczas tankowania, gdy korek jest odkręcony.
tak tylko nie da się odkręcić tak jak by coś podlazło
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
zawór wentylacji opar paliwa bym sprawdził może się zacioł. Odkręć korek wlewu jak zaciągnie powietrze to system evap nie sprawny.
Czy masz odpowiedni filtr paliwa ? Jak jest za duży to może się zacinać/zatykać na chwile ten zły filtr paliwa. Najlepiej jak kupić metalowy filtr paliwa. Jesli masz filtra w postaci wkładu pamiętaj ze musisz go zalać paliwem po zamontowaniu . I jakoś odpowietrzyć , jakaś pompko pewnie nie masz w audi ? https://www.youtube.com/watch?v=IcMvT5Ox... Odpowietrzanie...
Ok dzięki, bo właśnie mam problem, przy przyspieszaniu auto gaśnie i notuje błąd związany z ciśnieniem na magistrali. Wtryski sprawdzone regulator na pompie podstawiony i dalej kicha. Przyspieszasz auto jak zimne to gaśnie rzadko jak ciepły to już przy 2500obr/min, jak zgaśnie to nieodpalisz przez 10min. Pomaga odkręcenie korka wlewu paliwa wtedy pali...
Ja się wyłamię i powiem, że Kadecik ma odpowietrzenie przez zbiornik z węglem aktywnym, jak każdy nowoczesny samochodzik. Ma być podciśnienie po odkręceniu korka wlewu paliwa, gdyż: opary są kierowane do kolektora ssącego. Na wolnych obrotach, gdy w silniku jest duże pociśnienie dodatkowo jest pobierane powietrze poprzez zbiornik z węglem aktywnym....
Witam. Z pół roku temu kupiłem używany traktorek MTD125/96, palił od "cyknięcia", jakieś dwa tygodnie temu wymieniłem filtr powietrza i olej i bezpośrednio po tej operacji też nie było problemu z odpalaniem, natomiast po kilku dniach (następne koszenie) chciałem go uruchomić i już były bardzo duże problemy, tzn. bardzo ładnie kręci ale nie odpala, po...
Proszę sprawdzić stan odpowietrznika zbiornika paliwa. Test może polegać na odkręceniu na chwilę korka wlewu paliwa (oczywiście po wcześniejszej awarii) ponownym zakręceniu próbie odpalenia ze ssaniem ale tylko około 2-4 prób a później bez.Jeżeli odpali i po raz kolejny przestanie działać po określonym czasie to raczej odpowietrznik.
korek wlewu paliwa - odkręć i opisz co się stanie paliwo - zatankuj zbiornik do pełna szyna - odkręć czujniki i spr czy nie ma tam 'ściętego białka' czujniki na deklu - sprawdź mocowanie - czasem są luźno osadzone
Nie aż taki mądry to on nie jest dla świętego spokoju możesz otworzyć wlew paliwa odkręcić korek. Ale to nic nie pomoże, w najgorszym wypadku pompa mogła poczuć pracę na sucho i zacząć się powoli zacierać. Ale mimo tego powinien chociaż się odezwać.
a i jeszcze coś po odkręceniu korka do wlewu paliwa przy odpalonym silniku tworzy się spory strumień powietrza który jest pompowany przez ten wlew. A przecież tak też nie powinno być. kolego fafik50 ten ''mechanik'' tak powinienem to określić jest to znajomy ojca który tylko rzucił okiem na to wszystko i więcej nic. Nic nie sprawdzał jedynie odkręcił...
Witam Potrzebuję zrobić układ, który będzie załączał obwód po odkręceniu korka wlewu paliwa zbiornika. Myślałem o zastosowaniu kontaktronu: magnes który będzie w korku a kontaktron zamontowany wewnątrz zbiornika możliwie najbliżej wlewu (chodzi o to żeby układ był otwarty kiedy korek będzie zakręcony). Obawiam się tylko tego, że muszę puścić przewody...
"Dlaczego masz zalany olej 15W/40? Panewka pewnie." Olej 15W40 tylko dlatego, że poprzedni właściciel na takim jeździł. Wiem że powinien być inny, ale nie chciałem zmieniać ze względu na doświadczenie. Zrobiłem tak przy silniku 1.5 dci w Scenicu II i długo się nie pocieszyłem samochodem. "Stukot przy przyśpieszaniu i nierówna praca - może coś z wtryskiem...
W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał się ale będzie przeskakiwal.i nie odkręcisz korka. Dodano po 29 W prawo zawsze będzie można dokrecic korek natomiast kiedy przekrcisz klucz i wyciagniesz to jeśli wszystko jest ok to w lewo korek będzie obracał...
korek wlewu paliwa odkręcić korek wlewu oleju korek wlewu
pilot evobox slican admin zasilacz lenovo zamiennik
philips senseo sterownik ładowarki akumulatora
Modele tunerów FM z wyświetlaczem LC7265 Oleo Mac 937: Urwany kabel wysokiego napięcia - czy można użyć chińskiego zamiennika?