Z tyłu traktora masz idealnie za podnośnikiem zbiornik oleju na nim wielki korek to tam wlewasz za nim jest mała śruba to jest miarka. Na zdjęciu zielone zaznaczony zbiornik na niebiesko wlew http://iv.pl/images/15937443412459260161... spust jest na dole po prawo zbiornika wystarczy śrubę odkręcić
Witam ponownie, silnik jak każdy inny także poradzicie sobie. Z opisu tego co nastąpiło wydaje mi się, że na pewno coś strzeliło bo skąd olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym, metaliczne stukanie zsynchronizowane z obrotami, w końcu wyciek płynu i dymienie? można by sprawdzić chłodnice oleju tylko (nie jestem pewny czy ten silnik to ma)to by tłumaczyło...
problem rozwiązany, rozwiązanie znalazłem na innym forum, jak odszukam stronę to wkleję linka do źródła, wystarczyło odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni i dłuższym śrubokrętem popchnąć wodzik, który z charakterystycznym kliknięciem wskoczył na miejsce, z jakiegoś powodu wodzik wysunął się za daleko, nie wiem czy to całkowicie rozwiązało sprawę i czy...
Kolego odma do wymiany, odpal silnik i spróbuj odkręcić korek wlewu oleju jeśli nie uda ci się go utrzymać palcem to na 100 % odma.
Ostatnio w skodzie miałem wręcz identyczny przypadek. Błędy wyskakiwały od lewego powietrza. U mnie chrzanił zawór odmy. Na pracującym silniku spróbuj odkręcić korek wlewu oleju i napisz czy go nie zasysa.
Witam. Mam problem, mianowicie chcę wymienić olej w skrzyni i chciałbym się dowiedzieć jaki jest potrzebny rozmiar klucza imbusowego żeby odkręcić korek wlewu oleju w skrzyni biegów oraz jaki klucz potrzebny do korka spustowego. Pozdrawiam
Powiem szczerze że zdurnialem do reszty dziś całkiem przypadkiem natknąłem się na serwisanta kompresorów fini a mój kompresor to brat bliźniak fini cuba 10. Po rozmowie z nim sprawa wygląda następująco otóż przyczyną wywalania tego oleju mogę być trzy elementy oring ten w srodku na zaworze minimalnego ciśnienia (wymieniłem na nowy) zawór zwrotny ktory...
Mam taką metodę: jak silnik po naprawie nie chce zassać oleju, to dmucham delikatnie kompresorem przez rurkę bagnetu. Oczywiście pierwsze kręcenie bez kompresji (wykręcone świece), warto odkręcić korek wlewu oleju i obserwować (nie w każdym silniku się da) czy olej pojawił się na wałku rozrządu
Jak odkręcisz korek wlewu oleju i przyświecisz latarką, to widać zużycie krzywek na wałku rozrządu
Wymieniam pierścienie i zobaczymy Po co wymieniać pierścienie?. Toż przez pierścienie tyle oleju nie weźmie co przez uszczelniacze na zaworach, to raz. Aby sprawdzić, to wystarczy odkręcić korek wlewu oleju do silnika i jeśli podczas pracy silnika daje białym dymem wraz z powietrzem, to oznacza nieszczelność góry głowicy, czyli wspomniane uszczelniacze...
Witam. Posiadam piłę spalinową Oleomac GS370 mam problem z wyciekającym olejem z pompki smarowania łańcucha . Niby jest smarowanie a po wyłączeniu wycieka olej w okolicach zębatki koło pompy. Sąsiad mówił że nie ma możliwości regulacji pompy w tym modelu . Można dolać bardziej gęstego oleju albo odkręcić korek wlewu oleju bo może zaworek jest zepsuty...
Patrz a mi dymił na biało, wymieniałem wtryski sprawdzalem pompę i sprawdzenie kąta zapłonu i Sterowanie czysto mechaniczne. Uszkodzenie regulatora ma inne poważniejsze objawy. Sprawdź jeszcze sprężynę. Odkręcić korek wlewu oleju przy bloki i rusz palcem mechanizm regulatora. Próbowałeś na plaka? Skoro pracuje pompa paliwa to rozrząd masz cały. Ale...
? Czy Ja coś pisałam o pompie? "Uszkodzona śruba odpowietrzająca nas filtrze dokładnego oczyszczania paliwa". Co do samej pompy to odkręcić korek wlewu oleju do pompy tam w środku jest miara kątowa i znacznik, zakręcić wałem korbowy i sprawdzić czy zmienia swoje położenie jeżeli zmienia to napęd jest ok. Następnie odpowietrzyć pompę zaciągnąć na max...
Witam.Usterka wyglada nastepujaco: Co jakiś czas zapala sie na zółto wskaznik ciśnienia oleju i pojawia sie komunikat sprwadz poziom oleju.Wystarczy wtedy odkręcić korek wlewu oleju i ponownie go zakręcić.Problem znika na jakiś czas.Zaznaczam ze olej jest w silniku i jest w połowie bagnetu.Prosze o porade.
Witam. Napotkałem ostatnio problem w swojej astrze. Mianowicie na dluzszym postoju płynu w zbiorniczku mi się zagotowuje oraz wycieka cały przez korek. Z jakiś miesiąc temu gdy chciałem dolać płynu po dłuższej trasie to nie mogłem odkręcić korka ponieważ odłamał się jeden z zaczepów uszczelek I zdiołem tylko tą pomarańczową nakrętkę a reszcze odkręciłem...
Akurat temat który linkujesz nie jest mój Silnik to masz chyba taki sam. Popatrz na dźwigienkę z popychaczem, trochę pomniejsz i zobaczysz że kanał olejowy popychacza ma góra z 1,5mm. Nie życzę przepychania wszystkich podobnych dziurek, na "moim" forum już ktoś męczył się z takim przypadkiem braku smarowania góry głowicy. Jakiś paproch i miał zabawę...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam, Mam dylemat jak diabli, bo co dokręcę filtr oleju, bo zakładałem nowy jakiś czas temu non stop mi wydmuchuje uszczelkę pod filtrem i rzyga olejem, jest to tak denerwujące że mnie już łeb pęka jak mam stawać na trasie i gapić pod maskę czy nie leje olejem. Dodam że przy wymianie: posmarowałem uszczelkę olejem jak trzeba, dokręcając filtr uważnie...
Jeśli to jest korek spustowy oleju do skrzyni biegów to ja miałem ten sam problem. Odpuściłem sobie jego odkręcanie. U mnie w dieslu Zafira A 2.0, nie ma dobrego dojścia a korek jest zapieczony. Moje rozwiązanie to pompka plastikowa do przepompowywania płynów. Przez korek wlewu można wyciągnąć prawie cały olej ze skrzyni. Z tego co pamiętam mogło zostać...
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Właśnie kolego sprawdziłem testerem co2 na reakcję płynu.Kolor niebieski pozostał cały czas od zimnego 0stp do rozgrzanego silnika 86stp mimo wkręcania na obroty.Strumień jest idealny.Powietrza po odkręceniu odpowietrznika raczej nie widać tylko sam zielony płyn.Generalnie kłopot jest tylko ze wskaźnikiem płynu.Jeżeli ja odciągnę 300ml wskaźnik opadnie...
Jest to stary silnik wiec cytuje: "Olej silnikowy / Multigarde SAE 10W/30, wymiana 10 000km" (K.Wiśniewski "Samochody osobowe - opisy techniczne i dane regulacyjne") Wymiana Olej należy wymieniać co 20 000 km w silniku benzynowym ośmiozaworowym (CVH), co 15 000 km w silniku benzynowym szesnastozawo-rowym i co 10 000 km w silniku wysokoprężnym albo...
Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź przedmuchy. Sprawdź czy poziom oleju się nie podniósł.
Przydałaby się informacja jakie przebiegi pomiędzy wypaleniami robisz. Samo hasło "filtr lubi się zapchać" tak naprawdę niewiele mówi. Taka jego uroda że będzie się zapychać ;) A że zapycha się częściej... Oprócz zużycia eksploatacyjnego, DPF jest świetnym sprawdzianem kondycji układu wtryskowego. Wystarczy, że leje któryś z wtrysków i masz problem....
Podaj typ tej łuparki, może jakiś schemat hydrauliki da się znaleźć. Tak możemy gdybać (i słusznie), że coś dławi powrót. Dodam jeszcze ze gdy odkręcę korek od wlewu oleju to wywala olej Dlatego olej jest spieniony. Pozdrawiam.
Mierzyłeś ciśnienie na cylindrach ? Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy ten smród też jest w oparach wydostających się z silnika.
Sprawdź rozrząd,najprościej jak można odkręć korek wlewu oleju i powinno być widać wałek rozrządu i niech ktoś zakręci rozrusznikiem i zobaczysz czy się kreci PZDR.
Muszę mieć odpowiednie narzędzia, typu klucz dynamometryczny, do przykręcenia tego puznej, no i czym to uszczelnić, co radzisz, jakiś silikon wysokotemperaturowy, noi odporny na olej, jak to w ogóle się roszczelniło, i jeszcze czy to normalne jak odkręcę korek wlewu oleju, to jakby jakieś ciśnienie tam było, to ma tak być, doradź
Miałem odpiętą jedną stronę klap w pozycji zamkniętej i nie powodowało to szarpania . Odkręcony korek wlewu oleju nie skacze na ciepłym silniku ?
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Jak się odkręci korek wlewu oleju ( w pokrywie rozrządu to słychać tam jakies takie stukotanie - jakby były za duże luzy - nic głosnego przy całym tym rumorze ale jednak) Jest prawdopodobne że koła rozrządu trzeba wymienić ?? Zastanawia mnie to skrajne połozenie pompy wtryskowej żeby doregulować kąt wtrysku:(
Powyżej skrzyni ale w tej samej przestrzeni. Hałasu nie słychać jak odkręcisz korek wlewu oleju. Natomiast jak odepniesz filtr powietrza to hałas potęguje się. Pochodzi z kolektora ssącego. No więc w kolektorze ssącym to już napewno nie ma szklanek.
Nie wiadomo po co, przy pracującym silniku w kosiarce (B&S) odkręciłem korek wlewu oleju....
Na ciepłym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy nie ma na nim masłowatego nalotu, i tak jak wspomniał mój przemówca sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego.
Odkręć korek wlewu oleju i podczas kręcenia patrz czy się tam wałek kręci i krzywki ruszają.
Tak daje łańcuch rozrządu górny o listwę ślizgową. Jak odkręcisz korek wlewu oleju i to zobaczysz jak obija się się prowadnicę. Tylko trzeba w okularkach patrzeć bo trochę olejem chlapie (i przyświeci sobie latarką).
Zrób zdjęcie lub podaj numer vin. W Scani występują dwa rodzaje zwolnicy. Odkręć korek wlewu oleju zwolnicy , patrz przez niego i powoli kręć piastą zobaczysz oczko zabezpieczenia włóż druta i przekręć piastą, tylko nie pamiętam w którą stronę, zabezpieczenie się napręży i kosz zdejmiesz.
Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł Dodano po 5 Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCV https://obrazki.elektroda.pl/9075707600_...
Odkręć korek wlewu oleju zatkaj rękom i sprawdź czy nie robi się ciśnienie powietrza w komorze korbowej.
Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym.
Wlej tyle, ile zleci. Nikt Ci nie powie ile tam po "kontach" zostało oleju, najpewniej to odkręcić korek wlewu oleju.
Może być lejący wtrysk, ale tu będą błędy, nierówna praca mniejsza moc silnika. Sprawdź przedmuchy skrzyni korbowej na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju i zobacz co się będzie działo np: syk podczas odkręcania korka, dym itp.
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
Witam, A mechanik sprawdził ciśnienie sprężania? Czy kiedy podczas pracującego silnia jak odkręcisz korek wlewu oleju to wydostaje się dym?
90% usterek związanych z ciągłą pracą wentylatorów w VTi związanych jest z odmą w pokrywie zaworów. Zapalić silnik i w czasie jak pracuje próbować odkręcić korek wlewu oleju, jak będzie go zasysało to problem w odmie.
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
Gdy dpf był wymontowany do czyszczenia, wtrysk był wykręcany i podobno na oko jest w niezłym stanie. Choć pewnie ciężko go przetestować. Droga dosyć impreza dlatego zostawiłem go na koniec.... A może ten dpf tak szybko się zapycha bo po prostu tyle sadzy wali. Może wtryski leją jak z wiadra...? Ale czy to możliwe żeby w 20km zapchało filtr? Na dodatek...
Witam, Spróbuj odpalić w ten sposób że, odkręć korek wlewu oleju i odpal silnik sprawdź czy z otworu korka silnika wydobywają się spaliny a z rury wydechowej zmalał efekt dymienia.
Sprawdź filtry odmy. Jeżeli masz je brudne, to kompresja w misce olejowej będzie tak duża, że może nawet wywalać olej przez turbinę. Ja tak kiedyś miałem. Wystarczy odkręcić korek wlewu oleju. Jak mocno dmucha to już wiadomo. U mnie ciśnienie było tak wysokie, że wypluwało olej przez wskaźnik bagnetowy.
Witam kolegów. Problem polega na tym że wywala mi olej z pompki podnoszenia kabiny ,i robi się w niej małe ciśnienie że jak jak odkręcę korek wlewu oleju to wyrzuca pod ciśnieniem olej. W czym tkwi problem? Siłownik by takie coś robił?
korek wlewu oleju korek wlewu kompresor korek wlewu oleju
lampowy preamp gitara wyświetlacz huawei przesuwa wydruk samsung
Gazelle Easy Glider - Rower włącza się na chwilę: możliwe przyczyny Ładowarka wózka elektrycznego świeci na czerwono i żółto - co oznacza?